Zpět na článek

Diskuze: Mikýřova cesta do hlubin influencerovy duše

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jan
Jan
Level 24 Level 24
3. 6. 2025 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hašteření přitroublejch youtuberů no. Koho to kromě puberťáku zajímá?

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 6. 2025 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha. Čína platí asi aj iné ryby ...

xxlukas
xxlukas
Level 40 Level 40
2. 6. 2025 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka zjednodušuje postavení influencerů tím, že „nepatří mezi myšlenkové titány nebo experty v politologii“. Tím zcela přehlíží, že právě jejich vliv a dosah je důvodem, proč je důležité jejich zapojení do propagandy reflektovat a kritizovat. Otázku Číny ať si každý zodpoví sám, ale ignorovat zprávy v kontextu je naivní.

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
3. 6. 2025 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xxlukas @xxlukas Rybka nic nezjednodušuje. 99% tzv. influencerů jsou obyčejné reklamní mrdky, které pro prachy udělají témeř cokoliv. Jejich morální kompas není ani rozbitý, ten jednoduše neexistuje, protože jsou to tupé, dobře vypadávající prázdné nádoby. Je to naše svobodná volba čím se rozhodneme zabíjet čas - lidi nesnáší reklamy, instalují si adblockery apod. a zoufale se jim snaží vyhýbat, ale “influencerům” s klidem věnují desítky možná stovky hodin ze svých životů. Úplně jiná liga jsou content creators, kteří natáčejí videa, ve kterých se člověk opravdu něco dozví a obohatí se objektivně zajímavými informacemi.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 6. 2025 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rewolwer @rewolwer To ale nic nemění na tom jaký mají na dnešní společnost vliv, což je sice děsivé ale je tomu tak, a bohužel lepší už to nebude 😶 Kdyby nějaký vědec prezentoval nějaký objev na YT tak má tak pár tisíc zhlédnutí... ale udělej ze sebe pořádného čů...ka a budeš mít milion, a tak to dneska chodí

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
3. 6. 2025 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rewolwer @casperrapid S tím ale nic neuděláme, tak to je a tak to bylo vždycky. Mikýřovi patří veliký dík za to, že v plné nahotě ukázal, co je to často za lidi a ačkoliv v jeho videu je několik zkratek a zjednodušení, tahle zpráva jasně dominuje. A propos, zrovna vyšel na DVTV rozhovor s jedním z těch pokryteckých kreténů - to je óda na pokrytectví s úsměvem na rtech.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes nechám článek bez hodnocení, protože jsem ho nečetl. Stačila diskuze. Ani Mikíře ani toho druhého neznám a pátrat po nich nebudu. Byla by to ztráta času.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 6. 2025 06:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 To Je škoda (Mikýř). Rozkrývá závažné věci v zajímavé podobě.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
1. 6. 2025 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikíř je inteligentní, ale pořád ještě mladý a naivní ucho. Současná publicita mu trošku vlezla na mozek. Souhlasím s Michalem, že ve svobodné společnosti není nic trapnějšího a patetičtějšího než se dát dobrovolně do služeb státní propagandy.

Celkově výborná úvaha...

vipe
vipe
Level 3 Level 3
1. 6. 2025 22:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná úvaha, o roli Číny a jak na nás kouká, zbývá nám jenom doufat že nějaký císař rozhodne že si stačí sami a čína se zase uzavře nebo v nějakou pěknou občanskou válčičku .. což by sice byl průser, ale byl by chvíli klid. Blbě se soutěží s říší jejiž mindset je starej 3000 let, uvažuje ve staletích a měřítcích které nám naprosto unikají a jsou nám naprosto cizí.

Offtopic, co mně rozsekalo byl link na ten barák u lake Tahoe ..... sem myslel že podnikatelské baroko je hrůza, ale tohle ......

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odsouzeníhodný je tento článek.... Opět něco, co nemá cenu ani číst po první stránce, placená propagace či způsob, jak rozvířit diskuzi v komentářích? Jak tomu porozumět... 🙄

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 6. 2025 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty Zjavne nechapete stylistickemu utvaru s nazvom uvaha. Takze vas komentar nema cenu citat uz po prvom slove...

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
1. 6. 2025 17:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle rybky je největší problem současného lidstva, života a bytí vůbec nějakej mikyr.(Kdo nebo co je wtf mikyr?) Ale naprosto bagatelizuje vliv komunistický číny na dění ve světě. Tak řekněme že třeba díky Číně Rusko může vraždit na Ukrajině. Čína měla sílu Putina zastavit, neudělala to. No a jakej vliv na tenhle konflikt má mikyr? Mikyr je něco na střeše baráku ne?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
1. 6. 2025 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Problém vás soudruhů je v tom, že zásadně vidíte problémy všude jinde a zejména v Rusku, Číně atd., ale že tady vláda ČR přebírahá staré a zavádí nové totalitní praktiky, oprašuje strarý komunistický paragrafy, cenzuruje, porušuje svobodu slova, stíhá lidi za názor, cancel culture, podporuje naprosto úchylný ideologie jako multikulti, homoagendu, ekofanatismus.. to vesele ignorujete a nebo vesele tleskále. Ale hlavně, že Putin ty vole 😁👌A taky zlá komunistická Čína! Většina z vás co si tu stěžujete, volila komouškou totalitní zrůdu Petra Pavla. Ale to je taky v pořádku. 😁👌 Můžete s tím pokrytectvím začít u sebe.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
1. 6. 2025 21:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista putin zabil Česke civilisty ve Vrběticích, neni co řešit… teď je čas posílat peníze na drony

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
2. 6. 2025 07:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Mmchk 1) Nebylo to prokázané. Neexistuje jediný přímý důkaz, neproběhl tu soud atd. Vypovídá pouze o tom, že tomu jsi ochotný věřit současný vládní propagandě, protože to vyhovuje tvému světonázoru. Vůbec tě nezajímá jestli v tom Rusáci opravdu hrajou roli nebo ne a pokud ano tak jakou.

2) Posílat peníze na drony může jen totální vymaštěnec. To je u vás libtardích psychopatů asi také zcela normální 😁👌

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista

ad 1) Prokázáno to bylo v několika rovinách, nakonec Čepiga s Miškinem dostali od samotného moskevského führera vyznamenání, tudíž tady skutečně není co řešit - oni se rusáci nakonec v těch svých lžích utopí sami, a tady to byl exemplární případ. Stačí sledovat vývoj. 😁

ad 2) Posílat peníze na drony mi připadne jako docela racionální jednání. Psychopatii bych to do toho pak netahal vůbec.

Jinak upřímně řečeno, tvůj iracionální strach z liberálů (popř. "libtardů") je poměrně viditelný, ale to je na nějakou patřičnou medikaci a klecové lůžko. Apropos, když jsem měl volit mezi "bolševickými zrůdami" PP a AB, zvolil jsem PP a upřímně řečeno, volby nijak nelituji, prezident dělá přesně to, co slíbil. Z dostupných kandidátů byl ostatně nejlepší a i stbák a jeho "informační agentura z bývalé rezidentury STB v PZO Petrimex" na něj nevyhrabali nic použitelného. 🤣🖖

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
2. 6. 2025 08:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt To je prostě lež, nebylo to prokázané. Neproběhl soud, nejsou důkazy. Jednoduché jak facka, je to jen tvoje zbožné přání.

Připadá ti racionální posílat peníze na drony, protože jsi psychopat.

Je to zcela racionální obava, protože můj život ovlivňují libtardí vlády, které tu vytvářejí legislativu, zasahují do všech rezortů, médií atd. Zhoršují můj život jak po sociální tak i po ekonomické stránce. Zcela jednoduše prokazatelné. Opět další tvoje lež.

Ano, nelituješ toho, že jsi volil ulhanou komunistickou zrůdu - plně to vypovídá o tvém přesvědčení. Navíc máš zřejmě rozdvojenou osobnost, když ti STBák Babiš vadí, ale člověk, který byl v silových složkách totalitního komunistického zřízení, je z komoušské rodiny, má manželku komunistickou politručku, je podle tebe ok. Navíc to je totálně neschopný panák a mimochodem ruský kolaborant, který vítal invazi do Československa a který podléhal velení z Moskvy (jak co se týče vzdělání tak i co se týče jeho aktivní služby)😁👌

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Já ale žádný soud nepotřebuji, umím si fakta vyhodnotit sám, abych si udělal závěr. Leda bys na mě chtěl aplikovat totalitní praktiky a nutit mě myslet si totéž co si myslíš ty. 😉Mimochodem, jak chceš soudit agenta, kterého ti rusák nikdy nevydá? (což je mimochodem další poměrně jasný argument)

Co se dronů týká, tak mi připadne velmi racionální pustit pár tisícovek dnes a nechat bojovat Ukrajince, než se strachovat o své blízké v budoucnosti, až se ruský imperialismus zaměří na mou zemi, a až náklady na válku budou pro mě daleko vyšší, než pár směšných tisícovek, které si vydělám ani ne za den práce. Pak tu máme lekci z historie, kdy se opakovaně ukazuje, že ustupování zlu a imperialismu nepřináší "mír pro naši dobu" ale naopak eskalaci napětí a jistotu válečného konfliktu.

Tvůj život ovlivňuje spousta věcí, třeba jako volba tvých spoluobčanů. 😀 Já bych si třeba dokázal také představit daleko lepší vládu než máme dnes. Jenže nám ve skutečnosti hrozí daleko HORŠÍ vláda komunistického práskače, lháře a podvodníka. A tím se dostáváme k volbě PP: jak jsem už psal, vybíral jsem z dostupné nabídky (ono upřímně řečeno, do politiky se moc slušných lidí nehrne) a PP mi vyšel, a to i s ohledem na svou profesní minulost, jako volba nejlepší možná. Já jsem minulý režim poměrně detailně zažil, takže mě nemusíš školit jak se dá poznat bolševický oportunistický podrazák typu AB od člověka, který v tom systému žil a ten režim ho nějak formoval (PP). Nakonec kariéra obou pánů po revoluci jednoznačně ukázala kdo je kdo, kdo si dokázal vydobýt respekt na mezinárodní úrovni a kdo zůstal bolševickým mafiánem. PP se samozřejmě dá vytknout spousta věcí, jako je jeho okolí (Kolář), nebo to, že neodhadl "akustiku" a absenci vlastní vůle v případě společného jednání se zaměstnanci AB, ale to jsou v konečném důsledku ptákoviny.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 6. 2025 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Mmchk Jo jo! Svědčí o tom důkazy, jaké svět neviděl. :-P

Thorleif
Thorleif
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Jasně, Petr Pavel vítal invazi do Československa, narozenej v 61, ve svých sedmi letech. 😂 Jsi jen hloupý klaun.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
2. 6. 2025 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Myslel jsi pokrývačství ne? Když se bavíme a něčem co je na střeše baráku.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
2. 6. 2025 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Thorleif Ano, vítal. Zmiňuje to v životopise, který napsal v roce 1987, ve svých 26 letech.

Tak asi ten klaun budeš ty? 😁👌

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
2. 6. 2025 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt Obhajuješ neobhajitelné. Takový člověk určitě nemá být prezidentem jakékoliv země. Nemá na to charakter a jak jsem psal - je to navíc naprosto jalovej jouda, bez názoru, bez politiky, jen všude líže prdele a podlejzá. Tedy to, co dělal za totáče.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 6. 2025 19:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista

Ale zase proti Milošovi je docela repre - a to je půlka úspěchu 😃

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
2. 6. 2025 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Slusnak123 Miloš není úplně typ na prezidenta, navíc když byl nachcanej, ale furt má alespoň nějakou morální integritu, asi tak dvojnásobné IQ, chápal co je česká státnost a navíc to není takovej pochcanej panák a je s ním občas prdel😁

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
2. 6. 2025 20:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt Jak můžete aplikovat fakta na případu Vrbětice, když podléhají utajení?

"Mimochodem, jak chceš soudit agenta, kterého ti rusák nikdy nevydá? (což je mimochodem další poměrně jasný argument)"

Dokonalá ukázka demagogie á la Hlava XXII. Nemáte důkazy, protože ty prý podléhají utajení, neboť by se jejich zveřejněním zkompromitovaly jisté zdroje (tvrdí stát), ale víte že dokud druhá strana domnělého pachatele nevydá, je to důkaz viny 🤣

Škoda že se toho Jaroslav Hašek, nebo Joseph Heller nedožili, možná by napsali knihu o jistém géniu průměrnosti, který své postoje ohýbá tak, aby nemusel opustit svoji komfortní zónu a ve svém pokrytectví je schopný jednomu kariéristovi odpustit, zatímco druhému nikoliv, protože je zde ono kouzelné zaklínadlo o "...menším zlu..." díky němuž naše demokracie jenom vzkvétá... 😆

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
3. 6. 2025 06:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Krejza Pro někoho ano. Jinak si povšimněte toho smajlíku nahoře.

Na druhou stranu máme parlamentní, ne prezidentský systém, tak to lze do určité míry tolerovat.

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
3. 6. 2025 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Nepovídej. Jsem teda v šoku, že i takového vylízance jako jsi ty ještě nikdo nezcenzuroval, jak je to možné? Žádám o okamžitou nápravu a chci tě nejpozději zítra vidět ve vazbě a za to, cos tady vyplodil, nejpozději za měsíc na popravišti. Podle tebe to tak asi stejně dopadne, ne? Tak si rychle sbal kufry, val honem do Indočíny a schovej se do sudu s rýží.

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
3. 6. 2025 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Mongolí hlavo, ten soud neproběhl protože by Rusko muselo v celé věci spoluoracovat a to se z nějakého nepochopitelného důvodu neděje. Pokud ti za to co tady meleš Petrohradská mafie neplatí, tak jsi totální loser, kterým všichni opovrhují. Jsi obyčejný šmejd.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
3. 6. 2025 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @rewolwer Vymaštěný soudruhu, soud může proběhnout bez zadržení pachatele i bez spolupráce jiného státu. Ale to je zřejmě nad tvoji bolševickou intelektuální rovinu 😁👌Realita je jednoduše taková, že nejsou důkazy, je to zpolitizované a slouží to k manipulaci libtardích jelit, kteří se nedokáží sami nad čímkoliv zamyslet.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
3. 6. 2025 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Já nic neobhajuju, klaune. Podle tebe jsem asi měl volit zloděje z tvé bolševické famílie, hloupou nánu, senilního Baštu nebo ten zbytek těch kašparů co se tam přihlásili, ne? 🤣🤣 Anebo k volbám vůbec nejít. 🤣

Přečti si po sobě co píšeš a nač reaguješ, abys nebyl za bolševického blbce.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
3. 6. 2025 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Papundeklpunk Takže vlastně "nic nevíme" - to jsi chtěl říct? Uznávám, pro jednodušší jedince to je pohodlné východisko z argumentačního schizma (hrát si na inteligenta a zároveň obhajovat tupé rusáky)

Ve skutečnosti toho víme hodně, protože utajovaných skutečností zase tolik není:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vrbetice-prehledne-jake-jsou-dukazy-proti-rusum-a-co-se-vi-o-vybuchu-151419

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusko-miskin-cepiga-vrbetice-kreml-putin-jednotka-gru-29155-skripal-agenti_2104181628_eku

Ale podle tebe to, že se potulovali dva agenti GRU kolem skladů ve Vrběticích je asi jen náhoda, co? Stejně jako že pak dostali od Putina metál, taky náhoda. Utajovány jsou totiž jen zdroje informací, nikoli informace samotné. A pokud máš dojem, že je to komplot státu, kdy si notuje opozice s koalicí, státní zástupce, policajti a tajné služby, tak to s tou tvou inteligencí bude odhaduju asi na úrovni že Američani nebyli na Měsicí. 😂 Anebo jsi jen vysadil medikaci, což ti enormně škodí... 🤣Normální člověk totiž chápe, že když něco kejhá jako kachna, chodí jako kachna a vypadá jako kachna, tak že to ta kachna skutečně i je. Odborně se tomu říká Occamova břitva.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
3. 6. 2025 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt bolševický blb jsi možná tak ty, já komunistů Pávka nevolil, tys ho volil, soudruhu 😁👌 Nevolit je zcela legitimní.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
3. 6. 2025 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Miloš že má morální integritu? Jo, tak ten byl skutečně dobrej, hurónský smích. Vy bolševici jste v tomhle všichni stejní, co se vám nehodí do krámu, to popřete nebo rovnou otočíte. Milošova "morální integrita" mu nebránila udělat ze sebe čínského joudu co si nechá klidně zešikmit oči, zaměstnávat slizouna Ovčáčka a nechat se šíbovat těmi dvěma gangstery co si z Hradu udělali noční podnik a klenotnictví. A když zjistil, že ho nepozvou do Bílého domu, tak obrátil a z úlisného patolízala se stal sveřepý kritik... 🤣🤣🤣

Máš ty teda fakt perverzní morální model, jen co je pravda!

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
3. 6. 2025 11:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt Jo všechno je tak jasný, ale pro jistotu nebyl soud. Bolševikům to holt stačí. Jednoduše by měli velký problém to naroubovat do svého narativu, který tak hltáš. Soudruhu 😁👌

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
3. 6. 2025 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @tynyt Occamovu břitvu můžete použít, pokud máte ověřená fakta. To co uplatňujete vy, je kognitivní disonance na základě vaší informační bubliny...

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 6. 2025 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos A co takto podakovat UK, US a dalsim krajinam zapadu za to, ze vobec nejaka vojna zacala. Jaj, to sa nenosi. Hlavne, ze zle je Rusko, Cina, India a proste cely svet okrem G7.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
7. 6. 2025 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m Anglie a spojený státy už století vojensky napadají svoje sousedy jako ty dementní sověti? Co vůbec ty dementní sověti měli za důvod napadnout UA s důvodem že UA patří sovětskýmu svazu? Co kdyby sověti táhli do prdele kam patří a byl od nich klid.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 6. 2025 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @Nedos A ktoze to bombardoval Juhoslaviu? A Irak a Libyu a dalsie krajiny na blizkom vychode? Kolkokrat sa snazilo USA odstranit Castra?

Rusko nenapadlo UA z dovodu, ze patri im, ale z dovodu, ze mala vstupit do NATO a ze sa tam mali nastahovat cudzie armady a tiez z dovodu, ze tam po tom puci zacali potlacovat prava ruskej mensiny, vratane ich vrazdenia.

A odporucam si nieco precitat o Kubanskej krize, mozno potom nebudes mat tieto stupidne nazory.

triock
triock
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To sú zase s*ačky. Hňupka klesá čím ďalej hlbšie a hlbšie. Ale samozrejme, on si myslí, že všetci sú sprostí, len on je lietadlo. 🤮

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím – už jenom proto, že s Čínou nejsme v konfliktu

autor absolutne nechape jak tieto rezimy funguju a je to smutne zistenie.
Ano nie sme v otvorenom konflikte.
Ale konflikt prebieha, vplvyvove operacie, propaganda, manipulacia atd. ci uz od ciny alebo ruska.

Ta naivita je do oci bijuca....

magnifico klaun
magnifico klaun
Level 2 Level 2
31. 5. 2025 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pod to bych se podepsal, skvěle a pravdivě napsané i když to některým zdejším pisálkum nevoní a svatyně Mikyře a Kovyho mají u postýlky viz. Mmchk a DERPinson a jejich vidění je čistě černobílé a jednoduché.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
1. 6. 2025 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@magnifico klaun @magnifico klaun mě přijde úsměvné že ruakoa čína očividně jednaj proti našim zájmům a někteří našinci straněj jim oproti našim… fakt si serou do vlastního hnízda

Semik
Semik
Level 47 Level 47
31. 5. 2025 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych všechny ty internety...éhm influencery zakázala! 😆

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 18:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cina, US, UK, EU, Rusko, islamke krajiny, ostatne krajiny. Kazdy hrabe len a len pre seba co najvacsi kus kolaca.

Kominizmus, fasizmus, demokracia, monarchia uz davno realne neexistuje. Vsetko su len nazvy a pozlatko.

Uplne vsetko sa zmenilo na cisty totalny absolutny nenasytny a nenazrany kapitalizmus. Kde kazdy musi mat a je jedno ci na ukor jedneho bo vsetkych.

Islam je to iste co bola kedysi cirkev. Kto sa nepodradil trpel. Islam a koran neni zly, to len ludia ai ho vylozili po svojom. A znova len a len hrabat a mat u seba. Dalsi kapitalizmus.

A odjakziva kazdy spehoval kazdeho. A aj kopiroval. Ze sa niekto nad tym este vobec zamysla.

A influenceri su len dalsi kapitalisti co hrabu len a len pre seba. 99,99% ich zhasne skor ako zasvietia. A tych 0,01% co uspeje zas len hrabe pre seba a haji svoje zaujmi, pripadne toho kto im zaplati.

Zavist a nenazranost dnes hybe svetom, zvysok su len dozvuky starych rezimov.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 5. 2025 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M v demokracii si lidi mohou zvolit koho chtej, to treba v rusku neni, proto je cilem ruske propagandy presvedcit lidi na zapade ze vsechny rezimy jsou stejné - koukám že tady se jim to už povedlo

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
31. 5. 2025 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk jj a jak jsme videl v rumunsku kdyz volby vyjdou jinak je treba je opakovat a poupravit vysledky aby to vyslo tak jak je potreba - tedy proevropsky kandidat musi vyhrat to by tak bylo aby se lihnul dalsi orban nebo fico :-D Demokracie je pruser pro ty rozumne protoze blbci je prehlasuji.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
1. 6. 2025 05:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Maximumspeed77 To samé referendum o EU v Irsku apod., již před lety.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk vsetky rezimy su rovnake. Kazdy chce ovladat kazdeho, resp mat co najviac oveciek.

Sa kukni aka srajda sa stava z EU "demokracie" uz skor len diktatura nariadenia zakazy prikazy a obmedzenia.

Sa kukni ako dopadli tohtorocne "demokraticke" volby v Rumunsku.

Sa kukni co sa "realne" deje v cine (aha sa nedozvieme bo velky cinsky firewall)

Sa kukni co sa realne deje v US

Neviem kde vidis aku propagandu, skor to smeruje k riadnej tragedii

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Maximumspeed77 Tak zrovna to Rumunsko bylo krásný příklad ovlivňování voleb z Ruska, za peníze, které soudruh kandidát nijak nevykázal ve svém vyúčtování. O Orbánovi, který si zprivatizoval televizi a média (stejně jako Fico,) ve kterých se jede neustálá lživá kampaň, jsi snad ani zmiňovat nemusel. 😀

Jiným slovy, vadí ti jen (domnělá) manipulace, která je proti tvému světonázoru, ta druhá je v pořádku a naopak její potírání je porušování svobody, atd. atd. O blbcích bys raději psát neměl... 🤣

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 6. 2025 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @tynyt Lžeš, jako když Rudé právo tiskne. Investigativní rumunští novináři odhalili, že tu kampaň platila rumunská OPOZICE. Není složité si to najít, soudruhu. :-P

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @RomanL Lžeš ty. Nebyli to "investigativní novináři" ale rumuské tajné služby. A že to platil rumun neznamená, že ty peníze nebyly ruské. Zapojení agentury z JAR, financování pomocí krypta, podivné chování TikToku, telegramové účty a hlavně způsob konspirace jasně ukazují odkud to šlo.

https://www.investigace.cz/rumunsko-tiktok-volby-prezident/

Ale abych zopakoval to podstatné:
- volby byly nelegálně ovlivněny, šlo o podvod
- kandidát neuvedl všechny vynaložené prostředky
- TikTok záměrně politickou reklamu prezentoval jako jiný typ obsahu, obsah tlačil i v době, kdy to už bylo zakázáno zákonem
- unisono křik rusofilních blbečků o tom jak se v EU nedemokraticky vládne (bez ohledu na jejich vlastní volební podvody)

Ale vy máte instrukce nimrat s v detailech a vytahovat červené herinky. Zajímalo by mě, jestli to děláš z vlastní blbosti, nebo tě za to platí?

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 6. 2025 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @tynyt A dokazy o ovplyvnovani su... aha ziadne. Staci, ze to vyhlasi urad pravdy a viac sa nediskutuje. A Fico nic nesprivatizoval, si len pozri ako o nom pisu vsetky noviny/televizie.

DERPinson
DERPinson
Level 1 Level 1
31. 5. 2025 17:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka snad už dostal od soudruhů taky namazáno :-D Je zábavné sledovat, jak se nám snaží vysvětlit, dokonce vícekrát, že s Čínou nejsme ve válce. Ano, oficiálně nejsme... A tím to asi tak končí. Každý, kdo se problematice věnuje trochu více, než Rybka během chvil mezi sběrem historického IT haraburdí, ví, jaký problém Čína pro Západ je. Rybkův článek je přesně to, nad čím soudruzi nadšeně zatleskají, protože jim zase ušetřil práci a posunul kolečko propagandy o zoubek dále. Na jedné straně autor oslavuje úspěchy toho velkého národa, který se s ničím nepáře, protože co je u nich jednotlivec? Na druhé tu láteří na diktaturu Greendealu a dalších centrálních nařízení. Vzpomínáte, jak tu před pár lety brečel, že všude bude USB-C a jak jsou naši soudruzi hrozní, že to plošně zavedli? Jo, propukla tu totální apokalypsa a občané EU se rituálně hromadně věší na vlastní kabely, aby z toho strašného byrokratického pekla odešli na věčnost... Ale Čínu tady sám skrytě obdivuje. U lidí, jako je autor, by fakt pomohlo jen to, aby se tam podívali na ,,prázdniny".

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 5. 2025 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DERPinson @DERPinson dekuju za rozumnej názor… posledni dobou je to tu vzácné… co se týče usb-c - pamatuju jak tu úplně stejně fňukal kvůli úsporným žárovkám… prostě jednou za čas prostě vymýšlí koniny…

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 08:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DERPinson @DERPinson zrejme jste jeden z tech kazdych, co se o problematiku zajimaji vice, tak to trochu rozvedte a rozepiste, jaky problem pro nas Cina je a kdo pripadne ty problemy zapricinil. Ja jsem dokoncil pubertu jeste bez internetu, takze se zajimam i o jine nazory, se kterymi nesouhlasim, ale respektuji je. A soucasne nemam nutkani olepit diskutujici stranu cedulkama agent cizi mocnosti, podplaceny atd. Fakt me zajima Vase videni sveta a rad o tom podebatuji.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 6. 2025 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik to chcete moc. Ale ano, také bych si to rád poslechl. Argumenty a ne prázdná slova.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DERPinson @DERPinson obecně se tomu říká dvojí metr nebo dvojí standard. A Rybka, když se to hodí, nemá problém takové standardy aplikovat. Na druhou stranu má naprostou pravdu v tom, jak nekompetentní je vedení EU tváří v tvář moderním výzvám. A reálná nicotnost EU na světové politické mapě tomu i odpovídá. EU je dnes, ač jsem sám zastáncem hluboké evropské integrace, jen papírovým tygrem do slunečného počasí.

Jenže to jsou dvě věci: schopnost problémy pojmenovat a pak tyhle problémy i racionálně řešit. Bohužel politici odvykli dobré praxi, tj. sdělovat občanům i ty nepříjemné skutečnosti... je to jeden z důvodů proč nám ujíždí vlak a proč nám vládnou populisti.

RHW
RHW
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 5. 2025 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikyr ukazal len na tupost ludi.

Za mna ten hype si zasluzia ti "influenceri"

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
31. 5. 2025 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V posledních letech se tu urodilo tuze moc bolševiků. Ať už ten mikýř nebo soudruh debatní deník😁👌 Nad tím zůstává rozum stát. Samozřejmě to je celé podtržené Fialovou hnědorudou vládou, rozvědčíkem Pávkem atd. Uvidíme co na podzim.

Solely
Solely
Level 37 Level 37
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
31. 5. 2025 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Už jsem se ptal minule, když je u tebe Fiala bolševik, tak koho jiného bereš jako "nebolševika"?

Podle mě si pleteš označení "bolševik" s něčím jiným. Bolševici – členové frakce v Ruské sociálně demokratické dělnické straně, později členové či příznivci nástupnických stran (komunistické strany Sovětského svazu)

Bolševik je lidově řečeno ruský komunista, takže český bolševik je jeho sympatizant tedy strany jako KSČ, ANO, SPD, TRIKOLORA apod. A naopak strany jako ODS, KDU, TOP jsou opak, ti jsou proti komunistům, tady i proti bolševikům (ruským komunistům).

HariS
HariS
Level 5 Level 5
1. 6. 2025 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely No tak ty v tom máš taky dobrej bordel :-)

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
1. 6. 2025 22:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely To encyklopedické rozdělování je dávno pasé. Bolševismus je stav mysli, protože už podle slova (bolše - většina) se jedná o příslušníka většinové skupiny, která má neodolatelné nutkání určovat ostatním, co je podle nich správné a co ne. A každý kdo se odváží vzepřít, nebo vyjádřit jiný názor, je jimi ostrakizován jako nepřítel... Komunisti na to měli takové příhodné heslo: Kdo nejde s námi, jde proti nám!

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Hari Seldon Že si zvolíš nick podle zásadního díla Isaaca Asimova ještě neznamená, že tu můžeš házet perly ex cathedra. 😀

Solely to popsal celkem dobře, byť bych úplně nesouhlasil s tím, že zbytek je "proti" bolešvikům (na to se dobře hodí hláška Losna vs. Mažňák.)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Papundeklpunk ... a mezitím ČR stoupá na mezinárodním žebříčku svobody slova a je už sedmá celosvětově. 🤣🤣

To ostatně potvrzuje zdejší poměrně svérázná diskuse, ve které zaznívají názory s magnitudou neuvěřitelné pindy, jako že tu panuje cenzura, určování co je správné a co ne, ostrakizace apod. 😀

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 6. 2025 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @tynyt Nepopsal. Taky nemá tucha, co je to pravý bolševik. Ale dost se mu blíží. :-P

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @RomanL Tak že zrovna ty v tom máš guláš, to mě vůbec nepřekvapuje, když jsi takový kovaný soudruh s IQtyqve... 😁

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
2. 6. 2025 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @tynyt Jasně, nálepkování, jako ruský šváb, dezolát, čínský agent, atd. pro každého kdo nebéká v davu podporující oficiální postoj státu a těch správných médií, není přece ostrakizace a ta slova jsem si zrovna vymyslel... 🫣

Ještě že tu máme žebříčky v nichž si (po vzoru vědecky exaktních horoskopů) každý, uvědomělý , byť poněkud prosťounký občan najde svoji hrdost...

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
3. 6. 2025 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Papundeklpunk Já žádný "oficiální postoj státu" (ať je to ve tvém výkladu co je to) nedržím. Já se držím ověřitelných faktů, které ověřilo více nezávislých jedinců nebo institucí, což se ty snažíš zpochybňovat, a což je, obvykle, postup, kterým se nedemokratické a autokratické režimy snaží pomocí místních hloupých a nevzdělaných mas s komplexy nabourat ty demokratické a svobodné. Nikdo ti nebrání plácat ty tvé nesmysly, ale neznamená to, že nebudeš označen za hlupáka a (nevědomého) agenta těchto zemí, protože jím fakticky jsi.

A všimni si, že ti neříkám co si máš myslet (alias tvá domnělá a vyfabulovaná ostrakizace), já jsem pouze jedním jediným argumentem zpochybnil tvé hloupé teze, ze kterých vyplývá, že o životě nevíš nic a své mindráky ventiluješ zlobou vůči jiným (což je btw motorem bolševismu.) Že to vypadá směšně, to jsi nakonec pochopil i sám, i proto ses do mě tak navezl. A že si o tobě myslím, že jsi dement, to je přece mé nezadatelné právo, stejně jako ty si o mně můžeš myslet, že jsem prosťounký občan. 🙃

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
3. 6. 2025 11:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @tynyt Takže používáním kritického myšlení (které evidentně zcela postrádáte) se vlastně člověk stává nepřátelským agentem, jenž se ve službách temných nepřátelských sil snaží rozklížit naší svobodu a demokracii. Svatá prostoto... 😆 Tohle přesně je to co jsem myslel tím, že bolševismus není o politické příslušnosti, ale o stavu mysli...

Co bude ve vašem podsouvání následovat, že věřím na plochou Zemi?

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
3. 6. 2025 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Papundeklpunk Ty jsi ale žádné kritické myšlení nepředvedl. Ve skutečnosti jsi tu splácal pár nesmyslů a prezentoval ses jako ten jediný, kdo je nad věcí a obhajuje (neexistující) utlačované chudáky dezoláty. Na to jsem ti kontroval faktem o výzkumu v rámci celého světa, který zkoumal svobodu slova. A jako správný bezmozek jsi vůbec nepochopil, že kritické myšlení máš aplikovat hlavně sám na sebe, tedy nejpozději poté, co ses dozvěděl o reálné pozici ČR na žebříčku svobody slova.

A to, že si pleteš (nevědomého) agenta s nepřátelským agentem... no co na to říct. Asi to, že jsi zase mimo.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
4. 6. 2025 11:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely Tak vy si zase pletete stupnici hodnocení svobody tisku se svobodou slova, což je výrazný rozdil. Protože metodika měření svobody tisku má určitá pravidla (a já je nezpochybňuji), která při hodnocení svobody slova nelze uplatňovat kvůli mnoha proměnným. A proto lze podobné "výzkumy" svobody slova brát vážně asi jako horoskopy...

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 6. 2025 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @tynyt O tej slobode slova by urcite vedela hodne porozpravat ista ucitelka, ktora si dovolila mat iny nazor na vojnu na ukrajine. A taktiez iste media, ktore za cias minulej vlady boli nezakonne vypinane.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
1. 6. 2025 17:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Měl by jsi přestat urážet Bolševiky srovnáním s fialovou lůzou. A pokud jde o české komunisty.. no ti to teda moc nevyhráli ale aspoň něco s generací rodičů a babiček postavili. Kdežto ta fialová lůza jen krade a to budování je pro ně už nadbytečné.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je mikýř a kdo to je Survivor?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
1. 6. 2025 15:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy To by mě také zajímalo. O nějakém mikýřovi jsem v životě neslyšel a Survivor je tuším nějaká reality show. Z Rybky mám trvale pocit, že musí splnit každotýdenní kvótu, tak si někde něco přečte nebo prohlédne video a navaří článek o tématu, které je reálně na jeden odstavec.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 6. 2025 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Slovo mikýř jsem už zaslechl, ale netuším, co si pod tím mám představit a Survivor je něco v TV, co neznám, protože se na TV prakticky nedívám.
Michal Rybka publikuje pravidelně a i když si někdy na prvních stránkách říkám, že vaří z vody, zpravidla z toho něco, co stojí za zamyšlení vyleze.
S tím, jak roste dosah a vliv toho, co původně vzniklo jako amatérská zábava pro náhodné diváky, zároveň roste i poptávka po producentech těchto videí a také cena těchto producentů na reklamním trhu a je jedno, jestli jde o reklamu na limonády, politiky, nebo čistou propagandu.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 6. 2025 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy O Mikýřovi jsem taky slyšel poprvé a ani nemám nějak nutkání si zjišťovat kdo to je a Survivor je myslím si song od Destiny's Child 😀

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 6. 2025 08:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Survivor je kapela co nazpívala Eye of a Tiger. 😎

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michala máme rádi. Není to tuning ale píše inteligentně a vtipně 👍

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex Blood @Alex Blood Bohužel už to není ani to pc.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 12:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážně už nemám sílu číst tyhle bláboly, sorry, stačil mi nadpis ...

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Užij si radši Mikýře a Kovyho, ti jsou ta pravá elita národa! :-)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 5. 2025 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Karel Endler Nevím, jak ty, ale já si života cením víc, než čumět nebo řešit takové sračky.

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 6. 2025 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @vagi Hezký, ale spisovatel i fotograf musí něco umět. A k tomu i mít talent.

Reklama
Reklama