Zpět na článek

Diskuze: MSI GeForce RTX 3090 Suprim X: 420W monstrum v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ICEBRETON
ICEBRETON
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me, kolik by to dalo v 3dmarku2001 SE

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 12. 2020 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ICEBRETON Na 2001SE RTX 3080 119500 na I7-1070k @ 5,2GHz 95500 na 5600X zajímavější je 3D Mark 03 215000 I7-1070k @ 5,2GHz a 182500 na 5600X. Od 3D marku 05 už exceluji Ryzeny..

ICEBRETON
ICEBRETON
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto Ja mam s moji retro sestavou: athlonxp 3200+ a gf7600gs pres 15000 :D

Jinak v rdmarku 2006 je hodne narocnej test cpu. Na tom athlonu tam mam kolem 0.2fps, zde pojem slideshow nabyva zcela noveho rozmeru :D

MrFann
MrFann
Level 25 Level 25
14. 12. 2020 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no téda, grafika jakou svět neviděl :twisted: ale víme že tu byla! že existují a jsou tu někne mezi námi! :lol:

brambora81
brambora81
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za se toto jeste povazovat za grafickou kartu? podle me to je primotop :D
kazdopadne to vypada ze cim vice tepla grafika vydava tim drazsi je jak totak vypada :D

rnb
rnb
Level 0 Level 0
14. 12. 2020 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 Co v počítači kromě zdroje je na elektřinu a zároveň to není přímotop :?: I ten husto-mega-přísný RGB pásek víc topí, než svítí.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
14. 12. 2020 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 A urcite je i kysle. To hrozno, tam hore. ;-)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN nerozumim ani slovo, zadam o preklad :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 12. 2020 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Maximumspeed: http://texty.citanka.cz/ezop-hollar/eh1-4-1.html

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Adam Vágner: Se svymi cistymi 100+ czk / mesic s tento problem nemam ;) Jen rikam ze jsem mel problem uchladit 250w kartu v case tak 420w bude urcite zuzo. Radeji si rok pockam na 6800xt nebo neco podobneho s rozumnejsim TDP i cenou. Top end me nezajima a vubec to neni otazka penez ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 12. 2020 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Maximumspeed: Tak si zaplat niekoho, kto ti to postavi. ;-) V golden dobach SLI som chladil ~750W 3xGtx280 nalepene na seba. ;-) A v skutocnosti je zrovna kvalitna 3090 velmi ticha (narozdiel od teba mam jednu doma :-P), pretoze ma naozaj masivny chladic.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @CNN: Ja proti 3090 nic nemam a tobe at dobre slouzi za ty prachy jeste aby ne :-D
Jinak 3 karty nalepeny na sebe urcite mely super teploty, jedine ze to melo chlazeni typu "fen" tam bych veril ze ok, ale u normalniho chlazeni je chladna pouze ta spodni a vrchni je o hodne teplejsi pokud teda nemas jeste vetraky v bocnici tim se to trochu resit da. Jestli se muzu ptat naco jsi pouzival 3x grafiky ? Fungovalo vubec SLI na 3 karty, nejsem si jist, ja SLI pouzil kdysi s 3dfx voodoo2 a mohl jsem hrat tombraidera 1 (asi) v 1024x768 na full se slusnymi fps to byl narez tenkrat. Dneska jsou (no spis nejsou) tak silny karty ze to postrada smysl i podpora ve hrach uz moc neni.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 to bude hodne zajimavy provozovat v zavrenym case, me docela stacil radeon 280x s 250w a uz jsem mel dost problemy nejak rozumne uchladit cpu kterej je nad grafikou a saje vsechno to teplo od gpu.. uz 300 by byl problem,420w to urcite nebude tiche pc, vetray v bedne na max, na karte na max a jeste bude mit 90C a zivotnost 2roky mozna :-D

jbem
jbem
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych naopak řekl, že tato karta je vhodná právě pro tvůrce obsahu. Díky výkonu a paměti. Škoda, že testy nezahrnují alespoň nějaký Blender benchmark (free).

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 12. 2020 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jbem RTX 3090 jako taková ano. Ale tvůrci obsahu, co vím, nejdou primárně po na krev nataktovaných modelech s enormní spotřebou a brutálně předimenzovaným chladičem plným RGB LEDek. :)

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner RGB je zlo dnešní doby, ale já osobně třeba zaplatím téměř cokoliv za tichý hardware. Ve všech počítačích mám Noctua ULN ventilátory, kdy jeden 120mm stojí 700Kč. Procesory nikdy nechladím ničím menším než Noctua NH-D15 nebo Be quiet Dark rock. I ve zdrojích měním ventilátory za Noctua ULN. Odhlučnění mých 3 PC mě vyšlo na takových 12 000Kč. Dokážu si představit, že profesionál tohle prostě dá jako příplatek za tichou kartu. I já všechny grafiky podvoltovávám co to jde, aby prostě byli jakž takž výkonné a plně stabilní, protože je to bezkonkurenčně nejhlučnější kus hardware v mých PC.

jbem
jbem
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner aha takto jste to myslel, to se omlouvám, špatně jsem pochopil a souhlasím :-)

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
14. 12. 2020 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na moj vkus prilis vela plusov pre tuto kartu.

Ved v testoch je problem najst rozdiel vo vykone.
Esteze to spotreba zachranuje a tam uz ten rozdiel je lepsie vidiet.

Za mna uplne zbytocna karta.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:cry:

Na druhou stranu .. ať si užije dovolenou 8)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 12. 2020 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JurikAler No, spíš má moc jiné práce. :)

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako za co zlatá hvězda? jooo a kolik stupňů zátěže ta karta má ? bo v jedné zátěži patří k tišším a v jiné zátěži má vyšší hlučnost... no suma sumárum za 53 klacků si postavím celej comp a oželím v průměru 20 FPS. Fuuu a ten fičák na elektroměru... díky to nee, tato karta je po všech směrech fail... zlatá moje 1080ka

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje Jednoznacne zlata spotreba, v rebricku ju nikdo len tak netrumfne :wink:

humik
humik
Level 23 Level 23
14. 12. 2020 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje Zlatá je prej za to nejvýkonnější na trhu.. je jedno, že to je vlastně kus HW na vyližpr...

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik na 1080 si i dneska v pohode zahraje, nez kazdy musi mit echt max fps a detailu v novych hrach ktere jsou povetsinou pekny sracky co do hratelnosti. Na to casem take prijdete, ze honba za top vykonem je jen ztrata casu a penez, je lepsi je investovat do neceho smysluplnejsiho ;) I kdyz je mi jasne ze to tady nekteri nepochopi az za par let az dospeji ;)

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Maximumspeed: Je mi 40 let, mám GTX 1080, monitor 3440x1440 a jelikož vyšel Cyberpunk, tak se nemůžu dočkat, až budou RTX karty běžně k dispozici. Už u RDR2 jsem přemýšlel o nové kartě. Ani jedna z her pro mě není sračka a nehoním se za výkonem, ale za kvalitou a prožitkem. A naštěstí mi i pak zbývá dost peněz do smysluplnějších věcí. Nemusíš sám sobě lhát, že když nemáš na drahé věci, tak jsi dospělej a lidi co mají lepší auta, domy, počítače a cokoli dalšího jsou mentálně děti. Až totiž budeš skutečně dospělej, tak podle svých preferencí nebudeš posuzovat zbytek světa a kdo se od tvých preferencí bude lišit, nebudeš ho zesměšňovat :idea:

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 05:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Vincent Vega: Tak me je jeste o 3 roky vic.. Ja prece netvrdim ze by to na sirokouhle 1440 nesneslo silnejsi kartu nez 1080, jen rikam ze kdo neni narocnej na vysoka fps a detaily v pohode s ni vystaci (ve FHD, jeste jakztakz v QHD);) Vubec do toho netahej penize, ja si to koupit muzu, ale proste nechci, protoze to zatim nepotrebuju.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Maximumspeed: A já se vsadím, že kdyby jsi měl nekonečně mnoho peněz, tak bys tady nepsal elaboráty jak je high end pro děti, ale normálně bys hrál hry v nejlepší možné kvalitě. Prostě je logické, že pokud někdo má nějaký koníček, tak z toho vyplývá, že ho to velmi baví a pokud někoho něco velmi baví, tak chce, pokud na to má prachy, top třídu. Neznám nikoho kdo by řekl "miluji auta, ale nic víc než Fabii nechci". Nebo "zbožňuji hudbu, ale nechci to poslouchat na ničem lepším než 128 kbps mp3 a repráčkách za 200,- Kč od ťamanů". Pokud tedy hraješ hry, tak bys bral nejlepší možný hardware, ale nemáš na něj, tak tady brečíš něco o dětech a jak jsi maximálně dospělej a tím pádem chytřejší. Blbost. Pokud bys totiž high end nechtěl, tak nevím, proč by sis četl články o něm. Jestli jsi retardovaný, tak se omlouvám, z postižených se sranda dělat nemá.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 12. 2020 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Maximumspeed: Tak si to nekup a neotravuj s tym. Myslis, ze high-endistov, co si to naopak kupit chcu nejako zaujima, ze ty nie? ;-)

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Vincent Vega: Ano..to je bez jaké koliv diskuze...je to prostě "TOP"... ale "TOP" je ve všem a to i v záporech a je jich dost na to, aby byla na zlatou hvězdu! Já bych zlatou hvězdu viděl u něčeho, co má výbornej výkon, solidní spotřebu a stojí rozumný peníz a má masovou dostupnost (něco jako ve své době GT 8800)... tady je to top výkon ale to ostatní je zoufale špatné...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 12. 2020 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Vincent Vega: Amen. :-)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @CNN: to je mi celkem jedno :-D Highendisti maji problem ze veskery karty skoupi mineri nez pujdou koupit muze trvat treba i vic nez rok, mezi tim uz to bude zastaraly :) To si holt musi uvedomit a podle toho se zaridit a nemit prehnane naroky, nebo si holt koupit kartu od prekupnika s prirazkou ;)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @CNN: O technologie se zajimam, stavim pc, servisuju pc, rigy, asic minery a dalsi veci. Nevim co vam konretne vadi jestli ja osobne nebo to ze karty proste nejsou a nebudou kvuli lidem jako jsem ja kteri na tom umej vydelat, nebo vam vadi prekupnici ktery vas nechaji vycukat v cekani na karty a pak vam radi prodaji nalestenou 3090 za 60k a vy jeste podekujete a nateseni pujdete gamit na max detaily s RT, pouze jsem zhrnul fakta, ten kdo tady zacal s tim ze na to nemam si za odpoved muze sam ;)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 12. 2020 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje A jaká tísícosmdesátka to je?

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner AORUS GeForce® GTX 1080 Xtreme Edition 8G 11Gbps

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
14. 12. 2020 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale ved to je Fantasticke !

TO (tiez) MUSIM MAT !

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 01:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spotřeba karty pokryje při 6 bytových jednotek 3+1 při led osvětlení, které používám. Uvědomuje si to někdo? 6 osvětlených bytů 3+1, dle mého poměru 54 světel. Jděte do OBI a dejte na sebe 54 krabic světel. Žravá karta by mě neměla přesáhnout 250 W. Tohle je k ničemu a rozumný člověk se tomu vyhne. Nadšenec si to koupí, ale pod naším zrakem bude za blázna.

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej TAk ono nejde ani tak o ty účty za elektřinu (jen tak mimochodem mi před Vánocemi přišel krásný nedoplatek 6500Kč od ČEZ), ale ten šílený nekomfort z odpadního tepla. Už s podvoltovanou RX 5700XT musím hrát přes zimu v trenýrkách, v létě jede kromě karty taky naplno klimatizace. Právě odpadní teplo považuji za největší mínus téhle módy extrémně žravých GPU. Právě píšu z práce, kde 50 metrů vedle mě je nejvýkonější superpočítač v ČR. Ten tady ale spoluvytápí šílený komplex kolejí. Doma tohle opravdu nechci.

humik
humik
Level 23 Level 23
16. 12. 2020 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 si zvyš zálohy a nebudeš mít nedoplatek :D

kbq
kbq
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 Víš že tu kartu nemusíš provozovat neustále na 100% výkonu? Třeba si omez fps na 120 a hned máš v pohodě teploty.
Nicméně jsou i horší karty, hlavně high-end prostě topí všechny. Můžeš si kdyžtak předělat chlazení na vodní. V zimě teplotu PC vůbec nevnímám, jen v červenci a srpnu, ale to skoro nehraju, když je hezky jsem venku. Ale když je hic, nejeden člověk si i pořizuje klimatizaci, a ani né kvůli PC.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 12. 2020 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 PC s vysokou spotrebou (500W+) je v lete na nevydrzanie, potialto suhlas. Ale v zime nestaci ani len na nejake znizenie, natoz vypnutie kurenia, takze tie trenirky s podvoltovanou 5700XT si si leda vysnil. ;-)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 V zime je odpadni teplo naopak velmi prijemny, me bezi doma 3 rigy 24 karet a neni treba topit, 24-25C kdyz je venku prumerna 0st to da tak houby zle :) V lete to samozrejme premistim mimo byt :) Predloni jsem mel nedoplatek asi 38000 czk, letos to bude doma lepsi me toho bezelo mene a vice na mistech a vice v energetickym raji :) Z 1 karty se moc neohrejes, to bys musel hrat furt :)

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @CNN: Mám PC s RX 5700XT a R9 3900X a vytopí mi to místnost i o 6+C. Prakticky v té místnosti nemusím ani zapínat topení a když hraju, tak v zimě tam mám kolem 26+C po chvilce hraní. Rozměry cca 4x3.5,výška asi normální, něco kolem 2.5m, neměřil jsem. Mám docela dobrou izolaci, takže mi z nějakých 19C (i v zimě hodně větrám) stoupne teplota na 26C za hodinku, dvě. Spotřeba PC + OLED TV cca 700W.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @humik: Neni to jedno, zaplatis to tak jako tak, me nedela problem zaplatit 38k nedoplatek. Jsem zvedavej kolik to bude letos podle me bych mel byt asi 20k v plusu ale je to dost odhad, ja svuj trvale svitici (ne blikajici) elektromer radeji nenavstevuju :-D

humik
humik
Level 23 Level 23
16. 12. 2020 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @kbq: Jasně koupí si highend a pak přiškrtí výkon..

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @CNN: No s 1 kartou to moc nevytrhne to je fakt, ale 8x5700xt sapphire pulse s 1100w uz docela jde :) I kdyz na topeni jsou lepsi rx580 sapphire nitro kde se daji snizit vetraky na 20% pri 50C na gpu a je to tichoucky a je teplo :)

kbq
kbq
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @humik: Omezení fps není omezení výkonu. Jednotlivé snímky jsou stále vypočítávany jak rychle to jde.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @Maximumspeed: kdo da 50k za grafiku jiste nema problem si poridit klimatizaci na leto ;)

kbq
kbq
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @Maximumspeed: Přesně tak. Např. v USA má kde kdo klimatizaci a to ani nehraje PC hry, jen v Česku má klimu pár lidí a když PC žere víc než 100W, tak si stěžuje na PC.

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
15. 12. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej A uvědomuje si někdo, že ta karta nemá takovou spotřebu pořád a nejede 24/7? Co myslíš? Ve srovnání s indukční deskou v kuchyni nebo elektronkovým zesilovačem je to pořád dětské prdění do vody :wink:

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirbec Jasne ze takovu spotrebu nema porad, take neresim pripadnych par kwh co sezere v zatezi, ale teplo co vyprodukuje uvnitr case, kde to proste tise odvest nepujde a bude potiz chladit cpu na rozumnou teplotu, jedine asi vodnikem a vymenik dat na saci stranu bedny, pak snad.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 12. 2020 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej Na druhou stranu je taková grafická karta zábavnější než 54 žárovek.

Ale fakt bych nechtěl bydlet v bytě 3+1, kde večer svítí čtyři osmiwattové LEDky. :D

Nevím, jestli slepnu, nebo co se děje, ale musel jsem si udělat lustr, ve kterém mám pět 11W ledek s CRI 90+, abych měl pocit, že to trochu svítí. Pak je to teda sice o dost lepší než jedna 60W žárovka, ale ten dojem úspornosti se stejně trochu vytrácí.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
16. 12. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Zkuste 100-140 W halogenovou žárovku, po vyzkoušení se k LEDkám jako hlavnímu světlu v místnosti už nikdy nevrátíte. Sice zaplatíte asi 0,55-0,75 Kč za 1 hod, ale spektrální charakteristika má dobrý vliv na kvalitu spánku a kvalitní spánek posléze zlepší i psychiku.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2020 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @rnb: Nad tím jsem nikdy ani nepřemýšlel, není to o moc lepší než žárovka a na stejnou intenzitu světla to hodně žere.

Snažím se spíš ubírat cestou LEDek s lepším luminoforem.

Já bláhový kdysi, když LEDky začaly nahrazovat zářivky, doufal, že když tam oproti skleněné trubici stačí kapička, tak by na něm mohli přestat šetřit. Bohužel, no, CRI 80 rulez, hlavně že to stojí osmdesát kaček.

BonfireCZ
BonfireCZ
Level 20 Level 20
15. 12. 2020 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej Co na to říct... snad jen, aby sis tedy tuhle kartu nekupoval na svícení v bytě.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 12. 2020 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BonfireCZ :-D

kbq
kbq
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný výkon RX 6900 XT :wink:

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
15. 12. 2020 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obdivuhodné ,Radeon 6900XT se spotřebou 300W zlatou hvězdu nedostane ,ale tento žrout který má pár procent výkonu navíc ano ?... :roll: :roll:
Upozornuji místní trolly že mám sám Nvidii ,ale todle se mi nelibí. Kolik vám za t ocenění zaplatí ??? Protože normální člověk todle neudělá.

Dále tu brečíte že nemáte na hry peníze a co takhle testovat WARZONE ? Je grátis.
A najít si lokaci - například udělat testovací usek na přehradě z jednoho konce přehrady na druhý by snad nemusel být problém.

Začíná to tu být fakt katastrofa a to tu chodím od roku 2006

vanuch
vanuch
Level 21 Level 21
15. 12. 2020 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy Nemůžete se tomu divit, PCT není nezávislý web, je přímo řízený českou pobočkou Nvidia (Igor Staněk).
O momentálním PR průseru Nvidie se zde nedozvíte. :(

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 12. 2020 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch Fíha, insider. Igor Staněk přestal dělat PR pro grafiky v době, kdy to začal dělat David Koblížek, a Nvidia tu nemá českou pobočku PR oddělení od té doby, co před lety David Koblížek skončil. Od té doby se o marketing Nvidie v ČR starají externí PR agentury.

vanuch
vanuch
Level 21 Level 21
15. 12. 2020 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Adam Vágner: V tom případě se panu Staňkovi omlouvám.

Pro PCT ovšem stále platí, že není nezávislý web, ale řídící se příkazy z PR oddělení Nvidie.
Jakou mají vaše testy vypovídací hodnotu ať posoudí každý sám...

pzdm
pzdm
Level 22 Level 22
15. 12. 2020 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Adam Vágner: David Koblížek byl velmi příjemnou osobou, mrzelo mne, když toho nechal.

joraell
joraell
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @vanuch: Vanuch: Hergot chlape to co si přeteš u Ddementa jsou naprostý sraky a ty to tu ventiluješ pod svou osobou ven jako nějaký fakta? Ty si myslíš, že se někdo zahazuje s nějakým Ddildem na jeho blogísku?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2020 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @vanuch: Buď to něčím doložte, nebo nešiřte pomluvy. Už z první reakce je zřejmé, že nemáte páru o tom, jak to tady funguje nebo nefunguje.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @joraell: No nevim o cem vypovida tvoje uroven vyjadrovani.. Komolit jmena a nadavat jinym recenzentum me prijde smesny a na urovni matersky skolky. Na DD obcas zajdu a je jasne ze je to AMD fanda ale rekl bych ze to hodnoti pomerne rozumne, rozhodne jsem si nevsiml praktik jako tady ze se vyberou hry a nastaveni aby chlebodarcuv HW vysel lip. Takze nam objasni bez nadavek co presne ti na DD vadi, docela by me to zajimalo.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 12. 2020 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Adam Vágner: Vždyť jste důkaz dodal sám... Tu zlatou hvězdu tady a žádnou u Radeonu 6900XT :)

joraell
joraell
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: Maximumspeed>
Třeba to že je to manipulátor s napoleonským komplexem co se chová jak rudej komunista? Do testů si dosazuje karty co ani neotestoval a nikdy nezveřejňuje nic okolo metodiky, protože jednoduše je velká ást smyšlená a jen upravena tak aby to vždy vyšlo ve správné souvisloti pana objektivního.

Je k tomu ještě něco potřeba dodat?

O HW ví tak maximálně jak složit PC a mírně upravit taktovaní. Nikdy nevytvářel jiný obsah než to jeho ťukání na jeho blogísku. Nemá vůbec tušení o tom jak fungují Enginy her, nebo renderery. On se tedy snaží tvářit, že to ví. Proto vždy mluví velice obecně a jakože erudovaně. Nicméně jakmile narazí na někoho kdo problematice rozumí i jinak než že si to přečetl na jeho psuedowebu. Tak jej pro jistotu smaže aby nenarušoval jeho auru božstva co vše zná nejlépe.

Člověk co o všech ostatních tvrdí, že nejsou schopni na jeho web napsat článek dostatených kvalit? A proto 80% "recenzí" píše osobně A proto jedinýho komu to kdy dovolil je stejně rudej Belka alias Stratos? člověk co nedovede pomalu ani svoje jméno napsat bez chyb? Jen se na tom trochu zamysli v souvislostech ale ne v souvislostech v bublině dildoworldu, ale reálného světa.

Víš. On to koktání a šišlání má především z těch jeho souvislostí co vdy musí zkonstruovat.

miky99
miky99
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: Důkaz nebo váš dojem? RX6800XT zde dostal zlatou hvězdu, protože si ji zaslouží. Referenční RX6900XT je jen "výběrový" RX6800XT, není o mnoho výkonnější a není ani nejvýkonnější grafikou. Tato MSI RTX3090 Suprim a nedávno MSI RTX3090 GamingX dostaly obě zlatou enthusiast hvězdu za aktuálně nejvýkonnější karty na trhu. Věřím, že pokud se objeví RX6900XT v neref. provedení a bude stejně výkonný, dostane to ocenění taky.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: z Nvidie ne pry z intelu a podle toho maji i barvu webu :) Nv je az 2 v poradi. Myslim ze tady maji sikovny recenzenty ale bohuzel ta znatelna naklonnost k urcitym vyrobcum a hejtovani jinych, velmi kazi dojem z jejich prace.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 12. 2020 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @miky99: Tady jde o to, že referenční 6900XT má asi jen o 13% nižší výkon, ale taky žere pouze 300W oproti tomuhle se 420 - 450W spotřebou. Navíc jeho cena je taky úplně jinde. Prostě tyhle poměry autor naprosto ignoruje a dává zlatou hvězdu nejneefektivnější grafice posledních let a zdaleka nejžravější jednočipové kartě v snad historii. Ta karta má tak mizerný poměr výkon/wat, že to ten o 13% vyšší výkon nemůže ospravedlnit a ta karta si zlatou hvězdu prostě nezaslouží. Jenže jsme na PCTuningu, takže ji má. Radši tady není ukázáno porovnání s FE edicí, která žere 350W, protože ten nárůst výkonu i proti ní je směšný vzhledem k navýšení spotřeby. A dávat jako velké plus to, že máme povolený power limit až na 450W když je jasné, že nárůst výkonu je tak malinký je absurdní. Ale hvězdu máme, to je důležitý :)

Zlatou hvězdu dostala i referenční RTX3090, tam se to zas ospravedlnilo tím, že je to super volba pro tvůrce obsahu... prostě vždycky se najde důvod proč jim ty ocenění dát, když se chce a vždycky se najde důvod proč je někomu nedát, když se nám to nehodí do krámu.

miky99
miky99
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: Grafika s nejvyšším dostupným výkonem nemusí být přece nutně ta nejefektivnější.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2020 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: Pokud něco hodnotíme primárně za dobrý cena/výkon, dáváme tomu obvykle stříbro. Ale v případě Radeonu RX 6900 XT by to byl výsměch všem kartám, které to stříbro za dobrý poměr cena/výkon dostaly.

Kdyby to nestálo třetinu víc při jednotkách procent výkonu navrch, kdyby to nabídlo jakoukoliv další přidanou hodnotu, tak bych o tom uvažoval. Z pohledu uživatele se referenční 6900 XT de facto chová jako přetaktovaná RX 6800 XT s příplatkem deset litrů a jediný bonus je, že to má o 40 W nižší spotřebu.

joraell
joraell
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: A jéje bojovník za hvězdy. Jakoby na tom extra záleželo zda nějaká karta dostane nebo nedostane nějakou hvězdu. Lepší kartu to z ní stejně neudělá. 6900XT zůstane pořád stejně něvýhodná a nezajímavá karty i když by tu hvězdu dostala.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 12. 2020 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Adam Vágner: A co oceňujete na té 3090? To že tak absurdně žere a přitom má jen o pár procent vyšší výkon než FE? Nebo za co si celkově zaslouží ty karty zlaté hvězdy, když v minulé generaci Titan RTX, který se řadí taky do takových absurdních grafik, které jakože nejsou na hraní ale spíš pro tvůrce obsahu, žádné ocenění nedostala a bylo to jasně zmíněné, že proti RTX 2080Ti nemá smysl tu kupovat? Tak proč teď tyhle 3090 dostávají samé zlaté hvězdy ikdyž jsou oproti 3080 stejně absurdní?

Aby jste mě pochopil, já nemám nic proti těm kartám. Své zájemce si najde a ať si to koupí kdo to uzná za vhodné, ale pořád nedokážu pochopit, proč si to zaslouží takové oceňování? Souhlasil bych i s tím, že 6900XT si zlatou taky nezaslouží kvůli tomu 6800XT, ale jen v případě, že ani tenhle předraženej nesmysl žádnou nedostane.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @joraell: 6900xt je o dost zajimavejsi nez 3090, vykon je dost podobny, vic pameti,spotreba je nizsi o dost a hlavne cena je nizsi opravdu o dost a je to technologicky rozhodne dal nez 3090 s klasickym designem, ta infinity cache je husta zalezitost. Trochu to kazi nedostupnost a ta bude trvat jeste zrejme dost dlouho. Ale jestli je neco top entusiasist tak je to rozhodne 6900xt.

miky99
miky99
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: Titan RTX nebyl pozicován jako herní karta, na rozdíl od 3090 - viz stránky Nvidia. A že nedokážete pochopit to ocenění? V pořádku, máte na to jiný názor.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2020 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: Titan RTX byl jenom v referenci. Výkon dobrý, ale konstrukce nic moc. Pokud jde o chladič, byl naprosto nesrovnatelný s tím, co je na této kartě. A titan RTX byl napálený tak, že si ho na hraní koupil asi jenom Obr.

Nešlo to naladit tak, aby to bylo tiché, aniž by se to podtaktovalo. Tohle jde naladit tak, aby to bylo tiché i po přetaktování.

U RTX 3090 si pořád myslím, že Nvidia jenom zkouší, kolik jsou hráči ještě ochotní zaplatit, a jenom se tváří, že s tím cílí primárně na tvůrce, aby je lidi nesežrali za to, že s další generací zase zvedli cenu top endu o 500 dolarů.

Ta hvězda je tam jako doporučení pro lidi, kterým je to jedno a vybírají RTX 3090. Je to ne highend, ale top end.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @FabledWarrior: jestli je neco opravdov silenost tak to je 3090 jeji spotreba a cena :-D oproti 3080 ma jen kolik 10-15% vykonu navic za o 100% vyssi cenu a TDP silenost. Naproti tomu 6900xt je asi o 10% nad 6800xt ovsem ma lepsi efektivitu nez 6800xt a spotrebu stale na slusny urovni, za me je z topendu nejzajimavejsi 6900xt prave proto. Ale osobne bych sel do 6800xt. Tvurci obsahu co si pod tim mam jako predstavit jak moc jim pomuze par % vykonu za cenu sileny spotreby, pochybuju ze by do toho sli. Takze kdo musi mit a jakoukoli cenu nejdelsiho pindoura i kdyz asi pul milimetru tak 3090, zbytek si v pohode vystaci s 3080, 6800xt a spol.

miky99
miky99
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: 16>24?

joraell
joraell
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: 6900XT není v žádném případě zajímavější než 3090. Jednoduše protože 6900XT není ničím zajímavější než 6800XT. Zatímco 3090 je jednoduše lepší ve všem co se týče tvorby obsahu. Není to karta určená primárně na hraní. Pokud někdo má dost peněz na to si ji na hraní koupit, je to jeho rozhodnutí, ale lepe by udělal s 3080 tkou a nebo 6800XT, dle preference. Ale co tedy nabídně 6900XT? Jednoduše nic. Pár zanedbatelných procent výkonu znatelně vyšší cenu.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @miky99: nedokazu si predstavit na co bych vyuzil 24GB pameti, 16 je rozumny a ani to nebude limitem jeste dost dlouho. Priplatcet za 8G ktere nepotrebuju takovou raketu to nepada v uvahu :)

miky99
miky99
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: Tvůrce obsahu nezajímá +/- pár procent výkonu, ale velikost paměti a výkon v CUDA aplikacích.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: a jeste jsem zapomel k 6900xt a celkove k tyhle rade radeonu, ze maji docela vyrazne lepsi prubeh FPS, mnohem nizsi propady fps diky ty infinity cache, coz je za me mnohem dulezitejsi nez abych mel max fps o 50 vyssi. A jeste dalsi vec je ze cim nizsi se jede rozliseni tak tim se pomerne hodne zvysuje hitrate cache a tim opet roste vykon proti klasicke arch. Nv.

miky99
miky99
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @Maximumspeed: Že vy si to nedokážete představit neznamená, že někdo jiný ano. Nicméně jsem tím narážel na větu "6900xt je o dost zajimavejsi nez 3090, vykon je dost podobny, vic pameti,spotreba je nizsi o dost a hlavne cena je nizsi opravdu o dost..." která vyznívá, že si myslíte, že 6900XT má víc paměti než 3090. Což bych se nedivil, v jedné z předchozích diskuzí jste tu tvrdil, že nové konzole mají 16GB vram. Když jsme vás upozornil, že ne, tak prý to tak nesledujete. Tady asi také ne, což je na podiv u někoho, kdo se vyjadřuje tak kategoricky.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mnohem víc mě poslední dobou zaujalo karty mírně podtaktovávat, respektive ubrat pár procent z power limitu anásledně si užívat to ticho i v relativně malé skříni.

Výrobce jde často až na dřeň a karty bývají už výroby mimo svou optimální spotřebu

kbq
kbq
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ Já si nastavuju fps limiter nebo vsync a hned mám třeba o 15C a 50W míň. V drtivé většině her nepotřebuju 200fps, stačí třeba locknout na 100.

humik
humik
Level 23 Level 23
16. 12. 2020 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kbq To je fakt chujovina… koupím si highend gpu abych měl tunu fps a pak to locknu na 100 :D rofl.. tak na co to gpu kupuješ ? navíc máš minimálně 144Hz monitor s FS/GSync a dáš si lock na 100 ? wtf

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kbq Souhlas. Ja bezne zamykam na trapnych 60. :)
Karta je razem absolutne vyklidnena

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kbq @humik: high end gpu muzes mit i bez 200fps, prostě jej máš jako výkonovou rezervu pokud vyjde neco jako Cyberpunk - ostatně tady si i vy s high end GPU vykousáváte žíly, bo vám to nejede ani v 60....
Pro mě je mnohem lepší stabilních 60, než 45-135.. Televizi mám 60Hz.

josephpilsen
josephpilsen
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Grety Thunberg by to asi zlatou hvězdu nedostalo... Not very amused.

TCerny
TCerny
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím autora o test výkonu v Quake I, popřípadě Doom II.
Děkuji

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCerny Kvák1 je náhodou ideální na CPU, alespoň tady ho jeden s oblibou testoval :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koukám že u této grafiky jsou paměti Micron, tedy opět je každý výrobce páruje s tím co se mu zrovna hodí? Jsem myslel že když je gpu od Samsunga že budou i paměti.
Nicméně na mé 3070 je to hezky spárované, obé od stejného výrobce. Na to že tato grafika v testu má být "ultra-extreme", tak ty paměti Micron spíš tvoří dojem obyčejnosti... :idea:

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 12. 2020 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Micron je jediný, kdo umí vyrobit GDDR6X, které používá 3080 a 3090. Tvá 3070 používá obyč GDDR6, které umí i Samsung.

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor... do 3let plečka na kterou každý zapomene...

GeForce 256 to je GPU
i 8800 GTX přinesla víc...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2020 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K RTX 3090 pohřbí vylepšená RTX 3080. Zatím ale na trhu není a minimálně nějaký ten měsíc to ještě potrvá.

Dokud se prodá všechno, co se vyrobí i za těch padesát tisíc, má Nvidia nulovou motivaci RTX 3090 takhle zaříznout.

Reklama
Reklama