Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti | Kapitola 6
Seznam kapitol
Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.
Grafickým akcelerátorům umí nové Anno opravdu výrazně zatopit, všichni majitelé slabších karet tak budou muset snižovat detaily. Jako obvykle vám proto přinášíme rozbor jednotlivých natavení. Jejich dopad na výkon jsem měřil s kartou nVidia GeForce GTX 460 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran.
Kvalita Vody
Rozdíl v nastavení kvality vody je patrný na první pohled, z nádherné dynamické kapaliny se stane jednobarevná plocha. Výkon se však po snížení paradoxně pohnul jen o jeden snímek za sekundu.
Kvalita Efektů
Kvalita Efektů Vysoká/Nízká
Rozdílu jsem si po snížení kvality částicových efektů (jiskry, kouř atd.) nevšiml, výkon se taktéž nezměnil.
Kvalita Textur
Rozdíly v nižším rozlišení textur jsou jasně patrné, framerate se zvýšil o jeden snímek za sekundu.