Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
PCTuning Článek

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 1. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Engine stejný jako u Anno 1404 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.

Reklama
Reklama
Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Ačkoliv se tomu ani nechce věřit, poslední díl budovatelské série Anno s číslovkou 1404 je na trhu už téměř dva a půl roku. I přesto však hra díky výbornému technickému zpracování a použití nadčasového herního enginu InitEngine vypadá stále báječně. Přispívá tomu jistě i to, že Anno patří ke zmenšující se skupině titulů, které stále vychází jen pro platformu PC. Nabytých zkušeností se vývojáři z německého studia Related Design rozhodli využít také při tvorbě aktuálního dílu Anno 2070, který jako první díl série míří z minulosti do budoucnosti.

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Aktuální pokračování Anno 2070 je stejně jako minulý díl postavené na InitEnginu, který si vývojáři pro své potřeby programují sami. Už v případě Anna 1404 se jim podařilo vytvořit nádhernou hru zpracovanou doslova nejmenších detailů. Anno 2070 v tomto trendu jednoznačně pokračuje a řadí se mezi nejlépe vypadající strategie současnosti. I přesto všechno však musím dodat, že jsem osobně žádný výrazný posun technické stránky hry směrem kupředu nezpozoroval. Anno 2070 je i tentokrát velmi detailní a společně s přesunem herního prostředí z minulosti do budoucnosti byly všechny jednotky přepracovány, detailnost zpracování mi však subjektivně přijde srovnatelná s předchozím dílem 1404.

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Jak již bylo řečeno, série Anno zůstává věrna výhradně PC platformě a současně je velmi populární. I přesto se však vývojáři nespojili ani s jedním z velkých výrobců grafických karet a hra tak neslouží k velkolepé demonstraci nejnovějších efektů rozhraní DirectX 11. Přesto však nějaká podpora DirectX 11 ve hře implementována je a pokud hru zapnete na DirectX 11 kompatibilním hardwaru, spustí se v příslušném režimu. Případných „bonusových“ efektů však pravděpodobně nebude mnoho a nepodařilo se mi k nim dohledat podrobnější informace.

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning