Zpět na článek

Diskuze: Od GTX 280 k Titanu X: sedm let GeForce v testech výkonu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasická "autorovina" 8) Testovat hry v rozlišení 2560*1600 na grafikách s 1;1,5 i 2 GB RAM je zhovadilost - to se to pak honí triko o coool nárůstech výkonu :lol: Realita je však jako obvykle jinde.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
12. 4. 2015 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Pane Obermaier jste pekný Nvidia Lhář protože DX10 patch na Crysis 3 je FAKE !~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
11. 4. 2015 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Patlal Obřík zase mazal už po druhé :-D tak to tu zas šupnem no :-D

Klasický zlObřík a jeho pokus o flame :-D Tak ještě že už 7 let tu máme neotřesitelný monopol v grafikách. :-) Hlavně Fermi se neskutečně vyvedlo a pak vzpomeňme jak tento autor jako první na světě hlásal o exkluzivní GTX470 do 4.000,- jakožto o bombě roku. (článek se bohužel někde potraril... škoda) PS: dodatkem aby onoho flame přibylo přibaluji onen nesmazatelný flame koment, že si konkurence nezaplatila zde článek a on přeci nedělá reklamu zadarmiko :-) PCT: ano chápu proč si ho tu držíte vždy dokáže pobavit :-)

PS: líbí se mi jak zas "autor" dodatečně poopravil nadpis :-D jen zapoměl to ještě opravit i v hlavním náhledu :-) Od GTX 280 k Titanu X: sedm let "GeForce" v testech výkonu To GeForce tam původně nebylo :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
11. 4. 2015 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Ale jinak tohle je ve standartní řežii tohoto pisálka... nic překvapivého a objektivitu je zbytečné hledat né u něj... Proto neustále říkám, že lidi co se vyznaj a opravdu rozumí ICT jej už dávno neberou vážně (po tom všem co už předved to už ani nejde) a že on tomuto webu nesmírně škodí...

Ale jinak prima reklamní pauzička Obříčku :-D tak příště zase ;-)

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan přijde mi neprostá zhovadilost testovat v rozlišení které má toma asi tak 5% čtenářů PCT a asi tak 1% uživatelů vůbec.
Zato FUll HD nebo 1920x1200 by bylo mnohem zajímavější pro většinu, nehledě na to že gtx580 byla i 3GB verze ... jinak by to byl supr test kde je vidět zda-li mám doma močál nebo jsem před lety koupil dobře.. jen se vloudila jedna taková chybka no :D, prostě tam akorát nejsou odpovídající "zajímavé" výsledky pro běžné lidi .-)

já osobně mám gtx680 a 1920x1200

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@*obelix* Podle mně není zhovadilost na velkých rozlišeních, byť na to má malé procento čtenářů či uživatelů vůbec... Tak je to maximální výkon karet a téměř přímou úměrností bude výkon karet platit i na menší rozlišení ne? Tedy kvalitu a sílu karet to ukazuje, a to je cíl.

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
10. 4. 2015 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@*obelix* @NewScream: právě že to tak vůbec neni, to máš stejný jako když bys řek že když budeš jíst polovičku co teď zemřeš za 60 dní protože když nebudeš jíst vůbec umřeš po 30 dnech ... prostě ty karty neodpovídaj v mnoha testem svým pravým výkonem jen proto že nemají buď takovou propustnost nebo dostatek paměti nebo nepodporujou doopravdy DX11 a jde o nějaký sofwarový elecepelce efekt. V o řád nižším rozlišení může být pravý rozdíl jen 10% takhle je 50% a víc, jenže to o řád nižší rozlišení má většina lidí, tzn. v reálu by tě nic nenutilo upgradovat ale takhle recenze tě k tomu nabádá .. dyť 50% výkonu navíc to přeci poznám ... a doma pak huh sakra já čekal že s nižšim rozlišenim bude nárost taky takovej ... aa okradli mě hazly!!! Lineárnost tady prostě neplatí !

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan inu zas cenzůra :-) tak tedy znovu :-)

Klasický zlObřík a jeho pokus o flame :-D Tak ještě že už 7 let tu máme neotřesitelný monopol v grafikách. :-) Hlavně Fermi se neskutečně vyvedlo a pak vzpomeňme jak tento autor jako první na světě hlásal o exkluzivní GTX470 do 4.000,- jakožto o bombě roku. (článek se bohužel někde potraril... škoda)

PS: dodatkem aby onoho flame přibylo přibaluji onen nesmazatelný flame koment, že si konkurence nezaplatila zde článek a on přeci nedělá reklamu zadarmiko :-)

PCT: ano chápu proč si ho tu držíte vždy dokáže pobavit :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
10. 4. 2015 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN PS: líbí se mi jak zas "autor" dodatečně poopravil nadpis :-D jen zapoměl to ještě opravit i v hlavním náhledu :-)

Od GTX 280 k Titanu X: sedm let "GeForce" v testech výkonu

To GeForce tam původně nebylo :-)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN To je težké. Test GTX 980 a zejména Titan X pod fullHD už by zase moc nevypovídal o výkonu grafiky, ale jen o limitu ze strany CPU.

edit: uuups, patřilo to o post níž.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Adam Vágner: no ahoj Adame :-) dík žes zavítal ;-) PS: nebylo by možný tu ty edity zavést? Právě kvůli těmto uuups :-)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
8. 4. 2015 01:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: Na tomto redakčním systému už nejspíš nikdo žádné změny dělat nebude (a tím neříkám, že by se připravoval přechod na nový).

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Adam Vágner: jj je mi jasný už aby tu byl a to i z vícero důvodů

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Klasický zlObřík a jeho pokus o flame :-D Tak ještě že už 7 let tu máme neotřesitelný monopol v grafikách. :-) Hlavně Fermi se neskutečně vyvedlo a pak vzpomeňme jak tento autor jako první na světě hlásal o exkluzivní GTX470 do 4.000,- jakožto o bombě roku. (článek se bohužel někde potraril... škoda)

PS: dodatkem aby onoho flame přibylo přibaluji onen nesmazatelný flame koment, že si konkurence nezaplatila zde článek a on přeci nedělá reklamu zadarmiko :-)

PCT: ano chápu proč si ho tu držíte vždy dokáže pobavit :-)

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Je pravda, ze mel testovat vic rozliseni (hlavne full HD). Na druhou stranu testoval jenom highend z kazde doby, takze ma smysl ho testovat v 2560*1600. Pred 7, 5 nebo i min lety se na takovem rozliseni hrat nedalo a dneska uz to jde a je videt ten narust. Takze za mne test dobry, ale chybi druha pulka ve full HD.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Ano souhlas, chtělo to drobátko realističtější test aspoň ještě v 1080p no AA, kde by se polovina karet nezařízla jen kvůli neodstatku Vram. I by se krásně ukázala CPU limitace Titanu X, proč ne.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @DOC_ZENITH: Jo, a taky by mě zajímalo, GTX280 v Crysis 3? Já myslel že Crysis 3 byla jedna z první DX11 only her, že jí DX10 karty nespustěj...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @DOC_ZENITH: Tady fakt žije tolik lidí v tom, že Vram má takový vliv? Dojde vram, nastoupí ram, kde je problém? Zkoušel jsi někdy vliv vram na výkon ?

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @PC-hráč: No právě, jakmile dojde Vram tak dochází k masivnímu stutteru a pádu výkonu o 80-90% protože se musí texturovat do systémové RAM.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @DOC_ZENITH: Stuttering kvůli málo VRAM je u testování problém, ale zpátky na zem. Není tam jediný výsledek, u kterého se dá podobný propad výkonu předpokládat.
Kdyby tam byl byť u jediné hry propad výkonu o 80 % kvůli stutteringu, znamenalo by to, že by se při nastavení, při kterém by k němu nedocházelo, dostala GTX 280 s výkonem na úroveň GTX 980, a to asi nee, že?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @DOC_ZENITH: No dobře, ale čemu to vadí tady u toho testu?

pif666
pif666
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @PC-hráč: cim vacsie rozlisenie = tym vacsie naroky na VRAM.
Pouzite rozlisenie narazi pri 1, 1.5GB modeloch na to, ze ma malo pamate aby efektivne fungovali. Rozdiely medzi 2GB, 3GB ...a viac su v zavislosti od testu nevyznamne.

Pri mensich narokoch na pamat, mensom rozliseni by rozdiely medzi kartami boli mensie.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @pif666: To rozpětí výkonu (i kapacity VRAM), pro které je potřeba nastavit podmínky testování, je v tomhle případě obrovské. Podle mě je přijatelnější, když metodikou utrpí stará grafika (tam už není tak podstatné, jestli dělá 4 fps kvůli přesouvání do RAM, nebo by to dávala 7 bez něj), než kdyby se podmínky nastavily podle slabších karet a pak tam byl Titan běžící na půl plynu kvůli tomu, že jej nestíhá krmit CPU.

Ale jo, u řady her mohlo být to nastavení méně náročné, optimalizované někde na tu GTX 780 Ti.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Jenže VRAM nemá vůbec vliv aspoň podle různých testů http://alienbabeltech.com/main/gtx-770-4gb-vs-2gb-tested/3/

palqo
palqo
Level 23 Level 23
7. 4. 2015 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak postradam zmysel tohoto clanku. Nehovoriac o tom, preco je tu len nVidia a nie aj AMD, ked uz rekapitulujeme...

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo No protože autor toho o AMD moc neví, jen 100% ví, že nVidia je lepší 8)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak No ale NVIDIA má teraz učite lepšiu ponuku GPU. To, že stojí viac je už iný problém. AMD totiž už nejakú dobu neobnovilo svoje GPU na rozdiel od konkurencie. A je to vidieť.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @mareknr: a proto je tu Nvidia už 7 let sama a má monopol :-)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @KOCHREN: Také niečo som nenapísal. :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @mareknr: a jsme u tý škodlivosti o který jsme se před nedávnem bavili což :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @mareknr: já vím Ty ne ale tak nějak autor to tak poja v dnešní reklamní pauze :-)

palqo
palqo
Level 23 Level 23
7. 4. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo Zelene mozgy zauradovali

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanok na urovni oddbornika. Az na gtx 780 a vysie tie karty su neni urcene ani ked boli nove na 2560*1600 nie to este v novych hrach ktore by nedali na max ani vo fhd :D

humik
humik
Level 23 Level 23
7. 4. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik a ty jsi odbornik přes co? přes hodnoceni oddborniku ?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik Ale to je snad jedno ne? Jde o to ukázat jak se posunul výkon a nejlepší je to ukázat na něčem náročném. Radši tohle, řekne to víc, než Quake 2 800x600 280 40fps, 780 400fps.

roob
roob
Level 36 Level 36
7. 4. 2015 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč no tak to potom pomerajme vsetky GPU s rovnakym mnozstvom pamate, lebo tie co maju 1-2GB (napr. ja stale mam v druhom PC GTX260 a ta ma tusim 768 pamate) tak pri tomto rozliseni GPU ide tak na 50% vykonu ked mu ramy nedodavaju data. Test treba zopakovat v 1920x1080 bez AA. Ale to by sa taketo rozdiely neukazali a clanok by nemal pointu.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč To teda povie ze sa natom nedalo hrat ani vtedy ani dnes :D lebo je problem to prepnut na fhd a dat tam vysledky

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @roob: Zamýšlíte se nad tím, co píšete? Fakt si myslíte, že hry, které běží na GTX 280 na 10-16 fps, na těch 10-16 fps běží jen kvůli nedostatečné kapacitě VRAM, a s nastavením, na které VRAM stačí, by jely na dvojnásobných 30 fps, teda na stejném výkonu, jako je naměřený u GTX 680?

roob
roob
Level 36 Level 36
7. 4. 2015 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Adam Vágner: ano, ved priamo pisem, ze mam aj GTX260 a okrem crysis3 (inu dx11 only som nehral), mi vsetky hry sli na fullHD na max bez AA.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @roob: a) ve snu
b) 640*480
c) 10fps

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Ma pravdu, ja taky 4 roky paril na i7 920 +tripple channel ram + GTX 260 (216sp) vsechny hry na 1680x1050 a zaparil sem si dobre.Treba battlefield 4 si jeste porad zahrajes na 1680x1050 na GTS 250 a je to normalne hratelny.Ten Tomb Raider 2013 prekvapi jak pekne na te GTX 260 fici, jsem si rikal na co lidi potrebuji gtx 780 apod karty : D

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @holotrop5: presne! Zavodni hry, simulatory. Jinak me lautr nic nenapada. A nerozumim tomu proc kupovat rok co rok kartu jak lidi na zapade

roob
roob
Level 36 Level 36
8. 4. 2015 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @holotrop5: tr2013 som tiez hral na plne detajly 1920x1080 Kludne mozem otestovat vstavany test, aj ked v tomto PC mam len 4core PhenomII, doma som to hral na 6core PhenomII...

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě stačila ukázka výkonu v Crysis a zase tak daleko se gpučka opravdu nedostaly...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Nejde o samotný výkon jednej karty v Crysis ale o porovnanie všetkých kariet, napr. tej 280ky s 980/Titan X a tam je ten rozdiel 4-5 násobný... ...ono už vlastne 680ka je úplne mimo oproti Titanu x.

Pripájam sa v tomto k autorovi, CPUčka sa za tie roky posunuli tak o 30% najme vďaka frekvenciám, no grafiky išli o 400-500% vyššie a ty napíšeš že až tak ďaleko sa nedostali :confused:

...dnes keď sa aj 150dolárova R9 270 smelo postaví kedysi highendovej 499USD nVidii 580ke...

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Jasně tak to mohl autor otestovat všechny GPU ještě v Quake3 a to by mu udělalo další procenta do plusu s každou generací :roll: tohle mě přijde jako reklamní článek at upgradujeme s každou gen. blbost já koumu vykon gpu spíše podle náročných her třeba v zrovna crysis mě výkon zajmá ne podle her kde mám 150FPS nebo 250FPS

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @RADEONX800: a závěr je že v 4K si ještě dlouho kloudně nezahrajem :evil:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Čip, který poháněl GTX 280, byl velký 576 mm² vyráběný na 65 nm. Počet tranzistorů byl 1,4 miliardy a šlo o poslední architekturu s oddělenými frekvencemi shaderů a zbytku jádra. [/quote]

co je tohle za OBRovinu ? a co teda měla Fermi ? :wink:
- del42sa

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace si už pořádně nevzpomenu, ale takty SP závislé na taktu core?

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak mohl GTX280 testovat v crysis 3, když 280tka nepodporuje DX11 a hra se bez DX11 ani nespustí~~!~~!!

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Ale spustis
Zadaj do googlu

How to run Crysis 3 on dx10 graphic cards
Na YouTube mas toho dost

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
7. 4. 2015 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Tak to je dobrý úlet Obra :-D

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 též by mě zajímalo ten matroš :-D

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry to máte pravdu crysis3 je DX11 only

to bude asi tren punc quality od Nvidie :D

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 4. 2015 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Nikoliv, jedna se o punc kvality tvych vedomosti. Crysis3 lze samozrejme spustit na DX10/9 kartach, jsou na to patche.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 @hnizdo: ale to už podle mě nebude moc objektivní nebo snad crytek vydal ofiko patch na DX10 karty ?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 4. 2015 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 @RADEONX800: Pokud vim, jedna se o fallback shaderu, coz je pomerne bezne. Pro porovnani vykonu je to zcela dostacujici.

jankisler
jankisler
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, zajímavé srovnání. Sám jsem měl 280, 680 a teď hraju na 980... Škoda toho současného kurzu.

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jankisler Tady se zase sešla banda dementů.

Crysis 3 NIJAK NEJDE SPUSTIT POD DX10/9.

Ty vaše uber patche jsou totiž totální sračky. jedná se o software rendering přes CPU, takže grafika nepočítá vůbec nic.

Opravdu, DDementov se z toho tady stává.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
10. 4. 2015 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Softwarový render Crysis 3 by měl tak 0.2 FPS...

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
7. 4. 2015 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry osobně jsem crisis 3 hrál asi pod directx10 nebo 9. Takže to není fake.

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
7. 4. 2015 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

25601600 to akože fakt, to jsem zíral.
Taková GTX 280 na to určite nebila stavěná tak na max 1650
1080 bez AA.
Ani taková GTX 680 ne.
Teď mám 27" monitor a víc než 19201080 nedá.
Tenhle test je nevypovídající. Radši bych viděl test 1650
1080 bez AA bylo by to zaujímavější kolik ješte her se dá hrát na starých kartách. Osobně jsem hrál crisis 3 na Ati 4850 na medium v pohode cca 35-38 fps....

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@=UNDEAD= moc ste si zvykli na hafo vykonu z tech modernich karet a neumite si to odladit tak abyste mohli hrat i na low kartach : DD, na GTX 260 a 280 si mohl hrat klidne s 1680x1050 a 2x nebo 4x AA, zalezi i na hre jestli je dobre napsana nebo je to neodladenej shit typu GTA IV atp, ja sem paril na gtx 260 4 roky vsechno a nikdy sem si nestezoval

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Libi se mi, ze ty temata posledni dobou , sou okopirovany od konkurecniho webu. No jo, tak si to prectem este jednou a trochu zjednoduseji...
I kdyz dobry...
nVdia je zde nejvic jak klika od mercedesu :D
A co konkurence AMD? Ta se jen vezla, jak to zde jizlive autor popisuje, hmm, fakt srandovni web tady...

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick tohle je ve standartní řežii tohoto pisálka... nic překvapivého a objektivitu je zbytečné hledat né u něj... Proto neustále říkám, že lidi co se vyznaj a opravdu rozumí ICT jej už dávno neberou vážně (po tom všem co už předved to už ani nejde) a že on tomuto webu nesmírně škodí...

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
7. 4. 2015 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me tenhle clanek je strasne tehdencni, tema zajimavy, ale spatne uchopeno a uz nam tu chybi jen Hurnikovy sandly.

- rozliseni a detaily jsou pro ty stary karty nesmyslne zvoleny, respektive mely by se ukazat i vysleky v nastaveni, kdy jim jeste staci VRAM
- chybi AMD karty, neni duvod je tam nepridat, asi by se na vysledcich nic nezmenilo, ale jejich ignorace je hloupa
- osobne by mi prislo jeste zajimavejsi pridat do testu karty, dnesni stredni tridy, jak si vedou v porovnani s highendem z minula.
- Treba porovnani G460,G660,G760 a G960 podle me ukazuje uplne jiny vysledky, nez ktery pise autor v zaveru, tam je narust vykonu dost mizernej. A G660 stoji dneska ty samy penize, jako pred 2,5 lety ano je v tom i kurz, ale je to priserny.

humik
humik
Level 23 Level 23
8. 4. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN co je Humikovy "sandly" ? :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 4. 2015 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN Není důvod je tam nepřidat... uf, k tomu, aby ty karty mohly v testu vůbec být, je především člověk musí mít (a funkční). V tomto regionu je problém sehnat grafiku na přetestování už půl roku po uvedení (část samplů se někde zatoulá, protože cestují po polsku, maďarsku, slovensku a bůhví, kde ještě, část jich skončí v soutěžích jako výhry, část nepřežije). A kupovat to na přetestování po bazarech a aukcích fakt nehrozí. GeForce, které Obr testoval, si kdysi koupil a má je doma. Chcete mu vyčítat, že si v rámci zachování objektivity spolu s každou GeForce nepořídil i obdobný Radeon?

GTX 260 se kdysi používala a testovala i na těch 2560×1600, jen na jiných hrách.

Není sranda otestovat stejnou metodikou jednu kartu a jinou kartu se čtyřikrát vyšším výkonem. Vyhovovalo by vám víc srovnání výkonu, kde mají tři nejrychlejší karty GPU vytížené na 50, 70 a 80 % maximálního výkonu?

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner hned me to napadlo, ze proste otestoval svoje karty. Holt chlapi pctunning nedostava zadarmiko novej HW jak nekde v USA

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner No zrovna Gtx 7900 mam a je slim, ale bude to mit smysl? Mam ji v supliku, na pamatku...
Nechci tu hejtit, na konkurecnim webu,ten samy clanek i s "AMD" a taky to tam trochu hapruje s parametry vykonu!
Zde to dostalo dalsi rozmer, tak nevim, kdo vic keca? Vas PCT nebo SHW???

roob
roob
Level 36 Level 36
8. 4. 2015 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner 1. verim, ze keby redakcia poziadala, nasli by sa citatelia, ktori by karty na test zapozicali...
2. suhlasim, ze toto je test gforce, amd tam nema co hladat
3. autorovi vycitame iba a len to, ze rozdiely medzi kartami su umelo navysene nezmyselnym rozlisenim, kde prave GPU kariet s malou pamatou nemaju co pocitat. Aj 970ka ked vytazi nad 3,5GB ide vykon doprdele, ze?

budesmazano
budesmazano
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autorem pozapomenuté heslo crysis3dx10fix3136a k souboru s patchem jsem si radši vygoogloval (i když už jsem váhal nad tím zúčastnit se jednoho průzkumu). Bohužel přiložený install.bat je k rootu telefonu a ne k instalaci patche. Takže zatím to považuji za další fake, jako stovku dalších co jsem se snažil během minulých let stáhnout a ozkoušet. Pokud tu někdo zveřejní funkční návod (může i sám autor, ale o tom pochybuji) budu velice rád. Sám jsem vlastníkem 275 GTX a proto jsem se o to již několikrát pokoušel. Nechci to ale pouštět jen na cpu pod WARPem (https://msdn.microsoft.com/en-us/library/gg615082.aspx#casual_games). Těch 8 snímků mi přijde na testovaný CPU poměrně dost, takže věřím že by to nějak jít mohlo.

Sám jsem kdysi dohrál crysis 3 na GTX 460 (podobné výkonem testované 280) a vím že to v 1080p běželo kolem 24 snímků na zhruba střední detaily (mix medium a high). Proto jsem to hrál jen na 720p.

Zmíněnou 275 GTX, jsem po pěti a půl letech služby vyměnil před šesti měsíci za 970ku, takže teď to sám v nejbližší době neozkouším, ale pokud to již opravdu jde, tak bych to rád testnul.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
13. 4. 2015 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@budesmazano zdar zkoušlel jsme to rozjet na kámošoví 4870 a vše co jsem stahnul byl FAKE už jenom jak je složité to stáhnou zaheslované rary nefunkční installer =100% fake + ten odkaz co sem dal pan Obr zaheslvoanej fake.... ani na torrentech jsem nic nenašel co se doprdele normálně nakopíruje a funguje nebo je u toho normální návod jak to zpustit :!: :!: :!: :!: :!: :!:

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
13. 4. 2015 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 sakra spustit

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před 7-8 lety jsem kupoval kartu uváděnou v článku jako těsně před tou nejslabší v testu, a sice "BFG 8800 GTX OC2". Stála 14 000,- s DPH. 768 MB. Byla to pecka pecek. 6 let vydržela. Dnes neprodejná (podporuje jen DX9). V té době jsem do PC dal 42 000,-. A dnes abych to dal znovu (desku nemám na SATA III, USB 3.0, apod., procesor jen C2D...).
Čili závěrem mého pohledu bych to shrnul asi že každých 6 let PC za 40 000,- pokud si člověk chtěl zapařit velké herní pecky...

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
8. 4. 2015 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NewScream To mužeš být rád , že jenom 40K za 6 let, někdy jsi to musel dát každé 2 roky....
Víď zlatá éra 3dfx voodoo 1,2,3 pak ati 8500,9600-9700-9800,x800-x1950; taky nvidia tnt2, geforce 1,2,3,4,6. Člověk musel měnit celé PC každé 2 roky abych jsi mohl zahrál nové hry na háj detaily 8) :) . Útlum nastal někdy v roce 2007-2009 vyšli nové core2 duo a quady a stačila grafika za 4K a s takou zostavou si klidne hrál v pohode 5-6 let.

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
8. 4. 2015 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@=UNDEAD= No je pravda, že během těch 6 let jsem nakoupil pár HDD + SSD + nějaký drobnosti k PC, takže 5-15 tis. asi připočíst...
Jinak ten můj odhad 40K 1x za 6 let je dejme tomu takový "hrát těsně pod vrcholem", tedy nemyslím mít hned PC na 3 monitory a ULTRA HD detaily. Ale těsně pod vrcholem no...
Dnes na 5-6 let dopředu bych to chtělo GTX 980 (18 000) + i7-5820K (12 000) + 16 GB RAM (4000) + desku 6000 a jsme přesně na těch 40 000... :o) ooo)

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
9. 4. 2015 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@=UNDEAD= @NewScream: Dnes nastesti ta prodleva, pro nekoho 6-5 let, nebo 3-2 roky + cena 40 a vice , je stejna, i kdyz nektere komponenty se s cenou ustalily... jenze tu mame zase stejne drahe srandy viz.ssd,4K lcd,no dnes neni problem draha klavesnice,sluchadla, mozna ty usb flashky...
kdyz se kouknu na obchod, tak GK sou v podstate stejne drahy, porad odstupnovany sbernici, takze zase top + 40 klacku neni problem

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
9. 4. 2015 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poměřit výkon AMD procíků???

maedva
maedva
Level 1 Level 1
14. 4. 2015 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, tenhle článek mě celkem zaujal a díky za něj. Celkem pecka takové srovnání po tolika letech zpět...

Samozřejmně mě celkem mrzí že nejsou zahrnuty taky VGA AMD, ale tak nemůžem mít všechno :-) Inspirovalo mě to k dotazu ohledně upgradu mojí HD5870 1GB. Klidně něco bazarového a dejme tomu výkonem aby to mělo smysl.

Hraji na 22" FullDH, CPU AMD Athlon X4@3,7Ghz, 4GB RAM, 450w Corsair.

Díky za tip.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maedva Bez nového CPU se moc daleko nedostaneš. Tvůj Athlon sotva obslouží HD5870.

maedva
maedva
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Ja vím, ještě malý dodatek je to Athlon II, upgrade je možný na Phenom II X4 - ale to se mi nechce.

CPU není trhač asfaltu, ale v mnoha hrách vykazuje grafika 100% vytížení a CPU přitom kolem 75%, takže rezerva tam nějaká je (asi)

Tu grafiku bych teda rád zkusil, výkonem klidně 1-2x tak vyšším než HD5870, ale už dlouho nesleduju trh, tak nevím kterou kdyžtak vybrat.

Reklama
Reklama