Zpět na článek

Diskuze: Proč se hádáme nad věcmi, které nemůžeme mít?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2020 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale to nie je žiadna novinka
Písal o tom už Ezop vo svojich bájkach. Líška a hrozno.

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2020 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolecko Tak som za génia, preskočil som 3 stranu .... :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 11. 2020 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rekl bych ze vetsinu elektroniky jsem si nekoupil kuli zenam ,ale naopak zenam navzdory :-) Klasicky ftip- "Nemohu umrit protoze zena by prodala kolo za tolik,za kolik sem ji rekl ze sem si ho koupil..."

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
10. 11. 2020 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk To není vtip... :wink:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
7. 11. 2020 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je hájení nějaké značky hardwaru v diskusích jen racionalizace vlastního (předešlého / budoucího) nákupu. Navíc často bez vztahu k jednomu konkrétnímu výrobku ale převedeno na značku jako takovou.
No a pak jsou tu borci, co si honí ego nápisem "ověřený geek" nebo "profesionál" případně nějakou 100% aurou a dokazují si tak důležitost. O to smutnější je, když pak jakožto majitel k nějakému produktu v diskusi napíšete recenzi/upozornění pro další kupující a nějaký takový "expert" v potřebě boostnuti vlastního ega má potřebu na to reagovat a vaše tvrzení vyvracet. Protože on si to vygooglil zatím co vy jste blbec co si to jen na vlastní ruce zkusil a ten údajně podporovaný atx zdoj odkládáte, protoze se tam sakra nevejde, a jděte koupit sfxko..

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 11. 2020 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Kategorii sami pro sebe jsou "hraci" co vsem rikaji ze sou hraci. Ze hrali to a ono a hrajou uz od mala a td...

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
8. 11. 2020 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Jsou to sráči...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 11. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Tomcat2: Sraci a sracky pocitacovych her :-D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 11. 2020 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Holt niekto sa hada a niekto kupuje. Vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude. ;-)
http://slovakia.selfhost.bz/pictures/pc3090.jpg
(Sorry, ale tomu sa fakt nedalo odolat. ;-))

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 11. 2020 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Heh, ten mam v skutocnosi tiez v hladaciku, ani Dede ma neodradi, byt mi AMD fakt hodne zhnusil ;-), ale je dost zatial nedostupny a kedze nemam AM4 dosku s nejakym starsim mam strach ako updatnut BIOS, ak sa so starym, co tam este bude, nerozbehne. Takze mozno az niekedy o mesiac, alebo v novom roku.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
8. 11. 2020 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @CNN: dede vie asi znechutit len ludi, co tam chodia. a chodia tam len ti, co su tak trosku masochisti :)

destare
destare
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @CNN: Počkej na Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero (X570), jako já - vyjde snad do konce listopadu, pasivně chlazený chipset a BIOS už bude mít určitě aktuální. ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
9. 11. 2020 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @skaven321: To je omyl, respektive zamerne nepochopenie textu (pre Dede skvadru typicke ;-)). Dede i cela jeho skvadra (kam radim i teba mimochodom, vid hore) ma nahodou moc bavi, ale chudaka AMD mi zhnusuje, pac k vam nechcem patrit. Jasne, AMD za vas nemoze, ale je to proste psychologicky blok, no. ;-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 11. 2020 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN aby to bylo v duchu článku >> další NVovce :D :D kdo si dnes nekoupí kombo RX 6900XT + Ryzen 9 5900XT, tak je sockoidní nula na 3090 chč*** pes však má málo VRAM jen 24GB :D :shock:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 11. 2020 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Congratz! Prijemnou zabavu!

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 11. 2020 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chápu to zjednodušení, ale dost často to neodpovídá realitě:) celý článek spíš generalizuje a staví na extrémech, ale neřeší "racionální" střed, který například jen nesouhlasí s jedincem který tvrdí jak kolovrátek, že 1+1=3 a oni se to snaží pouze uvést na pravou míru, že 1+1 je rovno 2, až se celá situace vyhrotí >> ano začnou se chovat iracionálně v tom slova smyslu, že jejich snaha nemá v podstatě smysl, až na jednu věc a tou je tzv. kapka v moři nepravd/demagogie a člověk který se neorientuje v daném tématu, má díky takovým větší šanci, aby neskočil na "špek" a nezačal šířit stejnou hloupost...

btw např. zrovna tenhle příklad je hodně děravý:
"Ten, kdo si koupil Bentley,** je jistě lepší**, než ten, kdo má ojetinu na CNG. Tam je hierarchie jasná. Ale k čemu je situace, že ten, kdo má ojetinu na CNG, argumentuje, že je mnohem rozumnější než ten, kdo si koupil Bentley?"

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
8. 11. 2020 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox já jsem dnes klesl asi na úplné dno... zvažuji nákup ojetiny na CNG. :-D

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss Já to mám naopak, mám CNG, ale když vidím, že budu lepší, když budu mít Bentleye, jdu si zítra pro něj.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox jj, souhlas.

Prikladem za vsechny jsou hifi diskuzni fora, kde dokazou nekteri napsat stovky prispevku o tom, jak to na to zlatem kabelu hralo proste lepe. Vysvetleni, ze neprehrava analog, ale digitalni signal, kde je jednicka jednickou a nula nulou, at je kabel jakykoli a ze to bud hraje nebo ne, takze lepsi nebo horsi zvuk jaksi neprichazi v uvahu, se miji ucinkem a diskutujici stale opakuje svou mantru dokola.

de-tomaso
de-tomaso
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Já tedy nejsem žádný hifista :D ale pokud vím, pozlacený konektor má především smysl v tom, že zlato je hodně odolné na oxidaci a tím pádem se kvalita povrchu konektoru nijak zásadně nezhoršuje v průběhu času. Kdežto ten z jiného materiálu může být časem poškozen oxidací, mít větší odpor a tím pádem nebude spolehlivě přenášet plný datový tok. Takže souhlas, že majitel pozlacené verze neslyší víc než majitel měděné verze... ale po deseti letech používání hifi-aparatury, bych věřil tomu, že ten pozlacený by měl lepší zvuk... :P :P myšleno stejně dobrý jako když byl nový.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
8. 11. 2020 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @de-tomaso: jak píše CNN a ještě bych tam přidal
- zlato má horší vodivost (a i tak se tam dává a nemá to vliv)
- bežně se dělají kabely s jinou povrchovou úpravou(levnější)
- je tam tak tenká vrstvička zlata, že se stejně časem ošoupe na levný základ(viděl jsem konektory zbavené nejen zlata, ale i proušoupané zkrz :D)
- když se s kabely nehýbe a má to kvalitní kontakt, tak se časem moc nezhorší(případně stačí trochu "očistit")

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 11. 2020 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @de-tomaso: Plati pre analog, alebo nanajvys pre digital, co s chybou prenesene bity nejako nainterpoluje. Ale mas pocit, ze, ti HDD nacitava po rokoch hru v nejak v nizsej kvalite, pretoze mu zoxidovali kontakty? :-) Proste digital bud data prenesie, alebo nie. Ak ich uz raz prenesie su 100% spravne a je uplne jedno ci tu jednotku vyhodnotil na kabli z dokonaleho napatia 5.00V alebo z oxidovaneho 4.92V, vysledok je rovnaky, to je ostatne hlavny zmysel digitalu. ;-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
8. 11. 2020 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @CNN: NE A NE A NE ~~! bez speciálních kabelů za desítky tisíc to hraje jako by to byla empétrojka a při přehrávání HDR filmu má hnusný vybledlý obraz.. to ví přeci i malé dítě ~~ :lol: :lol:

niemand
niemand
Level 23 Level 23
7. 11. 2020 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakoby nestačilo, že se na fóru hádají v tom tématu o nedostupnosti karet. Teď se budou hádat ještě tady u článku :lol:

Richi
Richi
Level 25 Level 25
8. 11. 2020 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michale, Remarque Tři kamarádi jsi četl?
Je tam přesně taková událost o které píšeš. :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou i realna vysvetleni, proc se fanousek jedne nebo druhe grafiky snazi natlacit stejnou znacku i ostatnim.
Treba proto, ze kdyz si grafiky jedne znacky nakoupi spousta hracu, tak na to vyvojar hry bude muset reagovat a testovat svou hru s touto znackou, tudiz to pak tomu, kdo tu grafiku ma, muze bezet lepe.

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni (téměř) mají potřebu vyjadřovat se ke všemu, všichni (téměř) mají jen tu svoji pravdu... politika, sport, vaření, covid, hardware, prostě cokoliv. Úplně vymizela diskuze, existuje vždy (téměř) jen jedna pravda a mnohdy až agresivní přesvědčování ostatních o ní. Nesouhlasíš? Ok, nenávidím Tě, jsi můj nepřítel... Manipulace, převracení faktů, přizpůsobování informací svým potřebám atd. Člověk člověku vlkem. Keyboard heroes/warriors kam se podíváš.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 11. 2020 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dragonie Ale vies preco to tak je? ;-) Pretoze v skutocnosti az internet otvoril mnohym oci, ze tie ich svate pravdy nie su ani zdaleka vnimane tak samozrejmo, ako si doteraz mysleli. Pretoze predtym komunikovali len s minimom ludi svojej socialnej bubliny, a este i tam im nikto zas az tak narovinu do oci nepovedal, ze s nimi totalne nesuhlasi. ;-) A za toto patri internetu velka vdaka. Ostatne... kto potrebuje naozaj nieco relevantne zistit, nema na flamewar cas - ani na tom internete. ;-)

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka taky označuje QHD jako 2k ??
:cry: :cry:
Proto v PS5 nebude prodpora 1440p - lidi si ho nezaslouží :idea: :twisted:

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JurikAler ..však 2k je 2048x1080 , rozlišení + další specifikace (barvy) pro zpracování videa.
Od té doby, co se začalo UHD nazývat 4k začali lidi označovat 1440p jako 2k.
:confused:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JurikAler To oznaceni "lidi zacali pouzivat" se mne vubec nelibi. Pis to dle pravdy: BLBCI ZACALI POUZIVAT.
Kdyz uz ma nekdo potrebu pouzivat "K", tak 1440p je 2,5K.

korg
korg
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už měsíc mám doma Asus ROG STRIX 3080 OC. Pro mně zbytečné plácání slov. :arrow:

consider
consider
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi nejlepší letošní článek :)

Eloherd
Eloherd
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vysvetleni je vcelku jednoduche. Je clovek lepsi v tom, co dela jednou tydne, nebo v tom, co dela kazdy den? Samozrejme to druhe. Pokud tedy podvedome je clovek frustrovany nebo nespokojeny, snazi se (pro zjednoduseni rekneme evolucne) byt vic samcem a to ho vede k tomu byt aspon nekde ten nejlepsi, mit aspon nekde svoji pravdu, zvitezit aspon v nejakem textovem souboji (nebo v PC hre :D).
Lidi, kteri jsou spokojeni nebo lepe znaji sami sebe a svuj zivotni cil, tohle zpravidla nemaji zapotrebi, protoze vi, ze z hadky nic dobreho nevzejde, a jen mirnou formou sdeli svuj nazor, pripadne opravi fakticke nedostatky nazoru nekoho jineho, ale pokud se setkaji s odporem, jsou dal... protoze vi, ze to pro ne nema cenu.

Aspon takhle si toho vsimam v praxi :)

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
8. 11. 2020 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anastasja Vašukevič měla koukám už od narození dáno primární zaměření povolání pomocí přirození.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
8. 11. 2020 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Taky mě to hned napadlo, že to zní jako "Váš šukevič" :D :D :D

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
8. 11. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Haha, znie to tak. Kazdopadne v tom pripade skoda ze je Vašukevič a nie Našukevič :)

NeoPlex
NeoPlex
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hádáme se protože tu existují "objektivní" weby jako nejmenovany web, jehož autor neustále provokuje a dost přispívá k vytváření takové komunity.

NeoPlex
NeoPlex
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NeoPlex Nejmenovany web třeba např "bb"world

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pomerovani brk u samcu je opravdu nedelitelna soucast evolucniho boje. A samicky si vzdy vyberou samce, co se umi naparovat, protoze je u nich procentulne vetsi sance na uspech v zivote, nez u nejakeho scvrkleho kohouta.. Takze cemu se divit?

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
8. 11. 2020 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je fakt, že taky občas řeším, to, že bych za grafárnu nedal víc, jak 8 tisíc a ty nové jsou děsně drahé nebo teď jsem se celou dobu těšil na nové Ryzeny, že upgraduju sestavu na 5800X, ale nelíbí se mi cena, protože se mi za to nechce dát víc, jak 15k i s MB a paměťmi.

Ale to není, že bych na to neměl. Kdybych opravdu chtěl, tak ten upgrade můžu udělat klidně 10x. Ale přijde mi to zbytečné, přesně jak Rybka říkal, protože to pro mě nebude mít takovou užitnou hodnotu, abych do toho ty peníze dal...

Ale zase chápu, že pokud někdo opravdu vůbec peníze neřeší, tak je mu prakticky jedno, co si koupí, protože jsou to pro něj jen drobné, tak nehledá kompromisy a bere rovnou to nejlepší, byť brutálně drahé...jenže to běžnej člověk nepochopí a bude to samozřejmě soudit, že to je blbost a vyhazování peněz...otázka ale pak je, jak by se ten člověk začal chovat, kdyby najednou ty peníze měl, třeba kdyby vyhrál nějakej obrovskej jackpot, že by taky ty peníze nemusel řešit...s největší pravděpodobností by se začal chovat úplně stejně...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 11. 2020 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Jde o to ceho chces dosahnout... podle me je vykon jen prostredek jak dosahnout nejakeho cile... napriklad zahrwt si hru xyz... ale chapu ze nekdo chce mit proste to nejlepsi...

faktjo
faktjo
Level 1 Level 1
8. 11. 2020 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tentokrát se v tom autor sám ztrácí..jako ostatně často.
Člověk, co si chce koupit Bentley ať si ho koupí jen proto, že ne něho má, ale "Jistě, je skvělé pořídit si 8K monitor a nejvýkonnější grafiku – ale opravdu to potřebujete, abyste si dobře zahráli? " - u 8K monitoru už to nabírá ten hádavý směr - této oblasti autor rozumí :D - a le tomu kupujícímu je to fuk, tak si koupí, protože na to má, neřeší/neví, že v 8K žádný obsah prakticky nnexistuje a i kdyby, tak ve své hale na tom panelu stejně rozdíl neuvídí - prostě to chtěl, měl na to, koupil - tihle nakupující pomáhají ostatním smrtelníkům dostat cenu technologických novinek na snesitelnější úroveň :) sláva jim :D Hádají se ti,co se nudí, nebo doufají, že svý názorem dělají "osvětu" :D Ale lid je tupý, lidu je to fuk - není nad osobní zkušenost.

VictorCZ
VictorCZ
Level 2 Level 2
8. 11. 2020 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako vždy lidé , kteří pracují na něčem co si jen tak sami nemohou dovolit mají tendenci se o takových věcech hádat .Na druhou stranu zkuste říct zaměstnavateli ,že ten produkt na kterém máte pracovat máte s bohorovným klidem u zádele .... :roll:

abdul
abdul
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsme chytre opicky, proto si dokazujeme dominanci porad stejne, samec chce byt vic samec.
To ze to v dane situaci nevede k vetsi dostupnosti odhalenych poprsi na nasem obliceji, je jedno, nas mozek se tomu prizpusobit zatim nedokazal, takze jede stary programy v nove dobe :-)
A nijak racionalne se nechovame v nicem jinym, tak proc najednou tady?

huhla
huhla
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty nesmyslné debaty jsou samozřejmě užitečné a Rybka to dokonce i nakousnul (jen to nedomyslel až do konce), všechno je to samozřejmě jen o tom sexu :-)
v běžné opičí tlupě se mladí samci perou, hazejí po sobě kameny/výkaly atd, tím nejenomže vytvářejí hiearchii, ale zároveň i trénují na svoji budoucí roli v tlupě (zjednodušeně lovec/bojovník)
pro lidi (v současnosti) už fyzické projevy nejsou tak důležité, stejně tak je jiná budoucí role v "tlupě", takže se to celé transformovalo na rétorickou úroveň.
Dokonce platí čím nesmyslnější debata tím líp, protože natrénuje dovednosti potřebné k vedení nesmyslných debat se svým šéfem,kolegou, zákazníkem, přítelkyní.
Samozřejmě tupější mladí samci si neuvědomují, že debata která karta je lepší nemá na holky takový flex faktor jako trefit soupeře šutrákem do hlavy na 20 metrů. Ale stačí jen změnit téma na něco zajímavého i pro dámy a hned jste zase na koni.

He3lix
He3lix
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 11. 2020 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@huhla Ano to je pravda. Většina hádek s přítelkyní vlastně byla o ničem. A po dlouhém přemýšlení o tom, zda jsme se někdy pohádali o nějaké vážné věci, nás nic nenapadlo. :D

kubik
kubik
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako majitel GTX 750 si tady pripadam jako socka s autem na drevoplyn :)
Ale vzpomnel jsem si, jak muj oblibeny Mighty Jingles vysvetloval pristup "Good enough to get the job done" na ruskem tanku T-34-85. Pancir rezali a svarovali nejaci sedlaci kdoviodkud, takze na sebe jednotlive kusy pancire nesedi, a jsou tam diry, do kterych se da strcit prst... ale na funkci to nema vliv. Je to proste dost dobre na to, aby tank drzel pohromade.
Pro me je GTX 750 "good enough" na to, co hraju, a cokoliv noveho pro me (zatim) nedava smysl.

mitrax
mitrax
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubik ja mam GTX 980 ktora svojho casu nestala malo (525 EUR) ale oproti tym dnesnym cenam ide o user friendly price uz :D A ide mi na tom plynule aj najnovsi DOOM pri lepsom nastaveni detailov grafiky a rozlisenia (3440x1440) :)

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lebo je to Fantasticke !

Tak TO (tiez) chcem mat !

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 11. 2020 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom případě diskuze ženských o hadrách jsou totálně neproduktivní. Každý ví, že nejlepší oblečení je žádný oblečení.

grol2
grol2
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to tak - je velmi přínosné srovnat si v hlavě, zda je pro to, co dělám

a, důvod a je to racionální rozhodnutí,
b, nebo si jen namlouvám, že je důvod, a třeba sám sebe omlouvám,
c, nebo to není racionální, ale prostě to chci.

To ale umí málokdo. Příkladem budiž volby, kde se (dle mého názoru) většina populace nerozhoduje racionálně, ale na základě emocí/sympatií, přestože ví, že by bylo správné se rozhodovat racionálně. "Volil jsem jeho, protože mě z nich štve nejmíň." Kolikrát já tu větu slyšel...

karle
karle
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@grol2 Volit menší zlo je racionální strategie - a v případě politiků je obvykle jediná možná.

Reklama
Reklama