Zpět na článek

Diskuze: Radeony RX Vega se podle recenzí nepředvedly, opakuje se situace s R600?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by nebyl Obr, aby si hned nešel kopnout :-D Živě si ho představuji, jak poskakuje po místnosti a raduje se, jak to u AMD zase zbabrali. Vůbec ho nezajímá, že díky AMD se stávající i7 posouvá na i3, i5 bude mít 6 jader a i7 bude v konfiguraci 6/12. Né, on se musí trapně radovat z toho, že AMD jen dotáhlo ale nepředehnalo konkurenci. Do mrtvol a slabých se nekope, někdo si tu asi musí léčit nějaký mindrák.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
14. 8. 2017 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun 400W je nezmysel na GPU AMD je vlastnená stále arabmi a GF je obrovská firma Žiadny sociálny chudák

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 To je asi pravda.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Nejsem si jista kdo si léčí mindrák... :roll: Asi se nějakou dobu pohybuje profesionálně v IT a HW tuningu. Já jsem rád za jeho, i když někdy si rýpne, testy a názory. Díky jeho (nejen) článkům je PC Tuning ještě jako tak ke čtení není jen o hrách a dalších dětských úchylkách. Kolem Vegy se tak dlouho mlžilo, že to bylo jasný fail už rok před vydaním. Tak na co ten brek...koupíš si ji? ☹

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT Jde vidět že před rokem koupená gtx1080sátka byla sakra výhodná koupě. 8)

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT Silná konkurence žene výkon kupředu a sráží cenu. Jo, je to fail, ale pro mě jako skalního nVidiáka ještě větší tragédie, protože tím pádem neklesnou ceny. Už 1060ka je drahá jako prase. Já bych chtěl 1080ku A NAVÍC S HBM2 (vím že se nedělá) okolo deseti tisíc bez daně. Nemám dvacet tisíc, abych si koupil kartu s životností asi tři roky. Kdyby se u AMD víc snažili, ceny by klesly. Takže ta radost je hodně nemístná a hnusná, asi jako když sousedovi chcípne kráva/dítě a jinej soused se z toho raduje. Je to hnus.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Crha: A co teprv to seniorske babici porno, na ktorom sa zvyknes ukajat, akceleruje to 1080 stale plynule? :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Crha: no a dnes za stejnou cenu je 1080Ti, není o čem

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 8. 2017 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Spirit: Covece spirite, mas tu doted jen sest prispevku, asi 5 z toho reaguje na crhu a jeden na redmarxe, a to jen urazkami. Je to docela napadny. Co se skadliva, rado se miva, co? :wink:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @hnizdo: To bude mozna tym, ze tento chodiaci komlex kedysi chodil spamovat jeden konkurencny platok a okrem toho, ze pol roka sporil at si moze kupit 1080 a potom to "vsetkym natriet" :D tak sa zistilo, ze jeho osobny mail je spojeny s uctom na nejakom XXX portaly, kde pravidelne uploadoval nahe fotky starych zien (rozumej 60+r). No a pak sa z ostudu a sikany radsej zdekoval a chodi spamovat sem na tento platok. Takze nazvi si to ako chces, kludne urazkami, ja to povazujem akurat za nemile konstatovanie faktov a reality. Keby ten clovek nebol kreten, tak si ten posmech nezasluzi, lenze.. ;)

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @hnizdo: Jsi zabil! :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Spirit: Spirit: LŽEŠ jako prase. Sám jsi odtržen od reality. Sami tvůrci toho vtípku se přiznali že to na mě narafičili aby to tak vypadalo. Ale jo žij si svůj sen, že co je na internetu je pravda. :lol:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 8. 2017 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Spirit: No, a ty treba rad su*as crhu! Samozrejme aspon po forech kazdej jsme nejakej a kzadej ma svy limity. Bud na to hrdej a vyzaduj respekt, to je dneska in! :wink:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Crha: Mozes prosim menovat? :D Pokial viem, ucet existuje uz roky, viazany na TVOJ mail este davno davno predtym, nez si sa vobec zaregistroval na nejake diit. :D Podotykam, ze ucet ktory vyzaduje aktivaciu cez mail, tak len TAZKO niekto mohol aktivovat ucet na tvojom maily a este k tomu roky predtym, kym vobec nejaky sasek Crha zacal vystupovat a robit zo seba hlupaka na danom portale. Jo a kde presne si sa prezradil? Presne v teme, kde si mi poslal email o tom, jak chces poradit sukromne na email. Ty sam si si ho tam zverejnil. :D Ale mozes skusat dalej obkecavat svoje uchylky. :))

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 8. 2017 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Crha: Crho klid, myslis ze mu to nekdo zere? Tady? Se*es ty spravny lidi. Tohle je jen moucha na prednim skle, drz nohu na plynu a zapni sterace.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @hnizdo: Ty budes zrejme dalsi exemplar z hviezdnej roty :lol:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Kde sa i7 posuva na i3? i3 bude 4c/4T bez Turba, s mensou cache a osekane o instrukcie. Nebalamut nezmyslami!

Rec je o Vege a ta je epic fail grafickeho desatrocia.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Pravdu máš jen z půlky. i3 sice bude 4c/4t s malou cache, ale o žádné instrukce ochuzena nebude. O veze totéž - pravdu máš jen z půlky.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Xcute: App, cache by měla rozhodně neměla být "malá", buď 6 nebo 8 mega, což je stejně jako má i7.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @VelkejPete: Myslel jsem to relativně vzhledem k soukmenovcům Cofee Lake, vzhledem k ostatním rodinám - jistě, máš pravdu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @VelkejPete: Vzhledem k nižšímu TDP, počtu jader, poměrně vysokému taktu a výkonu v sp turbo nedává takový smysl jako u vícejádrových cpu. IMHO

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Xcute: Kdyby se Intelu chtělo, mohli do vlajkových lodí lepit 128MB edramy jako má Core i7 5775C, což je pozoruhodný procesor poskytující velmi zajímavé výsledky i v porovnání s procesory taktovanými daleko výše.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Xcute: Jo, souhlasím, nevím, jestli je to píšu dost srozumitelně, ale tvrdím to, že i3 s taktem 4GHz, 4mi jádry a 6-8MB cache to turbo až tolik nepotřebuje. Že turbo na 4.3GHz by přidalo jen nějakých 7% výkonu navíc, což by ve hrách nebylo vůbec vidět a při běžné práci to je taky nepostřehnutelné.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
14. 8. 2017 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @VelkejPete: neboj Intel´vyhodí nezmyselnú grafiku a pridá jadra a je na úrovni AMD

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @xfce4: Tak zrovna u třídy čipů jako je i3 se integraci gpu vůbec nebráním, narozdíl od vyšších tříd.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Xcute: U i3 je tolerovatelná a možná i užitečná, ale nutit jí všem od i5 výše? Kéž by jí vyhodili, je to jako koupit si chleba a z toho 1/2 je žrádlo pro koně, to je fajn, když máte koně, ale když koně nemáte, pořád se vám zdá, že si připlácíte za nesmysl. Kdyby místo té stupidní grafiky byla i třeba jen "neužitečná" cache...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @VelkejPete: Nejlepší je samozřejmě mít na výběr - jako u AMD. Pak Raven Ridge doufám pokryje i vyšší střední třídu (uvažuji se spekulovaným nasazením hbm), tahle možnost volby například s blbuvzdornou funkcí variabilního TDP (tvrdého režimu se sníženou spotřebou) dělá AMD mnohem přívětivější.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy sudny clovek ocakaval presne taky vykon aky Vega ma, ziadne prekvapenie, od vydania FE bola zrejma aj spotreba na urovni rychlovarnej kanvice.

Skor ma zaraza, ze DDebilni DDemagogovia a nielen z osobneho blogu, ale aj z DDementneho Diit cele mesiace tlacili do hlav ludi tie nezmysly o high-ende Vegy, ktora rozdrti 1080Ti, este aj z poslednej doby mining vykon podavali ako hotovu vec, a pritom bolo z logiky veci jasne, ze bude na urovni FE. Tito DDementi svojim pristupom skor AMD skodia, vyhypuju situaciu a konecnym vysledkom je sklamanie a nasratost ludi.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Kdyby jsi nelhal

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb V cem lze?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Ehm, voDDca:

„Neumím si totiž dost dobře představit, že by NVIDIA chtěla v high endu opravdu bojovat s „technologicky zastaralejší a designově méně výhodnější“ koncepcí přinášející kromě výrazně nižšího výkonu i delší PCB, vyšší spotřebu atd., proti AMD VEGA s HBM2.“

Takže technologicky zastaranejšie karty s výrazne nižším výkonom a vyššou spotrebou sú vo finále výrazne výkonnejšie pri nižšej spotrebe :D

Vega 64 vs Ti/X/Xp

Sorry, ale musel som :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 ale to vzájemně nevylučuje (i v nečem lepší může být fakticky zastaralejší)...obrazně řečeno někdy je i "zastaralá" facka mnohem lepší než moderní sofistikované řešení ....jen se prostě nehodí na všechno a za všech situací ...a nelze to takto řešit donekonečna bez následků :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed HighSpeed: Tak DDemagovové tlačili do hlavy že to bude výkonné jo? [b]A KDE JSI BYL CELÝ ROK TY?[/b] Furt to byl jen Obermajer, Crha a PetrK kdo říkal že Vega bude fail, žádnej HighSpeed nic netvrdil, že ten výkon bude stejný ne-li horší. Tak co klameš a lžeš? Měl jsi napsat, že to bude fail, ale měl jsi strach že tě AMD funboys pošlou do háje, teď po bitvě jsi generál co? Víš co radši zalez zpět do nory.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Mozna lepsie zit v nore s Vegou, ako sa ukajat na seniorskom porne pohananym gtx1080, kupenou na homecredit :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Spirit: tebe to musí srat že sjem si na to VYDĚLAL vlastníma RUKAMA co? Jsi asi něajekej neschopnej člověk? Volič ČSSD nebo KSČ co? Závist je hnusná věc. A co teprve ten projektor, který byl 2x dražší než ta 1080sátka? hmm... jéje jsi na něj nějak zapoměl... :roll:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Pise clovek, co 3 mesiace odkladal nakup mainstreamovej 1080 kvoli tomu, ze "mu nezaplatili za faktury". :D V pohodke Crho, za 2 roky mas tu pujcku zaplatenu, neber to tak tragicky. :wink:

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Sousedova žena fakt chcípla, hahaha! Doktoři říkali, že bude žít, ale ona chcípla, což bylo přeci jasné. To je ta Slovenská nátura? Každý člověk s mozkem v hlavě ví, že pokud nebude konkurence, vychcánci ti prodají 5 různých desek a 5 různých procesorů, abys měl výkon letitého SandyBridge, ale když přijde AMD, najednou není problém přejmenovat i7 na i3, i5ce dát 6 jader a i7 udělat celkem svižnou mrchu. A tohle platí i o grafice, malá konkurence pro Nvidia znamená jen to, že se nemusí tolik snažit a můžou z lidí víc dřít prachy.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Psat o nature nebo narodnosti je fakt ubohe. Nezakryje to tvpji frustraci amd fandunz toho jak je vega spatny produkt a celkove obrovsky fail. Vega v soucasne podobe a pri soucasne cene neni sel bohu pro nV konkurenci

temporal
temporal
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun VelkejPete:
Ako si to myslel s tou Slovenskou náturou,,nejak som to nepochopil.??

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Kdybys to nepodal tak debilně, tak bych vesměs s tebou souhlasil. Konkurence je pro zákazníka dobrá... hold cena ropy šli dolů a dotace firmy asi spadli níž, než se očekávalo. Proto ten výsledek. Alespoň, že procesory dali.

čo_ťe_Dimi3
čo_ťe_Dimi3
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Hmm takže hrušky a jablká? V pohode...
Fakty nepustia, je tá Vega fail alebo nie?
Veru JE!
Bohužiaľ pre všetkých, myslím že Ryzen AMDčku vyšiel to je pravda ale [b]predávať VGA s menším výkonom a väčšou spotrebou[/b] je ozaj veľká blbosť.
Sklamaní z AMD môžeme byť všetci, aj fans(teda Ty) aj všetci ktorým je jedno čo je na HW napísané ale zaujíma ich výkon a cena pretože tento ich ťah nikomu nepomôže...ak chceme mať nižšie ceny potrebujeme zdravú koncurenciu.
Zmier sa s tým že VEGA je hyperfail.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun to, že AMD a jeho fans jsou nepříčetní fanatici, nemá se Slovenskem nic společné ... nic chytřejšího tě nenapadá, jen takový trapný blábol?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hrách je to jednoznačně fail. Nicméně aplikační výkony a podpora opensource z Vegy dělá zajímavé zboží. Asi nejen já si kladu určité otázky v souvislosti s jejich marketingem.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute JJ pro vývojáře her a různých serepatiček je to vynikající karta, to musím jako guru IT potvrdit. Špatné je to, že je jen velmi málo lidí, kteří to docení a domnívám se že to je hodně špatně pro investory AMD. :confused:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha AMD: Advanced Mining Devices má prázdné sklady a prodá vše co vyrobí. :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @b00n: to se dá nazvat ale i Pyrhovo vítězství, karty sice prodá, něco vydělá, ale grafický trh, na kterém kdysi AMD vládlo, ovládne zcela "zelená" a to pro budoucnost nevěští nic dobré ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: přesně tak gogo! Sice prázdné sklady, ale až skončí težební vlna tak AMD nebude mít co prodávat, protože levné karty z miningu zaplaví bazary. :wink:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Pokial levne karty od AMD zaplavia bazar, tak AMD nebude mat co predavat asi tak rovnako, ako Nvidia. Si proste x-krat uz prevereny hlupak, ktory nerozumie trhu a zase raz si to iba potvrdil. Ked AMD vyprazdni svoje sklady do nuly, je to sen kazdeho vyrobcu. A bezohladu nato, ci karty skoncia ako podpera pod krivy stol, vytopne teleso, herny akcelerator alebo akcelerator seniorskeho porna.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: jestli bude VEGA 64 za 7-9 klacků v dobrém stavu tak jim urvu ruce ;) už se těším ... vyměnil bych svou GTX 980 za něco lepšího ..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Spirit: [i]NEROZUMÍM TRHU[/i] a [b]NVIDIA NEBUDE[/b] mít [b]co[/b] prodávat~~! No to je [b]JOKE[/b] dne~~! [i]Spirite[/i], věšiml sis že tady někdo někdy mluvil o tom že nVidia má mít [b]Volty?[/b] s HBM paměťma? Možná ještě letos? :idea: Se prober že nVidia [b]ne[/b]bude mít co prodávat...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Spirit: ty taky nebudeš z nejchytřejších, seniorské porno ti nevoní, co takhle "dobře vychlazená dvanáctka"? Spirite, úchylem jsi se narodil, jako úchyl chcípneš a nic na tom nezmění tohle tvoje "mlžení" ...

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Spirit: Netvrdim ze s crhou plne souhlasim, ale trh grafik na mining ma svoje specifika. At uz delkou pouziti nebo zivotnosti, ac gpu nejsou staveny na 24/7 provoz

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: A zase iba dokaz toho, aky si hlupy a jak nepoberes ani pisany text. Pisal som na argument od hlupaka, co nerozumie trhu:

"Sice prázdné sklady, ale až skončí težební vlna tak AMD nebude mít co prodávat, protože levné karty z miningu zaplaví bazary."

Este raz zopakujem pre vsetky Crhove nicky tu:

Pokial bazar zaplavi hromada lacnych grafik z miningu (jak 4x0/5x0, tak 10x0), tak nebude predavat ANI JEDEN z vyrobcov poriadne svoje nove karty. Nie iba AMD, nie iba NVIDIA, OBAJA. Uz tomu rozumies, alebo k tomu potrebujes nejaku fotku obnazenej babicky?

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: Prosim? Ja uploadujem vychladene 12ky pod svojim osobnym emailom a dlhorocnym uctom na weby, alebo Crho uploaduje geriatricke 70ky? :D

Kde prosim ta Crho #2, mlzim?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute nic neudělá z Vegy zajímavé zboží ... přání je otcem myšlenky ...

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute AMD buď spraví ovladače a udělají z toho normální kartu, nebo budou muset slevit, což by mi nevadilo. Většinu normálních lidí stejně zajímá konkurence k 1060 a 1070.

brambora81
brambora81
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sice nerad ale musim dat obrovi za pravdu je to epic fail

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 Super, nVidia nemusí upgradovat :) to je bezva! Majitelé budou mít radost!

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun taky že máme, ne tak, jak to myslíš ty, koupili jsme před, nebo po snížení cen, že jsou teď o třetinu vyšší, za to můžou kryptomaniaci ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun @gogo1963: tak u mě by bylo za cenu 180 rovnou 1080Ti, ale to jsem čekal že na trh přijde něco lepšího za stejnou cenu, ale tak jak mě tu před rokem a čtvrt říkali jaký jsem vůl že kupuju slabou 1080 :D

Libor
Libor
Level 23 Level 23
14. 8. 2017 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 Souhlas Obřík začíná bejt objektivní :D
A co se týče těch grafů tak to je opravdu hnus :shock:
Jak se jim provedly procesory tak grafiky dojebaly :!:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Já bych začal tím, že bych toho BÝVALÉHO zaměstnance ATi, který dovedl ATi ke krachu okamžitě povýšil na šéfa uklízeček záchodů v McDonaldu a pustil k věci mladou krev zapojenou na fanouškovskou větev aby vznikla FANOUŠKOVSKÁ karta s TDP 100W a výkonem quad 1080Ti bez žádných serepatiček okolo, prostě a jen brute force kartu jenom na generování FPS :!:

partizann
partizann
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Crha: Ked si dobre pozries brute force vypocetny vykon AMD kariet tak tam je na tom prave AMD daleko lepsie ako Nvidia vid. GTX1080 - 8.87TFlops, Vega 64 - 12.66TFlops - 30% vecsi hruby vykon v prospech AMD.
Ako mozes ale vidiet, hruby vypocetny vykon nestaci na to aby to generovalo vyssie FPS v hrach, tam je to totiz casto krat o optimalizaciach a inych ficurach a taktiez o softwarovej casti, kde to u AMD nie je tak dobre.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Crha: Az dosiahnes v zivote aspon pozicie sefa uklizecskeho zboru a nebudes si musiet kupovat na splatky gtx1080 len kvoli tomu, ze sa ti polka internetu posmieva za tvoje zelezo, tak sa kludne vrat porozpravat o svojich zivotnych uspechoch.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Crha: :D Ty jsi vážně debiloid.

partizann
partizann
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @partizann: Preto je aj pre AMD dolezite pretlacit Vulkan, pripadne DX12 v co najvecsej miere a najlepsej implementacii, lebo to API umoznuje daleko lepsie a efektivnejsie vyuzit hruby vykon AMD kariet.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Spirit: Za nakup 1080 se neni divod posmivat. S odstupem to. S odstupem to byla skutecne skvela volba.

Spis by mel byt na posmech rudy fanda co jsi poridi tenhle vegafail (spise megafail)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @b00n: ještě řekni že bys takovou kartu nebral. :roll:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @amddebils: Kto pozna komplex menom Crha z konkurencneho webu, kde chodieval roznasat tie svoje nezmysly pod kazdy clanok, vie, ze 1080 si kupil na splatky z trucu po asi pol roku tlaku diskuterov a tak vsetkym ukazal, jak na to ma. :D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Crha: Běž si raději číst čtyřlístek Crho.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Spirit: prosím tě, tohle je trapné už i na vola tvého kalibru ...

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @gogo1963: Zaujimave, ze pises z rovnakej IP ako komplex Crha. Ale tak treba sa potlapkat po ramene. :D :D

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to tak, že diverzifikácia AMD (divízzi) a jej produktového portfólia, ktoré v minulých rokoch urobila Dr. Lise Su sa zasadilo o urýchlenie vývoja nových technológií čo sa hlavne prejavilo nárastom výkonu, avšak hlavne dostihnutia konkurencie len v CPU divízii (Jim Keller, Suzanne Plummer, Mike T. Clark) na novej procesorovej microarchitekture Zen.

Naopak osamostatnenie GPU Radeonovej divize vedenej Rajou Kodurim sa z dnešného pohľadu Vega / Polaris (2) zdá byť nateraz skôr sklamaním…

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Spíš je to tragédií, protože chtít za 1060ku 8-9 tisíc je prostě "loupež". Není jiné cesty, jak nVidia donutit přejít na HBM2 (ostatně jsou produkty, kde mají HBM) a srazit ceny, než pořádnou a silnou konkurencí. Já vím, že Obr přijde s tím, že cena 8-9 tisíc za 1060 je vlastně málo a že by měla stát 200-300 tisíc a dávají nám to jen z dobroty srdce tak levně, podobně jako story se žvejkou pod rozvaděčem, ale já s tím nesouhlasím. Chci kartu od nVidia o výkonu 1080 s HBM2 za cenu nejlépe pod 10 tisíc bez DPH. A to nikdo jiný než AMD zařídit nedokáže. Resp. v dohledné době, totiž za 20-30 let by se i Intel bez AMD dopracoval k i3 se 4ma jádrama na 4GHz. A přiznejme si, žádná kunkurence tu není. Snad mají dostatečné marže, aby ty karty mohli postavit proti 1060 a 1070/1080 resp. tomu, co přijde příští rok.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun 9 tisíc není cena určená NV, ta je aktuálně asi 6.5 tisíce, ceny zvedají prodejci a vůbec se nedivím když ty karty stejně všechny za 9k prodají. Před kryptománií se daly sehnat 1070 pod 10 tisíc, 1080 za 13 a 1080Ti pod 20

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun HBM vůbec není potřeba a gtx1080Ti to potvrzuje.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun @Crha: Rovnako, ako IT guru menom Crha na tomto svete. A predsa ho tu mame..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun @Spirit: Dal jsem ti plus, Crha je totiž takový pevný ostrov v neklidných a nejistých vodách. :wink:

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun @Crha: Nijak sa tomu nedivim. Brat si pozicku na graficku kartu by som tiez nazval neistymi vodami. :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Nevinil bych inženýring a technologie, myslím, že problém je v tom, co a kam se snaží protlačit marketing. Strašně se těším na APU, implementaci Vegy.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute wccf tech píše výstižně ...AMD Radeon RX Vega 64 and Radeon RX 56 Review Roundup – ‘Poor Volta’ Still A Distant Dream For Radeon Technologies Group"

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @gogo1963: No markeťáci AMD musí být asi na drogách. Toho, kdo vymyslel to "Poor Volta(ge)" bych z ohledem na výkon Vegy a její spotřebu nakopal do koulí.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @b00n: Třeba jsme to jen špatně pochopili. Třeba přileze nVidia s Voltou v prosinci 2017 s TDP 550W... :lol:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po stránce výkonu se grafické karty se podle mě hodně povedly. Hlavně všichni ví že na Polarisu so hodně poladilo a stále má rezervy. Vega bude nemlich to samé. Ale jen po stránce výkonu. Osobně pak ale nějak ztrácím rentabilitu cena/watt. Myslím že to co ušetřím o proti 1070 (vega 56) nebo 1080 (vega 64) tak nějak za rok, dva zaplatím "ČEZu". Poladěním můžou sice snižít příkon až o 50W, ale stále to bude o dost více než Pascal.
Myslím že skutečná boj nvidia a ati začna buď příští léto nebo podzim. Pascal totiž dodejchal, to ví všichni a Vega s Polarisem, jakožto nová architektura, se bude ladit. Do tý doby bych Vegy klidně přenechal východním těžařům. 8)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx nenapravitelný :D ... tohle snad ani nejde komentovat ...

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Bitcoin je 4000$ nový rekord, BTC sice na grafice rozumně nevytěžíš (ASIC počítá SHA2-256 daleko rychleji), ale spolu s Bitcoinem posilují i jiné kryptoměny. A ty už na grafice vytěžíš a cena proudu je proti zisku relativně zanedbatelná. Známý topí doma přímotopem, pokud to tak bude i dál, zaplatí mu to proud :-D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda. Vidím to na lehký Pascal refresh na vánoční sezónu a Voltu možná v 2018. Nvidia nemá kam spěchat.

corim75
corim75
Level 20 Level 20
14. 8. 2017 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave je, ze Obr takticky ignoruje recenzi na Annandtechu, kde RX Vega 64 vysla vicemene nastejno s GTX1080 a RX Vega 56 vysla o 7% rychlejsi nez GTX1070 :D

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@corim75 Zajimave je, ze ty takticky ignorujes fakt, ze anandtech testuje gtx v referencnich provedenich.

Zamnerne taky ignorujes, ze v obchodech se za cenu nizsi nez vega konkurence prodavaji nereferencni modely, ktere jsou klidne i o 15% vykonnejsi nez reference, pri podstatne lepsich provoznich vlastnostech.

Vegaa je proste za soucasneho stavu propadak a katastrofa.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils protože směřuje na jiný trh než kam ji všichni cpou. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@corim75 Vega?[b] Who cares?[/b] 8)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@corim75 přečti si taky to závěrečné hodnocení ...

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@corim75 Anandtech ma v testoch len referencne GTX, computerbase aj nereferencne, ktore su v predajoch najviac zastupene. A vzhladom nato, ze OC Vegy je biedne, tak sa na OC GTX karty nedotiahne, testy od computerbase maju lepsiu vypovednu hodnotu a to je computerbase cerveny web.

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radeon™ RX Vega Graphics Cards and Radeon™ Packs: Next Generation Enthusiast Gaming, Available Now

And Radeon Software brings the graphics cards to life, enabling the ultimate in performance, features and stability to ensure an exceptional out-of-box experience that will keep getting better with future software updates.
https://www.amd.com/en-us/press-releases/Pages/rx-vega-available-2017aug14.aspx

Of upcoming optimizations, the 2MB page support should really benefit Vega on Linux. Linux has been using 4KB pages everywhere while AMD Windows uses larger vRAM pages where possible. With the larger page support is of similar concept to "huge pages" on the CPU. It's possible to see 10~15% performance improvements in select compute and Vulkan workloads with the 2MB page support being mainlined in AMDGPU for Linux 4.14. In select cases, the gains have been measuring in at larger.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=rx-vega-linux1&num=1

A to sa tyka OSS ovladacov,
a je to jeden z piatich najvacsich problemov
vo vykone OSS, ktory je vyrazne lepsi ako proprietarny ovladac, ktory ma kod v maximalnej mozne miere identicky
s kodom ovladaca pre Windows

https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=rx-vega-linux1&num=1

napr. v Unigine Valey s RX Vega 64:
OSS: 124,07 fps
hybridny OSS+ proprietary (PRO): 101,95 fps

BioShock InfiniteResolution: 3840 x 2160 - Effects Quality: Medium
OSS 143.42 fps vs Proprietary 107,24 fps t,j, 33,7% vyhody pre OSS
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=rx-vega-linux1&num=6

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

100% výkonu reprezentuje Fury X. Porovnávam s pochopiteľne Vegou – v úvodzovkách uvedené či bola v teste „vodná“ alebo „vzduchová“ verzia, a samozrejme GTX1080 a 1080Ti – ak v teste nie je tak Titan X/Xp. Testy v 1440 a 4k. Všetko referenčné modely – iba ak sa nedá inak. 15 testov, vrátane testov na 14-15-19-20 hrách !

https://www.techpowerup.com 20 hier ! „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%
Vega 64 128%
1080 129%
1080Ti 166%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 128%
1080 125%
1080Ti 167%

http://www.pcgameshardware.de 20 hier ! (19 games + 1 OpenCL application) „vzduchové chladenie“ bez počítania, majú parádny „Overall index (3 resolutions, weighted) (Average Fps)“:
Fury X 100%
Vega 64 129%
1080 138%
1080Ti 165%

https://www.computerbase.de 19 hier ! „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%
Vega 64 150%
1080 146%
1080Ti 185%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 146%
1080 137%
1080Ti 179%

http://www.guru3d.com/ 15hier ! „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%
Vega 64 133%
1080 132%
1080Ti 170%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 127%
1080 122%
1080Ti 167%

http://www.pcgamer.com 15hier ! „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%

Vega 64 131%

1080 143%
1080Ti 182%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 127%
1080 138%
1080Ti 182%

http://www.hardwarecanucks.com 14 hier ! „vzduchové chladenie“
1440p:
Vega 64 100%

1080 105%

4k:
Vega 64 100%
1080 103%

http://www.tomshardware.com 10 hier „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%

Vega 64 124%

1080 121%
1080Ti 152%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 126%
1080 123%
1080Ti 160%

https://nl.hardware.info 10hier „vzduchové chladenie“
1440p/ultra:
Fury X 100%

Vega 64 127%

1080 125%
1080Ti 157%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 140%
1080 139%
1080Ti 180%

http://www.eurogamer.net 10hier „vodné chladenie“ !!!
4k:
Fury X 100%
Vega 64 128%
1080 128%
1080Ti 166%

http://www.anandtech.com 9hier „vzduchové chladenie“
1440p/ultra:
Fury X 100%

Vega 64 123%

1080 126%
1080Ti 160%

4k:
Fury X 100%
Vega 64 126%
1080 124%
1080Ti 164%

http://www.hardware.fr 9hier len v 1440p „vzduchové chladenie“
1440p:
Fury X 100%

Vega 64 130%
1080 134%
1080Ti 166%

http://www.pcper.com 8 hier, 1440p aj 4k nepočítam, už sa mi nechce :D , veď majú to pekne zhrnuté...
GTX1080 = Vega 64
GTX1080Ti 25-30% nad Vegou 64

„The RX Vega 64 has a tough battle ahead of it with the GTX 1080, as it offers nearly equivalent performance but at the cost of noticeably higher power consumption and noise.“
„GTX 1080 Ti with it still holding a 25-30% lead over the GTX 1080 and RX Vega 64.“

https://www.pcgamesn.com 8hier „vzduchové chladenie“
1440p:
Vega 64 100%
1080 107%

4k:
Vega 64 100%
1080 104%

http://techreport.com 7 hier len v 1440p (8ma hra GTA V je v 4k) „vzduchové chladenie“
1440p/ultra:
Vega 64 100%
1080 102%

http://www.pcworld.com 6hier, najvyššie nastavenia, „vodná“ aj „vzduchová“ verzia Vegy GTX 1080Ti je OC verzia PNY !
1440:
Vega 64 n 100%

Vega 64 Voda 105%

1080 94%
1080Ti
128%

4k:
Vega 64 100%
Vega 64 Voda 108%
1080 103%
1080Ti* 136%

Záver: v niektorých recenziách dopadla vzduchom chladená Vega 64 výkonom 2-3-4-6% nad GTX1080, v ďalších dopadla 2-3-4% pod, na iných z rozdielom +/-1% vyšli na rovnako. Ergo, usudzujem že Vega 64 je na/ľahúúúčko (2-3%) nad výkonom ref. GTX1080, vodou chladená Vega 5-6% - tých je ale z recenziách pramálo, takže skoro hodnotiť.
1080Ti/Titan Xp sú úplne mimo dosah, 25-30-35% nad Vegou 64, tu sú zbytočné nejaké slová.
Uvidíme čo nereferencie, GTX1080/Ti pridávajú +/- 10% výkonu, ergo, bude podstatné čo prinesú tieto verzie u Vegy.

Spotreba v hrách učinená katastrofa, ako sorry ale spotreba karty/PC s Vegou o 100-117 či dokonca 150W nad GTX1080/PC s ňou, aj GTX1080Ti žerú o desiaty W menej pri o 30% vyššom výkone – tu sa ťažko nájde nejaké pozitívum :(

Osobne, Vega je tu 15 mesiacov po GTX1080, s o 54% väčším jadrom a 100+W vyššou spotrebou pri rovnakom/kozmeticky vyššom výkone. Za mňa sklamanie aj hrom !

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad i maly dite vidi, ze Vega je fal jak prase, takze fakt nechapu co za kreteny tady klika na minusovy premie autorovi novinky.Vzdyt nepise nic vic nez co testovali na webech, co meli jako prvni Vegu k dispozici. On preci OBR nemuze za to,ze je to takovej desnej propadak.

Ja teda rdeji moc necekal, ale ze to bude takhle slaby, to je teda sila. A ty penize co si AMD reklo, to je snad nejakej nepovedenej vtip. AMD by ted melo zalyst a radsi se neukazovat, hrozny co predvedli, hlavne kdyz si vzpomenu, jak nas pul roku napinali a vodili za nos, kreteni.

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Ze to napinanie zrovne tebe vadi, co si si Vegu:

1. nikdy neplanoval kupit
2. si priznal, ze na nu nemas ani penize

Daj si vychladenu sodu :wink:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Nic proti, ale Obr to má plný chyb... hned první graf:
"Výkon dle Computerbase je následujícíc: Vega RX 56 na default je nastejno s GTX 1070." a přitom v grafu je F.E.1070 o 7% pomalejší.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
14. 8. 2017 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx tak v první řadě záleží na tom za kolik se bude prodávat a jelikož je teď ta mining manie tak to bude opravdu propadák jelikož asi nenasadí ani slušnou cenu (takže reparát čeká asi na Navi :) )

to nikomu nepřipadá divné že v některých testech VEGA vychází blbě s ohledem na parametry i vs RX 480/580 + to že pod DX12/Vulkan vs DX11 předvádí velmi vyvážené výsledky >> tak mizerný rozdíl výkonu vs polaris jsem tedy nečekal ....

když neberu ohled na nejhorší možný scénář tak ta herní spotřeba není nijak extrémní (až na "max" vyjímky)ale cenovka by musela být mezi 10-13 tisíci u vzduchem chlazené V64

takže to vidím na obvyklý scénář AMD totálně posraný launch a slušnou herní kartu z toho udělají až další updaty a aktivace zbylých fičurek (a plnou sílu karta ukáže za několik let když už budou uplně nové mnohem výkonnější karty a tudiž to bude k ničemu ... nebo pro ty kteří kupují kartu na opravdu ale opravdu dlouho a zároveň paří jen příležitostně >>ale tam už se zase vyplatí pravidelně kupovat mainstream )

tahle karta je dobrým kupem jen pro lidi co spíše pracují a hrají jen příležitostně pro hardcore hráče postrádá smysl ( ano možná po rekalkulaci vč. investic do monitoru vypadá Vega trochu lépe ale to je tak vše ...jako není to špatná karta ale v porovnání s konkurencí zaostává ve spotřebě i výkonu takže dobrým kupem může být až s ohledem na poměr výkon/cena/spotřeba..který ovšem zabije mining mánie.)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 8. 2017 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Jen 30-50% nad FuryX odpovídá nárůstu frekvencí. Vypadá to tak, jak kdyby opravdu nefungovalo žádné vylepšení - pokud tam vůbec je a je funkční.

A je to právě otázka, zda těch 15 měsíců nestačilo na to, aby to zprovoznili? A pokud nestačilo, kde je záruka, že jim ty nové features opravdu fungují, a že je tedy bude možné v budoucnosti zapnout?

Osobně bych už na to moc nevěřil. Je možné, že dojde procentním nárůstům výkonu s novými ovladači, je taky velmi pravděpodobné, že hrubý HW výkon Vegy bude zárukou dlouhodobě udržitelného výkonu, ale za cenu vyšší spotřeby. Na zázračný "odemykací" driver bych nesázel.

Smysl by mohla dávat pro majitele s FreeSync monitory (jak to taky prezentovalo AMD), ale ta cena je IMHO mimo.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @tynyt: uplynulo 17 mesicu od oficialniho ohlaseni vegy. vykonem je to na urovni rok a pul stare konkurence. kecy o nefunkcnich features poslouchame uz pres pul roku. jesli by amd melo killer features, navysujici vyrazne vykon, neriskovali by neagtivni recenze a uvedeni by jeste odlozili (cekani je prece oblibena mantra zaslepenych amDDebilu)

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
14. 8. 2017 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli jsou grafy prave tak smulicka pro Amd. Jestli se ukaze, ze je pravda trochu jinde tak by tu nekdo potreboval cloveka co mu bude schvalovat clanky.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je škoda, že tak malá a chudá firma jako je AMD musí bojovat na dvou velkých frontách s finančními giganty.

Mnohem lepší pro nás by bylo, kdyby se AMD soustředilo jen na vývoj CPU a kdyby ATINU před těmi deseti lety spíš koupil INTEL - proti němu je totiž i NVIDIA žebrák a situace mohla být naprosto jiná.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 To by byla tragédie. Intel skoupil a sám vyrábí relativně slušný graficky HW, ale prakticky jej zabíjí podporou atd. Proč by to mělo být jinak u ATI?

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 8. 2017 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Intel by pro ATI neměl využití, pravděpodobně by jen použil IP ATI pro své iGPU a zbytek by poslal k šípku.

humik
humik
Level 23 Level 23
15. 8. 2017 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crha s gogem zas dostali vycházky ? omg :shock:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik humusíku :D hlavně v klidu, akce AMD nepadají, to je dobré znamení ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 [b][i]etherum power [/i][/b]

Spirit
Spirit
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Nabuduce sa to aspon pokus napisat spravne, ked uz mas potrebu komentovat vecami, ktorym nerozumies.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik v cem gogo v posledni dobe pripomina nekoho s vychazkami? jeho prispevky mi prijdou mnohem pricetnejsi na vetsina prispevku od zaslepenych cervenych fandu a jinych amddeblis, ktery patrne fakticky patri do jedlickarny

Mr.DAT
Mr.DAT
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě stále bych chtěl připomenout teď necílím na lidi kteří těží kryptoměny, ale hráče. Playstation a Xbox má AMD jak procesor (FX aka Jaguar) a grafiku AMD a z toho plyne ponaučení. AMD jako malá firma oproti g force a intelu jim krásně šlape na paty a PC hráči a lidi kteří využívají PC mají možnost volby není to Macintosh kde máš prostě intel a v mac pro 2x AMD grafiku a nazdar. Prostě máš PC a máš možnost volby to tlačí cenu dolu. Takže intel fanatici by měli být rádi že tady prostě ta druá firma je. A k tomu článku co tady dotyčný vyplodil nazačátku. Prosím aby si počkal na další testy pokud netestuje sám aby si lidé mohli udělat obrázek jak to opravdu je a nedělat nadpis který je dost rozporuplný.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT Jo takže malinkatá firmička s akciama za miliardy a buďme za ni rádi. Jo až na to že vydala milirady na kartu která obsahuje spoustu fíčur, které skoro nikdo nechtěl. Místo toho aby udělali konkurenta gtx1080 kam ju chtěli všichni, jak nVidiaři tak i AMDčkaři. Ale AMD řeklo NE! Vydyndáme miliardy na úplně zbytečnou kartu pro pár lidí misto toho aby jsme zaráběli miliardy.
Chlapče, kdyby tady místo AMD byl Samsung, tak by jsme z lítosti kupovali nVidii aby nezkrachovala a vadilo by mi to mnohem víc, než ten šašek Koduri. :roll:

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT Ryzeny jsou relativne dobry kus hw, o tom zadna. AMD za to zaslouzi uznani. Stejne jako intel zaslouzi zvozit za ten clusterfuck, kterym je uvedeni x299.

Ale nebudu opevovat AMD za to, ze 17 mesicu po oficialnim ohlaseni vegy a nespocetnych odkladech prineslo HW, ktery je sotva srovnatelny s rok a pul starou konkurenci pri dvounasobne spotrebe a cenove taky neni konkurenceschopny...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 8. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT souhlas budme radi za konkurenci viz to co predvadel intel posledni leta je katastrofa a telatku mu za to jeste tleskali (ted je krasne videt jak se rozhybal...a najednou zacina fungovat konkurecni prostredi..)

konzole i iOS jsou optimalizovane na telo HW proto tam AMD funguje dobre i efektivne ...
PC je prilis roztristena platforma a pro NV se proste omptimalizuje vic na telo proto ma tak dobre vysledky i se zastaralou platformou (navic diky financim tlaci vlastni reseni a snizuje tak naklady vyvojarum her = AMD ztraci protoze se ve vetsine pripadu nevyuzije potencial HW a musi si pomahat "berlickami" aby optimalizace pro NV uplne tu kartu nezabily coz taky zere volne prostredky HW >> nebyt toho naddimenzovaneho vykonu tak AMD karty budou bez SW usiteho na miru k nicemu...) >>vim lidi koukaji hlavne na FPS a vic je nezajima ale AMD je opravdu pekny kousek moderni ale zatim i neprakticky kousek technologie (az na par vyjimek ) :)

partizann
partizann
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Presne toto som spominal aj ja vyssie, NV tazi hlavne z dobrej podpory a SW optimalizacie, AMD karty maju daleko vecsi hruby vykon ako NV, no zial, je pre nich problem dorovnat vykon v hrach aj na daleko vykonnejsom HW:
RX580 - 6.2 TFlops
GTX1070 - 6.5 TFlops
Fury X - 8.6 TFlops
GTX1080 - 8.8 TFlops
Vega 56 - 10.5 TFlops
GTX1080Ti - 11.3 TFlops
Titan Xp - 12.0 TFlops
Vega 64 - 12.7 TFlops

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @partizann: na tom se krásně ukazuje ono okřídlené "víc proužků, víc adidas" prostě neplatí :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @DDR0: AMD karty mají daleko větší kde-co ... nenarážím na spotřebu ...

temporal
temporal
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT To je u Obra úpne normálne.
Nič inšie som nečakal. :lol:

palqo
palqo
Level 23 Level 23
15. 8. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vies co Obr? Trhni, si...aby som to vyjadril slusne. To ze spotreba, OK. Ale ze sem natrepes ako reprezentativne testy s 1440p pre grafiku robenu na 4k, pretoze v nizsich rozliseniach vyrazne straca, je cisty primitivizmus. O tom, ze v cene je aj zlava na CPU, MB, LCD zamerne pomlcane (na LCD dokonca velmi pekna). A dalej som to uz ani nepozeral, ktovie co este za nezmysly su tam dalej...

Styxx
Styxx
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo Spomal. K obrovi mam svoje vyhrady, aj ked je zabavne citat, ako jeho prispevky rozduchaju flame medzi zaslepenymi fandami jednej ci druhej strany.

Ani 1080Ti nie je dostatocna na 4k, a to vega s vodnym chladenim, vyssou spotrebou a porovnatelnou cenou sa na nu stale nechyta. V tom pripade je vega mega fail.

Od vegy sa ma testovat len v 4k, lebo sa to amd fandom hodi do kramu a budeme selektivne ignorovat trh hracov hrajucich v 1080p a 1440p? To by bol skutocny primitivizmus.

V cene kariet zlava nie je. Baliky so zlavou su za priplatok a zaujimave su len pre relativne mensiu cast trhu, ktora chce upgradovat celu platformu. Cize zase hlupy cervenozraky argument.

Vega je prosto a jednoducho fail. Akokolvek mozes nemat rad Obra, tvoja osobna animozita nic nemeni na relativnej pravdivosti tohto clanku

palqo
palqo
Level 23 Level 23
15. 8. 2017 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Styxx No ako myslis. Ja hram s GTX 1080 na 4K a s 980 som hral 3xFHD. Takze si kludne cakaj na 4K grafiku, ja zatial budem v 4K hrat. Neviem preco sem miesas 1080p, na to su ine grafiky. Kategoria o ktorej je rec, je na FHD cisty overkill a zbytocne vyhodene peniaze.

Ano, Vega je fail, aj ked Adam Vagner pekne skonstatoval, ako v nizsich programoch, ked sa clovek nesnazi z nej vyzmykat maximum je v pohode. To bol pekny clanok.

Toto samolube skodoradostne kopanie do AMD v kazdom clanku mi proste vadi. Uz sa len zabudol pochvalit kolko mu stupli akcie, clickbaiter jeden hulvatsky...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Styxx Zazrak se nekona, ale Veka 56 neni zase tak spatna. Podle mne je to slusna karta, kde bude zalezet, za kolik budou neref. verze.
Spotreba je samozrejme horsi neuz u GF, ale neni kriticka. Build s kartou co zere okolo 230W je v pohode. Zajimave je, ze v jsou hry, kdy dohani 1080. Pokud AMD nejak doladi drivery pro ty pripady, kde pokulhava, myslim, ze to bude slusna karta.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Styxx @palqo: Víš když někdo řekne že chce hrát ve 4K tak je tím myšleno, že chce hrát ve 4K na maximum co daná hra umí.

Klidně si hraj ve 4K na low, ale nespi to jiným. Já se svou GS7900 bych ti mohl vyprávět, jak jsem pořád snižoval detaily a snižoval a vlastně jsem si z těch her nic neužil, protože všechny hry vypadali po stáhnutí detailů na minimum jako quake2.
Takže klidně si pař Q2 na 4K, ale necpi to ostatním.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
16. 8. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Styxx @Crha: Vies, ja inak ako na max ani nehram. Tak kludne si nariekaj nad 4K low, ale necpi ostatnym, ze v 4K sa da hrat len na low.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

56 je vykonejsi nez 1070 to je bez debat, stejne jako 64 je vykonejsi nez 1080. Na Ti ale amd nema odpoved. Zajimalo by me treba za pul roku jak budou testy vypadat. Preci jen treba 480X byla o par procent pomalejsi nez 1060 ale dnes si 1060 neskrtne proti 480X natoz 580X

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 8. 2017 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak za pul roku budeme srovnavat s 2070 a 2080.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo to už bude taky Vega3, tříčipová ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @gogo1963: takže AMDčkaři budou kupovat zase nové zdroje? Tentokrát 1,5kW :?: :lol:

Třeba na tom něco bude pravdy: [url=http://imgur.com/l2Hw4Ek]http://imgur.com/l2Hw4Ek[/url]

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v bledě modrém. Žádný kouzelnický ovladač vyhlížený fanoušky AMD se nekoná. Možná za rok z toho něco vyždímou, ale koho to bude zajímat? První dojem je rozhodující :idea:
Jak se povedl RyZen, tak tohle je pravý opak, skoro něco na způsob Bulldozeru v grafikách.

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 8. 2017 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase marketingove kecy a skoro 2 rocne cakanie na vega v style magorov z diit.cz
prajem ten pravdivy pad amd. na!zer realitu :P
ze sa vykon zvysil len minimalne vzhladom na spotrebu a velkost karty -tych 31mhs v eth je ubohe za tu cenu. cena je hrozna. inak vsimli ste si ako poskocili pouzite nvidia karty v inzeratoch. prakticky ten kto kupil par 1080Ti alebo aj 1080 skoro nic nestratil.uspech z ryzenom im nejaky cas vydrzi pokym sa intel otrasie zo soku :D ale ako pozname intel ked zaberu tak ma amd po predeli :!: amd je uz z navrhom obrovskeho cipu v koncoch.jedine ze by zas zlepili procaky a urobili procak vo velkosti miniatx maticnej dosky :D :D

Reklama
Reklama