Zpět na článek

Diskuze: Recenze MSI RTX 5070 Ti 16G Ventus 3X OC. Srovnatelná s RTX 4080

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hakaluk
Hakaluk
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 3. 2025 16:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná RECENZE věřím, že to má lepší chlazení než ASUS TUV 😂🫵 Skoda teda ze nejde zvedat Power limit⁉️ Jinak OC u nových GPU je velmi vysoké až 10%.

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
5. 3. 2025 03:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To GPU se bude hodně priblizovat hranici 20000,- což za 12 GB je absolutní nesmysl. Užijte si to nVidiáci.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to vypada ze grafické karty RX 9070 a RX 9070XT docela prekvapi, u druhé jmenované se dokonce ceká vykon na urovni 7900XTX, coz popravde nidko necekal.. karta by tak mela potencial se umistit dokonce nekde mezi aktuálními kartami od Nvidie s RTX 5070 Ti a RTX 5080.. Na tak malickaty cip slusny vysledek.. uvidime tedy pristi tyden kdy se karty predstavi verejnosti

Https://diit.cz/clanek/radeony-rx-9070-xt-prekonaji-rx-7900-gre-o-20-40

pokud tedy karta bude vyrazne levnejsi nez byla 7900XTX svého casu s MSRP cenou 999 dolarů, zlepsi se pomer cena/vykon celkem radikalne, naproti RTX 5000 vs 4000 kde se témer nezmenil a mnoho lidi ma RTX 5000 radu spise za takovy refresh 4000 Super rady..

Karta bude mit TDP kolem 308W, bude tedy stacit s prehledem zapojeni 2x8pin.. Tedy mensi spotreba nez mela 7900XTX, RDNA 4.0 je tedy mnohem efektivnejsi nez RDNA 3.0 a to se nam vyrobni proces zmenil naprosto minimalne z 5nm>4nm..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 2. 2025 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Když srovnáme parametry 9070 XT a 7900 XTX v rasterizaci, tak XTX má o 50 % více shading units (resp. compute units), ale 9070 XT má o 20 % vyšší frekvence. Tak co si o tom myslíte?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 viditelne se dost zvysila efektivita samotné architektury RDNA 4.0 vs 3.0. protoze frekvence s vykonem rozhodne neskalují na 100%. Neplati tedy pravidlo ze pokud zvednu frekvenci čipu o 20% ze dostanu vetsi vykon presne o 20%, v prumeru je to vzdy o neco mene..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 2. 2025 09:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Stratos Vylepšení architektury bude po stránce RT a AI, po stránce rasterizační jsem žádné kvalitativní změny nezaznamenal. Ani cache se nebude významně zvyšovat. Tak kde by se ten výkon v rasterizaci vzal? Doufejme, že AMD v těch grafech nějak nečachrovala s FSR nebo RT 😃

Tomuto bych asi věřil více:

https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/leaked-amd-rx-9070-xt-benchmarks-see-it-match-nvidias-rtx-4070-in-synthetic-tests

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 10:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos jak jako maličkatý čip ( die size 390 mm ) ? Je větší než 5080 ( die size 378 mm ) 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike vuci 7900XTX s 529 mm rozhodne..

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 11:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos 7900 xtx byl dinosaurus kde ten vykon komplexne neodpovídá velikosti..

Konkurence je přece 5070TI...

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos utíkej to napsat na svůj teplý koutek a dej pokoj prosímte , všichni víme jak to zase dopadne

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos zatím jsou to plky.. po hypu ohledne rtx 5000 už nelze ničemu věřit..předtím byl zas hype okolo 7900...

Pokud bude tento výkon pravda a cena rovněž ( cca 23 K ) spolu s tím ,že se má vylepšit FSR4 .. může to být zajímavé...

Možná poslední šance pro AMD se zvednout a využít nedostupnosti a přepálených cen RTX5000

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos nikdo nic neceka honziku, ani fake leaky na tom nic nezmeni, ze ta karta umre kdyz nebude za 500$ max a je jedno, jakej vykon bude mit :D :D uz se tesim, jak se to zas nebude prodavat jinde nez na mindfactory, bude sranda ti to tu cpat furt.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 simnte i kdyby AMD ty karty davalo za 100 dolaru, stejne si to nekoupis :) protoze to nema DLSS 4.0 :)

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 14:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratos nekoupí si to nikdo no, proto mají 10% trhu už jen a klesá to :D :D smutné že?

možná 2030 bude mít amd něco, jako je dlss 4.
'
Stačí se podívat na twitter pod komenty franka, co "hypuje 9070xt" tak tam má 500$, or DoA všude :D :D

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 12:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://youtu.be/I4Q87HB6t7Y?si=ySGw-FTiYpEPILLN

zajímavé video, doporučuji pro všechny fanoušky rozmazaného TAA nativu🤗 Že dlss 4 performance mode dokáže vypadat stejně nebo dokonce lépe, než dlss 3 Kvalita je šílenost.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 13:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 To video je pár příspěvků níž. Mazec to ale je, říkám furt, že DLSS4 je větší přínos, než celá 5xxx generace :) Teď ještě ať udělají graficky našlapané hry, aby to k něčemu bylo. Nepotřebuju mít 300fps v současných hrách, stačí mi 150, ale ať to kurňa jde vidět.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
23. 2. 2025 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 jojo, kdyby ho zlá NVIDIA neuvolnila i pro nižší řady, měli by lidi mnohem víc důvodu kupovat 50tkovou řadu, protože to kam se DLLS dostalo je mazec, jsem zvědavý co přinese další generace.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @seltino Já to právě nechápu, vydají prakticky ty samé karty (aspoň to tak zatím působí) a to největší želízko v ohni zpřístupní i na 4xxx. Kdyby to dali jen 5xxx, tak jak příšeš, lidi by měli dost velkou motivaci přejít, takto prakticky vůbec, hlava mi to nebere.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 15:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Presnejsie DLSS4 je v pripade RTX 4000 series ochudobnene len o Multi Frame Generation, ktore mne osobne nechyba. A na RTX 5000 series nema zmysel prechadzat z predchadzajucej generacie, ide v podstate len o jej refresh. Sam kupujem kazdu druhu generaciu Nvidia.

DLSS 4 With Multi Frame Generation & Enhancements For All DLSS Technologies Available Now In Over 75 Games and Apps | GeForce News | NVIDIA

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @somnio No však jasně, mfg je o ničem, to není důvod kupovat 5xxx.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 2. 2025 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 To je proto, že ani samotná Nvidia nepočítá, že by na generaci 5000 přestupovali lidi, co aktuálně mají 4000. Takže jim DLSS 4 na gen. 4000 může být lhostejná a ještě udělají lidem s 4000 radost. A ten, kdo má aktuálně gen. 3000 a starší, nemusí přemýšlet, co koupí, prostě vezme 5000, protože ta v žádném ohledu není horší, než 4000 (pokud pominu, že 4000 jde už špatně sehnat). Nebavím se o bazarových kartách, to je trochu jiný trh.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Slusnak123 A to přece nemá logiku, firma přeci chce, aby lidi kupovali ideálně další generaci, aby měli důvod přejít, ne? Je vidět, že jim to nákladově asi tolik nesebralo, že jim to nevadí.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 oni to nepotřebují právě, 4000 serii hodně měsíců dopředu ukončili a bude dostupná pouze 5000 řada - tohle dělají už nějakou dobu a stejně jim to dá těch 90% no

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 2. 2025 07:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Já bych řekl, že Nvidia ví, jakou životnost má jedna karta a že lidi si ji prostě nechají dejme tomu 2 - 4 roky. A Nvidii může být fuk, zda prodají lidem následující generaci nebo až tu další, hlavně když je to zase Nvidia. Výjimka by byla, kdyby karta následující generace byla o hodně výkonnější, nebo tam byl nějaký zásadní technologický průlom, ale to se v tuto chvíli neděje.

Z mého pohledu zákazníka to taky dává smysl, mně je jedno, zda si koupím kartu 4000 nebo 5000, případně 6000, já potřebuji v ceně své staré karty nějaký minimální výkonový posun. Ten já jsem si stanovil na dvojnásobek. Takže pokud mám nyní RX 6800 v ceně kolem 15 tis., koupím až kartu výkonově kolem 4080 Super nebo 5080, případně 5070Ti, ale až bude stát těch 15 tisíc (plus inflace). Což mi vychází na příští generaci, možná 5070Ti, když bude vydána 5070Ti Super a stávající zlevní. Případně bych už nyní mohl koupit 5070 (až vyjde a opadne prvotní nákupní horečka), protože do dvojnásobku výkonu můžu započítat i DLSS. Pro mě je to ale také otázka spotřeby, protože se mi nechce kupovat kartu nad cca 200 W. Takže bych to nejspíše stejně viděl na 6070 na 3 nm.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Slusnak123 Tak to ja funguju treba jinak, ja se ridim vykonem, pokud ho mam dost a jsem spokojen, hraju. Pokud ne, upgraduju :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 2. 2025 08:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Tak výkonu není nikdy dost 😃

Já se to snažím brát racionálně, mám i jiné koníčky plus rodinu. Zase kdybych ten počítač měl až moc výkonný, víc by mě to lákalo u něj sedět a potřebuji taky chodit ven, abych nezrezivěl. A taky se mi nechce moc často hrabat v počítači, řídím se heslem: “když to funguje, tak na to nesahej”. Ale pochopitelně kdyby v těch grafikách byl nějaký zásadní skok, tak si také koupím novou.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2025 08:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Slusnak123 To mi povidej, taky mam rodinu a vic konicku, tady zase spis narazim na problém jmenem cas a zdravi, jak clovek starne.. treba na hristi mam co delat, abych mladymu uz stacil (17)... Nicmene zijem jen jednou..

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy co vám už 5090 nebo 5070 Ti přišly, máte plné jednotky nebo chybí? Docela by mě zajímalo, jestli se do ČR dostaly taky vadné kousky.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
23. 2. 2025 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 MSI 5070ti trio X OC Plus u mě v pořádku, na 5090tku stále čekám

chadimatomas
chadimatomas
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 5070ti trio mam v cajku

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chadimatomas @chadimatomas To rád slyším kluci, že 70Ti Tria jsou v cajku :)

seltino
seltino
Level 35 Level 35
23. 2. 2025 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chadimatomas @LV426 tak ono to asi nebude sázka na jistotu že zrovna tria budou v cajku, těžko říct kolik se těch čipů do oběhu vůbec nakonec dostalo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 To už radšej RX 9070 XT Nitro+ čo bude mať 16-pin jak ten kentus 🤗

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 21:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro Počkej, tož.. zase neblbni... :D Prostě ani jednu, ale nějakou normální, jednoduchy, vyřešeno :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 Nechám ju zhorieť a rozmáznem to po všetkých weboch 😃 Tiež radšej počkám nieje sa kam ponáhľať 🤗

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 řekl bych že ty Venusy za 30K skoupili scalpeři a do 14 dní je budou vracet, za tolik peněz tuhle edici nekoupí nikdo kdo má všech 5 pohromadě. za 22399 OK, ale ne za 30K.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 před týdnem jsem videl na Alze, jak byly ventus 5080..za 45 tisích..a jakovíc kusů a zmizelo to...to teprv musí dotyčné trefit šlak, když tu turbínu zapnou...45!! 😂

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 2. 2025 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 “2 dny pryč a pořád tolik ks skladem”

Není to tím, že další turnus odjel na jarňáky? 😃

chadimatomas
chadimatomas
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 kentus nikdy

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chadimatomas @chadimatomas tyhle edice byly vzdy silene low, na nekterych modelech KENTU ani nejde z vyorby zvedat TDP limit nebo hybat napetim, jak moc je to orezany a defaktrobeny bez jediny spetky rezervy... Pritom MSI bylo v historii tak kvalitni ale touhle edici si to totalne zabili

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
22. 2. 2025 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odvolávám, co jsem dřív napsal.

Smarty dodalo karty za MSRP. Pro jednu jsem dnes byl.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ gratulace, at slouží

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ Jakou a za kolik ?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
22. 2. 2025 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Tu ze zdejší recenze za 22 399,-

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 22:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ toto se nelíbí uživateli Srathos :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 13:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citujem z fora:

Najväčší problém s ktorým AMD bude bojovať je DLSS4.

https://www.youtube.com/watch?v=I4Q87HB6t7Y

Nvidia sa zamerala na to, čo dnes najviac bolí, ala TAA humus. DLSS4 je zamerané na potlačovanie straty detailov a ghostingu, obzvlášť v pohybe, spôsobené TAA. Situácia je teda dnes taká, že DLSS4 Quality renderuje lepšie ako native v hrách čo majú TAA. DLSS4 v performance renderuje podobne či lepšie ako DLSS3 v quality. Ako na toto bude AMD reagovať? Pretože FSR sa zatiaľ nikdy ani nepriblížilo k niečomu takému ako čo DLSS4 predvádza teraz a bolo horšie ako DLSS3. Ostrosť podobná ale horší shimmer pri transparencii/stabilita. Tzn pri obdobnom nastavení karty nepodáva podobný vizuál, na strane NV je veľká výhoda tzn AMD má teraz veľký problém, ešte väčší ako keď sme kedysi porovnávali horšie AF, TRAA a pod. Samotný upscaler je výborný. Kým AMD nebude mať zodpovedajúcu technológiu tak ich GPU musí stáť min o 1/3 menej pri rovnakom hrubom výkone, a to si nerobím srandu.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 13:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro jo nad kvalitou DLLS 4 pořád kroutím hlavou, včera jsem zkoušel na 5070ti Stalkera na 4K s DLLS4 s MFG vše na ultra a 170fps, zkoušel jsem bez MFG a nějakých 60fps, tak či tak jsem nepozoroval nějaké zhoršení s MFG. KDC2 4k vše na ultra s DLLS4 okolo 70-80fps v kutné hoře, krásný zážitek. Jediné místo kde jsem u DLLS4 narazil an nějaké vizuální problémy bylo v KDC2 v lese u některých větví stromu v dálce kde prosvítala obloha to dělalo takovou mlhu, ale nic s čím by nešlo žít. Už se těším kam se dostanou další generace. nepotřebovat ten šílený výkon pro VR co nabízí 5090tka, tak bych si po 4090tce na normální hraní tu 5070ti s klidem nechal.

David32
David32
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Problém je že při těch 170fps budeš mít frametime stejný jako s 60fps. Doporučuji si zkusit nativních 170fps a uvidíš ten neskutečný rozdíl.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 a kde by jsi ve 4k sebral bez MFG 170fps?tohle neda zadna karta ani 5090tka a ja jedu na 4k monitoru 43 palec.

Hraju jen single player a pohodka

David32
David32
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Za mě tedy lepší přejít z nesmyslného 4k na 1440p. Já mám třeba v KCD2 v 1440p na ultra něco high kolem 200fps na nativ s 4090kou. Nechápu proč lidi kteří mají střední třídu karet mají potřebu hrát ve 4k.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 17:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 Tady souhlas, 4k je nesmysl zbytečný. Já hraju třeba Fhd a stačí mi to a užívám si krásné fps i s horší kartou. Kdybych šel porozlišení, beru 2k (můžu mít od bratránka 27" 2k IPS monitor co stál loni 24 litrů za 5 tisíc, leží mu doma navíc, ale nechci). To rozlišení bohatě stačí, rozdíl už tam moc nevidíš a netrpíš u textu apod.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 17:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 jenze ja jsem trosku jiny pripad hraju hlavne VR simracing, bezne hry hraju minimalne, ten monitor pouzivam vic na filmy a televizi nez na hrani. 4090 tku jsem prodal, cekam na 5090tku, 5070ti jsem koupil jen na prechodne obdobi😉 a na 43 palec jedine 4k rozliseni.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 když chceš mít 32" monitor a vetší, tak 4k je nutný aby si nevidel mrizku... na 27" je 1440p v pohode.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 18:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 ve tvém případě si můžeš zdarma forcnout 4k res na 1440p a hrát 4k s dlss 4 kvalitou, fps budou skoro podobny a kvalita mnohonasobne vyssi, sam to tak delam s 7900xtx - na 1440 si vynutim v ovladacich karty 4k, dam ve hre 4k rozliseni a pak fsr, a je to uplne jina kvalitka, nez 1440 nativ :) samozřejmě jen v SP hrách.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 2. 2025 19:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 Já zase hraji strategie a tycoony v singleplayeru, úplně mi stačí 4K/60 fps a neřeším nic. Ostatně můj 6 let starý monitor stejně více nezvládne.

Problém bude, až budu kupovat novou grafiku, to pak bude chtít nový procesor a s ním novou desku a paměti. Také nový monitor a zdroj, vlastně vše komplet od píky, k tomu vodní chlazení, počítám, že celkem tak za stovečku a to budu muset hodně brzdit. 🙈

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Slusnak123 Jaké strategie hraješ? Za mlada jsem miloval Warcrafta 2,3 (ve trojce jsem měl asi 4tis hodin v MP), CaC, AoE apod... teď už jsem strategii nehrál ani nepamatuju, možná tak hra, která se nejvíc blížila strategii byli ti Alieni teď nevím podtitul, ta je vynikající mimochodem.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 strategie jedu na notasu, sdrcovky heroes of might and magic 3, age of empires 2, coman and conquer, stronghold, tyhle hry se nikdy neomrzí

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 2. 2025 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @David32 Já hraju ve Full HD a naprosto mi toto rozlišení stačí.

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Gasfromass jakou mřížku? Mám už pár let 32" nanoips a mřížku žádnou nevidím. Na hry je to pecka. Ale to chce prostě mít top model. Mele jsme vedle sebe jak 27 tak i tu 32 a rozdíl v kvalitě naprosto žádný. A to jsem měl stejný keci, že 32 je na QHD moc

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 2. 2025 17:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 "Jaké strategie hraješ?"

Warcrafta 2 jsem kdysi hrál také, trojku už ne. AoE jsem hrál snad dvojku, ale úplně unešen jsem z toho nebyl. Ze série CaC mě zdaleka nejvíce bavil díl Generals. Z Total Wars pak díly Rome 1 a Medieval 2. Dále Battle od Middle earth 1 i 2. Všechny možné Sim City už od jedničky plus Cities Skylines, série Panzer general, později Panzer Corps, všechny možné Settlery. Všechny možné Civilizace. Dále různé díly Anno. Kdysi jsem hodně ujížděl na takových válečných strategiích jako Clash of Steel a Gary Grigsbys Pacific War, ale ta už byla hodně hardcore. Pak samozřejmě Transport tycoon, Rollercoaster tycoon. Dále Cossacks, Patrician 4. Bylo toho hodně.

V posledních pár letech pak Banished, Cryofall (to je spíše takový survival), Dawn of man, Commander, the Great war, Endzone, Factorio, trochu Foxhole, všechny Hearts of Iron, Mad games tycoon 1 a 2, pořád dokola hraju už starší hru Supreme commander, dále Victoria 2, Timberborn, Workers and resources, Stellaris, Strategic command WW2, Rimworld, Planetbase, Gunsmith, Cartel tycoon, Production line, Project hospital.

V úplně poslední době pak Manor lords, Farthest frontier, Stranded alien dawn. Dost se nechávám inspirovat youtuberem Sterakdary.

Dřív jsem dost hrál i ty střílečky, ale spíše singleplayer, neb nejsem z nejrychlejších. Tam to byl namátkou Medal of honor, Aliens vs Predator, Fallouty atd. V posledních cca 10 letech se mi ale z toho dělá blivno. Možná by pomohl monitor s více Hz?

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Slusnak123 zkus against the storm

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 2. 2025 20:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Alixon To už mám v seznamu přání, ale zatím na to nedošlo. 😁 Asi nejvíc čekám na Sanctuary shattered sun, ale nejsem si jistý, zda vývoj dopadne úspěšně. V seznamu to mám od 1. 6. 2023 a zatím žádný viditelný pokrok, i zprávy od vývojářů jsou kusé.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že když máme ten divoký start za sebou, člověk viděl, co viděl, četl, co četl... tak jsem i rád, že jsem nic nekoupil. Počkám si až cena spadne, dají k tomu nějakou hru, na trhu budou už zrevizované karty a pohoda..

K té Asusce na Aukru asi tohle - https://www.youtube.com/watch?v=Ay80wwQ_e2k

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 pokud nejsi v pozici že kartu nutně potřebuješ, tak je rozumné si počkat, ona se ta situace za měsíc dva zase hodí do normálu stejně jak to bylo u předešlé řady.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 12:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Za rok starou 4070 SlimX mi nabízí 12tis .... ehm

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 kamarad ted koupil phantoma 4070ti super za 13k mel stesti na super cenu. Nicmene predrazene 5070ti znamenaji na bazaru vyssi prodejni cenu 4070ti a 4070, jak cena 5070tek klesne padnou i bazarovky. Takze na jednu stranu sice koupis drazsi 5070ti, ale solidne prodas starou 4070,4070ti

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Kterej blázen to prodal za 13, to by střelil za dvacku jak nic .. za 18 určitě.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 no ne každý potřebuje vydělat, někdo je rád že to prodá a neřeší.. Nebyl to člověk co trpí na korunu, bylo to prodané v rámci simracingové komunity, ten člověk měl už 5090tku.

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 když vyšla 5090 tak jsem viděl na bazosi 4070ti v top edici aorus master za 10,5k samozřejmě byla hned ten den pryč.

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino no ty kjáso... Jestli to ještě výherce zaplatí tak to je na Darwinovu cenu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karelll stav sa ze srackos prihodil najviac ;)

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino a přesně takovýmhle zmrdům bych objednávky bez milosti rušil!

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 2. 2025 20:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Gasfromass Naopak, myslím, že to zajistí přesun peněz k lidem, kteří je dokážou smysluplně využít 😃

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 11:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Slusnak123 cože? ten zmrd nemá ani 30k aby tu kartu vyzvedl prodal ji dál :-D :-D :-D doufám, že mu nikdo nezaplatí aktuálně 22k za přenechání objednávky a hezky s ním vymrdá :-D

vagi
vagi
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Hloupý kdo nabízí, hloupější kdo koupí. Lidi jsou idioti.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 2. 2025 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino A teď, když si člověk uvědomí, že ti co na tento podvod v aukci přihodili a možná ještě další přihodí mají volební právo...

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

30x 5070ti na bazaru od scalperu, rekl bych ze na launch tech 5070ti bylo nachystano podstatne vice nez 5080tek.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino rakuske su tiez preplnene a stale znizuju cenu :D odrbali sa scalperi

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor dobre jim tak, bohuzel to vsichni muzou do 14dni vratit.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino To nevím kolik kusů bylo, levnější se nakupují líp, ale výběr byl teda podstatně menší, na místní Alze měli jen MSI, jinak vůbec nic. U 5080 si měl k tomu i GW, GB, Asus, Palit ..

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 ještě tam měli i TUFKU od asusu, tu ale přidali tak o 10 minut později, když byly všechny karty na Alze od MSI rozebrány. Jinak u toho MSI mám pocit, že je to jediná firma, která se snaží tady do ČR dodat nějaké karty , mezi 5090tkáma určitě. A ony ty karty zas tak levné nejsou a kdo scalpuje tak v tom vidí investici, je mu jedno jestli koupí kartu za 30K nebo za 40K, nebo za 80k, jsou tam i scalpeři co měli 3ks 5090tek a to je už pěkný balík. Navíc ten scalper prakticky nic neriskuje, pokud kartu nevyzvednul tak si párkrát prodlouží vyzvednutí a pokud si ji už vyzvednul, stále ji může ve 14dnech v pohodě vrátit. A když se podíváš na Alzu, která ti neumožní udělat předobjednávku na 5090tku, jen ti řeknou ať si dáš hlídacího psa, který stejně funguje prachbídně a kolikrát vůbec nepřijde, tak když se podívaš na posledních 8 prodaných 5090tek které se ukazují, tak jsou všechny MSI trio X a 6jich koupil nějaký Filip z těrlicka což o něčem svědčí. kamarád kupoval kartu od pána, který si koupil Tufku 5090tku přes managera Alzy v den launche za 66K a ty karty se na pulty ani nedostaly. Všechno se prodalo bokem.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 18:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak dnes jsem vyzvednul RTX 5070 TI MSi TRIO X OC PLUS, kterou jsem zakoupil na Datartu za 28,400kč (visely tam skladem zhruba 10 minut a daly se v pohodě koupit, ikdyž na alze byly za 31K rozebrány hned).

tuhle kartu jsem zakoupil ze zvědavosti a abych si zkrátil čekání na dodání 5090tky, protože jsme svou 4090tku skoro před 2mi měsíci prodal.

kartu jsem přetaktoval core +375, paměti +2000 power limit +10 procent na 330W, což se projevilo zvýšením výkonu o zhruba 10 procent. (s podvoltováním jsem si nehrál)

musím říct že mě karta překvapuje, boostuje na 3240MHZ, teploty jsem se dostal nejvýše na 63st GPU a 68 VRAM a nepřekročila 40 procentech na větrákách (karta je opravdu tichá, přes větráky ve skříni ji neslyším.

co mě hodně překvapilo je výkon ve VR, na pimax crystalu jsem schopen v nativním rozlišení při nastavení high- ultra v automobilista 2 při 20 vozidlech na trati držet stabilních 72fps, při 0,85 rozlišení nativu 90fps a to v zhledem k rozlišení 2880x2880 na oko je opravdu nečekaně skvělý výsledek.

a za ty peníze neskutečný VR výkon.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino jo , pro někoho, kdo si nepamatuje, kolik stála RTX 4080 :D

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 19:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus když 4080tka vylezla stála mnohem více, rtx 4080 Aorus waterforce když vylezla jsem koupil za 39500kč, verze MSi trio stávala okolo 35K. Ceny 5070ti padnou, jen to chce pár měsíců čas stejně tak jako u předchozích řad. za mě je 28.5k za msi trio x cena úplně v pohodě.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus 4080 byla mnohem, ale mnohem drazší, tak si příště zkus vzpomenout, než něco napíšeš :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 2. 2025 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Kdo by to čekal, že při launchi obchodníci nadsadí ceny, pane glosátore? 😃

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Slusnak123 vcera na nemeckom webe velka titulka. 9800x3D konecne skladom a za odporucanu cenu :D :D :D

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @AMD commercial advisor No ale v případě AMD za to můžou nenažraní obchodníci a vysoký zájem. V případě NV ja na vině NVidia. To je přece jasné, ne? 🤔😉

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino teploty hotspotu a teploty GDDR7X pameti jsou jaky?

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 19:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos proč se tak blbě ptáš, když jsem teploty VRAM psal a to že 50tková řada hotspoty neukazuje víš? To musíš za každou cenu ze sebe dělat ještě většího........ než jsi? Jsem zvědavý jestli budeš tak kritický i na svatý grál od AMD 6070xt. Tebe musí hrozně srát že ti červení zase od zelených dostali náklep jak prvák od osmáka na základce. Smutné je že se ani Nvidia nemusí snažit, protože AMD dělá všechno proto aby na poli GPU padlo pod 10 procent a to fakt není konkurence. A neustále sračky které na dezolátském webu a v diskuzích jinde šíříte akorát mají za výsledek ten, že tomu AMD akorát škodíte těmi hovnometami co jedou na plný výkon a jsou k nezastavení. Ty kdybys byl pinocchio, tak jsi si nosem už dávno propíchl prdel, jak by oběhl zeměkouli. A teď šup přepnout účty a naházet jiným palce dolů a sobě hezky nahoru ať se ti lépe usíná......

Jiri Ondracek
Jiri Ondracek
Level 25 Level 25
22. 2. 2025 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @seltino pravda je, že kdokoliv takhle za každou cenu obhajuje amd, klidně i překrucováním faktů, mu výrazně škodí. A amd ani tohle nemůže chtít. Když jsem si loni na podzim stavěl po letech komp, tak jsem začal řešit jaké gpu, a po několika dnech na ruzných forech jsem opět skončil u zelených

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jiri Ondracek Ze zvědavosti, co jsi postavil ?

Jiri Ondracek
Jiri Ondracek
Level 25 Level 25
22. 2. 2025 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @LV426 postavil jsem to na intelu i7 13700k, od začátku podvoltovaný a nic nezlobí, ale teploty mu lítají jak na houpačce, teď bych asi dal cpu amd, když jsem to řešil, tak cpu s deskou bylo v setu za 15k samostatně by to bylo lehce přes 20. Mb asus tuf z790 gaming

Gpu rtx 4070ti msi gaming x trio , vodník lian-li, zdroj seasonic 750 gold. Sestaveno 16 mesicu bez jedineho problemu. Hlavně ta grafika je skvělá, tichá,

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 18:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 tak když tu cenu tak přepálili at si ji nechají, tohle je tak karta za tech zbídou startovních 23K

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 17:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u RTX 5000 generace máme další obrovský skandál.. Llidi už reportuje že po zakoupení RTX 5090 zjistili ze jejich karta je "defektní" a má o 4,5% méně aktivních ROPS, než má dle specifikací mít :) Samozrejme takova karta je o tech cca 5% pomalejsi, nez by mela byt, coz uz potvrdily prvni redakce co tyhle karty premerily..

Nvidia opet mlci a dela mrtvého brouka..

https://videocardz.com/newz/zotac-is-shipping-geforce-rtx-5090-with-missing-rops-up-to-4-5-lower-performance

https://www.techpowerup.com/332884/nvidia-geforce-rtx-5090-spotted-with-missing-rops-performance-loss-confirmed-multiple-vendors-affected

takže RTX 5000 přinásí

1) Fake FPS

2) horici konektory

3) Fake ROPS :)

4) nefunkcní PhysX ve starsich hrách

5) Black Screeny a problemy s ovladači

6) Nereálné promované ceny, faktická nedostupnost.

Lidi uz reportuji potvrzené pripady techto "zkryplenych" RTX 5090 u vyrobcu jako je Gigabyte, Manli, MSI, ZOTAC a další budu zřejmě přibývat.. Nvidia proste zacala vyrobcum GPU dodávat defektní GPU z výroby aby ušetřila a nemusela je vyhazovat a viditelne doufala ze se to nikdo nedozví když budou karty o cca "jenom" 5% pomalejsi a oni proste tech cipu tak prodaji vic :)

Jako takovejch průserů u Nvidie opravdu nepamatuju... Hlavne nechapu Nvidii proc chtej "ojebavat" svy nejlepsi zakazniky, kteri jsou ochotni za jejich TOP kartu zaplatit TOP cenu, tyhle zakazniky by si prece mela Nvidia a defakto kazda slusná normalni firma doslova hýčkat a ne jim doslova srát na hlavu a prodavat jim zmetky..

jsem opravdu zvedavej jak se k tomu postavi Nvidia, vyrobci a kdo to vsechno zaplati, protoze dle platnych zakonu tyhle "zkrypleny" karty mohou majitele samozrejme vratit a muzou chtit vratit penize nebo vymenit kartu za 100% kus.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 18:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos to je tak vtipný jak se snažíš zase dělat z komára velblouda :D :D a ničemu to nepomáhá :D :D jaký je to pocit, se ty léta takto snažit a přesto je to na konci dne stejně lepší produkt, než má konkurence.
Uvidíme, kolik % se to bude týkat, někdo reportuje, že je číslo v pořádku, dokud nenainstaluje jistý typ ovladačů.. radši počkáme, konektory si tu rozmazával týdny do extrému a furt tu jsou tři případy. Třeba u tohodle to bude konečně v tisících, jako launch 7900 xtx a budou se vracet karty.

Doufám, že budeš takto aktivní u chyb při dalším vydaní amd karet - hlavně proto, že jejich největší tahoun letos bude právě FSR 4 - fake FPSka dle tebe :D :D

Nvidia nejspíše v nějaké várce poslala o 5% slabší karty, co budou dělat ty chudaci, kteří tím ztratí tak malé vedení nad nejvýkonnějším produktem od amd 😫
https://tpucdn.com/review/kingdom-come-deliverance-ii-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 divím se že máš jen 3 mínuska, asi ho to přepínání mezi 6-7 účty kluka zmáhá :D

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @seltino taky se divim, je to už otravný - samozřejmě, že kterýkoliv problém, ať už je jakkoliv větší menší je špatně - nikdo tu z nvidie bohy nedělá, ale s tím, jak tu rozmazává tři případy konektorů a teď tohle.. pak se mění radeony v tisíckovách, a na to ti řekne jen: už vyřešeno :D :D

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
22. 2. 2025 00:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @seltino omylom si zavrel incognito taby s prihlasenymi uctami a zabudol loginy 😂

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 08:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 To, že je Stratos narušenej, to víme. Ale v tomhle má zcela výjimečně pravdu. Pokud NV prodává čipy, který nejsou v souladu se specifikacema, tak to je sviňárna. Ať si udělaj třeba 5090 SE, pokud mají těch čipů hodně.

EDIT:

Tak NV podle tady toho odkazu uznala chybu a postižené karty bude měnit. Postižené jsou prý i 5070 Ti.

Reakce NV

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 Většině to zůstane, jak to chceš měnit, svolávací akce?..

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LV426 Třeba reklamací? Myslíš, že to nepůjde?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 2. 2025 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LV426 Normálně se to reklamuje. Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 12:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 Je tak, evidentně dost velký průser na to, že se ozvali celkem rychle, aspoň to udělali hned, a nesnažili se tvrdit, že 110c hotspot je ok, jak konkurence než začla měnit karty 😁

To někoho, kdo se u nich stará čistě o gaming pěkně zabolí, ono 0,5% nevypadá jako velké číslo, ale je, takže všechny ty nové 5090 čipy, co mohli hezky prodat budou muset zdarma hodit na reklamaci těchto karet, nebo klasicky kompenzovat výrobce, co rma poskytnou🤗 tak to má být, hezky přes prsty za opravdový průser.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Asi v nějaké fázi výroby selhala kontrola. Ale jak přesně probíhá výroba, to netuším. Nejspíš dělá nějakou kontrolu i TSMC před nebo po pouzdření.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 kontrolu a deaktivaci prislusnych jednotek cipu si dela primo Nvidia.. je to celkem slozity proces a taky si to celkem drzi pod poklickou aby nekoho nenapadlo si ty jednotky zas aktivovat, jako to slo delat drive.. dneska je to uz HW osetrene ze to proste nejde.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
22. 2. 2025 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Vidim ze hovnomet mas pusteny na plne otacky. Budes odteraz takto odusevnene reportovat a rekapitulovat aj skandaly a preslapy AMD? Ak nie, kolko ti AMD za toto partizanske PR plati? Vzhladom na kvalitu to asi nebude vela.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos + nereálné promované ceny, faktická nedostupnost.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni1 diky pripsal sem to tam :)

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Stratos jako by to nekoho zajimalo krom tvého teplého přítele tady 😂

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 16:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Stratos Oh, jsem potěšen.

Ještě by se dal přihodit nesmyslný SFF, který nefunguje ani v rámci provozních vlastností karty, ani jako setup (grilování CPU). Ale to by bylo pro nV asi už příliš kruté, už tak je to fiasko 🫣

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
21. 2. 2025 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem, recenze tu uvádí, že v obchodech jako smarty bude karta k mání za MSRP.

Za MSRP jsem ji během těch jednotek minut, co byla skladem objednal, stejně tak dva známí. Do práce úplně v pohodě karta.

A jaký je stav? Karty (stejné SKU) jsou skladem. Za 29 000. A u toho MSRP dropu se "čeká na dodání". Když v objednávce kliknu na objednanou položku tak mě to přesměruje na kartu skladem...

Stejně jako mají na Alze vystavenou stále tu inno3d, které nanabídli k prodeji ani 1ks.

Tolik k reálné MSRP. Čistá lež.

Možná by tedy bylo na čase upravit recenzi. Tato karta optikou reálné ceny má jen jedno pozitivum.

Můžeme zase koupit 4080. Dráž než dřív. Bez podpory staršího physX. A s horším chladičem, než za kolik byly 4080s v téhle cenové relaci. Ale zase máme nový frame gen.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
21. 2. 2025 17:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ A já kdo mi ji uzmul, on to byl ventus co jsem nechtěl, tak jsem ohlížel alzu a tsb, po asi minutě jsem si řekl, ok, vezmu ventuse a už mi nešel dát do košíku. Pokud máš objednávku za 22390, tak vyčkej... Třeba v době krypta známý uhnal 3080 za 25 někdy v prosinci, pravda CZC ji dodalo až v březnu ale za těch 25, i když se obratem dala střelit za 50.

Aktuálně má Smarty ventuse skladem, ale za 30k

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
21. 2. 2025 18:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik Ono to ani nešlo dát do košíku. Stejně jako s 5090 jen rezervace na prodejně. Mimochodem, tu 5090 taky furt nedodali (jaké překvapení).

Ten ventus, co je aktulálně skladem je to samé, co je objednané. Stejné SKU, stejný listing v obchodě. Prokliknutí položky v objednávce vede na stránku s položkou skladem. Nevěřím, že ji dodají. Pokud ano, tak mě to asi i mile překvapí, ale ve své podstatě je mi to úplně jedno. Kartu nepotřebuji, jen tu mám ještě pár stanic s 3060ti, které bych časem obměnil kvůli víc VRAM a provedení chladiče na ventusu je mi v tomto ohledu poměrně ukradené.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Myslím, že to zklamání z řady 5xxx je zřejmé."

narozdiel od deti rozumiem co sa kde deje ale bol som aj tak nemilo prekvapeny /ale cakal som to/, ze pri 5xxx gen neurobilo Nv ziadne fundamentalne zmeny v RT HW.

aby ste pochopili o co tu ide.

legacy rasterizacia je kaput, mozte navysovat pocet ROPs, pomaly pocet SIMD, trochu frekvenciu alebo rychlost RAM, ale dnes uz naozaj dosahujete 0-15% raster prirastky za cenu hnania fyzikalnych zakonov na hranice nezmyslu. Vid 900 watt spicky pri 5090.

Raster uz nevie rast o stovky/tisice !! percent ako v casoch S3 Virge, prve Matroxy, PS1 alebo PS2.

RT na druhej strane toho je schopne .. je mozne a vcelku jednoducho - dosahovat desat-stonasobne narasty vykonu adekvatnou zmenou HW a SW API !

Potvrdil to aj sef inzinier pre Playstation .. mark cerny, ked povedal, ze podobne ako raster rastol v casoch PS1-PS2, tak to iste caka od RT uz "teraz".

boom .. mame tu 5xxx Nv gen a .. Nv neurobilo napriklad s RT na fundamentalnej HW urovni zjavne abs. nic. Preto ide RT Wukonga 4090 na 22 fps a 5090 na 24 fps. Bravo !

Co implikuje to, ze dobre vedia, ze 5xxx je prd vo vetre a reedicia starych 4xxx grafik a MOZNO ten velky skok vo vykone nastane pri 6xxx. A nema to az vela spolocne s novym 2-3nm vyrobnym procesom.

a za skok vo vykone nepovazujem +14% v RT/4K vo vtedy iks rokov starom hlupuckom Wukongu, opica v statickom tunely, ze ano.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Asi tu někteří nebudou souhlasit, ale vidím to podobně, taky jsem čekal, že v RT bude největší devíza této řady, ale jak píšeš, ani prd. Neudělali s tím vůbec nic. V podsatě jen přejmenovali karty ze 4xxxSS, takhle nějak vidím 5xxx řadu, takové 4xxxSuperSuper. To, že tam dali 7čkové paměti je reálně k hovnu, když to má výkon, jaký má. Čekal jsem navýšení RT jednotek nebo něco, nevím, jestli to technicky nejde nebo jestli díky své dominaci hrajou šachy, ale je to prostě jak to je. Na druhou stranu nějak se ten vývoj DLSS a dalších věcí zaplatit musí, kor když tu máme prakticky nulovou konkurenci. A buďme rádi, že nV vůbec nějaký vývoj karet dělá, kdyby ne, tak co? Jsme jako dohráli?...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 13:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Ono asi není možné ty věci měnit příliš skokově, protože je potřeba, aby na tom běhaly dobře současné i minulé hry. Pokud by se příliš skokově navýšil počet RT jader, případně i Tensor jader, muselo by to patrně být na úkon rasterizační části čipu. A pak by najednou hry běžely hůře.

Nicméně dokážu si představit, že za 10 let ta rasterizační jádra budou tvořit jen malou část čipu. Také si dokážu představit, že hry se budou navrhovat zcela jinak, nebude žádný grafik, ale bude tam člověk který jen jakoby řekne hře, jak by ta scéna měla vypadat a tím grafikem bude AI. Teoreticky by si to pak každý hráč mohl jednoduše namodovat k obrazu svému.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 .. PS5 PRO oproti PS5 dvihlo vykon v RT s BVH o 200% a dalsich asi 100% pridalo pri novom stack module pre divergenciu .. co v praxi umoznuje pouzit napriklad RT v GT7 aj priamo v gameplay na 60fps.

velmi nerozumiete ako RT vlastne funguje .. skrze jednoduche zvysenie granularity vytvarania BVH4/8 struktur, riesenie divergencie v pamati a v SIMD poli .. to je uplny bazal .. mozes zvysit vykon RT o rad pri plnom zachovani BC so starymi RT hrami.

tak to robi aj PS5 PRO GPU v hrach pre bezne PS5.

Ja velmi dobre viem, na com pracujete Nv pri RT, maju plnu sajtu prednasok. Vykon v RT pri 6xxx by mal byt oproti 4xxx ako je raster pri PS1 vs PS2 !

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Sailor SVK joo to melo psko velmi tezky ukol, udelat z trapného výkonu méně trapný :D 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Darth36 .. ano PS1 mala v roku 1994 spickovy HW na ktory si doma 99% PC hracov nedosiahlo. Pentium bez "3D" akceleratora detto nemalo pri PS1 ziadnu sancu a PC s Pentium nestalo 300 dolarov ako PS1.

ze ano.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 15:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Sailor SVK No tak vy píšete o kvalitě, já zase o kvantitě. Vycházel jsem z toho, že není možné pro masy vyrábět čip velký jako fotbalové hřiště. Tedy pokud chceme navyšovat počet RT jader, je to na úkor CUDA cores. Je to taková triviální úvaha. Ale do hloubky tomu nerozumím, to máte pravdu. Jediné, co o těch BVH8 vím, vychází z tohoto článku:

https://www.hwcooling.net/ray-tracing-na-amd-rdna-4-bude-diky-bvh8-dvakrat-rychlejsi-uniky-k-ps5-pro/

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 .. priklad ..

https://betterexplained.com/articles/understanding-quakes-fast-inverse-square-root/

- toto rata floats asi 3-5 krat rychlejsie nez najrychlejsie look up tables metody a je doslova o rad rychlejsie ako standardne zname postupy .. s HW si pritom nic neurobil.

V 5090ke mas 24 000 SIMD jadier, ktore vo Wukong padnu na hubnu na 20 fps. Skuseni progisi ti povedia, ze spravna organizacia dat, ich tok >> super high end HW. Tych 24 000 SIMD cores su nam prd platne lebo pre nase data su extremne malo efektivne .. tak ako padol HW pre rasterizaciu, tak pojde do hajan aj SIMD-CUDA starej skoly.

AI/RT funguje pri praci s RAM a CPU /CUDA, SIMD/ absolutne odlisnym sposobom. Tie naozaj moderne GPU musia byt totalne prekopane .. a neboj sa nemusis dramaticky zvysokvat pocet tranzistorov, ak ich musis vyuzit uplne odlisne.

v 2021 som na blogu o basic RT pisal toto a vtedy sme boli na urovni 3:

Level 0 – klasická non RT rasterizácia
Level 1 – softvérový raytracing na CPU/GPU
Level 2 – testovanie intersekcií ray/box a ray/triangle v RT HW
Level 3 – Bounding Volume Hierarchy (BVH) akcelerácia v RT HW
Level 4 – akcelerácia BVH  a spracovanie koherencie v RT HW
Level 5 – akcelerovaná BVH a koherencia plus generátor hierarchie objektov na scéne v RT HW

Dnes sme na urovni 4 a od 5xxx generacie som cakal uroven 5 ale to sa nestalo.

Po prekonani tych 5 levelov za sebou nechame basic RT sracky a zacne pravy curbes .. a velka paradigma a strasne skoky. Cesticka je uz davno vyslapana, len evolucne nam to viazne na konzumnej urovni .. je tu mnoho ekonomo, politickych problemov .. tajwanske fabriky, taiwan v amerike, tlak na kapacity, AI vojna atd. atd. atd.

Ale v RT cakajte velke veci.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Njn, je to mírný pokrok v mezích zákona s vysokohorskou přirážkou... :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus .. je to rebrandovana 4xxx seria. Este raz predane to iste.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Sailor SVK a kde je problem ? kdo si nekupil 4xxx ma teraz moznost prejst z 1xxx,2xxx,3xxx

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Sailor SVK Ano, ide o "facelift", ale predsa nepredavaju novu kartu znovu tomu istemu zakaznikovi so starou "predfaceliftovanou" kartou. Preto argument "Este raz predane to iste." nie je spravny.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Sailor SVK Nicméně ohňostroj v ceně... 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @somnio .. 4xxx mozes predat ESTE raz na 3nm ako 5xxxx Super .. pritom stale to iste .. mozes predavat tri "generacie" tej istej grafiky .. ide vsak o bezne narazenie na plato a situaciu, ktoru ekonomicky model pozna .. neoklames fyzikalne zakony.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
21. 2. 2025 16:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK pokud mas pravdu tak je to klasickej Sergej Bubka...

(pro mladsi rocniky - SB byl skokan o tyci co zvysoval svetovej rekord po 1cm na kazdym vetsim eventu nekolik let protoze byl o parnik lepsi nez kdokoliv jinej... a takhle dostal pokazdy premii za svetak)

Pokud nebude konkurence tak se niceho jineho nez 10-15% mezigeneracniho prirustku nedockame.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave .. Nvidia si darovala RT alebo Tensor cores davno predtym, nez ich tam malo AMD .. opat .. ide o prirodnu zakonitost. Nv musi inovovat aj keby bola na trhu uplne sama .. ekonomicka teoria davno vysvetluje aj toto spravanie Nvidie.

osobne je mi u prdele co tam Nvidia ma lebo DNES nevieme ani to co dokaze 400 eurova PS5 ak je naprogramovana s maximalnym usllim a budgetom .. nevieme to pri PS5 /ma najrychlejsie SSD IOP na trhu siroko daleko s extremne low level SSD API a max. perf. 22 giga sec priamo do "RAM" GPU/ a nikdy sa to nedozvieme pri 5090 ..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
21. 2. 2025 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Je to tak, už je tu několik her a další přichází, které bez HW RT akcelerace nejdou pustit, RT nejde vypnout, tvůrci už doznali že výkonu na RT je dostatek a zahazují všemožné očůrávání v rasterizaci, které znamená fake objekty, fake světla, zapékání něčeho do textur aby dosáhli rozumného výsledku... stojí to hodně práce = času = peněz a RT to stejně udělá realističtěji s minimálními nároky na práci.

Kde je zatím ale stále málo výkonu je Path Tracing, ten zabíjí i 5090 a v nativu s tím je relaistické fungovat na FHD, v 4k se to bez DLSS upscalingu a FrameGenu neobejde aby to mělo víc než konzolových 30 FPS.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 17:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik Která hra je tak zprasená, že nejde spustit bez RT akceleračních jednotek?

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 2. 2025 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @uni1 třeba nový doom si na kartě bez RT nezahraješ

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @seltino Nemluvě o Quake :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik .. rasterizacia je davno, davno mrtva .. s rasterizaciou skoncis na 1000 watt GPU a 5% prirastkoch vykonu. Uz tam nie je fyzikalne mozny priestor na skokove zlepsenie. Rasterizacia je v komplexnej scene super neefektivna.

Komplexna scena - 100 mega poly na frame, 1 mega svetiel na frame, absolutna dynamika na scene. Dnes mozne na modernom hybridnom GPU ako 5090.

Uplne mimo moznosti cistej rasterizacie /je to mozne ale ten raster HW by musel bezat na nejakom kvantovom pocitaci, silikon tu kapacitu uz nema/.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
22. 2. 2025 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik .. z 16 bit 2D konzol ako SNES /+pomocne "3D" cipy/ sa cez PS1 a PS2 dostanes ku klasickej SIMD raster 3D konzole ako PS3 schopnej per pixel efektov.

PS3 je raster stopka. PS4, PS5 raster hry su vizualne stejne. Ziskas rozlisenie alebo 60-120hz a tymto hasne.

Dnes cez raster - RT hybridy ideme ku novej paradigme. Myslim, ze s Nv 7xxx to zacne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mě on srát nebude, Vágner tu už se svou hyper-korektností není, tedy ZERO tolerance vůči dementům, jako je kaBELKA Pjetro bača-de a podobně, já je nechám zabanovat okamžitě, jak mi dojde trpělivost." (Zdenek Obermaier, 12.09.2024 09:25)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 09:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problemy s 16pinem který vymyslela Nvisia neutuchaji, naopak s prichodem RTX 5000 rady se neustale zhorsuji.. UZ to zaslo tak daleko ze to zacinaji resit vyrobci zdrojů defakto na vlastní pest..

https://www.cnews.cz/clanky/kabely-s-teplotnimi-cidly-pojistkami-nebo-i-s-chladicem-jak-vyrobci-hasi-problemy-grafik-nvidia/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1445700&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Nekteré nove zdroje tak maji pojistky proti prehrait kabelu a nektere kabely uz maji i chlazeni na strane konektoru aby se tento konektor neprehrival..

Nejvice me pobavil nazor autora clanku :)

"Je samozřejmě otázka, zda je na místě takto komplikovat kabely, místo aby se uznalo, že samotný konektor je problém a začalo se jeho nahrazením za nějakou lepší alternativu. Osobně bych řekl, že všechny tyto pokusy se snaží zmírňovat problém, který nemusel a nikdy neměl nastat. Nicméně opuštění nevyhovujícího standardu konektorů 12VHPWR/12V-2×6 je něco, co závisí na Nvidii, která se zatím k problému staví jako mrtvý brouk"

Defakto tohle je normalni chovani Nvidie za poslednich 20 let, vzdy kdyz je u nich nejaky problem, strkaji pred tim hlavu doslova do pisku, viz jejich tutalni 3.5GB VRAM u GTX 970, nebo rocní "tutlani" vadnych GPU čipů pro notebooky vlivem nekvalitní pájky a další a další problemy, které tato firma za poslednich 20 let mela a v 99% pripadů se je vzdy snazila zamest pod koberec, nebo se proste tvarila tak, ze zadny problem neexistuje..

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 10:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos ach ano, od minulého týdne se objevilo velké množství nových případů, a to přesně nula.
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/1inpox7/rtx_50_series_12vhpwr_megathread/

Nejvice me pobavilo to, jak zase posíláš random články, píšeš deformované slova a moc dobře víš, že na tom letos amd nebude o nic lépe 😂😂😂 3.5vram byl skoro stejný podvod, jako ten Vávry na honzíka, kdy se rozhodl, že kcd pojede na amd kartách bídně i přes tvé kouření o tom, jak preferuje AMD 😂😂😂

A teď si představ, že za posledních 20 let této firmě i přes tohle všechno roste podíl trhu, protože je tu ještě firma, co dělá větší přešlapy :D :D :D

Krásný páteček díky tvým slzám, očekávám 7 solo palců dolů jen od tebe mamánku.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 10:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Já už su na toho kripla uplně alergický, už mě obtěžuje, že vidím, že něco napsal, nevím co a vím, že to je nějaká totální sračka zase, tak hlavně že ten debílek má nV v počítači a nV má 90 procent trhu :D

Co tady zase oxiduje, nemá někde s matkou objíždět Floriany v akci?

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LV426 to uz je uchylka s tim konektorem jemu snad z toho stoji pero 😆 Brzo se toho konektoru docka i na 9700xt NITRO 😆😆😆

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LV426 Jó tak ono to má svůj důvod proč je furt sám a u maminky, je to otravný jedinec, naštěstí namotat ho do jeho lží je snadné jak facka, a s tou nvidii to je taky super, že to má blbec v kompu a na fb vypisuje na nvidii profil, jak by rád podepsanou kartu 😂

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Vymínuskujte a zabanujte toho magora.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Jasně, vezmi jablka a brambory, zamíchej, zatřes a nakonec můžeš tvrdit, že je to ironie... :D

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
22. 2. 2025 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Hajčus nezabudni spomenut aj amDDebilov, nech sa necitia ukrateni

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 2. 2025 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @StratoLZImo On je amDDebilný lúzer z tej žumpy menom Diit.cz 😁😂

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Nedávno jsem kupoval kabel s konektory USB-C, který by měl umět přenést 240 W. A to je docela malý konektor.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 ...až 240W a ještě prozraď při jakém napětí? A jaký je tam max proud? :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 15:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Hajčus 5 A/48 V. Ale neříkejte, že to nevíte. Chápu, co tím chcete říci. Tak ty dva konektory porovnejte, pište, přes kolik drátů tam jde proud, jaké tam jsou odpory. Do mě!

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Tak ty proudy si spočítá kdokoliv, kdo umí počítat... proto se ptám.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
21. 2. 2025 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Zase +V jsou v USB-C konektoru 4, takže přes jeden vodič ideálně teče max 1,25A. Celý kabel pak při 12V dává až 60W, pokud spočteme plochu těch 4 pinů a porovnáme s plochou 12V pinů na 8pin/16pin konektorech, bude výrazně menší a v případě 8pin i 16pin je to stavěné až na 100W/vodič, takže nechápu kde se berou ti, kteří tvrdí jak je to na ten výkon malé a mělo by to být daleko větší, když USB-C má plochu násobně menší a na rozdíl od těch konketorů, které v drtivé většině počítačů jednou zastrčíš a už nevytáhneš, to Cčko se pořád vytahuje, zandává různě se sním "viklá", velice snadno se do toho dostávají nečistoty, které mohou měnit přechodové odpory...

Osobně nevidím v těch konektorech problém, používá je Intel na serverových grafikách, Asrock je dává na některé 7900 grafiky a bude dávat i na některé 9070...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @komplik 👍

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 2. 2025 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @komplik Jo, wonderJirka přispěchal včas na pomoc a pokud bude třeba zastaví i něbodaj aj tu gravitáciju... :D

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Neustále se opakující magor... ty už jsi opravdu zralý na psychiatra

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid pravda boli? :)

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
21. 2. 2025 12:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos a kolika lidem ta menší ram zpusobila problémy ve fhd sám jsem měl tu kartu a byl jsem sní v pohodě hry jeli úplně na pohodu

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 12:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 protoze ji casem Nvidia v driverech kompletne deaktivovala, pote co se s tim nekolik mesicu snazili poprat v ovladacich, ale marne, ve finále bylo mnohem rychlejsi kdyz si karta po "preteceni" VRAM brala pamet z virtualni z klaiscke RAM pocitace, bylo to ve vysledku rychejsi nez z tech 512MB pripojenych na silene pomalou 32bit sbernici.. Karta tedy nakonec fungovala skrze SW omezeni jako 3.5GB graficka karta. v USA musela dokonce nvidia po prohranych soudech majitelům techto karet zaplatit odskodné.. v USA si proste na hlavu srat nenechali.. https://www.guru3d.com/story/nvidia-settles-geforce-gtx-970-memory-scandal-in-the-usa/

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Taky jsem tu kartu měl a uplně v pohodě.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Stratos no, a i tak je to lepsi spolecnost, nez amd, která vydává rozbité produkty hrozne drivery :D :D to zamrzí honziku vid? i tak v usa davaji v 90% prednost zelene.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 GTX970 byla hodně oblíbená, taky jsem ji měl a spokojenost 😉 Pro ně je to ale věčná mantra na které se budou ukájet do konce života... navzdory tomu, že i s tou "zkriplenou" pamětí byla stejně výkonná jako R9 390X 8GB a to s poloviční spotřebou 😁

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
21. 2. 2025 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308
Taky jsem měl GTX970 a karta jela úplně vpohodě. A to jsem jí provozoval ze záčátku na FHD a později rok před přechodem na GTX 1080. Jsem pořidil monitor s rozlišením 2560x1440.
A normálně jsem na tom hrál.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
21. 2. 2025 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Vidim, ze dalej pokracujes v klauniade. Siris osvetu a jedinu cervenu pravdu s ohnivym mecom s logom amd :D

Ze konektor vymyslela nVidia su prachsproste lzi. Ide o standardizovany konektor zdruzenia, ktoreho sucastou su mimo inych aj AMD, Intel a mnozstvo dalsich. Tento konektor bude pouzity aj na novych grafikach s cipmi AMD.

Je mi jasne, ze teba vzdy najviac pobavi cokolvek, co je aspon v naznakoch v neprospech intelu alebo nvidie. Som zvedavy, kedy zacnes s aspon stvrtinovou intenzitou riesit prusery a preslapy AMD.

Keby niekto robil na tvojom koutku a na amDDworlde to, co robis ty tu, tak ma davno ban za hejt a flame. A to by sa ani nemusel uchylovat ku lziam. U vas su neziaduje a tvrde fakty.

BTW ako "recenzent" by si mal mat solidnu znalost gramatiky a pisaneho slova. Ten tvoj patvar "defakto" je taka korunovacia tych sraciek co tu plodis. Spravne je to "de facto"

komplik
komplik
Level 21 Level 21
21. 2. 2025 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos 16pin 12HVPWR a jeho aktualizovaná podoba není produkt NVIDIA, NVIDIA je jen jedním z cca tisíce členů konsorcia, které za tím návrhem konektorů stojí.

Konektory používá nejen NV a její board partneři, používá ho Intel u svých serverových grafik, používá ho třeba Asrock u některých grafik AMD, používají ho všichni výrobci zdrojů kteří vyrábí ATX 3.1 zdroje.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik konektor navrhla a vymyslela Nvidia, je stale stejny jenom mu pribyly ony 4 piny navic, ty ale nemaji s napajenim nic spolecneho, u mnoha redukci jsou i nezapojeny a slepe a tudiz nemaji zadnou funkci.. bacha na to. Autor clanku ma v tomto pravdu ze tohle jde na bedra Nvidie.. Ona si konektor navrhla, ona si ho na vlastni pest otestovala u RTX 3090Ti a ona si ho protlacila do ATX standardu.. Jinak Seasonic rok pred uvedenim 16 piinu do praxe v podobe RTX 4000 generace varoval v internich spravach Nvidii ze jeho interni testy odhalily spolustu slabin tohoto konektoru, i na tohle varovani se Nvidia doslova "vysr..."

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
22. 2. 2025 02:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Stratos Pozor na to, to co pises su lzi.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 2. 2025 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @StratoLZImo zajimave ze tohle pisou vsude :)

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
21. 2. 2025 05:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že to zklamání z řady 5xxx je zřejmé. Žádný zázrak ve výkonu se nekoná, problémy se nakupují a cena zůstává nesmyslné vysoká. Dobrá koupě? Ani náhodou.

stratossim0
stratossim0
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Josef Purkmen je to dobra koupe, lebo neexistuje alternativa. 7900xtx az do 50% vyssou spotrebou, nema dlss4(i bez fg a mfg je to lepsie) , bez raytracingu, nieje alternativa.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 07:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @mato tatuso Já bych ještě dodal, že nadcházející Radeon 9070 XT tuto 5070 Ti nedorovná. Tedy zklamán může být člověk max ze srovnání Nvidia 4000 vs Nvidia 5000, ale ne ze srovnání Intel vs AMD vs Nvidia.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Slusnak123 nikdo , kdo vedel realne pocitat , nieje sklamany. kazdy vedel, ze vyrobny proces sa nezmenil. len sa vylepsili cuda,tensor cores. zdvihol sa ich pocet a pridala rychlejsia ram. vylepsili na maxim,uz stavajucu technologiu. o tom aj ten prirastok rychlosti je. kedze cenu nezdvihli je to super. len co sa behom par tyzdnov trh a nedockavci a scalperi nasytia , budu i normalne ceny.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @AMD commercial advisor Je to tak. V tom srovnání Nvidia 4000 vs Nvidia 5000 je na tom nová řada parametrově i finančně (až se usadí ceny) lépe, tedy v zásadě jde jen o to, krotit přemrštěná očekávání.

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
21. 2. 2025 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @mato tatuso aha, tak kdyz neexistuje alternativa, tak je to automaticky dobrá koupě. Tak to ma opravdu logiku🤣

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 08:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Josef Purkmen Samozřejmě, že to má logiku. Pokud k něčemu neexistuje alternativa, tak je to současně nejlepší i nejhorší volba. Tak vy se na to díváte z úhlu té nejhorší volby a mato tatušo z úhlu té nejlepší. 😃

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 07:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Josef Purkmen tento týden byli na jednom shopu akce komu se povede objednat - ten dostane. V pondělí bylo 150ks 5080, 15ks 5090 a včera 125ks 5070 Ti (Asus Prime byla v prepoctu za 20k) a za 3 minuty už bylo vyprodáno... Takže zase jen blbe kecy Pepo 😎

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
21. 2. 2025 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Gasfromass ty jsi fakt troll. 🤣

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Josef Purkmen nie troll si ty. no ked to nieje dobra kupa, nekup to, je to lahke. kup si teda 7900xtx. nikdo ta nenuti. ceny su aku su, nezmenia sa, s tym sa zmier, cely svet je stale drahsi. ale ak nepotrebujes vykon kup si rx7600-4060....

tie karty su hodne toho , co su ochotny ludia za ne dat. a je to len zabava- konicek, a ten ma u kazdeho inu hodnotu. niekdo hra na ryzene 3600x s 6650xt za par euro, iny ma 9800x3D za 550€ a k tomu grafiku za 900€.

to ze pre teba je to vela, nie pre inych. a kedze nieje alternativa, je to fakt.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Josef Purkmen Pepíčku to je realita 😆 ale chápu že jsi moc primitivní, aby jsi to byl schopný zkousnout

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 18:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udělám tu reklamu jednu našemu místnímu obchodu, fungují už od devadesátek, chodívali jsme tam nakupovat už v dobách 2D karet, až příště budete shánět grafiku, zkuste mrknout sem.. mají tu občas zajímavé ceny a občas i modely, které nemá ani Alza, Datart.. např. 4xxx řadu tam měli hodně PNY třeba

https://obchudecek.cz/detail.php?zbozi=V200230_pny-rtx-4080-super-16gb-xlr8-gaming-verto-triple-fan-oc-16gb-gddr6x-pci-e-3x-dp-1x-hdmi

Tady mrkněte co se tam dá občas za kolik koupit, teď samozřejmě vyprodané

https://obchudecek.cz/detail.php?zbozi=V216349_inno3d-nvidia-geforce-rtx-5080-ichill-x3-16gb-ddr7

https://obchudecek.cz/detail.php?zbozi=V216348_inno3d-nvidia-geforce-rtx-5080-ichill-frostbite-16gb-gddr7

U zelenýho skřeta pakoši kupují Ventus 5070Ti za 30, tady měli za 33tis luxusní iChill 5080 :)))

n3v3r3k
n3v3r3k
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 kentus byl na smarty za 22k chvili, ale ne ani zadarmo :D

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @n3v3r3k Asi tak... chudáci, kdo takovou jebku koupí, hrozny.. ten kdo to navrhoval musel být debil, už ho vidím jak by sis sám něco takovyho dal do PC. Takový člověk si koupí Suprima, ale navrhne Kentusáka :D

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 37 Level 37
20. 2. 2025 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @LV426 Mám malou HTPC skříň a karty Ventus jsou jedny z mála, které tam pohodlně vejdou - jsou malé. (nemám kartu Ventus). Jen to konstatuji

Zese se všechny priority světa nastavují jen dle TEBE??

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @Frankhorigan Koho zajímá tvoje chcípácká skříň? Když máš malinkou skříň, tak si tam kup malinkou slabou kartu, uškrť si to na 25fps, aby ti to nežralo, hraj Tetris, šoupej nohama a neotravuj, když se baví velcí kluci o velkých kartách :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 37 Level 37
21. 2. 2025 08:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @LV426 Tak ona není chcípácká, je malá to je něco jiného a ty na tom nic nezměníš, stála nejspíše víc než ta tvoje mrtka... Jak píšu ne každý chce mít prosklenou "vinotéku". Ale nikomu je nevymlouvám - na rozdíl od debilů. A fps je 60, ve svém postu jsi nenapsal jedinou věc správně.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 no kdyby byly skladem..ale furt objednání.. člověk neví kdy to příjde( měsíc, dva , tři ? ) a zda mu to ten obchůdek nezruší po tom čekání, když to nesežene za tu cenu....

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike Tak to je teď všude, ještě v Bohemce jsem myslím viděl hezké ceny u některých, chce to prostě šmejdit všude možně, ne jen na drahé Alze.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 2. 2025 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @LV426 Nebo se na to vykašlat a v klidu to koupit za několik měsíců. Ta nutnost to hned teď koupit existuje pouze v hlavě koupěchtivého člověka.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomiksCuprou @TomiksCuprou To je uplne bezny, ze nekde stara karta zustane viset za puvodni nebo premrstenou cenu z nejake doby.

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 heh mám VV bratry 500m od domu. Také tam chodím 😆

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alixon @Alixon Zdarec 🙂

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě teda ještě trochu zaráží, že celá slavná (drahá) Alza měla na start jen 3 karty (MSI Ventus, TrioX, Vanguard), čekal jsem teda větší nálož vč. různých Asusů, GB, Gainwardů, Palitů... bída teda, ani to Inno se nakonec nedalo koupit za tu cenu, protože žádné nebylo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Zelenej hajzlík brutálně skalpuje skalpera to nevymyslíš 😂

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
20. 2. 2025 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 ja jsem se na to vysral abych preplacel skoro 5 tisíc za edici kterou za pár měsíců seženu levněji pěkně si ty ceny našponovali

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 jj taky jsem nic nekoupil, nutně novou nepotřebuju, počkám si.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Taky tak, jen si říkám, aby to tak bylo. Taky je možné, že ty ceny už zůstanou, všechno zdražuje.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 37 Level 37
20. 2. 2025 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @LV426 Ceny nikam klesat rozhodně nebudou, tedy pokud nechceš 3xxx z bazoše, tam možná jo

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Tam bylo aspoň hezky vidět, jak si zatlačili hlavně pro 5080 Hajzlové zelený :D i ty 5070ti strašně nacenili, ale co s tím že, když to lidi vykoupí během pár minut, nedej to z pohledu obchodníka za víc, bohužel takové je prostředí bez konkurence

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 jj je to hnus, ale lidi si to dělají sami všechno, to máš jak s potravinama, pořád budou kupovat sračky a Floriany za 10kč v akci a pak ti samí pitomci budou brečet, jaké tu máme v obchodech sračky co nám ničí zdraví, začarovaný kruh.

Thorleif
Thorleif
Level 23 Level 23
21. 2. 2025 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LV426 Tobě ten Florian fakt nějak těžce ublížil 😂

Pacient
Pacient
Level 24 Level 24
20. 2. 2025 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už je na Bazosi kdo má zájem ..😂

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 19:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @Pacient leda nasrat:P nechapu kdo muže koupit ušmudlanou 5070TI za 33-38..pako jedině

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 00:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike blbec belka ti dá dva palce dolů i kdyz řekneš že nvidia je na hovno 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @karelll ja a palec dolu? kde? pokud napise ze je 5070 predrazena, tak cekej ze mu daly minusy zdejsi fanboys Nvidie pro ktere je 5070 hotova modla a napsat o ni krive slovo je doslova hrich coz nasledne potrestaji navalem minusů :) Ode me ho fakt nema.. https://ibb.co/RGjryD1H

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @karelll tak já neřekl že je Nvidia na hovno , kdyby ta karta byla za dop. cenu ( když už se tím na CESu oháněli ) , případně klasický příplatek 1K-3K za lepší edice, tak je to dobrá..

Ale 26 a víc je prostě úlet... Nvidia může za to, že jich je málo, že dávno zrušili výrobu 4000 ....takže tedka hnedka nejde koupit žádný middle-highend a lepší..

Ale ty prachy navíc jdou asi celému řetezci od výrobce až po prodejce ...

Předpokládám, že až se vydá 9070XT, tak tam , pokud neselže, to bude stejná písnička..

jsem zvědav, jak to mistr Florián Belka obhájí..respektive jsem zvědav na nový smyšlený příběh 😂

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike no oni ti prodejci tu cenu úplně u AMD karet napálit nemůžou, protože pořád je potřeba brát v potaz to, že na Karty od AMD se stojí zhruba 10x menší řada než na karty od Nvidia. Řekl bych že pokud dojde na launch stejný počet karet jako 5070ti, bude to pro potencionální zájemce stačit až nad hlavu.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
22. 2. 2025 12:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike otázkou je jestli to koupili lidi co ji chtěli pro sebe, nebo lidi co doufali že se na ní napakujou. Vzhledem k tomu že na bazaru jich visí 30ks tak já bych sázel spíše na ty scalpery. To že se všechno prodá i za vysokou cenu nutně neznamená že to vykoupili normálni lidi. Spousta těch karet se za 14 dnů vrátí prodejci, protože to scalper za ještě napálenější cenu než napálili prodejci prostě neprodá. i ty 5090tky které jsou silně nedostatkové zboží tak tam na bazoši furt visí za cenu 85-90K.

Nemyslím si že scalpeři mají tentokrát žně, jen bohužel znepříjemnují život ldem co by si kartu normálně pro sebe koupil.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší je, že v Datartu mají třeba Ventus o 4 litry levnější za 26 a ještě tam svítí teď 15:11 poslední kus skladem, ale tradičně drahá Alza to má vyprodané za 30. Lidi jsou fakt idioti :))

edit po přihlášení dokonce 25500,- a TrioX za 28500,-

seltino
seltino
Level 35 Level 35
20. 2. 2025 15:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 jojo, vzal jsem na Datartu MSI Trio za 28,5K, ještě tam taky svítí poslední kus k odeslání, na alze MSI trio X za 31k zmizlo během chvilky

na Alze ještě naskakují grafiky skladem, teď tam je tuf za 31K

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Gratuluju dle TPU a dle očekávání luxusní karta, opravdu luxusní, neskutečně tichá na ten výkon. Chci ji taky, ale až bude za 25, pokud někdy bude :D To je moje psychologická hranice za takovou kartu.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
20. 2. 2025 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 dík, tak už mi přišlo potvrzení, budu ji mít sice jen do té doby než mi dojde 5090tka a pak pujde MSI trio do světa

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino Bezva, za 22 ho beru, seš kámoš, dík..

:D

seltino
seltino
Level 35 Level 35
20. 2. 2025 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 na to je už dávno kupec za muj nákup, nikde to ze ziskem prodávat nehodlám.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino To byl vtip, za 22 bys toho zisku moc neměl :) Celá tahle generace zklamání ale zatím, myslím cenově, dostupnost, výkon.. na to jak machrovali..

Nejvíc mě potěšilo dlss4, víc jak celé nové karty ..

seltino
seltino
Level 35 Level 35
20. 2. 2025 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @LV426 no já to nebral kvuli zisku ale kvuli čekání na 5090tku (4090tku jsme před více než měsícem poslal do světa)

Pacient
Pacient
Level 24 Level 24
20. 2. 2025 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 V klidu za chvíli koupíš na Bazosi za pár korun...😁

seltino
seltino
Level 35 Level 35
20. 2. 2025 15:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @Pacient na bazoši to už lítá, tria za 35K, jsou tam lidi co prodavají více kusu 5070ti... taková klasika zmrdství....

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @seltino Tady těm šulinům vždycky přeju, aby se nenašel ještě větší šulin a nekoupil to, představ si, že by to těm dementům zůstalo a cena pak spadla :))))

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @LV426 No problém je, že to ti šulini vrátí ve 14 denní lhůtě když to neprodají...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 2. 2025 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @casperdeluxe a jo to je pravda :(

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 2. 2025 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pacient @casperdeluxe Ale oni to prodají, lidi jsou blbí 😉

Reklama
Reklama