Zpět na článek

Diskuze: Ruský Pearl Harbor aneb Nová dimenze dronové války

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dám na to klidně krk, že ten jejich pavoučí Pearl se Kyjevu zatraceně nevyplatí... Rusové jsou trpěliví, ale už si připravují větší množství proutků a Okrajinci dostanou vyplaceno lískovkama - Orešnikama... Pak budou čučet, bečet a tahat z kdekoho další prachy a zbraně. Víc a víc prachů a víc zbraní...Hádejte z koho a kdo se k tomu od nás celej šťastnej přidá? S velkohubým tvrzením jak nás zachraňují před Ruskem které má plný zuby i jen Okrajiny (a jejích povedených parťáků v zastoupení okrajinského kanonenfutru)...

JuRas-2
JuRas-2
Level 1 Level 1
12. 6. 2025 11:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dávat sem takové články je zbytečné. Je značně překroucený a informace jsou spíše vařením z vody. Pak sem nalezou všichni válečníci od PC a předvádějí svá "moudra". Tolik bullshitů jsem dlouho nečetl. Bohužel většina má své IQ = seznam.cz.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
10. 6. 2025 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co si myslím, že zažije stejný boom jako dronové zbraně, budou energetické obranné prostředky. Ty ovšem, díky jejich sofistikovanosti, nejdříve jen ze strany armád západního světa a Číny.

Warder
Warder
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 6. 2025 08:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze rybka, to nestaci ze uz tam mate jedneho .I., Obra a to sa hned musis silou mocou po nom stoporit aj ty ? Som zvedavy ci sem napises nieco o povedzme o Lucku ci o Chersone.... Uz tu chybaju este dristy o kauze Bitcoiny a bude to tu "vymalovane". To uz muste byt v peknej prdeli, ze sem zavesite toto. 😄

Semik
Semik
Level 48 Level 48
9. 6. 2025 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to aby som si ešte rýchlo kúpil drona aj keď ma nezaujímajú, dokial nejakého maníka na Slovensku nenapadne ním picnuť Fiza 😉😄

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
8. 6. 2025 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mooc hezky tady diskutujete soudruzi všech táborů:-)))). A komu tahle peremoga pomohla? Obyvatele natož armádu to určitě vystrašilo:-))). Leda tak píchnutí děcka klackem do vosího hnízda.

Tak se blázni radujte..Ještě zaštourejte :-))

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 6. 2025 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VCR33 @VCR33 pomohlo to civilistům na Ukraině které tato letadla bombardovala, pomohli to Ukrainskému letectvu které neni monitorovano leteckymi radary, a pomohlo to nám, kterým rusové často vyhrožovali jaderným bombardováním…. jinak dnes byly zveřejněny tajné plány ruských raketových sil v Jasném… takže nebudou mít velké cukání něco odpalovat

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
8. 6. 2025 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Rusko nelimitují počty bombardérů ani po operaci Pavučina, ale počty samotných střel s plochou dráhou letu, protože si musí nechávat určitou strategickou zálohu. Letouny včasné výstrahy byly staženy po dvou sestřelech a působí ve vnitrozemí při záchytech dronových útoků.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
11. 6. 2025 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Ano a proto asi v Kyjeve ty tzv. civilni budovy horí z podzemi uz 3 den a nemuzou to uhasit.. A pomohlo to k tomu, ze tyl v Kyjeve se teď ničí kazdy den.. Takze vyhra ne?, urcite pro civily. Lokace sil je známá od doby existence družic..

Jo ty 2 A50.. byly odstavene kusy na rozebrani. Bylo to vidět i na videu.. takze sorry spatny vyber cíle.. to k tem radarum. Ale vy budete ocevidne specialista :-))

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 6. 2025 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk No a teraz mi ukaz, kde na ukrajine boli pouzite strategicke bombardery. A tiez neviem ako znicenie strategickych bombarderov ma pomoct ukrajinskemu letectvu. To je akosi likvidovane uplne inym sposobom. A tie ruske "vyhrazky" jadrovym utokom tiez neboli len tak pre nic za nic. A teda niesli sa v stadiu, ked by hrozilo znicenie Ruska, tak odpovedia rovnakou mincou.

Cele sa to da zhrnut vetou, neser tigra, lebo tiger spapa.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
17. 6. 2025 18:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VCR33 @VCR33 jestli to nebylo rusy zinscenovane, protoze tim jim ukrajinci rozvazali ruce a ted uz nikdo z jejich spojencu nerekne ani popel kdyz nasadi masove korejce na UA a kdyby bylo potreba i nejaka ta vodikova puma uz ted neni tabu takze si myslim ze jestli to udelali ukrajinci tak to byla jedna z poslednich jejich chyb.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
7. 6. 2025 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teorie atentátu na Putina na přehlídce 9. května je hodně vachrlatá, když vedle něj sedí prezident Číny...

Ukrajinská i ruská oznámení o počtech zničených cílů je třeba dělit tak třemi. Památná je informace ukrajinské PVO o 38 zničených ruských střelách a dronech ze 40 a prohlášení ministerstva průmyslu, že během stejného náletu bylo zasaženo deset ukrajinských objektů... 😁

Tvrzení, že byla použita umělá inteligence rozporují samotná videa, kde je vidět jak kvůli lagům v poslední chvíli dron mine Tu-95...

Nechci Ukrajince podceňovat, ale osobně jsem přesvědčený, že útok má charakteristický rukopis jedné speciální služby která má ve znaku motto: Who Dares Wins a která například zajišťuje osobní ochranu Zelenského. Ostatně deník NYT před časem uvedl zajímavou informaci, že tolik vychvalovaný systém námořních dronů, který změnil situaci v Černém moři a je možná ještě revolučnější než operace Pavučina, je vlastně americký program převedený včetně know-how, materiálu a především specialistů z DARPA na Ukrajinu...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 6. 2025 04:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk jeden z hlavních vektorů ruské dezinformační kampaně je že za všemi úspěchy Ukrainy ve skutečnosti stojí západ… myslet si že schopnost sas penetrovat rusko je vetsi nez kulturně spřízněných Ukrainců, je úsměvná

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
8. 6. 2025 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Však také nikdo netvrdí že samotnou práci dělala SAS. Ale tato jednotka se primárně soustředila na likvidaci strategických objektů a zbraní, jako jsou mobilní ICBM a strategické bombardéry v hloubce Sovětského svazu, potažmo Ruska...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 6. 2025 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Papundeklpunk to určitě ano - dělali to i v iraku - ale to byly uplně jiné druhy operací… tohle je čistá Ukrainská práce

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
17. 6. 2025 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk to je vse dost pravdepodobne, je jasne ze US si tam radi vyzkousi nove hracky a zhynou u toho ukrajinci misto nich to je u nich klasika. Tak neni divu kdyz maji ekonomiku postavenou na zbrojovkach tak potrebuji urady jako je pentagon aby planoval a organizoval valky po celem svete kam budou dodavak kvery.. A Trump moc dobre vi kdo rozfoukal v roce 2014 tuhle valku na ukrajine a proto naslapuje hodne obezretne a snazi se z toho vyvazat ale veskerou krev co tam byla a bude prolita maji na rokou US, kteri na tom celem vydelali neuveritelny dolary ale hodne krvavy, vseko zaplatila EU ktera se tim defacto znicila, z druhe stranty ji dava ranu z milosti EK kterou zrejme tez ovlada cina a US a ktera tady dela jednu botu za druhou .. z pohledu evropskych zajmu.. gryndyl bude hrebicek do rakve. Uz se zas mluvi o presklinach na svarech na francouzkych jaderkach, je na case jich co nejvice odstavit pres zimu bude veselo, chtelo by to nejaky poradny blackout aby se konecne nekomu rozsvitilo..

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
7. 6. 2025 21:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spis bych to co se stalo prirovnal k obetovani figury v šachu aby Rusove ziskali lepsi pozici pro vitezstvi (mezi nama obetovali nejake stare TU95 pokud jsem dobre videl kdovi jestli byly funckni a jestli nebyly nafukovaci ), pripadne souhlas ciny a us pro pouziti silnejsich zbrani, nebo diky smlouve se S Koreou legitimni nasazeni korejskych vojaku na ukrajine. Tak jako tak ukrajina prohraje a obavam ze s ni prohraje i evropa ktera se do toho nechala nalakat, minimalne ekonomicky uz prohrala protoze se soustredi na nesmyslnou valku, sype stohy euro do cerne diry ktera konci v us a vubec nevidi nebo dela ze nevidi jak ji masakruje cina ekonomicky ..

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Nafukovací letadla nedělají ohnivé koule… rusové nemají silnější zbraně a us i cine je jedno co pouzijou…Evropa je ekonomicky v pořádku, to se ale nedá říct o rusku kterému dochází i brambory které musí kupovat z běloruska… rusko čeká kolaps ať to na Ukraině dopadne jakkoliv

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
8. 6. 2025 11:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk meli kolem 25 000 vodikovych hlavic tvl .. to je tonaz ktera by znicila celou zemekouli nekolikrat. Staci 1 mirv raketa s 10 hlavicema 750 KT a z kyjeva a okoli je rovina a presne to se taky dost mozna stane a tim to cele skonci US s tim nechce mit nic spolecneho i kdyz to cele zorganizovali kvuli ziskum a nato ani nepipne, ukrajina se pripoji k RF a dalsi na rade bude pobalti a moldavsko. Zelensky skonci rukou vlastnich lidi stejne jako Musolini, protoze to co dela neni reseni, valku vyhrat nemuze a temi teroristickymi akcemi pouze Rusy nasere k radikalnimu reseni a dava jim tim omluvenku k pouziti jadernych zbrani. Takove nafukovaci letadlo se da naplnit treba vodikem a to udela peknou kouli, navic nejaky fotky pro propagandu dneska dokaze AI vytvorit na pozadani takze to bych nebral vubec jako relevantni informaci.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 6. 2025 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Maximumspeed77 jaderny zbrane jim nikdo použít nedovolí a to rusáky ani nenapadne…. ale i kdyby je použili,bude to mít menší ničivý učinek než putinova politika na rusko… Zelensky ma pořád obrovskou podporu, komu ale klesá je putin… a tak ho odkráglujou a budou vyprávět že jen plnili rozkazy… klasika. Pokud by to byla letadla plněná vodíkem tak by ty ohořelé fotky z družic vypadaly jinak a určitě by o tom rusové udělali video… nemůžeš taky věřit každé ruské konině

dvaclavd
dvaclavd
Level 20 Level 20
9. 6. 2025 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Zelensky má podporu části Evropy a tím to hasne, Asie, jižní amerika, afrika jsou naopak blíž k Rusům. Z globálního hlediska má Putin mnohem víc přátel než Zelensky. Kdyby došlo k ohrožení ruského území, tak jaderné zbraně použijí, už proto, že díky větší politické síle ve světě by jaderná odveta nepřišla. Akce Ukrajinců mě připadá jako snaha o co nejrychlejší zpopelneni Kyjeva.

tynyt
tynyt
Level 24 Level 24
10. 6. 2025 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Když nebyly funkční, proč měly podvěšené rakety na noční ostřelování Kyjeva? 😃

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
11. 6. 2025 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt pokud vi nejake informace jsou ze satelitu a ty pod letadla nevidi a celkove bych rekl ze to byl uspech pro rusy, timhle aktem terrorismu jim ukrajinci rozvazali ruce, kojce muzou zapojit naplno na ukrajine a dost mozna by mohlo dojit i na silnejsi kalibry zbrani a oni jich maji opravdu hodne. Bohuzel lidi ukrajiny bude trpet dal a vic a muze za to kyjev. Ukrajina tak jak tak padne, nas by mely zajimat konsekvence ktere z toho vyplyvaji pro nas. Jsem docela zvedavy jestli strejdu zelenskeho postihne stejny osud jako Musoliniho zatim dela vse proto, toho taky zabili sami Italove.

tynyt
tynyt
Level 24 Level 24
12. 6. 2025 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Maximumspeed77 K dispozici máš videa přímo z dronů, například zde je vidět na Tu-95 podvěšená raketa: kuk! (dron podletí pod křídlo, kamera zabere prakticky celou raketu, a je to zcela nezpochybitelné)

Dále mě zajímá, proč si myslíš, že jde o terorismus, když jde o ruské vojenské objekty a dokonce i zbraně, které se používají ke (skutečně teroristickému) bombardování civilních ukrajinských objektů, příčemž to bylo ruSSko, kdo tu válku rozpoutal, a kdo jako jediný nese odpovědnost za utrpení lidí?

A konečně mě zajímá, proč tu šíříš ruSSácké lži? Jen aby ti nevypadl Putin z okna, nebo nevypil plutoniový čajík! Takhle totiž rusáci běžně likvidují své lidi...

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
7. 6. 2025 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že drony plně řízené AI jsou zatím výjimkou, týká se to jen velkých dronu a i ty to mají jen jako doplněk. Ale u těch malých létajících v hejnech je už dnes hodně pravděpodobná "AI pro poslední metry".

Tedy dron může odstartovat s pomocí AI, ta ho dopraví k cíli na základě GPS a senzorů jako gyro, pak nastoupí operátor a z 1 km označí cíle, jen nahrubo a poslední stovky metru budou zase na AI, tam může nepřítel zapojit rušičky nebo začít střílet, ale i pro jednoduchou AI už nebude problém automaticky kličkovat a rozpoznat z dálky zamknutý cíl.

Problém pak bude jen jak ty malé drony dostat co nejblíže (křižující střely?, velké drony?) protože s těmi kontejnery na nakláďácích to už příště nebude tak snadné a pak ta komunikace (státy vlastníci satelity budou mít výhodu).

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Především to Ukrajina udělala proto, že z těch bombardérů vypouštějí střely z plochou dráhou letu na ukrajinská města a to z hlubokého týlu na území Ruska.

Peter Strelec
Peter Strelec
Level 13 Level 13
7. 6. 2025 19:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Mne je len luto Ukrajincov ktory schytaju odvetny utok za tuto hluposť, Rusi maju 2500 lietadiel a 1600 vrtlnikov, aj keby bola pravda že im dokazali znefunkčniť 12 lietadiel, ale stale je to kvapka v mori. NATO by sa malo zamyslieť či chcu naozaj vyvraždiť cely Ukrajinsky narod v nezmyselnej vojne proti Rusku. Ukrajina prišla o 35 milionov obyvatelov, taka Kanada už ma 10% Ukrajinsku menšinu u seba, ktory už sa domov nevratia a ešte tych 17 milionov s 54 čo tam ostalo odchytavaju po uliciach a ženu na frontu kde každy tyžden umrie 12 000 Ukrajincov slabo vyzbrojenych a vycvičenych, proste NATO ich tam ženie ako ovce na poražku. Aj keby sa NATO podarilo zničiť 12 lietadiel Rusom pomocou dronov, ale čo s toho.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Strelec @Peter Strelec neni letadlo jako letadlo - letajicich radarů má rusko minimum a stejne tak bombardérů které mohou nést těžké střely… to úplně mění převahu ve vzduchu a díky tomu už dens zničili rusům sučko…ty strategická letadla neni schopné rusko vyrobit a měli bychom být vděční protože atomovkama vyhrožovali i nám… Souhlasím že Nato by se mělo zamyslet a poslat na Ukrainu co nejvetší podporu aby umřelo co nejmíň lidí…

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
8. 6. 2025 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Strelec @Mmchk Těžko mohl nastat takový obrat v situaci ve vzduchu zničením jednoho A-50 který měl navíc svěšené motory, takže byl nejspíše používán jako zdroj náhradních dílů...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 6. 2025 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Operace pavučina se vůbec nestala, jak se píše ... video zničených kletadel bylo vyrobené v enginu ARMA 3 a kdyz se to provalilo, vsichni z jeste trochu funkcnich medii dali zpatecku. letadel bylo zniceno max co se spocita na jedne ruce ...

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier jestli mate na mysli to fake video s trimotorovymi stihackami, pak ok. Klasicke zpravy jsem nevidel, abych mohl soudit, jestli to prevzali.

Kazdopadne o tom neni v tomto clanku ani zminka, a TUcka proste zasah dostala. Tecka.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier priznam se ze v tyhle diskuzi si nejsem jistej jestli to píšeš ironicky nebo tý kravině skutečně věříš…. každej přece ví že žádná Arma neexistuj - je to jen platforma kterou se snaží CIA naverbovat novou generaci dračích jezdcu pro boj s Aštarem Šeranem :-D

Peter Strelec
Peter Strelec
Level 13 Level 13
7. 6. 2025 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Je jedno či sa stalo alebo nie, Rusi maju zamienku poriadne vybombardovať Ukrajinu, aj keby 12 lietadiel poškodili ale Rusi ešte stale maju 2500 lietadiel a 1600 vrtlnikov. NATO asi chce s Ukrajiny urobiť vnutrozemny štat, lebo ak sa teraz nedohodnu na buduci rok si Rusi pridu aj po Odesu. Ukrajincom sa asi pači cesta polska, ktore 150 rokov neexistovalo po tom ako Rusko naštvali.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Strelec @Peter Strelec Tak teď rusové přestanou existovat protože naštvali Ukraince….

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Chocholové tvrdí, že Rusům zničili letadel plusminus 40, americké agentury, že s bídou tucet... Otázka kolik z těch opravdu zasažených byly funkční stroje...

Yurax
Yurax
Level 18 Level 18
7. 6. 2025 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se té smlouvy týče, tak ta se týká jen a pouze jaderných bombardérů z triády (ono je to dnes už prakticky duáda, všechno by vykonaly ICBM. Bombardér, podzvukový vrtulový kór, je pro soudný den relikt počátku 60. let.) a neříká nutně, že se musí parkovat venku (to je výmysl sputniku), ale že se musí umožnit vzájemné kontroly. Pokud si russko tyto "vyhrazené" bombardéry chráněné smlouvou volně používalo v konvenční válce pro odpaly raket na civilní cíle, jejich ochrana smlouvou zaniká. To by taky mohli qičet, že je smlouvou chráněno kdejaké Su 34.
Tu160, mnohem velkolepější cíle na rozdíl od starých vrtulových krámů byly prakticky nedotčeny. Však se také pro ůtoky na UA skoro nepoužívají (i když ne kvůli zdrženlivosti agresora, ale kvůli strašlivé ceně za provoz).

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Yurax osobně si myslím že nejdůležitější cíle byly ruské letadla awac - létající radary kterých rusko moc nemá (cca 12 kusů ale vetsina se kanibalizuje) to ale nějak zapomněl Rybka zmínit… zajímaly by mě zdrojeprotože většina těch žvástů jsou převzaty z ruské propagandy nebo někoho kdo ji od rusáků převzal… je smůtné sledovat úpadek takového intelektuálního giganta jako Rybka před deseti až patnácti lety byl…

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
7. 6. 2025 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Yurax Podle smlouvy START musí být bombardéry viditelné pro snímkování ze vzduchu (dnes už neexistující Open Sky), nebo pro družice. Rusko sice oznámilo pozastavení účasti na smlouvě, ale jenom pro zmiňovaný Open Sky, nebo přímé inspekce...

Takže nejde o žádný výmysl propagandy.

Yurax
Yurax
Level 18 Level 18
9. 6. 2025 12:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk že russáci si nechávají ty své kraksny reznout na mraze a dešti, dílem že rozkradli peníze na hangár a dílem prostě šlendriánem je jasné, ale už vidím jak si USA nechají B2 s stealth nátěrem za desítky milionů dolarů nebo B1 s citlivým mechanismem sklápění křídel stát venku jak nějakou vejtřasku v JZD jen proto, aby byla teoretická možnost že nějaký opilý mužik se na ně bude chtít dívat satelitem.
Open Sky bylo, že v předem domluveném termínu mohlo proletět snímkovací letadlo a detailně si vše prohlédnout.

dfx
dfx
Level 32 Level 32
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
7. 6. 2025 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tú zmluvu ruSSko vypovedalo. Ukrajina sa vzdala atómových zbraní a tiež sa vzdala vlastných strategických bombardérov už pred vyše tridsiatimi rokmi. Za to mali podľa Budapeštianskeho Memoranda USA a Veľká Británia chrániť územnú celistvosť Ukrajiny. Tými lietadlami ruSSi bombardovali Ukrajinu, dokonca niektoré mali aj pripevnené bomby a plné palivové nádrže.

Je otázkou času, kedy teroristi vykonajú útok dronmi blízko centra vo veľkom meste. Stačí si prenajať byt na pár týždňov, zostrojiť v ňom drony a výbušniny, pripraviť ich v izbe na odlet, a nechať otvorené okno alebo balkonové dvere. Za pár hodín môže byť terorista na inom kontinente, a útok sa môže začať na diaľku. A môže zaútočiť na koncert, štadión, alebo na ľudí vystupujúcich z autobusu.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dfx @dfx tohle se dost přeceňuje - ano sehnat drony je snadné ale sehnat vybušniny je netriviální a když je budu mít tak je mohu dát na nějaké lepší místo a ve větším množství - dron jich moc neunese takže se musí vybrat nějaké které udělají v malém množství velkou ránu a to není tak snadné

dfx
dfx
Level 32 Level 32
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
7. 6. 2025 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Teroristické skupiny si vedia zohnať výbušniny. Aj z umelého hnojiva sa dajú vyrobiť.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @dfx ano ale ty z hnojiva se na drony nehodí - jsou velké a těžké… je lepší je dát do papiňáku a odpálit na nejakem frekventovném místě… a i takových akcí v cicilizovaném světě moc neni

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka z brokárny nestřílel, proto neví, že je na větší vzdálenosti k ničemu... Není to film, od 10m jsou některé druhy broků jako diabola ze vzduchovky, nebo poklepání na rameno. I když je dron v plastu, nebo lehce pokryt hliníkem vydrží díky slušné manévrovatelností a jeho malé velikosti, ani Limonádový Joe by ho nedal :D

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista JJ a pak si se probudil s mokrýma trenkama... Měl jsi vůbec někdy nějakou zbraň v ruce? Snažil ses někdy sestřelit létající cíl? :D Kachnu od 20m nezabiješ, jen poničíš křídla a padne k zemi... Je řada videí s upravenou zbraní, nebo náboji "zasáhnout" neznamená "zabít", nebo "zničit" o to v boji vcelku jde, jinak je zbraň "zbytečná" a "neefektivní" Asi moc koukáme na TikTok, že...............

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 18:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Marty Proboha, koukni se na nějaká videa z války, kde brokovnicema střílí drony a pak ti možná dojde, že jsi úplně mimo.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 6. 2025 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista no a většinou to te ruskej nácek nepřežije vi'd ? Odstřelit si výbušninu pár metrů od palice je sebevražda. Takže vlastně dobře, když je používaji.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
13. 6. 2025 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Krtek_no1 Když tě to zahřeje u srdíčka, určitě to tak je.. asi jako další kýble nesmyslů od milovníků ukronácků.

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Marty není podstatné zničit úplně, ale zastavit ho před dopadem. A mimochodem, už jsi někdy slyšel o tzv. bola nábojích? Odzkoušeno na ráži .451" a jsem jistý, že zádný lehčí dron, i plechovaný i jen škrtnutí bolou neustojí, natož přímý zásah.

Psy sú super
Psy sú super
Level 35 Level 35
7. 6. 2025 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty Môžem sa nesmelo opýtať, čím sa teda strieľa na letiacu korisť, napr. kačky? Guľovnicou? Alebo je podmienkou priplížiť sa k bažantovi na vzdialenosť 5m? Nevyznám sa, len sa pýtam.

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 17:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Psy sú super @Psy sú super Alternativou olověných broků jsou broky ocelové. Ocelové broky jsou z materiálu, který má nižší měrnou hmotnost (hustotu) než olovo, a to znamená, že ztrácejí výrazně rychlost, energii a tím se snižuje i účinný dostřel. ( Kachnu s 3,5mm brokem nad 15m nezabiješ, jen ji zraníš a padne pro psa na zem................ Neolověné ocelové broky mají zhruba o 30 % nižší průraznost a tím pádem i ranivost, stejnetak se olovo pomalu zakazuje, jak ale asi chápeš, snažíš se poškodit stroj, který je jednak dost rychlý, ale navíc vzdálenost na kterou střílíš, je o dost vyšší, než abys ho na tu dálku jakkoliv zásadně poškodil.... to by musela bejt opravdu masivní brokovnice i náboj... a jestli si někdy něco střelil diabolkou ze vzduchovky, dost často je to jen podlitina jako od airsoftky, podobně to končí z brokovnice na vzdálenosti delší, než je efektivní dostřel....

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty ne? A co (v ČR bohužel nelegální) munice Dračí dech (Dragon breath) - speciální druh střeliva do brokovnic se zápalným efektem? Účinný dostřel, je výrobci opatrně uváděn okolo 30 metrů, ale podle některých ověřených uživatelských zkušeností je střelivo nebezpečné až do cca 100 metrů. Akorát cena za ránu je dost vysoká. Dle provedení mezi 5 až 7 americkými dolary za ránu. Ale za války jsou to v v podstatě drobáky...

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 05:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M and? Jakou to má souvislost?? Trochu out of mind....

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 07:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Marty Ani já nevím, zdá pan Rybka má zkušenosti z brokovnicí, ale celkově vyplývá, že brokovnice je na drony se speciální municí (Dračí dech a Bola) opravdu dost dobře použitelná na vzdálenost do 100 metrů. A vím o čem píšu z praxe. 😉

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět mi stačil nadpis a nečtu, sorry, běžte s tím už někam, fakt.. celý týden tu není použitelná recenze ohledně PC komponent, nic, a pak vždycky o víkendu podobný blábol.

Takže když někdo na někoho překvapivě zaútočí, tak je to automaticky nový Pearl Harbor, aha. Nehledě na další nepodstatné detaily typu fáze války apod.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 6. 2025 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 posledni dobou si tu stezujes tak na 90% vsech clanku, celkem se divim proc sem vlastne jeste chodis :)

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 09:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

> "znám ruskou historii a vím, že právě Rusko může za eskalaci původně lokální války na Balkáně v roce 1914 na světovou válku a jejich spolupráce s Hitlerem v roce 1939 vlastně nastartovala Druhou světovou."

Za eskalaci První světové může zejména Německo, které chtělo svůj "Drang nach Osten", i když to je reálně jihovýchod - Arabský poloostrov, zabrání ropných polí, ovládnutí námořních tras atd.

Druhou světovou nastartovaly ústupky západních demokracií nacistickému Německu korunované v podstatě spojeneckou smlouvou o rozdělení vlivu v Evropě - Mnichovskou dohodou. Stalin chtěl protihitlerovskou koalici, západní demokracie ji nechtěli. Polsko se stalo obětí své vlastní zhoubné politiky, kde lezli do zadku nacistickému Německu a chtěli změnu poměrů ve střední Evropě.

Beck (1934): "Polská vláda se prohlašuje od nynějška za osvobozenou od jakýchkoliv závazků vůči Československu a připomíná svoje přání stanovit společnou hranici s Maďarskem.

Že se na konec bolševické Rusko dohodlo s nacistickým Německem, to byl výsledek impotentní a mimoňské politiky západních demokracií. Tedy nezaměňovat příčinu s důsledkem. Mimochodem dobře zpracované v tomhle dokumentu.

Celkově to je dost divnej článek.

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 14:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Ty jsi dobrej demagog.....a že Rusáci zabírali všechny malé státy okolo sebe, to taky způsobil západ? Viz. Pobaltí, Finsko.....atd?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Začalo je SSSR zabírat před Mnichovskou dohodou a nebo až po ní?

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 14:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista tak příklad....v roce 1920 dobyt SSSR Ázerbájdžán a přičleněn do SSSR.....také určitě vliv Západu, že? Totéž Gruzie v roce 1921. Pobaltské státy a Finsko byly napadeny především díky paktu Molotov-Ribbentrop v roce 1939 a totéž samozřejmě Polsko.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Pakt Molotov-Ribbentrop je výsledkem Mnichovské dohody, politiky Anglie a Francie, které podporovali Hitlera. Zkus si přečíst můj úvodní příspěvek.

Obsazení Ázerbájdžánu a Gruzie nehraje v rámci událostí 2. sv. prakticky žádnou roli?

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 15:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista Je výsledkem politiky Francie a Anglie? To znamená, že není výsledkem politiky nacistického Německa a Sovětského svazu? A SSSR Hitlera nepodporovalo? Ve třicátých létech (do roku 1941 - kdy Anglie dávno bojovala sama proti Hitlerovi) dodávkami železné rudy, ropy a obilí? Já jen poukazuji na to, že SSSR, stejně tak předtím carské Rusko a Rusko dnešních dnů, bylo a je roztahovačná imperiální mocnost, která ráda zabírá okolní státy a jejich území, bez ohledu na tvoje animozity vůči tzv. Západu. Netvrdím, že tzv. Západ je svatý, ale tvrdit, že za vše může Západ je demagogie nejvyššího kalibru........

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 17:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Pokud by Západ utvořil se SSSR protihitlerovskou koalici hned na začátku, Stalin by těžko Německo podporoval a rozvržení sil by bylo úplně jiné. Stalin byl ochotný Československu pomoci, pokud by existovali garance, ovšem politika Západu byla úplně opačná a stvrzovala nároky Hitlera. Západ poslal Stalina do háje a on se následně domluvil s Hitlerem. Není to nic pěkného, ale Stalin takovou situaci nevytvořil, pouze jí využil. Za tyto okolnosti může primáně Západ, i když se ti to nelíbí. Vina za vznik 2.sv. jde na vrub Anglie a Francie, neschopným panákům typu Chamberlain.

Rusko je roztahovačný stát, ovšem co týče tažení na západ, nebylo to v průběhu dějin nijak horké. Byly to státy z Evropy, které se naopak několikrát hrnuly na východ. Navíc s tím, že šlo i o genocidní válku s cílem vyhladit Slovany. Anglie, Francie, Německo.. mají neustálé tendence zasahovat do vnitřních záležitostí Ruska. A bylo to i v rámci ČS legií za 1.sv., to mimochodem vedlo k tomu, že je západní mocnosti začali nesmyslně používat v občanské válce, místo toho, aby se vraceli zpátky do Československa - vedlo to k úpadku morálky, vzpourám, neplnění rozkazů, popravám atd.

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 19:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista Stalin by nám určitě pomohl, to určitě..tak jako v roce 1948 a v padesátých létech, co? Procesy a věšení nepohodlných lidí.........miliony mrtvých v porobených národech SSSR - viz. hladomor na Ukrajině a kvůli tomu jejich inklinace k fašismu....všechno důsledek Stalinovy šílené a paranoidní povahy .......tento masový vrah si neměl s Hitlerem co vyčítat. Stalin chtěl nastolit socialismus všude v Evropě a myslel si, že si s Hitlerem Evropu rozdělí a pak se uvidí....A tvrdit, že chtěl vytvořit protihitlerovskou koalici hned je lež. V roce 1941 ho mnoho lidí ujišťovalo, že se Hitler chystá napadnout SSSR - viz. agent "Sorge". Upozorňovali ho na to i západní výzvědné služby - nevěřil jim. A teď ho tady obhajuješ. Tak mi řekni, co z toho Ruska, případně ze SSSR přišlo za pokrok? Nic. Prázdný regály....v 80tých létech nebylo nic - hajzláč, vložky, auta, stavební materiál, maso jen ve čtvrtek....atd. Jenom tak pro zajímavost, já jsem to období zažil, jelikož už mám nějaký křížek za sebou a moji příbuzní-rodina v padesátých létech s "plnou parádou" také, takže takový holobrádky, jako seš ty, kteří o tom ví kulový a jen si něco někde přečetli a pak tady machrují se svými "revolučními výlevy" bych poslal někam do děrevně za Ural, aby si užili ruské pohostinnosti. Dneska se ti to píše od klávesnice s nickem "kryptofašista" - můžeš si tady plácat játra jak chceš, v tehdejším režimu ani v dnešním ruském by sis to bez postihu nedovolil, v případě obviňování režimu.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Ty procesy u nás dělali přímo Rusáci a nebo Češi sami sobě? To je zásadní rozdíl, za Protektorátu byl celý aparát řízený a vykonávaný Němci. Ta kritika má jít předně do vlastních řad. A dneska tady prostě máš prezidenta, který plně reflektuje komunistický mocenský zločinecký aparát včetně Leninismu, Stalinismu atd. A to najednou nevadí, viď? Nebyl si tu komunistickou svini náhodou volit, neholobrádku?

Rusové zachránili Evropu i náš národ, co si vzali zpátky, to ani náznakem nevyvažuje škody, které za války utrpěli. A to mimo jiné i díky tomu, že Německu padla do rukou komplet neporušená výzbroj Československé armády a až do konce tu běžela tu vojenská výroba.

Není to lež, Stalin chtěl udělat protihitlerovskou koalici. Byl západem několikrát odmítnut a finální verdikt byla Mnichovská dohoda, stranící nacistickému Německu.

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 21:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista když to není lež, tak sem dej důkaz........

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard Důkaz je Maxim Litvinov

"Maxim Litvinov, který byl od roku 1930 lidovým komisařem zahraničních věcí (ministrem zahraničí SSSR), považoval nacistické Německo za největší hrozbu pro Sovětský svaz. Protože však Rudá armáda nebyla vnímána jako dostatečně silná a SSSR se snažil vyhnout zapojení do všeobecné evropské války, začal provádět politiku kolektivní bezpečnosti a snažil se zadržet nacistické Německo prostřednictvím spolupráce se Společností národů a západními mocnostmi." (wiki) .

atd.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
7. 6. 2025 23:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @gard O Litvinovi běžel před časem velice zajímavý francouzský dokument, který objasňoval všechny konsekvence vedoucí od Mnichova po pakt Molotov - Ribbentrop a je to jak píše Kryptofašista.

Litvinov byl v pomoci Československu proti Německu velice aktivní a měl velké pravomoci přímo od Stalina. Bohužel, historicky jsou slovanské národy pro Anglosasy jen póvl (využívaný jen pro vlastní zájmy, jako v současnosti Ukrajinci) a tak vyjednávání o protihitlerovské koalici, potažmo ochraně Československa vedla do ztracena. Litvinov byl odvolán a nastoupil Molotov...

Rozhodně ta situace nebyla taková, jak se dnes někteří ideologové snaží líčit. Druhá světová válka nezačala paktem Molotov - Ribbentrop a kdyby se neuskutečnila Mnichovská dohoda, nevznikl by ani onen pakt...

memro
memro
Level 12 Level 12
9. 6. 2025 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista Je zajímavé, že podle všech ruských zmrdů je ruské napadání jiných států vždy vina někoho jiného. Vždy byly vyprovokovaní, že ?!? Sorry, ale meleš sračky

memro
memro
Level 12 Level 12
9. 6. 2025 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista Rusové zachránili Evropu i náš národ, co si vzali zpátky, to ani náznakem nevyvažuje škody, které za války utrpěli. A to mimo jiné i díky tomu, že Německu padla do rukou komplet neporušená výzbroj Československé armády a až do konce tu běžela tu vojenská výroba.

To nemyslíš vážně, že ne ? :-)

Myslel jsem, že máš pokřivený pohled na věc, ale jsi fakt jen dement.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
11. 6. 2025 08:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @memro Podobně jako gard o tom zjevně víš kulové, ale hlavně mít ten správný aktivismus, viď? 😁👌 A dement jsi možná tak ty. Kde píšu, že je to vždy vina někoho jiného? Nikde? Jsi jen ulhaná filcka, co ráda něco někomu podsouvá? Nechápeš psaný text? Měl tě učitel těcviku tuze moc rád? 😁

gard
gard
Level 20 Level 20
11. 6. 2025 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gard @Kryptofasista hlavně, že ty víš vše a přitom v době té pravé totality sis hrál na horníka v uhláku - nebyl jsi ještě na světě.....a píšeš tady o dnešní údajné totalitě.........a přitom si tady otevíráš ústa jak se ti zlíbí.....

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Ty rusové sou hrozně hloupej národ že se vždycky nechaj od západu,soroše a ještěrčíků zmanipulovat k tomu aby udělali tu nejhnusnější špinavost… normální národ by se poučil a nechoval se jako kokot… fňukání že za to může někdo jinej jim pak neni nic platný…

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Současná válka na Ukrajině je i o tom, že tak úplně manipulovat nenechají. Jestli někdo fňuká, bude to spíše tvoje názorová skupina.

gard
gard
Level 20 Level 20
7. 6. 2025 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Kryptofasista aha, tak oni se nechali do té války vmanipulovat.......tak to mi už stačí.

HariS
HariS
Level 5 Level 5
7. 6. 2025 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Kryptofasista Obdivuju tvoji svtou trpělivost s vysvětlováním pravdy. Je to těžká řehole. Ty máš argumenty, ale oni mají svatou víru. Ale i kdyby jen jeden z nich procitnul, stojí to za to :-)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Kryptofasista No jestli rusové o vlastní vůli zničili svuj národ, bohatství,suverenitu i zbytky armády… tak se chovaj jako kokoti o vlastní vůli -gratuluji - takjakotak zachvili umře putler a zacne tam mela… nachystejme si popkorn

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 6. 2025 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Jediný kdo tady ničí své národy, bohatství a suveretinu jsou země západní a střední Evropy včetně České republiky - od multikulti, přes Green Deal až po absolutní vyprázdnění společnosti a zavádění totalitních praktik. Ale hlavně, že máš starost o Rusko, ve kterém nežiješ.

Ruská armáda je dneska nejsilnější minimálně od konce studené války.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 6. 2025 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Kryptofasista nežiju ale znám spostu lidí co odtamtud utekli… záviděli nám totiž tu "vyprázdněnou společnost a zavádění totalitních praktik" co by za to v rusku dali….

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
8. 6. 2025 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Nejvíce lidí uteklo z tvé milované nacistické Ukrajiny a to ne kvůli strastem války. Válka Ukrajincům otevřela hranice. ze svého zkrachovalého a zkorumpovaného státu převážně rádi zmizeli.

Semik
Semik
Level 48 Level 48
9. 6. 2025 01:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk jj, presne 😂

memro
memro
Level 12 Level 12
9. 6. 2025 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Kryptofasista Tak Grýndýlu také nefandím, nicméně ten nás nestraší atomovkama, že ?

BTW toto je velmi oblíbený argument ruských podržtašek.

Marián Moré
Marián Moré
Level 28 Level 28
7. 6. 2025 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka nepozná históriu. Prirovnávať tento k Pearl Harbor môže iba idiot alebo Rus. Pearl Harbor neviedol k ukončeniu vojny ale k začiatku.

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marián Moré @Marián Moré Mno "Ty" bys tu historii měl také trochu postudovat, útok na PH přiměl USA vstoupit do války, která již jinde trochu probíhala, ale budiž, možná AI už zkresluje i minulost a ne jen přítomnost a budoucnost.......................................

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty nejspíš myslel vojenský vstup USA do světové války

Marián Moré
Marián Moré
Level 28 Level 28
7. 6. 2025 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty samozrejme to myslím z pohľadu USA.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
7. 6. 2025 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bombardéry že jsou divná volba? A čím teda orkové shazují klouzavé bomby a rakety s plochou dráhou letu na ukrajinaká města, prakem?
A že to měli kačerovi Donaldovi říct předem? To jako vážně? Aby to agent Krasnov vykecal taťkovi Puťkovi (nadsázka)? Bez absolutního utajení by to nevyšlo...

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 09:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley @kelley Především víceúčelové taktické bitevní bombardéry jako Su24 až Su34. Tu-95 jsou těžké turbovrtulové strategické bombardéry, 50-70 let staré, analogové, v žádném případě nejsou navržené a stavěné k několika bombardovacím misím denně, to mělo jednou vyletět a pak se to nemělo kam vrátit. Příprava peklo, údržba peklo, původní inženýři jsou dávno po smrti.

Yurax
Yurax
Level 18 Level 18
7. 6. 2025 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo a přesto pravidelně vzlétají a vypouštějí křídlaté střely Ch101 na civilní cíle. Unese jich hromadu a na poměry strategického letectva levně, jim dodá bonus výšky a těsně podzvukové rychlosti.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 6. 2025 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Yurax Nikoliv. Od začátku války jsou zaznamenány případy použití méně než 50ti Ch101. To je prakticky jeden výstřel týdně, tedy přesně to o čem mluvím.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
9. 6. 2025 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Yurax Jasně, na civilní cíle... :-P

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley @kelley Bože, pěkně úchylnej koment... 🤪

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 08:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dronové útoky fungují, Ukrajina by mohla vyprávět, co jí likviduje techniku a živou sílu do 20 km od fronty a co jí bombarduje firmy s vojenskou výrobou po celém území. Všimla si toho i britská MI6 a zorganizovala celou tuhle provokaci. V zájmu utajení dovolila Zelenského klice se s tím chlubit. Zúčastnil se jediný Ukrajinec (který včas zdrhl přes Kazachstán), jinak to realizovali najatí Rusové, z nichž část ani netušila, co dělá. Drony se montovaly a kamiony upravovaly v dílně v Čeljabinsku. Byla použita česká výbušnina Hextol, což nás opět posunulo výš na žebříčku příštích cílů (ne, že bychom to díku ukrajinskému premiérovi Fialovi a celé jeho vládě nějak potřebovali).

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Karel Endler nevim co řešíš, jejich nepřítelem jsme od zveřejnění jejich teroru ve Vrběticích. Cílem číslo 1-2 jsme už roky. Hlavně se z toho nepo..t

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 cílem číslo 1-2 určitě ne, to jsou letecké a raketové základny NATO. My jsme daleko horší typ cíle. My jsme varovné demo v rámci NATO, na které každý sere, ale dobře se ukáže, co umí oreshnik s jadernou hlavicí. Lipánek pak bude krásně brečet z anglického exilu.

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 10:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 Číst umíš? Ano, dvojkou na jejich seznamu nepřátelských států jsme od té doby, co na ně Babiš hodil Vrbětice - k čemuž jej zmanipuloval Koudelka, vrchní agent CIA v ČR - ale já psal o cílech jejich raket, ne o tomhle žebříčku.

Těmi cíli budou základny všech druhů, sklady, výroba zbraní. A taky výroba výbušnin.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Karel Endler při naší velikosti a přesnosti jejich zbraní je jedno, jestli jsme cílem nebo "jen" nepřítelem.

A je ten agent CIA s vámi v místnosti ?

myslihlavou
myslihlavou
Level 4 Level 4
7. 6. 2025 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 Pana Endlera Ukrajinci straší i doma ve skříni, to je známá věc. Kradou mu důchody atp. Zato ruské "osvoboditele" před fašismem, kontrarevolucí nebo bůhví co by si zrovna vymysleli, by asi vítal nadšeně a s rudou vlaječkou.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě přirovnání s Pearl Harborem kulhá. Do té doby Amerika vůbec neválčila, určitě ne s Japonskem. Teprve po P.H. začala. Kdežto ruSSák už otravuje okolí minimálně 11 let, válčí intenzivně 4. rokem.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 Je kruciální rozdíl mezi kobercovými nálety se zápalnými pumami na hlavní města, a otravováním okolí.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 6. 2025 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Krtek_no1 To je velmi hezký příklad. 280 mrtvých a 400 zraněných civilistů za den. Srovnej s dneškem, to není ani počet vojenských obětí na frontě. To je přesně ten rozdíl o kterém mluvím. Asi nebudeme předstírat že Rusové od té doby zapomněli, tak se to dělá.

Jiří M
Jiří M
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 6. 2025 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 Jestli on Rusy neotravuje naopak Chochol...

M
M
Level 43 Level 43
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dronova vojna to ako vazne? Jedno ci ruska ci ukrajinska strana. Najhorsie je ze pravdu, realne data sa clovek aj tak nedozvie.

O vojne na ukrajine je na nete sanca 50/50 ze udaje su fake. Dnes sa neda verit ziadnej strane. Uz ani "nezavisle" "investigativne" media neprinasaju cistu pravdu.

Za vsetkym su peniaze a zisk.

Kde su tie miliardy co isli na ukrajinu? Co sa tam realne postavilo vybudovalo ? Kolegovia z ukrajiny tu v DE co usli odtial vravia ze bezny lud nevidel ani cent z tych miliard, ani bezne mesto a dedina. Na obnovu islo 0,0prd, vlada na ludi uplne kasle. To su jeho slova

Nedos
Nedos
Level 33 Level 33
7. 6. 2025 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Ty máš taky dobrý vize. Tady jsme vám postavili novej barák na ukrajině a novou školu, druhej den budeš číst jak to rusáci rozbombardovali. Dokud rusáci na ukrajině válčí, nemá moc smysl tam cokoliv obnovovat.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 6. 2025 19:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos Já to řikam taky ale oni skutečně opravují a rozvíjejí nejen vojenský sektor. Vidim a slyšim často, jak se rozčilují Ukrajicni, když jedou domu a řikaji že u nich ve městě zase blázni postavili nový park nebo stadion po tom předloni zničeném raketou. A kdyby radši ty peníze šly na armádu.

Reklama
Reklama