PCTuning Článek

Shogun 2: Total War — strategie s enormními nároky

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
25. 3. 2011 10:00 37 Sdílej:

Seznam kapitol

1. Engine Empire s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší DX9 detaily – země 4. Výsledky GK na nejvyšší DX9 detaily – moře 5. Výsledky GK na střední detaily – země 6. Výsledky GK na střední detaily – moře 7. Vliv procesoru na hru – země 8. Vliv procesoru na hru – moře
9. Vliv nastavení na hru I. 10. Vliv nastavení na hru II. 11. Vliv nastavení na hru III. 12. Vliv nastavení na hru IV. 13. Galerie in game screenshotů (pozemní bitvy) 14. Galerie in game screenshotů (námořní bitvy) 15. Závěr

Strategie Total War vždy patřily k těm hardwarově nejnáročnějším hrám. Nyní na pulty obchodů dorazilo poslední pokračování Shogun 2 a my jsme jej nemohli vynechat z našeho testu. Ačkoliv zatím hra nepodporuje slibované DirectX 11 efekty a vyhlazování hran, je už tak náročná více než dost. Odmění se vám ale překrásnou grafikou.

Reklama
Reklama

Na nejvyšší nastavení v DirectX 9 režimu je Shogun 2 pekelně náročnou hrou. Protože jde o strategii, nejsou jeho nároky na framerate přehnaně vysoké a pohodlně lze hrát s průměrem okolo 30 fps. Abyste však těchto hodnot dosáhli, musíte mít v počítači opravdu výkonnou grafickou kartu. Už v rozlišení 1280 × 1024 se pod 30 fps propadly všechny karty pomalejší než Nvidia GeForce GTX 560. O něco lépe jede hra na AMD Radeonech, kde se na 30 fps držel ještě model HD 5770. S rostoucím rozlišením však rostou i nároky – v rozlišení 1920 × 1200 byla nad třiceti snímky za sekundu už jen GeForce GTX 580, Radeon HD 6870 a lepší.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning