Zpět na článek

Diskuze: Test Gigabyte Aorus GeForce RTX 4060 Elite 8G: Tiché a chladné monstrum

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
2. 7. 2023 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoši, jestli máte rádi hlášky Stratose, tak se běžte podívat na DDworld.cz. Je tam tradiční porce zábavy. Například Stach.
"Frame generation není prakticky žádným pozitivem v současné době. nachází se jen v malé počtu her a ve většině nemá žádný zásadní přínos. Navíc je to jen dodatečná SW přidaná funkce, kterou NV uměle váže na RTX 4000 protože by jinak proti RTX 3000 neměly vůbec nic nového. Ale pořád je to dodatečná funkce, kterou AMD bude mít v nějaké podobě také až to bude třeba. Zatím není ... "

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 to je este vetsi idiot ako strateny simo.a to som myslel, ze uz ten dosiahol hranice ludskej demencie

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 09:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 ja tam obcas kouknu,ale fakt jenom kdyz se chci pobavit,nechci jim zbytecne zvysovat navstevnost 😄

"Nas" stratos to je sice pripad pro ustavni lecbu,ale ten druhej to je smejd.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 7. 2023 09:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 Je celkem vtipné, jak si šel pan Stratos pěkně podiskutovat domů, když zde mu pšenka nekvete. Tam je to takové příjemné bahýnko, všichni se poplácávají po zádech a kdo to nedělá, ten musí z kola ven. A pan Stach dělá AMD opravdu špatnou reklamu. Zcela objektivně, nezávisle a pravdivě veřejně prohlašuji, že moje příští grafická karta bude Nvidia čistě kvůli panu Stachovi. Jsem za ni ochotný zaplatit o 30 % více než za srovnatelnou AMD.

Jan Cerny
Jan Cerny
Level 7 Level 7
2. 7. 2023 13:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123
Veřejně přiznávám, že to já přesně takto dělám už od roku cca 2015/16, kdy jsem si v CZC naskládal do košíku PC dle doporučení DD sestav a raději to nechal zkontrolovat geeky. Tehdy tu sestavu rozcupovali na padrť a poslali mi recenze ze zahraničních webů...(to jsem koukal - do té doby jsem znal jen dd). Za cca stejnou cenu mi doporučili dle zahraničních recenzí výrazně lepší sestavu s lepším procesorem i5 a grafikou NVIDIA. Tehdy jsem ještě zkoušel argumentoval, že AMD určitě dozraje a RX 580 (nebo RX 480 - nepamatuji si) určitě nejprve dožene GTX 1060 a pak se vyrovná gtx 1070 (to měl pan Stach na webu) , něco jsem psal o DX12 a taky o tom enginu ,co měl tehdy nový DOOM (,že taková je budoucnost...). Měl jsem tam také procesor AMD FX 8xxx , protože jsem věřil tomu, že je super dělat více věcí současně a mít více jader. Pak se do toho vložil uživatel Stratos a ujišťoval mě v mé naprosto mylné představě a začal tam něco plácat o grafikách AMD, že jsou nejlepší atd. Celé vlákno zaspamoval, že už nikdo neřešil moje PC a ve výsledku jsem se dozvěděl, že sám Stratos (Stratisimo) má v PC GTX 1080ti....Proč, když AMD je údajně lepší? .. Tehdy mě to tak vytočilo, že jsem si připlatil 10 nebo 15k a z naštváni koupil herní dělo Nvidia + intel i7 a byl jsem spokojen.
No a teď před Vánoci...čtu na dd, jak RX7900XTX bude 2,5x výkonnější a zašlape RTX 4090 do země...nakonec nic a četl jsem jen o tom, jaký je problém mít v PC RTX 4090,protože se v té místnosti nedá pak být. Potí se ti kule apod. Tak jsem si na základě minulých zkušeností s panem Stachem a spol. koupil PC s RTX 4090 (dobře procesor mám AMD 7700X, ale né na doporučení DD, ale kvůli možnému budoucímu upgradu) a víte co? Je to nejlepší a nejtišší PC, které jsem kdy měl. Mám z něj obrovskou radost a horkem vážně netrpím. PC mám v podkroví přímo pod střešními okny a nic...V místnosti je stejně teplo, jako s minulým PC. Ten argument s teplem z PC je podle mě docela hloupost nebo to schválně zveličují. Když zapnu troubu v kuchyni, tak ta moje má dokonce 3,5 kW a horkem nechcípám. Nedejbože, když zapnu současně rychlovarnou konvici 1000W a sporák 2,4 kW.....Ten rozdíl 200W od staršího PC u sebe v pracovně naprosto nepoznám....
závěr: Všechno, co se na DD píše o AMD, Intel a Nvidia nepovažuji za objektivní a nikdy nedám na jejich doporučení. Vždy hledám recenze na jiném webu... Na jeho web chodím pravidelně (je to taková moje guilty pleasure) a jdu rovnou koukat do diskuze...akorát mi nejde se už přihlásit. Možná ban poté, co jsem tam napsal něco o 2,5x vyšším výkonu " a kde tedy je?"...

Imram
Imram
Level 13 Level 13
2. 7. 2023 14:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Jan152 Tesat do kamene!

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 7. 2023 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Jan152
Na FX o 100w viac sa tam nesmelo písať zato bol ban :D To bol klenot :D RX580 jak by dal

Robert Szetei
Robert Szetei
Level 17 Level 17
3. 7. 2023 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @xfce4 RX 580 8GB bola dobrá karta, ale mala tiež svoje problémy mal som verziu Pulse kupoval som ju asi rok po vidaní cca. Za tie prachy super. Čo sa týka výkonu nemal som námietky provozné vlastnosti hlučná keď nabiehala tak som mal pocit že mi vzlietne počítač. Ale to šlo na vrub toho že to bola edícia Sapphire Pulse.
Kupoval som ju hlavne kvôli cene a to že mojím primárnym systémom je linux a prostredie KDE.
A tu som narazil na problém snažil som sa fungovať na otvorených ovládačoch zhadzovali mi random CAD program na notebooku s Quadro K2100 úplná pohoda aj s prepínaním grafiky.
Tak som sa rozhodol dať si tam uzavreté ovládače naštastie som to skúsil na testovacom disku čierna obrazovka samozrejme to sa mi stalo aj predtým s GTX 560 a to som bežal na Debian Sid stačilo nabootovať do terminálu a odinštalovať ovládače a nainštalovať nové alebo predchádzajúce a všetko ok tu s AMD Adrenalín polka desktopu fuč a nedalo sa to dať dokopy tak nová inštalácia testovacieho systému.
A aj vo Windowse som si užil ovládače fungovali relatívne dobre len tie od MS zo stránok AMD mi moja obľúbená hra šla postupne z 80FPS na 20FPS a jedine čo mi pomohlo bolo vypnúť hru a zapnúť a toto každú pol hodinu. Po pol roku sa to opravilo a robilo to len vo windowse tá istá hra na linuxe pod Protonom v poriadku len sa nepripojíš na server ale singl fungoval.
Ale keď všetko fungovalo tak to bola super karta a teraz robí radosť synovi doteraz má dostatočný výkon brzdí ju CPU.
Teraz mám RTX 3060ti a všetko funguje tak ako má raz som zažil pád CADu

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 13:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Jan152 Proti 1060 stála 570, takže 580ka 1060ku skutečně nedoháněla. 🤔

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @uni-1 570 byla spise proti 1060 3GB ale proti 6GB edici byla skutecne 480 a pozdeji 580 ale ta 580 ji celkem nandala hlavne pozdeji v novych hrach co umeli poradne DX12 vcetne Asynchronich shaderu protoze GTX1000 generace tohle neumela a zacala celkem dost ztracet casem.. taky 6GB pak uz nebylo kdovijaké.. obecne kdo tehdy koupil RX 580 8GB udelal dobre, karta mu vydrzela mnohem dele aktualni nez GTX 1060 6GB a jeste usetril

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 14:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @scootie007 v modernich hrach ktere umeji vyuzit lepsi podpory DX12 nema GTX 1060 zadnou sanci, obcas je rozdil i 100%+ ve prospech RX 580 8GB..
3GB vs 4GB
https://www.youtube.com/watch?v=_1R1XpMA_qI
6GB vs 8GB
https://www.youtube.com/watch?v=2KcJsyAnN1Y
https://www.youtube.com/watch?v=nNHHKz6EZto

smir se s tim.. stejne to dopadne vzdycky po par letech u stejne vykonnych modelu te doby.. AMD proste zraje jak vino.. Nvidia spise casem shnije :)

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
3. 7. 2023 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Stratossimo Hore si napisal ze proti 580 bola 1060 6gb a tu postnes video kde je 1060 3gb vs 580? Ty si dobry troll

Ano v modernych hrach ktore obsahuju RT DLSS2.X, FG atd je aj obycajna 4070 lepsia ako tvoja 7900xtx. V tom mas pravdu.

Martin
Martin
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Stratossimo Zajímavé. Dle vašeho odkazu Rx 580 vs gtx 1060 3Gb je rx 580 o pár procent výkonnější mimo hry, které vyžadují více jak 3gb RAM. Já myslel, že RX 580 stála proti výkonnější 6gb verzi. Splet jsem se. Každopádně děkuji za důkaz, že i 6Gb Vram je na full hd dostačující s rezervou. Dle vašeho důkazu se v náročnějších hrách grafiky motají kolem 4Gb ram vytížení.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 16:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @scootie007 Nech ho bejt raději, amd zraje, ale takovým tempem, že ještě ani trochu nedozrálo :D Ovladače u AMD na starší karty uplně kašlou a problémy se vyřeší klidně až za rok, těch stížností jsou plné fóra i reddit. AMD si opravdu koupí jen masochista nebo ten, co hraje call of duty, nic víc :D
A to přirovnání top modelů je taky super, 6900xt šla proti 3090 ale současně spíš bojuje s 3080 v ruzných grafech :D :D

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 7. 2023 18:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Stratossimo
Ty sa kurva vyjadri že za pravdu na Fašistickom svete DD udeľuje ban za pravdu A dementná väčšina rátané z tebou drží pi..ču .A netrol tu RX580 bola niečo ako FX žralo o 100W viac ako obdobná konkurencia len pretaktované veci priamo od výrobcu

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 7. 2023 18:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @7R77
Ja mam už roky od roku 2000 aj Linux aj Windows a v živote by som nekupoval GPU ATI ani AMD kvôli nejakej lepšej podpore . Menej problémov je v podpore CPU v Linuxe od AMD v grafikách je to na rovnako ci na Nvidia alebo AMD . Vo Windows 10 a B550 ani nemala vyjsť !! TO bol 2 roky zmätok ozaj rovnocenne ta doska chodí až W11 . To sú ciste oje by . Linux si normálne beží CPU "AMD aj Intel" A GPU mam Nvidia a bežím na origináloch NV ovládačoch

Imram
Imram
Level 13 Level 13
3. 7. 2023 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @xfce4 Stachovi už v komentech trochu praská žilka, dlouho jsem neviděl v jednom příspěvku opakovat tolikrát 2 slova - lži a objektivita :D

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 23:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Imram tak doufejme ze mu jebne a bude od nej klid :)

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 12:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 tam už snad nejde chodit jen ani pro zábavu( ale zas je to pěknej příklad dezinformačního webu, když je potřeba ).. tam je to prostě už totální úpadek... lháři tam používají slova jako objektivita, fakta..to už není ani o nějakém amd a nvidii co je lepší, jako tomu bylo dřív..s tím že se používají rozumné argumenty..

Martin
Martin
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2023 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike Náhodou když potřebuji zlepšit náladu tak DD vždy zabere.
Není nad člověka co má kecy typu svobodný západ. Svobodné západní technologie a přitom se chová jako Čínsky cenzor. Nesdílíš můj názor? V lepším případě ti dá auru na 0 v tom běžnějším případě ban

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 7. 2023 15:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Lama007 Ty články jsou občas pro obveselení, ale ty diskuse ne. Ten člověk je totiž zbabělec. Oni s ním ti lidé polemizují velice opatrně, aby ho nenaštvali a nedostali ban. Ale on se k nim chová arogantně z pozice síly a často je uráží. Ideální by bylo s ním nediskutovat, na jeho web nechodit (snížit mu návštěvnost a příjmy z reklam) a psát do AMD, že tento člověk mě odradil svým chováním od koupě jejich výrobků. Myslím, že pak by byl hned jako milius.

Ta jeho zbabělost se projevuje i tak, že nikde jinde, než na svém webu nediskutuje. Dobře ví proč. Ostatně na to ani nemůže mít čas, protože musí “moderovat” diskuse.

Zajímavé by bylo, kdyby mu ten jeho web někdo hacknul a trošku mu překopal články a diskuse. Myslím, že by se pak opotil, až by to zase dával “do pořádku”.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
2. 7. 2023 16:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 kecy tipu že dlls3 rozmazava texty ve hře 😂😂 to už je fakt sila tihle pitomci v životě neměli zaple dlss3 a jenom kecaji kraviny kdo má nějakou rtx4xxx tak ví že je to naprostá lež jak celý DD😂

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2023 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Patrik84 Jako on je fakt pacient, tohle už je na nějakou léčbu :-) Tolikrát použít slovo objektivní jsem v jedné diskuzi opravdu ještě neviděl :-D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 7. 2023 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Ano, čím víckrát toto slovo použiji, tím jsem objektivnější, až jsem úplně nejobjektivnější ze všech objektivních. Přitom vlastně vše, co člověk svými smysly vnímá a dokáže rozumem pochopit, je ve své podstatě subjektivní. Protože nemůže vědět, jak to vnímají a chápou ostatní.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2023 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Slusnak123 tak hlavně on vždycky tvrdí, že my čtenáři nejsme objektivní. Což z podstaty věci ani nejde. Pokud je nějaký článek, tak čtenář si na něj udělá subjektivní názor.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 7. 2023 20:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperdeluxe Jasně. Slovo “objektivní” je nutno z jeho úst chápat tak, že on jediný je autorizovaným vykladačem univerzální pravdy a kdo s ním nesouhlasí, patří zašlapat do země. Dobře by se vyjímal jako vůdce nějaké sekty.

Gramatické chyby a překlepy už ani nekritizuji, ale to je opravdu tragédie. On si to snad po sobě ani nečte. Kouknul jsem i na nějaké jeho video na youtube, tam mi zase vadilo to příšerné ráčkování. Když říkal slovo “threadripper” (tchedchipch), úplně jsem se osypal.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 7. 2023 20:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Slusnak123 teraz neviem, kdo je vetsi psychopat ci stach, alebo belka 🤣 to je tiez dedincan ako on?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 7. 2023 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @MuhahaMiro Stach je snad z Plzně, ale nejsem si úplně jistý. Pan Belka alespoň není zbabělec.

Dron
Dron
Level 25 Level 25
1. 7. 2023 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak uslintanej Stach už vydal článek, kde jasně zdůrazňuje že všichni jsou lháři a jen on je objektivní, samozřejmě bany už létají.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 7. 2023 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dron @Drone19 joo, on je úplný pacient :D bije se tam za fsr, jak je to poznat jen, když si to přiblížíš, přitom je FSR známá tím, že za běhu a artefakty má mnohem horší :D nemluvě o tom, že si tam zase vymyslel ceny.. 7600 dá odznáček ale dupe 4060 do země :D Ach jo.. Jak tam dal banána za to, že rozdíl nebyl 500 korun, ale 700 :D on a bělka jsou opravdu nemocní psychopati..

On možná ignoruje ty technologie od Nvidie, protože musí, AMD na ně totiž pěkně kašle :D
viz.: https://videocardz.com/newz/amd-has-failed-to-launch-hypr-rx-technology-on-time
Nikde FSR 3, spotřeba stále neopravena po 8 měsících (údajně už na to něco mají) HW akcelerace windowsu a AMD karet taky stále není.. Je to smutný, že někdo AMD doporučí, když je vedle kvalitní alternativa s menším příplatkem :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 7. 2023 19:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Možná si tam při tom plácání slajdů jenom neuvědomili, že boost a super resolution nebo boost a anti-lag jim dohromady nepojede a bude to potřeba překopat. 🤦‍♂️

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 01:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dron @Drone19 ten Stach je ale trotl 😅 Rozdil mezi nejlevnejsi 4060 a 7600 na czc neni 500kč,ale brutalnich necelych 800kč a za to je BAN 🤣

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 7. 2023 01:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l
to keď som tam chodil boli aj za menej Ban ja som mal tu jeho auru 100 za jeden nazor čo sa mu nepáčil 0 a na otázku prečo aura 0 Ban .Len sa čudujem tým dementom čo tam chodia a držia "...." Tu ten dementný odtiaľ zasviní cely web .To ostatným nevadia Putinove a Hitlerove maniere?Sila nie je v tom človeku čo napísal pravdu a dostal toho ban Ale od mlčiacej dementnej poslušnej väčšiny .A nemyslím si že hluchosť ostatných na DD webe preháňam je jedno kde sa nespravodlivosť deje je treba proti nej vystúpiť

Libor
Libor
Level 23 Level 23
1. 7. 2023 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bud to zabalte a nebo sakra už konečně začněte zvýrazňovat testovanou položku !
Tohle je už fakt amatérizmus na druhou 👎

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 7. 2023 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx Je modrá. Je to tam jediná karta v tomhle odstínu. Jinou tmavší modrou je druhá testovaná RTX 4060. Jak jinak to mám ještě víc zvýraznit?

Nezkoumal jsem, jak to vidí barvoslepí, jednu dobu jsem to řešil ještě tak, že jsem tam dával před testovanou položku bull • a myslím se mi tam povedlo i vlámat tagy na to, aby byla tučně, ale tam je opruz to pokaždé přidávat a odmazávat.

I když bych to možná dokázal nějak poloautomatizovat, popřemýšlím nad tím, v podstatě je to záležitost jednoho vzorce do excelu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 7. 2023 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx Lepší?

Libor
Libor
Level 23 Level 23
2. 7. 2023 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Paráda , a jak málo stačilo . Hned je recenze pro lidi příjemnější 👍

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
1. 7. 2023 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím příště davejte i foto PCB aby se clovek zasmál za co chce nvidia 10k :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 7. 2023 06:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 najlacnejsia 4060 stoji 7500korun , tu si platis za gigabyte aeorus....
ASUS ROG Strix Radeon RX 7600 OC stalo 10200 korun, co si amd mysli tymto pyta za rx 7600 10k ked za 9500korun je 6750xt s 12gb ram? ako moze amd chciet za 7600 8gb 10.000?

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2023 10:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MuhahaMiro Ale notak... 10200 korun za to chce evidentně ASUS, protože na to plácnul samolepku ROG. AMD za to chce pořád stejně jako za tu nejlevnější kartu na trhnu, protože AMD žádné karty neprodává, prodává pouze zapouzdřené GPU a paměti výrobcům jako je ASUS, Sapphire, Gigabyte....

Robert Szetei
Robert Szetei
Level 17 Level 17
3. 7. 2023 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @fabledwarrior Že si tak nereagoval na prvý príspevok

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
3. 7. 2023 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @fabledwarrior ale ved to ty si hodil na nvidiu vinu a nie na gigabyte, ze tato verzia je tak draha. zrazu mas dvojaky metr?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 7. 2023 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 Samply nekuchám, po mně to pak ještě většinou testují i další a zatím vždycky měla karta, kterou jsem přepastoval, lepší teploty a pak vycházela líp. A to nemůžu výrobcům dělat.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
1. 7. 2023 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) ještě že mame techpowerup kde se člověk může podivat co za svoje penize dostane :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 7. 2023 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @pepaZdepa-1 Chtěl jsem dát odkaz, ale nebyl jsem si jistý, jestli má Gaming OC stejné PCB jako Aorus Elite.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
30. 6. 2023 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Promiňte, ale Opravdu nechápu, proč na 130W kartu rvou chladiče pro 300W karty. Cena naprosto uhozená. Není už lepší něco přihodit a pořídit s takovýmto monstrem alespoň 4070?
Tiché to bude úplně stejně.
Na 4060 kde už zákazník počítá každou utracenou korunu může být naopak úplně v klidu 1ventilátor v tom miniITX provedení.
115W je nic

vlado martinovic
vlado martinovic
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 19:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @genserak80 to je pre ludi, ktory vykon nepotrebuju, ale chcu si kupit nieco extra. pekne to vyzera , je to premiove, tu vykon nehra rolu. uz som videl hraca diablo 4 s ryzen 7950 a k tomu ma rtx 3060 nejaku najvysi model (asi aeorus elite co stoji 450e) co by mal pomaly o dve generacie silnejsiu kartu. ale bere to ako chvilkove odreagovanie popri praci, kde potrebuje silne cpu a gpu je len na nejake jednoduche hranie. a chce to mat pekne na stole v sklenenej skrini

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
30. 6. 2023 19:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @genserak80 To se radši ani nedívejte na ROG Strix RTX 4060 Gaming. :D A stejně věřím, že půjdou na dračku.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @genserak80 přesně jak píše vladomirko. Já to mám v podstatě přesně takto. Chci ať to pěkně vypadá, ať to je tiché a kvalitní. Kupuji si to, co se mi libí a abych z toho měl radost a posloužilo to mým účelům

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe tak jestli si pánové opravdu nakupujete takovéto karty proto, že dobře vypadají a jsou jako všeobecně “cool”, tak “tenhle svět už opravdu není pro starý” jak by řekl pan Coen. :-)
4060 je slabá karta, a slabou kartou zůstane, i když na ní namontuješ 3 vrtule a zaplatíš tolik, kolik stojí základní 4060ti

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 tak já mám třeba Asus TUF 3070. Vyšla mě ve finále asi o 5k dráž, protože jsem na ni hodil vodní blok. Je to špatně? Mohl jsem mít za tu cenu výkonnější grafiku přece. Respektive celej okruh mě vyšel cca na 30k. Je to špatně? Mohl jsem mít o dost výkonnější stroj...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 7. 2023 09:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 Auta, oblečení, telefony, jakou roli tam podle vás hraje prvek designu? A považujete to za normální?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 09:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Slusnak123 presne, kazdy by mohol mat zakladny mobil a vsetci chodit v sedych no name hadrach a na nohach slapky a najvyssi model auta by bola fabia v minimalnej vybave na plechovych diskoch. a vsetci by mali mat 15" monitor 1024x768 a odpadol by problem s grafikami a cpu.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 12:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe no ano to je přesně ten případ kdy je to célé špatně. Za ten nesmyslný chladič jsi mohl mít nesrovnatelně silnější kartu taky tichou…
Takhle máš za 30tis kartu s 8GB.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Slusnak123 auta mobil oblečení ok, ale tohle je kus kuprexidu, uprostřed křemík a kolem paměťové moduly. :-)
“Normálně”’to ani nevidíš, nikdy.
Není to auto, příště si s takovou můžeš pořídat fungl nový nerezový šroub z motorového člunu a dát ho na podstavec do nasvětlené skleněné krychle do prostřed obýváku … jako asi jo

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 7. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 Tak mu to dopřejte, když to má takto rád. I do auta (do telefonu...) si přece občas pořídíte výbavu, která není vidět a jen vás to hřeje u srdce. Já jsem si nedávno pořídil karimatku za 5 tisíc a jak jsem z ní nadšený, přitom taková blbost. Celý život vstáváme ráno do práce, čas zbývající do smrti plyne stále rychleji a jediné, co nás od tohoto okamžiku dělí, jsou právě tyto drobné radosti.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 7. 2023 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 a proč bych si kupoval výkonnější grafiku s více VRAM? Já to nepotřebuji. Nevyužiju to. Já mám PC jako modelařinu.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Slusnak123 nene vpořádku, zrovna karimatka za 5tis, pokud běžně spím v základním táboře - doplň si horu je vícnež dobrá investice

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe tak to jo, takhle mě nad tím nikdy nenapdlo uvažovat. Jako vím že se už 20let dají nakupovat všemožné cingrlátka a světýlka - kdysi ty ruční potenciometry do 5.25” pozice, to byl maras :-)))).
Zkusil bych tu vodu namontovat na nějakou GT730, prostě vytvořit něco, co asi nikdo na světě nemá. Výhoda by byla v tom, že tam vlastně žádná voda napuštěná být nemusí :-)

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
2. 7. 2023 15:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe ked mas pc na stole, chces aby to i nejako vypadalo:)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
2. 7. 2023 23:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @paric Ano souhlasím, mám tmavou hliníkovou skříň s minimalistickým designem.. A sklo na boku a hadice uvnitř to má být jako ono jo?
Asi nee

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
4. 7. 2023 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 kazdeho osobity desing je jeho vec. kazdemu sa paci nieco ine, kazdy si to inak spravy... nikomu sa neda diktovat vkus.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2023 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 je to každého věc. Každý má jiné požadavky a představy.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
5. 7. 2023 11:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @genserak80 nj. Musis se smirit s tim ze ne kazdy kouka jen na pomer cena/vykon. Jsou i jine veci, pro me treba provozni hluk. 3fan 2.5 slotovy dobre udelany chladic bude tissi nez 2fan standard. S omezenim fps na 60 to leckdy pojede i pasivne.

Nekdo zase dba na estetiku. Proc to u pocitace vadi, kdyz si nekdo je ochotny priplatit treba 20 tisic za barcu a 20 tisic za "peknejsi" disky na autě když to realne nezvýší komfort ani jízdní vlastnosti? Protože lidi chtějí a jsou ochotni za to zaplatit. Taky můžu.mit telefon za 20 tisic ale pouzivam telefon skoro za 40 protože chci.

A co teprve laptop. Každý i low end za 10-15 tisic má vykonu dost, ale stejně kupuji buď stredni třídu, tzn 25-45 tisic nebo I prémiových 45+ protože vybava, konstrukce. Nechci vyblity ips, chci 10bit 100% dcip3 displej, oled nebo miniLED pro černou černou, ne šedou černou. Nechci standardni PPI, mam windows stroj s 240PPI - 14" 2.8k, mam macbook pro 14" 3k =254PPI.. Chci dostatecny jas displeje, chci rozumnou klávesnicí, konstrukci, třeba víko otevřít prstem bez pridirzeni spodku a zároveň ať se to nevikla při používání, skleneny trackpad s haptikou, zvuk kdy to má basy, středy i výšky, dostatečně hlasitý a necítím vibrace když to hraje. Aby se to dalo zadokovaz k thunderbolt monitoru = jeden kabel na vsechno vcetne dvou 4k displeju. Povrchová teplota, idealne nulová hlucnost a 10+ hodin kanclu/přehrávání 4k HDR videa.

Václav Zelenka
Václav Zelenka
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo první zareaguje na Stratošidlo, a umožní mu tady rozjet další flame, je gay.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 19:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Zelenka @DoTY ja na toho idiota 2 tyzdne nereagujem, ide sa do egypta :D inak mali by sme ho vsetci ignorovat, uvidi sa co to spravi :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
30. 6. 2023 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MuhahaMiro Možná vymínuskovat a neodpovídat, no.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 19:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MuhahaMiro Stratossima by zajimalo jen jestli maji v Egypte taky czc a jaka (amd) karta je nejprodavanejsi podle egyptske heureky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @karel88l ist s tromi detmi do egypta, za to by som mal asi najlepsi setup co sa da kupit :(

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Zelenka @DoTY když ono si dělat z něho srandu je celkem návykové..ale dobrá, jen si sem odložím 12% AIB marketu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2023 18:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta cena je vysmech mnohem rychlejsi 6700XT 12GB stoji mene :) a jeste je pouzitelna i pro 1440p coz se o tomto paskvilu co se mel jmenovat 4050Ti rici opravdu neda

Linus se o 4060 nevyjadril moc pochvalne :) dokonce rekl ze "Nvidia se o vas jako hrace vubec nezajima" coz vystihl na jednicku... Nvidii je cely herni trh uplne u zadele..
https://www.youtube.com/watch?v=O0srjKOOR4g
dokonce rekl ze nvidia RTX 4000 neni jenom predrazena ale je "hate price" :) tohle me pobavilo nejvic... opravdu Linus jede bravo!

JayZ dokonce primo doporucil o 4060 nepremyslet a rovnou vzit RX 6700XT :)
https://www.youtube.com/watch?v=WmcrikP7ALA&t=67s

HardwareUnboxed nazval RX 4060 jako odpadem :)
https://www.youtube.com/watch?v=7ae7XrIbmao&t=4s

Asi bysme kvuli RTX 4000 rade meli vymyslet naky novy oceneni pro nejvetsi EPIC FAIL za poslednich nekolik let :)

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
30. 6. 2023 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Na DD určite bude tam si to rieš nie tu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 7. 2023 06:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 nekrm trolla. sme sa zhodli, ze na blbcov nema zmysel reagovat.

Imram
Imram
Level 13 Level 13
1. 7. 2023 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 Na Stachujově světe se už ohledně RTX 4060 v diskuzích banuje a to je to čerstvej článek :-D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
1. 7. 2023 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jednou ti dojde, že nvidia je vlastně super společnost s obrovským potencionálem pro AI a AMD vlastně není v segmentu grafických karet nic extra, ale to už budeš o holi a v důchodu a říkat si "co já to proboha za mlada psal za hlouposti někam do diskuze"

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 7. 2023 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @honza9800 nekrmte trolla

Reklama
Reklama