Zpět na článek

Diskuze: Těžký život géniův aneb nejen o lámání kódu Enigmy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem omylem překlikl na edna .cz

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 2. 2015 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ake stastie ze niesom gej, inak by som si myslel ze je to cele o mne :). Jo som hrozne protivny a nikto ma nema rad lebo mam takmer vzdy pravdu. Ale inak v pohode 8)

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze tato "neskutocne utlacana" mensina bude vladnut dalsie tisicrocie nad nasimi osudmi- utlacatelskych bielych heterakov.
casom ostatne vyjde najavo, ze 2. svetovu vojnu vyhrali armady (jasne ze vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944...) kvoli homosexualom , ze objav tlace, kolesa, sipu, jadrove stiepenie a prvy kozmonaut patri IM.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Kamo, hrabe Ti z toho :lol: Pluralitna a tolerantna spolocnost je dalsi vyvojovy stupen, ale zial mnohi a asi aj Ty by radsej vsetko nalinkovane diktatorskym sposobom na styl komunizmu, nacionalizmu, fasizmu atd.. pripadne nabozenskymi rozpravakami :lol:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed "vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944..."
Díky, tohle pobavilo.
2. světová válka (1939-1945)

asi si Nepochopil IRONIU...nevadi.
tak ti to vysvetlim inak- su iste kruhy, ktore sa snazia zmenit historiu uz aj cez hry a zvyraznovanim ulohy svojich vojsk dosiahli to, ze dnesna mladez uz vidi 2. svetovu cez hry typu Call od Duty ... Plaz Omaha je pre nich rozhodujuci obrat vo vojne...

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro "vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944..."
Díky, tohle pobavilo. :)

2. světová válka (1939-1945)

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal "vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944..."
Díky, tohle pobavilo.
2. světová válka (1939-1945)

asi si Nepochopil IRONIU...nevadi.
tak ti to vysvetlim inak- su iste kruhy, ktore sa snazia zmenit historiu uz aj cez hry a zvyraznovanim ulohy svojich vojsk dosiahli to, ze dnesna mladez uz vidi 2. svetovu cez hry typu Call od Duty ... Plaz Omaha je pre nich rozhodujuci obrat vo vojne...

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @jaro.jaro: Ne, tu ironii nejen nechápu, ale ani ji tam nevidím.
Pokud narážíte na fakt, že snad někdo je veden k představě, že válka začala až vstupem US na evropskou půdu, je to pořád pokrok. Jsou lidé, kteří nejsou schopní ji ani +- správně datovat.
V neposlední řadě - lidi, kteří čerpají historické i jiné informace výhradně skrze "neodborná" média a vzdělávací proces na nich nezanechal stopy, jsou pro mě za horizontem mého světa. S hlupáky a nevzdělanci se manipulovalo, manipuluje a bude manipulovat, dokud bude lidský druh lidským druhem.
Debaty o konspiracích se nezúčastním.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @kovarmichal: Uz davno som si povedal, ze predsviecat buranov nema cenu.

Ako sa hovori, buran ostane buranom az kych nepochopi, ze je buran.

Skoda, ze na Slovensku je tych buranov nejako viac a taha to inteligencia a ti, ktori boli vo svete. Na druhej strane co cakat od ludi, ktori nevideli dalej ako za svoj plot, dedinu, okres. Slovensko nie je tak urbanizovana krajina ako Cesko a od dedincanov, ktori poznaju len ten svoj dvor sa nikto nic nedocka, ti su najviac manipulovatelni, toto plati nie len pre Slovensko, ale pre vsetky malo urbanizovane krajiny vratane Ruska 8)

Nic v zlom samozrejme 8)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 2. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro To referendum už vám taky leze na mozek, co? :wink:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner "vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944..."
Díky, tohle pobavilo.
2. světová válka (1939-1945)

asi si Nepochopil IRONIU...nevadi.
tak ti to vysvetlim inak- su iste kruhy, ktore sa snazia zmenit historiu uz aj cez hry a zvyraznovanim ulohy svojich vojsk dosiahli to, ze dnesna mladez uz vidi 2. svetovu cez hry typu Call od Duty ... Plaz Omaha je pre nich rozhodujuci obrat vo vojne...

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @jaro.jaro: "vylodenim v D-Day hned na zaciatklu 2. svetovej v r.1944..."
Díky, tohle pobavilo.
2. světová válka (1939-1945)

asi si Nepochopil IRONIU...nevadi.
tak ti to vysvetlim inak- su iste kruhy, ktore sa snazia zmenit historiu uz aj cez hry a zvyraznovanim ulohy svojich vojsk dosiahli to, ze dnesna mladez uz vidi 2. svetovu cez hry typu Call od Duty ... Plaz Omaha je pre nich rozhodujuci obrat vo vojne...

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

o Popierani utlacania homosexualov

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Neviem, ci chces byt vtipny, ale kazdopadne Ti to moc nejde :lol: Mne homosexuali nevadia, skor mi vadia buzeranti z nejakych aliancii za rodinu a nabozenski fanatici, ktori polarizuju spolocnost :lol:

davkol
davkol
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Jasně – bojovníci za „práva“ jako Shanley Kane nic nepolarizují.

Dadu
Dadu
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby někdo chtěl pomoct s dekodováním zpráv z enigmy tak existuje projekt
http://www.enigmaathome.net/
Prosím no Boinc flame.

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
6. 2. 2015 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. onen komentar pochazi od autora, ktery v podobnem tonu pise prakticky o kazdem filmu, takze je to krapet mimo vyvozovat z toho jakekoli zavery. Stacilo mi 5 slov, abych pochopil, jak je autor clanku mimo a nema tuseni o co tady jde.
2. tak nejak mi nejde do hlavy, co takovy clanek dela na PCT. :shock:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
7. 2. 2015 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..zajímavé psát o sobě, že? :)

Hezký článek, ale veřejnost (plebs) to asi neocení.

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato úvaha o problémech géniů není ani nová ani originální. Tento problém byl krásně popsán možná vědomě, ale také možná nevědomě obšlehnut autorem článku z jednoho románu Arkadije a Borise Strugačtích, kde došlo u určité skupiny lidí k evolučnímu skoku a jejich genialita vystavěla zeť mezi nimi a vlastní rodinou(neměli si s nimi co říci). V románu tito lidé nakonec opustili planetu zemi a odebrali se vybudovat vlastní svět a ty co tento evoluční skok neprodělali ponechali (včetně svých rodin)na zemi. Doporučuji si románovou trilogii přečíst, je mistrně napsána.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z ČSFD a wov je zcela mimo mísu. Verbal má totiž naprosto nekorektní komentáře u všech filmů, včetně těch, které se mu líbí. Takže vybrat si jeho komentář bylo čistě účelové, že?

jvopenka
jvopenka
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lumpik.Honzik Verbal má problém, že jej řada lidí chápe doslovně a tudíž špatně. Pokud si přečtete stovku jeho komentářů a odmyslíte si vatu, která je velmi vulgární, pak má Verbal velmi dobrý přehled o filmu a je asi dostatečně inteligentní a asi i vzdělaný (řada citací a odkazů, které se nejen na střední škole nenaučíte)

Svým komentářem nám jen řekl, že mu vadí oslava Turinga na pozadí Enigmy a navíc že Turing nebyl ten jediný za Enigmou. A v tom má pravdu.
Autor jeho slova využil, ale asi není na ČSFD často, neb by jim nedával doslovný smysl.

oyza
oyza
Level 1 Level 1
10. 2. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka No kdyz uz ten nick padnul, tak Verbal problem nema. "Problem" maji lide, kteri nevedi... Moje zena byla z jeho komentare taky hotova, nicmene po par jinych komentarich zmenila nazor a tomu prvnimu se smala. Verbal je svuj a ja jeho komentare rad ctu, ikdyz ne vzdy s jeho hodnocenim souhlasim. Kazdy ma svuj nazor, takze tak. Nektere filmy mi prijdou precenene, jine nedocenene, ale paklize nejaky film opravdu chci videt z jakekoliv jine pohnutky(treba akce, shledni to co ma pod 10%) tak uz filmy pod 70% ani nesleduji - obvykle skoda casu.

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
10. 2. 2015 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @oyza: Já bych si naopak tipnul, že si ten člověk nějakej svůj problém tímhle léčí (ale nejsem žádnej psycholog, takže bych to dál nerozebíral).

Jasně, nepochybuju o tom, že kinematografii rozumí, ale způsob, jakým píše, je úplně mimo. Takhle se prostě vzdělanej inteligentní člověk nevyjadřuje (a může si to před sebou omlouvat, jak chce). Pokud rozeberu jen ten jeden komentář k Enigmě, tak tolik urážek na téma homosexuality a navrch označení Keiry Knightley (a jakéhokoliv jiného člověka) "odpudivým krysím oparem", to je prostě buranství nejhrubšího zrna. V mejch očích to věcnou stránku jeho komentářů naprosto znehodnocuje. Zajímalo by mě, jestli se takhle vyjadřuje i v hospodě nebo na firemním plese.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
23. 2. 2015 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @FoxNec: tak to je snad poprvy kdy nesouhlasim s Michalem ohledne nastartovani jeho uvahy, pac zrovna Verbal je podle me clovek, ktery se svyma prispevkama na CSFD proste bavi. Ano snad v kazdem prispevku je vulgarni a navazi se do jakekoliv skupiny obyvatel nezavisle na rase, nabozenstvi ci sexualni orientace, ale navazi se do kohokoliv. Uz jeho profil ukazuje ze si nepripousti zadnou kritiku na svoji osobu a je ochoten si delat srandu i ze sebe. To jestli filmy hodnoti spravne ci spatne si musi kazdy urcit sam podle sveho vkusu, tzn. jak moc se shoduji v hodnoceni ruznych filmu. Jestlize se snim shodnu v 1 z 10 filmu, tak prece nebudu brat jeho komentare vazne a najdu si jineho cloveka, ktery ma stejny vkus a nebudu predpokladat ze kdyz to Verbal strhal jako "odpad", ja to uvidim stejne :roll:

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @FoxNec: presne takovy komentare ma verbal nejradsi. to je voda na keho mlyn.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
7. 2. 2015 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lumpik.Honzik Je to zabavne, nad rozcilenim stupidniho komentare, na csfd, se zde rozepsat nudnou ac inteligenci srsici uvahou! :-)
V podstate csfd dnes nenabízí zadny obsah co se tyce filmu, a jejich prihlouple komentare akorat poskozuji filmy,tedy cesky divak se stava otrokem dezinformaci a tedy i spatnym usudkem: proc si ten film nepustit...bod1.
A ano chytry,chytrejsi,byt na jinym Levlu,este neznamena byt matematik + upjate priklady,ktery zde nachrlil autor clanku...bod2.
Jako celek nehodici se clanek...

lumen747
lumen747
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento článek není ani recenze filmu, ani nic o HW / SW a jediné, co v článku se týká světu PC, je zmínka o tom, že Turing je víceméně zakladatel moderní informatiky (ale to si každý může dohledat i na té stupidní wiki) takže se ptám: Co to tu proboha dělá?

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lumen747 Jakto, že není o HW/SW? Enigma není počítač tedy HW? A když se ti to nelíbí, tak proč nenapíšeš vlastní?

lumen747
lumen747
Level 1 Level 1
9. 2. 2015 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aminux Asi jsem to přehlédl, ale konkrétně jaká kapitola se zde věnuje Turingově Bombě?

luke777
luke777
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Film zajimavy ale mel vice potencialu to vice rozvest do sirky.Mohlo to byt lepe vysvetleno pro laiky.Navic tam mohl byt i uveden odkaz ne jen v zaverecnych titulcich.Nechapu tu zbytecnou vsuvku o homosexualech.Zbytecne to rusilo film.
Navic asi sem uz paranoidni me prislo ze dekodovani enigmy vyhralo bitvu ve stalingradu ale asi to byl muj dojem.
Na zaver muzu rict ne jen inteligentni a genialni lide maji problem ve skolach ale vsichni ti co nejak precuhuji ci se lisi od ostatnich.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se můžete podívat, jak to funguje:
http://www.videacesky.cz/navody-dokumenty-pokusy/pristroj-enigma

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
8. 2. 2015 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bude navrhnuty na OScara.
A vyhra.
Su tak silni a v mediach maju taku Moc, ze to vedia zariadit.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
9. 2. 2015 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prumerny clanek o podprumernem filmu by byl jiste ozdobou kulturni rubriky libovolneho ceskeho zpravodajskeho webu.
Ale proc je kua zde na PCT?
Dockame se brzo i jinych temat - pestovani kaktusu, letectvi, pripadne vypraveni o cestovani po JV Asii?

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pracoval jsem na civilce mezi mentalne postizenyma. Ze studii znam osobne a stykam se se dvema prima klukama co jim zivot "nadelil". Ctu genialni mozkovny a zajimam se o jejich teorie- coz je taky prunik do jejich zivotu, i kdyz ne osobne.
A muzu rict ze: Stejne jak jsou totalni idioti, zli lidi, naprosto krasni lidi co by se rozdali atp. mezi mentalne zaostalymi, tak jsou i mezi prumerem a tak i mezi genialnimi lidmi. Procento namyslenosti, ja ja ja jenom ja, zlych neprejicich zavistivcu- je vsude stejne.
Jak se ale rika: nejvic nebezpecnej je chytrej zmrd (plus kdyz ma funhci-Kalousek :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
23. 2. 2015 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 nj jenze jak prave pise Michal, cim je clovek inteligentnejsi (respektive cim vic rozumi urcitymu problemu, ktery je slozity na pochopeni) a snazi se svuj pohled na vec vysvetlit nekomu kdo v tom neuvidi zadny souvislosti, zustava nepochopen a takovy clovek po desitkach/stovkach vysvetlovani a desitkach/stovkach nepochopeni uz nebude mit motivaci to vysvetlovat porad dokola dalsim lidem, coz pak ve vysledku vytvari socialni izolaci od ostatni mene inteligentni populace. Pokud si vezmu mentalne postizeny osoby, tak tam je zas ta situace obracena a oni si vetsinou nejsou schopni priznat ze na svete existuje nejaky zlo, respektive ze by jim mohl nekdo vedome a ucelove ublizit (zranit/zabit pro par stovek) nebo nejsou schopni rozeznat ze clovek vedle nich ma uplne stejne potreby jako on a zijou si ve vlastnim svete (kde je vsechno jejich apod).

Reklama
Reklama