Zpět na článek

Diskuze: Trump: Co je sakra Nvidia? A kdo je Jensen Huang?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 8. 2025 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem netušil, že je to tady celkově taková levičácká sebranka... :-P

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 8. 2025 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A Bidena se na to už někdo zeptal? 😃

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2025 22:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná, že pan Trump leccos neví, ale nepodceňoval bych ho ale a možná dokonce hodně ví a hraje si pro svět na troubu záměrně, takoví se totiž snadno podcení... Ale ať tak nebo tak, aspoň není aa nebude woke - tedy demokrat, liberál, neomarxista, socialista, komunista, není BLM, není LGBTQ+PZN, není feminista, není pro-islamista, není příznivec EU - Brusele, a ví bůh co další ještě z oboru ohavností... Naopak je vědoucí v praktické politice, nesnaží se být za každou cenu rusofob a Kreml zahnat do kouta aby Putinovi nezbylo nic jiné než před pádem jeho země vystartovat do opravdu velkého boje... Ví, že nepříteli je občas potřeba vystavět třeba i zlatý most... (To platí i pro další, Čínu, Indii atd. nejspíš...) Dohodnout se za každou cenu pro mír. Ať se to komu líbí nebo ne... Takže bych to s panem Trumpem až tak tragicky zase neviděl...

Semik
Semik
Level 47 Level 47
28. 7. 2025 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to bol skorej vtípek, poznajú sa vraj už dlho 😆

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
28. 7. 2025 11:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kdo jsem sakra já? A co tu vůbec dělám? Co je za den a na jaké planetě se to nacházím? .... Trump - > Biden 2.0

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 8. 2025 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram Hm, to možná mluvíš o sobě. Trump rozhodně ví moc dobře, kdo je a co dělá, na rozdíl od progresivistických blbečků. 😝

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
14. 8. 2025 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @RomanL Romane, přečetl sis článek? Evidentně nevěděl, která bije. Možná moc dobře ví kdo je, ale ta jeho posedlost tím, být u všeho a kecat do všeho i do toho, čemu absolutně nerozumí je přinejmenším úsměvná.

Adam Jensen
Adam Jensen
Level 1 Level 1
26. 7. 2025 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

trumpeta mne udivuje cim dal vic a cim dal vic jsem neklidny z toho ze udela nejaky prosuperamericky tah a tim znici to co se do ted nekolik desitek let budovalo a ne jen v americe...u nej je mozne neprosto vsechno...a tim nemyslim jen co se tyka vypocetnich technologii, ale tak nejak uplne vseho....

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
27. 7. 2025 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Jensen @Adam Jensen Jo, soudruzi jsou tuze neklidní, jelikož Trump šlape po jejich snech o "lepším světě" alá Demolition Man - masová ilegální migrace, snaha o nahrazení bílého obytelstva, masová kriminalita, obecná ztráta bezpečnosti, černoši a levičáčká lůza rabující města, státní cenzura, woke srajdy, homopropaganda a homoaktivismus, klimatická nouze, ideologizace škol.. Jak jen budeš moci zamouřit oko?

peno11
peno11
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 7. 2025 14:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista No, nechci se k tomuhle žbleptu moc vyjadřovat, ale zrovna ideologizace škol je to, co dělá Trump a jeho krajně pravicový spojenci. Ne demokrati, nebo levičáci.

A o tom, jak Trump deportuje i americké občany a že imigrační agenti se chovají jako únosci a každého, koho byť jen podezírají že je nelegální imigrant unášejí protiimigrační agenti přímo z ulice, jako nějací únosci, o tom raději ani nemluvím.

A víc se k tomu blábolu vyjadřovat nebudu. Jen řeknu, že Trumpova Amerika začíná být pomalu horší, než Putinovo Rusko. A to už je co říct.

peno11
peno11
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 7. 2025 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Ne, že by vám po tom něco bylo, ale jsem pravičák. Ale rozhodně ne krajní pravičák. Ale v USA už dnes díky Trumpovi a jeho spojencům skutečná pravice neexistuje. Zabil ji. I když na to nebyl sám. Ten trend v Republikánské straně byl už minimálně od šedesátých let, možná ještě déle. Trump ji jen vyhnal do ještě většího extrému. A díky tomu dnes v USA existuje jen extrémní pravice a pak umírněný střed, ať už v Republikánské, nebo Demokratické straně. Ale je třeba objektivně říct, že Demokraté hodně míří k extrémní levici. Což je také trend, který je pro USA nebezpečný, neříkám, že ne. Už jen proto, že pokud voliči budou při příštích volbách opět vybírat mezi dvěma extrémy, pak hrozí, že ti umírnění k volbám ani nepůjdou a vyhraje ten extrémní tábor, který naláká k volbám více svých extrémních podporovatelů. A to není nikdy dobře. Ale dobré znamení je, že Demokraté si to uvědomují a snaží se posunout více ke středu. Škoda, že Republikáni si toto neuvědomují, protože by už bylo na čase, aby USA měly rozumnou pravici a ne jen tu extrémní.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
28. 7. 2025 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @peno11 Reálně to je tak, že pro tebe jsou "extrémní pravice" lidé, kteří nepodporují nic z toho co jsem vypsal. Jednoduše pravičák nejsi.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @peno11 Aj pravica aj lavica je ideologia, takze vo svojej podstate vsetci ideologizuju skolstvo. Len teda pocas vlad demokratov sa tam rozmohol taky nesvar ako ucit deti v materskych skolach masturbovat, dalej propagovat LGBT, kastraciu deti, komunizmus a terorizmus. A Trump to nijako nezakazal, len povedal, ze pokial to chcu podporovat, tak len zo svojho. A tak zjavne vidno ako funguje moralka na americkych skolach a univerzitach.

A mohol by si mi ukazat jeden priklad, kedy ICE uniesli nejakeho americana? Alebo ako robia razie len tak ako sa im zapaci? A vedel si o tom, ze Obama deportoval ovela viac ilegalov nez Trump?

Co sa da trumpovi vycitat je jeho zahranicna politika a v poslednej dobe velmi nezdrava ochrana pedofilov v roznych mocnych kruhoch.

peno11
peno11
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 8. 2025 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista V podstatě ano. Nejste zase tak daleko od pravdy. Přiznávám, že v některých věcech je pro mě extrémní i ODS. Ale stále bych ho nenazval extrémní pravicí. Tam patří SPD a podobná uskupení.

peno11
peno11
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 8. 2025 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @vr43x3m Ne, to se za Demokratů fakt nedělo. To jen Republikáni říkají, že se to dělo. A ano, Trump a jeho nohsledi teď zakazují učení o byť jen existenci LGBTQ+ osob (což rozhodně není propaganda, ale jen a pouze snaha učit děti realitu a aby z nich nevyrostli šikanátoři), sexuální výchovu (byť ne v mateřských školách, protože tam fakt není a nebyla, byť to Trumpova propaganda tvrdí), která už tak byla na amerických školách, oproti tomu, co máme u nás, spíše k smíchu a už vůbec ne nějakou kastraci dětí, či terorismus. A Trump to opravdu defakto zakázal, protože sebrat veřejným školám veřejné peníze je totéž, co zákaz. Stejně, jako zakazuje třeba učit o otroctví, chování bílých Američanů k indiánům a dalších podobných kontroverzních témat americké historie. Místo toho se teď na školách musí učit křesťanství, kreacionismus a další podobné nesmysly prosazované Trumpovými spojenci.

A co se týče deportace amerických občanů, tak odkážu na článek na anglické Wikipedii, kde je i hromada odkazů.

https://en.wikipedia.org/wiki/Detention_and_deportation_of_American_citizens_in_the_second_Trump_administration

Tohle fakt není o deportaci nelegálních imigrantů. To je o deportaci amerických občanů a především dětí, což to dělá o to horším, alespoň v mých.

Navíc, za Obamy fakt ICE nefungoval tak, že neuniformovaní svalovci vás unesou uprostřed ulice, aniž by se legitimovali a pokud se bráníte, protože si myslíte, že jsou to nějací únosci, nebo teroristé, tak vám ještě napaří útok na federální agenty. Takhle to dnes funguje v Trumpově Americe, která dala ICE v podstatě neomezené pravomoce.

A to raději ani nemluvím o tom, že do USA dnes nesmíte, pokud máte své sociální sítě neveřejné (což snad má každý soudný člověk, který si alespoň trochu váží svého soukromí), že musíte při vstupu do USA umožnit celníkům prohrabat se ve vašem mobilu a že vám odmítnou přístup pokud zjistí, že kritizuje Trumpa a jeho vládu.

Taková je Trupova Amerika. Do té bych fakt nejel. Přitom v minulosti jsem do USA cestoval rád, bez ohledu na to, jestli tam zrovna vládli Republikáni nebo Demokrati. Dokonce ani za Trumpova prvního mandátu jsem se do USA nebál cestovat. Teď se ale zcela reálně bojím do USA cestovat, stejně jako se bojím cestovat třeba do Ruska, nebo Číny. Na jejich úroveň se USA propadá.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2025 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @peno11 Jaký žblebt? Naopak velmi správně psáno...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 8. 2025 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @peno11 Ano, ODS není extrémní pravicí, jsou to totiž ZAPRÁSKANÍ LEVIČÁCI JAK POLENO. A prolhaní levičáci jako ty je označují za pravici, stejně jako nácky, tu levičáckou lůzu. :-P

peno11
peno11
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 7. 2025 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Jensen @Adam Jensen Mě neudivuje. On už ve svém prvním období prokázal, že je schopný všeho. Ale tenkrát neměl na své straně nejvyšší soud, plný svých spojenců. A proto už ne, že jsem neklidný, ale vysloveně se děsím jakéhokoliv dalšího kroku Trumpa a jeho bandy.

Pavel
Pavel
Level 1 Level 1
26. 7. 2025 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rychle za Venezuelou!

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
26. 7. 2025 04:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel @Pavel To je heslo Fialové vlády 😁👌

Leo Michael
Leo Michael
Level 1 Level 1
28. 7. 2025 12:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Říkal jsem si, co by blbeček vylízaný, jako jsi ty také jiného podporoval než opoziční fašisty, s tím, jak tady perlíš. Psát pořádně neumíš, blbej jsi jak tágo, ale ego až na Mars, ty šašku trapný. Nikdo inteligentní už takového tupého narcise, jako je Trump už holt podporovat nemůže, takže už jen z toho důvodu dokazuješ, jaký jsi tupý hňup.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 7. 2025 17:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z AI sa stava dalsia .com bublina. Inveatuju sa tazke miliardy horom dolom zlava zprava bez ohladu na navratnoat a rentabilitu.

Uz aj uvery davaju a ako zalozny majetok su zalozene Ngreedia AI karty...

A pritom zatial AI nic podstatne nepredviedla, len omiela a moce dokopy fakty a bludy co ktokolvek zavesil na net.

Aj tak je AI to len tupy algoritmus co nic poriadne nevie a zerie miliardy dolarov aj GW elektriny ak nie TW...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M souhlas, jako v medicine nebo ve vede to smysl ma protoze to znacne urychluje takovou tu mravenci praci, ktera zabere silene casu a v 99% je defakto zbytecna protoze se metodou pokus omyl hleda ten nejlepsi vysledek, ale zatim se vetsina vykonu AI promrhava na totalni kraviny..

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Jop 90% su kraviny 10 obcas uzitok

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2025 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @M a nejhorsi je kolik to zere zdroju a uplne zbytecne...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
30. 7. 2025 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Server, na kterém je uložena tato debata, také spotřebovává nějakou energii. A co my tu vlastně vyřešíme?

A pokud si dojedete do obchodu pro Floriány, také to spotřebuje nějakou energii.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 7. 2025 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten bude mit jiny starosti. Je na Epsteinove seznamu, zrejme i proto se vaha se zverejnenim, i kdyz to oficialne slibili jiz pred mesicem.

Navic ted prasklo, jak Obama udelal falesnou organizaci za ucelem manipulace voleb 2016 a spusteni vytvareni rusofobie. To se resi aktualne od vcera, aby lidi zapomneli na Epsteinuv seznam, protoze Trump je ted prezident.
Zdroj Bily Dum Washington tiskovka/prohlaseni: https://www.youtube.com/watch?v=DjRJOXGnOTs&t=433s

Player21
Player21
Level 25 Level 25
25. 7. 2025 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox nesnášet Rusko je pro každého normálního člověka logické.

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Player21 a v com je to normalne, neznasat rusko? je mozne, ze ta len pomlela propaganda a ani nevies preco ho neznasat...pevne verim teda, ze pouzivas rovnaky meter nenavisti aj na ine staty, ktore, isto vies takisto vymenovat..dakujem...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Drewo tak na to se snad nikdo, kdo zná Československou historii ptát nemusí.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Drewo Rusko proste nemuzes mit rad, defakto maji na svedomi nejvetsi zniceni prirody ze vsech statu na svete, a defakto jejich vinou jsme prisli o nejvetsi sladkovodni jezero na svete. Jejich neucta k lidskému zivotu a k prirode je znama uz po staleti..

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 7. 2025 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Drewo tady jasně vidíme, že ty stovky až tisíc let historického vývoje nejde jenom tak dohnat hodinama dějepisu. Tento vývoj se, holt, musí odžít.

Ono se moc obtížně něco vysvětluje Slovákovi, který byl celou svoji historii fakticky (a posledních sto let alespoň duchem) spíš v Ásii a na Balkáně, než ve střední Evropě. A aby se mu ten jeho nedobytný hrad přesvědčení (vysochaný z pauzáku) nerozsypal nějakými ošklivými slovíčky jako “nesnáším Rusko kvůli tomu, co dělá a říká teď a posledních sto let obzvlášť” tak to radši všechno svedou na “propagandu” a už mají zase dušičku v peří.

Už se těšíte, až Maďara vyhodí z Unie a on, aby od toho průseru odvedl pozornost, půjde vás do Felvídku osvobodit od diktátu liberální zhýralé dekadentní Evropy? A kdo myslíte, že vás půjde zachraňovat, když jste jako přes kopírák s těma Maďarama a vůbec o záchranu nestojíte? Přeju příjemnou zábavu, až u vás budou děti odříkávat “Mi atyánk, ki vagy mennyekben szenteltessék te neved. Jőjön te országod.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Drewo No ono spíš je divné mít rád současné Rusko. Asi moc jiných států nevede dobyvačné války s cílem získat cizí území a nenechávají volně propagandisty v telce vyhrožovat jiným zemím jaderným útokem. Na tom se něco může líbit?

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
26. 7. 2025 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Oggy71 To jste byl posledních dvacet let v kómatu? Příklady táhnou a Rusové si prostě řekli: když mohou oni, proč bychom nemohli i my?

Ale očekávám argumenty, jak Američané a jejich nohsledi napadli Srbsko, Irák, Afghánistán, nebo Lybii pro správnou věc, zatímco zlovolní rusáci nemají na strategickou geopolitiku k zajištění vlastní bezpečnosti právo...

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2025 16:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Papundeklpunk Já jsem v kómatu nebyl a vy zjevně neumíte číst, nebo máte problém s chápáním psaného textu. Kolik území už USA a jejich nohsledi napadli s cílem obsadit a připojit k sobě? Aby bylo jasno, nemám Amíky nějak obzvlášť v lásce, s řadou věcí, co udělali nesouhlasím, ale jsou mi rozhodně bližší než Rusko. A určitě nechci, aby se tady Rusák zase roztahoval.

Edit: Důvodem napadení Ukrajiny je zajištění vlastní bezpečnosti? To nene. 🤣🤣🤣

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
26. 7. 2025 23:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Oggy71 Naopak, já jsem tu křečovitou snahu doplnit slovo "dobyvačné války" zaznamenal, aby vyznění působilo jinak, až omluvně pro ty ostatní co proběhly za padesát let. Jenže on v tom rozdíl není...

Když USA napadly Granadu, Panamu, nebo pod rouškou ochrany civilistů obsadilo Kosovo samozřejmě že nepřibyly hvězdičky na americké vlajce. Stačilo znovu získat kontrolu a ony už se ty "državy" pak ovládají docela snadno. Tomu se říká globální politika.

A jestli jste opravdu nebyl v kómatu, tak si jistě vzpomenete, co následovalo po Majdanu, kdy Ukrajina vyhlásila plán na vstup do NATO. Ač se propaganda snaží sebevíc, na ruské strategii - nedovolit, aby se území, přes které do Ruska vtrhl Napoleon a poté Hitler - dostalo pod kontrolu cizí mocnosti, která si velmi dělá zálusk na nekonečné nerostné zdroje na východě.

Můžete si nasázet vysmátých emotikonů kolik chcete, ale nic nezměníte na tom, že tak jako Izrael už přes padesát let prolévá vlastní i cizí krev za strategicky a životně důležité, anektované Golanské výšiny, bude i Rusko, USA, nebo Čína bránit vlastní zájmy kvůli vlastní bezpečnosti...

Player21
Player21
Level 25 Level 25
27. 7. 2025 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Drewo nepomlela už mému dědovi ukradli hospodářství svině Rusko a jejich nohsledi je největší Zlo co kdy bylo.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 7. 2025 10:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Papundeklpunk Pro vás křečovitá snaha o doplnění (ačkoli to bylo v příspěvku od začátku), pro mne dost podstatný rozdíl. A jak jsem psal, rozhodně nepokládám USA za nějaký ideální stát, ke kterému máme bez výhrad vzhlížet. No ale ve srovnání s Ruskem já osobně nemám co řešit.

A k té vlastní bezpečnosti, máte pocit, že Rusku hrozí stejné ohrožení jako třeba Izraeli? Od koho? Někdo vyhrožuje/vyhrožoval Rusku? Zatím stále vyhrožuje Rusko. Umíte si představit, že by u nás běžely podobné talkshow pořady s výroky jako v Rusku, jen opačně mířenými? To by bylo v Rusku řevu. A zatím jsou výsledkem jeho snahy "o zajištění svojí bezpečnosti" brutální lidské i materiální ztráty na obou stranách, vstup dalších zemí do NATO a probuzení Evropy ze sna o klidu v Evropě a uvědomění si nutnosti investovat do obrany. Tak úplně nevím, jak moc dobře to v Rusku vymysleli. A šup sem emotikon. 🤣

Ohledně surovin to, myslím si, fungovalo docela v pohodě. Nechat Rusy (případně se zahraniční spoluúčastí), ať to levně vytěží a prodají. K čemu riskovat nějaký a nejspíše globální konflikt a zničení infrastruktury? To mi tedy nedává moc smysl.

Ale pravdou je, že mé vzdělání je v úplně jiné oblasti, než v oblasti zahraničních vztahů a politiky, tak možná řadu zjevných věcí nevidím.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
28. 7. 2025 19:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Oggy71 Doporučuji si přečíst knihu od Zbigniewa Brzezinského - Velká šachovnice s podtitulem: Americká nadvláda a její geostrategické imperativy. Je to bible amerických neokonzervativců a pochopíte z ní, jak se dělá globální politika "okopávání kotníků", proč je Eurasie pro USA tak důležitá a proč Rusko reaguje tak jak reaguje...

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 7. 2025 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Papundeklpunk Za mě je hlavní snahou Ruska rozšířit/posílit své impérium/vliv v Evropě (nejen). A v cestě tomuto záměru stojí hlavně Ukrajina. Řeči o ohrožení, denacifkaci, ochraně Rusů mají jen skrýt tento hlavní záměr. Jsou v knize uvedeny odlišné důvody?

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Player21 Ano, to iste si hovorili aj Nemci v 30tych rokov o zidoch a potom o vsetkych ne-arijskych rasach. Ty si presne ten ucebnicovy priklad clena hnedych koseli. A v sucasnosti sa tomu hovori rasizmus alebo xenofobia. Takze sa nad sebou dobre zamysli.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Darth36 Urcite poznas aj Nemecku historiu alebo tu Americku. Aj tych neznasas?

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @iSheepTM Vidno, ze ten tvoj nick presne vystihuje tvoju osobnost :)

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Oggy71 Myslis vyhrazanie Francuzska a Velkej Britanie pouzitim jadrovych zbrani? Jaj, oni mozu, oni su ti "dobri". A keby si netaral tie nezmysly o dobyvacnej vojne. Putin jasne a neustale hovori, co je cielom tejto vojenskej operacie. Len by ho to chcelo aj pocuvat. Na druhu stranu ti co priamo hovoria o vyhladeni a okupacii inych uzemi nikomu nevadia. Vid Izrael a USA.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 7. 2025 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @vr43x3m No já se rád nechám poučit od odborníka. Tak povídej, co je cílem této 3 denní speciální operace?

Player21
Player21
Level 25 Level 25
7. 8. 2025 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @vr43x3m ale dej pokoj Slovák co kolaboroval s kýmkoli a nyní s Ruskem mi něco bude vysvětlovat. Hahaha

Player21
Player21
Level 25 Level 25
7. 8. 2025 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @vr43x3m pocuvat Putina? Další slovenský blázen

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2025 23:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Player21 Nesnášet ty co nesnáší, nebo se aspoň nepokusí stát bokem, nerýpat se do něčeho čemu nerozumím je normální.

Miichaell
Miichaell
Level 21 Level 21
26. 7. 2025 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Já když čtu o manipulaci voleb v roce 2016, tak nevím, jestli se smát nebo brečet. To už všichni zapomněli na Cambridge Analyticu?

palqo
palqo
Level 23 Level 23
28. 7. 2025 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox LOL, ze prasklo, to som sa pobavil hned zrana. XD Ked chces Trumpove vymysly brat ako realitu...

Reklama
Reklama