unreal-tournament-2007-vyuzije-dvoujadrove-procesory
Novinka Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory

Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory

Novák Radek

Novák Radek

26

Podle informací fanstránek her Unreal BeyondUnreal připravovaný Unreal Tournament 2007 je psaný již jako vícevláknová aplikace a tudíž dokáže využít dvoujádrové procesory, které dnes ve hrách víceméně zahálejí.

Reklama

Tato informace byla získána jakožto vedlejší produkt „ukořistěných“ technických specifikací nutných pro rozchození Unreal Tournamentu 2007 a některých jeho využívaných technologií.



Ty jsou následující:



  • minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
  • ve vysokých detailech: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra nebo 7800GT/GTX SLI
  • podpora dvoujádrových procesorů: podporován Multi-Threading a měl by přinést mnohem vyšší výkon
  • bude i 64 Bit verze s lepšími texturami
  • renderer: Shader v. 3.0 , nouzový mód Shader v 2.0, možná i DirectX 8.0
  • HDR: ano
  • fyzika: Novodex-Physik-Engine s podporou Ageia PhysX PPU

Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory
i Zdroj: PCTuning.cz

Na první pohled to vypadá, že požadavky nového hi-tech enginu Unreal 3, na kterém UT2007 poběží nejsou zase tak krvavé a že v době vydání (cca v polovině příštího roku) by si hru mohlo bez větších potíží velká část hráčů na základních detailech zahrát. Vysoké detaily si už vyžádají svou daň v podobě mnohem větších nároků na hardware.

Zdroj: Beyond Unreal


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama