Zpět na článek

Diskuze: Výrobce základních desek objasnil, proč je na trhu nedostatek desek s paticí AM4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tenhle problém se dal očekávat, je to víceméně stále stejná písnička, ale vzhledem k úspěchu Ryzenu je problém patrnější. Ze své laické pozice si netroufám soudy, kdo za to nese odpovědnost, ale je to fakt palčivý problém už téměř dekádu.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute moc logicky to nezní, že by AMD nepočítalo s takovým zájmem, procesorů je dost, ale výrobci desek to flákají, těm bych to i věřil, snad i proto, že neměli otestováno, neznali výkon, možnosti, takže na tom má podíl i AMD ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Je to zásadní konkurenční výhoda Intelu - takový výběr desek, že téměř každá individualita si najde své. Kdoví, možná v tom má prsty. Ale trvá už to vážně dlouho - se stejným problémem se od začátku potýkají např. platformy FM.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
15. 3. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: Kvantita neznamena kvalitu. Konkretne pre Intel som mal problem najst dosku. ATX ponuka je mozno OK, ale mATX a ITX bola aspon pred par rokmi velka bieda.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: IMHO, to co predvadeji dneska vyrobci u Intel desek je hovadina. Stacilo by jich polovina a o to vice by se mohli napriklad venovat deskam pod AMD. Treba Z270 od MSI a to nebudu vypisovat vsechny:
- MSI Z270 GAMING M3
- MSI Z270 KRAIT GAMING
- MSI Z270 GAMING PRO
- MSI Z270 GAMING PRO CARBON
- MSI Z270I GAMING PRO CARBON AC
- MSI Z270 GAMING M5
- MSI Z270 GAMING M7
- MSI Z270 MPOWER GAMING TITANIUM
- MSI Z270 XPOWER GAMING TITANIUM

Zlate casy kdy mel kazdy vyrobce 4 modely na cipset a bylo to prehledne.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 3. 2017 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @HWSpeedy: Tak on to je i důsledek dlouhodobého výpadku AMD, kdy si výrobci museli vystačit s jedním dodavatelem čipsetů a dostatečně diferenciovat nabídku.

A co se AMD týká, pokud by dodali své procesory předčasně, Intel by měl čas a možnosti zareagovat.

Navíc si myslím, že to není až tak úplně pravda, protože samotná platforma AM4 je cca rok stará (je shodná i pro Bristol Ridge, který byl sice jen OEM, ale nikdo nemůže tvrdit, že neměl platformu včas).

Jinak ale souhlasím.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @HWSpeedy: Potvrzuju, v některých ohledech je nabídka přesycená, ke škodě věci, respektive slouží ke zmatení zákazníků.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud je to pravda, tak nevim co si jako AMD mylelo. Vydaji uplne novou architekturu, podle vseho predcasne, neni to doladene ani z jejich strany a vyrobci desek asi maji delat zazraky na pockani.

To same ohledne vyladeni ve W10. To furt bylo reci, jak za to muze MS a najednou se ukazalo, ze ve scheduleru je vse ok.

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 3. 2017 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy AMD rikalo ze je problem ve win? sem si nevsiml.. To ze to pisou pisalci vyrobce asi moc neovlivni tak uber. Naopak maj jako jedni z mala koule a priznaj, ze je problem jinde. A ohledne desek je asi jasny jaka znacka byla preferovana, intel je preci jen jistota.. (a taky se umi za$adit o uprednostneni pred konkurenci, viz. par soudnich sporu..) ps sam mam intel, kupuju co je pro me lepsi a konkurence je proste pro zakaznika jen dobre

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy Nějakej odkaz na to že je scheduler ve Win10 v pořádku? Neřekl bych že je normální že to singlethread aplikaci co 10-20sek přehazuje na jiný jádro klidně v rámci fyzického, smt i CCX.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 3. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Win10 je 'by definition' v poriadku. ;-) Pretoze ak ide Win10 na AMD nanic, problem ma AMD, nie Microsoft. ;-) Vacsi pes vieme co. Pokial ti ako vyrobcovi hry, tato padne lebo M$ ma chybu v DirectX je to zase hlavne tvoj problem. ;-)

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
14. 3. 2017 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Přečti si např. SHW.
AMD se k tomu samo vyjádřilo s tím, že doporučuje mít nastavené řízení spotřeby na Max výkon (nedochází k vypínání/zapínaní jader a tím části propadu výkonu) a výkonostní rozdíl mezi Win7 a Win10 je dán rozdílnosti těch systémů.
Zdroj jsem neštudoval, jen z paměti předávám info.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Cemada: OK, vyzkouším. Vypadá to, že "Vysoký výkon" se na Ryzenech chová jinak než na Intelech.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @cursedslayer: Ano, zde AMD s MS přiznalo chybky a MS dělá na úpravě chování.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 3. 2017 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @jfb: Ne, AMD prý dělá opravu a to pomocí ovladačů.
Ale je možné, že je to jen krytí MS jakožto dobrého zákazníka AMD. Tak jako tak se na té nápravě pracuje a je jedno jestli to přijde formou Windows Update nebo novými AMD ovladači.

Jiří
Jiří
Level 26 Level 26
14. 3. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy [quote]Ještě dva týdny před plánovaným uvedením desek údajně výrobci neměli ani vzorky CPU pro testování, plné podklady a aktualizace kódu BIOS, ani ovladače.[/quote]
Hlavně, že vrozky měli redakce a AMD všude rozsévalo informace o výkonu, ale že by je napadlo spolupracovat na vývoji desek...hype je asi více než funkční deska, která je skladem.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy Copak, slapl jsem nekomu na kuri ocicko? Nemate argument do diskuze?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy tady je to samej AMDčkář

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ved to je jedno, za chvilu bude dosiek plna prdel. i tak je lepsie par tyzdnov pockat po release. pockam tam aspon jeden mesiac kym si 1700 kupim, dovtedy sa hadam porodne chyby zakladne odstrania, budu patche a biosy.

QQZW
QQZW
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je výběr desek naprosto dostatečnej.Na co mít milion typů,který se lišej snad jen názvem.S tou dostupností je to trošku horší.Mám v merku Aorus 5,ale než vyjde můj Ryzen 1600X,tak bude snad všechno v pohodě.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW nejde ani tak o výběr, jako o počet, nedostatek ... u nás zatím jsou, venku nikoliv ...čase se to samozřejmě spraví, ale mít doma měsíc Ryzen a nemít ho do čeho "posadit" je na nervy ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Přesně. Už chybějí jen ITX desky.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Kolega měl Aorus taky vyhlídlou ale prej má těžkej glitch v biosu. Po "nastavení" pamětí na 3200MHz deska nabootuje s tím že jí spadnul BIOS. Obnova prý doběhne do 50% a vytuhne. Nepomůže nic, jen reklamace.
Osobně mám B350-Prime a nechápu s čemu nějakou lepší desku. Ryzen téměř taktovat nejde a SLI/CF provozovat nebudu. I na tom Prime provozuju paměti na 2933MHz(pravda Corsair LPX 3200MHz). Prime jsem nakonec vzal jenom kvuli 6xSATA pro strýčka příhodu (sám používám 4 a občas i něco opravuju), jinak jsem měl vyhlídnou ASrock AB350M Pro4.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
15. 3. 2017 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer na ten asrock cakam tiez, pozeram, ze v anglicku ho maju (AB350M Pro4) takze snad uz buduci tyzden ... :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @skaven321: Legrace je, že při uvedení ty desky byly skladem. Kdo zaváhal, čeká. Jinak mě docela udivila cena Asrock AB350 Pro4. Ta deska byla při vydání za 2800,- s DPH (+-) a teď je za 3400,-. (CZC)

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 3. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @cursedslayer: Tak CZC mělo jiné ceny i při uvedení Ryzenu. 1700X za cca 11550,-, ale asi jen na půlden/den.
MSI X370 Gaming Pro Carbon mají teď za 5070,- protože ještě nejsou skladem. Mimozemšťan i TSB ale od začátku za 5300,-

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
14. 3. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Me se libi Asrock Fatality v plny nalozi, nadherna fosinka, ale taky dosti draha, no mozna slevim na Fatality K4, zas uz nema plne osazene napajeni a cpu je vicemene jasne 1700 :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže Ryzen v prvních měsících určitě nekupivat, pokud 2 tejdny před vydánim neměli ani vzorky procesorů, tak ty desky asi těžko budou spolehlivě fungovat.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 3. 2017 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 haters gonna hate.. :D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Ona je nějaká, jakákoliv informace, že desky a Ryzeny na oficiálním nastavení nefungují?

BTJ
BTJ
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hype je pryc. Uz se jen ceka na polovicni cenu, ktera bude odpovidajici. Kdyz muzete mit za 10k nejslabsi ryzen nebo za 10k nejsilnejsi i7-7700k, tak to neni moc co premyslet. Wannabes, co na to stejne nemaji jen onanujou nad syntetickyma nicnerikajicima benchmarka, jak by to chteli, ale ti co stavi pocitac a rozhodujou se, do ceho ty dva masaryky vrazi, tak ti maji jasno a nenechaji se opit dvojnasobnym poctem jader jak u cinskych osless telefonu ... o cemz svedci i prodejni cisla z nejvetsiho ceskeho esopu. Kdo tomu trosku hovi a precetl si nejakou recenzi, tak vi, ze kdyz chce osmijadro, musi vytlacit tri petky na procesor regulerne ziveny quad channel pameti a ne slepenec dvou CPU jak predvedlo AMD. Uz jenom to, ze to slepili dohromady od Vanoc, kdy novinarum na testovani ukazovali 4jadro, ktere by mohlo mit uspech, tak to, ze vyrobci desek ty zbastlene 8mi jadra dostali jenom dva tydny pred vydanim, je uz jen tresnicka na dortu potvrzujici jak strasne je AMD zoufale. Pak se maji divit, ze Intel zdrazuje po vydani ryzenu! Jako 4jadro za 5k, v pohode. Jako 8mi jadro (defacto neplnotucne a spatne zivene diky pomalemu radici pameti) taky, ale nemuzou za to chtit 10 nebo dokonce 15k, to se museli zblaznit! Kdyby nebyli uplni ko**ti, tak ryzen o par mesicu oddalili, dali mu plnohodnotnou podporu pro quad channel, kdyz mermomoci chteli nesmyslne 8mi jadra, dali by rozumny cas vyrobcum desek a mohlo to mit uspech. Nebo meli vydat to, co meli na Vanoce, vyrobci mohli mit tri prdele casu, mohli to 4jadro poradne vytaktovat a zustat treba jen tech 10-15% za intelem se skluzem dvou generaci a prodavat to za pulku. Ani spotrebu to nema vyslovene hruznou jak FX, obludna spotreba bez zateze je doufam jen spatnym sladenim desek a uspornych rezimu, jinak by to byla bida. A to mohlo mit uspech .... ale marketing AMD si rekl ne, porazime intel 8mi jadry, 16ti vlakny, na to kazdy skoci ... jenze dnes ty CPU kupujou lidi, co tomu rozumi a cili neskocili ....

razor329
razor329
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Na to ze nemáš ani 77O0K ani Ryzen možno mas NB si toho veľa napísal. Ako uz bolo v diskusií gigabyte x370 gaming 5 ma problém s pamäťou 3200mhz@2133. Spotreba Ryzen je lepsia ako intel 3770K. Teploty su lepsie ako intel 3770k.Socket 1150 1155 je chudobnejší na výbavu ako AM4. No čo viem tak aj intel skylake mal problem(to uz každý zabudol). A tak isto haswell a jeho teploty? Našťastie tu intel ma REFRESH. Takže nech žije AMD Ryzen 1800X :D

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Kdybys ty nebyl úplný ko**t, tak by sis nevymýšlel lži, že Intel po vydání Ryzenu zdražuje... hňupe.

Jay
Jay
Level 16 Level 16
15. 3. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Nechapem, preco ta AMD uz davno nezamestnalo. S tvojimi radami by uz Intel dozaista drtili! :-)))

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay Asi tam pracuji same BlbeTupeJelita o)

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
15. 3. 2017 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay @Sajgon: Spis myslim ze vyrobci desek podcenili uspesnost a prodeje Ryzenu a nemaji dost Desek, ze to hazi na AMD no prece nereknou sorry trochu jsme to podcenili nase chyba. Koupit si dneska do herniho PC 4 jadro je hodne kratkozraky, uz dnes je xy her a aplikaci ktere dovedou velice dobre profitovat z 8 jader, nehlede na celkovej vyrazne lepsi chod systemu, kde nemusim vicemene resit co bezi nebo nebezi na pozadi.

mike99
mike99
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay @Maxik: Jo, vyrobce si rekne, fajn, za pul roku (pry) bude vydan Ryzen, ktery (pry) bude mit dobrej vykon, vzorky (pry) dostaneme vcas, zadne problemy (pry) nebudou, tak nasekame na sklad desetitisice nebo radeji statisice desek, co kdyby se Ryzen dobre prodaval?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay @mike99: Kde je pravda, vi jen vyrobce desek a AMD. Je zbytecne se o tom prit. Muzete to byt klidne klasicka mezi-firemni hadanka.. kdo za to muze? Jedna strana pak temer vzdy ukazuje na tu druhou. Kdo nezna podrobnosti, nema sanci vedet, jak to bylo ve skutecnosti.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 3. 2017 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Jak ukazují prodeje, všichni jsou rádi, že sis AMD nekoupil, zřejmě jsi udělal šťastným jiného zákazníka, který by jinak musel čekat na vyřešení své objednávky. :D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Přesně, Doteď bylnproblém s deskami, ale u distributorů jsou už i malé zásoby procesorů. 1700 už často není. Zajímalo by mne, jestli kdy v historii se prodávaly tak rychle CPU za 10000 a více.

BTJ
BTJ
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @jfb: Ale problem je, ze se rychle neprodavaji ... rychle se prodavaji procesory do 3 tisic. Za 10k je to jen vyslovene okrajovka, zvlaste v LGA segmentu. Pouze z takovych procesoru by vyrobce nevyzil ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @BTJ: Typická BTJ polopravda. Ano, nejvíce se prodávají CPU za 3000 apod., ale ty přijdou, neboj. Ovšem Ryzeny se prodávají extrémním tempem na danou cenovou hladinu. Pro AMD je to velká vzpruha. Je na nich mnohem větší marže, než na CPU za 3000.Prostě AMD vydělá na jednom CPU za 10000 mnohem více, než na 3 CPU za 3333 Kč.
Ovšem díky Ryzenu se podařil AMDčku hype, který pomůže prodejům i levnějších procesorů.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 3. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @jfb: opetrne s tim "extremnim tempem", vsude jsou skladem ve velkem mnozstvi a nejaky desky jsou treba na czc od kazde tridy. Cekal jsem ze i pres vyssi cenovy level nebudou cpu dostupne dva mesice. Tohle je minimalne divne.

mike99
mike99
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @hnizdo: Na dvou nejmenovanych eshopech to je videt, Ryzeny se uz propadaji v poradi dolu. Ale taky muzou vsichni cekat na ty desky, ze... ;)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @hnizdo: Během těch pár dnů se prodaly velké stovky Ryzenů, podle toho jakým tempem mizí u distributorů. Prý v první várce mělo jít do ČR celkem 2500 kusů. Což je na tak drahý retail IMHO hodně. 1700 bez X začínají být docela nedostatkové.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @mike99: CPU za 10+k asi jednak neni pro kazdeho a jednak se urcite najdou lidi, co daji prednost Intelu, treba uz i jen k vuli hernim testum, kde je momentalne 7700k sazka na jistou.
Pro urcitou skupinu lidi (treba i pro mne), je ale Ryzen opravdu bomba. Neco, na co jsem cekal nekolik let, a byt je to drahe, tak ve srovnani s intelem, je to za hubicku.
Urcite se najdou i taci, co vyckavaji, preci jen ty porodni bolesti tam jsou, a hlavne desky a biosy potrebuji jeste cas.
http://www.guru3d.com/news-story/amd-gives-pointers-on-how-to-improve-ryzen-1080p-game-performance.html

TomG
TomG
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Není to napsáno moc taktně vůči fandům AMD, ale ve většině musím také souhlasit. Ryzen provází ze začátku dost problémů a v herní oblasti, kde jsou největší prodeje, zvolí většina osvědčený Intel s vysokým výkonem na jádro. Vyloženě na práci je to super procesor, o tom žádná. Jsem zvědavý co předvedou v konkurenci i5 procesorů a Pentia, tam se bude lámat chleba.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Přestaň lhát a cpát sem tyto srajdy.

fanda99
fanda99
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb BTJ má, ale ve všem pravdu. A navíc žádný patch pro Win systémy nebude. Ryzeny jedou jak mají, to je prohlášení přímo AMD. :oops:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @fanda99: Nebude patch na sheduler. Ovšem bude patch na power management.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @fanda99: Opravdu musím vyvracet každou větu? Ano, BTJ v každé větě lže, či překrucuje.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @fanda99: jj da se s tim souhlasit ale bohuzel neupresnil jaky ze to je nejvetsi cesky eshop? Vlastne ani nemusi, ceske je jen CZC, Alza ma vlastnika v Kyperske republice :lol: takze ani dane zde neodvadi :!:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @kalda69: Ja nevim, jak muze nekdo nad BTJ vymyslenyma vecma vubec premyslet. To co je tam napsano, to je jedna ptakovina zmastena s druhou a do toho par nejakych faktu..takovy gulasek nesmyslu.
Rozebirat to nema cenu..proste jedna hloupost za druhou.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @kalda69: Alza má sídlo v ČR, takže daní u nás.

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @kalda69: Asi sem divný, ale v Alze sem nikdy nic nekoupil o)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @jfb: OK nejspis moje chyba, nekde jsem cetl clanek ze kdyz veskery akcie prepsali prave na Kypr tak si chteji financne pomoct. Jeste si to zchecknu

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Sajgon: ani CZC není české ... Kellner ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 3. 2017 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @kalda69: Ono jsou různé daně
1) daň ze zisku firmy - platí dle sídla, tedy u nás, daň je 19%. Nehledě na to, že důležitější je odvod DPH u nás.
2) daň ze zisku majitele - z toho co si nechá pro sebe z už jednou zdaněných peněz. Zde je to složitější, jsou různé předpisy pro právnické a fyzické osoby atd. Ale v tomto případě firma - majitel na Kypru je nedaní.

Reklama
Reklama