Zpět na článek

Diskuze: Výsledky AMD za Q1/17 - drtivý pád zpět do reality

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dusan
Dusan
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, pro červené socky jsou 7 Ryzeny příliš drahé, toť bez debat, každý normální uživatel sáhne po stabilitě Intelu, né po stavebnici atomové bomby Ryzen, udělěj si sám, a potom opatrně odnes na hnůj a rychle uteč. Vega je jak jitrnice kterou svět nikdy neviděl, chce to, aby to AMD už někdo pořádný koupil a dal tomu řád a hlavně bič.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan Mas moznost vlozit zasadni podil do Amd meze se ti nekladou aha ja zapomel ty si jenom machr u klavesnice,ale ve skutecnosti opaleny chlapec na davkach... :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
4. 5. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan Aha, a Intel vobec nie je "dodělej si sám". Vsak za 400€ co by si chcel, nebodaj letovany heatspreader ako u AMD.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel jenže tam je to letování asi nutnost ... bez něj máš doma za týden jen smaženku ...

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @gogo1963: Za to 7700K na defaultu teplotu i přes 90 °C s výkonným chlazením, to bude úplná lednička, co? :roll: A největší gól je to, jak lidem Intel radí, že by neměli 7700K taktovat http://www.pcgamer.com/intels-tells-core-i7-7700k-owners-to-stop-overclocking-to-avoid-high-temps/ To je panečku kvalita!!! :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Blue Storm: :roll: mám už rok přetaktováno a nikde nic. On totiž výrobce sice tyto procesory označí za přetaktovatelné a odemče je, ale upozrňuje na to že to tomu procesoru nesvědčí. Je to právě plus intelu. AMD ti to neřekne, pak se ti to rozbije a můžeš si za to sám.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan Ty jsi opravdu vypatlanej ubožák a ještě to tady zveřejňuješ.
Jinak já jsem ta socka, co si koupila R7 a nataktoval jsem ho. Výkon super, starej Intel 2500k už ztrácel dech a navíc zlobil při startech PC (to jen k té stabilitě Intelu). Takže jo, já jsem ta socka a velmi spokojená socka 8) ty nulo :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak o stabilitě Intelů snad nikdo nepochybuje, takže ten sarkasmus není zrovna na místě, kde kdo ovšem pochybuje o tom tvém taktování Ryzenu ... jaké přetaktování je vůbec smysluplné ... možná bylo lepší počkat na nějaké 16 jádro ...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Wandraku já provozuju úplně tu první i5-750 od roku 2009, 24h denne, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce a nespadl mi ani jednou, to jen tak naokraj k té stabilitě procesorů Intel® 8) ty mrzáku :lol:

Dusan
Dusan
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Tak se pochlub kolik jsi na něm nataktoval? 4.5, 5 Ghz? Nádhero, tak jedině Stacha pod postelou můžeš taktovat, ten to ještě dá.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak :lol: :lol: Bež makat na splátky HomeCreditu, jinak ti ho exekutor sebere a zbyde ti zas jen intel. :lol: :lol:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Dusan: A proč bych to měl taktovat tak vysoko? Mě stačí mých 3,8 GHz a oproti i7700K ani ty nepoznáš rozdíl ve hrách. O aplikacích. které Ryzen umí využít už ani nemluvím.
Co máš dál?

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Crha: Jaroušku, já už roky půjčky nevyužívám, nebudu se tu chlubit kolik vydělávám, ale málo to není. Jediný co mám, tak je hypotéka, ale při splácení 17 tisíc měsíčně je to ještě pohoda

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @nostrom: od roku 2009, 24h denne, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce a nespadl mi ani jednou.. a můžeš mi rposím říct jaký systém na tom provozuješ? a co to dělá? takhle rock stable systém se zdá být skoro neuvěřitelný... a co updaty? jet na nepatchovanem systemu od r 2009 je trosku overkill.. nehodil by si nekam screen uptimu?

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @L!po: Tady ma predpokladam asi nekdo problem rozlisit pad systemu s restartovanim, ze?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @L!po: chytáš sice plusky jako na běžícím pásu, slovo nadsázka ti ale asi neříká vůbec ni :D

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
4. 5. 2017 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, co se dá dělat, akcie klesly. Ovšem po vašich prorockých "glosách" už mělo AMD/ATI krachnout dávno, což se nestalo a dokonce zvládly vydat ryzen.

Na druhou stranu, kdo před rokem 2016 nakoupil, pořád má slušný zisk.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zas bude... "komentárová veselica" :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Taky se bavím. No u hlášky: " "pololegální" transakce "pump and dump"" jsem šel do kolen a málem jsem se sesunul smíchy pod stůl :lol: :lol: :lol: úplně brečím smíchy :lol: prej pump and dump :lol: :lol: mám dost

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupuji AMD/Nvidii již 18 let. A vždy jsem dostal, to co jsem potřeboval a ještě k tomu za rozumný peníz. Nemám pocit že jsem já (či ostatní konzumenti AMD) nějak podřadný jedinec, za jakého mne označil pan Obermaier. Naopak, přijde mi rozumné, koupit to, či ono a přitom neutratit příliš moc peněz. A bohužel investice do Intelu je (byla) přesně tato věc... za hoooodně peněz více muziky. Jenže mě stačí, za málo peněz muzika :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje mě a domnívám se i většinu dalších čtenářu PcT nezajimají vaše rodinné problémy. :roll:

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 5. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha a tvůj (či Dusanuv) psychický stav, kterým nás tu denně obohacuješ, nás má zajímat ???

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @humik: Musím vyrovnat nevyrovanané síly. :wink:

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: ty hlavně vyrovnej tu paletu a pěkně ji zabal do folie, ať ti dojde od šéfa "faktura" ;)

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 5. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: ;-))

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 5. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @hrdino: :roll: :roll: :roll: přestaň fetovat, už se ti rozkládá mozek :wink:

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
4. 5. 2017 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autora jsem uhádl i když jsem si to jméno nepřečetl :D ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 autora jsem poznal už podle nadpisu 8)

Diesel477
Diesel477
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PcTuning a jeho erudovaný redaktor podnikové ekonomiky? A nebo týdeník Blesk v převleku. roflmao :?:

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
4. 5. 2017 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Diesel477 Dneska může psát bulvár kdejaký blb. :wink:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediný, co jsem přečetl je název a ujistil se, že je to duševně chorý redaktor.
Pak skočil raději hned na komentáře :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak pak ale nekomentuješ článek, ale autora a tohle je myslím nevhodná diskuze k těmto věcem ...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Najdi si nějakou ženskou a přestaň řešit ko**tiny.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom \\Jarda už má svoji princeznu, 6 dětí a 60 let, výhoda je, že na děcka máš dávky na 1080ku a dále když ti přestane stát péro, ona nic nepozná, protože bez brýlí vidí stejně piču. )))

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @hrdino: :lol: :lol: :lol: co plodíš za nesmysly. :lol: :lol: :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak dočetl jsem to jen k tomu že akcie spadli o 30%... bych praskl smíchy. Nedivil bych se kdyby celý článek byl ironicky napsaný proti intel/nvidia fanouškům. :wink:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Akcie spadl[b]i[/b]? Hňup Crha píše hůř než moje sedmiletá neteř.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @b00n: 8) Tak to si na ni rád počkám :D

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2017 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevím, koupil jsem Ryzen 5 1600, desku ASRock X370 K4, paměti Adata ZPG1 3000, sestavil a jedu, nevidím žádný problém v nestabilitě. Ani od známých jsem neslyšel jediný problém.
Jestli tam spíš u Obříka není problém v hlavě (což určitě je vzhledem k jeho nevraživosti k AMD) a hlavně někde mezi klávesnicí a židlí. Pamatuju si doby, kdy vyšly první Core procesory, to 1 z 10 fungoval správně a to nebylo jen paměťma...

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prodal jsem je 13.43 a po padu nakoupil za 9.86

b00n
b00n
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neeveew Asi tak.. já nakoupil za 3 a prodám až budou na dvacce.

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Jakej mas nick na stocktwitz

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n co vy dva debilové tady předvádíte? Dovolím si silně pochybovat, že jste svéprávní, natož abyste kupovali akcie na burze ... pokud ty akcie opravdu máte, držte huby a modlete se, protože podle těch blábolů, co tady čtu, je tady každý druhý burzovní expert a spekulant .... chce to přečíst pár řádků o burzovní problematice a neplácat kraviny v diskuzi ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n to jste jako vydělali 100Kč a s tím tady machrujete jo? :lol:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n @gogo1963: Modlí se jenom hňup co do akcií narval všechny svý úspory. Já diverzifikuju a mám proto i příjmy z nemovitostí, akcie mám spíš na hraní. Ale o tom nějakej závistivej hňup jako ty, kterej má potřebu na normální příspěvek nadávat do debilů, nemá ani tucha..

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
5. 5. 2017 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n @Crha: Někdo vydělal na bitcoinech a teď se směje ostatním :D Well played!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 5. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n @Kharnix: bitcoiny překvapili, ale stejně na to nemám odvahu, pořád si myslím, že to někdo prolomí příjdu o všechno.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[b]Problémem nejsou nasazené ceny, ale nepěkně silný dolar.[/b] Uvidíme, jak to bude s avizovaným oslabováním dolaru kroky Trumpem dosazených lidí. Významnou roli taky dále hrají ceny pamětí. Kdo má trochu rozumu, do nákupu nového hw se za aktuální situace nepohrne.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad kromě poklesu cen akcií je článek klasicky Obrovsky polopravdivý.
Meziroční nárůst 29 % v prvním Q, který je vždy tím nejslabším je naprostá bomba, zvlášť v IT!.
A tak by se dalo pokračovat.
No a prakticky prolhaný poslední odstavec nestojí snad už ani za zmínku.

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Presne, OBR je intel fanboi, troll. Akcie padly protoze se chtej zbavit mensich investoru, AMD stock se pripravuje na velkej boom. Opakuje se 2000 a 2006.

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2017 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem zahlédl název DRTIVÝ PÁD :roll: zpět do reality bylo jasné od koho to je :D

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. Zrejme od akcionaru.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. jenže Obr ten článek převzal ze zahraničních webů, o kterých se ani náhodou nedá předpokládat, že by byly "prointelovské", takže ... ne že bych Obra musel, ale v tomhle je docela nevinně :D

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 5. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 včetně těch slintů a jeho vlhkých snů jak z bulváru ?? ale prosim tě ...

palqo
palqo
Level 23 Level 23
5. 5. 2017 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Ale prosim ta. Pamatam si ten odpad, co tu daval, ked akcie stali 2-3 dolare. Teraz, padnu akcie z 13 na 11 (6-nasobok!!!) a je tu rovnaky odpad. Pritom ak si niekto rozmyslajuci pozrie medzirocny narast, tak narast zisku (pokles straty) o 30% a operacneho zisku o 58% a sam pise, ze vo vyhlade je odchod z cervenych cisel, a stale tu je rovnaky odpad.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja se musim jen smat :D - dyt toto jsou snad dobre zpravy ne ? Akcie firmy defakto na minimu + ale nove produkty za dvermi a soucasne Ryzeny tez slavi uspech - a z toho vyplyva ze akcie firmy muzou uz snad jen rust no ne ? To by potom mohlo prilakat naopak vice akcionaru a investoru :). Fandim rozhodne AMD a doufam ze se z toho at uz svepomoci ci s pomoci nekoho jineho dostanou !!! Uz jsem ani nedoufal ze budou schopni vydat konkurecneschopny produkt, ale musim uznat ze s Ryzenama k memu prekvapeni AMD zavalelo a ve Vegu tez verim ze bude vice nez konkurenceschopna - proste maji v AMD smulu, spatne nacasovani a tim i vybudovanou spatnou reputaci :(, ale jejich produkty bych rozhodne nepovazoval za fatalne spatne ci nekonkurenceschopne (kor vzhledem k financnim moznostem takove malickate firmy oproti konkurencnim majetnejsim a mnohem vetsim spolecnostem).

PS: Vsichni Intelacky a nvidijacky paka tady chytracite jak v AMD nic neumi a pritom je to jedna z hodne mala firem, ktere daly vzniku polovodicu tak jak je zname a navic jeste zamestnava jedny z nejbystrejsich mozku tedle planety ... Chtel bych na jejich miste videt vsechny chytroliny tady, ktery sotva umi svuj rodnej jazyk - ti lide co tam pracuji vystudovaly napriklad navrhy architektur logickych jednotek a obvodu nekde na MIT (vsadim se ze nikdo takovej tu neni a i se vsadim ze ty nejvetsi zde pritomni "inteligenti" ani nevi, co to MIT je a kde to je :D ...) a patri tedy mezi vubec nejnarvanejsi inzenyry teto planety. Pochybuju ale, ze tady vubec nekdo z tech chytrolinu ktery porad neco hlasaji vubec vi co je to P-N prechod, kterej se uci bud na kdejake prumerne vysoke skole anebo alespon zjednodusene dokonce i na vyucnich elektro oborech :D :D (viz predevsim Crha kterej akorat ze vsech umi delat socky a porad se ometa s HomeCreditem, ale dost pochybuju ze vubec navstivil aspon jednu odbornou prednasku na urovni z nejakeho vedeckeho odvetvi - takovy lidi fakt miluju - dela chytryho ale pritom nezna ani zakladni principy a z lidi kteri delaji objevy a o neco se zaslouzili si akorat dela pr*el) ...

Uz mi to fakt nedalo a musel jsem po dlouhe dobe zareagovat ;(, jelikoz je mi uprimne lito, ze na takovemto webu si delaji nektera individua z vystudovanych, plne kvalifikovanych a desne narvanych lidi, vypatlany zavistivy cesky paka akorat srandu a tvrdi, ze v AMD zamestnanci nic nedelaji a nic neumi - bych chtel videt na jejich miste vsechny ty tlemilky vystupujuici a machrujici tady ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel Toto je bohužiaľ trend a netýka sa to len fanúšikov Intelu či NV. U niektorých fandov AMD to býva často rovnaké, len kritizujú druhú stranu, kde tiež pracujú vysokokvalifikovaní odborníci. Častokrát sa vyjadrujú k veciam, ktorým nerozumejú ani v základe. Takže si myslím, že v tomto smere si nemá nikto čo vyčítať.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Tak to samozrejme ze u konkurence delaji spickovi inzenyri :) - vsichni tito HW navrhari, programatori a architektonici + kresliri, ... - ale ono je jednodussi delat ve firme za vodou, kde finance nehraji az takovou roli a pak na druhe strane ale umet pracovat s omezenym rozpoctem chce taky dost kumstu - a kor dokazat byt konkurenceschopny ?

Jinak ja sam jsem vlastnikem jiz relativne obstarozni i7 3930K + Asus Strix GTX980Ti, ale to proto, ze donedavna AMD nebylo schopne v dane tride nic moc jineho nabidnout, jenze ac relativne pozde, AMD uz v teto nabidce ma co nabidnout (aspon co se procesoru tyce, grafiky ale tez brzo dorazi) a musim uznat ze me velmi mile prekvapily vysledky Ryzenu, osobne a to jeste optimisticky jsem si myslel, z si Ryzen povede hure nez Haswell ale on s nim dokonce dokaze drzet krok ~~! (+ zadna prasopasta - to je dost velky a padny argument ke zvazeni koupe ~~!) a samozrejme jsem pocital i s tim, ze kolem nej bude velky hype - nu benchmarky nejsou praxe, ale verim tomu, ze v profi programech nebudou Ryzeny zaostavat, ba spis naopak, verim tomu, ze budou velmi vyhodne (jak by si asi Ryzen stal v ANSYSu nebo v COMSOLu, pripadne v Catii nebo SolidWorksu, AutoCadu ... ?) :).

TamTenOnen
TamTenOnen
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No lidi, co k tomu dodat Obermaier přešel s novým článkem. Samozřejmě klasicky shazuje AMD do pekel, ale copak jste si už nezvykli brát jej s co největší nadsázkou. Však ho známe cokoliv AMD vydá bude vždy nejhorší a odpad, ale i přesto firma AMD stále existuje. Sám osobně vlastním sestavu založenou na značkách Intel a Nvidia, ale myslím si, že každý zasvěcený člověk zná tuhle problematiku cena ku výkonu, kde co si budeme povídat a nalhávat, tak má AMD mnoho zastánců, jelikož za peníze, které vložíte do sestavy komplet AMD si zahrajete nové tituly sice v horší kvalitě, popřípadě rozlišných FPS, ale za to cena je velmi přívětivá. Zatím jsem však nepochopil, proč zde Obermaier píše stále subjektivní názory, které by v takovýchhle článcích neměli být.
P.S.:Proč takové články nepíše nikdo jiný než Ober.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dřív mi to přišlo i vtipné, prostě fanatik co masturbuje na procesorem Intel. Teď už je to ale jen trapné.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n co přesně je trapné? To, co píšo všechny weby napříč internetem? Tohle si zrovna Obr nevymyslel ani "nepřikrášlil" ...

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Má ho malýho. To je jednoduchá diagnóza.

lubosh10
lubosh10
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 03:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor si v uvodu zase hraje na chytraka, pritom ze sebe dela hlupaka, kdyz uplne ignoruje sezonni slozku.
Zasadni informace je, ze trzby Q1 oproti lonskemu Q1 vzrostly. Rict, ze trzby oproti predchozimu ctvrtleti klesly, ma stejny vyznam jako rict, ze se v zime prodalo oproti letu mene zmrzliny.
Mimochodem i pres 30% pokles akcii je jejich hodnota porad 5x vyssi nez pred rokem.

azirek
azirek
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Burzovní makléř" Obr opět řádí jako černá ruka...:-P

Raději by měl komentovat něco, o čem má alespoň trochu ponětí, aby se neztrapňoval...

Pro info, před rokem měla akcie hodnotu 3,45 USD/kus, před měsícem to sice bylo cca 14 USD/kus, ale vzhledem k postupnému uvádění nových produktů se dá dle mého odhadu výhledově očekávat nárůst na cca 15 USD...

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byt firmou Amd zazaloval bych vas pane redaktore za pomluvu co se tyka problemu s platformou,biosama atd....

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2017 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman To by bylo zabavne Jelimanku! Staci se podivat na vlakna o deskach na pctforu. Par lidi ani nespustilo instalaci win.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo A co stim ma firma Amd jeji procesory maji snad vyrobni vadu...Firma nemuze za paka jako ty kteri si neumi stahnout ovladace a novy bios...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman tak to abych já zažaloval ty kteří tvrdí že dva moduly pamětí nejedou v dualu. :roll:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD ma dobre nakroceno, naprosto paradni procesory, nova rada graf. karet pred vydanim. Takze ja bych to tak cerne nevidel. Ona ani NV co se tyka akcii si nemuze dvakrat vyskat, maji vysokou cenu za akcii ale zadny velky rust tam ted take neni. Jinak pro vsechny co plivou na AMD, budte radi ze tu je, jinak by vas intel a NV sedrela z kuze, krasny vzor je intel co dalsi generace procesoru jen nepatrny vykon....a NV by delala to same kdyby nebylo AMD

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Ano presne tak, IT a hardware je neuveritelne rychle se vyvijejici odvetvi kde velmi snadno i silna spolecnost muze prijit na buben/k bankortu ... - naopak tedy bysme meli AMD obdivovat za to, jak statecne se drzi. Viz. jeste moje prispevky vyse ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak ty procesory špatné nejsou, ale od Naprosté parády mají hodně, hodně daleko ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Právě, že jsou parádní - výkon 6900K za třetinu ceny, tvoje slaboduché eufemismy se tady prostě nechytají.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 To mas pravdu,ale co jste nekteri cekaly dvojnasobny vykon od intelu nebo co..
To fakt realne nebylo...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @jeliman: jakto? vždyť to tak samo AMD prezentovalo... dvakrát víc jader dvakrát větší výkon... :roll: Myslím že ukazovali a srovnávali časy v Blendru?

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Ale Jaroušku, zase pleteš hrušky a jablka...
Jediný, co AMD prezentovalo bylo, že mají o 40% vyšší IPC než předešlá generace AMD procesorů (nakonec je to 50%, což je fajn). Už od začátku vylo avízovaný, že mají podobné IPC jako Ivy Bridge. Nesmíš číst jen Obrovy články.

A co se týče Blenderu, tak vždy na videích bylo vidět, že AMD skončí o pár sekund dřív, kde si kruci viděl ten "dvojnásobný" výkon ???

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 5. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @wendak: až budou hotové optimalizace přeci jo a dx12

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 5. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kristova noho proč ??????

jo vlastně ono to nemá cenu číst...

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
5. 5. 2017 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už dlouho jsem neviděl na PCT prémie -26Kč a stále stoupáme :P

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D

Seamore256
Seamore256
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, mám Ryzen 1700X, prakticky od vydání, je to první CPU, který v práci neutahám (nikdo mi CPU za 30-50tis nekoupí), obdobně při srovnání ve hrách a chování ve WIN vůči i7(na sandy bridge už leží vrstva prachu ve skříni) - DOPORUČUJI VŠEM VYZKOUŠET, Ryzen je prostě úplně jiná liga. Moderní funkční platforma, dvojnásobná cache, více jader, nízké TDP, opomíjí se tu, že většina podstatných rozhraní je ukryta přímo v CPU, nikoliv vytažena přes další rozhraní a čip na MB. Mějte se krásně

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O jaké nestabilitě to furt meleš? Svoji neschopnost a hloupost svádíš na AMD? Vůbec žádné problémy s nestabilitou platformy nejsou, tak už by sis konečně mohl přestat vymýšlet ty hovadiny, co píšeš. Jsi neschopný cokoliv pořádně otestovat a ještě si vymýšlíš kydy jenom proto, aby sis mohl kopnout do AMD, šašku.

Reklama
Reklama