Zpět na článek

Diskuze: Xbox One bude část grafiky rendereovat na vzdálených serverech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ico33]si sere do huby... , uz tolko negativ ,co som cital na x-ONE, to bude skor socialna sracka s fuckbookom a statusami na cele ,ako hracia konzola, hold detsky mainstream je teraz v kurze..,

BTW -mam obydve konzole (akoze next gen) v prdeli, konecne su to viac-menej architekturou dnesne PC-cka, tak teoreticky by z tohoto kolotoca mohli profitovat pc-ckari, to tech, demo ut ,co bolo ukazane na pc ,potom na ps4 (vyzeralo slabsie, to je jasne 660 vs 680 je dost rozdiel ,trebars.., titan uz nepocitam ,to je dost drahe..) ,tak ,ale toto ut demo ,by som nechcel vydiet na ONE..., to bude hnus velebnosti.., uroven 650 ,ak nie menej.. :roll: :roll: :roll:[/quote]

To fakt, ze vidim, ze mas ..... obIdve...

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mtss]mas naprostou pravdu. Bohuzel kdyz jde hratelnost dolu, tak pekna grafika je jedine na co se clovek muze zamerit a cim se muze kochat. Taky bych radeji uvital lepsi hratelnost. (vzpominate napriklad na nadavky ze starcraft 2 nema vyhlazovani? a komu z hracu to vadi?)[/quote]

Ale to ta hrat opat nepritiahne..

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
28. 5. 2013 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony má Gaikai.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
28. 5. 2013 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos pletes japka s hruskama

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n [quote=Nedos]Sony má Gaikai.[/quote]
Sony bude používat Gaikai pro streamování PS3 her na PS4, jelikož nová konzole s nimi není zpětně kompatibilní. Kdežto Xbox One bude moci servery využít k akcelerování některých částí scény nových her. Díky tomu může hra například běžet rychleji (více FPS).

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
28. 5. 2013 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak že by aspoň tady byla účast nVidie?!? ;-)

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přestaňte psát takovéhle retardované novinky. Autorovi dávám mínus.

Tohle je holej nesmysl a místo toho aby jste jej zkritizovali jej ctrl+c - ctrl+v převezmente.

Něco jako počítání části scény v cloudu nelze. Tečka. To nejde udělat. Ať už z důvodů latencí nebo i principů jak takovej real-time 3D rendering na GPU funguje. Je to naprostá zhovadilost i blbost, korunovaná tím že "když nebude připojení spočítá se to lokálně" to by znamenalo nerovnoměrnej výkon napříč konzolemi stejného, rovněž neakceptovatelné.

Je to celý naprostá hovadina, výplod neschopného marketingu kterej dostal za úkol vymluvit se na cloud. Tečka.

Xbox one zatím vypadá jako největší epic fail všech dob MS. Možná větší než win8.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH win 8 neni fail, za to ze ho nevies pouzivat to je tvoj problem

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Konecne NAZOR. Kazdy uvazuje jak by to mohlo byt mozne a pritom dneska jsme radi, ze mame skoro rovnomerny vykon v Dual SLI/CrossFire, pokud funguje. Ne po nejakem NETu, s latencema nad 100-300ms. Blbost na entou. A fyziku pres to pocitat? A co budou delat ty jadra CPU, prosim Vas? To by zase poslalo vyvoj uplne jinym smerem, nebo rovnou do kytek, protoze by se zjistilo, ze to nefunguje spolehlive, nebo vubec. Ta konzole je jak pekny, ale chromy PES. Konzole pro hry, co ma slabsi grafiku a pameti nez konkurence. Uplacana tunou blbosti, ktere s hranim jako na konzoli nemaji moc spolecneho. A Ja se Vas vsech ptam, KDO TO BUDE PLATIT PROBOHA? Myslite si, ze Vam to MS da zadarmo? Do dneska si poradne nemuzete zahrat ONline hru! Ne to nejake sluzby navic. PS4 bude na tom lepe si osobne myslim, a jen tupa ovce bez vlastniho nazoru a usudku pujde nakupovat. Vsadim se, ze v USA bude ta konzole trhat rekordy. Amici maji tu tendenci se pro neco nadchnout, i kdyz je jim spousta veci k nicemu.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ondřej Košťál][quote=Nedos]Sony má Gaikai.[/quote]
Sony bude používat Gaikai pro streamování PS3 her na PS4, jelikož nová konzole s nimi není zpětně kompatibilní. Kdežto Xbox One bude moci servery využít k akcelerování některých částí scény nových her. Díky tomu může hra například běžet rychleji (více FPS).[/quote]

-moze..(to slovicko mam rad ,najme ked sa tyka konzol.. :lol: )

-to bolo tak- rozpravocka: bolo,nebolo -pred rokom 2007 +/- vychadzala ps3 ,stala 20 000 sk (zhruba) a sonaci sa bili do prs a dusovali, ukazovali rozne tech. dema, (este aj moji znami,boli v tranze dojebany kalerabmi a marketingom sony) ,ako budu hry vyzerat..., no a teda vyslo ps3 a vysiel crysis..,(dobre potrbovali ste 8800 ultra ,alebo 8800gtx 2x ,aby ste si to mohli uzit) ,lenze tolko teda stala aj nova konzola ,a proste crytek vyhlasil ,ze na konzole nemoze vyjst ,lebo su to sroty ,chapete ? -vysli a uz su to sroty !! :lol: :lol: (samo. ze potom nedavno ,par mesiacov dozadu vysiel aj crysis na x-srot a ps3fuj crysis ,ale v akom stave ?! ,to dobre vsetci vieme, velka rozloha s milion objektami a fyzikou nerobila dobre krabicam.., nuz a teraz ps4 je mainstream a x OneShit jefakt shit (teraz sa nepozerajme aky je tam cip,myslim vyrobcu) povedzme ze teda ps4 ma tu ,,akoze gtx660, a x-one ma 650,mozno 640 ,menej ram a vobec ,slabsi cpu...,nuz a teraz chce streamovat ,,akoze velke vypocty online..) -uz inde sa to rozoberalo -moze akurat tak pocitat nejake vedlajsie scenerie ,vykreslovanie v dialke, nejake druhorade ulohy, nie moc dolezite ,navyse optimalizacia +rychlost netu ,potom ako by ste hrali ,keby to bolo primarne ?!priklad fps -idem po ceste a zrazu zmizne okolo mna zem.., prepadnem sa a pod..,,alebo ostanem vysiet vo vzduchu..,

dalej -300 000 serverov- zoberte si to ,ze kolko bude tych konzol, a keby mali pocitat tie primarne graficke ukony ,taky neviem aky super-duper vykon by potrebovali na tie efekty.., ,preto logicky my ostavaju tie druhorade funkcie..,

moj predpoklad (aj druhych ,ktori normalne rozmyslaju) je ten ,ze ps4fuj bude vykonnejsia o DOST! ako x-oneSHIT..

-kludne sa s hocikym stavim o pravdu..!!

a ako som pisal vyssie -serem na konzole, je to krabicovy mainstreamovy odpad ,momentalne poprepachavany este socialnymi srackami, a mam PC ,PC forever !!! raz za cas upgrade grafiky a hotovo.., nebudem predsa zrat pomyje ,ked mozem jest jedlo... :wink: :D

viperman
viperman
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 ked nevies socialne siete pouzivat nenazyvaj ich srackami, chyba moze byt v tebe ze ti nevyhovuju ;)

pre bezneho cloveka na obcasne hranie je lepsia konzola ako pc. nemusi tam nic upgradovat atd

a dnes uz ludia vidia iba grafiku a pomaly ich ine ani nezaujima

ale kto nezazil casy commodoru ci amigy nepochopi

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-a to nepocitam este to ,ake budu ceny novych hier pre krabice, ked do ich vyvoja naliali miliardy! sony+MS

- DOC_ZENITH- pekne napisane, pravda, suhlasim na 100% ,som aj pisal ,ze to kazdemu normalnemu cloveku je jasne ,ze je to odrb,blblost..

,len zakomplexovnane konzoloidne deti si tvrdia svoje... :wink:

historik
historik
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže posledná výhoda konzole končí - určite sa všetci tešia na hlášky typu: Vaše internetové pripojenie je príliš pomalé, hra bude bežať v nižšom rozlíšení a s osekanými grafickými efektami. Prajeme Vám pekný deň a Happy Gaming! :lol:

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě, je to tohle sice technicky možné, ale efektivní je to velmi specifických případech a ještě to znamená poměrně hodně práce a mají se programovat 2 větve.

Čili bude to jedna z vlastností, která vypadá dobře někde na letáku a to je tak všechno. Stejně tak jako 300k serverů, už jen argumentovat počtem serverů a né jejich výkonem, je hodně velká demagogie. Výkon je sice, fajn ale uploadování videa, savy v clodu a nejaky matchmaking a statisky, jsou veci velmi vykonove nenarocny. Jediny co muze byt trochu zajimavejsi, jsou servery pro multiplayerovy strilecky, ktery by pocitali desitky a stovky hracu (ala onlinovky).

XboxOne, velmi pravdepodobne bude uspesny, protoze bude jen jedna alternativa od Sony a ta taky bude mit mouchy. A pak si urcite zase zaplati Oprah (pry nejvlivnejsi celerbrichta v USA ) a jiny prodejny celebrity, ktery budou lidem vymyvat mozky.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 01:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neustálý upgrade PC je nesmysl největší... Osobně vlastním stařičký Q6600 a rovněž už historickou GTX 275. A jediné co si prostě nezahraju je Crysis 3. Protože si u EA řekli - nespustíš to na DX 10 HW. Tedy na PC, proč to jde na konzolích co ani DX 10 nemají... Včera jsem si stáhnul demo Call of Juarez Gunslinger a běhá to jak z praku... On HW na hry stačí v pohodě. Vo tom žádná. Horší je že ti mizerové na naší platformu kašlou. Viz GTA V které stále není oznámené na PC... Jsem v pokušení si do konce roku postavit nové PCčko, ne proto že by to stávající nestačilo(jak vidno stačí) ale prostě protože vývoj se posunul, nové procesory méně žerou, méně topí a navíc v sobě mají grafické karty, takže při browsování na internetu jede jen karta v CPU a ne velká grafika. To je rozhodně plus. Z konzolí jsem na rozpacích. Nevím proč bych měl mít doma nějaký kinect co MUSÍ být zapnutý a kdo ví co to dělá.... A z PS-4 jsem na rozpacích ještě víc. Z konference jsem se nedozvěděl nic a že se všechno bude někde "fejsbůkovat"a já nevím co... Přijde mi to jako snaha svézt se na něčem co je TEĎ populární,ale za rok dva po tom neštěkne ani pes. V tomhle je PC pořád King of the Hill, protože na něm můžete dělat x-dalších věcí a hry nemusí být na pořadu dne. Suma sumárum, PCčko s nejnovějším Haswellem a GTX 670/770 mi příjde jako lepší řešení které opět bude jen prostým hrubým výkonem drtit konzole.... Jenže - a to je merito věci-bude na tom co hrát ? Jestli mohu mít něco krabicím za zlé tak že je herní firmy upřednosťnují. Jinak jim nelze vytknout nic.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S čím MS vyrukoval při představení xbox one, to bylo opravdu o ničem. Konzole má být na hry a ne na spoustu blbin, které stejně umí už kdekterá chytrá TV. Navíc se silným zaměřením na USA. HW to má oproti PS4 slabší a to zejména zdá se v grafické části. A možná i v CPU, když výpočty určitého typu budou někde mimo konzoli. A to vše za bratru dejme tomu 12k. To bude terno. Paměť vem čert, tam to asi bude jedno a obě konzole jí konečně mají dost. NO, aby to nebylo druhé WiiU, které nezadržitelně míří do výprodejů...

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius Aj pamäť je veľmi kritické miesto ... nejde len o jej kapacitu, ale aj o jej rýchlosť a dnes už DDR3 jednoducho nestačí, teda bude stačiť, ale kvalita zobrazenia môže byť negatívne ovplyvnená :wink:

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne to pride ako zufale hasenie situacie. Mrkvosoft zistil, ze PS4 ma cca o 50% silnejsiu grafiku, co je teda riadny rozdiel, tak zacali kecat o akomsi akcelerovani z cloudu. Ake datove prenosy a aku rychlost pripojenia by to potrebovalo? Bude to fungovat od zaciatku ivota konzoly? Ci az po 3-4 rokoch? Jednoducho PR zvasty ked vidia, ze maju slabsi hardver a ludia po forach uz naznacuju inklinaciu skor k PS4. Hlavne ked Mrkvosoft uplatni nejake pritruble DRM, nemoznost predaja pouzitych hier a podobne. Navyse vela funkcii, ako napr. TV, bude mat otaznu funkcnost mimo USA. Sony zvolilo tradicnejsi pristup so silnejsim hardverom a jednoznacnym zameranim - hry. Mrkvosoft chce nejake home entertainment centrum so vsetkym moznym, ale moze sa stat, ze poriadne nepojde nic. Uvidime...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 6. 2013 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady to spíše smrdí ochranou. Podle mě hry budou šifrované. Takže úloha cloudu/serverů bude pro rozšifrování obsahu v daném požadavku hry.

To co je popsáno v článku je nesmysl. Nejen že by na to musel být engin přizpůsobený ale potřebujete na to 2x více programátorů a 4x více testování.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

si sere do huby... , uz tolko negativ ,co som cital na x-ONE, to bude skor socialna sracka s fuckbookom a statusami na cele ,ako hracia konzola, hold detsky mainstream je teraz v kurze..,

BTW -mam obydve konzole (akoze next gen) v prdeli, konecne su to viac-menej architekturou dnesne PC-cka, tak teoreticky by z tohoto kolotoca mohli profitovat pc-ckari, to tech, demo ut ,co bolo ukazane na pc ,potom na ps4 (vyzeralo slabsie, to je jasne 660 vs 680 je dost rozdiel ,trebars.., titan uz nepocitam ,to je dost drahe..) ,tak ,ale toto ut demo ,by som nechcel vydiet na ONE..., to bude hnus velebnosti.., uroven 650 ,ak nie menej.. :roll: :roll: :roll:

viperman
viperman
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 facebook je popularny takze integracia s facebookom je logicka...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Nič nebude lepšie ... vývoj konzol je oproti PC pomalý a už dnes su PS4 aj One zastaralým kúsok HW ... ich výhodou je naopak optimalizácia, ale tá tiež nedokáže zázraky :confused: A keď budeš "mrviť" hry na konzole, väčšinou sedíš pár metrov od TV, čiže sem tam ani nezbadáš chýbajúci detail :lol:
- IQLogic

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Nič nebude lepšie ... vývoj konzol je oproti PC pomalý a už dnes su PS4 aj One zastaralým kúsok HW ... ich výhodou je naopak optimalizácia, ale tá tiež nedokáže zázraky :confused: A keď budeš "mrviť" hry na konzole, väčšinou sedíš pár metrov od TV, čiže sem tam ani nezbadáš chýbajúci detail :lol:[/quote]

-prepac, ale mam full Hd 55 palcov samsung Tv a ked nemam uz len AA zapnuty ,aj ked sedim z dialky, vidim to..., to ze nejaky konzolista ,je zatrpknuty idiot, ze si to proste nechce ,nemoze pripustit, ze je to vidiet (nizsie rozliseniem, horsie textury ,poligony atd..) z dialky Tv ,je jeho blbost.., je to jasne vidiet !! to hovorim z valstnej skusenosti..., len slepy to nemoze rozpoznat... :lol:

viperman
viperman
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 to hodnotis hry iba podla grafiky? omg

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Na textúry je tam už celkom dosť pamäte, FullHD by už tiež mali zvládať, otázne však zostáva AA i keď PS4 by si s AA mala teoreticky poradiť lepšie (rýchlejšie pamäte a výkonnejšie GPU), ale všetko sa uvidí keď sa dostanú na trh a vyjdú prvé recenzie, na ktoré som veľmi zvedavý :)

hnedahlava
hnedahlava
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Nechci se nekoho zastavat, ale kdyz se ponoris do hry, tak si vazne horsiho rastru nebudes vsimat.

Grafiku clovek obdivuje hlavne ve scenach, kdy nehraje.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
28. 5. 2013 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnedahlava mas naprostou pravdu. Bohuzel kdyz jde hratelnost dolu, tak pekna grafika je jedine na co se clovek muze zamerit a cim se muze kochat. Taky bych radeji uvital lepsi hratelnost. (vzpominate napriklad na nadavky ze starcraft 2 nema vyhlazovani? a komu z hracu to vadi?)

Reklama
Reklama