Zpět na článek

Diskuze: 3× AMD Ryzen 7: procesory 1800X, 1700X a 1700 v testu 

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vydá vůbec někdy AMD Vegu a R5, nebo zas bude všude dva roky jenom hype "počkejte si"? :lol:

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha nech si daju kludne nacas. neponahla, radsej nech poladia. svoju r290 vymenim az teraz s dalsou generaciou. na 2560x1440 doteraz stacila, ked clovek neonanuje nad kazdym detailom. i secondhandovu i5 4670k vymenim teraz za kombinaciu ryzena 7 1700 a nejakej 5xx. hnat sa za kazdym mgz a % vykonu nema zmysel, pokial pomer cena/vykon nesedi. a dnes uz clvoek nepotrebuje kazdy rok-dva nutme menit pc. cpu maju vykonu i navyse a vga robia tak male pokroky, ze kazde 2-3 staci novu, az ked je skok citelny, alebo od nejakeho fanatika lacno pouzivanu.

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro microsoft sam priznal, ze ryzen ma problemy vo win 10 a upravy este len pridu. podla zahranicnych medii, win 10 nespravne rozlisuje normalne a virtualne jadra, velkost cache a 2x4 jadrovy modul ma tiez problemy oproti doteraz 2x2 moduly od intelu. az ked sa toto vsetko vychyta , dostanu sa realne testy

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 3. 2017 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro @martinmiro: Takže úplně stejný problém co měl kdysi HT od Intelu. :D Člověk by řek, že když systém umí poznat HT od nativního jádra, že mu SMT u AMD problémy dělat nebude.. no a zřejmě to tak není. :)

To může vzrůst výkon o docela hodně..

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
13. 3. 2017 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro @martinmiro: presne vravis, len to potvrdim
http://www.guru3d.com/news-story/microsoft-confirms-windows-bug-is-holding-back-amd-ryzen.html

a novsia sprava:
http://cdn.overclock.net/0/0f/900x900px-LL-0f4dfcd9_ScreenShot2017-03-12at22.40.53.png

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro @Daemonius: V odstavci III nemá být (proč? Důvod viz.I), ale (proč? Důvod viz.II)

děkuji za pochopení

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro @Daemonius: I. Nesrovnávat R7 vs i7 soc.1151
Proč? Srovnávat výkon procesorů, co má vyšší počet cores s procesorem menším počtem cores nelze. Pokud chceme přiblížit se k hodnotám odpovídající realitě skutečných výkonů, musí se testovat s odpovídajícím protikladem co má odpovídající počet cores a vláken, momentálně je to Intel Core i7-6900K, který stojí u maloprodejců kolem 31500 Kč. Naproti tomu R7-1800X stojí 15000 Kč, kde vážený pan Obermaier v závěrečném hodnocení zhodnotil v negativu jako cenu vysokou.

II. Všeobecně je známo a divím se, že nikdo v diskuzi nezmiňuje, je snažší zvýšovat výkon s menším počtem jader, je to technický a fyzikální problém s kterým se sám Intel potýká. U mnoho lidí označení R7 může vyvolávat pocit, že je protikladem i7-7700, ale není tomu tak. Tento procesor R7 je určen pro profesionální práci, kde se využije výkon multicores, na hraní digitálních her si taky nepořizujete i7-6900 a vyšší /až na vyjímky- těmto jedincům se v dnešní době přiřkl odvozený výraz z ang. enthusiast/. Ryzen R7 je skvělý v tom, že zaplnil prodejní díru mezi běžnými CPU a serverovými a to je pekelně dobře.
A mimochodem, i7-6900 je extrémně netaktovatelný až na pár podařených výrobních kousků.

III. Pro opravdové testování a srovnávání s i7,i5 kabylake bude až s příchodem řady R5.
Důvod je prostý, srovnatelný výkon s neserverovými CPU od Intelu v počtu cores a vláken, podstatně vyšší frekvence na jádro (proč? Důvod viz.I), příjemná spotřeba, cena. Řada R5 ještě vyjde v 2 čvrtletí, třeba se dočkáme i příjemných změn v cenách pamětí a upgrade počítače bude veselejší nejen pro nás všechny, kteří odolali nabídkám intelu s řadou kabylake.

Takže vážený pane Obermaiere, nepřesvědčil jste mě.

steny
steny
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Second :cry: :0

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny Ja som s vykonom spokojny, som vecny pesimista a neveril som ze by Zen dotiahol i7cku, to ze dorovnava 6900 je z rise snov, nemusi ju prekonavat, ale je vyrovnany super za polovicu , proste pre zakaznika dokonala situacia, som spokojny.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proletel jsem grafy + zaver a necetl komentare ;) Takze diky za test :)

To by nebyl Zlobrik, aby si tam aspon nekde neco nenechal... "nevyrovnany vykon.. nekdy pod FX 8350" .. tak tomu sem se opravvdu musel zasmat :))
Obstarozni Arena chess a obstarozni verze Winraru jedou rychleji na FXku a toto stacilo, aby v zaveru bylo napsano, ze vykon nekdy az pod FX 8350 :))
To ze ve vsech ostatnich benchamrcich je naopak, to nestacilo ;)

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Mi taky teda přijde že autor článku něco malinko jiného psal a malinko jiné vysledky měl v testech. V případě ryzenu mi nepřišlo z testů že by měl nějaký brutální výkyvy. Naopak sem získal takový dojem z intelu.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Vždyť ti to tam napsal. Metodika se bude měnit s novými Windows, ale pokud to nebude vyloženě nutné ponechají se i ty "obstarožní" testy. A pokud se stane, že někde bude R7 slabší než FX, pak je výraz "někdy" na místě, byť je to trochu bulvární. Ale tohle naprosto TOP recenze ze všech českých webů. Od A do Z. bez ironie, bez záludností.. za mně 1*

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 04:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Nezlob se, ale testovat SW, ktery je zalozen na optimalizacich pro danou platformu, popripade ma v sobe chyby, ktere se projevi na novem HW a tvrdit, ze je to ok, to nedava smysl, zvlaste, kdyz tohle doslova bije do oci.
Je jedno jestli to je Obr nebo nekdo jiny. To je zavadeni. Vyvozovat z toho dokonce nejaky zaver, je neprofesionalni pristup. Minimalne, mel dat pro korekci i retest s novou verzi, byt treba jen 2 ruzna CPU.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 3. 2017 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @tombomino: Já se nezlobím. Mám radost, že je zase kolem té značky tolik humbuk. Ono se to špatně vysvětluje. Ale tady fakt platí, že si tu hůl na Obra vyloženě hledáte. A to ho taky kvůli postoji z minulosti nijak dvakrát nemusím. A nakonec mu možná dáte za pravdu, protože dneska jsem četl, že ten Windows jádra obsluhuje korektně. Že je chyba jinde. Musel bych to hledat a to se mi nechce. Vyvozovat závěry je práce novináře. Jen se nesmí nijak brutálně podsouvat a jako ortodoxní oponent Obra jsem se fakt těšil, s čím přijde a když první recenzi nevydal on, tak to vypadalo, že mu zvlhnul prach. Já těžím z praxe a když brouzdám diskusemi a pozoruju ty hlášky některých odborníků, tak bychom mohli být z fleku IT velmoc. A stejně jako jsem si poštval proti sobě ty ajťáky na DDW i tady se vsadím, že fakt dobrý střeva má v kompu tax 10% max pisálků. A když napíšu, že ta recenze nijak nehaní, píšu to jako fanda AMD a Obrův oponent. A na ty, co tady a jinde chrlí teorie z Wikipedie a přebírají někdy až doslova cizí komenty, upřímně a z vysoka kašlu. Vždycky platilo, že nejzasvěceněji si popovídají ti, co tomu rozumí nejmíň. Co se vypovídací hodnoty týká, tuhle recenzi považuji za velmi kvalitní.A teď mě ukamenujte.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @danito: Souhlas, je to nejobsahlejsi recenze u nas. Urcite neni spatna (an na ten zaver s Winrarem). Autor mel trochu smulu, nicmene, co bych v dobre recnezi jeste ocekaval
- vliv pameti
- pripadna nastaveni pro zvyseni vykonu

treba tady, pekne grafy, ukazujici vykon s ruznou frekvenci pameti
https://www.ht4u.net/reviews/2017/amd_ryzen_7_1800x_im_test/index34.php

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 3. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @tombomino: Ale to všechno se přece ví. Vyšší frekvence má na Zen vliv podobně jako na Intel a omílá se to napříč recenzemi. Některé desky mají OC 3200 MHz, přijdou lepší boisy a já, když chci vidět sklenici poloplnou, tak vidím, že dostatek výkonu je tam i s "pomalejšími" pamětmi. Někde jsem se dočetl, že má vliv i to jestli SS nebo DS, takže krom té holi a psa můžu přidat i to, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. :-) Spíš se z toho dá vyčíst, že ani pomalejší paměti to vysloveně nezabijí tak, jako zabije výkon grafiky v APU AMD jednokanálová paměť. No a ten RAR? Prkotina dobrá pro honiče statistik. Kdo pakuje jen občas, ten to má u pozadí nebo má aktuální free verzi a kdo pakuje megasoubory, tak má stopro Intel a nebude to měnit. Žabomyší války. Navíc, jestli se budou ladit biosy a bude to mít dramatický vliv na výkon, tak se ty recenze určitě budou aktualizovat.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino tím chceš říct, že na staré cestě pojede i SLkový Mercedes pomalu? :D

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 To pojede ver mi kdyz tam bud sama dira... :lol:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 To nevim, do aut nedelam. Ale SW maji casto delane optimalizace, prip. jsou tam i bugy..takze se to pak takhle muze i projevit.
Hlavne je nesmysl psat takovy zaver, jeste kdyz je to skoro tutovka, ze je to 'chyba' nebo 'vlastnost' dane verze.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @tombomino: pak ta chyba, nevo vlastnost by se projevila u všech, nebo?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @jeliman: tys ještě nejel v Mercedesu, viď? :)

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: V mercedesu ne jenom Bmw,Rover sport atd...A ty si asi nevidel diry u nas na morave nekde ani moje mazdicka cx5 :twisted: to nedava.... :D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Ne.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: To takhle nemusi byt, AMD i Intel maji ruznou architekturu, pripadne v dane verzi jsou napriklad optimalizace, ktere pak pro nove CPU chybi. Tim padem stare CPU s optimalizacemi, muze jet rychleji nez nove vykonejsi CPU, protoze tam ty optimalizace nejsou. Problem je nejspise v prilis stare verzi Winraru.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @jeliman: jasně, to beru, dělal jsem si částečně legraci, ale když vidím hodnocení těch mínuskujících náctiletých dementů, přejde mě sranda a přemýšlím, že se na to vyseru, protože tady něco komentovat, to je jako cpát ocas do osího hnízda a doufat ...

Exxezz
Exxezz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @jfb: Ale ano pokud se podivame na testy s novou verzi WinRaru je situace uplne jina viz: http://www.anandtech.com/show/11170/the-amd-zen-and-ryzen-7-review-a-deep-dive-on-1800x-1700x-and-1700/20

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: S tim s tebou souhlasim obcas clovek nechape za co ty minuska... :lol:

Jay
Jay
Level 16 Level 16
13. 3. 2017 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Exxezz: Eeste jeden odkaz na test aktualnej verzie WinRAR 5.40:
http://www.hardware.fr/articles/956-12/compression-7-zip-winrar.html

Prosim Obra, aby poopravil svoje alternativne fakty.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Exxezz: No právě, to jsem tím myslel, že chyba SW, nebo jeho zastaralost se projeví na různých systémech různě.,

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Jay: Podbalubní Zdeník, doblitek.
Toto je moje scóre v Slunečníkopavouku...
http://tinyurl.com/zv59sjy
178.8ms... Dostanu taky medajlu? A co Jan Tleskač? 8)

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Jay: Zdenda zase předvedl, že když se ták ňák veme ten správnej WinRár z eráru, ty správný šachy, Kvék se pořádně zabalí do DOS krabičky, co má doteď na poličce, přimíchá se pár budubu o 4modulové paměti (viz. Intel), tak i na akcie nVidie zbude.
:roll:
Já chci Prince of Persia ! Kde mám Prince z Persie! A WolfenStein, my doma všichni hrajeme WolfenStein, už jsme skoro v posledním levelu )))

yume
yume
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 03:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @hrdino: A me vykon dosboxu zajima. Jenze je tam obdobna bota jako u historickeho winraru, ale tady je rozdil jeste vetsi - pres 10 let.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @hrdino: první odstavec je trapný i na tebe, ten druhý je skvělý, pobavils mě :D

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. proč jsou některé testy prováděny ve Windows 10 looku (Aida, Passmark) a zbytek v NT looku? V testovací metodice je uvedeno pouze Windows 10 Enterprise.

2. vážně takto vypadá Správce úloh ve Windows 10?
3. proč je v PrtSc Správci úloh jen 12 vláken, když testované Ryzeny mají 16?

Hunger
Hunger
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx Screeny se "starým vzhledem" Win mají popisek: "Ilustrační obrázek – kolik jader aplikace vytěžuje". Jsou u všech testů stejný a ukazují nějaký 12-thread CPU. Mají ti jen nastínit, jestli test dokáže využívat multi-thread nebo nikoliv.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hunger ah, no je to lehce matoucí. Očekával bych reálné PrtSc. Už jen kvůli tomu, aby bylo vidět, že daný testovací program opravdu vytěžuje to, co se hodlá měřit. Alespoň u nové platformy bych tohle očekával.

QQZW
QQZW
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdendo,takhle má vypadat dobrá recenze!Opravdu jsem to od tebe nečekal.
Jen mam jednu připomínku,je už obecně známo,že W10 mají špatnej scheduler a čeká se na opravu,takže to není chyba AMD a mělo by se to zohlednit.A pak by mě zajímalo proč je takovej brutální rozdíl mezi 7zip a winrar,když jsou to programy dělaný pro stejnou věc.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
13. 3. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Obr ma skoro vzdy dobre recenzie (vynimky sa najdu, ale nie je ich vela). Prave preto mi ani zdaleka az tak nevadi, ako niekto. :-P Troli len v novinkach, co beriem ako taky miestny kolorit na zasmiatie, zvlast samozrejme v komentaroch.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Ten Winrar je myslim jasny..stara verze programu bez optimalizaci..
Pouzita je verze 4.01 je nekde z roku 2011..
Uprimne, toto je bota autora jako hrom ;)

yume
yume
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Jestli je vazne pouzita verze dosboxu 0.65, tak ta vysla nekdy roku 2006.
Posledni oficialni verze je taky hodne let stara (0.74 je z +-2010, dal se vyvijeji jen SVN forky), ale tu bych chapal, protoze je pouzivana na GOGu.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
13. 3. 2017 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Tak hlavně, že se plácá po zádech jak to může mít všechno vychytaný, když na to měl čas :-D

Nejvíc mě dostalo (volně z paměti): Průměr průměrů mi vyšel jako ostatním, tak tím pádem je to prostě fakt.

ROFL

Jay
Jay
Level 16 Level 16
13. 3. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @simiksimik: Otazkou zostava, ci pouzitie starej verzie WinRAR nebolo autorovym zamerom.
Zial napravy, alebo reakcie, zo strany autora sa asi nedockame.
Vo vysledku teda Ryzen moze byt horsi ako Piledriver - dost odradzujuci zaver.
Jeden z komentarov bol pravdivy : Obor bude hladat jednovlaknove a archaicke aplikacie, len aby si aspon trosku mohol kopnut.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
13. 3. 2017 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá práce, moc pěkná recenze, díky. A co se týká samotných procesorů - zkrátka a dobře - AMD je zase ve hře. Sláva!

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak jsem nepochopil, jestli autor opravdu pouzil POUZE 2133 pameti, at uz mel jakykoliv duvod.
Pokud ano, tak jsou testy i herni, kde rozdil mezi 2133 a 3200 frekvence, jde az k 15% narustu (v tomto pripade ztrate) vykonu.
Pokud to takto je, autor mohl aspon udelat nekde re-test s 3200, aby ukazal kam se vysledek muze posunout.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Řešil jsem to se Zdeňkem a podstata je vysvětlena hned ve druhé kapitole na konci. Jde o podporu pamětí obecně, kde systém automaticky nastaví frekvence podle typu a množství použitých pamětí. Vyšší frekvence lze dosáhnout až taktováním, ale viz kapitola o taktování pamětí - není to ideální zatím.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Vetsina reakci pouzila alespon 2666 kit, hodne dalo i 2933.
Ja vysvetleni klidne i beru, problem je ale v tom, ze muze byt dost programu, kde se to opravdu projevi. Viz treba tady
http://www.legitreviews.com/ddr4-memory-scaling-amd-am4-platform-best-memory-kit-amd-ryzen-cpus_192259/4
Myslim, ze by bylo ferove aspon dodatecne, uvest nejaky retest, aby ctenar vedel, ze pameti mohou hrat dost vyraznou roli.
Jinak diky za test :)

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček @tombomino: Přesně tak. Benchmarky jsou jedny z mála věcí, kde dokážou paměti ukázat nějaký rozdíl a mám takový pocit, že zde AMD bylo na těch 2133MHz, ale Intel nikoliv.
Většině redakcí vyšlo, že rychlé paměti Ryzenu dosti pomáhají a výkon dobře škáluje. Zde byly použity ty nejpomalejší... Hmmm.

ps2
ps2
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdendo, musím před tebou smeknout. Čekal jsem recenzi s řečmi typu - AMD Intel pouze dorovnalo, takový výkon už tu máme nějakou dobu, každý chce pouze high-end, atp.

Nicméně tento test mi ukázal, že i ty umíš stále ještě udělat poměrně nezávislou recenzi a za to ti patří dík.
Především testy a taktování 1700 jsou zajímavé a upřímně nevidím důvod kupovat 1800X, když přetaktováním 1700 se získá podobný výkon za o 1/3 nižší cenu.

Jedinou výtku bych měl ke starším verzím programů. Chápu, že je to z důvodu zpětné kompatibility, nicméně tyto starší verze nejsou příliš optimalizované pro nové procesory... Tam by stálo za to zkusit to odměřit i v nejnovější verzi těch programů.

Ještě jednou díky za recenzi a pokud budeš dělat recenze v tomto stylu i nadále, tak máš zajištěného pravidelného čtenáře :)

P.S.: Snaž se prosím vždy více porovnávat poměr cena/výkon, fakt je dost lidí, co si koupí pc za třeba max 15tisíc a hrají na něm vše. Třeba pouze na střední detaily a fullhd rozlišení, ale stačí jim to.

P.S.2: Po dlouhé době, kdy jsem kvůli tvým článkům měl na pctuningu zapnutý adblock jsem si ho opět vypnul, protože díky tomuto článku jsem získal naději, že se z pctuningu opět stává seriózní web.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
13. 3. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ps2 Nie, ze stalo by to skusit zmerat aj na novych verziach programov.
Podla mna je to nevyhnutne. Staci sa pzoriet na konkurecny server, kde testovali na roznych verziach cinebench a rozdiel medzi R10 a novu verziou je velky v prospech AMD.

Toto zbytocne znizilo hodnotu recenzie.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Nesnížilo, nejsou to totiž jen nějaké bench programy, ale pokus o reálný prostředí. 1.8 TSI Policejní oktávka je fakt silný a rychlý auto, ale reálně mu sériová Faibe RS ujede. Takže to není o výkonu, ale o reálném použití. Jinak myslím že i ta ryzenovo neoptimalizace ve výsledku se "slabou 470" nebo GTX 960 podá v klasickém Full HD skvělý herní výsledek. Poznal jsem pár lidí s i7+GTX 1070, ale s 23" monitorem s maximálním rozlišení 1920x1080. 4K/UHD ještě není standard, vlastně pořádně ani i 2K a ani WUXGA :wink:

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
13. 3. 2017 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @kazaxx: To s tou Oktavkou a Fabiou bol zly priklad. Tu ide oto, ze boli nastavene neoptimalne podmienky na test.
Z.O. skor urobil to, ze tazsie auto s vykonym motorom testoval s uzkymi/nevhodnymi pneumatikami, ktorymi nemas sancu preniest cely vykon motora na asfalt.
Staci namiesto 185 obut 245 a to auto bude hned o niecom inom.
To urobil pri WinRARe a aj Cinebench, pricom z inych serverov musel vediet, ze taketo stare verzie su brzdou pre Ryzen.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @kazaxx: 2K je malinko větší full hd, tos netrefil, na monitorech se asi nepoužívá a WUXGA je to samé v modrém ...

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @kazaxx: tím pár lidí myslím že v mém okolí je nejvíce FX/i3/i5 s GTX 950/970 ale na 23" HD. Tihle asi rozdíl mezi i7 a holou 1700 nepoznají. Ale na hry bych počkal na řadu 5 a 6. Tam bude optimalizace ze strany tvůrců her lepší. Důkazem budiž opožďené vydání i když procáky fyzicky existují a výrobní linky jedou.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @odb: Není to o gumách ale o rozvoru a hmotnosti. Zároveň přenosu Nm na kola, který má nafta "plynulejší". Takže na dálnici policii neujede ani ferrari, ale po sjezdu z dálnice vyhrává fábie :-) Ale to bylo jen tak na okraj po výkonu aut. Když to budeme brát detailně tak i ten řidič je optimalizace u procesoru :-D

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @gogo1963: Tak u WUXGA si nemyslím. Poměr 16:10 je k nezaplacení a kdo tvrdí že ne, tak neměl možnost s takovým monitorem pracovat, hrát hry, brouzdat po netu...a cena zas tak vysoká o proti 16:9 není. Teda alespoň do rozlišení 1920x1200. U 2560x1600 už poměrně dost, ale za to může nasazení jen u profi :-/ 16:9 má podle mě význam až u 4K.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
14. 3. 2017 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @kazaxx: Monitor na stole (beru osobní domácí užívání) potkalo dvě nejvíce radikální události, přechod na LCD, přechod na UltraWide, tedy 21:9. Ten doslova rozšiřuje obzory:)
Ale nic není dokonalé samozřejmě, jinde bych byl radši za 16:10/UHD (strategie, Diablo, atd.).
Ale WUXGA vs FHD ve světle UltraWide je prakticky úplně zbytečné téma, pravda je jinde:)

insider
insider
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si trochu rypnu - JavaScript neni Java. Ac sdili urcitou cast nazvu, nemaji tihle dva temer nic spolecneho. Kdyz se pak v kapitole o JS mluvi o Jave, je to trochu matouci.

Hirogen
Hirogen
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč si AMD nepřálo, aby testoval tento redaktor...

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takhle vypadá ten vysoký standard recenzí na PCTuningu? :lol: Testování na verzích programů z doby kamenné? Tohle je vtip a ne vysoký standard. Divím se, že tam jsou vůbec herní testy na aspoň aktuálních hrách...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm No pokud pouzil opravdu jen 2133 pameti, tak to je dalsi boticka. Hlavne ve hrach, to muze hazet docela vyssi cisla.

Exxezz
Exxezz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Ta paměť byla vysvětlena již v článku a podle mě jde spíše o problém desky, který je známý. Jiné desky dokáží samozřejmě takty mnohem vyšší. Nicméně, že má AMD co na propustnosti zlepšovat je zřejmé.

Alchymistic
Alchymistic
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Zajímavé
Konečně se po letech podařilo trochu zatopit Intelu - přínosem je pro mne hlavně tlak na cenu Intelů. AMD osobně nechci ani náhodou - pro některé může být cenově zajímavou volbou.
Ostatně s i7-6700k a samsungem 950 Pro na chipsetu Z170 si vystačím ještě dlouho...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
14. 3. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Exxezz: Ono taky TLC NAND pro systémový disk není úplně dobrý nápad. Spíše jako druhý, např. pro knihovny her je perfektní.
Systém stavět na MLC (většina si o SLC nechá samozřejmě jen zdát) NAND, jasná věc:)

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Alchymistic: Se samsungem ne, mám ho v práci a nějak zpomaluje. Občas se stane že přemýšlí když chci vytvořit novou složku. Pracovní stanice HP, i7, 16GB Ram, 256GB Samsung 950, Win10, Adobe CC a Outlook. Víc tu neběží a ani nepoběží.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Alchymistic: Pro mne je za danou cenu Ryzen hodne zajimavy. DLouho jsem premyslel, ze bych sel do Intelu, ale tam do 10k jsou porad jen same 4jadra a rozdil proti FX v multithreadu za ty prachy nestoji. Ryzen 1700 je v tom naprosta bomba za 9k

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @ananta: Tak mě to je v práci jedno, já mám každá večer zálohu systému. jak chcípne, tak ráno IT vymění a já nepoznám nic. Ale domu bych to nechtěl. Tam jedině MLC i když mě umřel jeden Samsung po roce, OCZ po dvou letech a teď mám adata s 5 letou a zatím drží druhý rok. A musím uznat že rozdíl jsem ve výkonu (mezi třema) nepoznal.
Jen je zajímavostí, že v MacOS X 10.10 je stejný SSD rychlejší než na Windows 10. načítání, ukládání. A co mě štve, tak že na Windows 10 na MSI7815 s novýma driverama, je fleška také pomalejší než na macu až o 15MB/s :?:

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyšší cena + cena desky + DDR4
+
Vyšší cena + cena desky + DDR4
+
Vyšší cena + cena desky + DDR4

A Intel osadíme do vzduchu a paměť má imaginární :D

morke
morke
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to se ti podařilo. PCT ti daroval oficiální trolling.
Tolik lidí nasrat a probudit Stachuje pro další článek se ti povede až s Vega.

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
13. 3. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to chvíli testuji a nastavil jsem to na 3,8 GHz CPU při 1,35v, což s přiloženým chladičem v Burn testu AIDA po 1 H znamená maximální teplotu 80 °C. Deska je Asus Prime X370 s nejnovějším BIOSem 0504, paměti Corsair DDR4 3200 2x 8 GB, které běží na 2933, více to nejde.
Za mě to je od AMD úspěch a kamarád, pro kterého to skládám, bude nadšen.

roob
roob
Level 36 Level 36
13. 3. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mna by zaujimalo, preco ma 65W i5_6400 o 40W mensiu spotrebu ako r1700 s robvnakym TDP. Nieco nieje s kostolnym poriadkom...

Ziranei
Ziranei
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Ono to bude tim ze tdp u 1151 vcetne tehle i5 je z celeho procaku a tam je i grafika ktera ale neni aktivni, tudiz nema zadnou spotrebu. Ryzeny nemaji grafiku takze tdp je jen pro cpu cast.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Protože TDP není reálná spotřeba konkrétního kusu.

roob
roob
Level 36 Level 36
13. 3. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb to veru nieje, je to maximalna spotreba. A ak ak uvazujeme, ze r1700 ma 65W, i5 by musela mat 25W, co je nerealne. Za dalsie si pozri 125W fx8350 vs napr. 140W intely... intel ma o 90W menej, hej :) 65W r1700 o 4W menej ako 95W 1700x Tomu by snad neveril ani samotny autor, keby si to sam nesfalsoval ;) lebo v inych recenziach su spotreby koser

zedoross
zedoross
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @roob: TDP nema NIC spolecneho s spotrebou. Je to hodnota vyzarovaneho odpadniho tepla!! Uz to konecne pochopte. Samozrejme to muze o spotrebe trochu vypovidat, ale neni to smerodatne.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @roob: Spotřeba je vždy orientační a klidně mohl mít super i5-6400 a horší kus Ryzenu. Hlavní je, že Ryzen prostě opravdu žere málo.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zedoross: PC nekoná prakticky žádnou fyzickou práci, kromě otáčení větráků. A CPU už vůbec ne, takže spotřeba se z 99.99999% změní na teplo.

roob
roob
Level 36 Level 36
13. 3. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zedoross: samozrejme ze to nieje to co si napisal. Kazdy jeden procesor je iny, ma ine poziadavky na napajanie a preto rozne odpadove teplo. Kedze nemozes robit na kazdy procesor zvlast chladic, tak sa procesory delia do skatuliek podla odpadoveho tepla. Tie skatulky sa volaju TDP. TDP znamena maximalne mnozstvo tepla, ktore chip vyziari a je prakticky rovne spotrebe. No procesor teda moze mat spotrebu 50W a stale byt v skatulke 65W, aj 47 moze mat aj 61, aj ... Ale nemoze mat 70W. 70W su uz v skatulke TDP 95W. Preto nemoze mat 65W intel o 40W vyssiu spotrebu ako 65W AMD. Lebo doska ten rozdiel nenarobi a vsetko ostatne je snad rovnake, ci?

zedoross
zedoross
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @jfb: Tak to bych zase netvrdil, 99.99999% je hodne prehnanych, ale jinak jo vetsina se vyzari v podobe tepla. Ale CPU posila dost signalu ven takze 99.99999% fakt ne :-).

zedoross
zedoross
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @roob: No kdyz uz si u skatulek, tak jinak. Kazdy vyrobce si TDP udava podle sveho a rozhodne neni rovno spotrebe, to je blabol hodny Crhy. AMD ma ve zvyku udavat MAX vyzarene teplo a Intel zase typicke. Slozite chipy nejsou zarovky, je jasny ze kazdej je trochu jinej a jeden a ten samej model se podle kusu chova jinak. Kazdopadne treba i ta 100W zarovka nevyzari 100W odpadniho tepla.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zedoross: A kolik to je? Jakou energii posílá ven? Když to tepelně nevyzáří CPU, tak RAM, nebo GPU nebo cokoliv. Dodaná energie do PC se musí přeměnit na jinou, takže částečně se změní na kinetickou u větráků, a zbytek je teplo.
Takže ano, energie, kterou spapá CPU se změní teplo z minimálně 99, a hodně devítek %.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zedoross: :lol: tak s takovou účinností to je luxusní přímo top. To až se dozví cikorky tak vám všechny ryzeny skoupí na topení v zimě. "Socialní správa" "Nhe, dobrhý den vinčuju, my by jsme chtěli nahlásit ztrátu 25ti radiatorů!" "Ale my vám nemůžeme nadělovat nové radiatory když si je rozeberete!" "Dopče! Všichni jsme spali, ráno se vzbudime a radiatory v prdli, to je diskreditace tohlencto" .... "Dobrý den neseme vám ty nové ryzeny, 25 jste říkali?" "ne ne od té doby už 32!"
https://www.youtube.com/watch?v=XKbZ2Zu4bAk

roob
roob
Level 36 Level 36
13. 3. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zedoross: tdp je doslova hodnota na ktoru ma byt navrhnute chladenie. TDP 65W hovori, ze na tento procesor musi byt chladic navrhnuty tak, aby dokazal odviest 65W. Inymi slovami, dany CPU vyziari najviac 65W. Ze ako to udava intel a ako amd je uplne ich vec. Druha vec je, ze 3kove alebo 4kove coreI umoznuje za danych podmienok docasne [u]podciarkujem DOCASNE[/u] umoznuje TDP prekrocit a po novom to maju aj X ryzeny.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Crha: To se týká každého CPU.

roob
roob
Level 36 Level 36
13. 3. 2017 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @roob: zle som to napisal, zas sa bude chytat za slovicka, od 3kovych alebo 4kovych core i...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze pěkná, díky! Ten DOSBox - Quake bych ale vypustil, podle mě tam nemá co dělat = pravěk.

1700 byl můj favorit, ale kupovat budu až na podzim, takže počkám jak se situace vyvine. Zatím vydržím s přetaktovanou 4770K.

Exxezz
Exxezz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 co je pointou toho videa? Nechce se mi nato koukat.... :roll:

satik
satik
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma podobnou sestavu - Ryzen 1800X, ASUS Crosshair VI HERO, be quiet! Silent Loop, G.Skill TridentZ 3200MHz 2x16 GB a moje zjištění jsou následující:

Pro některé testy dává i 4200 MHz, ale problém jsou teploty, i na 4GHz při 1.4V se v Cinebench R15 teploty dostanou postupně i na 95°C a pak zacne shazovat takty, už v idle má 65°C - někde je asi problém, moc se mi ty hodnoty nezdají.

Při 3960 MHz stačí 1.325V, ale teploty pořád i přes 90°C v Cinebenchi (po cca 10 průchodech).

Podle toho taktování koukám, že připlácet nemá vůbec smysl, objednal jsem R7 1700 a 1800X vrátím :) .

Jsem zvědavý, jestli je problém teplot s procesorem nebo s chladičem, ještě tam zkusím Noctuu NH-D14, co se mi teď doma válí.

Jinak paměti zvládaj zatím 3000 MHz a časování dokonce 12-12-12-21 - benche to zvládalo v pohodě, ale vypínalo se mi CSko, tak jsem to zvednul na 14-14-14-25 a už bez problémů.

satik
satik
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satik Nakonec jsem vzal ten R7 1700, OC stejné (4 GHz bez problémů na 1.375-1.4 V, víc jsem zatím ani nezkoušel) a teploty jsou už v pohodě, kolem 65-70°C v krátkodobé zátěži (pár minut) a v dlouhodobé zátěži kolem 70-75°C.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satik A co podvoltování, underclock? Zkoušels? Jestli jo a máš jak změřit o kolik klesne spotřeba, písni mi tu.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satik O ryzenu uvažuji, chtěl bych 1700 a taktnout na 3900Mhz (aby to ještě netopilo a nežralo jak prokopnutý, ta křivka růstu napětí s taktem je podobně jako u polarisů exponenciální), ale počkám na lepší desky, snad nějak v dalších revizích fixnou ty paměti. To, že jde o 2 slepená 4 jádra k sobě a s tím související vliv na výkon daný limitací linek a cache mezi nimi, to je OK, ale není OK, že do toho dali podivný řadič RAM, takže z jeho propustnosti udělali bottleneck v aplikacích, které rychlou komunikaci s pamětí vyžadují.

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satik mudro urobis 8)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebýt cen pamětí a intervencí, tak nevím nevím, asi bych neodolal.

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1700 je KILLER DEAL :D

OBR vdaka za recku , kvalitka 8)

ussi
ussi
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky OBRe, prekvapil jste. V podstate jste shrnul to co jsem uz "nasal" ze zahranicnich recenzi. Popravde jsem cekal, ze vytahnete nejakou spinu, jen aby jste ani tentokrat nemusel AMD chvalit. Ale kdyz uz Vy uznate, ze prislo AMD s dobrym produktem, nemuze tomu byt uz vazne jinak :lol:

humik
humik
Level 23 Level 23
13. 3. 2017 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné počtení.. jsem překvapen, zvláště závěry tohoto recenzenta (jindy "pseudonovinkáře") ... díky.

Btw. kdo dneska ještě používá winrar ? :D Tím jako nechci hanit, já jen, že jsem na něj už pár let nenarazil ...

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik co je lepsie 7zip :lol: ??

som zvedavy na odpoved :?: :idea: :?:

kapa
kapa
Level 25 Level 25
13. 3. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 :D O nič, len nechapem autora, či je to zámer alebo hlúposť, ak vidí, že stará veria programu dáva zlé, teda nesprávne výsledky, nestiahne novú verziu a neotestuje.... Najlepšia stranka v ČR na hardware a take "zamerne" chyby poškodzuju meno PCtuningu. Ryzen sa vydaril, Aj 7zip aj Winrar idu superovo, stači si dohľadať iné lepšie recenzie. :!:

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @kapa: 7 zip mi vytazuje 6core intel na takmer 99percent a je pomalsi ako winrar kt ide tak na 50 percent pri zabalovani :lol:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tleskám a smekám pane. :0
Sice by bylo bylo fajn reálnější prostředí někde ve studiu, ale nemůžu chtít vše.
Každopádně (asi po mém vyslyšeném nářku z minula) považuju tento test procesoru zatím za NEJLEPŠÍ co se dá najít. procesor skutečně prošel tím čemu je primárně určený a ukázal v jakém stavu vyšel ven na trh. Počítám že s optimalizací se vše zlepší o 5-15 %.
Skvělý test :!:

jendabek
jendabek
Level 2 Level 2
13. 3. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu, že chcete udržet testy konzistentní, ale pokud zrovna neporovnávám nové procesory s historickými kousky, raději bych viděl výsledky na aktuálnějších verzích SW.
Blender 2.5 je 7 let starý a řekl bych, že od té doby se v něm muselo udát spousta optimalizací i v oblasti samotného renderingu.

razor329
razor329
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobné sa mi recenzia nepáčila. Nic nové tam redaktor nenapísal co by som sa uz nedocital inde. Osobne CPU 1800X mám od 6.3.2017 plus MB Gigabyte x370 Gaming 5.
Co keby pctuning napísal niečo viac k celej prevádzke ako Bios, aplikáciam,regulácia fan. Samotná inštalácia CPU a chladica. Možno zohnať aj ine MB dosky. Ked uz mám čítať recenziu v CZ/SK tak neskoro, tak nech tam bude niečo viac aby sa dalo zapojit do komentárov a navzajom si poradiť. Na teste ste mali dosku Asus za 280€ clovek by čakal možno ju viac opísať alebo niečo také. Recenzie nepíšem ale PC si skladam uz od intel E6420 a takáto recenzia nema ziaden prinos pre pctuning. Nic co ste napísal čitateľa uz nezaujíma, lebo to uz prečítal inde. Ohladom toho ze by ste kúpil jedine 1700 je hlúposť nikdy by ste AMD nechcel. Napätie 1.55V ste mal iba na svojej doske ASUS. Spotreba v idle intel vs Ryzen sa preberte lebo 2,2GHz= 0,8 V vs 800mhz=0,7V tak co je uspech??? To si ma každý kupit i7 7700K a mať 38W (800mhz)idle spotrebu??? Po 5 rokoch intel ma v ponuke 7700K a bude sa písať ze ma o 17W lepšiu v idle spotrebu a v burn 30W??? Inak ak 7700K je tak úžasný CPU tak dajme porovnanie s i7 6900x??? Ale odsek s podpora pamäte sa mi páčil aby nebolo ze som nic pozitívne nenapísal. A ano Ryzen 7 1800x je lepsia voľba ak nechcete mat stale pretaktovane PC a napätie na 1,45V ako redaktor pise o Ryzen 1700. Ano podpora Pamäte je uboha a nechápem čo viedlo AM4 k takémuto kroku. Mam G.Skill 2x16gb 3200MHz@2133mhz. Prechádzal som z intel i7 3770K@4,2GHz, takze intelak :-). Skuste na pctuning písať nieco viac ako ine stranky. A neda mi ked niekto pise ako zapor DDR4 nakoľko nikto netúžil po DDR4 podla mna nemajú ziaden prinos.Radsej DDR3 2133mhz s CL9.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 Tato recenze bylo po stránce aplikační. Pokud chcete po stránce tuningu, myslím že podobná byla minulá. Tam se pokusil taktit. Regulaci fan beru jako velký OMG :shock: Jinak proč kupovat procesor a hned ho taktit? Jakože aplikační výkon nového procesoru (ať už AMD nebo Intel) je nedostatečný pro provoz :?: Kolik pracovních strojů ma procesor v OC? myslím že 0. Kolik hráčů ma procesor v OC? 1/3? Proberte se, drtivé většině hráčů stačí obyčejná i5 s GTX 970/980. To že z celé plejády hráčů her musí mít 1/4 jich i7 v X99 pod vodníkem na 5GHz neznamená ža to musí mít každý. Pokud vám v recenzi chybí na co jste přišel vy, podělte se. Hanit umí každý.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 co nové tam asi měl napsat? Něco jako "OMG, WOW, NICE, Excellent, God bless AMD" pak bys byl spokojen s výkonem Obra? :D

Reklama
Reklama