Zpět na článek

Diskuze: VHS zmrtvýchvstání - Alien: Romulus bude mít VHS edici pro ty největší retro maniaky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 10. 2024 06:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked som prvy krat videl ten trailer a ten kasting, tak prve co ma napadlo, ze ci to ma byt nejaka parodia na aliena. Mi to pripomenulo 200tu epizodu Stargate, kde si presne z tohto robili srandu.

No proste hotova katastrofa tieto "moderne" filmy.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

UZ dobrych 10rokov +++ sa recykluje recyklovane, lebo doba je uboha a nikomu sa nechce vymyslat nieco nove. A ak nahodou, tak to dopadne na houbeles, cest vynimkam, ale tych je malo. Bol som svojho casu na jednom filmovom festivale, a pri otazkach som sa opytal , preco danna postava stale striela a neprebija. Odpoved bola, ze prebija v prestrihoch, aby to divakom nebralo zazitok z kcie. To uz radsej Ramba, a dokonca aj v parodii:P. Bude to viac uveritelne.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
23. 10. 2024 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec V tom připadě bych se zeptal, kde je teda ten vozík s municí, protože tolik toho u sebe mít nemůže, taky v prestrihoch? 😁

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
23. 10. 2024 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 ved prave o tom som pisal. :P Ale pre mladych konzumentov to je ok, oni sa uz nezmyslaju nad tym: co, preco, ako, proste iba konzumuju. Na konci zhodnotia nuda etc. zozranych par paklov chipsov zaliatych 2l kolou.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
22. 10. 2024 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to bylo na Betamax, to by bylo cool... :D

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 12:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud chce někdo VHS nostalgii, nechť jukne na dokument Králové videa 😉

EDIT: A pro milovníky AvP doporučuji Muzeum filmových legend v Kutné hoře.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada @Cemada Tak nejen tam, jsou na víc místech. Já byl v Kroměříži a taky supr.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 12:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Jasně, ale v Kutné Hoře je to speciálně zaměřené na AvP, což by mělo být jen tam (pokud nedošlo ke změně). My tam byli v r.2022. Umístění do sklepních prostor je zajímavou volbou a na atmošce to přidává.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Cemada https://imgur.com/a/7RsMjlB Jsem narychlo našel pár fotek s tématikou Alien, Predator ..

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 13:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 OK, taky něco málo přihodím 😁 https://imgur.com/a/ph1PVVD
Světelné podmínky občas na prd.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 14:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Cemada Tak člověk nesmí fotit mobilem, tohle jsem fotil bývalým Nikonem Z6.2 + 24-70 f4.0 mám pocit.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Ano, nebyli jsme ideálně vybaveni. Ale stejně to je max. na soc.sítě nebo poslat přes whatsapp, takže nebylo třeba tahat bágl s fotovybavením 😂
Koukám, že pro tuto pobočku mají i vlastní web: https://www.aliensmuseum.com/

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Cemada Jojo mají, rád se tam konečně mrknu někdy, máme to na druhou stranu ČR, tak až bude cesta, poslední dobou jezdíme víc na sever, než na západ.

snejdy88
snejdy88
Level 20 Level 20
22. 10. 2024 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Moderní telefon dokáže scény ve tmě z ruky nafotit leckdy i líp než CSC. Pokud má dobrej noční režim.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 15:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Jakub Šnejdar Ani ne, mám Xiaomi 13 PRO a stojí to za hovno, každý telefon je jen blbej telefon dopočítávanej tunou sw, ale fyziku neojebeš, ta pidičočka a malý čip ti logicky nic nevykouzlí, natož v noci.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Jj, přesně takhle taky reaguji na focení mobilem. K tomu jen dodám: Jasně, na tom mobilu a soc.sítích to možná dobře vypadá, ale nechtěj vidět originál 1:1.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 11:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou, pustit si nějaký večer takové retro na videu se starou tv, to by mohl být supr nostalogický zážitek.

Film jako takový řekněme nenadchne neurazí, byl jsem na tom v kině (po cca 10 letech, kdy jsem nebyl na ničem, protože není na co a domácí kino má svoje plusy). Ono obecně dnešní filmy, naprostá většina stojí za naprosté hovno. Přitom filmaři mají techniku a rozpočty o kterých se dřív nesnilo a přesto nikdo není schopný natočit kvalitní filmy, všude samé tupé nebo divné scénáře, nezajímaví herci, divná výprava a hlavně nechutný CGI bordel kam se člověk podívá. Praktické efekty jsou praktické efekty, navíc CGI hrozně stárne, protože při dnešním tempu je už dnes v době natáčení zastaralé.

Jsem strašně rád, že jsem jako kluk zažil éru Arnolda, Slye, JCVD a dalších .. ti dnešní mladí ani nemají mít v kom vzor. To samo hudba, když vidím ty vyplatlané negry ověšené zlatem, přitom v mozku totálně nasráno, žádné hodnoty, to je naprostý humus ke zblití.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
22. 10. 2024 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Přitom ve filmech ty tvé vzory působily stejně vypatlaně, jako ti dnešní negři co kritizuješ 😉 Jo nostagie je mrcha...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 15:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Ani ne. Mělo to hlavu a patu, i ty Bcka měly jasně definované zlo, dobro a hrdinové měli charakter, neřešily se žádné chujoviny. Dnes máš v kazdym filmu na silu bilou drzku, cernou, zlutou a jeste teplouse a nevim co jen z povinnosti. Dřív ve Smrtonosné zbrani Riggs řekl "pojd, ty jsi cernej, ja silenej, bude zabava" a taky, ze byla, nikdo nic neresil. Dnes je to debilita sama a vyhrava kdo je vetsi retard viz posledni pseudoolympiada. Vsak si cum na ty novodoby picoviny, ja zustanu u klasik a kdyz se neco z novych povede, budu rad.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
22. 10. 2024 16:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @LV426 V tom současném, na sílu protlačovaném zastoupení všech ras a pohlaví máš samozřejmě pravdu, proto až na malé výjimky už nečumím ani na dnešní píčoviny. Nicméně, zlatý fond filmů z konce století tvoří nejednoznační hrdinové typu Rick Deckard, "záporák" Roy Batty, nebo Ripleyová, kteří dokáží stále oslovovat i dnešní mlaďochy. Takže to jasně definované zlo a dobro a jasný charakter asi nebude tou zásadní definicí dobrého filmu.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Davam +, ale kto ma este funkcny VHS prehravac? Kto ma SCART na tv, Ja jeden este mam od Sony 8 hlav, ale pokial sa apon 4 krat za rok nezapne tak to uz ide papapapapa....udrzba je trochu narocnejsia premazat vsetky mechanicke komponenty, sem vazelinu, tam zas olej.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Mluvíš jak stoletý dědek :))

Jó nanašich starých časů bylo ještě všechno v pořáádku..

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 23:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Jenze ona spousta veci fakt byla, svet jde do prdele silenym tempem, kdo to nevidi zije v nejake iluzi. Na co se podivas jde do prdele.. příklad fotbal, driv si narodni tym poznal od pohledu, Norsko byli norove atd, dnes nevis, jestli cumis na narodak Nemecka nebo výběr Afriky. Nebo auta.. vsechno ojebane, falesne.. falesny zvuk z repraku, misto vyfuku falesna koncovka, falesne znaceni (3.0 je dnes 1.0 trivalec).. apod. To je na jinou a dlouhou debatu, ale mam zkratka uz nejake zivotni zkusenosti a hlavne oci a hlavně ne rozum. Pokud jsi nejake ucho, co nevnímá co se okolo deje a podporuje 50 pohlavi u cloveka, tak te lituju.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
23. 10. 2024 07:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @LV426 A zase mluvíš jako dědek :-) Já to samozřejmě vnímám, chápu a soucítím s tebou. Jen to beru jako přirozený vývoj světa a nesnažím se s tím nějak bojovat a vyřvávat.

Jestli myslíš, že naši dědci nenadávali, že jde svět do prdele když viděli Kubánskou krizi, viděli jak ženské řídí auto a jak veksláci v devadesátkách bohatnou 10x rychleji za 100x méně práce než oni u soustruhu.. Tak jsi na omylu, brblali všichni stejně - jo to za nás byl ještě svět v pořádku !!! .-) Jen ti doporučuju nebýt tak senilní, zvláště pak, pokud ti ještě není 70, bude to mít totiž tendenci to být horší a horší.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 10. 2024 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Něco jiného je kubánská krize a něco jiného je, když ti z děcek dělají od mala retardy.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je čistě sběratelský gadget. Proč ne, ale koukat by na to z VHS nikdo nechtěl.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 10. 2024 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan pokud ma doma nekdo nakej retro koutek s nakou trinitron obrazovkou + stare VHS SONY video proc ne.. ale na 4K velky obrazovce to bude silenej hnus.. Takze spis jako sberatelsky kousek co by jednou mohl mit velkou cenu..

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
22. 10. 2024 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda videokazet, poslední koukatelný Vetřelec je 4 díl. Tohle ze začátku vypadalo docela nadějně i přes dnešní divný postavy a casting, ale logický nesmysle a přehnaná druhá polovina, to fakt ne. Jak říkal Vávra. Jak někdo vymyslel, že se ze spóry během půl hodiny vylíhne 3 metrová potvora, už to jde celý do kopru.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista První půlku jsem si taky říkal dobrý, teenagerský obsazení rolí sice nemusím, ale ono je to brzo požere a bude líp. Obecně byla hladina klišovitosti na snesitelný úrovni.

Kolem průchodu podchlazenou chodbou se ze zadní řady ozvalo "to je ale píčovina" a já musel mlčky souhlasit. A když pak borce dali do ruky smartgun (doteď si pamatuji na okamžik, kdy jsem ho poprvný našel v AVP2 a zaměřovač se z křížku změnil v kolečko), který na posledních 5 nábojů střílel ještě deset minut, tak jsem věděl, že je to vskutku vpiči, protože borka kromě plotarmoru dostala taky věc, kterou z hororu udělá bezduchej akčňák. Nic proti akčňákům, zlatý AVP2 (film), kdy se s tím nepárali a vetřelec vyžral celou porodnici.

No nic. první půlka celkem fajn, druhá to totálně zabila, byť tam cpali jednu referneci za druhou. Teda spíš vykrádali sami sebe a udělali z toho pohádku o pejskovi a kočičce, co vařili dort.

roob
roob
Level 36 Level 36
22. 10. 2024 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Oskar Schindler presne, s 1 sadou 450 nabojov vystrielala celu vesmirnu stanicu alienov. Podobna sracka bola posledny Predator, tie 50kg supermodelky by mohli prestat vykreslovat ako nesmrtelne vsemocne bytosti...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @roob Berme to prostě jako oodechovou popkulturní jednohubku :) Myslím že tehle film nemá snahu trumfnout Camerona. PS: Ty super silné ženské hrdinky jsou v popkultůře celkem běžné, Ripley byla taky jen poradce a na konci filmu by se vedle ní za sebe styděl i Willis. :)

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
22. 10. 2024 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Oskar Schindler Já jsem to viděl teď o víkendu a jak tady ostatní píšou, první polovina cca ok, druhá už jen mainstreamová průměrovka dnešní doby...hlavní hrdinka, byť je jí 27 let, vypadá tak na 14. Říkal jsem si, jak taková banda teenagerů přišla k vermírné lodi? Nejdřív tam říkali cosi, že nemůže opustit planetu, protože na to nemá dost hodin, ale s partou nových kámošů najednou úplně bez problémů. Potom kraviny, co mě taky udivily, jak ten alien i ten hybrid na konci, vyrostli prakticky z ničeho brutálně rychle, kde na to vzali tu hmotu? Asi ze vzduchu kolem...hlavně těžká budoucnost, ale CRT obrazovky všude, jak z 80. let...o tom, jak na jeden zásobník vystřílela celou populaci alienů, ani nemluvím...hlavně ta kyselina se hodně přehání, i kdyby to byla nejsilnější kyselina, co existuje, tak to okamžitě neudělá takový díry do ničeho...hlavně pak, z čeho by ti alieni vůbec byli?!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @roob Třeba zajímavá věc je, že v extended/directors cut Aliens (prostě dvojka) jsou vystříhaný scény s turetama, kdy alieni nabíhají na automatický palposty a ty je masakrují dokud je samozřejěmě alieni nepřekonají. Říkal jsem si proč parádní scénu která byla těžká natočit vystřihli. No údajně kvůli tomu, že když by publikum vidělo, že něco kosí alieny po tuctech, tak by ta potvora přestala mít auru neporazitelnosti a ultimátního predátora.

No a tady borka vystřílí na jeden zásobník skoro celou aliení populaci, což se předtím celé vojenské posádce nepovedlo. Asi se na rozdíl od ní báli kyseliny.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Tomcat2 Jako všechno co píšeš má hlavu a patu, a to je v tuto chvíli právě ten problém. Pokud bychom se chtěli o Romulu bavit jako o regulérně vážném "space survivalu", tak to komplet super volovina a "děcka" by se ani nedostaly z kolonie. Jenže to NENÍ to, to výše popisuješ. Je to výplach nic víc.

PS: Řeší snad někdo, že Torreto "skáče" s autem z parta paneláku do trochu nižšího patra sousedního paneláku?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @_DAVE_1 No a to je právě problém. Universum vetřelce má nějaká pravidla, fanoušci jsou na něco zvyklí a od filmu něco očekávali. Když pak dostanou něco jiného, nejsou nadšeni. Když jdu na jahodovou zmrzlinu a dostanu vanilku, tak nebudu vysloveně nasraný, ale budu stejně brblat, že jsem dostal něco jiného a chuť na jahodovou budu mít stejně. Ale to je prolém celkově dnešní produkce. Lidi něco chtějí ale cpe se jim něco jiného. Když zůstanu u té zmrzliny, tak když místo jahody dostanu vanilku, tak stále můžu být celkem spokojený a užít si to, ale já mám pocit, že teď často místo zmrzliny dostanu ledovou sprchu a pak ještě plivanec do obličeje jako bonus.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 13:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Oskar Schindler Ano píšeš to správně, zeptám se stejně jako u kolegy. Jak by sis TY představoval regulérní vetřelčí sequel po 45letech aby tě neurazil..

Šesté klonování Riplayové a sedmdesátilenou Sigurney ve vážné akční roli? Opravdu? Zkrátím to, to co ty a asi další hromada ortodoxních fans po novém filmu požaduješ je nerealistické, neproveditelné - je to dávno pryč. Vždyť princip fungování prvního Vetřelce byl v tom, půlku filmu ani nevíš, s kým máš tu čest - jak tohle uspokojivě vymyslíš v desátém filmu.

Tady se vsadilo na úplně jiné publikum a myslím že se s hejtěním i počítalo. Pokud jde o mě, Vetřelci skončili trojkou, Terminátoři dokonce dvojkou. Cokoli potom nedává dějově smysl.

Ale někdo vlastní práva a chce letadlo, LaFerrari a vetší barák - co mu brání že?

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Oskar Schindler Jako vážně? Mnohem větší procento příběhů je v knihách a komiksech, Romulus (když pominu vliv Scotta) je tomu hodně blízko.
Pokud to někdo soudí jen podle filmů, o dost přichází.

PS: I na takové uznávané klasice, jako jsou Aliens, lze najít asi tisíc faktických chyb.

PS 2: Vetřelci vždy byli zvířata, velmi silná, ultimátní, ale porazitelná.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Frankhorigan No však taky a jaké jsou ty poslední dily FnF pičoviny, poslední opravdu fajn byla 5tka, byť tam už taky některé kousky byly na hraně, a i proto je a vždycky bude nejlepší jednička, jediný normální díl při zemi a hlavně o autech. Skákání mezi baráky kde si ve slimákově s CGI bordelem je totální hnůj už.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
22. 10. 2024 14:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Frankhorigan Přesně tahle scénka způsobila to, že jsem se na další Fast and Furious už nepodíval, protože se z toho stávala díl od dílu vetší sračka a tohle bylo už trochu moc😁

No a z planety by se samozřejmě nedostali, protože s tou trochou paliva, co ta loď mohla mít, by si tak maximálně trochu zalevitovali nad zemí a to by bylo vše 😁

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Tomcat2 Já se na to nedíval nikdy, pár dílů jsem viděl se synem, protože se mu to líbilo. cílovka je tak 10-13let.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
23. 10. 2024 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Frankhorigan Představoval bych si sequel jako první půlku romula, ideálně s trochu dospělejšími protagonisty a byl bych zcela spokojený. Stačilo by vyškrtnou všechny superakrobatické scény, jednomužné masakrování zástupu alienů (tedy jednoženné) a pak tu bílou potvoru co to z embrya zvládla na supetmutanta za 2 minuty. A byl bych úplně happy. Méně by bylo více. Ta nákza marvelovským superhrdinským mrdníkem nemá ve filmech co dělat. To jste si nevšimli, že se z hororu v cca půlce stal blbej akčňák? Přitom to není o akčních scénách, dvojka a třeba i čtyřka jich byly docela plný, ale furt to byly krátké sekvence poměrně intezivního boje prokládané klidem plným očekávání kdy co zas vybafne. Tady se v půlce utrhli ze řetězu, z aliena udělali jen blbou příšeru a když je přestal bavit, tak tam dali nějakej porodní zmetek, kterej vykradli z promethea, kde to na opak byla skvělá scéna.

Nejsem žádnej ortodoxní fanda, bez problémů jsem zvládnul odkoukat obě AVPčka a řek jsme si, budiž, to byla ale řežba a nic jsem neřešil. Jen nemám rád, když ze mě scénáristi dělaj vola. Což tady udělali. Slibovali návrat ke klasice, což krásně zvládli do půlky filmu, ale pak si řekli ne, bude akčňák. Jako Ripleyová se ve dvojce musela sakra snažit, aby to nějak zvládla, ale tady ta typka u který si ani už nevybavím jak vypadala natož jak se jmenovala zapne plotarmor a jde si to vyříkat se vším co se hýbe.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
23. 10. 2024 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Krejza Vážně. Možná by bylo fajn uvědomit si chronologii, kdy co vyšlo a pak rozlišovat knížky, kde se někdo snaží budovat napětí od komixu, kterej potřebuje primárně graficky zaujmout, takže je tam mnohem víc akce. Mám v knihovničce omnibus, četl jsem knihy. O aliením universu včetně toho rozšířeného mám celkem představu. Ale když píšeš jakej koliv příběh, tak se musíš rozhodnout, jeslti je to hororovej boj o přežití malé skupinky nebo válka proti aliení hordě. Hororovej příběh, kde má hrdinka v ruce smartgun moc nefunguje :/

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Jsi už prostě starej, tohle je určitě lepší než V4. To byl absolutní nesmysl, něco jak Terminátor: Genisys. Romulus není kdovíjaké dílo, ale rozhodně to není nejhorší vetřelec.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
22. 10. 2024 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @_DAVE_1 Jo, to je ultimátní zaklínadlo pro současné sračkoidní filmy - "jsi prostě starej, nechápeš to" 😁👌 Ne, panáčku, realita je ale taková, že jsi moc tupej, nenáročnej a nemáš přehled a proto tě tyhle špatný filmy baví a nevadí ti.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Kryptofasista Děkuji za "psychologický rozbor", a na csfd mám recenzováno přes 1600 filmů co jsem viděl do konce. A myslím že se celkem orientuji.

Ano, Romulus lze počastovat jako sračkoidní film "nové generace", ale nedokážu se zbavit dojmu, že filmy hodnotíš tak, že staré je "staré dobré" - prostě nostalgie. Zatímco cokoli nového, navazujícího je často vnímáno velmi kriticky.

Ano Rumulus JE popcornovka, JE evidentně psaný pro mladé (nové) publikum a nehraje si na NIC. Jediný problém může mít se zapálenými přestárlými nerdy, rozborujícími každý frame původních filmů.

Nevím co bys po 45letech vlastně od nového Vetřelčího filmu konkrétně čekal. Že po šesté naklonují Ripleyovou a Sigurney bude v sedmdesáti klusat za Alienama jako osmdesátkách? Zakončím to otázkou, jak by sis opravdu TY představoval další vetřelčí sequel aby tě neurazil?

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Asi bych se do toho úplně nepouštěl. Těžko se na úrovni bavit s někým, kdo je na vlně nostalgie a nesundá růžové brýle.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Nevím jak on, ale já bych si nový vetřelčí film klidně představoval jako Romula, ale kdyby u něj někdo trochu víc přemýšlel. Viz komentáře nahoře, proč najednou parta děcek odletí z planety, ze které se nedalo dostat, to fakt nemohl scénárista v té své kebuli vymyslet něco smysluplnějšího? Proč je na konci to přerostlé děcko, které jakoby tam někdo nesmyslně nacpal z uplně jiného filmu, zase, to fakt nešlo vymyslet líp? Technicky je ten film zvládnutý dobře, proč to celé kazí takovýma kravinama? A scéna jak borka vykosí ve stavu beztíže všechny alieny to byla taková kokotina, bože, to fakt neviděli, když to točili, co to točí za nesmysl? Milion různých variant co mohli vymyslet a oni udělají toto, proč proboha?

PS: jasně i na tom nejlepším filmu, když chceš, vždycky něco najdeš, ale tohle jsou do očí bijící nesmysly a hlavně, když někdo najde na 40 let starém filmu chyby v době, kdy se to třeba navíc tak neřešilo, tak to se neumí poučit a vyvarovat ještě větším? Co je to za blbost toto.

Já se některý den teď chystám na druhou, tentokrát domácí projekci Romula, tak jsem zvědavý.

Jinak za mě Cameronova dvojka nepřekonatelná, potom asi jednička, v těsném závěsu často nedoceněná trojka a čtyřka najednou ve světle všech Covenantů a Prometheů nakonec tak špatná taky není, Romula jsem po kině zařadil hned za 3tku, ale kdo ví, musím si ještě pustit 4ku, abych to mohl porovnat.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @LV426 Proč tam je hromada hovadin viz. děcko,co se vylíhne v řádu minut? protože Scottt. nic víc bych v tom nehledal. Jen se podívej na Napoleona či počkej na GLadiátora 2. Bude to stejný průser.

JInak souhlas. A2, možná A1, pak nedoceněná A3, A4 na úrovni AR a pořád lepší než Covenant a Prometheus.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @LV426 Souhlasím, Romulus by samozřejmě snesl logičtější dějové postupy, konec byl pitomý, jen jsou to nechtěl spojlovat. U mě filmy velmi dobře fungují, když vím "na co jdu" a mám přiměřené očekávání - popřípadě žádné. Pro mě je Romulus taky s přimhouřením obou očí max 3/5 film, ale viděl jsem jej s 13letým synem co je už taky nerd jako poleno a ten byl od třetiny zařezaný v sedačce jako ďas. :)

A to je to, o čem mluvím. Starým bardům se nezavděčíš, ti budou nadávat už z principu - a ani se už vlastně zavděčit nechceš. Ale mladé publikum to zaujme a ještě si pak půjdou obratem pustit "dvojku".

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
22. 10. 2024 15:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Nemáš zač, rád rozšiřuju obzory. Jak jsem psal, neschopnost si představit cokoliv lepšího, to jednoduše důvod proč s tím nemáš problém. Nulový nároky.

Čekal bych něco co bude navazovat nejlépe na 1 a 2 díl, který jsou jednoduše nejlepší. Že to nebude přehnaný, že se vykašlou na nějaký debilní vymýšlení odkud se vetřelci vzali a nějaký mutanty. Že to bude napínavé, strašidelné, že tam bude casting, na který se bude dát dívat a ne naroubovanej černej Rain Man a divný ženský 150 cm trpajzlík (mimochodem Sigourney Weaver má 182 cm). Kde, jak, co kdo a kde, mi je úplně jedno. Filmy sleduju, aby mě překvapili a upoutali, ne abych jim psal scénář.

> Ano Rumulus JE popcornovka, JE evidentně psaný pro mladé (nové) publikum a nehraje si na NIC. Jediný problém může mít se zapálenými přestárlými nerdy, rozborujícími každý frame původních filmů.

Problém s tím má každý, kdo trpí alespoň minimálním logickým uvažováním. Podle tebe Vetřelce 1 točili pro domov důchodců? 😁 To je teda vtipný, že Romulus vesele vykrádá spoustu slavných scén ze starých Vetřelců, ale každý, kdo upozorňuje, jaká to je sračka v rámci série, je ten špatný a zastaralý 😁

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Kryptofasista Pleteš si nulové nároky s nulovým očekáváním. Opravdu si myslíš, že by teď poslali do kin film co přímo navazuje na jedničku a dvojku? A co tedy potom trojka? Respektive měl jsi tam přímou návaznost na jedničku nebo jsi to ani neviděl? :)

Jak říkám, před 40rky se nám vtiskly do paměti filmy a ty dnes chceš aby to něco překonávalo. Nebo to bylo regulérně na stejné úrovni. Kdyby jsi alespoň řekl to, co tvrdím já. Ideální (pro mě) by bylo, kdyby už žádný Aliení film nikdy nevzniknul. A to už platí víc jak dvě dekády.

Jenže ty čekáš na něco, co už nikdy nepřijde, ani nemůže přijít.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
22. 10. 2024 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Každý ze starých Vetřelců (1-4) je trochu o něčem jiném, každý točil někdo jiný a funguje to. Ale dneska už to z nějakého záhadného důvodu možný není a zároveň za všechno můžou zlý nerdi a fosilové? 😁Vůbec to nepřipomíná komunismus, tam taky za všechno mohli lidi, kteří si pamatovali jak to za První republiky fungovalo.

Když třeba příště někdo, kdo nemá v hlavě vypatláno, dá peníze rozumnýmu scénáristovi a režisérovi a vykašlou se na současný ideologický hovadiny a současný styl točení filmů, je dobrá šance, že to dopadne dobře. Takový film by byl na velmi dobré cestě. A to je celý problém.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Kryptofasista

1) Nefungovalo to, 4 byla holý nesmysl. Dneska totálně a právem zapadlý film.

2) To že to není možný říkáš TY. Že za to můžou přestárlí nerdi říkáš taky TY. Pokud máš lepší nápad na sequel Vetřelce, jen do toho, nikdo ti neprání celý to zrealizovat. Alespoň nebudeš mít čas kydat hlupoty na fórech.

3) Nelíbí se ti dnešní filmy (už předem víš, že to bude sračka), nekoukej na to. Prostě se dívej na Ramba, Chucka atd, a ušetříš si čas peníze i nervy.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
23. 10. 2024 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan 4 je rozhodně lepší než to co vzniklo po té.

Že to není možný říkáš ty - "Jak říkám, před 40rky se nám vtiskly do paměti filmy a ty dnes chceš aby to něco překonávalo. Nebo to bylo regulérně na stejné úrovni." Stejně to vyplývá i z dalších mouder. Asi máš nějaký myšlenkový zkraty, když si myslíš A píšeš B.

Budu dělat co chci a psát co chci, ňoumům z diit navzdory. A třeba se poser 😁

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten film by měl potenciál, když by z toho nečišela klasická teenager vyvražďovačka v kulisách alienů. S přihmouřením obou očí první půlka ještě jakž takž a v té druhé se to zvrhlo ve vykrádačku všech předchozích dílů.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Původní film byl první, který jsem na VHS viděl. Ještě s rychlodabingem. První videopřehrávač Goldstar z Rakouska za 20 tisíc

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Muj prvni VHS film Aliens (Alieni 2), Goldstar - nemecko 4tis korun v prepoctu a pasovali jsme to v Olcit aute. Na hranicich jsem ho mel na kolenou, prekryty dekou. Celnik kdyz videl chudaky cechy, nacpany v rumunskym auticku, nas radsi nechal jet...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox kde ty časy jsou 😉

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
22. 10. 2024 04:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je velké retro. Video mám stále připravené a plně funkční takže jsem připraven na tuhle laskominu 🫡 Ale ne, v dnešní době koukat na VHS na velkých placatých televizích by byl hrozný zážitek. Ale tak pro fanoušky žánru do sbírky by se mohlo pár kousků prodat. Tak či tak zajímavý a originální počin 👍

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
22. 10. 2024 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LojzaOdVedle no tak este z bazaru kupit nejaku 55-72 cm (21-28 palcovu) CRT TV (vacsie jak 72 cm CRTcka asi ani neboli) a bude to dokonale :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
22. 10. 2024 07:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de Mám dvě velké a funkční CTR televize na chalupě určené na odvoz do sběrného dvora. Ještě to možná přehodnotím a tu lepší ponechám na tyto účely. Taky mám doma ještě funkční, chipnutý playstation1 a pro ten je CTR taky skoro nutnost. 😬

czchip
czchip
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de Byly sám jsem měl 32" - reálně myslím 30" 16:9 plochou 100Hz, myslím že Thomson a Sony dělalo i 34" 4:3

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
22. 10. 2024 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @LojzaOdVedle Tu VHS by ještě mohl nadabovat Hejma, to bych si to asi koupil i já 🙈

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
21. 10. 2024 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zvlastne .. ten film je skor take TV dielko pre sucasnu gen. Nie pre mna co bol v kine na Alien v tom "svojom" case a dodnes mam VHS originalku Aliens. A rozhodne netuzim po tejto vecicke vo VHS podobe. Nie je to uplne zly film .. 6/10 .. ale jednoznacne skor v kategorii "spin-off" a urcene pre post 2000 generaciu.

czchip
czchip
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Asi jsme viděli každý jiný film. Naopak tohle je nejvěrnější film z universa Allena po prvním Allenovi, technika odpovídá, příběh postavený na lidské blbosti a hrabivosti (speciálně korporátní), android pracující ve prospěch korporátu proti jednotlivým lidem. Je tam všechno.

Vydání na VHS, jasně pár kusů pro sběratele, eventuálně lidí co to koupí a budou čekat jak vyroste cena.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK Právě naopak. Po Scottových průserech v podobě Promethea a Covenanta se zdá, že by restart mohl být na dobré cestě. A to do toho stejně hodně kecal, proto je tam miliarda referencí. Některé jsou v pohodě, ale pár je jich dost na sílu.

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
22. 10. 2024 07:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza Upřímně se mi daleko víc líbil Prometheus i Covenant. Ačkoliv by tam člověk logiku hledal jen těžko, tak alespoň byli originální. Romullus je takový obrazový slepenec všeho, co už jsme viděli v předchozích dílech.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
22. 10. 2024 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Bertram Mám to podobně. Prometheus i Covenant se prostě snaží vysvětlit původ xenomorfa, s čímž nemám vůbec žádný problém. Že to často kulhá na obě nohy, je věc druhá. A nesmyslné chování postav je věc třetí :D
Romulus není úplně zlý, ale celou dobu jsem tam viděl vybrakování předchozích filmů, takže nic nového. A to je velká škoda.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 10. 2024 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Bertram @Cemada Máte pravdu, je to vykradení všeho předchozího. Na druhou stranu je to vcelku dobře natočené, herci mi nevadí a je mi velmi sympatické, že jde o krátký samostatný příběh - ne o snahu zamotat do toho miliardu nesmyslů, nějaké hluboké zamyšlení o stvoření světa a diskreditaci Cameronových Aliens.

Svět AvP (nerozděluji na 3 rozdílné světy) je plný právě takto krátkých jednotlivých příběhů. Myslím tím knižní a komiksový.
Na hluboká dumání o nesmrtelnosti chrousta jsou dle mě jiné světy/témata.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
23. 10. 2024 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza Záleží jak se na to díváš, není to vykradené, jsou tam odkazy na staré filmy tak, aby z toho něco měl i LV426

Reklama
Reklama