Zpět na článek

Diskuze: AMD Software: Reset nebo změna nastavení sráží výkon některých Radeonů RX 7000 (a co s tím)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 10. 2023 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zozbierany navod k adm kartam: (doporucene podla belku a dalsich amd fans tu)

1 nesmiete pouzivat windows 11 , lebo vam nepojdu casto ovladace a updaty, celkovo podla amd pouzivatelov je tento system nepouzitelny.

2 musite si nahrat cisty novy windows uplne bez vsetkeho , inak vam na rozdiel od nvidie bude robit problemy a nefungovat. pokial zvolite nvidiu, ich drivery idu povetsine i na uplne zasratom starom systeme.

3 nesmiete byt technologicky neskuseny, lebo i dost skuseny pouzivatelia si nevedia poradit s problemamy casto. pokial chcete len pc zapnut a hrat sa , uplne zabudnite na amd gpu.

4 musite zvetsia kartu rozobrat, prepastovat a vymenit teplovodive pady (pokial si nekupite najdrahsiu verziu karty ako nitro)

5 kartu musite podvoltovat a najlepsie i podtaktovat, aby nezrala o 50% a viac , na nejake pretaktovanie zabudnite, inak bude zrat extremne a mozete chladit dusikom.

6 v pc musite mat velmi drahy a velmi kvalitny zdroj, inak bude hlucne a moze padat v spickach. idealne su zdroje podla pana belku okolo 250e ako ma on

7 musite mat kvalitnbu skrinku s dobry airflow, aby ste zabranili prehrievaniu, kedze amd karty dost zeru, hlavne pokial nebudete podvoltovavat a podtaktovavat.

8 prosime vas, nech nieje vasa dalsia karta nvidia po tychto skusenostiach. ale berte ohlad na to, ze usetrite s amd par korun, ktore sice miniete na elektrike casom, ale mate trosku viac ram (ak ju viete vyuzit a nie ste schopny nastavit si detaily v hre) a trosku viac rastru vykonu. sice to moze byt nestabilne a mat problemy, ale podporite konkurencny boj, aby nvidia nemala 80% trhu. serte na nejaky raytracing, to je technologia, ktoru ani v blizkej buductnosti nevyuzijete, kaslite na reflex, fungujuci av1 kodek, DLSS a DLAA a FG, ved amd uz mame sice nie moc funkcnu betu FSR3 , ktora sice robi ghosting, a pri prudkych pohyboch nefunguje, ale slubujeme raz pobezi a i na nejakych hrach. sice potom pobezi i na nvidi, ale to je irelevantne, ze by ste mohli vyuzit vsetky technologie.

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
7. 10. 2023 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dostávají místní boti nějaký odměny za nasbíraný lajky nebo to dělají zcela zdarma? Něco jako upravím Darthovi kód, zvýšíme celkovou apercepci páč tenhle měsíc nasbíral 1k lajků, sice většinu od spřátelených botů, ale nasbíral 😹

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @papez007 snad mi nezávidíš honzíku, přitom je to prosté - stačí najít věc, co udělala amd špatně.. No neber to, to je přímo bezedná jáma zdrojů, co vystačí na více životů😁

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
7. 10. 2023 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 jasně, že závidím a asi tě začnu s prominutím kopírovat, abych byl konečně šťastnej 👍

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @papez007 Souhlasím, proč si to dělat težší

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smutný příběh AMD

teoreticky by šel udělat už i článek, jak si vylepšít současné AMD karty tím, že si člověk hned po koupení rozebere a repastuje 😂 Těch případů je fakt mraky, screen z amd redditu samozřejmě..

Za mě je tohle ještě horší věc, než ovladače..Samozřejmě chudák to ani nebere jako mínus, asi to není jeho první AMD zkušenost a zapomíná, že on, jako zákazník by nic takového řešit opravdu neměl..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
8. 10. 2023 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 ale mne to pripada ako "pridana" hodnota AMD :D .Debil uz si to kupil tak to uprav aby to ako tak chodilo :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 10. 2023 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 navod k adm kartam:

1 nesmiete pouzivat windows 11 , lebo vam nepojdu ovladace a updaty

2 musite kartu rozobrat, prepastovat a vymenit teplovodive pady

3 kartu musite podvoltovat a najlepsie i podtaktovat

4 v pc musite mat velmi drahy a velmi kvalitny zdroj, inak bude hlucne a moze padat v spickach.

5 prosime vas, nech nieje vasa dalsia karta nvidia po tychto skusenostiach.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
9. 10. 2023 11:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @MuhahaMiro Já tedy musím říci, že s Win11@RX6800 zatím nemám problém. Měl jsem Win10 používané už nějaký ten pátek a tam to problémy dělalo. Hry mi nepadaly, ale při každé aktualizaci systému se mi stalo, že se systém úděsně zpomalil a nedalo se vůbec pracovat. Pomohlo přeinstalování ovladače. Trochu jsem se v tom vrtal, zkoušel různé verze, holý ovladač i celý AMD software, zkusil jsem zakázat update driveru, ale nic nepomohlo a postupně jsem se dostal do bodu, kdy jsem měl nainstalován generický ovladač a ovladač AMD se nedal nainstalovat, instalace se nikdy nedokončila, vždy to vyhodilo chybovou hlášku. Tedy jsem nainstaloval čisté Win11, nechal jsem je, ať samy nainstalují ovladač, na nic jsem nesahal a zatím to jede zcela bez problémů. Ale mám jen holý ovladač.

Nutno ovšem dodat, že jsem zkusil do PC strčit i starou NVidia GTX 1080 a tam ovladač bezchybně chodil i na "zabordelených" Win10.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 10. 2023 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Slusnak123 ved tym prichadzas o krasny super duper adrenalin a jeho nastavenia, ako povie belka.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 10. 2023 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @MuhahaMiro Vies co uz neviem zratat kolko mam rokov ale problemy na B550 nespominam ani z pred 24 rokmi na durone . A to som nikdy nemal procesor Intel .

Uz mi bezi B550 aj na windows aj na linuxe "tam nebol problem" ale ak este niekedy kupim nieco do pc jedine pouzivane a odskusane

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
5. 10. 2023 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem viděl nadpis, zatetelil jsem se blahem... joo to bude nářez v diskuzi 😹 no ale je to dost bída, tohle stratto ustojí s prstem v nose

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @papez007 0.3-1.1FPs tu resi fakt jenom zeleni ultras :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a dement to stale nepochopil 🤣🤣

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt pro nevhodný obsah.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borci bohužel, došlo mi to až teď, naše mysl není prostě připravená na AMD, oni to totiž už dávno vyřešili.. vysvětlím názorně:

AMD se sníží výkon potom, co upadne do nového defaultu, ale to AMD už ví.. a proto Windows 11 potají přeinstaluje Vaše drivery novým, trochu jiným, kde ten default bude v pořádku, dokud to zase nespadne a repeat...

Lisa je geniální

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 myslis ze nekdo pozna 0.3fps? :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ten rozdíl je vyšší, ten se pozná bohužel

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 myslis 1,1fps? :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 10. 2023 08:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Pokud si správně pamatuji, tak jste mi tu onehdá dokazoval, že 7900XTX je výkonnější, než 4080 a tam byl ten rozdíl podobný (v průměru). Tak tam jste to velice řešil. A ještě jste pak na koutku vykládal něco o zelených ultras. Nechcete snad, abych vás podezíral z účelové argumentace?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 10. 2023 09:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 On to má s tou argumentací vůbec divný, na články tady reaguje u sebe na fejsbůčku, na diskuzi tady odpovídá u sebe na fejsbůčku, a nejzáhadnější na tom je, že i tak po jednom dvou dnech z té diskuze u něj zmizí polovina příspěvků, které mu ani vysloveně neoponují, ale dělají něco tak drzého, než že k těm jeho demagogiím typu á dodávají i to bé.

To musí být strašně blbý pocit, když nemůže nikde jinde otevřít hubu, aby ho ostatní v diskuzi neumlátili, a moct se vyjadřovat jen tam, kde má diskuzi pod kontrolou a i tam pravidelně půlku lidí umlčet, aby konečně měl tu svou pravdu, která konvenuje jeho vidění světa. :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 10. 2023 11:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) Pan Belka, když už nic jiného, tak je to zajímavý sociologický fenomén. V těch procentech je trochu slabší, ale jinak mi jako hlupák nepřipadá. On pracuje s řízenou kontroverzí, tedy s tím, že někoho vydráždí, aby pak mohl vykládat, jak jsou ostatní zlí a zaujatí. Je to pro něj určitá forma sebepropagace. Sice divná, ale to je jeho volba. Je to dobře vidět v nových diskusích, kde on jako první "nahazuje udičky", aby rozproudil diskusi a pak ulovil někoho, kdo na něj bude zlý.

Tedy nejlepší způsob, jak na něj reagovat, je slušně a nezaujatě. Vím, že občas je to těžké, ale tím on nedostane, co chce. On zároveň také musí být slušný, aby mohl moralizovat, to alespoň platí pro ten jeho core nick, který lze spojit s jeho reálným jménem.

Pokud se chce chovat neslušně, musí zvolit nějaký alternativní nick. V této situaci ho poslat kamsi lze, protože on se k tomu alternativnímu nicku nemůže veřejně přihlásit, aby se neprozradil.

Pak si ještě může založit alternativní nick slušný a krmit nás různými smyšlenými historkami, aby pak mohl na facebooku vykládat, jak zelení ultras byli zlí na nějakého chudáka, kterého on se zastal.

Kdybychom měli nekonečné množství času a smysl pro poťouchlou zábavu, mohlo by být zajímavé si také založit různé alternativní nicky. Tedy třeba já bych mohl alternativně vystupovat jako nešťastný majitel AMD, který se nechal přemluvit ke koupi Nvidie, nebo jako zlý zelený ultra, který se nechal umravnit. Případně by každý mohl mít několik "mlčících" nicků, které by se diskuse neúčastnily a jen by dávaly "palce dolů" každému Belkově komentáři. Ale myslím, že časová a vnitřní morální cena za tuto "zábavu" by byla příliš vysoká.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
6. 10. 2023 13:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 když dělá tydle věci vytváří nicky a hraje si na rozdvojenou osobnost tak buď nemá totálně žádný život a je to smutné a zároveň odstrašující případ a nebo je nemocný a měl by se léčit protože todle žádný normálně smýšlející jedinec nemůže udělat

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 16:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 ja si myslim, ze na vine je jeho vnutorne utlacana homosexualita, a tyto ludia si to vybijaju inak, a preto spamuje internet kravinami a ide proti vsetkemu. kedze zije u rodicov a ma z nich strach, bude to v sebe potlacat, kym budu na svete.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 19:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro s tím souhlasím

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 10. 2023 20:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @stasek Zase to nepřehánějte, tohle už tu fakt nemá co dělat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) ale niekde musia mat jeho psychycke poruchy povod. ten clovek je extremne naruseny a ani si to zrejme neuvedomuje. jeho forma autizmu je dost specificka.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 10. 2023 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro Žijí se svou army ve světě, kde je korportát Intel a korporát Nvidia čiré zlo, které přemýšlí jen nad tím, jak hráče ožebračit a vytáhnout z nich ještě víc peněz za ještě méně, a proti němuž je třeba bojovat všemi prostředky, a korporát AMD je čiré dobro, které pro ně chudé hráče chce jen to nejlepší a jeho cílem je nabízet jim za stejné peníze stále víc a víc.

Bezmezně tomu věří, a myslí to dobře. A jenom se snaží všem těm, kdo to na rozdíl od nich ještě nepochopili, otevřít oči, aby přešli na tu správnou stranu, ať to stojí, co to stojí. Podobně jako Tvořivá společnost. https://www.youtube.com/watch?v=MNYxAmSwoZs

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) omlouvám se nechal jsem se trochu unést

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 10:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ohledne snizeni vykonu..

7800XT - pokles prumerne snimkovaci frekvence z 100,9 na 100,7Fps

7700XT - pokles prumerne snimkovaci frekvence z 82,2 na 81,1 FPS

Panecku tomu rikam pokles vykonu :) na tohle delat clanek, se asi hodne nudite v redakci, nebo nemate o cem psat :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2023 10:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Učitele, kteří ti na základce a střední (dodělals aspoň střední, že jo?) vysvětlovali procenta, by měli vyrazit.

_„ohledne snizeni vykonu..

7800XT - pokles prumerne snimkovaci frekvence o 0.002%

7700XT - pokles prumerne snimkovaci frekvence o 0,013% “_

Pokles výkonu z 82,2 na 81,1 opravdu není 0,013 %.

To je polovina výkonu, kvůli kterému připlácíš tři tisíce na přetaktované prémiové edice Radeonů a čtvrtina rozdílu, kvůli kterému každému doporučuješ nákup Radeonů místo GeForce. :-P

A samo, už se těmi svými procentními počty pochlubil i na fejsbůčku. Bože, Frištenský, ty seš takovej vůl. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) parazit Belka si tu svojskym (primitivnym) sposobom robi reklamu na svoj FB HW chliev... netreba mu tam chodit, rovnako ako na DD platok... na druhej strane, Belka zvysuje navstevnost pctuning.cz a zrejme preto je tu tolerovany

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Víme, jak zdenjší mistr lží (ne)umí počítat procenta.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @casperdeluxe mne sa paci,ako robi stale reklamu na pctuning :D

a vraj to tu nikdo necita :D skoro ako DD , kde ta varuje chrome, ze je to nebezpecna stranka a musis tam vstupit nasilu

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2023 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @MuhahaMiro No jako reklama je to nic moc, obvykle se tam člověk dozví, že článek jsem nečetl a nebudu číst, ale určitě je problém v tom, že je udělaný blbě a je zaujatý. :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2023 14:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @RickyAFF Belka je tu tolerovaný proto, že dát mu tady ban, tak o tom pindá v každé diskuzi na českém Internetu, kde ještě nemá ban, s tím, že PC Tuning taky banuje každého, kdo vyjádří nesouhlas, uplně stejně jako DDWorld.

Takže ho tu prostě „v rámci svobody slova“ necháváme, a on už se většinou zesměšní sám.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) pindanie Belku o bane na pctuningu by som vnimal ako pozitivnu reklamu na pctuning, ktory netoleruje umyselne klamstva, trolling, zavadzanie, konspiracie, parazitovanie a pod., ktore so slobodou slova nemaju vela spolocneho...

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Hehe. Jak už si ten komentář opravil :D

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Přesně tak, na co ho banovat když ze sebe nakonec sám vždycky udělá blbce :-D

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
6. 10. 2023 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Já bych mu ten perma ban dal, protože jednak akorát plevelí všechny diskuze a druhak stejně podělá PCT všude, kde může.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 10. 2023 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) urobme anketu za jeho ban. nech je to demokraticky rozhodnute:

A: belku zabanovat

B: belku zabanovat a nakopat do riti

C: belku nakopat do riti a zabanovat

D : len ho zabanovat ( nakope ho koza , ked bude na nu zase docahovat)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 10. 2023 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @MuhahaMiro Lidové soudy bych z toho zatím vynechal, tady je jasné, jak to dopadlo. A velice nic to nevyřeší kromě toho, že se tu bude motat pod jiným nickem, než se zase provalí tím, že nespočítá procenta.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2023 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) ve to by bola nahodou sranda, hadat, kdo je novy mr gapatko :D

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 10. 2023 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @MuhahaMiro Ja som za a nejaku cenu kto ho 1 odhali

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo :DDD jaj, dneska si ze sebe udělal prvotřídního šaška, co si asi tak říká těch pár pomatenců na tvém koutku, když se sem podívají a vidí, jak neumíš matiku a jak jsi tu všem jen pro pobavení 😂Hensen poslal obálku s nábojem Vágnerovi, aby na tohle napsal článek 😂😂

Pro pobavení jsem si hodil nesmysl OC a nechal kartu spadnout do defaultu. Můj normální stock limit je 3000, po pádů ovladačů, kdy se to hodilo do defaultu je to 2500. Raději to ani nepočítej, to by ti udělalo hroznej bordel v té tvé malé hlavě 😁

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2023 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 No, veskrze jej za toto další odhalení zlořádu chválí. :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) jó tak tak musím potvrdit, že přikyvují extrémní divnolidi a mám z nich jen pocit, že každej AMD fanboy je prostě magor :D

Mám tam zkušenost zrovna s jedním co tam příkyvuje, který je součastí i jedné herní skupiny - jednomu náhodnému člověku tam asi 50 příspěvko-komentáři nacpal 6900 xt - což by nebyl takový problém, není to uplně zlá karta, ale cpal mu to na hru, kde do dnes maji AMD karty microstuttering - moje komentáře na toto samozřejmě odpálkoval s tím, že jsem zelenej fanda :D a když ho pak ten člověk po týdnu začal označovat, že má ten problém, jak s tím co s tím má dělat, tak už neodpověděl, protože klasicky tomu nerozumí :D

nejhorší na tom je, že je těžké proti takovým lidem bojovat, ty prostě budou vždy. Zvlášť v čr mají lidé hodně pocit, že je AMD takový robin hood, hrdina co bere zlé nvidii a nedívají se na to tím stylem, jakým mají..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2023 17:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Mně se na tom jeho počítání hlavně líbí, že je schopný na dvou různých místech napsat, že mezi 100,9 a 100,7 je pokles o 0,002 %, a ani mu to nepřijde divný. Na to člověk nepotřebuje ani nic počítat, aby mu docvaklo, jakou napsal kravinu. :)

Jeden by řek, že po tom, co už ho na těch procentech utáhlo tolik lidí, to bude desetkrát kontrolovat, než to zase někam plácne, a vono prd. Většinou to vyřeší tak, že procenta smaže a začne mávat konkrétní hodnotou.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) mozna je belka dyskalkulik,coz je docela vtipny u cloveka ktereho (pravdepodobne) zivi vypocetni technika.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
5. 10. 2023 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ..... jeste vetsi blbec nez jsme doufali.... ale chapu ze pro hrdeho clena retarDD klubu je znalost pocitani procent ze zakladni skoly zcela zbytecna

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave napodobne

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo v com napodobne? chces povedat, ze vies po anglicky a ide ti matematika, Belka? 😂

kotkodak!

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 10. 2023 14:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo Taky kokodák?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 10. 2023 09:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Tady máte docela pěkně vysvětlené, jak se ta procenta počítají. Jsou tam i příklady na procvičení. Já to teď doma učím svoje děti, nejčastěji se chyba dělá v tom, co je ten základ (těch 100 %), ale jinak je to docela lehké, uvidíte, že vám to za nějaký čas půjde úplně samo.

https://skolaposkole.cz/matematika-zs/7-rocnik/procenta

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
6. 10. 2023 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Bez obrázků to neprojde :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 10. 2023 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Nemoc nelze porazit. Jan Bělka už od roku 2011 je nemocný a stále v tom pokračuje. To je jako byste se snažili zastavit Hitlera (který byl přesvědčen do poslední chvíle)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 10. 2023 22:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super zjištění, upřímně tohle jsou věci, u kterých je raději, když o tom veřejnost ani neví.. 😁
vzhledem k tomu, že moje 7900 xtx se až moc snaží, když dám OC FQ, tak to nechávám už raději na default a taktuju si jen paměti + natáhnu powerlimit. Hodnotu tam mám 3000, to není zas tak zlé :)

nobloch
nobloch
Level 33 Level 33
4. 10. 2023 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flame 3...2...1...

Teď vážně.

Zkusil jsem betu HWinfo na mé 6800xt a "Shader Clock" parametr tam není, tak se to asi týká jen řady 7000.

Zaujala mě ale poznámka o zadrátovaném nastavení, protože mi to připomnělo jedno nastavení v MSI Afteruburner jménem "Erase autosaved startup settings". Zde se v poznámce se píše, že se nastavení ukládají do registrů Windows. Z tohoto důvodu nepoužívám pro undrevolting a fan control Radeon Software, ale právě Afterburner.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
4. 10. 2023 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nobloch @nobloch nemá canu se tu hadat kdo ma méně zabugovane ovladace jestli nvidia nebo AMD ale co musim nvidiakum uznat ze jejich driver na gpu nevypada jako driver z poutě což na AMD vypada...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 ten driver vypada stejne uz 20 let.. proste je to 20 let starej dizajn.. taky tam nvidia skoro nic neumi, nedozvis se kolik se ti karta hreje, nedozvis se zda treba pri taktovani pameti nemas uz chyby na pametovem radici i kdyz je karta stabilni, nedozvis se kolik ti karta zere watu, nemuzes taktovat, nemuzes hejbat napetim na jadre apod apod.. Nvidia toho v ovladacich opravdu moc neumi a vyvojem se zasekla nekde pred 20 lety.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
5. 10. 2023 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo ne tenhle design driverů tu neni opravdu 20let co ja bych dal za přepínač na normální win vzhled a ne ten neprehlednej hnus..

Jo nastavení toho umi docela dost ale je to úplně k hovnu kdyz se ti to restartuje s kazdym spuštěním win... i na to řízení vetraku pouzivam msi afterburner

Lepias
Lepias
Level 1 Level 1
5. 10. 2023 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Neblábol tu. Jediný, kdo se tu zasekl – duševním vývojem – před dvaceti lety, jsi ty sám. Ukňourané ublížené děcko v dospělém těle.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 08:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 restartuje ale neni problem si vytvorit profil... ono je to spis schvalne kdyby tam nekdo neco posral tak az ma sanci po restartu zas nabehnout.. proto to kazdej resi formou profilů.. Vice mene si muzes nastavit jednotlive profily i pro urcite hry.. jako tech moznosti nastaveni je tam mraky a s kartou se da mnohem vic praocvat nez u Nvidie..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Lepias Nvidia tem neodbornym gumam odmitla posilat hw ktery by si pak mohl nechat a z toho vzniklo tech 20 let nenavisti.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Vypadá pořád stejně... To je problém? Pro mě naopak. Aspoň se v tom orientuju. Ve finále tam stejně není moc co nastavovat, když to všechno funguje bez problémů. A když chci něco ladit, použiju k tomu SW od výrobce. V mém případě Asus Tweak. Co se týče teplot, spotřeby atd, tak každý, kdo se v tom hrabe, taktuje atd., pouívá nějaký měřící nástroj, ve kterém má komplet hodnoty.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Neverim, ze je to schvalne. Kdyby ano, delala by to kazda rada ovladacu. Tento problem je na forech znamy uz par let. Dela to kazda 5-6. rada a spravi se to vzdy s dalsi radou ovladacu.
A je to otravne, po kazdem zapnuti PC nahravat profil jako idiot.
Ja to resim tak (tyka se me tento problem taky), ze nevypinam PC a plytvam tak i elektrinou, cimz zabijim ledni medvedy na Antarktide. Vlastne tu krev medvedu ma na rukou AMD, ne ja XD

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo kazdej to neresi samozrejme, vetsina vezme zelenou a nemusi resit problemy :D resi to par % amd uzivatelu a ten zbytek, co bohuzel neumi s pc nic jsou odkazany na to se naucit, proc si priste nekupovat radeon 😁

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Ano 20 let... už i staré Catalysty vypadaly stejně jako ty dneska, zas jen vymyšlíš jako ostatně vždycky, u Tebe nic nového :-) Nvidia tam žádné cirkusové položky totiž nepotřebuje, narozdíl od AMD kde se v tom musíš sakra poštourat aby Ti to pak jelo normálně :-)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @casperdeluxe jenomze kolikrat ty taktovaci utility a diagnosticky programky mohou zpusovobat problem s driverem nebo dalsim SW v OS.. takto to mas vsechno v ovladacich a nic dalsiho instalovat nemusis

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @casperrapid nejde o vzhled ale o funkce, nvidia za poslednich 20 let nic novyho nepridala, clovek se ani nemuze podivat zda se mu karta neprehriva nebo se neprehriva VRM.. proste se nedozvis vubec nic

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Lepias napodobne

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Nevím. Nestalo se mi. Kdežto zde už sám ovladač očividně způsobuje problém s ovladačem

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 10:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @casperdeluxe pokles vykonu o 0.00prd to ani neni chyba v ramci mereni :) kdyby to bylo 5%+ tak nereknu..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo Neřeším výkon... Ale očividně je zde problém s ovladačem

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
5. 10. 2023 11:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo co lzes zas že nvidia neukazuje teploty atd v experience zobrazuje vše tak tu nelzi furt teď jsi zas ze sebe udělal šaška ja bych bral kdyby jsi byl člověk co hw nerozumí ale ty jej recenzujes píšeš články a nic o tom nevíš neskutečná ostuda

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
5. 10. 2023 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Tom2308 to je tak, když v zápalu někdo píše o něčem o čem nemá páru.😎

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo "nejde o vzhled ale o funkce, nvidia za poslednich 20 let nic novyho nepridala..." samozrejme to nie je pravda, klamar Honzik Belka... zabudol si spomenut viac ako 10 rokov existujucu proprietarnu nVidia utilitu GeForce Experience, cez ktoru sa dokonca updatuju samotne ovladace GPU

https://www.nvidia.com/en-eu/geforce/geforce-experience/

https://youtu.be/0ROztB8B1YA?si=Uosyi9bYRbdGwjTM

https://youtu.be/wohazM0L-QA?si=7r6IGZIZTzQ3j04B

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5084/~/geforce-experience-in-game-performance-and-latency-overlay

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
5. 10. 2023 11:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo pokud máš nainstalovanou nVidia Experience zkus alt+r.😎 Samozřejmě nastavené rozšířené zobrazení výkonu. Ještě něco?

Jo kartu taktuji také přes Experience.😉

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @RickyAFF driver ovsem vypada takto.https://static.filehorse.com/screenshots/drivers/nvidia-forceware-screenshot-02.png experience nikdo rozumny nepouziva zvlast kdyz se musis jeste registrovat abys to vubec mohl pouzivat, tuhle prasecinu neinstaluju k zadny nvidia grafice uz velmi dlouho..

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
5. 10. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo co to meleš zas registrace dvě minuty a mas klid plus tam stahujes ovladače když už nevíš jak zareagovat tak napíšeš todle 😂😂😂😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Tom2308 proc bych mel delat registraci kvuli ovladaci ke grafice? co je tp proboha za nesmysl? to se budu za chvili muset registrovat do kazdyho programku od sluchatek, klavesnici apod??? to snad nemyslis vazne tohle

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2023 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @Stratossimo "proc bych mel delat registraci kvuli ovladaci ke grafice? co je tp proboha za nesmysl?"

ovladace Nvidia GPU nevyzaduju ziadnu registraciu, Belka

Reklama
Reklama