Zpět na článek

Diskuze: Česká veřejnoprávní média: Konečně se zakódujte a internet nechte na pokoji

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
3. 6. 2024 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, jestli to tu už někdo napsal, ale Skid Row není v SF, ale v Los Angeles.

Kisuke
Kisuke
Level 0 Level 0
3. 6. 2024 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem tu pozde ale prece. Pekna bourliva diskuze i clanek. Sem jednim z tech co kdyz zarizovali domacnost, tak prave kvuli tomu aby nemuseli sponzorovat neco mrtveho vybrali vybaveni tak, aby neobsahovalo prijimace signalu. Mam tedy presne kvuli tomuto doma velky monitor, nikoli TV. V aute nemam autoradio, ale nejaky hloupy MP3 prehravac na SD karty, ... Evidentne nejsem zdaleka takova vyjimka, kdyz to nekomu zacina uz vadit. Pojdme to alespon psat nasim politikum, ktere volime, ze nas neni uplne malo. Nebo se rovnou zorganizovat a na kavkach udelat nejake pekne retro setkani pred retro arealem (prostor by tam byl, jen nevim co na to vsichni chudaci psi co se tam venci).

Jinak v diskuzi (ale nemam nacteno cele, je to moc dlouhe) je v zasade potvrzen stav z doby pred cca 15ti lety, kdy se obcas o CT jeste semtam zakopl. To opravdu stale na tom iVysilani je jen ta mala cast obsahu?

Mimochodem dle meho nazoru ta novela zadne poplatky pro uzivatele internetu nezavadi. Stale se tam hovori o vlastnictvi prijimace ktery prijima vysilani. Platforma iVysilani (navzdory svemu jmenu, ale spousta produktu - treba herni HW - se jmenuje dost extravagantne a nijak to nesouvisi s funkci vyrobku) preci patri do VOD, ne? Ja tedy neumim pres Internet pasivne prijimat, a docela by me zajimalo jak pres nej pripadne CT vysila tak aby uzivatel jen nastavil pasivni prijem a mel obsah. Pokud me pamet neklame, tak Internet funguje tak, ze jdete k nekomu domu (vetsinou datacentrum) a odtud si obsah stahujete/vyzadate => Video/audio na vyzadani. O zadny prijem ani vysilani se nejedna.

John Connor
John Connor
Level 1 Level 1
28. 5. 2024 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor clanku je zcela zjevne mimo misu a nechape dulezitost verejnopravnich medii ani nutnost financovani timto zpusobem. Samozrejme by se dalo polemizovat o zpusobu financovani, ale to je na jinou debatu. Vsechny programy by nahradil YT, jako kdyby nestacilo, ze 90% deti cumi neustale na "Shorty". Tam se toho teda dozvi!

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2024 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od roku 89 uplynulo hodně času a zdá se, že lidé jsou hloupější a hloupější. Hlavně, že ušetřím dvě stovky :-) :-).

Přál bych vám návrat totality, trdla! (ano i Rybka je trdlo)

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
25. 5. 2024 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka je na můj vkus příliš online a příliš světový. Z mého pohledu je na YT plno sraček a i když si platím 3 online služby (HBO, Skype, Prime), využívám je strašně málo...prostě je to tak nejak na jedno brdo a už nuda. Ale třeba o české seriály, a fakt tím nemyslím to co běží na Nova&Prima, o ty bych nerad přišel. Takže nesouhlasím.

Serialy

Arpád Žalud
Arpád Žalud
Level 1 Level 1
30. 5. 2024 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nodar @nodar V pohodě, ale tak si ty seriály plat ty a tobě podobní, ale nás z toho vynech.

iston
iston
Level 4 Level 4
24. 5. 2024 13:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

televizi nemám naladěnou už od začátku co ji mám, je to jen zobrazovadlo pro počítač, ještě že žiju ve společné domácnosti, tak to nemusím platit přímo já, když to nevyužívám. ČT by se měla zkrouhnout tak jak to bylo dřív, ČT1 filmy seriály, ČT2 na dokumenty a dejme tomu ČT24 na zpravodajství.. sportovní věci by se dělily mezi ČT1 a ČT2.. tím to hasne, víc není třeba a mělo by se o tom správně hlasovat mezi poplatníky, jestli chtějí platit víc a mít spousty zbytečných kanálů..

ČT sport a ČT:D / art je úplně zbytečný, to může běžet i na ČT1 a ČT2... dopoledne na ČT1 více dětských věcí a sport dělit mezi oba kanály podle potřeby.. art věci by byly na ČT2 spolu s dokumenty, nemůžete furt dávat dokumenty tak tam hodíme občas nějaký umění a je to..

Marek Nipca
Marek Nipca
Level 1 Level 1
24. 5. 2024 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdieľal som tento článok a dostal som sa do sporu ohľadom toho, čo pán Rybka píše o moderných daniach...môžem poprosiť nejaké zdroje k tvrdeniu, že väčšina moderných daní má svoj pôvod v 1.svetovej?

Michael S
Michael S
Level 2 Level 2
22. 5. 2024 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už je absurdní, že se nám tyto zastaralé organizace snaží prolobbovat do peněženky za každou cenu. Jak to zastavit a když se to nepodaří, jak s tím vyběhnout? A pokud to nepůjde obejít, dám měsíčně dvakrát tolik každé organizaci, která proti těmto molochům bude prokazatelně bojovat. Zatim mě napadají jen Svobodní.

JB
JB
Level 1 Level 1
22. 5. 2024 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michal Rybka, 6.4.2024, Game Story: Na tenhle seriál jsem čekal třicet let

Po třiceti letech očekávání a zklamání přichází na Českou televizi seriál, který s vtipem, ale také s respektem mapuje historii tvorby her v Čechách a na Slovensku!

...

Takže: Sobota 6. 4., 16 hodin, iVysílání, milí přátelé!

Michal Rybka, 18. 5. 2024, Česká veřejnoprávní média: Konečně se zakódujte a internet nechte na pokoji

Televizi jsem sledoval naposledy před rokem 2000

...

Klasické televize už roky leží v prachu, jsou zcela překonané – a slouží víceméně jako alternativní přenosové platformy pro nešťastná místa dosud neobsluhovaná internetem. Proto mě naprosto neuvěřitelně štve neuvěřitelná drzost, s jakou žádají výpalné z internetu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 5. 2024 16:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JB @JerBr " iVysílání, milí přátelé! "

To je taková ta věc, co má ČT na internetu, kvůli které teď budou všichni, co dosud neplatili, platit 180, 190, 200 korun měsíčně jenom za tu drzost, že na něm jsou taky. Přičemž to, že jste připojení, vaši poskytovatelé musejí ČRo a ČT hlásit.

A i kdyby to bylo v televizi, viděl to na předprojekci, nikoliv v bedně.

Eště nějaké otázky?

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
22. 5. 2024 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostý souhlas. Nemáme televizi už roky a výpalné neplatíme, to samé rádio. Ani nepoužíváme weby ČT, protože i jinde je obsah a leckdy kvalitnější. Teď budeme muset platit za službu, kterou nepoužíváme. To je jako kdyby každý povinně přispíval třeba na Spotify, není v tom rozdíl. Dala bych ČT a ČRo za paywal a ať platí ten, kdo to používá, ne povinně všichni.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 5. 2024 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu by som si dovolil oponovat tvrdeniu, ze verejnopravne media su provladne media. Verejnopravne media su ideologicke media, ktore ovladaju rozni oligarchovia (ktori zvacsa ovladaju aj vybranych politikov), takze staci ked sa k moci dostane niekto nepohodlny a z verejnopravnosti sa stane stoka klamstiev a propagandy proti danej vlade. Pekne sa to da vidiet teraz, ale aj v minulosti, na Slovensku.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 5. 2024 08:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně vadí, že ČT vysílá málo sportu, jako je ragby, šipky a lakros. V kultuře bych ocenil více papuánského undergroundového metalu. A ve zpravodajství by se mělo dávat více váhy názorům jemenských a somálských rebelů, aby to bylo vyvážené. A pro děti méně Disney a více manga. A z filmů bych prosil dokonale vyvážený poměr Hollywoodu a Bollywoodu. Pak bych si za to rád dobrovolně zaplatil.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
21. 5. 2024 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Mě třeba na ČT i ČRo vadí, že jsou to politickým založením vysloveně leftie lieberals. Individualismus je pro ně s výjimkou dotovaný "tvorby" rádoby "uměleckých" hoven veliký fujky, Goebbels by jim několikrát ročně vozil metály kamiónem.

thomasos
thomasos
Level 19 Level 19
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 5. 2024 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @masoxcz Já ze svého okolí zase slýchám stížnosti, že především ČT je silně pravicová, tedy pravý opak. Takže ve výsledku asi vlastně odvádí dobrou práci :-D

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
29. 5. 2024 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @thomasos Cože? 😜

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatujete si na absurdní hesla a studentské stávky, když se kdokoli snažil zbavit ČT statusu placené televize? Představte si, že celý život pracujete bez existenčních problémů. Že i když budete mít sledovanost 0%, výplata vždycky přijde. Tady se lidi dokážou bavit roky o tom, jak někdo ovládá média v Rusku, ale když mají přímo před nosem ovládané médium, tak je to nezajímá. Současný poradce pana prezidenta si na ČT našel novou lásku. Tu bych mu nezazlíval. Ale kolikrát musel Kolář navštívit onu sekci TV, aby se mezi nimi vytvořilo pouto? A z jakého důvodu musel Kolář navštěvovat ČT? No ty vole jedině z pracovních. ČT je dnes nejlevněnší nástroj propagandy, odkladiště průměrných a zásobárna hlasů pro vládní garnituru, protože každý zaměstnanec zvedne ruku pro vládu, která jim skrz koncese zajistí živobytíčko. Pak jsou tu projekty, které by nikdo soudný nefinancoval a tím pádem další voliči. Zmínil jsem ty demonstranty a jejich "ČT si vzít nedáme" Položme si otázku: A bere jim tu televizi někdo? Ani jeden z těch, co krituzuje poplatky ji nechce nechat zavřít. Ten seriál absurdních poplatků už nastartovala OSA a paušální poplatky z prázdných nosičů. ČT má dost kvalitních odborníků na to, aby se udržela a pouze hrůza z budoucnbosti přísavek nutí právě ty přísavky jančit a zvyšovat poplatek. ČT měla 30 let na transformaci. Takže vy co vám tak na ČT záleží, tak si ji ty vole nechte!!! Vždyť vám ji nikdo nebere. Ale plaťte si ji ze svýho a na mě se vyserte.

Miroslav Uherčík
Miroslav Uherčík
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 04:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- Pán Rybka je iste inteligentný človek, ale je aj dostatočne múdri na to aby mohol vynášať dôveryhodné a dlhodobo prospešné súdy? Aký je medzi týmito dvoma pojmami rozdiel?
- Inteligentný človek dokáže zhromaždiť relevantné fakty, vyhodnotiť ich a prijať okamžité stanovisko.
- Múdry človek sa navyše dokáže pozrieť na tieto fakty z nadhľadu a posúdiť ich z dlhodobej perspektívy. Následne ponúkne také riešenie, ktoré bude prospešné a dlhodobo funkčné. V šachovej terminológii, dokáže rozmýšľať viac ako jeden ťah dopredu.
- Príklad: Horí. Reakcia Inteligentného, treba hasiť. Reakcia múdreho nespočíva len v uhasení ohňa, ale navrhne aj také riešenia aby už v budúcnosti nehorelo.
- Teraz sa vráťme k nastoleným problémom:
- Verejnoprávne média Áno alebo Nie_ Jednoznačne Áno.
- Ako ich financovať z rozpočtu štátu, pomocou súkromného sektora (reklama), z príspevkov obyvateľov? Jednoznačne z príspevkov obyvateľov.
- Problém totiž nespočíva v tom či Verejnoprávne média áno alebo nie, ale v tom aby boli skutočne verejnoprávne a dôveryhodné. Štátna televízia z obdobia Socializmu bola príkladom nedôveryhodnosti.
- Ako si ja predstavujem verejnoprávnosť? Je to nezávislosť od štátu a súkromného sektora, avšak závislosť od potrieb občanov.
- Čo to znamená v praxi? Verejnoprávne média musia umožniť zaznieť všetkým relevantným (stojí za nimi viac ako mizivá časť občanov) hlasom a názorom. Najlepšie v nestranne moderovanej diskusii oponentov. Nech sú konfrontované názory všetkých strán momentálne aktuálneho sporu. Musí byť zabezpečené Equilibrium a nie Protežovanie alebo Ostrakizácia názorových prúdov. V prípade, že sa to neumožní a nezabezpečí, budú sa tieto momentálne neprijateľné názory šíriť postrannými kanálmi bez oponentúry. Ak bude mať občan pocit, že vo verejnoprávnom médiu je umožnené zaznieť aj jeho názoru, zvýši to jeho dôveru v toto médium a nebude ako zdroj informácii vyhľadávať iné menej dôveryhodné zdroje.
- Okrem tejto spoločensko vednej úlohy majú verejnoprávne média nezanedbateľnú úlohu aj v oblasti zušľachťovaní národa. Musia sa postarať o šírenie kultúry a to nielen tej národnej a zdravého vlastenectva. To od súkromných médií očakávať nemôžme.
- Prečo potrebujeme verejnoprávne dôveryhodné média?
- Pretože to je jediná obrana pred postupnou atomizáciou spoločnosti spôsobovanou ostatnými médiami a nepriateľskými silami z vonku, ktoré nezriedka rozkladajú štát aj pomocou týchto médií. Táto atomizácia je veľkým rizikom v čase konfrontácie demokratických režimov s diktatúrami a totalitami. V nich totiž žiadna atomizácia nastať nemôže. Žiaden iný názor ako ten vládny sa nepripúšťa a ak zaznie je potláčaný silou. Národ je preto pôsobením jedine dostupnej štátnej propagandy jednotný.
- Popusťme uzdu fantázii a predstavme si ako dopadne konflikt medzi takto stmeleným jednotným národom a tým atomizovaným.
- Idea pána Rybku - nechajme všetko na trh na prvý pohľad vyzerá lákavo a môže byť prospešná (aj keď aj s tým sa dá polemizovať) vo svete kde diktátorské a totalitné režimy neexistujú, ale to žiaľ bohu nie je ten náš. Jeho téza, že verejnoprávnosť je prakticky mŕtva, môže byť pravdivá keď sa nepodarí zvýšiť jej dôveryhodnosť. Ak sa to nepodarí a v zápase o občana zvíťazia alternatívne post faktické média, môže to biť paradoxne (aj keď sa to na prvý pohľad javí ako výsledok demokratického súboja) ďalší krok k zániku demokracie.
- Prečo ich financovať z koncesionárskych poplatkov?
- Pretože tak sa obmedzí možnosť zásahu politikov a zabezpečí to nezávislosť.
- Je takáto verejnoprávnosť možná?
- Áno je. Ako ju dosiahnuť nechám na odborníkov v mediálnej oblasti.
- Je aj reálna?
- Je v prípade, že do čela štátu zvolíme nie len Inteligentných, ale hlavne Múdrych politikov, ktorý ju presadia. Priznávam, že som v tomto ohľade skeptický. Ak nám však záleží na tom aby sme ostali slobodný aspoň v mantineloch Demokracie, je to jediná možnosť.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 04:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miroslav Uherčík @uhercikm81 Druhá kapitola dole. Ani náhodou nechtěl všechno nechávat všechno na volném trhu.

Celý článek je o tom, jak namísto živení stále dražší televize, na kterou se dívá stále méně a méně lidí, a hledání cest, kde na to lidem ještě sebrat víc prachů, ČT transformovat, zredukovat výdaje a nechat obsah, který nemůže stejně dobře nebo dokonce lépe zajistit nikdo jiný.

Většina diskuze je o tom, že „veškerý obsah ČT je nezbytný“ nebo že „Rybka chce zrušit jediné objektivní médium a tím nás nechat napospas Rusku“.

Mazec.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 06:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) tolko novych registraci ani belka nedokazal spravit , co tu jeden clanok o mrhani penazi v ct :D platena trolia farma nasadila celu letku na obhajobu :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 5. 2024 08:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Já myslím, že bychom měli zavést podobný model financování pro Českou poštu. Ta jediná dokáže objektivně a vyváženě doručovat zásilky a udržet poštovní tajemství. Očekávám, že mi někdo odpoví, že jsem hlupák, protože porovnávám neporovnatelné. Ale tady nejde o to, co je to za činnost, ale jak se dělá ta činnost, resp. o přesvědčení, že potřebujeme veřejnoprávní subjekt, který jako jediný je nadán schopností dělat určitou činnost nejlépe.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
21. 5. 2024 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Kdyby byl článek o (ne)zbytnosti obsahu veřejnoprávních médií, tak by s tím většina lidí neměla problém. Ovšem tak to vůbec není. Neustále se tam píše veřejnoprávní do uvozovek, a autora hlavně zajímá jako moc jdou po krku vládě. To je jedno jaké vládě, ani ho nezajímají nějaké důvody. Prostě jakékoliv demokraticky zvolené vládě, protože to je jediné co ho zajímá.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miroslav Uherčík @uhercikm81 Současný poradce prezidenta Pavla tak dlouho dohlížel v ČT na Witowskou, až se do ní zabouchnul. Sice se nedá předpokládat, že by si něco začal i s Pavlem, ale náhoda to nebude. ČT je je prachobyčejná vymývárna mozků a aby to nebylo tak okatý, občas pustí do světa kvalitu. Což jen potvrzuje, že by se klidně uživili. A klidně si může dál kvákat tu svou propagandu. I když si myslím, že právě existenční boj by ČT donutil ubrat na propagandě, protože by museli lovit diváky i ve vodách opozice. To dnes díky tomu, že mají svý jistý, dělat nemusí.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miroslav Uherčík @uhercikm81 Hromada teoretických nekonkrétních pindů jak ze zlatý éry VUMLu.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
29. 5. 2024 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @masoxcz Bingo! To je skvělé shrnutí činnosti současné ČT! 👍

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 5. 2024 06:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miroslav Uherčík @uhercikm81 Vsak to co popisujes ohladom financovania je presne opis fungovania komercnej televizie. Ak sa teda bavime o dobrovolnom prispievani obyvatelstva. Akonahle to mas povinne, tak verejnopravnost ide do kopru a jedine coho sa dockas su blbosti od vymyslu sveta lebo sa nikto neboji o svoje prijmy. A este k tomu povinne vypalne zavisi od statu, takze si zase na zaciatku.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m přesně tak. Televize, jejíž příjmy jsou přímo závislé na podobě zákona, nemůže už z principu být na státu nezávislá, protože ji ten stát drží za koule.

LP
LP
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 02:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner (pctuning.cz)

"Vládní verzi informací šíří už v okamžiku, kdy odvysílá jakoukoliv
tiskovku vlády nebo jakékoliv vyjádení politika bez oponentury. "

Takže podle tebe ty prolhaný primitive, když Nova pustí tiskovku vlády, tak je z ní v tom okamžiku taky státní televize? Když Prima přenáší projev prezidenta bez "oponentury", tak je z ní najednou vládní, státní televize?

A kolik těch oponentur by mělo být, abys byl ty lháři spokojený? Všechny parlamentní strany by se měly vyjadřovat ke každému plku, který vláda pustí ven? A co ty strany neparlamentní, hlavně před volbami? Jak by to zpravodajství podle tebe asi vypadalo? Dvouminutový sestřh z tiskovky nějakého ministra a patnác minut keců zástupců ostatních stran?

Z tvých vyjádření je jasně vidět, jak jsi naprosto mimo. Stále tady operuješ nějakou Ovečkou Shaun, ale svoje a Rybkovo lhaní omlouváš tím, že podle tebe lže i ČT. Jakou inteligenci a morální úroveň má ten, kdo použije takový argument?

Někdo lže, takže je lhát normální? Jiný krade, tak podle Vágnera bude normální krást? Někteří i vraždí, tak co od prolhaných morálních chudáků jako jsi ty máme čekat?

"Při lhaní byla ČT přistižená nesčetněkrát, při neobjektivním
zpravodajství taktéž, při neobjektivní publicistice taktéž, při
nedostatečné fundovanosti taktéž. Na to, aby člověk někde na netu ve
zprávách viděl, jaký průšvih někdo z ČT někde udělal, nemusí sledovat
ČT. "

Chci vidět deset prokazatelných lží ČT za poslední rok.

Chci vidět deset prokazatelných neobjektivních zpráv ČT za poslední rok.

Chci vidět deset příkladů prokazatelně neobjektivní publiciistiky ČT za poslední rok.

Chci vidět deset příkladů prokazatelně nedostatečné fundovanosti ČT za poslední rok.

Pokud to nepředložíš, tak sám sebe usvědčíš ze lži. Navíc tento jediný tvůj odstavec je důkazem, že v tomto článku vůbec nešlo o nějaké poplatky, ale že jde o jasný útok tohoto webu vůči České televizi, přesně ve stylu Bobošíkové, Xavera, Hájka, Majerové, Davida a jim podobných. Jiným vyčítáte neobjektivní publicistiku, ale sami přitom prokazatelně lžete.

Od koho přišly notičky? Od samotného Křetínského?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 02:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LP @leospaluzga ne, je z ní soukromá televize šířící vládní verzi informací. :)

Jak by tak mohla veřejnoprávní televize oponovat. Třeba tak, že udělá to, co dělá demagog a nějaký fact checking. Klidně ex post, když na to moderátor v danou chvíli nedokáže reagovat.

Jak by mohla umožnit všem, kteří se propírají, aby se k tomu vyjádřili také. Třeba tak, že ke každému takovému propírání dá QR kód, kde mu umožní vyjádřit se aspoň ex post na netu v nějaké diskuzi propojené s pořadem.

Sekce "omezíme to na jeden rok a budeme požadovat deset výskytů, a pokud se nepodaří kvótu vytaženou z... rukávu naplnit, prokážeme tím, že ČT nelže a neblábolí", je mimořádně vtipná, to mi snad ani za reakci nestojí. :D

Nejčerstvější kauza kolem neobjektivity je Pavel Novotný.

https://www.mestonachod.cz/zpravodajstvi/mesto/zpravodajstvi-detail.asp?id=9367

https://www.idnes.cz/zpravy/mediahub/ceska-televize-omluva-porad-infiltrace.A231123_080705_mediahub_jpl

https://www.karvina.cz/deje-se/ceska-televize-se-omluvila-za-reportaz-o-karvine

https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/api/media/documents/e74-24-ke-zverejneni.pdf

A to jsou jenom věci, které někdo vůbec řešil, a určitě ne všechny z těch, které někdo řešil.

Nefundovanost novinářů či aktérů pořadů v podstatě nikdo neřeší, to se považuje za běžnou věc. Na to v pohodě stačí vidět tam něco, v čem se orientujete líp než novinář nebo „expert“, který se tam k dané věci vyjadřuje.

Zažil to každý, kdo viděl řešit v televizi něco, čemu se věnuje a rval si vlasy, co to tam ti lidi blábolí. Jediný důvod, proč to člověk nevnímá víc, je ten, že všem věcem, co se tam řeší, dostatečně nerozumí.

Ad jakmile mi něco připadá nelogické, jsou za tím „notičky od Křetínského“ na konci – to už je jen naprosto stejná idiocie, jakou teď předvádějí „alternativní média“.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) "Nefundovanost novinářů či aktérů pořadů v podstatě nikdo neřeší, to se považuje za běžnou věc. Na to v pohodě stačí vidět tam něco, v čem se orientujete líp než novinář nebo „expert“, který se tam k dané věci vyjadřuje."

Doslova VŽDYCKY když na ČT/ČRo slyším něco z oboru, ve kterým se orientuju, polejvá mě hrůza z toho, jaký hovna ten gigantickej mlejn na peníze tlačí v oblastech, kterejm nerozumím.

diskuze.seznam@email.cz
diskuze.seznam@email.cz
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj. Taky třeba naco chodit do školy, všechno je na internetu. Dějiny, pravopis, matematika. Kdo chce, ať se vzdělává, kdo ne, ať je tupej jak brusle. Povinná docházka je překonaná...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 02:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@diskuze.seznam@email.cz @diskuzeseznam Jestli to má být narážka na to, že televizi si platíme na to, aby vzdělávala tupce, co si neumí pravdivé info najít sami a podléhají dezinformacím, tak je tu jeden „drobný“ rozdíl.

Školní docházka je povinná, a když dvacet děcek hlídá a učí jeden učitel, je to pořád efektivnější, než když každý rodič učí své dítě sám.

A jsou lidi, které jde vzdělávat pouze pod pohrůžkou státního násilí, jinak budou sami dělat zábavnější věci a nikdo je hlídat nebude.

Ale kdo se opravdu chce vzdělávat, nebo kdo může zajistit individuální výuku, má možnost toho vzdělání dosáhnout lépe, z hlediska času vzdělávaného jednotlivce efektivněji a cíleněji než ve škole.

Sledování ČT jaksi povinné není, a obávám se, že to nefunguje ani tak, že když živíme veřejnoprávní lineární vysílání na pěti kanálech, tak u toho pravidelně spousta lidí sedí a vzdělává se. A v tomto kontextu mám velké pochybnosti o efektivnosti vynakládaných prostředků.

LP
LP
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 23:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Adame Vágnere, jste nevzdělaný prolhaný primitiv a vaše vyjádření zde v diskusi jsou projevem takového morálního dna, že i v hodně temných vodách českého internetu jsem na něco vám podobného dlouho nenarazil.

Už jen tím, že zde mohou veřejně existovat účty s názvy jako "Kdyptofašista", o tomto webu sama redakce říká vše potřebné.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LP @leospaluzga Zato tohle je projev někoho, kdo je morálně na výši tvl. :D

LP
LP
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Vyrůstal jsem na vesnici. Když jsem mezi slušnými lidmi, chovám se k nim jako ke slušným lidem. Když jdu do chléva, tak se k dobytku chovám jako k dobytku.

Na mém webu se nikdo za fašistu neoznačuje, na rozdíl od tohoto, a ty primitive se tomu ještě vysmíváš.

Jak píšu, jsi naprostý morální odpad. Který redaktor, publicista nebo novinář by si dovolit použít veřejně výraz "tvl", jak jsi to právě udělal ty?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 02:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga Triggered. :)

Nepochybuju o tom. Jsem si jistý, že každý, kdo by si tam dal takový rádobyvtipný ironizující nick, by za něco tak nehorázného dostal instantního banána, dost možná i na IP adresu.

Prostě lepší slušní lidé. My jsme tady holt ten primitivní dobytek z morálního dna internetu.

LP
LP
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 02:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Co je na fašismu ironizujícího nebo vtipného?

To je asi taková ironie, jako nosit tričko se srpem a kladivem nebo svastikou. Pro primitivy vtipné, pro ty kteří vědí, kolik milionů zavražděných se za těmi symboly skrývá, to je urážka těch mrtvých. A přesně těm zavražděným se i těmi svými smajlíky vysmíváš.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 03:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga Už jenom samotné označení sama sebe za kryptofašistu, tedy skrytého fašistu. Ale to můžou pochopit jenom primitivové.

Možná se zúčastnil podobné debaty s podobným Leošem Paluzgou a dostal nálepku fašista a od té doby to používá, možná se jenom díval na Červeného trpaslíka.

Sotva to znamená, že se hrdě hlásí k šesti milionům zplynovaných židů a padesáti milionům civilních obětí druhé světové a rád by si to zopakoval, kdyby byla příležitost.

Za sebe mám jenom pochybnosti o tom, že hlavní příčinou toho, že se to stalo, je to, že si lidé, co za tím stáli, dali nálepku fašisté nebo komunisté, a že kdyby si třeba dali nálepku „národní socialisté“, tak by se něčeho takového sotva dopustili. ;-)

Ono je to obvykle spíš o tom, jak velký magor si urve moc a kolik magorů ho následuje než o tom, za jakou stranu a ideologii kope.

Komunistických států a vlád bylo v minulém století tolik, že se mi to nechce ani počítat, a v každém ten komunismus vypadal jinak. I v každém ze států ten komunismus v různých obdobích vypadal jinak.

Většinou je za největšími průsery v dějinách snaha vytvořit "spravedlivější svět" tím, že někomu jinému sebereme to, co má, protože on si to na rozdíl od nás nezaslouží. Bez ohledu na to, jestli to někdo dělá pod hlavičkou polyteismu, katolické víry, evangelické víry, islámu, feudalismu, fašismu, nacismu, šintoismu, komunismu, kapitalismu, socialismu a všech dalších ismů. A když ten špatný „ismus“ zakážete, stejně občas přijde někdo, kdo si vezme jiný ismus a zopakuje totéž.

Pět set kiláků od nás se válčí, a obě strany jsou bytostně přesvědčené, že oni jsou ti správní, kteří bojují proti fašistům z druhé strany.

Problém není v ismech, problém je v lidech.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
21. 5. 2024 04:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga Zajímavé je, že v téhle diskuzi tu ČT nejvíce obhajují vyjukaný fanatici, kteří veřejně hlásají cenzuru, nemají žádný nadhled, zastávají úplně zcestné totalitní myšlenky a schovávají to za nějaké vyšší dobro, metají prázdné floskule, lžou, nemají prakticky žádný reálný argumenty, stříká z nich nenávist, říkají, že: "pravda je relativní" (™ zaměstanec České Televize), ví úplné kulové o přešlapech ČT a jak tyhle instituce fungují, všem okolo bezdůvodně nadávají do nějakých kolaborantů kdo ví čeho a podobně.

A ty jsi jeden z nich, takže si dej odchod ty ufňukanej buzíku s nohama jako holčička :) (Abychom zůstali tématičtí 👌😎).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga kryptofasita je absolutny blbec ,ktory nenavidi slovakov a poslal by ich do plynu , keby mohol, to je tu viacerym jasne. ale ,.... nieje ale, je tu diverzita no :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
21. 5. 2024 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Kryptofasista 💯% souhlas. Divím se, že podobná individua Vám a panu Vágnerovi vůbec stojí za komentář. Já podobné zjevy jednoduše ignoruji, nestojí totiž ani za buňoura dolů u jejich výlevů chorého mozku.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
21. 5. 2024 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @LojzaOdVedle Tito vyšinutí jedinci co se sem slétli normálně všude jinde útočí na lidi, všechno někam nahlašují, včetně toho, že posílají udání do zaměstnání, znepříjemňují podnikání a kdo ví co. A tak je dobrý je naoplátku poslat tam kde sluníčko nesvítí a alespoň trochu se zastat svobody slova. Dokud to jde.

Zní to trochu směšně, ale dneska už je potřeba nějaká občanská statečnost k napsání a vydání podobného článku. Před 10 lety by to nikoho nezajímalo.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
21. 5. 2024 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JankoBelnicek Tebe bych hlavně poslat zpátky do léčebny, určitě si jim ráno chyběl při ščítání :)

A jinak kdo má rád Slováky? To je takovej oxymóron ne? 🍺

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Kryptofasista ja slovaky tiez nemusim, preto na sk stvrtstorocie nezijem.

sirren
sirren
Level 20 Level 20
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 5. 2024 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga Kdyby jste byl z vesnice (ve smyslu, o kterem pisete), choval by jste se k dobytku lip, nez k lidem ;)

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Kryptofasista Poslední dobou jim hodně podkuřujou Maďaři. Asi to zase brzy budou Horní Uhry.

JoNar
JoNar
Level 2 Level 2
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 6. 2024 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga jakej je ten tvůj web? To bude nějaký sdružení libtardích pedofilů co?

JoNar
JoNar
Level 2 Level 2
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 5. 2024 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LP @leospaluzga raději se vrať házet moudra na idnes, novinky a podobnou žumpu

calveralives
calveralives
Level 20 Level 20
20. 5. 2024 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli uz neni prezitek celej vas pctuning ;))) Piste o technice a neserte se do politiky...

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
20. 5. 2024 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@calveralives @calveralives Politika si začala

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 5. 2024 18:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@calveralives @calveralives Tak proč sem lezeš? Nicméně druhá část víceméně souhlas, já třeba o to Rybkovo mudrování o všem možném vůbec nestojím tady. Raději si přečtu recenzi na kus HW, než podobné bláboly.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 5. 2024 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Naopak tohle není blábol. Já třeba na TV nekoukám a rádio vůbec neposlouchám a
neplatit teď už nebude možné, pokud mas internet..

Petr Novotný
Petr Novotný
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@calveralives @calveralives Tohle je poměrně závažné téma, které se techniky a technologií přímo v určitém směru dotýká.

Marek Věchýtek
Marek Věchýtek
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor ty veřejnoprávní média pěkně rozebral. A skoro dokázal jejich nepotřebnost. Ale neuvědomil si jednu věc - každá sociální jednotka musí mít nějaký tmel, který ji drží pohromadě. Rodina příbuzenské vztahy, náboženská skupina náboženství, boxeři box atd. A národ? Co drží pohromadě národ (kromě hodin dějepisu ve škole, mezistátních sportovních utkání, nějaké výchovy k národnímu uvědomění v rodině)? Dříve to byla literatura, noviny, pak rozhlas a televize. (Ovšem skoro nekontrolovaný internet se k těmto médiím už nepřidal.) A tak zbývá státní rozhlas a televize. Jistě, v podstatě se chovají jako soukromá média, ale přece jen tam ten národní fokus je vidět.

Ovšem jakmile státní rozhlas a TV nahradí ten svůj zbytek vlastenectví eurounijním nadšením, pak i já řeknu, že jsou to média nanic.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
20. 5. 2024 16:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Věchýtek To se už bohužel dávno stalo.

Navíc veřejnoprávní média jsou regulovaná z Bruselu. Jak už před lety uvedl jeden z radních ČT. Nemá to nic společného s tím, že by to byla naše televize.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Věchýtek @hollytree a mohl bys ten svůj postulát jako z moskevské akademie vyfutrovat nějakým logickým důkazem?

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Institut jak ze socialistického skanzenu určený pro chlácholení bandě primitivů a vydržovaní stáda nenažraných prasat. V civilizované společnosti by už dávno proběhla odluka propagandy od státu.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
20. 5. 2024 17:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@buran buran @buran11 přesně médium které je řízené politiky je shnilé od vrchu až dolů...

Dokument schvaluje Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR. Podle Kodexu „Česká
televize přispívá k vytváření prostoru svobody slova, myšlení a tvorby,
v němž může vyrůstat demokracie. Informuje, poskytuje kritickou reflexi
událostí, vzdělává a baví v ovzduší úcty k člověku, k jeho dílu i ke
všem formám existence.

kecy z wiki v překladu (lže, podvádí manipuluje masy+ vytahuje penízky z kapes občanů)

LP
LP
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@buran buran @buran11 Tou civilizovanou společností myslíš Rusko?

ISmael Blažek
ISmael Blažek
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pctuning a dezolátský témata? to jste dost nízko.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 13:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ISmael Blažek @phacrew Daň z internetu zdůvodněná tím, že je na něm ČT, je dezolátský téma? :)

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 13:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Téma určitě není dezolátský, ale autor očividně tzv. dezolát je.

Viz např.: "Slouží státu a na jeho zakázku ovlivňuje veřejnost tím, že šíří státem prosazovanou verzi informací."

Kdyby to tak bylo, tak vidíme při změně vlády rozsáhlé změny v obsazení ČT, ČRo a RRTV Případně i v zákonech, které je ovlivňují. ČT moc nesleduji, ale v ČRo jsem nezaznamenal rozdíl v poskytování informací ať je u koryta Pětikolka, ANOfert, nebo jiný potentáti. Žádný důkaz o zpravodajství na zakázku pro aktuální vládu nepředkládá, je to jen snaha útočit na tento stát, ať už je ve vládě kdokoliv.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Tak k tomu, aby šířila státní verzi informací, není nutné měnit s každou vládou obsazení ČT, ČRo a RRTV, že.

Vládní verzi informací šíří už v okamžiku, kdy odvysílá jakoukoliv tiskovku vlády nebo jakékoliv vyjádení politika bez oponentury.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
20. 5. 2024 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Naprostá ignorace reálného stavu. ČT je zpolitizovaná a zaměstnanci ČT, ověšení cenami od Sorose, zcela nekriticky fandí současné vládě a všem těm progresivním kruhům a ideologiím. Rybka má pravdu, ČT v současné době slouží státu tedy vládě a na její zakázku ovlivňuje veřejnost.

Jediné co, že je to instituce, která je immuní jakýkoliv demokratickým změnám a tato imunita je posilována současnou vládou s totalitními manýry kdy např.: "Návrhy na členy Rady České televize a Rady Českého rozhlasu mají nově podávat organizace, které existují aspoň deset let a představují kulturní, regionální, sociální, odborové, zaměstnavatelské, náboženské, vzdělávací, vědecké, ekologické a národnostní zájmy. To má eliminovat návrhy od jen účelově založených sdružení."

Proč by nemohlo existovat účelově založené združení se svými kandidáty? To je naprosté popírání demokracie.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Tak s tím rozhodně nesouhlasím. Oponentura vlády má vycházet především od opozice. Veřejnoprávní média by jí měla dávat dostatek prostoru k vyjádření. Na to má dohlížet RRTV. Pokud jsou to např. odporná témata, tak si mají pozvat odborníky, aby měli lidé dostatek informací o dané problematice. Veřejnoprávní neznamená opoziční.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Kryptofasista Jo řídí ji židobolševickoislamistickokapitalističtí vrazi z wólstrýtu. Je mi to jasný.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 15:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Tak tomu nerozumím. Pokud má být úlohou České televize tlumočit vyjádření vlády, a nemá jej rozebírat, pak je to tím tuplem šíření státní verze informací. A i když se k tomu následně vyjádří i opozice, pořád to bude šíření státní verze informací.

To, co si představujete, že by mělo být úlohou ČT, dělá Xaver, když má někoho v rozhovoru. Dá mu prostor k vyjádření a moc neřeší, co si plácá. Pak si třeba někdy pozve někoho z názorových protivníků. A nejsem si vědom, že by největší zastánci veřejnoprávní ČT oceňovali jeho tvorbu, většina lidí mu kvůli tomu spíš nemůže přijít na jméno. :D

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
20. 5. 2024 15:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Nalijme si čistého vína. Například předchozí ředitel Dvořák (2011 až 2023) byl komunista, který navíc lhal, že do KSČ nevstoupil - https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/novy-generalni-reditel-ct-dvorak-lhal-o-sve-komunisticke-minulosti.A110922_222602_domaci_brm

Tohle jsou ti "morální" lidé z ČT. Zřejmě budeš podobný charaker 😁

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Tak tomu taky nerozumím, když ČT odvysílá vyjádření vlády a následně její kritiku od opozice, tak je to státem šířená státní verze informace na zakázku? To má nějak vysílat projev vlády a opozice najednou?

A vida oponentura se nám změnila na rozebírání. Ať rozebírají a ptají se do co největších detailů, ale ČT/ČRo tu není jako opozice. Vůbec nevím co dělá nějaký Xaver, takže se omlouvám ze neznalost.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 15:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Oponentura je rozebírání nebo posuzování, proboha. Oponentura neznamená, že musíte být proti. :D

I kdyby to mělo být tak, že se vyjádří vláda, a ČT to nebude komentovat a dá prostor opozici, tak se zdaleka ke všemu, co tam z úst vlády zazní, automaticky nevyjadřuje opozice.

Xaver... teď dělá člena RRTV. O víkendu byl zase hvězdou sociálních sítí. :D

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Odstehujte-se-Vzkaz-pro-Vasaryovou-pote-co-Xavera-malem-uslapal-internet-755547

(ne že bych čet parlametní listy, ale google k té kauze vrací Parlamentí listy a Blesk, a jedno je lepší než druhé).

Á, aktuálně bratříček. :D

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Proboha no právě že oponentura je posuzování a rozebírání. ČT se má jen ptát a rozebírat, ale ne posuzovat. To je úkolem opozice. ČT by neměla vydávat prohlášení, že vláda(opozice) jsou idioti a mají to dělat tak a tak. Oni se na to můžou jen zeptat :D. Případně si pozvou odborníka, který řekne, že všichni politici jsou idioti co tomu nerozumí.

Petr Novotný
Petr Novotný
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 19:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Tak ono si stačí odpovědět na následující otázky...

Závisí výše příjmů veřejnoprávních médií na rozhodnutí vlády (resp. jinak, má vláda možnost rozhodnout o změně výše koncesionářských poplatků)?

Závisí obecně existence veřejnoprávních médií na rozhodnutí vlády (resp. jinak, má vláda možnost veřejnopprávní média zrušit, omezit, změnit způsob jejich financování nebo jejich strukturu)?

Pakliže je odpověď na alespoň jednu z těchto otázek ano, tak potom skutečně veřejnoprávní média už z této podstaty nezávislá nejsou a je tedy v jejich zájmu vládě spíše notovat.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @pitrnovotny90 Ani na jednu otázku není odpověď ano. Schvaluje to Parlament a Senát. Podle této logiky bude situce mnohem horší přímo u státních zaměstnanců. Bude potřeba si posvítit na soudce, policisty atd. Ty jsou placeni přimo ze státního rozpočtu. Konečně jsem prozřel.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 20:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Tak trochu problém, že přes soudce a policisty se dost blbě ovlivňuje výsledek voleb, nicméně... třeba přes důchodce nebo přes učitele už se to nějak ovlivnit dá.

Pominu-li teda situace, kdy je to někdo z ústavního soudu a začne vykládat volební zákon jinak, než se dosud vykládal pětadvacet let.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Copak jde jen o volby? Všechno je přeci zmanipulovaný. Pravda je někde jinde :D. Veřejnoprávní média řídí deep state :D.

stese1954
stese1954
Level 20 Level 20
20. 5. 2024 21:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Hustý "židobolševickoislamistickokapitalističtí vrazi z wólstrýtu " tipujen na anarchistu 3. ranku

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @stese1954 To ne, já jsem prý charakter :D.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 21:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 Deep state? Něco jako náboženství? Jednoduché vysvětlení pro to, proč se děje to, co se děje, namísto ochoty připustit si, že se to děje prostě proto, že lidi jsou kreténi.

Není možný, aby byl někdo tak blbej, proto ho musí někdo řídit. :D

Třeba u toho volebního zákona mě fascinuje, že se podle něj čtvrt století dělaly všechny volby, než někdo zjistil, že je to blbě a má se to dělat jinak. (teda je otázka, jestli to zjistili až teď).

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
20. 5. 2024 21:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Jo jo jen houšť. Ještě bych tam vrazil Ilumináty a mimozemštany :D.

Edit: Třeba vyjde druhá verze článku, kde se to teprve rozjede :D.

LP
LP
Level 1 Level 1
21. 5. 2024 00:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Dezolátské téma jste z něho udělali sami dva s Rybkou vaší vylhanou ruskou dezolátní propagandou v samotném článku i zde v diskusi.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 5. 2024 00:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @leospaluzga Rozumím, Ovečka Shaun na ČT místo na Voyo a UEFA EURO U17 Kypr-Česko na ČT sport místo na Nova Sport spasí naše děti i dospělé před zlem z Ruska. :D

S takovými jako vy se člověk nudí snad i míň než s těmi „dezoláty“. I když, Netík je Netík, toho jen tak někdo netrumfne.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 žádný personální změny nejsou třeba, protože si tam dávno nasázeli ohebnou bandu slizounů, co jdou vždycky na ruku vládě, ať je v ní kdokoli.

JoNar
JoNar
Level 2 Level 2
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 5. 2024 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @olda79 ty šupej taky zpátky házet libtardí ho*na na iděs, novinky a podobnej odpad

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 5. 2024 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U nás v Port Moresby (Papua-Nová Guinea) máme také veřejnoprávní médium, ale je to zadarmo. Je to dárek Velkého náčelníka lidu. Váš velký náčelník není tak štědrý.
https://www.nbc.com.pg/post/10487/about-us

Jaroslav Vinický
Jaroslav Vinický
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně a krásně shrnuto. Souhlas.

Aleš Fridrichovský
Aleš Fridrichovský
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemate nejake info, jak hodla CT zajistit, ze veskery obsah bude na internetu ? Ono totiz staci zkusit pustit ivysilani a u hodne poradu/filmu uvidite hlasku, ze porad neni dostupny pro internetove vysilani - predpokladam kvuli licenci. Takze CT chce zacit platit u vsech poradu licence pro online streamovani ? Protoze pokud ma nekdo platit, ze si muze pustit programy CT z cehokoliv, tak na "cemkoliv" musi byt to, co je v DVB-T nebo pres kodovany satelitni prenos. Nikde ale nevidim o tomhle debatu...mozna jsem to prohlaseni nezachytil...

Petr Beranek
Petr Beranek
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Fridrichovský @afkcz Musí se skutečně jednat o programy ČT, tzn na ně vlastní práva. Logicky nelze mít na netu vše co ČT vysílá, když je to regionálně a časově omezené pokud není sama ČT autorem.

Aleš Fridrichovský
Aleš Fridrichovský
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Beranek @petrberanek02 V tom pripade za povinny poplatek nenabidnou vsechno, co vysilaji. Kdyz budu mit na internetu X hodin denne logo, ze nelze tento program vysilat, tak logicky nemuzou chtit stejny poplatek od lidi bez TV jako od lidi s TV. Oni tvrdi, ze vysilani lze prijimat po internetu, ale uz nerikaji, ze jen jeho cast. Poplatek je ale ve stejne vysi jako neorezane vysilani. Tudiz budto bude poplatek adekvatne nizsi za castecny obsah, nebo ho nemuzou vybirat vubec. Popripade musi sifrovat obsah u autorsky chranenych del, kde nemaji licenci na otevreny stream a dat moznost poplatnikum TV poplatku se k tomu obsahu dostat treba pres login, aplikaci apod.

Petr Novotný
Petr Novotný
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Beranek @afkcz Ono je jedno jestli mate moznost na to koukat nebo ne. Jak se uz ti predstaveni vyjadrili, tak to neplatite kvuli sobe, ale kvuli ostatnim...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 23:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Beranek @pitrnovotny90 Jenom si říkám, jaký má smysl dotovat všemi občany sedmimiliardový podnik, když jsem tady neviděl snad nikoho, kdo by řekl já sleduju a potřebuju většinu či veškerý obsah České televize, protože nevěřím tomu, co se píše v novinách a na internetu a co menšiny, kuchaři a testeři aut vykládají na Nově nebo na youtube, ale věřím tomu až ve chvíli, kdy to vidím v České televizi. A Most u Remagenu na ČT není zdaleka tak komerční jako Mostu u Remagenu na Nova Cinema, a tak potřebujeme pět státních kanálů a musíme na to všichni dávat sto pade měsíčně.

Zato je tu sto lidí, co sice tvorbu České televize nesledují a nepotřebují, ale chápou, že se to všechno musí platit „kvůli těm ostatním“, protože potřebují vzdělávat.

Přičemž „ti ostatní, co to potřebují“, Českou televizí pohrdají, protože šíří opačný narativ, než chtějí slyšet, a produkují si vlastní „alternativní média“, která říkají to, co chtějí slyšet, a Českou televizi používají jenom na to, aby někdo z nich natočil mobilem z televize deset sekund nějaké mluvící hlavy vytržené z kontextu, a postavili na nich další řetězový mail s odkazem na půlhodinové video, kde je dokonale vysvětlené, jak zase Česká televize lhala, případně jakými „zvěrstvy“ krmí své publikum.

A tak my si tu žijeme. :D

Strašně bych chtěl vidět nějakou statistiku týdenního programu pořad po pořadu, v jakou chvíli se na to dívalo kolik lidí, aby se dalo rozumně bavit o tom, jestli fakt má smysl lejt do toho kvůli pár tisícům či desetitisícům lidí, co se na to dívali, takové prachy, a co by se ke svému publiku dalo dopravit levněji.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
22. 5. 2024 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Beranek @petrberanek02 Pak se jedná o podvod, protože když na internetu není celý obsah, poplatek za internet v plné výši je svinstvo a zlodějna.

Jarda Richter
Jarda Richter
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně. Všechny skupiny a menšiny zavřít do jejich internetových bublin, kde si sami pro sebe budou tvořit svůj vlastní obsah a budou se vařit ve vlastních nenávistných názorech na ostatní. Budou se v nich navzájem utvrzovat, až to skončí jako teď na Slovensku.

Proto je potřeba mít informační kanál, kde se dozvíme ověřené (!) informace. Bohužel ověřování v terénu potřebuje nějkaý čas, který vytvoří strašné zpoždění v linearitě. A taky stojí peníze, protože zadarmo nebude ověřovat fakta ani autor tohoto článku.

Tyhle ověřené informace nesmí být schované někde za paywall, protože pak kdejaký tydýt s mobilem, co má x sledovatelů, otáčí davem jak se mu zachce.

To je , podle mého názoru, hlavní úkol veřejnoprávních medií. A za to jim i rád zaplatím

Pavel Cerny
Pavel Cerny
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda To jako myslíte například ty skvěle podchycené prezidentské volby, kdy vám předhodily předvybrané 3 kandidáty, znichž jedna je nevolitelná a druhej vláčenej mediálním hnojem? Jo tak to je přesně ta politická nezávislost. Fuj, je mi z vás, i veřejnoprávních medií na blití.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 5. 2024 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda Hm, a na základě přesně čeho máte pocit, že Rajchlův nebo Okamurův fanklub dnes díky neexistenci paywallu na internetové zpravodajství České televize hltá jejich ověřené zprávy?

Radim Hranicky
Radim Hranicky
Level 1 Level 1
20. 5. 2024 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda To máte marné, tady má většina uživatelů vůbec problém pochopit psaný text... U těch mladých se to dá ještě pochopit, ale u místních redaktorů je to neuvěřitelné.

sirren
sirren
Level 20 Level 20
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 5. 2024 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda Dyt vam to nikdo nebere, ze chcete platit - ja vam to dokonce preju, kdyz jste v tom stastny. Tady je celou dobu rec o pocetne skupine, ktera z toho takove poteseni nema, tak co kdyby jste jim take dopral? My vam CT nechceme zakazat. Klidne se na ni divejte. Jedine co od vas chceme je svaty pokoj.

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
22. 5. 2024 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda Hezky, to s tema bublina jste napsal vazne skvele - a presto z naseho pohledu to je presne to, co po nas chcete. Navic k tomu jeste chcete, abychom vam tu vasi bublinu s nekriticky adorujicim pristupem ke vsemu vladnimu, jeste finacovali. Nebo si snad myslite, ze my co TV dlouhodobe nesledujeme, nebo dokonce vubec nemame, zacneme na zaklade zvyseneho poplatku sledovat obsah te vasi bubliny? To si delate prdel?

JoNar
JoNar
Level 2 Level 2
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 5. 2024 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Richter @richterjarda podporovat ČT výpalné, je stejné jako podporovat pedofilii. Nasrat na zmrdy

Reklama
Reklama