Zpět na článek

Diskuze: Jak si mainstreamová média všimla svého pádu do irelevance

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strogg
Strogg
Level 17 Level 17
25. 11. 2024 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chválím autora za tento článek. Po dlouhé době vidím (kromě alternativních medií), že někdo vypustil do éteru info o tom, že mainstream média minimálně od začátku covidu neplnila svou úlohu.

Ten, kdo se kvůli tomu naštve a kritizuje tuto myšlenku, je buď slepý, nebo naštvaný, že jim nalítnul.

Každopádně víc takových článků, protože jen tak si časem lidi uvědomují, že musí začít sami přemýšlet (což je pro mnohé něco nepředstavitelného) nad věcmi kolem nás a ne jen se nechat přiblble krmit kaší, která nám nechutná, je hnusná, ale "někdo" řekl, že je to pro naše dobro. Lidi jsou ale líní zvednout zadek od stolu a podívat se na obal od té instantní kaše, co kdyby náhodou zjistili, že je jedovatá, žejo. A to přeci nechtějí...

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 11. 2024 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takže mainstreamové médiá, teda tie čo si dajú záležať na zdroji informácií a overovaní faktov, sú ee.

Ale napríklad taký blb Tucker, alebo ešte väčší ako Alex Jones sú príkladom slobody slova. No jasné ...

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolecko @kolecko Ak to bol pokus o ironiu, tak dobry. Ak to myslis vazne, tak sa uz prebud z matrixu. Ze mainstreamove media si davaju zalezat na zdroji a overovani faktov, to je taka blbost ako drevene zeliezko.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m 😁😁 ty si vtipálek

polodebil
polodebil
Level 16 Level 16
19. 11. 2024 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vynikající článek. jeden z nejlepších za poslední dobu. Čím více mainstreamová média lžou a manipulují, tím méně lidí jim věří, protože vidí ten rozpor s každodenní realitou.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polodebil @polodebil Všichni ti lžou, jen Babiš mluví pravdu, že? 😁

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
21. 11. 2024 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda těžko říct. Ja těm Babišovo blábolům nerozumím.

Pagliacci
Pagliacci
Level 1 Level 1
19. 11. 2024 14:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plyne mi z toho, že demokratické síly mají držet hubu a krok? Nadále přihlížet destrukci světa dezoláty, chlaztenci, vlaztenci? Jen podotknu, lež není názor. Pan Otakar Foltýn, je to nejlepší co konečně vláda vyplodila/nasadila, pro boj s russackym a bolševickým vlivem, s hybridní válkou. Kdysi Havel řekl toto: „Přirozenou nevýhodou demokracie je, že těm, kdo to s ní myslí poctivě, nesmírně svazuje ruce, zatím co těm, kteří ji neberou vážně, umožňuje téměř vše.“ Osobně jsem si nevšiml, že by někdo někoho zavíral, byla cenzura. Co ale vidím, absolutně nebezpečné chování šílence maska, který si dělá co chce, lže, šíří dezinfo, ovlivňuje volby atd. To je vpořdáku? To si právě nemyslím. Proč si mohou populisté, mafiáni, lháři a autokrateé, dále beztrestně šířit nenávist a lži? Protože máme svobodu a demokracii ale ta je koukám krátká na to, aby si poradila s těmito šmejdy. Takže ne, opravdu si nemyslím že chudinky dezoláti, jsme na ně moc přísný, jsme na ně málo přísný. Celý článek zní jako kdyby se slušní a poctivý lidé měli chytit za nos, WTF?

Hammy-1
Hammy-1
Level 1 Level 1
19. 11. 2024 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pagliacci @Pagliacci je to tak... dnes má každý plnou hubu svobody slova, ale nechápe rozsah škod které může svou nezodpovědností způsobit, neboli je mu to jedno... hlavně že to sype.
Vidíme ten chaos který spustilo samotné Rusko na sociálních sítích, je to jeden veliký bordel. Co hůř, mnoho cynických politiků bez páteře a hodnot (kteří mají plnou hubu demokracie) na tenhle vlak naskočili.
Třeba takový Musk je jen prospěchář... když si vezmete jak se dostal postupně k moci, tak není za tím nic světoborného, jelikož ty firmy které (ne)založil by existovali i bez něho. On uměl/umí hlavně lidi přesvědčit a přesouvat kapitál. Svůj úspěch završuje díky koupi Twitteru, který zastínil svým Egem. Tedy když se podíváme jak jsou Američani brutálně naivní a druhá polovina totálně blbá, tak se ani nedivím, že něco jako Trump a Musk existuje.
Takže pokud si vezmeme návod na propagandu od Ruska, přidáme k tomu Miliardáře po celém světě, kteří budou ovládat sociální sítě bez jakýkoliv státních regulí, tak máme výsledek Amerických voleb 2024. Což je nenápadná cesta k Autokracií.
A co hůř, takový sobečtí prospěcháři nabalují na sebe totální šílence, kteří jsou hlavně loajalisti, než aby byly kompetentní osoby. Tedy pro Ameriku to bude Veliká srážka s Autokratickým smýšlením, jelikož Republikáni a Trump ovládají všechny klíčové instituce.
Ono pokud se podíváme na Slovensko, (neboli dnes Severní Maďarsko) což je jiný level absurdistánu, tak tohle teď přesně čeká Ameriku.
A Amerika byla vždy etalon "moderní" demokracie, takové okénko do budoucnosti pro nás tady v Evropě. Takže vyhlídky na příští 4 roky jsou velice znepokojující... hlavně v této době, kdy sousednímu státu hrozí vyhlazení.

Poděkujme odporné Ruské propagandě, která infikovala mentálně méně odolnou společnost.
Poděkujme politikům, kteří s tím nic neudělali a teď to zneužívají.
Poděkujme idiotům, kteří tohle akceptují jako "nový" standard a vše relativizují.

Dožili jsme se doby, kdy lež se stala názorem.
Dožili jsme se doby, kdy ověřitelné fakta nehrají žádnou roli v společnosti.
Dožili jsme se doby, kdy jsme na nože jako národ.
Dožili jsme se doby plné chaosu.

polodebil
polodebil
Level 16 Level 16
19. 11. 2024 18:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pagliacci @Pagliacci "Demokratické síly". A které to jsou? Ti samozvaní majitelé demokracie, kteří tu svou "demokracii" brání cenzurou, zavíráním oponentů a stupidními výmluvami na nějaké ruské dezinformace do chvíle, než se ukáže že to dezinformace nebyly. Demkokracie je, jenom když vyhrávají pořád jedni a ti samí. Když ne, tak najednou demokracie není. Takovou demokracii si můžou strčit do prdele. Já už jsem jí totiž zažil před rokem 1989. A dnešní svazáci jsou úplně stejní jako ti tehdejší. Jediný rozdíl je v tom, že tamti strašili západními imperialisty a tihle zase ruskými. Když říkají dezinformace, myslí tím pravdu, která se jim nelíbí. Jim vadí, že už lidi nenaletí na ty jejich lži, co pouštějí do éteru. A proto je tak strašně štve Orbán, Fico nebo třeba Trump. Protože jsou to lidi, kteří si dovolí hájit zájmy své země a ne nějakých posraných globálních bank. A místo aby se lháři z velkých médií a ta liberální sebranka zamyslela nad tím, proč jim lidi ukázali záda, tak melou pořád ty samé nesmysly, lži a propagandu a navzájem se utvrzují v tom, že jsou normální. Dožadují se cenzury a jednotného názoru, který je stejný jako ten jejich. Užiteční idioti, nic jiného. Z vás nikdy nevypadne nic, než papouškování floskulí, co vám řekli v televizi nebo někde na Seznamu. Jste všichni jako z jedný výrobní linky. A ano chyťte se za nos. Ale ne proto, že jste slušní a poctiví, ale proto, že jste liberálním bolševikům naletěli.

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 11. 2024 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polodebil že ... liberálny bolševik ... to už je aký materiál.

chcelo by to zmenit nick z polo na full ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
21. 11. 2024 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polodebil @kolecko Ve verzi Full jsi takový nick může právě dát jen každý liberální bolševik. No, ale to vlastně nemůže, protože momentálně hloubá například nad tím jestli dnes ráno vstal z postele jako křeček, most a nebo jako jedno z tisíce podle nich možných pohlaví. Co liberální bolševik to přímá cesta k Chocholouškovi.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polodebil @polodebil Si úplně mimo, nevíš co je cenzura a nevíš co to je zavírání lidí za jiný názor!! Ta doba je pryč jediné co může nastat, že se vrátí díky hlasům ****** jako si ty!!!

dvaclavd
dvaclavd
Level 20 Level 20
21. 11. 2024 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pagliacci @Pagliacci nevšiml jsi si cenzury a zavírání za názory? Tak to nemá smysl se bavit ne? V čem je prosímtě Otakar Foltýn dobrej? Co konkrétně udělal? A kecy o hybridní válce a podobně. Za prvé je to extrémně nafouklá bublina. Ono stejně lidi nepřesvědčíš, mají svůj názor a nehledají opozici, kritiku, nesnaží se svoje předsevzetí hájit a zároveň revidovat podle faktů. Jediné co lidi dnes dělají, že slepě vyřvávají své doměnky, dehonestují oponenty a vyžívají se v sociální bublině souhlasu. Což je mimochodem případ Foltýn. A ty. Žádný dezoláti nejsou, proč nálepkovat a urážet? Pokud je tvůj názor ten správný a nejlepší, jistě obstojí v diskusi a ty ostatní smeteš jednou větou ne? A proto by taky neměl existovat jakýkoliv náznak cenzury, i v tématech ožehavých, například holokaustu (jehož popírání je u nás trestné). A víš proč? Protože jedině tak se dá vybudovat silná a inteligentní společnost. Je to jak výchova dítěte.Když půjdeš cestou "sněhové vločky", tak se ten fakan těžko dožije třiceti a když jo, tak v depresích. Vystav ho (přiměřenému) tlaku a dostzaneš z něj to nejlepší (hodně zjednodušené, nicméně základní princip je platný od vzbiku života). A ještě k té hybrdiní válce - myslíš si, že naše média, politici, náš internetový prostor, nevedou stejnou prolhanou a tvrdou propagandu jako Rusko? Že neovlivňují (nebo se alespoň nesnaží) volby, že nešíří nenávist a lži? Každý druhý den máš v médiích důkaz že lžou, protože když vydají dvě naprosto protichůdné zprávy, jedna z nich musí být lež. To ti nevadí?

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dvaclavd @dvaclavd Odpověď je ZASADNÍ NE, není tu propaganda jako v Rusku, nikoho tu nezavírají za jiný názor a nikdo tu nepadá "omylem" z oken ani balkonů!
Vem rozum do hrsti. 🙏

dvaclavd
dvaclavd
Level 20 Level 20
22. 11. 2024 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dvaclavd @Olda Propaganda tu je, nevím jestli stejná, nebo slabší, ale bezpochyby je. Stačí vzpomenout na to, jak Rusům dochází vojáci, zbraně, palivo, munice už od počátku války a kolik milionů už jich padlo. Čas ukázal, že to je propaganda. Nebo vzpomeň na dědka, co sestřelil Sučko brokovnicí, to už není ani propaganda, ale pohádka. O tom, jak se v mainstreamu dávno nevedou diskuse s oponenty, ale sejdou se jen lidé "správného" názoru a utvrzují se ve svých pravdách, by se taky dalo uvažovat jako o propagandě. Omylem tady ne, ale ten chudák z Dozimetru co jel s dcerou (sic) na dovču do Dubaje, ten spáchal sebevraždu jako dva nebo tři další svědci. Čímž netvrdím, že je Rusko dobré, nebo že jsme na jeho úrovni. Ale nemaloval bych si to tak černobíle jako ty. Mě k pochybám stačil článek o prvním padlém války, jeho žena nesnáší sousedy, protože po 14 ti dnech si zvykli na okupanty a chválí si je, nebo o českém žoldákovi, který se svěřil, že na "osvobozených" územích si nesmí brát od civilistů nic k jídlu, protože je to dost často otrávené. To pak člověku začne vrtat v hlavě, jestli naše média náhodou na některé detaily nezapomínají a jestli je situace taková, jak tvrdí. A o zavírání za jiný názor si něco přečti třeba u Peciny - Paragraphos - Hlavní strana, o vyhazování z práce v době covidu, o šikaně pokuď nejsi v některých firmách dostatečně woke a o dalších legrandách toho najdeš spoustu a sám jsem pár takových věcí zažil.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2024 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pagliacci @Pagliacci Napsal jsi to zcela přesně!!! Podepisuji. 👌 A mnoho místních diskutérů by se mělo řádně zamyslet.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
22. 11. 2024 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda Oldo, no já bych řekl, že zamyslet by ses měl hlavně ty. Na jasné argumenty dokonce podložené zdroji nemáš žádný argument. Jediné co dokážeš je psát stále dokola jednu strohou, nic neříkající větu v různých variantách. Ale ono mě to vlastně ani nepřekvapuje, tohle máte vy podobně smýšlející stejně a ti lepší z vás dokáží z rukávu maximálně navíc vysypat Trumpa, Fica, Babiše nebo ruskou propagandu. Doufám, že aspoň svýt pohlavím jsi si jistý a můj komentář tě neuvede do deprese.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 11. 2024 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @LojzaOdVedle Znáš to o té potrefené huse, viď? 😁

Strenki
Strenki
Level 4 Level 4
19. 11. 2024 10:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doba postfaktuálna. Nie sú dôležité fakty, veda, overovanie informácií. Stačí mať vlastný názor na vakcíny, na mainstream, na geopolitiku, na všetko.
Aby ste přežili, musíte být zajímaví, autentičtí. Ľudia nechcú pravdu, ale pretvárku, ilúziu a počuť to, čo si myslia a nie čo je skutočnosť. Dôsledok toho je extrémny nárast rasizmu a nenávisti.
Asmongolda kým sa hral WOW Diablo som mal rád. Lenže touto cestou svet dopadne presne ako jeho dom, jedna veľká žumpa, smetisko a smradľavé zhnité doupě.

Jiří Skalička
Jiří Skalička
Level 1 Level 1
19. 11. 2024 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Tohle bych čekal u ČEZu anebo u podobné soukromé firmy, ale tady ne." - ČEZ to má už dávno, jenom se o tom nesmí mluvit😂

calveralives
calveralives
Level 20 Level 20
18. 11. 2024 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavne teda moc nechapu, proc Mr. Rybka tyhle veci pise na pctuning. Nebo vam prijde zrovna tahle platforma vhodna pro obdobne disputace?

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
18. 11. 2024 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel je článek zase jako když pejsek s kočičkou pekli dort. Plno nastřelených témat, která se jen zmíní, ale to je vše. Hlavně ale irelevance mainstream médií je tu už tak 10+ let ne? Překvapuje mě, že o tom ještě někdo píše. Navíc to nepovažuju za něco špatnýho. Pořád tu mají místo, ale už jen nemají takový monopol na dodávání informací.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 11. 2024 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @Olda79

Souhlas. ČT je už dlouho médium pro minority, ne mainstream. Shodou okolností pro ty minority, které ještě zvládají ověřovat informace.

Běžný Fanda Novák kouká na TV Nova a čte (pokud vůbec čte) Blesk, takže nějaké informace k němu prakticky netečou, jen běžný bulvár.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
18. 11. 2024 18:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt Než k sobě nechat téct “kvalitní” informace od ČT tak to raději žádné informace, pravda. A vůbec, kdo informace od ČT s chutí vstřebává tak nechť si ČT také živí a nechce po nás ostatních platit za tu kvalitu, která nás vůbec, ale opravdu vůbec nezajímá. A ne tady nejde o výši toho poplatku, tady jde o princip. Každý ať si sleduje a platí za to co ho zajímá a za to z čeho má nějaký užitek. Z ”kvalit” ČT a také například ČRo těží jen část, nebál bych se říct dnes už opravdu jen malá část obyvatelstva, ale živit by chtěly tyto organizace od všech, super to by jeden zvracel. Neřeknu o nezbytné služby, kterou stát opravdu potřebuje a hlavně ji potřebují všichni, nebo aspoň většina obyvatel, tam není o čem. Ale tento příklad ani ČT a ani ČRo není.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 11. 2024 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @LojzaOdVedle

Tu "kvalitu" hodnotíš podle jakých kritérií? Je to čistě OT otázka, vím, že na ni nebudeš schopen věrohodně odpovědět.

Mě třeba zase vůbec nezajímá co vysílá Nova, Prima, atd., ale stejně jim a jejich divákům přispívám na provoz.

Stejně tak nevyužívám dálnice okolo Prahy, přesto je platím. Nepotřebuju doktory, přesto je platím. Přispívám důchodcům na důchody, i když já zřejmě z veřejných peněz důchod neodstanu buď žádný, nebo jen almužnu.

A víš co ti řeknu? Je to tak správně. Tak nefňukej a plať, je to jen pár korun.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
19. 11. 2024 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt Jak můžeš vůbec srovnávat dálnice a doktory s ČT nebo s ČRo? To není ani jako srovnávat jablka a hrušky, to je úplně mimo misku a zářné příklady toho co lidé opravdu potřebují. I když ty teď momentálně možná ne, ale to neznamená, že jednou budeš a ano určitě minimálně ty doktory jednoho dne potřebovat budeš nebo teď nechodíš ani k zubaři?! No pokud to tak je tak to neděláš dobře s tu sirkou Jaromíre. A dálnice?! Ano ty potřebujeme dennodenně úplně všichni, protože nebýt kamiónů co po nich jezdí tak momentálně ani nemáme co do huby v dnešním světě. Nebreč, že nezbude na tvůj důchod a živ dál nynější důchodce, kteří v dřívějších dobách živili tehdejší důchodce a hlavně budovali naši zem. Oni za to, že už nezbude na tvůj důchod rozhodně nemůžou a děkuj těm jednotlivcům co rozprodali naši zemi po revoluci do cizích rukou. A ještě jedna věc. Vysvětli mi prosím tebe jakým způsobem financuješ provoz Novy, Primy a například neveřejnoprávních rozhlasových stanic. Tihle všichni si musí můj milej, zlatej na svůj provoz totiž vydělat sami a to například reklamou a rozhodně jim já ani nikdo jiný neposílá každý měsíc výpalné.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
13. 12. 2024 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @LojzaOdVedle

Milej Lojzo, moc rozumu jsi zřejmě nepobral. Tak si třeba zkus uvědomit, kdo tu reklamu platí a z čeho. Třeba se ti rozsvítí, že ji platíš taky, ať chceš či ne.

A to srovnání je úplně dobře možné, protože jsou to všechno věci, které definují stát jako takový. Tak se s tím smiř, protože to nezměníš.

Palo Coolibra
Palo Coolibra
Level 1 Level 1
18. 11. 2024 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vynikající článek, který možná trefil budoucnost informativních médií. Vzhledem k tomu, že zablešený Seznam jde taky do kopru a jeho cenzoři ho úplně degradovali je váš blog možná to nejlepší, co nás mohlo postihnout, gratuluji 🤘

schali
schali
Level 9 Level 9
17. 11. 2024 19:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceska televize je kompletne zrala na zruseni. Jednak je irelevantni. Za dvacet let se proste veci dost zmenili a o nic by se neprislo. Za druhe i kdyby nebyla irelevntani, tak je jednostrana jako komunisticky televizni noviny. Tam si clovek vybrat nemohl, dneska, muzem si dneska vubec vybirat? Uvidime, jak rika muj kamarad, kdyby volby mohly neco zmenit, tak uz je davno zrusily.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 11. 2024 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schali @schali V USA volby změní nejspíše dost věcí, takže to je spíše o společnosti jestli je nějaký potenciál na sebereflexi a potírání současných bolševiků.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 11. 2024 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schali @schali kolik lidí se ve vládě vystřídalo u nás a kolik v rusku? ano na volbách záleží

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schali @schali nemáš rozum

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
18. 11. 2024 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schali @schali vladni propagandisticky kanal urcite nezrusej to se nebojim .. kdo jiny by ho mel platit nez ovce stejne jako celej prebujelej statni aparat.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2024 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Neuvřitelný, jak máte vymyté mozky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
18. 11. 2024 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Olda Oldo. Umíš prosím tě napsat taky něco jiného než jednu stále se opakující strohou větu?! Bohužel vidím, že zřejmě ne a takhle si tu svoji jedinou pravdu těžko obhájíš. 😬

Petr Sehnal
Petr Sehnal
Level 2 Level 2
17. 11. 2024 18:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně ale jako otec dítěte jsem pro regulací bordelu jako je TikTok protože je to stejně návykové jako tvrdé drogy a nikdo to nijak neřeší*. Pokud z generace TikTokerů vyroste skupina lidí s attention spanem 15 sekund, bude to teprve pořádný problém.
Instagram s jeho několikrát prokázaným poškozováním psychického zdraví a sexualizací teenek taky není zrovna moc cool médium. Ostatně, do Coca Coly nebo děských kapek se taky dříve dával kokain, až časem se zjistilo že to možná nebude až tak úplně ono (dobové reklamy o tom hlásly, že je to zdravé!).

*individuální zákaz moc nepomáhá když to pak mají všichni spolužáci, jen jeden rodič plave proti proudu

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2024 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @Petr Sehnal Docela se divím, že Michal se svým vzděláním v oboru stanovuje hranici omezení sociálních sítí na 12 let věku, když právě skupina dětí od 12 pod vlivem sociálních sítí vychází z desítek studií, jako nejohroženější, co se týče vzniku depresí, sebepoškozování a pokusů o sebevraždu...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk bohužel ta skupina byla a nejspíš vždy bude nejohroženější skupinou. Mění se jen hlavní důvody ohrožení.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 11. 2024 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Jo jo, jsou neustále ohrožovaní, ti mladí, napřed to byla braková literatura, pak rádio, potom kino, pak televize, počítače, počítačové hry, mobilní telefony, chytré mobilní telefony , sociální sítě, asociální sítě, globální oteplování...

Je neuvěřitelné, že nějací mladí nad 12 let vůbec ještě přežívají, no věřili byste tomu?

To jsou zase kydy. Kdopak asi ty studie dělá, a kdo je vlastně potřebuje? 😜

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
18. 11. 2024 15:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @RomanL Chápu, ale je mezi tradicí při které každá starší generace vždycky žehrá na nastupující trend, který nepobrala a skutečně negativním vlivem sociálních sítí je opravdu rozdíl.

U každého psychologa, v každé psychiatrické ordinaci, v každém psychiatrickém ústavu se můžete přesvědčit o číslech z před deseti lety a nyní a každý vám potvrdí, že je to doslova epidemie.

A jestli někdo namítne, že je to jejich věc, tak tento trend "křehké generace Z" začínají pociťovat už i zaměstnavatelé. Kdo zažil oznámení mladého kolegy/kolegyně ve stylu: "Cítím se ve stresu, je toho na mě moc, dávám si okamžitou pauzu a jak si s tim poradíte je mi jedno." ví o čem píšu... :)

mirda
mirda
Level 24 Level 24
19. 11. 2024 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Takovej by letěl jak špinavé prádlo.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @Petr Sehnal mám 9ti letého syna. Při registraci účtu jsem uvedl jeho pravý věk a tak mobil má pod mou kontrolou, ani to jinak nejde. Myslím, že to omezení je do 13 let. Do té doby potká sítě maximálně u spolužáků. Spolužáci, kamarádi můžou být i starší, tak mi zákaz stejně nepomůže. Spíš o tom s ním mluvím na rovinu, vysvětluji pro a proti a myslím, že nám to funguje dobře. Nehledě na to, že žije primárně s matkou, která to má totálně na háku.

gck23
gck23
Level 25 Level 25
18. 11. 2024 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Za mě mají moje děti ban na tiktok do té doby, než si začnou platit vlastní konektivitu

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2024 10:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @gck23 mně jako dítěti by to umělé omezování vadilo. Já žil jen v zákazech a dost jsem trpěl a i kvůli tomu jsem ve škole byl samotář. Odtržený od reality. Tik Tok sám o sobě není problém. Problém jsou lidé, kteří se pohybují i na sociálních sítích, ale i v reálném životě. Se synem jsem domluvený, že do jeho 16 let bude jeho elektronická komunikace pod mým dohledem, moc se mu to nelíbí, ale respektuje to. Mimochodem v létě jsem na whatsappu ve skupině Fortnite odhalil asi 40 letého týkpka co jim posílal polonahá fotky. Vyřídil jsem to velmi rychle, jak to dopadlo netuším. Řešil jsem to anonymně.

Jak říkám, lepší to je otevřeně s dětmi rozebrat. Synovi táhne na deset, řešili jsme snad vše, úchylný jedince, různé nebezpečné výzvy, šikanu atd.. Myslím a věřím, že to zvládáme a že syn pod mou kontrolou je v bezpečí.

Ale palec vám dám, také řešení 😉

gck23
gck23
Level 25 Level 25
18. 11. 2024 15:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner TikTok je problém sám o sobě, jde o to, že ty socky zaměřené na krátké videa nic nedají (informační hodnota je nulová), mají pouze podnítit vylučování dopaminu stejně jako drogy založené na amfetaminu. Já to neberu jako omezování, dělal jsem s mým 13 letým synem pokus, popsal jsem ho níže, nebudu svému dítěti dávat pervitin, tak mu nebudu poskytovat přístup na TikTok.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2024 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @gck23 tak zatím se bavíme hypoteticky, syn o to neprojevuje zatím žádný zájem. Ale čokoládu (cukr) si občas dá. Závislost je pro slabochy když uvedu hodně osobní příklad, zkusil jsem i pervitin, byl to úlet a stále to je zajímavá vzpomínka, tím to i skončilo. Nejsem slaboch a život mě baví i s čistou hlavou. Snad to syn bude mít stejně. Proto mu ani nechci nic extrémně zakazovat, spíš ho vychovat tak aby to i pro něj nebylo přitažlivé. Hlavně já třeba porušoval hlavně zákazy a rodiče nevěděli nic co jsem nechtěl aby věděli. Kdybych byl nyní v pubertě, mám dva mobily, ale jen o jednom by věděli mí rodiče. To byli despoti co mi zakazovali mít i svůj názor.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
17. 11. 2024 17:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Televizi jsem zrusil cca ve stejnou dobu jako jsem prestal kupovat noviny... to bude uz cca 25+ let.

Kdyz se bavim s mladsi generaci tak treba mladsi bracha pritelkyne (cca 30)se v TV diva akorat na hokej. Synovec a neter (14 a 16) TV v podstate uz vubec neznaj.

Jediny koho znam kdo se na TV pravidelne diva je mama a jeji kamaradky - vse 70+ let.

Mne prijde spis divne, ze se nekdo divi tomu jak tohle medium straci vliv a behem par let o nej prijde uplne.

Mimochodem jelikoz je tady snaha zdanit internet aka "poplatek za medium verejne sluzby" tak to mne prijde jako naprosta drzost. Specialne kdyz posloucham toho noveho kaspara co to vede jak "pokud nedostanou vic penez budou muset zrusit 3 z 6 kanalu" - prelozeno maji porad 3x vic penez nez je potreba - jako medium verejne sluzby staci 1 kanal. Zbytek at je komercni - pokud to nekoho zajima at u toho cumi vic na reklamy nebo si plati.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
18. 11. 2024 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave jojo taky tak. TV doma nemame . Uz nejak nieje dovod. Raz do roka na MS v hokeji pustim projektor.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2024 11:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave To s tím hybridním režimem financování je prostě boží nápad! 1 kanál (mix tuzemské dokumenty a zpravodajství) a k tomu bych přidal archiv. Zbytek ať si na sebe vydělá. Tohle byste fakt měl poslat poslanci či podvýboru do připomínkování.

entes
entes
Level 11 Level 11
17. 11. 2024 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mojí optikou to vypadá tak, že celebrity, herci, woke komunita a mainstream média fandily demokratům. Přesto prohráli, což je opravdu zarážející. A z našich médií (idnes, novinky) jsem měl dojem, že jen a jen čekali na výhru demokrátů, a najednou nevěděli co psát, třetí den už se o dění za mořem skoro nezajímali

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim že autor tady motá dohromady 2 věci - obsah a formu. Forma jakožto technologie jde vpřed a YT, sociální sítě a vůbec zpraqvodajství na netu má dosah. Noviny, časopisy upadaji.

Ale obsah "klasických" médií neupadá. Třeba ČT má třeba parádní web + archiv pořadů a je to cenný nezávislý zdroj informací.

Podle předvolebních výzkumů u nás to ale "neni tak zlý", volby pravděpodobně vyhraje vlastník největšícho tištěného odpadu a bluvátru - Blesku.

peregrin2023
peregrin2023
Level 24 Level 24
17. 11. 2024 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @Krtek_no1 a to jako kdo ma podle tebe vyhrat volby . Kretinsky ? nebo Tkač ? Za ktero stranu kandiduji ? Zase nejaky zvanil ze?

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peregrin2023 @Peregrin2023 no ty.... já jsem exot, takhle si splést Mafru a Blesk. Díky za trknutí

Jan Honys
Jan Honys
Level 1 Level 1
18. 11. 2024 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peregrin2023 @Krtek_no1 Problém je, že jste si nespletl jen Mafru a Blesk, ale také dobu, ktreou jste evidentně zaspal.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 10:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to tu je zase za sračky, v neděli máme relaxovat nad čtením zajímavých článků a postřehů ze světa počítačů a ne politické bláboly.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 10:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 zavolaj policajtov, nech zatknu toho, co stoji za tebou a drzi ti pistol u hlavy a nuti ta to citat !!!

to uz fakt ludia stratili slobodnu volu a musia ciat vsetko co im vybehne na monitore ? to ma asi len moj pc featuru, ze mozem scrolovat dalej, alebo kliknut inam. skus upgrade

ps: vyslo to v sobotu

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak Pointa je, že jdeš na PCT a celý víkend ti tu jako hlavní zpráva svítí podobné bláboly. Nic už nemá žádnou hodnotu a řád, každý si dělá co chce a všem je to jedno.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 skoda, ze na celom internete je len pct... a svieti na nom len jeden clanok :(

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak Ty seš zase chytrej jak rádio

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 no ale zrovna má pravdu, přesněji s ním souhlasím

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Lukáš Meistner ma pointa je, ze kdyz jdu na pct, chci cist o pc, kdyz na autoweb, tak o autech, kdyz na megapixel, tak o fotkach, kdyz na mz, tak o filmech atd. Kdyz to tak pujde dal, za chvili si koupis jahodovou a budes lizat vanilkovou. Cim dal vic je v tomto svete vse pomotane a falesne. A mne se to proste nelibi. A vubec tu nejde o to, zda te nekdo nuti. Elektromobil mi nikdo nenuti a stejne se pracuje na tom, aby to tak bylo, jestli chapes.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 11. 2024 23:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 Já bych to nebral tak dogmaticky. PC tuning má heslo: průvodce světem informačních technologií. Do toho přece spadá televize i noviny. Informují vás noviny? Informují. Je to technologie? Je, i když trochu archaická. Navíc články pana Rybky zde byly vždy brány jako určité zpestření.

Zrovna jsem před chvilkou kouknul na auto cz a co to? Píšou tam něco o motorkách! To by přece neměli, když to má v názvu auto! 😲

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 11. 2024 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 Ano, zato vy jste podle všeho dost blbý, když neumíte na internetu přeskakovat to, co vás nezajímá, a ještě na to všechny kolem musíte usilovně upozorňovat. 😛

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 11. 2024 09:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor je ten, že další příčinou pádu mainstreamových médií do irelevance je to, že mainstreamová média často bývají spojena s technickými prostředky, které neumožňují interaktivitu v reálném čase. Noviny, rozhlas, televize neumí reagovat na názory lidí, kteří to sledují. Nebo umí, ale jen v omezené míře. Bloggerovi či Youtuberovi napíšete názor a on na něj za dva dny zareaguje (a nebo také hned, pokud vysílá živě).

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 11. 2024 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Interaktivita v realnom case nieje pricinou.

Preco by TV mala hned reagovat na nazor divaka? Ako si predstavujes tu reakciu a hlavne na co?
Mala by reagovat na kazdeho divaka? To nerobi ani ten bloger/youtuber. Tiez si vybera na koho a ako zareaguje.
Meni sa doba/technologie a aj media. Toto tu nieje nic vynimocne a deje sa to neustale. Tento upadok je logicky. Rovnako nove media casom upadnu a pridu nove.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 11. 2024 23:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb @odb Dobře, tak já se tedy ptám, proč upadá televize jako médium. Je tam 325 programů, nemusím sledovat jen ČT tlačící nějakou propagandu. Televizi lze sledovat i na mobilu/tabletu/počítači, technicky tedy problém nevzniká. Je jedno, zda tu obrazovku mám v obýváku nebo v tramvaji. Čím je tedy podle vás úpadek způsoben?

Interaktivita je podle mě důležitá. Samozřejmě, že youtuber nezareaguje na 50 různých názorů 50 lidí. Ale pokud mu nějaká skupina lidí napíše, že by se třeba měl zhostit nějakého tématu, často to udělá. Takže vyjde vstříc lidem a ti jsou spokojeni. Interaktivita klasických médií končí tím, že vám v rozhlasu zahrají písničku na přání. No páni!

gck23
gck23
Level 25 Level 25
18. 11. 2024 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Za mě obecně lineární zpravodajství je dávno za zenitem, pokud si vezmu hlavní zpravodajskou relaci, tak ta trvá cca 30min, ale z toho mě zajímá pouze cca 5min, proč bych měl takhle zahazovat svůj čas, když můžu si v dnešní době zprávy postavit na míru.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
18. 11. 2024 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gck23 @gck23 Dobrý postřeh. Řekl bych, že to je také určitá interaktivita, pouze jinak uchopena.

stese1954
stese1954
Level 20 Level 20
17. 11. 2024 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" Sedliacky rozum " zvíťazil na vedou a progresívnosťou. Adolf začínal podobne.

Majky666
Majky666
Level 30 Level 30
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka změnil zaměření na politické komentáře?

Podle mě mu to téma moc nejde a raději by se měl věnovat hw/sw.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @Majky666 jde mu to právě skvěle, ne se vším souhlasím, ale přece nebude psát tak aby se nám to všem líbilo.... co by to bylo za novinařinu

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 11. 2024 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner je to stejně hodnotný jako kdyby Moravec mluvil o hw/sw

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 11:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Mmchk to nemohu hodnotit, třeba by byla skvělá. Nehledě na to, že pokud se pan Rybka zajímá o hardware, kde je psáno, že nemá i jiné zájmy. Vaše argumenty jsou slabé, ale to neznamená, že je nerespektuji a že bych měl právo říkat, že by bylo lepší je nepsat.

Článek má hlavu i patu. Jednoduchou formou poukazuje na dění ve světě. Jsou tam autorské názory, které nejsou vnucovány, pouze předkládány a můžeme o tom společně debatovat, souhlasit i nesouhlasit. Za mě mnohem lepší, než Otázky pana Moravce.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 11. 2024 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @Majky666 Nejde mu to tak, že kvůli článku o Bruselské televizi se tady registrovali přímo její zaměstnanci, aby nás mohli obšťastnit Orwellovskými výroky typu: "pravda je relativní" 😁👌Škoda, že nepřišli i ti ověšení cenami George Sorose nebo soudruh Václav Emanuel Moravec.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A další sračka o hovně po Veverce z doby ledový.... Pane Rybka, co kdyby jsme zavedli blokaci redaktorů a tím i jejich článků.... Opravdu takový "výkaly" číst nechci a pokud to bude pokračovat, raději věnuji čas jiným "technickým" webům se správným názvem a zaměřením...

F1DLA
F1DLA
Level 38 Level 38
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 Článek má za 16 hodin navrhnutou prémii 218 Kč, která se musí nasčítat z 3 Kč od těch co to ocení a zároveň ji odečítá 2 Kč těch co se jim to nelíbí. Takže jednoduše takové článku tu mají jak vidno poměrně úspěch...

Tak hodně štěstí na jiných technických webech.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @F1DLA souhlasím, navíc lidé co neumí komunikovat bez nutnosti zbytečných vulgarních výrazů, nemají v diskuzi co dělat. Mnohem raději bych se v normální formě dozvěděl, co mu na tom článku nevyhovuje a tím se dozvěděl o problematice zase něco navíc i z jiné stránky pohledu.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @Lukáš Meistner Dneska válíš 👍. Soudě podle skóre palců pod naprosto slušnými a nekonfliktními příspěvky to vypadá, že někteří zaměstnanci či brigádníci (zřejmě "Zástupci pro reprezentaci ve veřejném prostoru" 😁) mají nedělní směnu.

A to si článek o ČT jen štrejchnul

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 15:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @F1DLA bez starostí, samozřejmě takové články hodnotím stáhnutím prémií... Máš pocit, že čtu jen PCT? 🤣 To bych byl hodně omezený člověk... Kolik asi má PCT čtenářů... 200? To jsem možná přehnal 😆 pokud 414 dobů prémie/3kč za +hlas, je to 138ks lidí co možná dali +3kč _D takže ať tak či tak, je tu naprosté minimum čtenářů, ale asi to redakci, která jediná čísla vidí netrápí, jelikož je živí pouze reklama a prokliky .) a hlavně to, aby se lidé klidně kvůli hádání stále vraceli a reklama dále a dále cinkala do peněženek :D Kdepak je to tlačítko na smazání účtu... tady to nikam nevede a sračky dál číst nechci a nebudu, moje volba .)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 15:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @Lukáš Meistner Meistner, nikdo tě nenutí číst komentáře, ani odpovídat... Takže si prosím strč svoje názory do prdele, stejně tak, jako pan Rybka svoje články o hovnech... Jestli chceš být zajímavější, začni točit na YT... Těch pár uživatelů PCT určitě touží číst politický sračky 🤣 Teď má první comment 8.kladných a 15. záporných ohlasů... Asi tomu pár lidí rozumí dobře... A někteří to cítí stejně... Až budu chtít něco z politiky, koupím si po 14. Letech opět TV a pustím si v 19:30 Novu s Rejem Korantengem, kterej už mimochodem šediví a dozvím se nenucenou formou, co chci, proto, pokud čtu PCT určitě tu nehledám politiku, ani jiny podobný sračky... A jestli to tvůj omezený mozek stále nechápe, jdi se radši nechat zbavit svéprávnosti... Díky

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @Pitcha007 vy mě bavíte a to i přesto, že Vaše reakce není žádným překvapením. To je trochu škoda, ale i takový je život. Přeji hezký zbytek neděle.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @cztajtrlik děkuji, váš komentář mě velice povzbudil.

Jan Honys
Jan Honys
Level 1 Level 1
18. 11. 2024 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F1DLA @Smazaný uživatel Na to ovšem nemusíš mazat účet. Stačí sem nechodit. Předpokládám, že k tomu tě nikdo nenutí. A s pistolí u hlavy už vůbec ne, že?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 zavolaj policajtov, nech zatknu toho, co stoji za tebou a drzi ti pistol u hlavy a nuti ta to citat !!!

to uz fakt ludia stratili slobodnu volu a musia ciat vsetko co im vybehne na monitore ? to ma asi len moj pc featuru, ze mozem scrolovat dalej, alebo kliknut inam. skus upgrade

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak Zeldiak, asi máš dost špatnou představu, jak funguje policie, možná je to u vás na Slovači jinak.... Nebo jsi Slovák emigrující do Čech?... Pokud půjdu do hospody a budu chtít na baru rohlíky, kam mne posle barman i hosté??? Tak přesně tam pošlu i já dementy, co píší do tech. stránek o politice a jiných sračkách... A pošlu tam i Ty lamy, co je brání...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak obávám se, že ironie se zde nenosí (nechápe)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 pre info, nie, som rakusky slovak. vpodstate vetsinu aktivneho zivota zijem v rakusku aj som vymenil obcianstvo.

neviem ako vas v cechach, nas nikdo nenuti nasilim citat, co ma nezaujima. preto vetsinou idem len ku komentarom, kde mi belka sa stara o zabavu. ja viem, nieje moc pekne sa bavit na mentalne postihnutom chronickom klamarovi, no ale je to zial tak.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MIchal ťal opět do živého. Tentokrát jsem tedy pustil i Asmongoldovo video v článku. Mám ho mlhavě zařazeného jako toho špindíru se šváby (přesně, jak Michal psal). Byl jsem poměrně příjemně překvapen, jak mluvil.

Je poměrně zásadní, jak obrovsky mimo teď průzkumy bývají, dokládá to jediné - lidé už se nehádají v hospodách, nerozvrací si vztahy na sockách. Deklarují, že politiku neřeší - a pak jdou a volí. A je to tak vlastně i dobře. Koneckonců, jsem podobnej případ, jenom ty socky nemám vůbec...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik socky jsem také zrušil. Zrušil jsem účet i na seznamu a na idnesu a víc jak 10 let nesleduji TV. Volby řeším dva měsíce před a pak už se o to opět nestarám.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
18. 11. 2024 21:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Mám to podobně a ano je to lepší. Ani socky ani televize člověku nic pozitivního nepřináší, je to právě naopak. Platím si, ale některé streamovací služby, to je jediné co v tv sleduji, případně hraju některé hry na nintendo switch, taky nějaké emulátory na malině s Recalbox. Na pc zase buď hraju hry, čtu si weby co mě zajímají, například jako tento web, samozřejmě už dlouho nečtu vůbec zpravodajské, nebo nedej bože weby o politice to bych v dnešní době už nedal.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2024 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @LojzaOdVedle před volbami projedu zpravodajské weby, něco nastuduji a volím. Jinak Idnesu, Novinkám se vyhýbám, diskuse je otřesná a nemám žaludek na silnou pátou kolonii v našich končinách. Nejsem příznivce vedení USA, ale z představitelů Ruska je mi doslova zle.

Já si také platím streemovací službu, už jen MAX. No a trochu zlobím na torrentech.

Jedinou sociální službu, kterou provozuji je IG. Mám tam uložené sekce. Různé recepty podle kategorií (rád vařím, peču) a různé návody jak na to a to. Ale nesjíždím to denně a nic od tama nekupuji.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 11. 2024 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me se na veřejnoprávní televizi líbí že neni motivovana penezma a tak nemusí lidem říkat co chtěj slyšet ale naopak se snaží hledat objektivitu aby si na to nekdo neszezoval… ale je jasný ze Moravec co klade neprijemny otazky nebude tak popularní jako Rogan co leze hostovi do zadku

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Bylo by to krasne, byt to tak, jak pisete.

Motivace penezi je zrejma - viz soucasna prohlaseni generalniho reditele. Hledani objektivity necht radeji komentuji jini, neb prave z duvodu jednoznacne zaujatosti jsem ten projekt v podstate prestal sledovat cca 5 let dozadu.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 11. 2024 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk To je sarkasmus? 😁

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk zaujatost ve veřejnoprávní TV je, je ovlivněna politickou mocí. Není to tak zlé, ale přeci.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 11. 2024 09:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Přesně. Plus ty otravné reklamy. Uz asi 10 let to vůbec nesleduji (i komerční TV). Leda když je Olympiáda nebo hokej.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Slusnak123 také více jak deset let nesleduji TV. Jedno z nejlepších rozhodnutí. Navíc se obejdu bez sportu, ten si raději užiju osobně.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Je dokonce zakotvena v zákoně. Tedy píší se tam věci o radě ČT, objektivitě atd. Ale projekt, který je definován zákonem, je sám o sobě principiálně závislý na těch, co změny zákona mohou prosadit.

Je celá řada rozmázlých případů, kde nebyli objektivní.

Nicméně mají můj obdiv, že vydrželi nepoklonkovat AB, když byl u vesla. Vlastně jsou celkem konzistentní v tom Schwarzenbergerovském vidění světa.

Nejvíc jsem se bavil při USA vobách Hillary/Trump, tam to byla maximální show, jak měli masáž až scénáristicky nalajnovanou a zůstali opaření a prakticky beze slov, když to Trumpeta dal. A to říkám jako někdo, kdo si už pres dekádu myslí, že je z hlediska zahraniční politiky úplně fuk, kdo z té dualitní zábavy pro masy vyhraje. Tehdy ČT fakt pobavila, archiv ČT24 by to asi mohl mít. Ty mrtvolné a zesinalé pohledy nékterých byly fakt vtipný. A stalo se co? Prd. Stane se i teď :). Respektive až na detaily totéž, jako kdyby veslovala Harris...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2024 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Pokud není veřejnoprávní tv motivována penězi, proč tedy tak úporně soupeří o sledovanost v prime timu? Respektive, pokud nemusí říkat co chtějí lidé slyšet, proč v ní nedávno proběhlo takové personální zemětřesení?

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na zprávy v českých televizích a rádiu jsem rezignoval v roce 2014. Tedy v době, kdy ukrajinská armáda rozjela genocidu vlastních občanů - s podporou ČT.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 11. 2024 18:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Karel Endler To už tam jelo předtím, Jugoška anebo Štětina několikrát navštívil radikální islamisty/džihádisty v Čečensku, aby mohl barvitě popisovat jejich hrdinný boj. Ne, že by válka byla nějak dobrá z ruské strany, ale tohle byl extrém. Navíc, když dělali teroristické útoky.

Každopádně fake news media včetně ČT a ČRo ztrácí půdu pod nohama a je to jen dobře. A je zajímavý, že i různý amatéři dělají zpravodajství tisíckrát lépe než tihle "profesionálové".

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 11. 2024 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Karel Endler nemůžeš tolik věřit tý ruský propagandě - zkus si o tom něco zjistit i z jiných zdrojů… ale boží mlýny melou a Girkin je v rusáckym lochu - budiž to varování pro všechny ruský kolaboranty

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Ty zase nevěř té propagandě ze západu - z té zblbneš a dáš se k LGBTQ+.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 11. 2024 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Karel Endler lgbtq+ můžu u nás v klidu bejt, narozdíl od lidí v rusku

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2024 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Myslíš tu ruskou propagandu, když BBC přišlo s informací kdo začal první střílet na Majdanu? Nebo těch 50 upálených lidí v Oděse ukrajinskými nácky, před deseti lety, což spustilo občanskou válku vedoucí až k ruské invazi?

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Papundeklpunk zase ty kydy o pár upálených ksindlech co dělali bordel na fotbale a spravedlivě uhořeli. Jestli jde na fotbal se zbaněma a v helmě, ať se nediví že sklidí co zaseje. Navíc když si nahází molotovy pod svý nohy

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2024 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Krtek_no1 "... spravedlivě uhořeli."

Pán je koukám psychopat...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 11. 2024 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Papundeklpunk Člověče opravdu se nech vyšetřit. “spravedlivě uhořeli” to může napsat jen psychicky chorý jedinec i , kdyby to psal nevím o kom.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2024 19:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Takže mimo jiné z uvedeného zdroje čtu, že: "Ke 4. květnu nebylo jasné, který z táborů jako první začal používat u budovy střelné zbraně a molotovovy koktejly, které nakonec vedly k zapálení budovy."

To se dost liší od tvrzení o "...upálených ksindlech, kteří spravedlivě uhořeli... a kteří si ...nahází molotovy pod vlastní nohy."

A také to nic nemění na faktu, že tato událost odstartovala občanskou válku na Ukrajině.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 11. 2024 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Když nevíš kudy kam hoď tam ruskou propagandu, jak prosté milý Watsone 😬

gck23
gck23
Level 25 Level 25
18. 11. 2024 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @LojzaOdVedle Pokud 2 party blbců po sobě hážou molotovy a ta jedna je háže z baráku plnýho hořlavin, odkud v případě požáru nemá jak utéci, tak jsou zralí na Darwinovu cenu

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Karel Endler koukám, lidí bez mozku přibývá i tady. 😂

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 15:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý článek. Výjimečně jsem ho přečetl celý. Problematiku mám osahanou jen trochu a proto díky za trochu světla. Souhlasit se nedá se vším, což nejspíš není nutné, ale forma zajímavá k zahloubání.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner tak članky Rybky obecne sou tu snad jediny z mala co se tu da precist do konce :) za me palecek nahoru a opet posilam +3,-

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos narozdil od tebe, kde se neda cist nic :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2024 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Ales Blumenstein já už tam moc nechodím, vadili mi komunistické praktiky, ale když člověk přeskočí všechny agitky, odečte 15% hodnocení, tak to není tak zlé. Bohužel vyhnali téměř všechny diskutující, což je pro mě zásadní.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 15:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravy překlepů jistě nejsou populární, ale komolit jména je trapné. Joe Rogan se jmenuje ROGAN a ne ROGEN.
Přijde mi to hloupé, zvlášť pokud to píše někdo, kdo se snaží (a většinou zajímavě) odkrývat chyby světa, ve kterém žijeme.

grol2
grol2
Level 1 Level 1
16. 11. 2024 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověče, Rybko! Zrovna ten rozhovor s MUDr. Stránským na Brocastu je jeden z nejlepší, které jsem kdy slyšel. I v tom úryvku, na který odkazujete, mluví o závislostech. Mluví o tom, jaký mají sociální sítě a podobné věci vliv na fungování mozku. Na schopnost soustředit se, na psychiku...

Napsat "...lidé jako MUDr. Stránský přiklánějí přímo k zákazu sociálních sítí do 18 let.", hele to je silně vytržené z kontextu. On vůbec nemluví o svobodě slova, on mluví o tom, jakej salát udělá člověku z mozku každodenní několikahodinové sledování třicetisekundových videí.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2024 15:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@grol2 @grol2 akykolvek zakaz na cokolvek nikdy nedopadol dobre a ani nedopadne. A na vychovu su rodicia nie zakazy a prikazy !!! !!!

To ze dnesny rodicia pichnu decku fon do ruky a drz hubu je chyba rodicov nie deti.

A ak sa do toho zacne miesat politika zakazy prikazy a obmedzenia pojde to len viac do sedej zony a kazdy to bude obchadzat coz zas povedie len k silnejsim a prisnejsim zakazom a prikazom.

Vychova a vzdelavanie je riesenie, lenze na vyhcovu sa kasle a vzdelavanie je za opicami

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
16. 11. 2024 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Jakýkoliv zákaz že nedopadl dobře? Žijete v reálném světě? Je zakázáno přecházet na červenou. Je zakázáno krást v obchodech. Je zakázáno ubližovat ostatním lidem... my žijeme ve světě, který se setává z příkazů a zákazů. Některé jsou rozumné a vůbec si je neuvědomujete a o to horší je pak střet s realitou, když se dostanete mezi skupinku která ta pravidla zákazy/příkazy nectí...

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2024 08:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @Oskar Schindler LoL zas vytrhnute z kontextu... Zakaz cohokolvek v ramci pisaneho clanku a komentara od grol2

Kedy sa ludia naucia citat s porozumenim ?

Zakazov prikazov a obmedzeni su plne rite, niektore prospesne ine na skodu. Tak to bolo ale vzdy...

gck23
gck23
Level 25 Level 25
18. 11. 2024 08:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@grol2 @grol2 Je to tak. Mám 13 letýho syna, chtěl povolit TikTok, tak jsem udělal si na něm pokus, povolil jsem mu ho na hodinu, nechal ho dívat a pak se ho zeptal, co viděl a co se dozvěděl, neřekl mi nic, celkem dlouho akorát blbě čuměl, ono taky, když za tu hodinu zkoukne 50 a víc videjí, tak aby nebyl zblblej. Když se dívá na youtube, tak jich za tu dobu dá okolo 10 a i pak je schopný říct co viděl. Tj TikTok šel opět na blacklist a už z něj nepůjde.

Reklama
Reklama