Zpět na článek

Diskuze: Jak svět objevil existenci „nejnovějších médií“

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujal mne graf na stránce "Když se dva světy střetnou..." od SHERRY, J. Research. Podle něj to vypadá, že první Playstation vyšel v letech 92-93, každopádně před hrama jako Doom a Mortal Kombat, které jsou podle grafu umístěny cca do roku 94. Zřejmě došlo spíš k prohození popisků, ale i tak...

Jinak děkuji za další hezký článek u kterého jsem se bavil.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
27. 6. 2014 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jó, televize... Včera jsem odpeckovával třešně a máti měla puštěnou Ulici. Řekl jsem jí, ať to vypne, protože ten pakl žvástů poslouchat nebudu. Nevypla.

Ale musím protestovat - já se sice na televizi nedívám, ale Level si do trafiky koupit skočím :-).

No a co se týče samotného článku... Buďte od té dobroty a pošlete to do Novy. Třeba je to trkne, začnou vysílat online a smysluplné pořady. Pravda je, že od té doby, co v televizi jede Prima ZOOM, tak to občas při umývání nádobí zapnu, ale jinak ani nevím, proč jsem si do kompu kupoval digitální televizní kartu :D.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Nevim, co ocekavate, ze se stane, kdyz se clanek dostane do Novy? Jsem si ale docela jisty tim, co se stane, kdyz se vloger zacne pripravovat. Prestane delat vlogy. Emotivni vylevy se totiz s pripravou moc neslucuji. Pro jejich tvorbu se clovek musi narodit a touzit po pozornosti. Nic vic neni potreba. A to je taky duvod, proc na mediich pro generaci Z nikdy nenajdete kvalitni natoz naucny obsah, protoze ten vyzaduje zretelne vetsi pripravu nez zpravy na Nove, ktere jsou porad na mile daleko od vlogeru.

x3m
x3m
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Tak ja som nasiel dost naucnych vlogov, napr. asap science, sci show alebo mental floss.

jmak
jmak
Level 13 Level 13
1. 7. 2014 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal @x3m: Nápodobně, já ujíždím hlavně na EEVblogu :)

spc
spc
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Zaujimave je, ze o radiach sa autor zmienil len jednou vetickou -> pricom je to MINIMALNE TAKA SRACKA ako TV, akurat ze bez obrazovej zlozky.... :!:

A paradoxne radia u mladych furt letia :shock:

Shamar
Shamar
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spc u rádií je ale ten rozdíl, aspoň u nás v čr že je tam větší podíl kvalitních kanálů (čt2 = třeba radiožurnál 2) oproti žumpě (nova = evropa 2 apod).
a paradox to není má to celkem jednoduchou logiku, u rádiové žumpy ti stačí zvuk a můžeš dál vesele brouzdat po netu / jet mhd atd. ale moc lidí se v mhd ani při brouzdání netem na tv nedívá...

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolil bych si nesouhlasit... problém není v mediu (např. formě), problém je v obsahu.

Pokud ke mně kvalitní informace doputuje, je mi celkem jedno jakým komunikačním kanálem se tak stane.

Realita je ale taková, že "stará media" resp. ve starém pojetí "mediální domy" mající podstatě monopol na staré "komunikační kanály" jako je radio, televize, print atd. už nejsou schopné stačit současnému tempu. Ani v rychlosti, ani v kvalitě obsahu ani v šíři záběru.

Pokud chtějí přežít, musí se vyhoupnout nad encyklopedické možnosti internetu a vyhledávačů. Nekvalitními nebo nekompletními informacemi, opsanými nebo vymyšlenými informace opravdu z bahna nevybřednou, takových jsou terabyte na každém rohu.

Platí se za rychlost, kvalitu a výjimečnost, pokud tohle "stará media" nemají, jsou drahá i zadarmo, protože sežerou můj čas, narvou mi reklamu, kterou nechci a nic mi za to nedají.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
27. 6. 2014 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Jo, myslim, že v tomhle máš minimálně poloviční pravdu.

Není důvod se koukat na TV, kde prakticky nic není. Občas to limituju na nějaký kousek přírodo/cestopisu, protože ty se docela blbě stahujou. Ale to je tak vše.. na zbytek mám internet.

Ani mi nejde o to být "in", vzhledem k mému věku to nejspíš už ani nejde. Ale rád se koukám na to co chci a tehdy kdy chci..

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 7. 2014 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius jj mam podobnej nazor. Nejvic me pobavilo kdyz jsem si objednaval pripojeni k internetu, tak se me operatorka ptala na co koukam, tak jsem rekl ze ruzny dokumenty z CT coz lze taky najit na netu a ona na to ale kdyz budete mit televizi tak si ji pustite a 24h denne tam bezi dokumenty, nemusite na internetu nic hledat a cekat az se to stahne :lol: Tak jsem ji podekoval za informaci a oznamil ze me staci jen ten internet

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

treba vsetky tie internety zakazat

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Koukám, dle počtu mínusů, že hodně čtenářu neví o co jde. No, už je to nějaký pátek :)
http://cs.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1_bych_v%C5%A1echny_ty_internety_a_po%C4%8D%C3%ADta%C4%8De_zak%C3%A1zala

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorat bych tak neironizovala tvurci kapacitu teto nove generace. Procentuelne to odpovida predchozi generaci, jejichz maximum v tvurci kreativite bylo v nahravani pisnicek z radia na magnetickou pasku (a ze to dalo fusku, umet to dobre na sebe napojit, aby to netrhalo usi a zaroven do toho nemluvil hlasatel....)..
Proste bez ohledu na stoleti, vzdy je prinosne jenom male procento populace, zbytek jen konzumuje.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jozicka jenže ono to není nijak slavné. Nejvíc je to u nás v bývalém ČSR vidět v umělecké sféře kdy se pořád drží staří "komunističtí" umělci z jednoho prostého důvodu - nenašel se nikdo lepší, žádný důstojný pokračovatel, proto donekonečna vedou různé ceny Got a spol.
Tvorba je vesměs přízemní a fakticky neschopná nahradit tu dřívější. Ale to je bohužel celosvětový trend - napovrchu líbivé pozlátko a uvnitř velké nic.... :idea:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
27. 6. 2014 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..D-Fens byl objeven nedávno, nebo už je to delší doba? Měl sem takové tušení (osobně ho sleduju ještě od doby kdy si docela zábavně dělal srandu z tuzérů aut, což když kouknu okolo je pořád aktuální :D). Jinak pěkný článek.. jako vždy.

Klasická média se buď změní, nebo vyhynou..

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://cs.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1_bych_v%C5%A1echny_ty_internety_a_po%C4%8D%C3%ADta%C4%8De_zak%C3%A1zala[/quote]

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
27. 6. 2014 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ruhebitte prosím smazat

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... bude mi za chvíli pěkných kulatých 32 a televizi už jsem roky nezahlédl jinak, než náhodně a na pár okamžiků.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 6. 2014 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh No.. o nic si nepřišel.

azirek
azirek
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázkou je, co je v článku zmíněných nových médiích vůbec za obsah, zda-li má alespoň nějakou hodnotu a není na úrovni mobilem natočené vlastní defekace a jejího následného umístění na youtube apod...:-P

Zajímavou knihu ohledně impaktu sledování TV/filmů, hraní her, užívání mobilních tel. a tabletů napsal a před krátkou dobou i vydal něm. psychiatr Dr. Manfred Spitzer a jmenuje se, poněkud překvapivě, Digitální demence...:-)

Nicméně souhlas s tím, že stanice typu Nova či Prima a další jsou s nabídkou pořadů poněkud out...

Daxx
Daxx
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto úžasný a trefný článek.. děkuji!!

vocc
vocc
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, ale jako vše ve světě, nic není absolutní.
Mladí nejsou jen Z generace.
V rodině, ve které jsem vyrůstal nehrála televize velkou roli. Jako dítě jsem si ji ani sám nesměl zapnout a v podstatě se nezapínala před 7 hodinou večerní. Více u nás hrávalo rádio a pořady v něm byly o hodně kvalitnější než dnes. Navíc od 13 jsem pravidelně poslouchal Svobodnou Evropu.
Mám dvě dcerky 13 a 20 let, a manželka z nich dokázala udělat TV závisláky. Už od kolébky je krmila televizí zapnutou od rána do večera. Po příchodu z práce jsem si připadal jako v nějakém hloupém americkém sitkomu. Kultura mydlinkové opery. Domů jsem zřídil internet ještě v dobách dial-upu a první pevnou wifi linku jsme měli mezi prvními ve městě. Nevšiml jsem si, že by z toho byly dcerky byli nějak odvázané.
Na druhé straně mi bude letos 50. K prvnímu tehdy ještě sálovému počítači jsem se dostal až na VUT a k 8bitům chvíli na to. Problém byl, že k nim nebyl alespoň použitelný výstup ve formě tiskáren.
Dnes mám domácí konstrukční kancelář. Asi tak 4 stolní PC a o něco víc notebooku. Na net jsem připojený víc jak 12 hodin denně, používám ho jak pracovně tak pro poučení i zábavu. (Články pana Rybky mě opravdu baví...). Pracuji jako konstruktér, polovinu času žiji ve virtuálním světě fem analýz a 3D modelování. Druhou pak trávím průnikem do reálného světa, kdy se snažím zhmotnit virtuální zařízení do světa reálného.
Při práci jsem si dříve pouštěl rádio Leonardo. Po jeho likvidaci pro mě Český rozhlas prakticky přestal existovat. Nemám kam přeladit.
Na TV se prakticky nedívám. I když Prima ZOOM jsem vzal na milost. Počítačové hry? Pařil jsem je na 8bitech. Dnes pařím na PC Autodesk Inventor. Nádherná skládačková logická hra... Jen si tak říkám, proč ještě nikoho nenapadlo postavit na tomto principu třeba virtuální Merkur.
Kdo je tedy v naší rodině ona Z generace?

dec-vax
dec-vax
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka si neuvědomuje jednu věc. Ona "generace Z" zdaleka není homogenní. Je velmi viditelně rozvrstvená v závislosti na vzdělání rodičů, případně na angažovanosti rodičů při výchově.
Ti, o kterých pan Rybka píše div ne jako o průkopnících skvělých nových zítřků - to je, řekl bych, ta nejnižší vrstva - takový digitální proletariát.
V této souvislosti je velmi poučné si vyhledat již zmíněný článek o digitální demenci - popisuje tuto hrozbu dost exaktně a přesně.

Já ve svém okolí u lidí/dětí v oné věkové kategorii popisovanou degeneraci (neschopnost chápat delší text, nutnost komunikace obrazovou formou a pomocí krátkých skřeků :-) atd...) nepozoruji. Co vidím, je určitý odklon od papírových knížek směrem k elektronické čtečce s E-inkem (málokdy k superhyperultramegacool tabletu), bývá to teď oblíbený vánoční dárek. A čím je ona čtečka naplněna? No, úplně normální literaturou a někdy i učebními texty. Jde o nadané studenty posledních ročníků gymnázií a začínající vysokoškoláky. Kontinuita s předchozími generacemi je v jejich případě zajištěna právě vzděláním, žádná revoluce se nekoná.

Koneckonců příklon k E-inku pozoruju i sám na sobě :-)

Ano, hodně používají chytré telefony, ale pochopitelně také standarní PC, protože několikastránkový referát nebo semestrálku na nějakém patladle těžko vyrobíte....

Snad je jasné co tím chci říci. V oné generaci jednou bude obrovská propast mezi těmi, o kterých píši a mezi digitálními dementy(pozor, to není nadávka, ale odborný termín). A může to být obrovský problém. Nadšení pana Rybky nechápu.

Televize typu Nova, Prima atd... se samozřejmě mají proč bát. Příčina je ale myslím jiná. Nemají co říci ani mojí generaci, kromě části "nedigitálního" proletariátu :-). Klesly v té žumpě už tak nízko, že více už to pravděpodobně ani není možné.

azirek
azirek
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax Otázkou je, jaké procento "digitálních dementů" je např. na současných ZŠ, řekl bych, že to bude nadpoloviční většina, možná až drtivá většina...:-P

K úrovni dnešních gymnazistů i studentů VŠ je nutno dodat, že je, bohužel, výrazně nižší než např. před dvaceti lety...

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
29. 6. 2014 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jeho vlastní mozek. S věkem začne tíhnout k lenivosti a začne manipulovat majitele do lživého stavu , který lze popsat asi takto: "Jsem dost starej na to abych měl pravdu!" To je pak konečná. Ono žít celej život vědomě na hranici nevědomosti, není pro každého.

Jinak civilizace přežila 1000 let temna a plno dalších errorů a kotrmelců . Přežije I pár generací než se naučíme na nové doposud společensky nepřijaté motivace. Ty staré jsou nebo se stávají nedostačující.

Letíme na horké kouli vesmírem, na který se toho dá hodně naběhat, ale nikdy né uniknout. Tzn stále platí co řekl Demokritos:

"Největším hříchem je neznalost lepšího."
A nebo ještě jedno:
"Nerozumní nabývají rozumu neštěstím"

Další věc je , že se v tom virtuálnu někdy ignoruje podstatný zákon o zachování energie.

Máme jen to co vykutáme ze Země, nebo z ní vyroste, know-how určuje kolik "hodnoty" si z toho užijeme a hra v trh distribuuje tu "hodnotu" na základě aktuálního chápání zásluhovosti.

Tzn ono to nějak půjde. :-)

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
29. 6. 2014 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V článku jsou zmíněné noviny jako zastaralá forma, pomalu reagující medium vhodné tak na sušení hub...

Člověk, co si koupí noviny je většinou přečte, nebo aspoň prolistuje celé. Zatímco na internetu si lidé vyhledávají informace, nebo čtou weby, které je zajímají, a do jiných oblastí se nepouští. Proto lidé co čtou noviny mají výrazně větší přehled než "internetová komunita".

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
30. 6. 2014 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubino77 No čtenář Blesku má jistě výrazně větší "přehled", než člověk co čte odborně zaměřené weby. Zásadní otázkou ovšem je, v čem vlastně ten "přehled" má a jak ho v praxi využije. :wink:

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na druhou stranu televize, noviny, radio (a s tim spojene profese) nejsou na svete nijak dlouho a nikde neni zaruceno, ze take maji na svete dlouho zustat. Je to prirozeny vyvoj, lidska prace je draha, a proto tendence je postupne v ramci uspor nahrazovat praci technickymi prostredky. http://www.boredpanda.com/extinct-jobs/
Proc by media mela byt vyjimkou?

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 03:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DDR0]jenže ono to není nijak slavné. Nejvíc je to u nás v bývalém ČSR vidět v umělecké sféře kdy se pořád drží staří "komunističtí" umělci z jednoho prostého důvodu - nenašel se nikdo lepší, žádný důstojný pokračovatel, proto donekonečna vedou různé ceny Got a spol.
Tvorba je vesměs přízemní a fakticky neschopná nahradit tu dřívější. Ale to je bohužel celosvětový trend - napovrchu líbivé pozlátko a uvnitř velké nic.... :idea:[/quote]
Ne, tím, že není nikdo lepší, nebo "důstojný pokračovatel" to není, takové máme, resp. by i nějací byli, kdyby jim byla dána možnost se prosadit vlastníky těch rádií, pořadatelů festivalů či televizí. Tvorby je dost a né že by byla přízemní...to co se pouští v rádiích popřípadě na TV Óčko se rovněž nedá považovat za "důstojné pokračovatele" nebo "nepřízemní", rovněž Gott nebo Vondráčková se nedají označit za něco "důstojného". Karel Gott uměl akorát dobře zpívat, umělecká hodnota toho, co zpíval je ale úplně někde jinde. Zatimco tady se hrála Vondráčková, Gott a jiný tragédie, v zahraničí frčela Abba, Rush, Beatles...Michael Jackson?...tito "staří umělci" si ani žádného důstojného pokračovatele nezaslouží.
Problém je, že v rádiích a často i v televizi stále kraluje postkomunistická mafie kamarádšoftu starší generace.
Tato stará postkomunistická média hledí jen na zisk (ne že by to moderní media měla zrovna jinak) a ne na kvalitu a myslí si, že všichni sledují/poslouchají jenom je, protože nic jiného ve státě není. A tak slavíky vyhrává Gott a stále se v rádiích pouští, protože je to starej kamarádšoft a taky proto, že na tom starší komunisticky zblblá generace lpí a musí si toho gotta poslechnout, utřít slzičku a zavzpomínat na staré dobré časy... Proto nikdo nebude znát ani slyšet nic lepšího, když jim rádia nic jiného než Gotta a Vondráčkovou nepustí a to je zároveň i jejich hrobem, protože dnešní doba je otevřenější a je nám dostupná celosvětová síť, takže kdo chce se dozví víc, pozná i lepší kvalitu a tak jí bude i požadovat.

JaneCk
JaneCk
Level 20 Level 20
30. 6. 2014 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michale, skvělé napsáno, těším se vždycky na pátek na Tvé články.
S tou televizí naprosto souhlasím. A když už se jednou za měsíc podívám na ty "zprávy", tak už v té reportáži hledám, kde si zase nabíjejí, aby mohli utáhnout šroub a dav aby hýkal a ještě jim to posvětil.

strox
strox
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tomu asi moc neoruzmím. Tady si nějaká generace Z stahuje seriály z USA, na TV nekouká, protože jim přece nikdo nebude diktovat kdy a na co se mají dívat a jště ty stupidný reklamy pro páprdy... Ale jak to dělá generace Z v USA? Tam ty seriály běží přece v TV hned. Nebo reklama - dyk na internetu je ji 100x vic! Před každým videem a dnes už i po něm a v průběhu taky! Ve hrách, v mobilu v mapách, všude reklamy. Chudáci si myslí, že mají nějakou svobodnou možnost volby, ale v reálu chtěj všichni apple, aby jim už narostly fousy nebo se oblikat jak hipsteri... zvlastni co? oni jsou totiz daleko vic ovlivnitelni reklamou nez byly generace pred nimi a to predevsim diky tomu, ze nekoukaji na tv, ziji v digitalnim svete a mysli si, ze si vse voli podle sveho rozumu :D mozna ze nastava zemetreseni v medialnich kanalech, ale pro marketing zacinaji zlate casy.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady mame tu nasi generaci. A nebojte, kdyz budou chtit, na vysokou se dostanou. Zaberou pred prijmackama a pri nejhorsim nejaka vyssi stredni.Mrknete na jejich dalsi videa jestli se chcete poblejt.Tohle stupiditou nijak nevybocuje. Buh s nami. Ja je normalne nenavidim a za to je nenavidim, protoze nenavidet neni rozhodne dobry a zdravy.
https://www.youtube.com/watch?v=uJv-rX1Gvh4
Tohle je dost drsne:https://www.youtube.com/watch?v=IIZLMOEk2bI
A vsimnete si na pomer like vs dislike + sledovanost. Mazec. samozrejme vsechno skalni fanousci, vsechna videa jsou sledovana- cili zadnej ulet, ze by se mu smali jaka je pic.

P.S. Nechapu, proc vzal rybka na milost adama jichu. Ten clovek je dalsi z rady, co chce mluvit a nema co. Gogo je chytrej kluk, ale smesny to rizhodne neni, nebo mam a i jsem mel jinej smysl pro humor. Ten se mi moc nezmenil za 15 let. Celkem ryba prakvapila, ze ho uznava z ainteligentniho bavice.
Tak tady je treba inteligentni baviv, na kteryho se gogo nekdy nedeostane az bude v jeho veku: http://kuc.cz/l1qd2z

A to je prave to. Mezi tou zaplavou silencu neni jeden jedinej standup ceskej jim carrey, ci nejakej satirickej genius atp.
Dale ti co maji co rict drzeji hubu. Proc treba nejakej mladej rybka nema vlog? (Ne neni zadnej cechoslovak na koho by jste se tesili, co ze se be vysere. Kdo z tech vsech hajzliku vi kdo to byl Aaron Schwarz. Nikdo- pritom by to mel byt jejich guru.
Jo a jeste musim dodat, ze jim jejich pristup k informacim a softwaru, vyukovym videim atp zavidim. Pokud vite co chcete- vite jak na to- informace, vyber. Pokud to mladej clovek nevi- tak vi cemu se vyhnout a ma kopu sra.ek, v kterych se muze hrabat a zjistovat kudy asi. To je proste nadhera. V 16cti ci stahne autocad a muze se ucit a zjisti, ze ho to nebavi- je tupej a naopak. Cokoli.
Dale az se najde, tak se muze a nemusi pripojit k stejne postizenym blaznum. Ti, kteri to mysli vazne se vetsinou pak realne setkavaji. Proste tohle je budoucnost.
Nechci to aplikovat obecne, to ne, stale vyznamnou ci mnohde konzervativne (bohuzel to ta musim rict) nejvyznamnejsi roli hraji stale jeste rodice. A za me warez celkove je pro mladeho cloveka pozehnanim. Nemusi cekat na narozeniny az mu fotr vyvali 25 000 litru na photoshop, aftereffect atp. To je nerealne.Samozrejme vsechny ceny jsou vzdy nastaveny pro uspesne firmy, ne pro jedince. (Nechodte na mne se studentskyma slevama nebo dnesnim trendem zaplat si na mesic, coz je budoucnost a jednou zacne znovu informacni pravek- respektive nebude to tak snadne za tech cca 10 let. Ale kdo vi co bude.
Posledni vec, kterou bych zminil je predcasna "vyspelost", kdy maji pristup k spouste videim (nemyslim porno :), ktery jim svet ukazuji z ruznych perspektiv. Zase, kdy moje generace by se dostala k dokumentum o drogach, o vztazich(BBC), cokoliv. Proste dospelacky svet na ne doslova utoci, coz nemuze byt celkove zdrave, protoze vse maji sanci zpracovat nedospelacky, sbym nezkusenym pohledem. Proste se k nim dostava zmatek, ktery uz i mi mame co delat, abychom vytridili.
No nic, ale do jsem se dotal uz dal.
Mimochodem jsem cetl peknou bakalarskou praci. Pojednava na 4rech strankach o hospodkym stolnim fotbalku. I tak se da dnes studovat. Je to ostuda a nefer vuci tem, co chodili na VS s vyznamenanim, viz generace mych bratru- pokud vas fotr nebyl nejaka vsiva krysa, coz se nezmenilo. Ale pokud jste to docetli, az sem, tak tohle mate za odmenu:
http://is.muni.cz/th/176401/fsps_b/BP_Foosball_Prouza.txt

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky by jste tu mohli v roce 2014 mit tlacitko: Upravit, kdyz si to clovek zapomene precist nebo to chce upravit. Nechrapejte. Misto aby jste to tu malilinko zmodernizovali, tak zmeny vidim v tom kam ucineji nacpat reklamu a aby to adblock nezkousnul.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je prave to, tihle nekonzmujou, tihle chteji taky "tvorit"

[quote=jozicka]Akorat bych tak neironizovala tvurci kapacitu teto nove generace. Procentuelne to odpovida predchozi generaci, jejichz maximum v tvurci kreativite bylo v nahravani pisnicek z radia na magnetickou pasku (a ze to dalo fusku, umet to dobre na sebe napojit, aby to netrhalo usi a zaroven do toho nemluvil hlasatel....)..
Proste bez ohledu na stoleti, vzdy je prinosne jenom male procento populace, zbytek jen konzumuje.[/quote]

petrib
petrib
Level 1 Level 1
9. 7. 2014 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skouknul jsem toho vlogera hatujícího Novu ze studijních důvodů, ale považuji to za ztrátu času.
Mezi generační odpor/revolta je/byla/bude u každé další generace jako automatický instinktivní nevědomý proud, ale pokud tento nepřejde do vědomého, tak během několika let odezní a je anihilován, tak jako už nesčetněkrát.
Přínosnější by byla analýza manipulativních technik použitých v reportáži, jenže na to se 6min emocionální výlev fuckování moc nehodí a musí se u toho namáhat hlava. Takhle je to jen další kamínek do mozaiky dojmologie a aranžování davů.
Dojmologie je i díky informačně chudým vlogům naopak na vzestupu. Nepřemýšlet a hatovat nebo likeovat. Easy a pohodlné.

Reklama
Reklama