MSI MOA 2009 - Vyhlášení vítězů
i Zdroj: PCTuning.cz
Návody Článek MSI MOA 2009 - Vyhlášení vítězů

MSI MOA 2009 - Vyhlášení vítězů | Kapitola 2

Z. Obermaier

Z. Obermaier

23. 6. 2009 03:00 11

Seznam kapitol

1. Pravidla kvalifikace - SuperPi 2. Kvalifikace 3DMark 2001SE - Build 330 3. Vyhlášení výsledků 4. Vyhlášení vítězů a cen

Po měsíčním snažení přetaktovačů o pěkný výsledek do soutěže MSI je dnes ten slavný den s vyhlášením výsledků. I když nebyl zájem nijak obrovský, několik desítek výsledků jsme obdrželi a vytřídili. Z nich jsem vybrali vítěze a ten se za naší asistence zúčastní Evropského finále v Mnichově, které se koná již za pár týdnů. Pojďme si výsledky našich borců představit.

Reklama

Druhý test je obstarožní verzí benchmarku, který stáhněte na stránce výrobce nebo jinde. Upozorňuji, že musíte mít legální verzi pro upload výsledků na web ke kontrole. Stojí asi 200Kč, což není nic tragického. Pokud program nemáte, stahujte zde. Testujeme celkové skóre, stačí dát jen herní testy. Zde musíte použít nějakou kartu NVIDIA, jak praví oficiální pravidla soutěže. Lehce vám poradím, že jít s Core i7 na tento test, je jak s kladivem na komára. Zvítězí ten, kdo na svém dvoujádru dosáhne nejvyšší stabilní FSB a vysoké frekvence. Ani grafická karta zde nehraje nijak zásadní roli, a šance na umístění jsou vysoké.

MSI MOA 2009 - Vyhlášení vítězů
i Zdroj: PCTuning.cz

Screen vidíte na obrázku. Požadujeme opět tři CPUz výpisy, také GPUz a Everest. Musí být vidět nastavení a výsledek benchmarku, včetně detailů. Do obrazovky také umístěte online verifikaci skóre, abychom je mohli překontrolovat. Následuje další upřesnění podmínek:

  • Je zakázáno, aby více týmů použilo do kvalifikace stejný procesor, grafiku a základní desku, každý tým musí mít vlastní. Není možné si je mezi týmy půjčovat a zahltit kvalifikaci.
  • Všechny poslané výsledky musí být vaše a vašeho týmu.
  • Všechny skóre musí být vytvořena ode dnešního data, starší dosažené výsledky se nepočítají.
  • Screen musí být ve formátu JPG a nebo PNG, v rozumném stupni komprese. Také musí být stále k dosažení uložen na našem fóru, v příslušném vlákně.
  • Každý tým může poslat pouze jeden, svůj nejlepší výsledek, neposílejte tedy hned vaše prvotní skóre, ale bojujte a pokoušejte se o lepší. Průběžná skóre můžete dávat na fórum.
  • Hodnocení a pořadí bude vypočítáno dle klíče, vůči světovému rekordu použité grafické karty.

Výpočet celkového skóre

MSI MOA 2009 - Vyhlášení vítězů
i Zdroj: PCTuning.cz

U testu SuperPi 16M, se počítá absolutní pořadí lepších výsledků. Budete-li mít nejnižší čas, automaticky dostáváte 10 bodů. Poslední bodované místo je 7, tento tým za svůj výkon dostane 1 bod. U hodnocení 3DMarku je to složitější. Nejprve je nutné spočítat procentuální vyjádření vůči světovému rekordu s danou grafikou. Vychází se z databáze HWBOT.org.

Zde je názorný příklad: použijete GeForce 8600 GTS, a dosáhnete 55 000 bodů. Otevřete si stránku hwbot.org a zjistíte si, kolik je stávající světový rekord s touto kartou. V tomto případě to je 69 571 bodů. Pokud použijete SLI, najdete nejvyšší výsledek se SLI. Světové rekordy budeme uvažovat platné v den počítání výsledků, po uzavření kvalifikace. Vše bude přepočítáno na našem webu a veřejně, se zpětnou možností kontroly. Vaše procentuální skóre tedy bude (55 000/69 571)*100 = 79 procent. Pokud nikdo nedosáhne vyššího procentuálního hodnocení, dostanete 10 bodů. Tímto se eliminuje omezení jen na majitele drahých karet, a můžete dosáhnout lepšího procentuálního skóre než majitel 2x GeForce GTX 295 v Quad-SLI. Poslední část skóre je absolutní číslo v 3DMarku, jehož nejvyšší výsledek bude ohodnocen 7 body. Následují dva modelové příklady:

  • Tým 1: SuperPi 16 - 04:25:01s (Core 2 Duo), 3DMark 2001 - 65 000 bodů s GeForce 8600 GTS
  • Tým 2: SuperPi 16 - 04:15:00s (Core i7), 3DMark 2001 - 120 000 bodů s 2x GeForce GTX 295

Příklady

Tým 1: Druhé místo v SuperPi. Procentuální výsledek 3DMark 2001 - 95 procent. Za druhé místo v SuperPi obdrží 8 bodů, za procentuální zisk v 3DMark 2001 10 bodů. Za celkové skóre v 3DMark 2001 získali 6 bodů. První tým tedy získal celkem 24 bodů.

Tým 2: První místo v SuperPi. Procentuální výsledek 3DMark 2001 - 90 procent. Za první místo v SuperPi obdrží 10 bodů, za procentuální zisk v 3DMark 2001 8 bodů. Za celkové skóre v 3DMark 2001 získal tým 7 bodů. druhý tým by teoreticky obdržel 25 bodů a zvítězil by s rozdílem jednoho bodu. V případě nerozhodného skóre, rozhoduje pořadí v SuperPi.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama