Zpět na článek

Diskuze: Nad internetem se stahují mračna – kdo jej ochrání?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 3. 2025 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celé je to o kontextu. Označit vládu, která se snaží omezit propagandu totalitních a nepřátelských režimů Ruska a Číny za totalitní, to je docela slušný chucpe.

MartinM
MartinM
Level 26 Level 26
17. 3. 2025 14:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímalo, jestli tento článek vznkl před nebo až po zveřejnění Trumpova seznamu zakázaných slov a spojení.

A pokud PO, proč o něm nikde není žádná zmínka?

Ale je aspoň dobré, že jsou veřejné.
Na (většinově amerckých) sociálních sítích existují seznamy zakázaných slov, témat atd., které jsou tajné a jmenují se neurčitě "zásady komunity". Nikdy se sice nedozvíte, jaké zásady to jsou, ale rychle se dozvíte, že jste je porušili.

Nás naštěstí chrání čeština, která je v kombinaci s ironií a sarkasmem pro algoritmy dost oříšek

Tomas Zeithaml
Tomas Zeithaml
Level 1 Level 1
17. 3. 2025 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Destrukce svobody se neomezuje pouze na komunikační sféru, ale proniká i do fyzické infrastruktury počítačových sítí. Současná státní správa začala některé počítačové spolky klasifikovat jako podnikatelské subjekty, které se skrývají za status spolku. Podle tohoto výkladu by budování a provozování sítí mělo být vyhrazeno výhradně pro komerční subjekty, vlády a akademickou obec, nikoli pro neziskové organizace. Argumentace spočívá v tom, že internet je považován za komoditu a existuje mnoho komerčních poskytovatelů. Neziskové organizace mají výhodu v tom, že nemusí tyto komodity (služby) danit, a proto by měly být pro daňové účely klasifikovány jako podnikatelské subjekty, aby se dosáhlo spravedlivého narovnání.

Zde narážím na zásadní rozdíl mezi budováním sítí s neziskovým a ziskovým zaměřením. Tento rozdíl se projevuje jak v postoji k síťové neutralitě, tak v samotném faktu, že se tímto způsobem likviduje a centralizuje možnost neziskového budování sítí, a potažmo internetu. Jednoho dne se můžeme probudit a zjistit, že i Sokolové jsou vlastně podnikatelské subjekty, protože pro sportovní vyžití přece máme fitness centra, a použijeme stejnou argumentaci jako u spolků budujících sítě.

Snaha ovládnout komunikaci a dokonce i fyzickou vrstvu internetu je více jak zřejmá nejen v ČR, ale i ve světě. Je třeba se bránit, aby nebylo již pozdě.

Alferi
Alferi
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Míra nějaké svobody se neřídí nějakým pomyslným potenciometrem, kterým se přidává nebo ubírá, ale balancem jednotlivých svobod, práv, odpovědností a zájmů společnosti. Co někde posílíte, jinde tím samým rozhodnutím můžete omezit. Jako svoboda například není chápáno čůrání do bazénu. My se teď bavíme o tom, jestli se dá za výraz svobody pokládat systematické zneužívání algoritmů sociálních sítí a odpověď není jednoduchá. Výsledkem absolutizace nějaké svobody je vždy upření jiných svobod a práv, a to se týká i svobody slova.

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
17. 3. 2025 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alferi @Alferi Výsledkem relativizace svobody slova (záměrně nemluvím o jiných svobodách) je její popření. V podstatě ale hledáte "nejméně špatnou variantu". Problémem není omezení jako takové (které defakto už do jisté míry většina států má). Problémem je tendence (která tu byla vždycky, to není vymoženost doby internetové) tato omezení navyšovat a tím dále svobodu slova omezovat.
V tomhle kontextu jsem zastánce co nejmenších restrikcí i za cenu toho, že to může mít určité negativní aspekty (co je ale nemá, všechno má svoje plusy a mínusy)

Alferi
Alferi
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @Hradil Jan Nakonec z toho vyjde otázka důvěry a kalkulace rizika - jestli se dá úspěšněji koukat pod ruce a mluvit do rozhodnutí vlastní vlády nebo velké korporace provozující komunikační platformy.

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
17. 3. 2025 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @Alferi Při vší úctě - omezení vyplývající z omezení korporací technicky není zákonné. Tj. můžete dostat na FB ban, ale korporace Vás nebude trestně stíhat. Kromě toho se po volbách v USA jednoznačně ukázalo, že rozhodování těchto korporací je poplatné politickému narativu. (asi nevěříte tomu, že by došlo k vyhlášení uvolnění regulací na sociálních sítích, kdyby vyhráli Demokraté, žene?). Ovšem jak dlouho to vydrží, je na diskuzi (to kyvadlo se zhoupne na druhou stranu vcelku zákonitě). To je skvělý argument proti Vašemu názoru, kdyby stát do těchto omezení nekecal a nevynucoval si je legislativními prostředky, tak by opravdu jednotliví provozovatelé těchto platforem neměli zásadní důvod tato omezení aplikovat. Ekonomicky je to přece nesmysl, jsou to jednoznačné vícenáklady na moderování a zavádění podobných restrikcí.

Dále - článek (a následná diskuze) se primárně týká omezování internetu na státní a centrální úrovni, nikoliv na úrovni jednotlivých platforem. Při vší úctě k FB, Xku a dalším platformám, jejich případná omezení jsou daleko toho, co můžou napáchat legislativci

Alferi
Alferi
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 3. 2025 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @Hradil Jan To je pravda, nejsou to oddělené nádoby. Úplně spojité ale také ne a záleží na síle konkrétní vlády a korporace. Je rozdíl mezi vládou USA (nebo regulací na úrovni EU) a menším státem, jak se dovedou prosadit proti firmě s rozpočtem konkurujícím řadě států.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za chvíli to bude jak ve filmu Demolition Man... každý nafasuje pod kůži čip a bude to. A sůl, sex, maso, kouření, alkohol atd. nejsou dobré a budou zakázané. A Ti co se nebudou chtít podvolit tak budou žít v kanálech... buďte dobří ! 😀

DNT
DNT
Level 9 Level 9
18. 3. 2025 04:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid sociální kreditní systém

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
21. 3. 2025 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DNT @DNT Ten už funguje v pokrokové Číně...

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 13:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mažu

gogo258
gogo258
Level 2 Level 2
16. 3. 2025 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My starší ještě pamatujeme jak se říkalo: nemluvit, když mluvit nepsat, když mluvit a psát tak se nepodepisovat a když mluvit psát a podepisovat tak se pak nedivit. V prostředí internetu to třetí padá protože už dnes sledují kdo se odkud připojuje. Holt se připravte, čínský sociální status je za dveřmi.

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu mi v článku chybí, jak z toho ven. Hybridní hrozba je krutě reálná věc a je sakra potřeba s tím něco dělat. To, že někteří lidé šíří lži, napadají (naštěstí jenom psaním) jiné lidi, vybízejí k věcem/akcím, které moc demokratické nejsou, je fakt. Co ale s tím, pane Rybko? To jste se moc nenamáhal napsat. Hodně laciné, škoda. Třeba bude pokračování.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
16. 3. 2025 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mynonajX @mynonajX „Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ —  Benjamin Franklin

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Nikde jsem nenapsal, že se chci vzdát svobody, to ani náhodou. Pokud se domníváte, že hybridní hrozbu není třeba brát vážně, tak jednoho dne můžete být nemile překvapený a bez svobody a nepomůže vám(nám) žádná citace.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 41 Level 41
18. 3. 2025 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @mynonajX Zaměňujete příčinu s důsledkem. Vždycky se najde něco, co je třeba brát jako vážnou hrozbu - židé, buržoazie, hybridní útoky... - co dává mocným kredit (za potlesku užitečných idiotů) to řešit tu pomalým, tu rychlým utahováním šroubů. Až se jednoho dne probudíte a zjistíte, že musíte sdílet jen jedno správné vidění světa...

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
16. 3. 2025 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mynonajX @mynonajX No - nic, pochopitelně. Historie nám ukazuje (a v tom článku je to zcela zjevně uvedeno), že jakmile začnete v rámci "většího dobra" nějakým způsobem omezovat svobody svého obyvatelstva, tak to nedopadá dobře.
To, že někteří lidí šíří lži (ehmm, ehmmm, platy jako v Německu, ehmmm, ehmm), napadají jiné lidi a vybízejí k věcím, které moc demokratické nejsou, není způsobeno hybridními hrozbami. Ostatně zrovna výše uvedené činnosti jsou již ve stávajícím trestním právu řešeny a není tedy třeba vymýšlet další paragrafy na jejich postihování.
Problémem je totiž postihování jiného názoru a tady je to riziko značné. To je totiž to jádro problému, které si stávající elity zavařily samy. Lidé věří snadno "dezinformacím", protože z minulosti se několikrát ukázalo, že ona "dezinformace" je čistá pravda. Chcete-li typický příklad, tak si vzpomeňte na vývoj informací ohledně očkování proti COVID-19, které mimochodem byly oficiálně vyhlašované ze strany státních složek, konkrétně Ministerstva zdravotnictví.

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @Hradil Jan Nelze omezovat svobody, tady se shodneme. Postihovat jiný názor určitě ne, co ale dělat s vědomým, cíleným a opakovaným šířením lží je otázka. Děláme toho velmi málo a to je špatně.

Co je a co není hybridní hrozba a jak velká hrozba to je, asi moc nechápete.

A co bylo špatně ohledně očkování? Jaké dezinformace byly podle vás šířené?

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
16. 3. 2025 22:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @mynonajX Ta Odpověď je stejná, se šířením lži nemůžete dělat nic, resp. případně se lze bránit občanskou nebo trestněprávní žalobou.
Ty důvody, proč s tím nelze nic dělat, jsou zejména:
1) Kdo stanoví, co je lež a co pravda? V současné době je to zodpovědnost soudů a tak by to mělo rozhodně zůstat, není přípustná možnost, aby kdokoliv jiný svévolně rozhodoval o tom, co je a není pravda.
2) Pokud se jedná o lež očividnou, tak v každém případě jakékoliv omezování této lži z pozice státu je spíše kontraproduktivní, protože ji to v určitých skupinách přidává validitu. Typický příklad je například zpochybňování válečných zločinů nacismu, protože se jedná o věc, kde je mnohem efektivnější cesta příslušného tydýta umlátit argumenty a důkazy, než začít vykřikovat něco o tom, že je to protiprávní.
3) Pokud se jedná o lži řekněme globálního charakteru, tak při vší úctě, k tomu stát nemá prostředky, ani schopnosti a výsledek bude takový, že prostě v okamžiku, kdy stát případně ty prostředky získá, tak je začne zneužívat (příklad GB, nebo Německa budiž Vám příkladem).

Přeloženo do češtiny - jakákoliv snaha o státní potlačování lží na centrálním principu se nakonec vždycky zvrhne v potlačování názoru, který pro stát není pohodlný. Neboli to dotáhnete nakonec do stavu, kvůli kterému jste to na začátku spustil.

Ad hybridní hrozby - ty tady byly vždycky a jejich rizika jsou poměrně zřejmá. Já jenom tvrdím, že pokud proti nim začnete bojovat způsobem, že začnete nějakým způsobem omezovat vlastní obyvatelstvo, tak je to cesta do pekel. Typický příklad je stanovení trestného činu "neoprávněné činnosti pro cizí moc", který defakto naplňuje podle mého laického výkladu typický příklad nedemokratické činnosti v duchu Vašeho původního příspěvku, protože zavádí trestnost tohoto činu už v procesu přípravy, přičemž definice "činnosti" defakto neexistuje. V tomto kontextu by vláda měla začít bojovat proti sobě, protože provádí nedemokratické činnosti (to berte prosím jako ironii).

K očkování - aha, takže Vy si nepamatujete, že bylo postupně vyhlašováno (a dokonce velká část níže uvedeného bylana stránkám Ministerstva zdravotnictví, ač netuším, jestli zrovna v tomto pořadí, případně ji tvrdili vládní zástupci), že:
- kdo bude očkován, tak nemůže dostat COVID - TEČKA za COVIDem, že? (vyvráceno )
- kdo bude očkován, tak má mnohem menší šanci dostat COVID (vyvráceno)
- kdo bude očkován, tak sice může dostat COVID, ale nemůže nakazit ostatní, resp. má mnohem menší virovou nálož (vyvráceno)
- kdo bude očkován, tak sice může dostat COVID, může nakazit ostatní, ale nebude mít žádné přiznaky (vyvráceno)

To tady radši nepíšu taková ta prohlášení typu, že třetí očkování proti variantě delta vakcínou vyvinutou proti alfě bude bezvadně fungovat, zaregistroval jsem taky prohlášení, že vakcína určitě nemá žádné vedlejší účinky (tuším pan doktor Prymula), pokud bychom zabrousili mimo státní správu, tak můžeme připomenout slavné prohlášení o mrazácích v ulicích (Prof. Flégr) apod. Výše uvedené lze všechno prohlásit za dezinformace, resp. prakticky lži.
Pro forma, já opravdu nejsem antivaxer - ale výše uvedené mi dává za pravdu, že opravdu stát není ten, kdo by mohl rozhodovat o tom, co je a není lež, resp. dezinformace, protože se jich sám dopouští v míře více než požehnané.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 3. 2025 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @Hradil Jan Este by som pridal, my nikdy nezavediem covid pasy :D Aj ked to slo tusim z EU.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
20. 3. 2025 17:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hradil Jan @mynonajX Jak já jsem hrdý na to, že jsem se nenechal zblbnout tak jako většina stáda a ten sajrajt do sebe nenechal napíchnout 😀

dvaclavd
dvaclavd
Level 20 Level 20
17. 3. 2025 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mynonajX @mynonajX ukažte mě jeden příklad hybridní hrozby, která má reálný dopad na soplečnost.

Miichaell
Miichaell
Level 22 Level 22
17. 3. 2025 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dvaclavd @dvaclavd Na soplečnost má víc vliv pylová sezóna. Pokud jde o hybridní hrozby, tak z ty nejhloupější z posledních let na mě mají spíš vliv na slzivost. Ovšem například z hybridních taktik Číny už se nesměju a i v tom Rusku se celkem učí a začíná už to být míň idiotské. I když Rusko pořád útočí hlavně na L1, už ne primárně, začínají to obalovat do protokolů dalších vrstev L2, občas už i L3. Čína je ale stále mnohem dál. A pokud se podíváte na celosvětové dění, většiny lidí se nijak nedotýká konvenční konflifkt na Ukrajině (jak by mohl, nemají tam své vojáky jako třeba v 2. světové), ale hybridní válka ovlivňuje celý svět dost brutálně.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 3. 2025 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dvaclavd @dvaclavd Hybridne hrozby v plnej nahote odhaluju nacisticke chutky nami nevolenych byrokratov a preto treba proti nim bojovat. :) Vid posledny priklad z Rumunska, kde sa nadherne ukazalo ako EU strasne zalezi na demokracii, ked sa ma zrazu k moci dostat niekto koho tam nechceme. Samozrejme, ze sa to cele zakrylo hybridnou hrozbou z Ruska.

Fox_25
Fox_25
Level 42 Level 42
16. 3. 2025 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se obávám že jej neochrání nikdo, stejně jako se nepovedlo ochránit vaping před likvidačním návrhem MF který vláda schválila, díky kterému budeme mít v roce 27 nejvyšší ceny na světě, alias litr propylenglykolu a glycerinu místo 300kč, za 12500kč.

Co je do prdele vládě potom na jaké stránky koukám, to můžou rovnou zavést povinně GPS do auta s odesíláním aktuální polohy a ID PČR, nebo všechny tiskoviny na občanku, to by tak hrálo aby stát nevěděl o tom že mám v oblibě hanbaté komiksy, mangu a k tomu mám předplatné simpsonových a kupuji i jejich velké komiksy.

martinX34
martinX34
Level 1 Level 1
24. 3. 2025 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Fox_25 Povinne GPS v autách už je - eCall. Zatiaľ síce polohu odosiela len pri nehode, drobný softvérový update by však dokázal ju posielať aj permanentne.
"středisku jsou automaticky přeposlány základní údaje: přesné místo a čas nehody, identifikační číslo vozidla a směr jízdy."
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/security-and-emergencies/emergency-assistance-vehicles-ecall/index_cs.htm

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 3. 2025 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

není problém že někdo napíše že by se měla rakovina léčit pitim sava. problém jsou ti co tu informaci rozdistribuujou mezi co nejvíc najivních lidí, aby jim zobrazili reklamu a vydělali na tom… jít po lidech co na tom vydělávají a poškozují tím ostatní

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
15. 3. 2025 18:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super článek, díky za něj. Takže šmejdi z DOZIMETRU chtěli tu vyhlášku protlačit nejenom zcela nedemokraticky mimo sněmovnu, ale ještě tajně, aby o tom lidi nevěděli. No nezlobte se na mě nebo klidně jo je mi to u zadku, ale kdo tyhle hajzly volí je korunovaný vůl 🐂 Ale hlavně na všechny dojde, protože na každou svini vaří se voda. Podívejme se například na kauzu Motol, takových let se tam kradlo ve velkým a stejně na ně nakonec došlo. A hned až tenhle dosavadní vládnoucí odpad na podzim shoří jako balík slámy v voleb budou padat hlavy o tom jsem přesvědčený. Jo a Hurvajs a spol, doufám, že to monitoruješ i tady ať si hezky počteš i se svými poskoky. 😜

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
15. 3. 2025 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LojzaOdVedle Ne, že bych se chtěl nějak extrémně zastávat této vlády (resp. jednotlivých stran, v ní obsažené), ale faktem je, že tenhle návrh není zase taková novinka a jestli se nepletu, tak v prakticky identickém znění tu byla snaha ho "protlačit" už někdy v roce 2015. Závěr je spíše takový, že zatímco politické panstvo se hašteří o pitomosti, tak byrokratický moloch si tu do jisté míry dělá, co se mu zlíbí (dodal bych, že za značné účasti tajných služeb resp. PČR, viz úspěšně protlačený přílepek o neoprávněné činnosti pro cizí moc). Což nic nemění na tom, že tenhle průser jde čistě za ministry ze STANU, tj. Ministerstvo vnitra a MPO, jestli se nepletu.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
15. 3. 2025 16:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Totalitní Fialová vláda a její bolševická zvěrstva. Nejvíc mě fascinuje zástup moulů, kteří tyto cenzorské a další praktiky omezující svobody vzývají a obhajují, aneb od komunismu jsme se moc neposunuli. Na hradě tak sedí komunistický rozvědčík, lidi stíhá komunistický prokurátor Stříž a vládní strany se předhánějí, kdo je větší progresivní bolševik. Také je zajímavé, že se v poslední už moc už moc nevyskutují jedinci, kteří říkají, že žádná cenzura neexistuje. Nyní říkají, že je hrozně potřeba.

A jinak video z Německa je naprosto absurdní, ovšem věřím, že do 10 let německý Kocourkov překonáme, možná i ten anglický 😁👌

Solely
Solely
Level 38 Level 38
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
15. 3. 2025 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Docela by mě zajímalo, koho člověk jako ty, vlastně volí.

Dle toho co píšeš, to nemůže být nikdo z 5koalice. Nadáváš na bolšviky, takže Stačilo taky ne. Když nesnášíš bolševiky, tak logicky nesnášíš i komunisty, takže ANO taky vypadlo, SPD s komunisty vládnout nemá problém, takže taky ne. Tak koho vlastně???

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
15. 3. 2025 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely Pravicové strany.

Solely
Solely
Level 38 Level 38
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
15. 3. 2025 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Tak to potom nechápu ten první post o bolševické Fialově vládě. Jestli je tu léta nějaká ukázková pravice, tak je to ODS, TOP09 a nově STAN - které všechny v rámci Fialovi vlády nazýváš bolševikem.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
15. 3. 2025 18:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely Aha, tak schválně zkus napsat pár ukázkově pravicových věcí, které tahle vláda udělala. Kromě zrušení EET, kterou ovšem sama ODS zavedla a kterou na druhou kolej odsunul už Babiš během své vlády.

ODS, TOP09 a STAN nejsou pravicové strany ani v náznaku. Jejich politika je protikladem liberalismu, kapitalismu a svobodám. ODS byla pravicová kdysi někdy dávno, teď to je libtardí ráj, Topka nikdy a STAN to je paskvil progresivních mafiánů.

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Cože? EET zavedla Sobotkova vláda ve které bylo ANO a EET hlasitě prosazovat hlavně babiš. ODS byla proti. Máte v tom slušný hokej.

mirda
mirda
Level 24 Level 24
16. 3. 2025 09:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @mynonajX Asi tak.

A kkt jde do blokace. Než zprocesuju ty sračky co mu padaj z huby.. Nestojí to za to.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 3. 2025 11:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @mynonajX Beru zpět, máš pravdu, zavedl to Sobotka.

Každopádně stále čekám na ty ukázkově pravicové věci, které progresivní bolševická Fialová vláda zavádí.

Mezitím tu mám seznam ukázkově progresivně bolševických vecí Fialové vlády:

- Zadlužování země, jen v rámci rozpočtu ČR to je přes 1 bilion Kč za 2022-2025
- Zvyšování daní a odvodů
- Zvyšování byrokracie a počtů regulací
- Zvyšování počtu lidí závislých na dávkách - "Nestyďte se požádat o dávku, není to ostuda ani selhání. Čelíme extrémní situaci, říká Petr Fiala"
- Zavádění Green dealu a dalších levicových ideologických sraček
- Nechutná Fialová inflace
- Absolutní nezvládnutí situace s energiemi
- Propad snad všech parametrů ČR, od bezpečnosti až po ekonomiku
- Přijmutí migračního paktu
- Zavádění cenzury
- Potlačování svobody slova, odsuzování lidí přes gumové paragrafy alá "genocida"
- Opětovné zavedení starého komunistického paragrafu o Podvracení republiky
- Podpora komunistického prezidenta a ruského kolaboranta Petra Pavla a dalších komunistických a bizarních postaviček jako Foltýn
..

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely Svobodné 😂😂😂

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 14:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Co meleš?? Jaká bolševická Fialovo vláda??!! Bolševik je tu jen "jeden" a to ten STBácký mrzák co neumí ani česky.

Pravicová politika v dnešní době? Kdo s tím začne skončí v předčasných volbách, copak to nevidíš, že STBák naučil lidi jen čekat s otevřenou dlaní?!! Jak chceš v současném prostředí dělat čistě pravicovou politiku? Tvoje očekávání se naprosto míjí s tím, v jakém stavu je současná společnost.

"komunistického prezidenta a ruského kolaboranta Petra Pavla" ty máš v hlavě vážně bordel ... co to proboha meleš za kraviny??!!!

Richi
Richi
Level 25 Level 25
16. 3. 2025 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Olda Logicky by chtěl komunistického prezidenta a ruského kolaboranta Andreje Babiše.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 3. 2025 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Olda "Fialovo vláda", to je který pád?

Takže klasický bláboly o tom, jak Babiš může za to, že je Fiala progresivní komouš a debil? Taky může za to, že ministra financí dělá naprostý nekompetentní ichtyl Stanjura a ministrem vnitra je vykulený Goebbels? Že je vláda plná neschopných aktivistických idiotů, kterým bys nesvěřil ani psa na procházku? Tak jo no. 😁👌

Ano, Petr Pavel byl aktivní komunista a pracovník totalitní vojenské rozvědky, tudíž to je komunistický prezident, i se svou soudružkou manželkou politručkou. Před převratem plně kolaboroval s Rusy, tudíž to je ruský kolaborant. Ještě nějaké otázky? 😁

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Tady vidíš jak si mimo. Absolutně vypláchlá hlava marketingem.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 3. 2025 18:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Olda Ne, tady akorát vidím, jak vy soudruzi jste mimo realitu - "může za to Babiš", "nejde to" atd. Jste naprosto bezpáteřní, bez jekýkoliv morálky, odpovědnosti, zastáváte se naprostých šíleností. Kecy, výmluvy a nekonečný lži.

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Tak ten hokej máš tedy pořádný. Zřejmě nedostatek schopností dohledat a správně interpretovat reálná data. A s "takovým případem" se argumentuje těžce.

mynonajX
mynonajX
Level 6 Level 6
16. 3. 2025 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Olda Neřeš ho, to nemá cenu. Jenom doufám, že se v den voleb pořádně ožere a prospí je pod stolem.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 3. 2025 19:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @mynonajX To s hokejem jsi už jednou psal, ale na rozdíl od EET už nemáš žádnou konkrétní výtku? Můj seznam sedí jako prdel na hrnec, zatímco "ukázkově pravicové věci" Fialové vlády nikdo z vás nedokázal dát dohromady.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista Požádej lékaře o další dávku léků. Díky.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @mynonajX Máš pravdu, nemá to smysl.

MartinM
MartinM
Level 26 Level 26
17. 3. 2025 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Kryptofasista > třeba DIP je poměrně ukázkově pravicová věc (aka "na stáří se laskavě zajistěte po vlastní ose, neotravujte stát")

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 3. 2025 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @MartinM Jednak to je jen další paskvil a za druhé, stát dělá vše proto, aby lidé peníze neměli ani v produktivním věku, natož ve stáří - inflace, daně, destrukce průmyslu atd.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
15. 3. 2025 20:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista V Německu žiju v podstatě většinu roku od 2012 ... a vždycky tu byly brutálně přísné internetové zákony, stáhneš nelegálně film = přijde to dopis a pokuta, provideři internetu tu úplně běžně bonzují svoje zákazníky, teď je to tu postupně s digitalizací horší a horší ... vzhledem k tomu, se tu stále milion věcí řeší mimo "internet" ... byznys, komunikace s úřady a podobně. A to chce vláda omezit, a zároveň mít vše pod kontrolou, strašně se tu zhoršil život personální i byzynysový (ten zejména) od covidu ...

Navic vloni zavedli zakon, ze je trestne nadavat politikum, napise na facebook politikovi, ze ke kkt a normalne jdes k soudu. V takove zemi uz nechce nikdo zit. PS. V Anglii je to jeste desetkrat horsi, ale to vse sem do česka prijde :(

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
15. 3. 2025 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Takhle to je také ve Francii s tím warezem, přičemž závažnost to má naprosto minimální. Prostě jim vyhovuje, že mohou někoho buzerovat.

Německo je sice kousek, ale věřím, že to co sem probublá, to je naprosté minimum. Dočíst se dá dlouhodobě leccos, viz kauza pinďour atd., ale nikoho to vesměs nezajímá a popis stavu německé společnosti se nekoná. Média akorát trochu pokrývají to největší násilí, teroristické útoky, ale toho je tolik, že se z toho stal standard. Že půlka německých učitelů dostala ve škole přes držku od arabášů, to je jen statistika. Dnešní 20. léta mohou být dost podobná těm před 100 lety, kdy to tam začalo pěkně vřít. S případnou ekonomickou krizí bude i akcelerátor událostí. A pak to bude teprve zajímavé.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Světe div se, krádež není legální.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 3. 2025 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Aby ses náhodou nepokáknul. Ruku na srdce kdo v životě z internetu nestáhl něco z uložiště typu uložto, apod... Jo já vím ty určitě ne a ani Babičku jsi nečetl 😬

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LojzaOdVedle Ty si vážně trdlo. Stáhl, samozřejmě, ale nebudu se cukat když za to přijde trest. Stejně jako zaplatím pokutu za špatné parkování. Kdežto tady Obermaierovi vadí, že krást po internetu není legální. 😉

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
17. 3. 2025 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Vy se fakt nebudete cukat, když Vám přijde pokuta za něco, co v ČR legální je? Tj. stahování audiovizuálního díla pro svou potřebu? Gratuluju, jste vzorový občan.
A ne, není to krádež, protože jste za stažení tohoto díla zaplatil ze zákona (autorské poplatky z fyzického úložiště dat).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 3. 2025 09:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Takže zaplatit pokutu, která se může vyšplhat až do výšky 150 000Kč u nás za audiovizuální dílo jsi ochoten zaplatit, pokud to chápu dobře?! Přijde ti adekvátní a vůbec ti nevadí, že z každého datového nosiče, z každého úložiště kdekoliv třeba v mobilu, atd. platíš desátek, ale ochotně, když tedy jak jsi přiznal výše taky občas něco stáhneš tak ochotně zaplatíš výše zmíněnou pokutu za jedno dílo a přijde ti to normální. Stejně tak například napíšeš pravdivě na internetu, že daný politik je kretén a půjdeš za to k soudu stejně jako v Německu jak psal výše pan Obermaier a to ti teda taky předpokládám přijde normální, viď.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Hradil Jan Proboha co to všichni hulíte?! Ty si dostal pokutu za chování které nebylo v rozporu se zákonem??!! Dokážete udržet kontext diskuse??!!

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LojzaOdVedle "zaplatit pokutu, která se může vyšplhat až do výšky 150 000Kč u nás za audiovizuální dílo jsi ochoten zaplatit," za co dostanu pokutu 150 tis. Kč, za jaké jednání?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 3. 2025 13:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Zkus Google, nejsem AI, abych se snažil za tebe. A nebo víš co?! Raději ne. Je to zbytečné, protože diskuze s tebou je zbytečné mrhání časem, nebo jak by řekl klasik házení perel sviním.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LojzaOdVedle takže BLOK hošánku, pro svou diskusní onanii si najdi někoho jiného 😉

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
17. 3. 2025 15:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Blok sedí, s blbem se bavit postrádá smysl.

Hradil Jan
Hradil Jan
Level 21 Level 21
17. 3. 2025 16:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda My nehulíme nic, Vy jste ale sám napsal, že jste stáhl některé věci z ulozto a že se nebudete cukat za to, když přijde trest. Reagoval jste přitom na Obra, který jasně psal o stahování filmů. Nuže, dovolil jsem si Vás upozornit, že ČR je stahování filmů podle autorského zákona naprosto legální, nelegální je pouze distribuce, rozumíme si? Nemusí se Vám to líbit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžete dělat.
S kontextem diskuze tedy máte spíš problém Vy, ne já.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 3. 2025 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Olda Ked kupa nie je vlastnictvo, tak stahovanie nie je kradez. Mimochodom v CR a SR je stahovanie AV diel legalne.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 3. 2025 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opět luxusní počtení u sobotní kávičky s bábovkou :) posilám +3,-

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 3. 2025 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos jak je posíláš honzíku vlastně, když to tak hrdě píšeš? :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 kliknu na zelené tlacitko "pridat 3,-"

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 3. 2025 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratos wow, jaký krásný donate na pochlubení :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
16. 3. 2025 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratos Vy klikáte stejně jen proto, abyste nahonil body.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Jeho maminka je hrda na to co usaty synacik dokazal. Dokonca usporiadala oslavu pri prilezitosti dosiahnutia 10 tis. virtualnych bodov na pctuningu. Doteraz totiz nic vyznamnejsieho (ne)podareny synacik nedokazal.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 3. 2025 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @somnio jediny "chorý" ses tu žřejmě ty, když se neumíš ani slušně vyjadřovat, není divu že máš BAN...

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Maminka upekla ? 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 3. 2025 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Prikladne sa stara o 40+ rocneho mentalne choreho chlapca, kym este vladze. O par rokov to vidim na ustavnu starostlivost... pre chlapca.

Reklama
Reklama