Zpět na článek

Diskuze: Nepromítáme, zavřeno. Přichází konec kin?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

humik
humik
Level 23 Level 23
22. 11. 2020 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do kina nechodím už X-let.. maximálně naprosto výjimečně jednou za rok, dva... neostrý obraz, nesmyslně nahlas zvuk a hlavně další lidi pojídající nesmyslný žrádlo, který dělá bordel + nejde to pauznout když chci na wc :D ... takže nebrat, pro mě otravný opruz zážitek...

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Přesně tohle jsou důvody, proč tam nechodím ani já. Ne že bych neměl těch 150Kč na lístek, ale o přepálený zvuk a popcorn na hlavě vážně nestojím. A jak píšeš: Když se mi chce na WC, tak to pauznu. Z malých měst a vesnic kina vymizela už dávno. Osobně fakt nechápu, jak je možné, že s eještě pořád jakž takž drží v těch velkých.

A ten český film: tohle vážně nepochopím. Kdysi patřil ke světové špičce, ale ten odpad, co se točí dnes to vážně nechápu. A kam se dokázali v kinematografii dostat Poláci je taky zarážející. Jejich seriály (třeba Učitel) nebo akční brutality (zde jasně vedou filmy Patrika Vegy) snesou evropské, ne-li i světové srovnání. Oproti tomu v zemi Svěráka, Menzela, Formana s etočí Žabovřesky, Romány kdoví pro koho apod....

karle
karle
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Přesně. Neustálé chroustání, mlaskání, šustění, telefonování, jeden pošuk přede mnou dokonce hrál nějakou trhlou hru na mobilu. A zvuk vyhoněný na 130 dB, aby byl v tom kraválu slyšet, samozřejmě ve špičkách přebuzený, což mi rvalo uši na bolavé hlavě.

Tohle jsem zažil na druhém díle Hobita a víckrát mě do kina nikdo nedostane. Rád jsem se pak na to znova podíval doma v klidu.

kbq
kbq
Level 1 Level 1
24. 11. 2020 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Jj, lidem by mělo stačit jen něco k pití na ty 2 hodiny, ale spíš si člověk připadá jak v továrně na popcorn, nejen hluk ale i ten pach z toho po hodině...
Jinak kvalita obrazu je pro mě taky spíš zklamání, v době kdy se výrobcí televizí předhání s novými technologiemi, tak ty jejich vybledlé blikající projektory už pěkně zaostávají.

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
27. 11. 2020 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle @kbq: To ano nekde, ale treba Imax byl stale ok a na 3D :)
Musis srovnat poradne multiplexy, ale i ty uz ztraci.
Jaky popcorn? :shock: Ten slyset neni, jelikoz to je tak nahlas ze to prerve zvuk filmu.
Jinak zdejsi asi nikdy nezazili navstevu kina se slecnou, to je jiny rozmer a film je jako navic bonus :wink:

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Minimum filmů v originálním znění s titulky.

marwyn
marwyn
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kino není žádná kultura a nikdy ani nebylo. Je to zábava, podobně jako hospoda. A zřejmě je to zábava přežitá. Takže čistě za mě, pokud kina zmizí z povrchu zemského, chybět mi nebudou.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
22. 11. 2020 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do kina jsme občas chodili. Ale máme radši to naše malý zaprděný kino ve městě, než ty naleštěný hovínka ve formě multikina. V našem kině jdeme oba pomalu za cenu jednoho lístu v multikině. Posledně v jsme v multikině propásli začátek filmu, protože vstupenky prodávali u popcornu místo u prodeje lístků a lidi před náma nevěděli jestli chtějí velkou nebo malou pepsi, velkej nebo malej popcorn, a sušenku? Když si vezmu kolik stál ten lístek a k tomu takováhle mizerná služba.... no možná by jsme začátek filmu stihli, protože stejně vysílají před filmem 20 minut reklam......

roob
roob
Level 36 Level 36
22. 11. 2020 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a naco? Naposledy bol film na ktory by sa dalo ist do kina Alita Battle Angel. Uz to budu 2 roky. Ja chapem, ze rok mame Covid, ale v 2019 sme nemali a od jarnej Ality sa dalo ist do kina len na vianocny Star Wars. Kina treba zavriet, tie 2 filmy rocne si kludne pozriem aj doma. Uz rok nikomu nechybaju.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se mě týče, mám kino doma s postupnými menšími úpravami již 20let a vím že to bude znít asi trochu sebestředně, filmy jsem si více méně nejvíc užil právě doma.

Platit a ještě koukat 30min na reklamy a trailery? Být někde 10km od bydliště přesně na čas? bookovat lístky dopředu ať mám normální výhled? Poslouchat někoho jak prdí a žere popcorn? PROČ??????

Promiňte pánové promítači, ale ať to shoří stejně jako půjčovny.

roob
roob
Level 36 Level 36
22. 11. 2020 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ lebo 3D. Od Avatar 2009 som nebol v kine na 2D film.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
23. 11. 2020 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Na Avatara jsem šel poprvé na 2D a v originálním znění, abych si nezkazil dojem z filmu a bylo to super. Pak až jsem šel na 3D, protože byl jen s dabingem (zcela nepochopitelně), kterej vyloženě nesnáším...na efekt dobrý, ale tolik jsem si to neužil, jako ve 2D...

Byl jsem pak na několika filmech ve 3D a za mě katastrofa. Pokud je to rychlá akce, kde něco vybuchuje nebo se bojuje, tak je v tom takovej chaos, že člověk ztrácí orientaci v prostoru. Kamera přeostřuje dozadu dopředu, což nebere mozek, protože ten si chce v prostoru přirozeně ostřit sám, takže pocit z toho je nic moc. Dál mi přijde, že všechna kina na to nemají buďto kvalitní vybavení a nebo jsou ty filmy mizerně udělaný a to i IMAX. Obnovovací frekvence je vzhledem k velikosti plátna malá a ve 3D se objekty v pohybu cukají. Většina lidí mi přijde, že to ani snad nevidí, ale já jako gamer poznám, když něco není plynulý a ve 3D je to v rychlých pohybech fakt cukačka a trhačka, že se na to nedá dívat.

Jediný film, kde jsem si fakt užil hloubku bylo Gravity, tam to bylo super, protože to byly pomalé scenerie a záběry, kde si člověk opravdu užil tu hloubku vesmíru, ale všechny ostatní filmy děs...

4DX a podobné nesmysly, jsem ani radši nezkoušel, je to zaprvé přeražený a za druhé mě to ani neláká...

O občerstvení za cenu vyšší, než je cena vstupenky se ani nebudu bavit. Popcorn v ceně pár korun, se prodává za nesmysl, stejně jako všechno ostatní...kino je hodně drahej fast-food...nejlepší je si v tom centru zajít před představením třeba dolů do Alberta, za pár kaček si nakoupit něco na zub a na pití, holka to propašuje v kabelce a je klid. Takhle jsem v kině jednou stáhnul i láhev vína přelitou do petky :D

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Tak 3D mám doma, to není nic čím by kino vyčnívalo. Nehledě právem na to, nekoupíš lístek doprostřed, a je to o ničem.
Nemůžeš to zkalibrovat jak ti vyhovuje a stojí to 220 :)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
22. 11. 2020 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob 3d v kinach nenavidim a vyhybam sa mu jak cert krizu. Problem je, ze mimo iMaxu tie premietacky proste na to nemaju vykon (alebo si ich setria, nefim) a cez tie polopriesvitne polaroidy je obraz jednoducho odporne tmavy.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 11. 2020 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Unikátní audio visuální zážitek. Než přišla TV, tak to bylo i jediný místo pro audiovisuální zprávy z vlastní země a ze světa. Dlouho fungovalo jako jediné místo audivizuální propagandy.
Ještě v době poblikávajícího Rubina to bylo aktuální. Ještě i v době malejch monitorů u počítačů s internetem to bylo aktuální. Ale dnes ta funkce prostě vyprchala. Není tam žádná přidaná hodnota. Krom toho, že se většinou nachází v nějakém nákupním komplexu, kde po pár hodinách nákupu může dítka rodič odměnit , že to vydržela a šoupnout je na nějakej dětskej film se sladkým pitím a pamlskama. Otázka je jakej status budou mít po Covidu ty nákupní komplexy kde ty kina jsou.
Ale v dnešní době je jediný místo , kde se dá v klidu vychutnat filmovej zážitek. A to doma , sám , s rodinou nebo s přáteli.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush 3D byla přidaná hodnota
(na normální filmy se už pár let po zdražení nevyplatí chodit)

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 11. 2020 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Taky jsem si myslel před 10 lety, že 3D bude boži. Kupil jsem si TV. A k tomu BR přehrávač. A pořád jsem si myslel, že to bude boží. Viděl jsem ve 3D doma 6 filmů a v kině dva. A nebylo.(Ta TV byla v tom lepší než kino) Ale musím uznat, že Avatar byl v tomhle asi nejlepší. A jediný pořádný hype co zafungovalo. Pak už mne nic v 3D nenadchlo.
I starej Oculus DK2 s pidi rozlišením byl jinej level v 3D. Aktuálně ani to VR zatím nepřináší co by člověk chtěl. A , že fakt chtěl. Je to stále hodně invazivní na dlouhodobější používání.
Tzn zatím stále nejlépe vycházi jak v obejváku tak u PC velkej pořádnej screen s dobrou dynamikou barev a pořádnou černou.

consider
consider
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem divnej, že jsem nikdy neměl potřebu jít "dělat bugr" do kina :) Ale možná to tam tak vypadá v jinou hodinu, když tam chodí dorost...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
22. 11. 2020 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyhoda kina je v tom ze tam muzete vzit slecnu a dve hodiny jste spolu ale nemusite si povidat :-D Jinak mam doma laserovou promitacku od Lg a muzu vrele doporucit - byla draha ale dobra investice - denne koukame na serialy v super kvalite na 3 metrovy uhlopricce...

gck23
gck23
Level 25 Level 25
23. 11. 2020 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk To můžete i do domácího, tam je navíc výhoda, že se slečnou můžete dělat věci za které by vás v kině vyhodilii 8)

Dan8
Dan8
Level 7 Level 7
23. 11. 2020 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gck23 Pokud jde o první rande, tak je jistější zvolit neutrální půdu :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvni, co Rybka ve svem clanku opomnel, ze to neni jen o cene listku, ale take o case. V precpanem dni a v konkurenci dalsi zabavy proste nemame cas stravit minimalne pul hodinu cestou do kina, z kina, nez to zacne, uvodnik (reklamy) a samotny film, kdyz doma mi staci ty 2 hodiny na ten film a jeste si ho muzu prepulit a podivat se na dvakrat.

Druha moznost, ktera uz je dnes take dostupna, poridit si kino jen pro sebe domu. Nikoliv nejakou "blbou" 65" televizi, ja mluvim o kine! Jednoduse, poridite Oculus Quest, zapnete aplikaci Kino a pustite si libovolny film, ktery doma mate v lepsim pripade zakoupeny. Kdo nema VR, mozna ted nechape, ale proste si muzete ve VR nasimulovat kino, vypada to opravdu, jak kdyby to bylo skutecny. Jedinej problem, ze v tom "kine" clovek sedi sam. Ovsem neobavam se toho, jestli se takhle zacne koukat vic lidi, ze by nas Facebook nedokazal v te aplikaci propojit, coz teda ja nadseny nebudu, ale Michal Rybka, kdyz ma tu socialni potrebu, tak ho to jiste potesi. :)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
23. 11. 2020 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx No, tak zrovna tohle doma mám, ale ta kvalita je oproti TV nebo plátnu zatím opravdu někde jinde. Jinak máte tam i virtuální kino, kde sám sedět nemusíte... ;-)

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
22. 11. 2020 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nepotrebuju desetiminutove velkorozpoctove honicky a vybuchy. Radeji dam prednost chytre napsanenu serialu, kde mam moznost se vice szit s postavama.. Libil se mi Chalifat, Bodyguard, The Spy, Locked up. Takze pro mne je kino mrtve uz ted..

roob
roob
Level 36 Level 36
22. 11. 2020 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mbartak2000 skus Queen´s Gambit. Pre mna obrovske prekvapenie, lebo som neveril, ze s danou temou vydrzim pozerat serial (oblubujem scifi a fantasy)

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob jj, to se mi taky moc libilo. Hezka pocta sachum.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
22. 11. 2020 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začalo to před pár lety a celkem mě to zaujalo - speciální přenosy. Samozřejmě, švédský stůl a přestavba sálu něco stojí a musí se to nechat zaplatit. Možnost sledovat například přímý přenos divadelního představení či fotbalového zápasu je minimálně lákavá, když neseženete lístky do tribuny. Je otázka, kolik může stát pronájem sálu. Z toho vycházejí další možnosti. Už jste někdy hráli na supervelké obrazovce? Noční hodiny, kdy lidi do kina nechodí, si vyloženě říkají o slevu, kterou by dokázala zatáhnout i skupinka pár lidí. Popravdě, občas jsem seděl v kině třeba ve třech lidech.
Kino přece nemusí být jen o promítání filmů. Jde o promítání jako takové. A promítat se dá spousta věcí. Občas jsem v nabídce multikina viděl třeba šňůru seriálu.
Já budoucnost kin vidím v diverzifikaci nabídky a samozřejmě ve využití specifik trhu. V případě ČR jde většinou o trapné komedie, které dokáží hlediště zaplnit vždycky. A vlastně, v dobách chytrých telefonů se dá i rozhodovat, kam se příběh bude ubírat.
Potenciál kina zdaleka není plně využit.

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
24. 11. 2020 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Jako, že by lidi šli do kina na zápas Příbram - Opava, když nikdo nejde ani na ten stadion a v televizi to mívalo (zcela pochopitelně) sledovanost tak 50 diváků? Někde ve Španělsku, Itálii nebo Anglii možná, ale pokud je tady řeč o ptenciálu, tak v Kapr lize ten potenciál opravdu nevidím.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 11. 2020 03:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kina bezesporu čelí velké konkurenci TV, domácí přehrávání filmů, streamovací služby. Ale trochu si za to mohou i samy, např.:
- Ukončení distribuce na kinofilmu, takže kino si musí koupit promítačku za 3 000 000 Kč, pokud chce promítat i filmy mladší než asi 7 let, což bylo pro spoustu malých kin likvidační.
- Tragická kultura promítání, smrad z popcornu a srkání koly by vydržet šlo, ale hlučící návštěvníky se zářícími mobily nikoliv
- Příšerně ohulený zvuk, zřejmě aby přehlušil neukázněné návštěvníky

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejen kin ...

Libb
Libb
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že budu v menšině, ale já do kina chodil rád. Nemám doma možnost zařídit si projekční místo, které by sneslo s kinem byť jen vzdálené srovnání. Bydlím s rodinou, každý máme jiný vkus, neumím si představit, že bych si v 10 večer pustil film se zvukem nahlas.
Naopak, když jdu do kina na film kolem 21 hodin, tak pokud to není prvních pár dní po premiéře nějakého trháku, jsem v kině skoro sám a užiju si to.
Ano, občas tam někdo něco chroupá, ale není to kritické.
A ten čas apod.? Beru to jako součást zážitku.
Takže mně osobně by kina chyběla.

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb Přesně, kino určitě na něco dobré je, sice jsme nechodili do kina uplně často, ale i tak to byl fajn zážitek. 85" TV je určitě fajn věc, ale nemůžu se kvuli tomu stěhovat do baráku nebo většího bytu za x milionů aby se mi to vešlo :lol: momentálně mám akorát pracovní stůl s PC se 40" 4K monitorem a slušné audio, ale samostatnou TV už tu nikam nedáme. A docela často se mě známí ptají na pomoc s výběrem TV a chtějí kolem 40-55" s tím že větší se jim do bytu nevleze.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb Vohulit zvuk si můžete jak chcete. Stačí u modernějších TV připojit BT sluchátka. Můžete při tom i rabovat ledničku a stále Vám neunikne jediné slovo.

Libb
Libb
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Proč? Nechci mít nic na hlavě nebo v uších. A moje plazma nemá BT. A ledničku? Proč? Kino je právě fajn i proto, že se na film soustředím. Nevnucuju to nikomu, jen říkám, že já tam vidím hodně pozitivního. A to ani nemluvím o IMAXu, který je ještě někde jinde.

Dan8
Dan8
Level 7 Level 7
23. 11. 2020 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer To není to samé, zvuk ze sluchátek nikdy nepocítíte celým tělem.

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Dan8: Ale zase si muzete nastavit hlasitost. Ne kazdy ma rad piskani v usich..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2020 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„Český film“ je takové kulturní specifikum, které nechápou ani Poláci nebolo by lepšie a pravdivejšie prirovnanie „Český film“ je takové kulturní specifikum, které chápou jedine Slováci,
- razor1966

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
5. 12. 2020 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cesky film je obvykle sebemrskacska sracka obsazena dokola stejnymi lidmi a ahlavne jakoze vztahy. takze ne, nekoukat:)

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
24. 11. 2020 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NE nebylo. Protože pravda je taková, že český film je takové kulturní specifikum, které nechápou ani Češi.

xls
xls
Level 23 Level 23
24. 11. 2020 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, už zrušili telegraf, videopůjčovny, audiokazety, VHS, prakticky pevné linky, telefonní budky, foťáky na filmy, elektrodové televize a spoustu dalšího. Byly doby (a není to tak dávno), kde i telefonování do zahraničí znamenalo vyrazit na poštu, tam si hodinky i víc počkat na spojení a za minutu vysolit pár desítek korun.
A kina budou asi další na řadě. Po pravdě řečeno, mi to asi moc chybět nebude: naposled jsem byl v kině na 3D Avatarovi (líbilo) a úplně naposled letos na jedné české předpremiéře (líbilo taky) - ale to jen kvůli pozvání příbuzného, který to točil.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
24. 11. 2020 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls Audiokazety začínají být znovu v kurzu...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
24. 11. 2020 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls Bacha, pevným linkám zdaleka neodzvonilo, ba právě naopak, jenom se už nejedná o ty měděné telefonné dráty... :wink:

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
24. 11. 2020 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od pořízení projektoru před pár lety jsem do kina nevlezl a vůbec mi to nechybí. Naopak je z toho dobrá příležitost, jak se sejít s kamarády. Náklady na dobrý 4k projektor + odpovídající audio už nejsou dávno nijak závratné a streamovací služby jsou za pár korun (proti shlédnutí jednoho filmu v kině).

x3m
x3m
Level 1 Level 1
24. 11. 2020 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K nepriatelom kin by som pridal este VR. Najnovsi quest 2 stoji zhruba tolko ako 4k telka a ziskate tym naozaj pocit ako v kine a bez problemov aj v 3D. Ma to sice aj svoje nevyhody (kolko ludi chce pozerat, tolko musi mat VR), ale kino to rozhodne nahradi lepsie nez telka.

kubik
kubik
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja do kina chodim rad, a tak casto, jak to jen jde. Pach popcornu mi nevadi (poslednich par let se mi budto zhorsil cich, nebo popcorn uz tak intenzivne nepachne), vetsinou jdu s nekym nebo ve skupine, tak je to o to vetsi zabava, mam film pred sebou a vsude kolem sebe (zvuk), takze to pusobi o moc lip nez v televizi - a to, ze film nemuzu zastavit, je spis vyhoda. Mocovy mechyr mam v poradku a dostavat se znovu do nalady a do deje, to je hned pulka zazitku v haji.

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
27. 11. 2020 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni pravda ze kina krachnou, proste i kdyby se do kin nechodilo a krachlo, budou fungovat stale alternativni kina a to komornejsi :)
Treba i dnes jsou stale takove male... a jedno jedine co mame skutecne promitalo jeste v Listopadu Open Air kino...
proste navazem to nekde ven do lesa, pridelame platno a celou noc funguje a co je kouzlo toho kina?
Je zdarma :D

tak vypada zde ukazka
https://i.imgur.com/3JLoqYC.jpg

https://i.imgur.com/T30tAHb.jpg

https://i.imgur.com/cp0hUCm.jpg

pozn. navic se stale upgraduje takze i platno je vetsi nez na starsi foto :wink:

Reklama
Reklama