Zpět na článek

Diskuze: Nvidia láká na nové videohry, které dosahují 500+ FPS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 3. 2025 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má takové FPS ještě vůbec význam, když 120 FPS je u většiny lidí, jejich fyziologie daleko za hranicí schopnosti vnímat rozdíly. Nejde jen o nesmyslné honění trika hardwerářů i softwarářů, že to dovedou, reklamní trik ale v podstatě je to záležitost na úkor zákazníka, jeho peněženky...

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 5. 2025 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M Zajímavé, že "někteří" co přejdou ze 150FPS na 60 to vcelku ihned poznají.... Fyziologii bych do hraní netahal, každé oko je zvyklé na něco jiného, včetně opožděného dění na obrazovce, navíc kolikpak lidí si 5090tku reálně koupí na hraní?... :D

Thorleif
Thorleif
Level 23 Level 23
26. 3. 2025 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně FG vypínám, nevím jestli je to jenom můj problém, ale ovládání myší je pak pro mě pocitově jako kdyby bylo na gumě. Neplynulá, nekonzistentní odezva v rámci pohybu myší (při delším pohybu). Dost mi to vadí, nevím jestli tam nefunguje i nějaké vyhlazování, protože mi pak pohyb přijde podobný jako na analozích gamepadu.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 14:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorleif @Thorleif Ono je tohle velmi dobrý poznatek a sice ta věta "tohle vypínám"... (ono je to totiž dnes by default zapnuté)

Tady a i jinde jsou popsány tisíce stránek kydů o tom jak co nastavit a jak to nenastavit, proč někdo chce velké fps a malé rozlišení a jiný to chce naopak... a třetí zas RT

Ale jakoby nikdy nikoho nenapadlo použít nVidia app a deteknout tam "své" hry nechat to prostě nastavit automatikou. + možná zvolit "své" cílové fps

Ta se přizpůsobí rozlišení, obnovovací frekvenci, množství VRAM, všemu a vše nastaví tak, abychom neměli zapnuté FG, když je málo normálních fps, abychom neměli jak blbečci textury narvané na ULTRA, když máme 8GB VRAM. atdatd...

Jenže o čem by se tady mlely ty žabomyší války že? Možná už konečně o hrách samotných? 😇

Jirka Izer
Jirka Izer
Level 1 Level 1
28. 3. 2025 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan si zabil... Prej nechat nvidia app ať to nastaví.. To je asi jako nechat windows ať to opraví... Dobrej vtip...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
31. 3. 2025 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Jirka Izer Funguje to zcela normálně, tady spíš zase Nerd "rádoby odborník" myslí, že je moudřejší než milion inženýrů co ten hardware a ovladače k němu vyvíjejí?

Co přesně podle tebe na výše uvedeném nefunguje? (pokud se v tom nechceš tedy babrat sám a štelovat šavličky)

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
27. 3. 2025 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorleif @Thorleif Přesně to co píšu všude. Vyzkoušené to nemám, jen to FG od AMD, ale mám o tom dost načtenýho, abych si udělal obrázek jak to funguje... Pohyb na monitoru to udělá plynulejší, ale pocit myši se zhorší, ale každý vám bude tvrdit, jaká je to skvělá funkce.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
27. 3. 2025 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @RIZECEK Pohyb myší to rozhodně nezhorší, pokud máš dost klasických fps, zhorší ho to, když máš 60fps vs """60fps pomocí FG""" - to je snad logické.

Ale když máš 60fps a srovnáš to s MFG 240 (60 normálních), nic horší nebude. Je to ale jen pro "rychlomonitoráře" a obecně "honiče"..

Já hodinu hrál s FG a místo běžných 60fps bylo 105-115fps, nic "špatně" jsem nepozoroval, ale ani nic echt lépe.

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
27. 3. 2025 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @Frankhorigan Furt nechápu, ale pointu v tom to využívat. 20 let se řeší fps, kvůli rychlosti hry a hlavně plynulosti vstupu z myši do hry, jaký má pak smysl tohle používat, když při falešných 120FPS budu mít 60 reálných? Obraz bude plynulejší, ale pocit/latence myši bude furt stejná, jako na těch 60.
Takže v podstatě myš pojede při 60FPS=16.6ms a monitor při 120FPS=8.3ms.
A to nepočítám, když k tomu zapnu gsync+vsync to bude ještě horší...
Ať si každý tvrdí co chce. Za mě je to jen marketingový nesmysl a jako vždy to lidi hold budou hájit, používat tudíž se lepších her a lepšího hw + cen nedočkáme a pak tu budou zase brečet, jak je vše drahé a nemá to žádný výkon.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 3. 2025 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @RIZECEK Protože je obraz plynulejší a odezva z původních cca 60fps stačí. Je to opravdu tak těžké pochopit?

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
27. 3. 2025 09:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @RIZECEK Říkal jsi že máš nastudováno. Při real 60, budeš mít 110-120fps na monitoru, ale odezva nebude jako při 60fps - bude lepší, přesněji řečeno něco "mezi" 60 a těch 110.

Nastuduj technologii "Reflex 1/2"..

A k čemu je (M)FG obecně? No aby k něčemu byli to krásný velký monitory s nesmyslnýma Hz... Bez MFG 240Hz monitor v single hře nenakrmíš, to ani omylem - jak se mi tady snaží "nová generace" tvrdit.

Trošku mi to připomíná "hoňku" s Mpixlama na foťáku 20let zpátky.

Thorleif
Thorleif
Level 23 Level 23
31. 3. 2025 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @Frankhorigan Osobně pozoruju zhoršení pocitu přesnosti a spolehlivosti ovládání při FG jak na svý 7900 xtx, tak na 4060 co má v současnosti syn. V základní frekvenci problém není, ta je dostatečně vysoká. Pohyb myši je pocitově nevyrovnaný, jako kdyby se v některých úsecích delšího pohybu vykresloval rychleji než v jiných, výsledný pocit je ovládání jako na gumě, nepřesné a pocitově nespolehlivé. Vypnutí FG tenhle problém spolehlivě odstraní. Je to moje vlastní pozorování, zařadil jsem si tak tyto násobiče snímkové frekvence do seznamu položek, které v nastavení vypínám. Mezi depth of filed, motion blur, chromatickou aberaci a další zbytečný kraviny.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
31. 3. 2025 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @Thorleif FG je nutné aplikovat jen max ve verzi 2x, cokoli navíc je prostě jen placebo pro "rychlomonitoráře".. Není problém narvat mezi klasické snímky i 20 fejkových, ale smysl to nedává. Celkově FG nepoužívat online zběsilých střílečkách, ale spíše v příběhové single hře.

DoF nemá s vlivem na ovládání nic společného, dělá to filmový efekt rozmazaného pozadí typicky v cut scéně.

Pokud nechceš aby hra filmově vypadala, tak vypnout.

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
1. 4. 2025 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @Frankhorigan A nepodporuje náhodou řada RTX 4000 jenom RTX 5000. Jakej smysl by pak mělo upgradovat na RTX 5000, když to jsou tak ,,reálné´´ hodnoty.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
26. 3. 2025 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady hodně lidí nepochopilo kdy se fg vyplatí zapínat

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je konečně na cestě. Už jsem nevydržel čekat.

Nová GK

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
26. 3. 2025 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner tak ať slouží

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 děkuji. Věřím, že budu spokojený. Zahraniční recenze jsou kladné. Dost výkonu, rozumná spotřeba a prý je naprosto tichá. Uvidíme

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

500+ FPS , a neni to nejak malo, p.Antone Pavlovici?😁

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
26. 3. 2025 06:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Sorry jako", ale za aktuální ceny karet 70k RTX 5090 a 40k RTX 5080 tyhle karty nemá vůbec smysl kupovat. To nezmiňuju všechny porodní bolesti, kterými řada 5000 trpí. Jediný, kdo má moc s trhem něco udělat jsou zákazníci. nVidia a výrobci HW jsou schopni zajít tak daleko, kam jim zákazník dovolí. Pakliže budeme kupovat zkryplené karty (chybějící rops, tavící se konektory, šílené spotřeby, šílené ceny), tak se nemůžeme divit, že další generace budou ještě zkryplenější. Zkuste jim ten HW nechat hnít rok na skladě a budou se dít věci. Takže faktor, který to vše může ovlivnit to neřeší a jako veselá ovečka kupuje a kupuje...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram To se nikdy nestane, vlak se už dávno rozjel, to máš jak s autama a se vším.

Osobně teda cílím na 5070Ti, ta mi přijde ideální, ale chápu i lidi, co si koupí 80 či 90.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 07:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Idealní za 20tis, jinak šrot. Hlavně na tom hrej Mafii2, ať nemáš pod těch 500fps

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
26. 3. 2025 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Proč by se to nikdy nestalo? Lidi bojkotují Teslu. Proč by nemohli bojkotovat nVidii?

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 07:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Bertram Protože jiných el aut si koupíš 10. Grafiku si doma na koleně s pájkou nevyřešíš.

Až bude 5070ti stát 100tis, pak možná začne bojkot. Ale věřím, že je tuna “zlaté mládeže”, co by tu kartu v klidu koupila za 60 (kdyby ostatní modely stály adekvátně)..

Protože kartu prostě chtějí, a nepřemyšlí kolik by to mělo stát. Sluneční brýle si taky někteří vědomě kupují za 10, přitom to stojí pětistovku

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
26. 3. 2025 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan když nechceš nekupuj jednoduché 5070ti má oficiální cenovku jak 4070 ti super nevidím problém to ze nad tím krámy vyjebavaji je věc druhá

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Tom2308 Já to rozhodně nekupuju, to LV.

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
26. 3. 2025 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan Ale v pořádku. Takových lidí je promile. Drtivá většina jde po ceně nebo nejlepším poměru cena/výkon. Samozřejmě se počítá i s tím, že tu máme jedince, co cenu neřeší a koupí si RTX 5090 i když by stála 200k. To ale neznamená, že zbylých 98% zákazníků je nemůže nechat podusit a rok jim to nechat hnít v regálech.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 14:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Bertram Rozhodně máš pravdu, že se na jednu 5090 prodá sto 4060.. Ale tihle lidé nic neventilují na serverech jako je tenhle a prostě píchnou kartu do slotu a hrajou hry v kvalitě jakou jim karta dovolí.

Mimochodem po obsahové stránce úplně stejně jako ten s 5090 co na každou hru ještě dvě hodiny ladí zvlášť profil v Afterburneru aby tam náhodou neměl místo 271fps jen 267..

A ten bojkot... Sám píšeš, že lidí nakupujících nedostatkové "exponované" karty je jen promile. Další milion jde a koupí tu 4060 nebo Radeon 7600 - těch tak nějak dost... Takže problém vlastně není.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan Ty trpis nejakym komplexem z fps nebo co, kup si poradnou kartu a nebudes resit chujoviny furt.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 15:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Já naopak myslím, že i 2roky stará mainstream karta stačí na tisíce hodin zábavy - zajímá mě obsah, karta je jen prostředek, nutné zlo :-)

Je to elektronická součástka, být něčeho takového fanouškem, to už chce výkon

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan Svým způsobem stačí, zkrátka záleží jaký má kdo nároky, někomu stačí jezdit ve Fabii, jiný chce jezdit v něčem lepším, někomu stačí obyč telefon, někdo si koupí z nějakého důvodu vlajku, někomu stačí ledková obyč tv, někdo chce nadupaný oled s kinem. Prostě je to o možnostech, preferencích atp. Já prostě, když u něčeho trávím jak píšeš tisíce hodin, tak si to chci užít co nejvíc, proto si rád každou hru vymaxuju, rád si zapnu RT, když na to mám výkon a rád mám superplynulý obraz s vysokými fps.

Nechápu tvé narážky na to pořád. Tak to má přeci každý. Samozřejmě, že obsah je na prvním místě, ale když už je ten obsah kvalitní, tak tím spíš si ho chci užít v co nejvyšší kvalitě :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Fabia z principu přesunu z bodu A do bodu B stačí naprosto všem.Bez výjimky.

Cokoli dalšího už je o pocitu jak píšeš. Dále pak o nějakém pokusu vyjádřit sociální status (já jsem někdo!) a podobné píččoviny.

Vlajka je co? Jako že to má diplay jako prapor?

Já Taky rád pěknou “filmovou” grafiku, ale jelikož nejde mít “všechno” (PT, 300fps, 4k) ani s 5090, tak to rozhodně nehrotím. Člověk tak vyhodí pětinásobek normální karty a stejně je furt nespokojený, protože furt něco chybí.. Je to o hlavě

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan chápu vás, ale to je taková ztráta času. Musíte pochopit, že se bavíte z člověkem, který se ukájí nad tím, že může denohestovat uživatele klasického pevného disku.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Lukáš Meistner Ty to všechno tak žereš dycky člověče, prostě je vtipné, když tu někdo v roce 2025 vypisuje, jak má v pc klasický hdd a chladí to rgb ventilátorem, to se nejde nezasmát :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
27. 3. 2025 08:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 V tomhle máš asi pravdu, netuším, proč by měl někdo HDD chladit ventilátorem 😄 Ale využití klasické disky furt normálně mají - jako skladiště. Nevím jak ty, ale já jich mám plný šuplík a na dlouhodobě uložené data se paměťový disk ani nehodí.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 3. 2025 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Frankhorigan Tak jasne ze jo, nekdo furt cvrlika kvuli cene. Jen je to vtipny, jak to nekteri podavaji.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 3. 2025 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

,,A není to málo Antone Pavloviči"?

Hakaluk
Hakaluk
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, ale Nvidia FG a MFG stojí fakt za H_vno ‼️ Kdyby raději zatlačila na prodejce a přepodejce grafik, aby drželi předepsané ceny, udělala by líp‼️

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 23:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hakaluk @Hakaluk A proč by proboha měli tlačit na prodejce/přeprodejce grafik? CO by z toho měli? JAK by to vlastně udělali? Vždyt s tím nemají naprosto nic společného..

To jsou takové socialistické myšlenky 😊

Hakaluk
Hakaluk
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 3. 2025 10:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Proc, tak kdyz dám doporucené ceny, tak už v nich je i marže. Aple svoje ceny taky drží a to stené je u automobilek. Za mě je to podvod a kazí to jmáno nvidii. Muzou to mu zbaranit tím ze si ty karty budou prodavat sami. Co vím, tak už mají pojizdou samoobsluhu :-))

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
28. 3. 2025 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Hakaluk Aha no tak si běž koupit kartu do pojízdné samoobsluhy a nebude to podvod. Je to prosté 😇

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 03:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hakaluk @Hakaluk bohužel, to se nezmění dokud si hromada trhu nevezme prostě radeon, takže nikdy :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 čau, co máš za GK a OS? Díky

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 11:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner Tohle tu můžeš vidět přímo vedle přezdívky uživatele

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 to není dostatečná informace, zajímá mě zda windows 10 nebo 11 a jakou AMD kartu. Chtěl jsem si nechat poradit.................................

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner určitě se klidně ptej, mám win 11 kvůli HAGS podpoře na AMD, a 7900 xtx

chadimatomas
chadimatomas
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

potřebují pomoct, fungují vám filtry pod položkou alt+f3? maximálně mi jde nastavit hdr, vše ostatní je šedé, nevím co s tím dělat, všechny rady co jsou na netu jsem snad vyzkoušel, krom reinstalu systému....potřebuji nastavit ostření ve star wars outlaws. btw v té hře je multiframe nepoužitelný, jen s tím základem to jde hrát.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že samotná nvidia ještě nedávno kroutila hlavou nad těmi nesmyslnými hodnotami fps.. A pak dle hesla “když to chcou, tak jim to dáme!!!“ vymysleli MFG (FG by se dalo ještě s mhouřením oka pochopit)….

Ono bez MFG takové hloupé hodnoty často ani dosáhnout nelze, enginy mají svoje “konstrukční” limity a můžete mít 5090 chlazenou dusíkem a ve spoustě her běžným způsobem nepřekročíte určitou hodnotu (dále je třeba brát v potaz limity CPU)

No zkrátka je to blbost pro číslohoniče

Martin Černý
Martin Černý
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koneckonců proč ne. Jestli je tohle budoucnost. Já si pamatuju na to, jak jsem na 4MB ATIně hrával Quake 2 v rozlišení 320x200, max 320x240. Při přepnutí na 640x480 jsem dostal slide show. Plynulý pohyb, krásný obraz v 1024x768 byl v té době v říši snů.
Mně je v celku jedno, kolik "fake" snímků mezi "reálnými" bude. Pokud bude obraz ostrý, bez artefaktů, plynulý pohyb, nízká latence, tak ať klidně udělají pomocí všech možných serepetiček třeba z 20fps 200fps.
Když začala nVidia tlačit DLSS a RT a později FG, nelíbilo se mi to, ale někam se pohnout musíme a jestli to zajistí to, co jsem psal výše, pak jsem s tím v pohodě.
Co se mi nelíbí, je jak se určité věci tlačí na sílu a za jaké peníze. Ale to už je zase věc jiná.
A uvidíme, jak se věci změní, až se AMD/nVidii/Intelu/bůhví jakému novému hráči na poli GPU povede výrobně multi čipové řešení. Hlavní je, aby to fungovalo a aby ty karty nežraly jak tank.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Černý @Martin Černý Existuje software co ti udělá 20fake framů mezi klasickými, ale hlavu do hrsti, na co ti taková cypovina bude? ??

Martin Černý
Martin Černý
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Mám R5 5600X s RX 6700XT 12GB a hraju na 2K monitoru. Takový Robocop Rogue City mi jede při high detailech (a žádný upscaling) průměrně 46FPS. Chvílemi jsou propady citelné a pořádně se to nedá hrát. Pokud bych si ve hře mohl zapnout upscaling+FG a bez artefaktů měl krásný obraz s třeba 80fps s propady k max. 50fps, bude to plynulé a budu pokojený. Takhle musím buď omezit detaily nebo rozlišení, což se mi už prostě v dnešní době nechce nebo zkusit zapnout současnou formu FSR 3.x (z hlavy nevím, co ta hra podporuje a zkoušel jsem, ale nějak to úplně graficky nebylo ono) a nebo pořídit novou silnější kartu tak za 20K. A mně je prostě líto dát za to takové peníze. Naposled jsem kupoval právě RX 6700XT z bazaru za 8K. Novější verze upscalingu s FG mohou být právě pro takové případy cesta. Když se udělají dobře.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 18:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Martin Černý Používej když tak už ten upscaling, při reálných 46fps ti nebude nikdy žádný FG fungovat bez artefaktů..!

Proto oba výrobci karet důrazně doporučují pomocí snížení detailů a aktivování upcaleru NEJPRVE dosáhnout na nějakých 55-70fps, a teprve poté zkoušet jakýkoli FG

Jinak bude obraz na maděru .. !!!

Nikdy si nemysli že z ničeho uděláš jen tak něco, je to blbost. Jinak řečeno, FG začne trochu fungovat, až když už máš hru stejně relativně plynulou. O výkonu to není, jen o pocitu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Martin Černý vidis, keby si mal nejaku rtx kartu 3070 napriklad, tak si zapnes dlss4 a i bez fg alebo mfg mas pekne plynule snimky.

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
25. 3. 2025 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Martin Černý Problém je, že FG dělá to, že ti sice nahodí vyšší číslo, ale latence bude stejná jako na těch fps z kterých to generovalo, takže to postrádá veškerou logiku.
Máte 70FPS s DLSS a při 4x MFG máte 200... Obraz bude třeba plynulý jako při reálných 130-150FPS, ale latence myši-celková reakce hry od vstupu z myši do hry bude stejná jako na těch původních 70FPS nebo i horší

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Sratos Na 3070 he i to FG ne? Z tvé stáje.. Funguje to normálně

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 05:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Ne, FG je od řady 4000.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK Co postrádá logiku? Že budu mít plynulejší obraz?

HL 2 RTX demo mi při 2x a 3x FG ukazovalo až 80ms odezvu. Čekal jsem, že ji poznám. Ani prd. CP2077 s 2x FG a odezvou +-55ms jsem sice poznal (oproti 45ms bez FG), ale plynulý obraz nabízí lepší zážitek. Na těch 10ms navíc jsem si po pár okamžicích přivykl.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 07:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Krejza Ne FG je i na “ATině”, a i pro gtx 1050. Žádný zázrak tahle “technologie” není

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 08:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Krejza Hlavně to nepřeháněj, nesnaž se mít záporné počty normálních fps a všechno domýšlet tou sračkou co si o ní myslíš, že tu scénu zvládne zobrazit aniž by ji cokoli počítalo.

To je taková cyganska robota to FG :-)

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Ne bez externího softwaru.

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
26. 3. 2025 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Krejza
Plynulejší obraz s latencí myši a reakcemi ve hře jako při 20FPS. Ano to postradá logiku

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan @RIZECEK
Co to oba melete? Výchozí fps jsou někde kolem 50, 60, s 2x FG 80, 90. Vážně mi budete tvrdit, že tohle je problém?
A i kdyby, tak i 20fps bude asi lépe vypadat s FG než bez. Nebo snad chceš tvrdit, že při 20fps si to užiješ, ale jak zapneš FG, tak to bude strašný?

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 09:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Krejza Při 20fps se ti bude s FG doslova rozpadat a to i vizuálně.

To fakt naběhnou týpci, a začnou věřit že teď stačí mít 15fps v 640x360 a budu mít regulérně 60fps ve 4k????

Marketing nVidie je doslova démonický 🙈

icik81
icik81
Level 28 Level 28
25. 3. 2025 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový asijský sračky! Ať si je VirtualVidia narve někam! Z nás dělají blbce?

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 3. 2025 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos no na Tvoje rozhodně né, Drápale..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@icik81 @icik81 jaký asijský "sračky" ? :D Však poslední dobou právě asijský studia vydávají pecku za peckou a necpou tam žádnou DEI propagandu, jak "západní" studia.

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
25. 3. 2025 14:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A články a servery jako vy to neustále propagují, kde se tímhle přístupem určitě do budoucna změní stav hardwearu, tak i her... Nechci 500FPS stačí mi 120-140 reálných...
Jako s tím jak to každý tohle preferuje a hlavně propaguje + fiasko s RTX 5000 se docela dost bojím co tu bude za 5 let.
Vůbec nevadí, když hra pojede na 30FPS kvůli slabému, hrubému výkonu čipu. Nvidia vám z toho udělá 500 s latencí pc 100ms, ale hlavně, že budete mít plynulý obraz...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK @RIZECEK Nemusíš se bát, prodtě to ignoruj, hrej si na “svoje” fps

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
25. 3. 2025 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan
Tak mě jde spíš o budoucí stav, protože se taky může stát to co jsem psal ve 2019, když přišlo DLSS.
Za 5 let budou vycházet hry, kde v podstatě dnešní DLSS nahradí frame generation. Ale co mě už je to nějak jedno. Stejně každá nová hra co výjde je totální shit.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK DLSS je množina, rozlišuj upscaler a FG, FG nenahradí upscaler, upscaler pořebuješ aplikovat nejprve - abys dosáhnul na slušný počet normálních fps a teprve potom aplikuješ FG. Spolupracuje to.

Důležitý poznatek: nemusíš nic z to používat :) Ale spokoj se s 1080p a 60fps jako já. Na víc většinou u nové hry nebude výkon.

Snad jsem tě nedomotal

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
25. 3. 2025 20:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan
S tím se fakt nespokojím... 6 let hraju na 1440P 144Hz a takovej downgrade bych určitě neudělal. Nehledě na to, že na 1440P s DLSS dostaneš většinou stejná fps s DLSS a hlavně i lepší obraz.
Ano DLSS je množina, ale základní DLSS to začlo ničit stavy her a když si člověk řekne ,,fajn novej standard´´ tak příjde frame generation... A co se stane za 5 let ? 5090 bude v tu dobu zvládat 1440P s DLSS a MFG, tak jak dnes zvládá 4K se základním DLSS.
A tak to prostě bude a přesně z tohohle důvodu mě ty hry už tak nebaví a ten hardwear mě už tak nevzrušuje... V podstatě platit 30K za falešný výkon jako ve 2020, kde za 30K člověk dostal podobnej hrubej výkon...
Ale hlavně, že tu máme realistickou grafiku, ray tracing a unreal engine.. Úplně bych se spokojil s Frostbite 2 enginem a užíval si radši destruktivní prostředí, než nějaký odlesky a stíny.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK hele vidim to stejne upscaling postupne totalne zabiji PC hrani, hry jsou hnusny a nesmyslne narocny a jedina vymluva od vyvojaru her je to ze kdyz si nespokojenej s vykonem a optimalizaic hry, zapni si upscaling a soupej nohama.. stary dobry casy kdy se optimalizovalo a vykon HW se mackal do maxima..

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 23:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK Hele poper se tím po svým, v nativním 1440p/144fps se stejně nedoplatíš a budeš řešit berličky.

Já mám 1080p kvůli 3D, ne proto, že bych neměl na 1440p monitor, ale stejně bych na něm jel v DLSS Transformer - to je mimochodem to nejlepší, co nV za poslední rok nabídla. Paradoxně z toho neprofituje BlackWell ale i RTX3050

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Stratos Ne Upscaling (ten kvalitní) je naopak největší reálný posun v technologii za poslední dekádu.

Pokud se ti hry nelíbí (budu hádat ani RT není zrovna terno že??), tak buď změn tým nebo je nehrej a kup si kolo, sluchátka nebo lyže

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
26. 3. 2025 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan
A přesně takový přístup zapříčil tyhle stavy... Ostatní vše s radostí podporují, aniž by věděli, jak to vlastně funguje... To je jako by si před lety řekl člověku... Nerozjede ti GTX 950 1080P 60FPS ? Tak si to stáhni na 720P nebo si jdi koupit nový komp.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK To je přesně ten tvůj pokřivený pohled, dáváš DLSS transformer na stejnou úroveň jako prosté snížení rozlišení. Buď jsi slepý, nebo zabedněný..

Zapni si na tom svém 1440p DLSS performance (počítá to 720p bodů) a pak to DLSS vypni a jen přepni rozlišení do 720p...

Nevím o čem se tu bavíme.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK Ty ses hodně ztracenej 😂

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
26. 3. 2025 12:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan
Pointa má být v tom, že DLSS měl být bonus pro nás. Dneska je to optimalizační technologie pro vývojáře a v podstatě nové nativní rozlišení. Pokřivenej pohled na dnešní technologie mají možná ostatní, když to z vesela podporují. A ne frame generation vám neudělá plynulejší hru. Jenom další marketing... A když nevíte, jak to funguje, tak se tady nemá cenu dohadovat. I kdyby to vylepšovalo plynulost k čemu to člověku bude, když tam stále budou framedropy. Nevím, jako co s dnešníma hráčema fakt je.
Já byl vychovanej na hrubém výkonu čipů a kvalitních optimalizacích. Dneska vám vývojáři naservírují rozmazanou hru i v nativním rozlišení, přidají ray tracing, DLSS a vy z toho jásáte... Za 5 let bude grafika her furt na stejné úrovni jako dnes, ale místo 5080+7700x budete potřebovat 7080+11700x+DLSS 🤮
Za posledních 5 let se nic nezměnilo. Jen se s námi Nvidie a vývojáři snaží více vydrbat.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK Ty nejsi nějaký arbitr toho, co má jak rychle má co fungovat a vypadat. Pokud se ti DLSS nezdá, a nové hry ti jedou blbě (asi tedy kvůli té chybějící optimalizaci), hrej hry staré o kterých máš dojem že optimalizované jsou.

Už jsem 100x psal, že jak se grafika technicky dostává k hranicím dokonalosti (ta dokonalost je v podstatě PathTracing v různých intenzitách - tímhle se už roky vytváří profi grafika mimo reálný čas) , tak klesá pocit grafického "skoku" a geometrickou řadou naopak stoupá HW nárok na jakékoli byť malé zlepšení.

Neznalý tomu bude říkat blbá optimalizace. Člověk s hlavou na krku logika. Proč myslíš že mezi PS4 a PS5 není an z pětiny takový grafický skok jako mezi PS1 a PS2? Čím to tak asi může býti??

RIZECEK
RIZECEK
Level 22 Level 22
27. 3. 2025 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Hry mají k dokonalosti hodně daleko... A jestli považujete za dokonalost dneska hry v Unreal Enginu 5 a Ray tracingu, tak přeji neustálé nákupy grafik a cpu...Hraju hry 20 let a posledních 10 let do toho vrážím prachy, ale v takových stavech v jakých jsou hry a hardwear za poslední 3 roky, tak to jsem nezažil a jestli tyhle vyj*by Nvidie bude každý akceptovat. Dávat za 10% nárust výkonu karet 50K a hrát při falešných 500fps, tak to radši se spokojím se starými hrami..
I kdyby ty falešné fps byly ,,plynulé a hratelné´´, tak furt to jsou hodnoty, který ten engine nevidí, neví o nich a hra bude trpět ruznými rozpady,artefakty. Při zapnutí vsync a fps zámku se latence ještě zhorší,což na takový způsob já hraji posledních 5 let. Optimalizace her v podstatě už nebude existovat.... A taky se pak může klidně v budoucnu stát, že vám naservíruje Nvidie výkon klidně RTX 3080, ale s 50xMFG to budou prezentovat jako rychlejší kartu, než je stará RTX 7090 a budou to hájit tím, že to o 40% míň žere. A to se klidně může stát. Ve 2020 jsem taky psal podobné komentáře a každej psal jaký to jsou nesmysli. A hele kde jsme... Přesně v té ,,stupidní´´ budocnousti.... Ale co, když to nový hráči chtějí a příjde jim to normální... Za mě byly karty, kde za 13000Kč si člověk koupil GTX 1070 s výkonem minulé 980 TI. A dneska tady dá člověk 35-40 000 za RTX 5080, která hoří, nestabilní ovladače a má to stěží výkon 4080 Super. Odpad. Pc je dnes prostě odpad na herní scéně a mě už fakt přestává tohle bavit podporovat.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
27. 3. 2025 09:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @RIZECEK Vypadá to, že jsi všeobecně jakože "vyhořelý" a znechucený.. Trpělivě jsem ti vysvětloval, že skoky v kvalitě grafiky jako byly v roce 96 s 3Dfx už opravdu nikdy nečekej. Naopak čekej, že za každý odlesk navíc si zaplatíš "krvavé" peníze, pokud jej vyžaduješ. A pak ho stejně budeš hledat lupou na stoplé obrazovce.

Desítky miliónů lidí hrají na základní PS5 (6700XT), baví se a nemají problém. Takže se možná nehňacej v tom, jestli je MFG k něčemu nebo ne a dělej to samé, akorát na PC.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
25. 3. 2025 13:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

interpolovane /dnesna realita/, extrapolovane frames a reprojekcia .. posledne mozte kombinovat napr. s extrapolovanymi. Bezi vsade vyskum od Nv, cez AMD/SONY po Intel.

Bude lahke dosiahnut uz o chvilku 5000fps s velmi nizkou latenciou. Samozrejmostou bude nativna a hlboka podpora v graf. engine ako UE, alebo v WinAPI, v HW GPU.

Buducnost je neurálna /AI/ grafika, teda "AI" materialy, shaders, kompresia textur, de-noise, RT atd. atd. a masivne multigen technologia.

Klasika, rasterizacia, nativne rozlisenie atd. atd. je proste mrtvola.

Raiden J.
Raiden J.
Level 20 Level 20
25. 3. 2025 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK me osobně překvapilo spíše technologické demo no asynchroni vykreslování obrazu voz jsou v zásadě reálné fps které místama jedou nativně v obnovovací frekvenci monitoru pokud není na obrazu nic nového, a pokud je tak se vykresli jen to nové co tam před tím nebylo a vše ostatní zůstane jako před tím. Něco podobného co vlastně propaguje nvdia ve svém reflexu 2 kde je odezva 0ms 😂😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
25. 3. 2025 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raiden J. @Raiden J. .. asynchronna reprojekcia je udajne velmi dobre urobena pri PSVR2 s PS5 PRO, cital som o tom neraz.

Raiden J.
Raiden J.
Level 20 Level 20
26. 3. 2025 05:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raiden J. @Sailor SVK co jsem se koukal i na nějaká těch dema na pc já osobně jsem nebyl schopnější najít běžně rozdíly mezi origem a to co bylo dopocitano touto technologií. Jako osobně tomu po technické stránce nerozumím ale a mám pouze představu že v tomhle ta hra musí bejt nejspíš už upravená aby to fungovalo žádné fake snímky to nedělá jen to používá informace z již vytvoreneho snímků a jen si v rychlosti kontroluje zda snímek je úplně aktuální nebo někde je třeba dopočítat něco.

Zubik1000CZ
Zubik1000CZ
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další kolo pseudoAI podvodů?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD nestihlo okopírovať DLSS 4 Multi Frame Generation a to hnili RX 9070/XT štvrť roka na skladoch 😂😂😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 14:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Smazaný uživatel koukam Siro dostal banána za urážení jiných lidí a neustálé velmi sprosté vulgarity za které by se styděl i ten nejotrlejší dlaždič z nějaké zapadné vesnické putiky, a než aby přijal trest se vztyčenou hlavou, trošku se nad sebou zamyslel, tak raději smazal učet :) Přijde mi to jako chování 12 letého dítěte.. No aspon od nej bude nadobro klid..

A to jsem mu tady na tý točně jasně říkal, nepoužívej vulgarity nebo se z toho zblázníš, ale je to marný, je to marný :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos to jen testují pro tebe, zda to funguje dezolát 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 kaBelka ma nahnane v trenkach, tak sam seba utesuje, ze perm ban je len za vulgarity a nie za trolling, ucelove klamanie, spamovanie diskusie atp. :-)

Zdeněk Slováček Féla
Zdeněk Slováček Féla
Level 15 Level 15
25. 3. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neni to tak ostre jak by melo.nevim nevim.nezda se mi to

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nová nVidia DLSS 5.0 all-frame generation: 1000 FPS 😏

Calis
Calis
Level 1 Level 1
25. 3. 2025 12:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na to že nejsou FPS, ale FFPS, neboli fake FPS. A až to bude umět dopočítat 100 mezisnímků, tak budeme mít třeba 5000 FFPS!... ale reálných bude pořád 50. Fake framy jsou jenom forma vyhlazování, nic nového se na nich stát nemůže.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Calis @Calis Co je vlastně špatné na tom udělat si hru víc smooth, když to člověk chce a má k tomu dostupný HW?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
25. 3. 2025 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 .. pri fakes frames je dolezite mat dobry zakladny framerate .. a teda aspon 60 fps, optimalne 120+.

Ak Nvidia ukazala 228 fake frames, tak to znamenalo napr. 28 fps zaklad /hra s PT/. 28 fps je samozrejme smrtelne malo. Ovladanie je "tazke", vysoka latencia a vo Fortnite by asi clovek rychlo pohorel.

Ide teda o ten zakladny framerate a to chce profesionalne spravanie.

Prezentacia Nv ma teda vyzerat tak, ze povie mame to 1440p na 4K, zakladny avg. framerate 68 na multigen 499 ..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Sailor SVK No však, ve videu 112 fps v 4k nativ, to je pohodička.
Každopadně nové dlss dost atakuje ten základní framerate a dokonce i třeba blbých 40 v základu v kombinaci s reflexem je hratelné, samozřejmě SP hry pouze.
když si představím, jak mi v některých hrách mnohem horší FG od AMD umožnil lepší zážítek z 50-70 fps na 100-140, tohle musí být už pecka.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
25. 3. 2025 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 .. iste v SP s RT mi staci aj 40-60 fps. Pri MP online potrebujes aspon tych 120fps a pri VR je 120fps uplne socialne minimum, chce to 240fps++, tam sa preto dost masivne pouziva napr. asynchronna reprojekcia ako forma "multi frame genu" /PSVR2 s PS5 PRO/.

Zubik1000CZ
Zubik1000CZ
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 a k čemu ti je, že máš plynulý obraz, když hratelnost stále odpovídá těm padesáti obrázkům? K čemu ti je, že vidíš 450 imaginárních nesmyslů, o kterých engine hry vůbec neví, takže ti nemůže zprostředkovat správný zážitek?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 16:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Zubik1000CZ tak tohle je přesně odpověď člověka, co to v životě ani nevyzkoušel.
Hratelnost a plynulost je markantně lepší s FG v 100 fps, než bez FG s 50 FPS.
vyzkoušej si to někdy taky, protože já ze své zkušenosti ve 4k a max nastavení ve hrách, kde mi AMD karta dává 50-70 bez FG mi frame gen opravdu zprostředkuje mnohem lepší a "správný" zážitek.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jo máš pravdu, pocitově je to lepší, ale za předpokladu, že už těch reálných 60-70fps máš, jinak je to víc škody než užitku !!

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan no však, na to je to super, a spousta dnešních her běží na ultra bez rt v těchto hodnotách na decentních kartách, takže to pomůže celkem dost

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 """"Co je vlastně špatné na tom udělat si hru víc smooth, když to člověk chce a má k tomu dostupný HW?""""

Na to nepotřebuješ 5080, je to tu 20let a říká se tomu "motion blur" - od DX9c.. :) Všichni to vypínají.

Díky téhle technologii vypadají víc filmově, a má taky tu fajn vlastnost, že velmi dobře maskuje méně fps, ve spojení s gamepadem rázem celá generace lidí neměla u tuny her problém s 30fps (masivně to využívaly X360/PS3 i PS4)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan jo, jenže motion blur neodstraní "sekání obrazu", když máš 50-60 fps :D FG ano.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 11:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Já žádné sekání obrazu v 60fps nepozoruju, jak koukáš na televizi nebo kino v 24fps? To u toho soustavně bliješ a padáš do mdlob??? Jak jsi na tom s fyzikou?

Velký počet fps slouží hlavně na rychlé reakce v ovládání, tam "to cítíš", protože ten pohyb obrazu přímo ovládáš. Když se POUZE koukáš, tak u 60fps s motion blurem žádné sekání neexistuje. pokud ano, máš něco se synchronizací.

Těch trapných 16.6ms mezi snímky to prostě "rozmaže".. FG funguje podobně, akorát ti místo máznutí vpraví "mrtvý obsah" s předpokládaným směrem pohybu.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan Jasně, jde o zvyku, já jsem rozmazlený z esport her, kde jsem jel hlavně 240+, takže pro mě je i 60 fps prostě nehratelných a sekanice. Film je přeci něco jinýho, na to jen "koukáš " :) cutsceny v nižších fps člověku fakt nevadí, horší je ta "neplynulost" obrazu při otačení kamerou.
Já prostě méně, než 90 fps u SP her nedávám, znepříjemní mi to zažítek ze hry, co bych dal za to být stále v pohodě s 60 :D Takže mně ten FG fakt pomáhá.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan Vážně nevidíš skákání obrazu při otáčení kamery u filmů a seriálů, když to kameramam přežene a otáčí moc rychle? A že se to děje hodně často.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Lidem jako ty doporučuju hrát všechno na jednu hodnotu fps, ať je to Roblox nebo Cyberpunk. Pak totiž budou ušetřeni takovýchto šoků, když z CS:GO přejdou na Last of us2 a zjistí, že ani CPU za 20 a GPU za 80 neudělají ani polovinu toho, co byli zvyklí v tom CS..

A kňučí a nakupují větší a větší karty a zapínají MFG 4x.

Zubik1000CZ
Zubik1000CZ
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 vyzkoušel. Proto vím, že to je absolutní sračka

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Krejza Ano to jsi trefil, když ten post-proces není, nebo je to natočeno rychlou kamerou a pak poníženo na 24fps, tak to tam vidět je. Bez "bluru" 24fps v otočce trhá..

Ale pozor, to vstupujeme do jiných vod, určitě to nevykoukávej z nějakého MKV ripu co uklohnil někde nějaký rusák. Tam totiž do hry nastupují blbě ripnuté filmy s blbou synchronizací, kde se tohle děje v mnohem větší míře. Ale není to počtem fps. Orig nosič to často nedělá.

Jenže 60fps je 2.5 násobek té hodnoty a furt je někomu málo.. Rychlomonitorář s 360Hz ti bude to samé říkat i u 120fps.. Je to debilní nudný začarovaný kruh..

Ať si to fakt každý řeší po svém, 100tis/karta, 4x MFG, malé rozlišení. ...

Zubik1000CZ
Zubik1000CZ
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan tomu se říká degenerace.. prostě mozek je z toho tak v πči, že s prominutím začne sypat ho💩na na všech frontách. Například to, že vymyšlené neexistující obrázky jsou "strašně super". Proč si rovnou přes monitor nepřelepí papír, kde by měl tu jednu scénu vytisklou? Měl by přece neomezeně snímků :trollface:

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan o tom to přeci vůbec není, na 60 fps si jde zvyknout, ale je to v roce 2025 opravdu bída a nic hezkého na koukání, těch 90+ je prostě mnohem plynulejší. Nevím, proč bych měl hrát kompetitivní hry na tak malých fps :D 60 fps nechávám jako standart konzolím, které bohužel i v dnešní době dokážou mít méně, než 60 fps.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 16:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Pro mně je 60fps stejně hezké v roce 25 jako v roce 15. Nevím nic o tom, že by se mozky nějak zrychlovaly a tys ty samé framy vnímal za 10let trhanější. Zamysli se nad tím. Max bych k těm základním 60fps přidal to FG - není to nic proti ničemu a je to “výkon zadarmo“.

A Robloxy si klidně hrej v 200+, ale pak přijdeš k “velké” hře a budeš kňučet a nakupovat nesmyslné karty… Protože určité hry nerozjedeš na 200+ nikdy

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan jo, když jsem byl chudý student, bylo 60 fajn :D ale jakmile člověk pozná jiný standart, je to jinde no, ale to tak je všude, auta, domov.. atd.
Jak říkám, nemám problém přejít z esport her, co jedou 200+ na 90 do SP, 60 už je prostě obludárium.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan Pochop už konečně, že ne každému stačí jeden průměr a vše navíc je hovadina.
Elektrické řazení na kole - musí se nabíjet, nastavít přes PC/mobil, ale je to paráda. Do doby, než to zkusíš, si řekneš, že to nepotřebuješ.
Vyhřívání sedaček v autě či heftů na motorce, bubnové vs kotoučové brzdy a miliony dalších příkladů.
Jestliže si zvykneš na nějaký standard, jsi citlivější, pokud se ti ho nedostává. Je jedno, o co konkrétně se jedná. Snímková frekvence a kvalita obrazu je navíc dost individuální záležitost.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 18:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Krejza Ale já nikomu jeho 300 fps nevymlouvám, ať si je honí. jen konstatuju že 60 je jakýsi standard, od kterého se odpichuje NVIDIA a i výrobci her (cílí na reál 60, dál vše už udává ve FG a MFG, protože vědí, že cokoli nad to je často nedosažitelný nesmysl). Nebo jsi někdy v životě viděl “recommended” tabulku na 240fps??? No asi ne.

Bez MFG jsou u některých her hodnoty jako 200+ holý nesmysl, nedávají to ani procesory a většina enginů.

Dále na 60 cílí konzole, kromě pár eSportovek nikde nevidíš, že někoho napadlo vyrábět hru cílící na 120,160 nebo 250fps. A to je prosím 2/3 celého svemtového trhu (PC jsou jen 1/3)..

Takže furt ještě není 60fps standard a cokoli navíc jen bonus??? Popřípadě honimířina vyvolaná kryplama z Asie co za pár babek chrlí monitory s milionem Hz?

Když takové monitory nebyly (10let z5 bylo skoro vše 60Hz), nikoho nenapadlo že by snad něco někomu trhalo, zajímavé..

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 18:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jo standard je moc fajn, taky mám auto drony e-kolo baráky a v nich klimatizace…

Ale taky z principu nesedám do S-classe a nepujčuju si zadarmo na víkend Tesly, abych nezjistil, že potřebuju něco, co ve skutečnosti rozhodně nepotřebuju. Nehodlám pak být otrokem své nenasytné spotřeby a blbě spát kvůli nesmyslu. Když chceš furt víc, spokojený nejsi nikdy.

A meleš do diskuzí, že v 60fps se nedá hrát

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan no nedá no, bohužel patřím k té části lidí, co jsou lehce nadšený do HW a přešel jsem etapu 60 fps několik let dozadu :D jasně, většina casualu to dá, protože neví, o co příchazí.
a myslím si, že požadavek, nebo spíš cíl 90 fps v SP hrách není žádné terno, neříkám tu nic o 200+ v náročných titulech na ultra..

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
27. 3. 2025 01:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 jop souhlasím, lidi často ani neví co jsou to "fps" a prostě hrajou. Hra se nastaví automaticky. Člověk s 300Hz monitorem a 5090 by klidně i tobě řekl, že nevíš o jaké bájo přicházíš s těmi tvými 90fps.

No vidíš, a žiješ ty i já i ti, co neví co je to "fps"..😉

PS: a casual/necasual hráče definuješ podle toho, kolik minimálně snese fps :?? Aha... Píšu to už podesáté, je to v hlavě.. Pokud jsi neměl problém s 60fps před 5roky, nevím proč by s tím měl mít kdokoli problém dnes. Měj si svých 200, musíš si na to ale připlatit a stejně je občas mít nebudeš. A nevím co budeš se svými neustále rostoucími standardy dělat za 5let od ted

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 3. 2025 02:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan "Člověk s 300Hz monitorem a 5090 by klidně i tobě řekl, že nevíš o jaké bájo přicházíš s těmi tvými 90fps" ale já mám 360 hz monitor :D a druhý 240hz. nikdo ti na to tohle nerekne u her, kde tyhle fps normálně člověk desítky let nedosahovala :D
není to v hlavě, je to v tom, co člověk ,zná, casual neví, co je tolik fps, zna hlavne okolo 60, tečka :D lidi hrali csko na takových fps už roky dozadu, standart nikam nahoru neleze, jen trapné psko se předtím mlátilo do hrudi, jak se bude snazit co nejvíc her dávat na 120 fps, a je pravda, že nejpopularnejsi tituly co mají to opravdu rozjede na 120, co se týče MP.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tal to je inak ubohe lakat na fake frames...

Hlavne ak ich e 3 krat viac ako realnych...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Ty si taky ten typicky zamindrakovany maly Slovak, co potrebuje vsetko len ohateovat, kazdemu len zavidi, posun v zivote ale nulovy.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @somnio hovoris o sebe ?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @M Napis sem 5 prispevkov, ktore sa napr. tykaju Nvidie a v ktorych o Nvidii nepises v negativnom duchu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 11:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až na to že těch 400-450FPS je falešnejch :)

Ovšem jak by řekl pan Koženka "More you buy, more you save" :)

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Kde se asi vzaly? A jsou falešné také odpovědi ChatGPT?

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza Pokud byste vydával Chatovy fabulace za seriózní výpočty, tak asi nějak stejně.

Zubik1000CZ
Zubik1000CZ
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza kde se vzaly? Někde z křemíkové zadele. Nebo o nich snad herní engine ví? Ne, ví o svých padesáti, které vypočítal. Zbytek je absolutně irelevantní pro herní zážitek. K čemu ti je plynulý obraz, když je hra hratelná pořád na 50

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 3. 2025 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Zubik1000CZ K čemu mi je plynulý obraz pro herní zážitek? Koukám, že nejen nevíš/neznáš, o čem mluvíš, ale ještě ani nechápeš vliv počtu snímků na plynulost obrazu.

Jinými slovy - průměrných 50 fps znamená propady pod 50, kolikrát i pod 40. I když je odezva jako u těch 50fps, obraz je při řekněme 80+fps plynulý a nerušivý.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos falešné to bude do té doby, než to bude mít FSR 5, pak budou už real jako vždy, že? :D :D Nvidia prostě myslí i na hráče, kteří maji rádi vyšší počet FPS, amd si na ně vzpomene tak za dva roky nejdříve.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Myslím že jeden fake frame opravdu stačí, jak nV, tak na AMD. Cokoli víc je placebo a honimířina v ukazatelích fps

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 20:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan ibaze i amd pracuje ma multy frage generation.... uz i vo fluid motion nieco podobneho je

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
26. 3. 2025 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Sratos Už jsem psal 10x, že přes externí soft jde udělat i 20 fake framů mezi dvěma klasickýma, není to žádná věda. Jsou tam prostě jen vektory "předpokládaného" pohybu a tuna filtrů.

Na youtube si z toho samo dělají srandu a zkoušejí co to dělá s obrazem. No samozřejmě ta hra pak vypadá jako bys byl na pořádném tripu... Obraz se rozpadá, skládá, vlní atd.

Prostě celé je to blbost. Jeden fake frame s precizním algoritmem pochopím, cokoli víc je marketing, následně placebo a falešný pocit výkonu. Fyziku (a boha) neojjebeš.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2025 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vic fps je určitě příjemných, ale tohle už je momentálně nesmysl. U singl hry mi staci tech cca 144, kdyz chci mit opravdu plynuly obraz, u multaku je takovych 240fps dostatečně prijemnych. Cokoli nad se soucasnym hw citit jde, ale uz ne tolik. Tot moje zkusenost na 360hz monitoru.

A hlavne ty hry vypadaji jako uplne chujoviny, takze je uplne jedno kolik fps tam bude.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 3. 2025 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Teď je otázka jestli mluvíš o normálních framech nebo těch dokurwwených :)

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
25. 3. 2025 11:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proste lakadlo na nvidia c0c0tov

500+ fps hru ako aj ukazku na YT si iste vychutnam a celu hodnotu a zmysel istotne pochopim na 100/120/144 Hz monitore

aj keby som mal 500 Hz super-gaming monitor (a takych modelov monitorov na planete je asi jeden a pol), tak poviem: cool shitty story bro

(a to ani nehovorim ze na RTX 5000 su 3 zo 4 snimok su vymyslene AI kokotince)

Reklama
Reklama