NVIDIA RTX 2080 Ti ve 26 (4K) hrách a testech
Článek NVIDIA RTX 2080 Ti ve 26 (4K) hrách a testech

NVIDIA RTX 2080 Ti ve 26 (4K) hrách a testech

Z. Obermaier

Z. Obermaier

19. 9. 2018 03:00 126

Seznam kapitol

1. Nvidia GEForce RTX 2080 Ti 2. Testovací sestava a reálné frekvence karty 3. Balení a Specifikace 4. Představení karty 5. Přetaktování a teploty 6. Syntetické testy 7. BF 1, Call Of Duty, Crysis 3, Deus Ex, Doom 8. Fallout 4, Far Cry Primal, For Honor, Gears 4, GTA V
9. Hitman, Mafia 3, Mirrors Edge, Resident 7, Witcher 3 10. Division, Titanfall 2, Tomb Raider, Warhammer, WD 2 11. Shrnutí výkonu ve 4K 12. Těžení kryptoměn, cena a spotřeba 13. Test DLSS (Deep Learning Super–Sampling) 14. Výkon ve hrách s HDR 15. Výkon v Luxmark (OpenCL test) 16. Závěr

Dnes končí embargo na testy výkonu nových grafických karet Nvidie s architekturou Turing. Nová GeForce RTX 2080 Ti nechává hluboko za sebou nejen GTX 1080 Ti nebo Titan Xp, ale také Titan V. RTX 2080 Ti postavená na architektuře Turing je první skutečná 4K grafika, zaplatíte za ni ale hodně peněz.

Reklama
Reklama

Testovací sestava a frekvence karty

Grafická karta RTX 2080 Ti v systému
Grafická karta RTX 2080 Ti v systému

Měření jsem provedl desce na Asus Rampage VI Extreme s procesorem Core i9–7980XE. Coby zdroj posloužil Antec HCP–1200W, dále byl v sestavě pevný disk (SSD) Intel a mechanický WD s hrami. Paměti mám od G.Skill (16 GB DDR4–3600 MHz). K měření her jsem použil grafickou kartu dle testu. Celý test proběhl s paměťmi na 3600 MHz s časováním CL17. Procesor je přetaktovaný na 4,7 GHz. Jde o maximální herní výkon dosažitelný na podobných sestavách.

NVIDIA RTX 2080 Ti ve 26 (4K) hrách a testech

Testovací hry

Battlefield 1 (Ultra, DX11, FXAA), Call Of Duty Infinite Warfare (Ultra, DX11, SMAA), Deus Ex Mankind Divided (High, DX12), DOOM (Max, OGL, SMAA), Fallout 4 (Ultra, DX11, TAA), Far Cry Primal (Ultra, DX11, SMAA), For Honor (Extreme, DX11, TAA), Gears Of War 4 (Ultra, DX12), GTA V (Max, DX11, MSAA), Hitman 2016 (Ultra, DX12, FXAA), Mafia III (Max, DX11, AA), Mirrors Edge Catalyst (Ultra, DX11), Resident Evil 7 (Very High, DX11, FXAA), Tom Clancys The Division (Ultra, DX11, SMAA), The Witcher (High, DX11, AA), Titanfall 2 (Very High, DX11, TSAA), Rise Of The Tomb Raider (Max, DX12, SMAA), Total War Warhammer (Ultra, DX12, MLAA), Watch Dogs 2 (Ultra, DX11, SMAA).

Frekvence karty

NVIDIA RTX 2080 Ti ve 26 (4K) hrách a testech

Průměrný Boost 1635 MHz se ukázal jako hodnota, která nevypovídá naprosto o ničem. Karta při hraní vyskočí nejprve s frekvencí až na 1785 MHz, takt postupně klesá a pohybuje se během hraní nejčastěji mezi 1695 a 1710 MHz. U konstantní zátěže, v našem případě miningu, se pohyboval v průměru kolem 1725 MHz. Navýšení Power limitu o 23 procent přineslo nižší frekvenční zisk, než jsem čekal. U Pascalu se po nastavení TDP na max, frekvence v podstatě zastavila na jedné vyšší hodnotě, Volta a Turing to má jinak. Frekvence stále fluktuuje i když je vyšší. U mé karty se takty hýbají mezi 1770 a 1815 MHz.

Plná zátěž při těžení kryptoměn (cca 1725 MHz), u her takt kmitá mezi 1695 MHz a 1710 MHz
Plná zátěž při těžení kryptoměn (cca 1725 MHz), u her takt kmitá mezi 1695 MHz a 1710 MHz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning