Zpět na článek

Diskuze: Otestovali jsme pět antivirů zdarma. Vyhrál u nás Avast

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lord_Jajator
Lord_Jajator
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..az nato,ze se nic netestovalo a vitezem je avast,protoze se jeho gui aurotovi nejvice libilo :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord_Jajator alle najlepsi je NOD lebo je slovensky som nan hrdy :)

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord_Jajator :wink: přesně - tak kvalitní, obsáhlý a nezávislý test jsem opravdu nečekal :lol:
hlásím se k nepoužívačům antivirů - moje důvody ? opravdu nemám potřebu, aby na mém pc běžely rezidentní programy, které nepotřebuji - že to PC utáhne, neznamená, že to tam musím mít - taky v autě nevozíte plnej kufr věcí "pro strýčka příhodu" - Inteligentně se chovající uživatel žádný rezidentní antivirus nepotřebuje 8)

oyza
oyza
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan tak to je peknej blabol chlape...

tdmkiller
tdmkiller
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Souhlasím s khorghanem, člověk, který nepoužívá to co nechce a chrání si počítač sám tak opravdu nepotřebuje antivirus, který po síti může také kolovat, ale když už síť je zabezpečena, není potřeba dalšího zabezpečení..
Toť můj názor na antiviry.
Kdo má nezabezpečenou síť, ať si ho používá, ale kdo jí již má zabezpečenou, není potřeba..

tdmkiller
tdmkiller
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @oyza: Tak proč v anketě odpovědělo cca 600 lidí, že nepoužívá antivirus? Koukám, hodnotitelé (myslím příspěvků) opravdu nechápou, jaké zabezpečení je nejvíce potřebné, že? a 10% lidí co hlasovali, ať se vajádří, proč antivirus nemají? Jee, vy by jste mi rozesmáli, radši du pracovat :D

tdmkiller
tdmkiller
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @oyza: Tak proč na to reaguješ,když nevíš jak funguje síť?

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @tdmkiller: tak kterej inteligentní klikač nesouhlasů dokáže taky vyjádřit svůj názor ? Asi minimum že - průměrné lamy umí převážně jen klikat a proto jsou spokojeny s antiviry a jejich vyskakujícími hláškami - sice je nečtou a jen klikají, ale aspoň máme mi ajťáci co na práci 8)
Mám neveřejnou IP (víte co to je ?), nastavený firewall na routeru a chovám se rozumně - a překvapení - cca 1x měsíčně náhodně vyberu antivir a PC otestuji - a? nic lamy 8) antivir je podobný paskvil jako očkování či pojištění zavazadel na dovolenou :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
21. 6. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @khorghan: A co když vám pošlu emailem vir? Poznáte, že je to vir, nebo to spustíte? Myslim, že většině lidí se antivir hodí. Samozřejmě, že kdo má net jenom na čtení novin a brouzdání po ověřenejch webech a nestahuje cracky ani porno, tak je možný že antivir nepotřebuje, ale takovýho člověka neznam. :)

rochne
rochne
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @khorghan: [quote=khorghan]... cca 1x měsíčně náhodně vyberu antivir a PC otestuji - a? nic lamy 8) antivir je podobný paskvil jako očkování či pojištění zavazadel na dovolenou :lol:[/quote]
I když vlastně souhlasím, musel jsem dát ne kvůli závěrečným přirovnáním :P Bez tetanovky bych vám neradil škrábnout se na lavičce o rezavej hřebík :lol: A nemít pojištění zavazadel při poslední cestě z Londýna, neměl bych nejen kufr, ale ani náhradu za moje věci :wink:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 6. 2011 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @Pidala: Nevyžádáný spustitelný soubor došlý z pošty spustí jen pologramot. P.S.: vše mám legální, tudíž opatchované, takže s "JPEG exploitem" apod. si moc neužiješ. Rovněž mám zapnuto zobrazování přípon souborů (opět: žádné srandičky s dvojí příponou a specifickou ikonou) a konečně zapnutý DEP. A když už bych "moc chtěl", tak podezřelé SW spouštím v sandboxu (buď "pravý" sandbox, nebo VMware Workstation. A SAMOZŘEJMĚ nepoužívám administrátorské konto pro běžnou práci a hraní. No a konečně používám zcela ořezané a ručně nakonfigurované AVG (bez kravin a opruzenin typu linkscanner, nedejbože PCtuneDown).

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @rochne: Důvod se vždycky najde :lol:
1) pokud se škrábnete o rezavý hřebík stejně Vás doktor přeočkuje - a vybrat jedno z mála trochu užitečných očkování... - co obrna, neštovice... - v podstatě vyhynulé nemoci-ale jo, proč nedotovat farmaceutické firmy, zase nám na oplátku vypustí třeba kočičí chřipku :lol:
2) standartní pojištění zavazadel je jako defaultně nainstalovaný antivirus a běžný uživatel - zbytečné - neplatí při krádeži v noci, nevztahuje se na elektroniku, cennosti, a max do 20.000,- - když doložíte doklady od zboží - tedy zbývá téměř jen oblečení a samotný kufr - a kdo má od všeho doklady...

Zhnitos
Zhnitos
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @rochne: No, tak to si mu mohol dať mínusko rovno za to, že príspevok začal písať malým písmenom... :roll:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemohl by do srovnani pribyt alespon jeden (treba top) placeny antivir? protoze osobne se domnivam, ze platit za antivir do osobniho pocitace pro domaci pouziti je proste mrhani penezi, dik :lol:

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
20. 6. 2011 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Tehle vete nerozumim - pisatel chce pridat placeny antivir do testu protoze je to zbytecne? :shock:

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Já osobně bych nesouhlasil s kapitolami o testech a jejich objektivitě. Myslím, že správné je antiviry testovat více možnými způsoby a ověřit tak jejich schopnosti v různých testech a všechny tyto testy uveřejnit. Vyjít by tak z toho mělo nejspíše několik srovnávacích grafů. Pak by měl následovat ústní popis funkčnosti a působení od autora, což už je subjektivní, na druhou stranu pokud to autor popíše tak, jak to je (a jak je to třeba i v tomto článku), tak to stačí. Bez těch číselných testů se ale obejít nedá a nelze to bez nich hodnotit, což se konec konců projevuje i v tomto článku, kde i autor odkazoval na weby s testy (které sám následně víceméně popřel). Na druhou stranu je ale pravda, že tyto antiviry zabrání jen minimu opravdových hrozeb a ty skutečné útoky stejně nezachytí a PC je infokován. Tam se právě vyplatí mít antivir placený (opravdu placený) a popčítat i skutečně s podporou výrobce. Což je jediná výhoda placeného antiviru.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Ne on chce free verze porovnat s jedním placeným, aby se zjistilo, jestli se to vyplatí, za něj platit. On se právě domnívá, že se to nevyplatí a free stačí.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD ne, chce aby potvrdili jeho názor, že platit antivir je zbytečné. Já osobně si to nemyslím :). Nicméně i kdyby v tomto článku placený antivir byl, nic by to neznamenalo, protože zde opravdu žádný test nebyl.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD @potooczech: presne tak, pisatel by chtel vedet duvody, proc se vyplati za antivirus platit, jelikoz sam zadne nevidi :lol:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno nevim. Článek je spíše o osobních preferencích autora, než skutečným testem. S Avastem mám jen dobré zkušenosti. Velmi dobré zkušenosti mám ale i s placeným AVG. Provozuji ho na 125 PC, v minulosti na více a HW náročnost mi nepřijde vysoká. Jelikož bez problémů běží i doslova na starém šrotu, jakým je PC s CPU Sempron 2200+, tedy ořezaném jednojádru archotektury K7 na 1,5GHz a WinXP Pro. Nevím tedy, na čem autor AVG zkoušel, když 6-7 let staré PC AVG utáhne bez problémů :).
Obecně s Avastem, Avirou a AVG mám dobré zkušenosti. NOD32 jel u nás jen na pár PC na SK a byl pak nahrazen AVG, čili reálné zkušenosti s ním jsou nižší a ten mi naopak přišel, že zbytečně zatěžuje PC. I když je možné, že se pouze ztratil v tom balastu, který si tam slovenští pracovnící natahali sami :). Čili je dost možné, že mu křivdím.

sharker
sharker
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nápad dobrý, no celá recenzia je úplne o ničom, pretože v nej chýba základ a to je porovnanie s nejakým u nás dobre rozšíreným plateným antivírusom, preto aby aj bežný BFU videl v čom a aké sú rozdiely... Pre mňa tedá recenzia postráda zmysel...
Drvivá väčšina slovenských firiem má zakúpené licencie práve na antivirus od esetu, teda toto porovnanie sa priam pýta a bolo by vhodné ho prinajmenšom dotestovať :roll: Alebo aspoň v samostatnej minirecenzií pridať keď už... :wink:

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sharker no ale v tomto článku nebyl žádný test antivirů, jak tedy chceš antivir placený srovnávat s antiviry neplacenými? Ono u firem je placený antivir nutnost, jelikož free antiviry pro ně nejsou určeny. Výhoda placeného antiviru především v případě firem je pak opravdu v přímé podpoře při odstraňování virové nákazy, než v antiviru jako takovém. Ono u firem je vyšší pravděpodobnost, že tam někdo nějaký vir vtahne, jelikož tam pracuje více lidí a většina těch firem nemá finance na nějaké skutečné zabezpečení. Jinak si ale myslím, že eset je prostě na stejné úrovni, jako placené verze těchto free antivirů (které zde v tom článku byly popsány a tedy byly "testovány", s drobnými rozdíly. Určitě je výhoda mít antivir dobrý a současně někde zblízka, pro dané firmy.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sharker Přesně, také by mně zajímalo, jak si free řešení (konkrétně MSE, které používám) stojí v porovnání s placeným antivirem. Mi přijde zbytečné vyhazovat stovky až tisíce ročně kvůli antiviru, ale třeba se mýlím (i když vzhledem k nulové nákaze se zřejmě nemýlím, MSE mi pár breberek odchytlo a online skenery včetně NODu také hlásí čisto).

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divné...já tento antivir používám dost dlouho a ano, okna vyskakují, ale rozhodně to není nijak často. Možná je to jen úměrně tomu, jak moc v programu pracujete. A nikterak zvlášť mne to neotravuje. Jediné, co lze opravdu vytknout je automatické stahování aktualizací, to je teda pravda občas zaseknuté.
Jinak si teda musím povzdechnout...minule tu byl nesmyslný test na kamery v autě, teď je tu parodie na test antivirů založený na tom, který antivir má víc barev a na testech třetích stran. Při výběru to nepomáhá, neb jsou profláknuté dva...AVG a AVAST. Okurková sezóna začíná? :-)

malickyeu
malickyeu
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak teda nevim jak může vyhrát zrovna AVAST, který tak 75% odborníků považuje za naprostý šrot, který jen brzdí PC a nic víc... ať se zeptám kohokoliv v OKC, CZC, Dargu či jiných firmách kde prodávají výpočetní techniku, tak mi v životě neřeknou, že AVAST je tím co by si nainstalovali. Spíš AVG. Osobně používám NOD32 Antivirus - placenou verzi, který je nejspíš také naprosto k ničemu a nebo se mi ještě nepovedlo stáhnout žádný vir.. v Každém případě bych spíš řekl, že to je jen propagace AVASTu a ten test jsem asi vůbec nepochopil

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@malickyeu no tak odbornici v CZC...to jsi me rozesmal :lol:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean masakr :lol: ptat se v obchode na antivirak :lol: to je jako kdybych si od nich chtel nechat postavit kompa :lol:

venox
venox
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze kazdy kto aspon trosku pricuchol pojmu ANTIVIR vie, ze AVAST je skoda instalovat! Vyborny program je AVIRA ktora je dost zatracovana pretoze nema reklamu ako NOD! Ale zo skusenosti viem, ze kde NOD konci AVIRA zacina! Tuto skusenost mozem potvrdit pri mojich osobnych testoch, kde som si naklonoval zavireny HDD a nesledne testoval ANTIVIRmi. Sranda bola, ze u mna NOD skoncil skoro najhorie, dobre dopadli AVIRA a AVG! AVAST, KASPERSKY, PANDA, DR WEB obstali horsie.

Najviac sa mi NODe paci hlaska - mate virus ale neda sa nic urobit (zmazat, ,liecit, trezor) od tak draheho Antiviru by som cakal teda viac. :shock:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 6. 2011 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox Avira končí a dojíždí na extrémním počtu false positive hlášení. Prostě klasický zmetek. Ale AVG se jí už (bohužel) začíná blížit. Cílem antiviru není nahlásit "úplně všechno" (alias False positive, od něj horší je už jen False negative), ale jen opravdu nebezpečný kód.

Ezechiel
Ezechiel
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=khorghan]... hlásím se k nepoužívačům antivirů...[/quote] Moje řeč. Firmy, co antiviry produkujou, investují nemalé peníze do reklam a článků o tom, jak kdy kde nějaký supervir co zničil, ale realita je trochu jinde. V dnešní době už jsou antiviry opravdu pomalu nepotřebný - ať už jde o samotnou kvalitu zabezpečení systémů výrobcem, routery s hardwarovým firewallem,... Stačí mít mozek, nepouštět každěj .exe soubor s barevnou ikonkou, případně mít antivir nastavený pouze na manuální kontrolu. Mimochodem když už někdě něco instaluju, je to AVG free, u kterého nenechám běžet nic jiného, než právě ten rezidentní štít,... Nějaký kontroly sociálních sítí, kontroly názvů internetových stránek? Proboha,...

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezechiel Uz je to radu a radu let, co jsem narazil na nejaky vir, trojan ... Mam AVAST; otec ma free AVG na P4 1,8GHz (WXp, 512Ram) a to strasne zatezuje to PC

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 otázka je, jestli je to tím, že je tak málo virů, nebo tím, že je avast tak nekvalitní antivir, že nedokáže zachytit žádnou virovou hrozbu :). Pamatuji si, že jsem kdysi používal placenou verzi AVG a nikdy žádnej vir, zhruba rok. Pak se objevil avast, jakožto nový produkt (zdarma) a tak jsem se rozhodl jej vyzkoušet na svém PC do té doby chráněném placeným AVG. Musím říct, že výsledky jsem byl docela překvapený.Od té doby AVG již nevěřím, ačkoliv je zřejmé, že se od té doby asi zlepšili :). Chvíli jsem používal avast a pak přešel na placený eset i s firewalem a dalšími obrannými prvky.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
20. 6. 2011 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

protože jsem zjistil, že když se nanainstalují ty pošahané Link Scanery a podobně, tak běží docela dobře i na 5 a více let staré šunce, což se o Avastu rozhodně říct nedá.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 6. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL jj, ořezané AVG je ideální na starší PC a PC s málo RAM (což je prakticky totožná skupina). Ještě je dobré zakázat plánované testy (nechat na uživateli).

niemand
niemand
Level 23 Level 23
20. 6. 2011 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já používám Aviru a jsem spokojenej. Je to taková alespoň jistota, protože na netu se snažim dávat pozor, kam lezu, co stahuju a to samé co mi jde do kompu přes flashe a jiná média. Člověk může být sebeopatrnější a stejně se mu do kompu může dostat plno svinstva.

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně používám Aviru již velmi dlouho a oproti Avastu (používal jsem před tím dost dlouho) musím říct, že zdaleka nezpomaluje tolik systém. Detekce virů je také na výborné úrovni a tyto dvě vlastnosti (převažuje ta první) jsou pro mě prioritou. Ohledně reklam je lehká pomoc. Stačí pomocí WIN+R spustit příkaz secpol.msc, najít položku zásady omezení softwaru, přidat nové pravidlo cesty a najít soubor avnotify, který nastavíme na "nepovoleno". Tím zabráníme vyskakování otravných reklam jednou pro vždy :)

Ještě je dobré v plánování úloh nastavit, aby se neobjevovaly okna s aktualizacemi, i když mám takový pocit, že poslední verze Aviry to mají nativně nastavené.

Pro mě je Avira prostě jednička...

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz jsem jeste loni delal spravce site na jedne koleji, tak nejcasteji instalovany antivirus na pocitacich, ktere jsem musel odvirovat, byl prave Avast (free) :roll: V podobnem pripade odvirovani pomoci Avastu vubec nefungovalo, na druhou stranu skoro vzdy pomohlo nainstalovani bud Spybot Search&Destroy a nebo prave Security Essentials - tolik tedy ma zkusenost :)

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman ja mam ten Avast i Spybot S&D a uz roky mi to nic nehlasilo. A to i obcas kouknu na nejake ty porno stranky

D3VL3R
D3VL3R
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Avira je dobrá a s většinou věcí v testu nesouhlasím. Reklama mi naskakuje jen jednou za pár týdnů a interface není taky na škodu= je přehledný.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A vie mi niekto povedať kde sú tie testy??? Veľmi sa snažím, ale nikdy ich nemôžem nájsť ... zase ďalší bulvárny nadpis a článok zrelý na blog ... toto už je smiešne ...

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
20. 6. 2011 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja pouzivam Aviru uz niekolko rokov a nepamatam sa na nejaky zavazny problem. Co sa tyka reklam, objavuje sa jedna denne behom update databazy, ja az taky problem v odkliknuti jedneho okna navyse nevidim. Cudujem sa autorovi, ze v pripade Avastu mu predlzovanie licencie nevadi ("praca na par klikov"), ale reklama v pripade Aviry je dovod na 3.miesto.
V kazdom pripade Avira ma skutocne jednu nevyhodu a tou su false alarms, Avira zvykne oznacovat za Trojany rozne cracky (a myslim ze umyselne), takze kto fici vyhradne na warez, neodporucam :-P

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timmah! Falešné poplachy probíhají stejně tak u Avastu, jako u Aviry (a řekl bych že spíše více u Avastu). Takže v tom bych nevýhodu neviděl... I když je pravda, že Avira mi řve i na Linuxový autorun na flashce :)

alienhan
alienhan
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Upozornění: Tento článek není souhrnem grafů a výsledků, na to je na webu spousta jiných [b]Extra oDDborníků[/b][/quote]

:D fakt dobré

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 6. 2011 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienhan mně to přijde úplně ubohé. Kdyby ten článek měl aspoň hlavu a patu, tak bych řekl, že malé zašpičkování nevadí, ale takto je to navýsost trapné a směšné. Kvalita se chválí sama a sebechvála (byť umně maskovaná za "upozornění") smrdí.

oyza
oyza
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm... odkliknout jednou za den okno je fakt strasnej problem(a jinak jestli zastaveni sluzby je crackovani...), kdyz je to zadaco a kvalitni kousek.

maikcrew
maikcrew
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mě vyhrál Linux a zatím mám klid a nemusím toto řešit . Jinak jsem používal Aviru a Avast mě vždy dělal problémy v XPčkách.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spravny nadpis by mel znit takto: "Nic jsme sice netestovali, ale vyhral u nas Avast". Jinak je clanek docela zabavny, pokud ho clovek nebere vazne... :o(
Panove, to je velika buda i na pomery tohoto serveru; proberte se!

vlask
vlask
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kingbean]no tak odbornici v CZC...to jsi me rozesmal :lol:[/quote]
Tak nevim jak velci jsou odbornici v czc, ale v tomhle s nimi souhlasim. Jen u Avastu se mi nekolikrat stalo ze byl krasne zavirovany pocitac a nainstalovany avast to klidne ignoroval, nekolikrat to jeste korunoval neustalymi popup okny ze je zavirovany soubor v pameti - po odstraneni okno okamzite naskocilo zpatky, takove nekonecne odvirovavani v praxi. Clovek mohl klikat naveky veku. Na druhou stranu s AVG to jde od verze 9 taky do haje. Nekolikrat uz zapnuty link scanner dokazal kvuli spatne aktualizaci zablokovat pristup na internet (a tim i k opravne aktualizaci) a aktualni verze 11 se neda pouzivat na nicem slabsim nez dvoujadro pres 2,5Ghz - z cekohokoliv horsiho to pres chvastani o jeste vyssi rychlosti udela totalniho sneka.
Avira je dobra, ale vysvetlujte laikum co neumi anglicky proc jim tam furt vyskakuje ta reklama na celou obrazovku....

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlask v CZC urcite odbornika na antiviry nemaji, maji tak leda vlastni zkusenost a chtivost zakaznikovi neco prodat...jinak nechapu proc tu vsichni nadavate na avast, nasel jsem si ho kdysi (verze 3 asi) podle toho, ze snad na vsech webech kde ho testovali s prehledem kraloval...pouzival jsem ho nekolik let a bez problemu...mozna jsem nevedel o viru kterej mi nezpusoboval ujmu, ale to me fakt netlaci...jak je na tom dnes nevim, dnes mam comodo antivir+firewall zdarma, sice se mi zda ze se taky horsi...ale porad se mi to zda jako nejmin zatezujici alternativa

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
20. 6. 2011 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlask [quote=malickyeu]Tak teda nevim jak může vyhrát zrovna AVAST, který tak 75% odborníků považuje za naprostý šrot, který jen brzdí PC a nic víc... ať se zeptám kohokoliv v OKC, CZC, Dargu či jiných firmách kde prodávají výpočetní techniku, tak mi v životě neřeknou, že AVAST je tím co by si nainstalovali. Spíš AVG. Osobně používám NOD32 Antivirus - placenou verzi, který je nejspíš také naprosto k ničemu a nebo se mi ještě nepovedlo stáhnout žádný vir.. v Každém případě bych spíš řekl, že to je jen propagace AVASTu a ten test jsem asi vůbec nepochopil[/quote]Jsi ponekud mimo,v poslednich testech AV-Comparatives.org si avast vede velice slusne i mezi placenymi av,naopak ms security a NOD zcela propadly 8)

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
20. 6. 2011 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlask 1. Start-> Control Panel
2. Administrative tools-> Local security policy
3. Click on Software Restriction Policy-> Action (at the top)-> create new restriction policies
4. Right-click additional rules (on the right side)-> new path rule
5. Click Browse and navigate to C:\Program Files\(Avira)\AntiVir PersonalEdition Classic\ and double-click avnotify.exe-> set the security level to Disallowed-> apply->

Touto zcela jednoduchou upravou se zbavime otravnych pop-up oken u aviry.Divim se ze autor clanku jez aspiruje na titul pocitacoveho zmalce toto nezna;na to staci pouze tlacitko google search

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já býval vždy spokojen s NOD32. Chvíli jsem pak střídal různé antiviry. AVG11 se mi pak od 10ky zdála svižnější, tak jsem koupil 3 licence a rovnou podaroval šéfa a jeho protějšek :) Dlouhou dobu jsem fungoval i na Free a s opatrností při brouzdání jsem snad s viry neměl problém. Vídávám je spíše na PC, co mi sem někdo přitáhne na odvirování :D Momentálně mi AVG hodilo jen jeden falešný poplach u nějaké nové ochrany (tuším SHIFT2, nebo tak něco) ale v dalším updatu už to bylo zohledněno a stačilo dát mezitím do vyjímek. Alespoň potěší placebo efekt, že se při placení kreditkou cítí člověk bezpečněji :)
No Avast vyzpadá poslední dobou velmi obstojně a koukám je i právem velmi oblíben, MS essentials spolehlivě udržuje v chodu pár PC v okolí, jediné do čeho bych asi nešel je Norton. I když údajně poslední verze nejsou tak prolezlé systémem, ten antivir má u mně už asi doživotně špatnou pověst :) Co se týče Firewallu, vzhovuje mi nejvíce asi právě ten v AVG. Ale to vše už je o preferencích uživatele, každý má rád něco a každému vzhovuje něco jiného. Jak tvrdí článek, pokud je člověk lopata a odklinke vše možné, je ve výsledku jedno, jaký antivir máte.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale už se tu jednou takoví test dělal a Avast byl až nikde na 5. místě a MS Security Essentials na 1. nebo 2. místě to už si přesně nepamatuji

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tdmkiller]Tak proč na to reaguješ,když nevíš jak funguje síť?[/quote]

asi tak já musím souhllasit nejlepší a dostačující je Brána Windows Firewall nemám problém bez ANTIVIRŮ

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
20. 6. 2011 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak teda nevim, pokaždý když u někoho vidim nainstalovanej Avast nebo AVG tak mi vyskočí husí kůže. Nejhorší je ještě když to maj BFU nainstalovaný oboje na jednou, to je potom peklo. Ale třeba taková otravnost Avastu fakt nezná mezí a náročnost AVG to je taky masakr. Mam starýho NODA 2.7 a ano přiznam se že ho mam cracknutýho, ale rozhodně nesouhlasim s tim že free antiviry jsou ve všem srovnatelný. O tom nodovi vubec nevim, akorát občas vyskočí okýnko že se to aktualizovalo ale s AVG, který občas dělá PC nepoužitelný se to nedá srovnat.

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
20. 6. 2011 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Karliczek]ale už se tu jednou takoví test dělal a Avast byl až nikde na 5. místě a MS Security Essentials na 1. nebo 2. místě to už si přesně nepamatuji[/quote]Zaspal jsi dobu v soucasne dobe je MS security deravej jako cednik;imho nikdy jsem nechapal,proc bych mel praskat na sebe a zrovna mrkvosoftu,ten av je naprostej smejd umi jen odstranovat cracky a hlidat licence proste takovej ms trojan do soukromi :P

Reklama
Reklama