Recenze Dead Island: Riptide – takový lepší, masitý datadisk | Kapitola 4
Seznam kapitol
Jsou to už téměř dva roky, co se na světě ukázala hra Dead Island. Hráčům poskytla téměř vše, po čem jejich srdce prahlo – tedy atraktivní prostředí tropického ostrova, spoustu zbraní a armádu zombíků, kteří páchli z monitoru na několik metrů. Super pak byla možnost si vše nápaditě vylepšovat. Jaká je dvojka?
Zbraně se vedle sbírání v bednách a z kapes zabitých nepřátel dají také kupovat, nebo směňovat se spoluhráči v kooperativním multiplayeru. Jelikož jsou však spoluhráči většinou strašně nešikovní, nebo hodně hamižní, k nejlepším zbraním se dostanete přes zadavatele questů.
Úkolů se ve hře nachází dostatek. Vedle dějové linie vás provedou i celým herním prostředím. Ovšem od posledně v sobě stále nenašly potřebnou originalitu a během pár hodin začnou docela nudit. Zadání úkolů se soustřeďuje v podstatě jen na: najdi a přines, odolej, zabij a nebo zapni/vypni. A spočítat potom, kolik se na ostrově nachází lidí, kteří stojí na karavanu, nebo na jiné vyvýšenině a žádají vaši pomoc, by bylo na dlouho.
Když se pak v půlce hry, kdy už jste přejedeni stále tím samým, z malého úkolu vyklube úkol o něco větší, namísto radosti pocítíte povinnost a zhnusení nad tím, že jste se do nějakého úkolu vůbec pouštěli.
A když už jsme u toho opakování – moc se mi nelíbí ani podobnost postav, které úkoly zadávají. Vidět během hodiny tři postavy rozdílných jmen, které mají ty samé obličeje, vážně nemusím a to hlavně ve hře, která stojí 40 eur, byla ve vývoji rok a půl a od svého předchůdce se téměř neliší.