Zpět na článek

Diskuze: Ryzen 7 2700X vs 7 1700 ve hrách, stop Fake News!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 4. 2018 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se koukám nic neděje. Zdenda hejtuje AMD až se nvidie zelenají.

Prostě si milé děti zapište za ušiska, že Ryzen 2000 jsou šmejdy! A teď vyčistit zuby, koupit intel+nvidia a spát! :D

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Kdyby amddebil tydyt cetl obsah clanku a ne jen jmeno autora + nadpis a ihned se nepresunul spustit flame do diskuzi, mozna by pochopil ze Obr jenom poukazal na retardaci amDDebilnich fans, kteri jako pri spusteni kazdeho rpoduktu rozjizdeji nicim nepodlozeny hypetrain.

Retardace amDDebilu jsou zase zase plne vsechny tradicne cervene weby a vetsinou se hypuje prave narust ipc i kdyz je zjevne, ze nebude 10% kazdemu, kdo neni amDDebil.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils amddebils: Naprosto souhlasím, ten hypetrain je potřeb azastavit hned v zárodku. :wink:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils Nevime kdo jste, ale vzhledem k svemu aliasu, jste nejspis pripad pro chocolouska uz Vy sam.
Jinak, nechapu proc by nekomu melo vadit, kdyz si udela hype z clanku, u ktereho se stejne nejpozdeji do 2 dnu ukaze, co je na nem pravdy nebo ne.
Pokud toto nekomu vadi, tak by mel sam nejspise vyhledat odbornou pomoct, stejne jako mistni pacient Obrmajer.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 4. 2018 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils @tombomino: ale to vis ze jo, ty jsi takovej malej ceskointernetovej psychiatr, vid ;)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils @hnizdo: ..a dalsi ztracene dite se hned prihlasilo ;)
Uz mas ten termin? :))

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Zdenda trochu zapomíná, že stejný počet tranzistorů nemá, páč opominul přinejmenším malý detail, že Ryzen 7 2xxx má oproti Ryzenu 7 1xxx o 4MB cache víc a to je mějakýho křemíku navíc. Taky bi si měl dát Zdenda v afektu nejdřív cigárko, protože když píše s horkou hlavou, jednou píše o Ryzenu 1700 podruhé o 1700X.
Ale jinak se těšim na další benchmark DosBoxu v jeho podání, kde to AMD dostane opět "sežrat". :lol:

TomášMarný
TomášMarný
Level 26 Level 26
18. 4. 2018 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer vím že to zlý obr někdy přehání s hejtováním amd ale nikde nepíše o 1700x vždy jen o 1700

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer což o to, když ten imbecil použil DosBox i u Threadripperu a celkový výkon zprůměroval single/multi core s váhou 50 na 50, tak netřeba nic dál dodávat. To je jako kdyby ten s prominutím blbec testoval traktor na dálnici a výsledek zprůměroval z hodnot naměřených na poli a dálnici :D :D :D Úsměvné stejně jako tahle zelenomodrá kreatura, která už dávno měla skončit vyhozena, chce-li si pctuning alespoň trochu zachovat objektivitu a důstojnost

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer A já bych si měl dát pozor na to, abych příště nepsal jako prase. :roll:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Vít Komínek: Podle stránek AMD ano, podle všech dosavadních specifikací má L3 Cache 20MB 27xx vs 16MB 17xx. Skouknul jsem i 2600 a ten má součet 19MB, což by odpovídalo tomu, že L2 a L3 všichni až doteď sčítali. :(

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol :arrow: :) :twisted: :D

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 4. 2018 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A intel Boost nemá že ten jede pořád na stejné frekvenci že :roll:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. Tak on je takový nepsaný zvyk, že když se testuje IPC na stejných frekvencích dvou produktů, tak se nějak zaručí, že ty produkty na stejný frekvenci jedou celou dobu testu. Tady to vypadá, že nejely i když se to tak na první pohled tváří.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ano, a to je presne to co Obr kritizuje. Zjevna chyba v metodice testu, ktera ma za nasledek chybne vysledky. Nic vic, nic min.

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 4. 2018 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. Pardon turbo (ne boost) :oops:

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pročpak Zdenda iniciativně nenapsal článek o umírajících Atomech??? Nebo o meltdownu - aha, já zapomněl, to by se v případě božského Intelu tak nějak moc nehodilo do krámu :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 a copak je s Atomy? Že nevydrží věčnost? A? Kde co odejde týden po skončení záruční doby a nikdo to neřeší ... když ale Atom odejde po 4 letech, má z toho být tragedie? A ten Meltdopwn, víš alespoň co to je? Evidentně ne ... AMD má stejně děr jako Intel a neřeší je nokdo ... omg ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Ta tragédie se ale odehrává po 18 měsících provozu - je to průser! AMD tuhle díru nemá, ale taky nemá (nemělo) podobné bestsellery a většinové zastoupení.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 koho zajímá meltdown, spectre a nějaký zadní dvířka do BIOSu ?
NIKOHO... :roll:

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Proc by mnel? Protoze by se to hodilo do kramu amDDebilum? Obr odjakziva testuje novy (obvykle spickovy) HW nebo pise feature pieces o vecech mimo zaber mainstreamu (jak na taktovani, jak si zlozit custom vodnika). Nikdy nepsal o vecech, kterych se tvoje amDDebilni hlava dozaduje.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Já nevím, zkusím hádat – třeba proto, že jsou mu nějaké x let staré Atomy ukradené, protože se zajímá spíš o nové procesory z úplně opačné strany výkonnostního spektra? :D

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner pravda a při testování Threadripperu nezapomene použít supermoderní Dosbox :D

Tenhle člověk už tady nakydal v různých preivew tolik lží, že se úspěšně zařadil po bok vedle stejného "oddborníka" jehož jméno se taktéž stydím vyslovit.

Copak nechápete, že Obrmaier je čtenáři už natolik opovrhován, že si díky němu PCtuning jen kazí reputaci?

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Usm82: Protoze na pet amDDebilu opovrhuje Obrem, kdyz amDDebils rozjizdeji nepodlozeny hype (co se za par uplynulych let deje pravidelne a konci vzdy zle az katastrofou), tak to znamena kazeni reputace PCT?

Vazne prirovnavas pct ke blogysku oBBjektivniho amDDebila Stachuje? Pak jasne videt tvou zaujatost.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @amddebils: pokud jde o to, kdo z dvojice Obrmaier - Stach je větší blázen a adept pro chocholouška, tak je to zasloužená plichta :D :D :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Usm82: Ja bych rekl, ze je mezi nima rozdil. DD aspon ma koule a chodi do diskusi, byt tam rozdava BANy :)) Zdejsi pacient se schovava jak nejaka baba..

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: nemyslím, že tohle je nějaký argument a pokud ano, působí zcela jinak, než autor zamýšlel ... každý ví, jak se ten kripl chová v diskuzích a aby náhodou někdo neoponoval jeho zvrácenostem, zabanuje jej dříve, než stačí reagovat ... pokud tohle považuješ za "koule"< pak ti nepomůže ani ten chocholoušek ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: rozdává BANy a má větší koule? LOOOOLLLLLL sám seš případ přímo pro celou chocholoušskou obec. :lol:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @gogo1963: Pokud nechapete smysl toho rceneho a dokazete to vnimat jen pres svoji zaujatost vuci dane osobe, tak s tim vam nepomuzu.
Jinak Crha Tobe jsem to psal uz krat..vis jak se pozna blbec? Ze nevi, ze je blby..

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zkoušeli jste testovat jak si vede oc nového ryzenu s vyplým SMT? U Intelu je oc s čipy bez HT lepší o cca 200Mhz, tak by bylo zajímavé zda totéž platí i u AMD. Na 4,5 Ghz by bylo i "pouze" 8/8 hodně pěkných, zvlášť ve hrách :idea:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 No, spíš jsme toho zkoušeli vypnout i víc, než jen SMT, ale tohle holt není Intel. Víc až v recenzích.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner aha, takže to nevypadá dobře...
Právě se rozhoduji mezi ryzenem a i7 8700 non-K ale na desce GB Aorus kde by mohla jít všechna jádra na max boost, takže to zatím vypadá pro Intel.

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
18. 4. 2018 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ahoj, kto bude robiť recenziu? :)
Dik

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 4. 2018 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @DDR0: to je fakt, ať děláš co děláš, furt je to AMD, to logo Intelu tam ne a ne najít. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tynyt: Nezáviď, že má na intel a bež si vydělat. Psaním blábolů do diskuzí si nevyděláš.

Seamore256
Seamore256
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D Děkujeme za přesné informace (hlavně týkající se "stejných" technických parametrů) hlavní "hlásný trouba" se ozval :D

Rovněž jakožto vlastník nucen otravovat se se s i7(4 core) posílám pro ostatní oškubané nákupčí vtípek:

Víte, jaký je rozdíl mezi 486DX a 486SX ?
No a není to už jedno ?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seamore256 ne není, jaký je v nich rozdíl?

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
18. 4. 2018 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdendo, to přece nemyslíš vážně ... Takovej hejt na AMD. Jako novinář bys měl v sobě udržet tu nevraživost proti AMD. Netvrdím, že je AMD skvělý, není, ale nebýt AMD, tak máme doteď 4-jádra v highendu a o šesti a více jádrech by jsme si mohli nechat jenom zdát. Konkurence je nutná, víc než nutná, a takovej kolos jako Intel ji potřebuje o to víc ... Stačí si vzpomenout na to jak na nás intel za posledních pár let kašlal - pár procentní nárusty výkonů, používání té nejlevnější teplovodivé pasty, aféry meltdown, spectre, atomy atd. A to zdaleka určitě není ještě všechno.

racecar
racecar
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD 4 jadra v HE? Na akej planete zijes prosim ta? Uz je to 7 rokov od cias 3930k.

Jako vážně ??

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Tohle ale opravdu není hejt na AMD, tohle je hejt na fans.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 4. 2018 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Na tomhle Barrandovském srandawebu je to stejně jedno, sem se chodí podobně jako na DDW pro legraci a zábavu, co zase někteří zdejší "autoři" vyplodili.

Jen s malou výjimkou - on ten DD se aspoň snaží, aby to vypadalo nestranně a aspoň trochu profesionálně, ne jak tenhle Obrkanál splašků.

Tady prostě už dávno chcípl pes a někteří autoři staví svou čtenost na dryáčnictví a záměrném vzájemném pošťuchování čtenářů (alias "fans").

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Pane Wagner, ale ted vazne.. dal si Obrmajer vubec tu praci, aby to video dokoukal do konce?
Protoze na konci, kde se ukazuji vysledky s turbem a 7700k je to namerene jinak, nez na zacatku, kde srovnava Ryzen a Ryzen+.
Ja netvrdim, ze ten test je korektni, treba neni.
Obrmajer tady ale uplne nesmyslne dela vlny aniz by mozna dodival to video aspon do konce.

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner to je opravdu zhejtil hrozně když první generace Ryzenu OCnutá na 4GHz dostane od stock 2700X ve hrách nakládačku, naopak jen podporuje Hype train protože se mě tomu ani nechce věřit, víš jakej by byl rozdíl mezi prvníma ryzenama a ryzenama 2000 v recenzích při základních taktech?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tynyt: tobě už nepomůže z těch sraček opravdu nikdo ... býz tebou, nechám se utratit dříve, než stihneš nějakou reprodukční činnost ... víc takových volů nezvládne už ani sociální systém ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tynyt: ON SE STACH SNAŽÍ :?: NO TO JOOOOOOO~~!~~ Rozdávat BANy a psát kraviny. :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: znovu, v tom srovnání se 7700K jsou u obou procesorů především výrazně výš nataktované paměti než na začátku [url]https://youtu.be/BjlN4C658es?t=1m10s[/url]

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 4. 2018 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @gogo1963: Díky, gogote, cením si tvé starosti o mé blaho.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Crho, s těmi idioty opravdu, ale opravdu nemá smysl řešit tyhle věci ... spíše zůstane ten hrách na té zdi, než ...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: To je dobry postreh :) nicmene to stale neni dukaz toho, ze to ten youtuber nemel merene na stejne frekvenci a vyslo mu co vyslo, at uz treba z duvodu starsiho chipsetu, beta verzi biosu, atd.
Mne se nelibi, kdyz tady Obrmajer vyskakuje fake, fake..aniz by mel neco v ruce, co by to opravdu potvrdilo.

Ze ma treba v tech merenich ten klucina chybu je mozne. Ale Obrmajer s jeho projevy je tak zraly jako pacient na psychiatrii.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem si vzpomel, jak Obrmajer sam vydal v roce 2011 fakove testy AMD, kdy vydaval OC vysledky za bezne vysledky testu. Velmi vtipne, ze ted sam bojuju proti fakum.
Hold potrefena husa se vzdycky ozve :))

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Víte, jaký je rozdíl mezi 486DX a 486SX ?
No a není to už jedno ?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino takových videí za 5 minut udělám tisíc... :roll:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Jasně... anebo na hodnoty, které jsou naměřené u 2700X Default@custom loop v čase 4:19 [url]https://youtu.be/BjlN4C658es?t=4m19s[/url] a na hodnoty, které jsou uvedené u stejných her u 2700X@4 GHz v čase 3.09, že...
[url]https://www.youtube.com/watch?v=BjlN4C658es&feature=youtu.be&t=3m9s[/url]

Prostě ty rozdíly fps v rámci zaokrouhlovací chyby, to je jen takový detail, kterým si nebudeme kazit ten pocit, že ten Ryzen 2700X byl podtaktovaný na 4 GHz. :D

(takový detail k tomu srovnání se 7700K, to @3533 C14 znamená, že byly při tom měření výš nataktované paměti, ale tím si to taky nebudeme kazit, že jo.)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jedine na cem se s Vami shodnu je, ze pravdepodobne meril s jinymi pametmi. To stale neni dukaz toho, ze je to cele fake a ze ty prvni slidy nemeril na stejne frekvenci.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Muzete mi rict, proc jste tak JIZLIVY? Navazim ja se tad snad do Vas?
Myslite, ze tohle patri do oblasti profesionalniho redaktora? Nebo jste uz taky nakazen Obrmajerovym komplexem menecenosti..
Klidne se napred zamyslete, nez odpovite..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 4. 2018 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Ale nejde o to, že by byly fake výsledky. A fake news neznamená, že je něco fake, ale pod termínem fake news se rozumí novinářská dezinterpretace nějakých informací (záměrná i nechtěná, z neschopnosti, nedbalosti, nebo prostého nepochopení zdrojových informací, zamlčení některých okolností, přílišné zjednodušení). Což rozhodně sedí v případě těchto zpráv vzniklých převyprávěním zprávičky na wccftech, která vznikla převyprávěním nějakého videa, které samo o sobě prostě má pochybnou informační hodnotu, protože tam autor míchá všechno možné dohoromady, testuje a srovnává najednou X různých nastavení procesoru, pamětí, testuje to s využitím různých chladičů, přičemž z těch mizerných popisků v grafech není zřejmé, které konkrétní měření je dělané v jaké konkrétní konfiguraci procesoru, pamětí, chlazení.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: To co rikate ted uz zni rozumne :) Klidne se shodnu s tim, ze je tu prilis velka boure ohledne jednoho review nejakeho kluciny na internetu, kde ani neni jiste, jestli v tom nema chyby.
Neodpustim si ale stejne napsat, ze psat to jako "fake news" je bulvarni a ani to neodpovida anglickemu vyznamu toho slova, tak jak jste to prave napsal. Tim nerikam, ze je to Vase chyba...tohle je typicky Obrmajer. Je ale skoda, ze mu takove veci tady trpite, protoze se to da napsat jinak a korektneji. Takhle to skodi akorat povesti tohoto serveru a kazdy kdo uz Obrmajera prokouk, tak si akorat rekne..to je jeste vetsi krxten..
Nic ve zlym :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mě úplně minulo. Kdyby to přišlo před čtvrt rokem, věnoval bych tomu nějakou pozornost, ale takhle, když jsou uvedení a seriózní recenze za dveřmi? Ani na R2K nejsem příliš zvědavý, celou dobu vyhlížím hlavně novou generaci desek, která snad povede k výraznému rozšíření nabídky.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 4. 2018 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Střízlivě řečeno, je to tak, že R2K je novější iterace platformy s vychytanýma mouchama a přidanýma pár (dobrýma) featurama, které navýší mírně výkon za docela příjemné ceny.

Takže klasický posun v mezích zákona, nic víc, nic míň. Kdo má moderní stroj, upgradovat nemusí, těm co koupi teprve plánují, se zase vyplatí už počkat. Výběr intel/AMD je na požadavcích aplikací, případně na tom, kolik chce člověk utratit, rozdíly jsou v dané cenové relaci v průřezu kosmetické.

A tohle jsem schopný napsat pouze při znalosti obecných informací, nepotřebuju k tomu rozbagrovávat nějaký pofiderní test.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Ceny jsou bez debat nasazené velmi příjemně. Ale jádrem mého zájmu je např. mATX X470, obecně lepší ukotvení AM4 v portfoliích výrobců, širší nabídka. Zbytek mě nechává chladným.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 4. 2018 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty vole, o celych 10% (citujem desat percent!) vyssie IPC?! Esteze ma Obr vcas vyviedol z omylu, ze to nie je pravda! Po precitani si tejto (fake) hype news na Diite, som hned chcel svoj komp hodit do kosa a preodjednat aspon styri. :-D Ale je to zda sa fake, takze som zas v klude, diky moc za tak prepotrebnu info, niet sa co divit, ze to budi az take vasne. ;-)

[Fakt, nerdi nie su normalni. ;-)]

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 4. 2018 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN [quote] Jednak byly snížené latence cache, jednak byly snížené latence paměťového řadiče a jednak byl přepracován boost. První dvě změny mohou mít přímý dopad na IPC, tedy výkon / takt, třetí pak dopad nepřímý. Co to znamená: Vylepšený boost sice nemění IPC ve striktním slova smyslu, ale umožňuje procesoru (bez ohledu na přednastavenou maximální frekvenci) maximální frekvence dosahovat častěji nebo se jí více přiblížit. Což má pozitivní dopad na výkon, byť se maximální nastavená frekvence nemění.

10% posun v herním výkonu, byť v tomto případě vychází jako průměr, bych z jistých důvodů předkládal spíše jako ukázku maximálního posunu, který je možné ve hrách registrovat. Ve hrách méně náročných na procesor samozřejmě náskok bude nižší. [/quote]

Mně se tam teda nic o 10% IPC nahoru najít nepodařilo. Třeba jen nerozumíš dobře česky. Anebo to děláš schválně.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 4. 2018 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt ...menej nez 10% zvysenie vykonu u este dokonca nevydaneho CPU. Ak ta to utesi, Diit clanok som ani necital. :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 4. 2018 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Jak vravim - (fan)nerdi nie su normalni. Patris medzi nich. Precitaj si ten moj post hore este raz a pomaly. Nemysli na AMD, Intel ani Obra. A mozno ti dojde, ze o nejake IPC mi vobec nejde. Skor o tie vasnive vyblitky tuna, kvoli takej ultrachujovine ako je mozne

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @CNN: Spis je absolutne nekorektni vydat clanek s bulvarnimi titulky "fake news" jako to udelal mistni pacient Obrmajer. Nejde ani tak o obsah, ale jeho formu. Podle mne se Obrmajer stejne jako Wagner myli pritom myli. Ale to je jina vec.
Kdyz si to das do googlu, zjistis, ze to udelal jenom on, i presto, ze ta zprava probehla mnoha weby. Vzdyt je to ostuda a PCT dava takovemu pacientovy prostor vypoustet jeho emocionalni nesmysly.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 4. 2018 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @CNN: Pokud jsi článek na Diitu nečetl, proč jsi jej označil za "fake news"?

Vždyť je to úplně obráceně, z celého článku na PCT (a zejména následovného FUDu v diskusi pod ním) se teprve stala díky takovým komentům fake news?!

Jedna věc je dělat si legraci, ale tak aby to nebyl dvojsmysl, druhá je pouštět faky.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 4. 2018 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V jedné recenzi na PCT se napíše, že IPC takt na takt ( AMD vs. INTEL) je téměř shodné, že výkon Intelu na vlákno je daný vyšší frekvencí, všichni to vědí, většina :) s tím snad i souhlasí a vůbec... Včera jsem komentoval rýpání do Intelu jinde a dnes zase tohle. Zjevně jim oběma dělají tyhle zprávy ohromnou radost. NEPOUŠTĚT!!! :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč se hádáte, vždyť má autor pravdu. Takové haló kolem nového procesoru je přesně věc co výrobce potřebuje.
Prostě marketing v akci a vy se tady hádáte jak malí kluci.

Myslím, že pro každého kupce (AMD či Intel fan) je lepší, když je proti marketingu imunní a kupuje s chladnou hlavou a rozumem. :idea:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
18. 4. 2018 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..když něco vypadá moc dobře, aby to byla pravda, obvykle to taky pravda není.

Řekl bych, že 2700X bude lepší, ale ne o moc. Spíš je otázkou jak moc to půjde taktovat.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Proč Obr mele celou dobu o tom, že někdo tvrdí, že IPC se zvedlo o 10%, když v tom článku na který odkazuje není o IPC jedinné slovo? :D

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

člověk otevře článek, vidí autora a ví, že to nemusí číst... :D :D :D divím se jen, že ho na PCT pořád drží :D

Reklama
Reklama