Zpět na článek

Diskuze: Test Asus ROG Ryujin III 360 ARGB Extreme – nejdražší AiO na trhu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tomáš Grepl
Tomáš Grepl
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 6. 2025 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, tento vodní chladič jsen si koupil před 2 týdny a řeším od té doby přeš podporu chybovou hlášku H-2004, která má vyskočí v aplikaci při otevření nastavení chladiče. Má s tím někdo také problém nebo tip jak vyřešit tento problém? Zkusil jsem všechno co mi podpora napsala ale ti jsou podle mě už také ztraceni. Díky za rady, tipy.

Hosi2CZ (hosi2)
Hosi2CZ (hosi2)
Level 11 Level 11
Procesor: Intel
25. 5. 2025 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím tento chladíč mám a super 👍

Hosi2CZ (hosi2)
Hosi2CZ (hosi2)
Level 11 Level 11
Procesor: Intel
30. 6. 2025 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos zdravím používal sem rog ryujin240 od asus

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2025 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Hosi2CZ (hosi2) nj tak malickatej 240 toho uz dneska moc neuchladi.. celkem by me zajimalo treba jaky teploty bys mel treba s Arctic Freezer III 420, kterej stoji jeste mene :) pokud by se ti teda vesel do skrine...

PeterSqu
PeterSqu
Level 21 Level 21
7. 3. 2025 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na logo ROG prostě ​to vypadá, jak úškleb Jima Carryho a není ​pěkné se na asus díly dívat.

Lil Drax
Lil Drax
Level 1 Level 1
2. 3. 2025 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"It replaced the usual fans with a cable with a cable-free system. And no one else offers it in this form yet." WTF? Lian li and I think Corsair too, what have they been doing for a long time compared to Asus? Mr. Obermaier, fix it...

by the way, did you know that you can find WSJ Crossword Answers on my website? check it, use it in the Crossword Puzzle and win the prize! it will update daily so you can use it everyday for FREE. this is a huge deal for Crossword Puzzle Nerds! --> https://dazepuzzle.com/wsj-crossword-answers/

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
28. 2. 2025 19:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mezi plusy bych nepsal "kvalitni LCD", ale jenom "LCD",protoze zrovna moc kvalitni neni. Je to lacinej smejd kdo vi jak starej, z 20 let starych telefonu, co se neudali a delaj z toho supr-dupr vec. Kdyby tam byl OLED, tak by to bylo pekny, ale tomuto LCD silene prosvita podsviceni i pri nastaveni nejnizsiho jasu a cerne obrazovky. Je to pekne hnusny,kdyz mam nastaveny cerny pozadi a informace o teplotach. Sviti tam v case cerny obdelnik kolem tech cisel. Cisla super,ale to podsviceni displaye je otresny.

A to nemluvim o pozorovacich uhlech. Vetsinou ma kazdy PC vedle monitoru rovne a tim padem je uhel pohledu ve vetsim uhlu nez 45' a ten display ztraci viditelnost. Naprimo dobry,ale ty pozorovaci uhly jsou taky silene slaby. OLED by to jednoznacne nemel, ten je videt ciste a jasne ze vsech stran a neprosvita mu cerna.

To LCD je proste hnus, kort za ty prachy. Mel tam byt rozhodne OLED!!!

Kdybych to nekoupil na konci CZC pri vyprodeji skladu za 1900Kc a jeste jsem dostal 700Kc cashback v te dobe primo od Asuse, tak bych si to nikdy nekoupil. A kdyby jo,kdybych mohl vyhazovat penize oknem, tak po zjisteni ze to je LCD s hnusne prosvitavou cernou a prisernima pozorovacima uhlama, tak bych to vratil.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2025 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FlashCV @FlashCV je fakt ze OLED by tomu v tyhle cene slusel mnohem vic, s tim naprosto souhlasim

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
2. 3. 2025 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Při téhle ceně by součástí ceny mělo být u 5 leté předplatné kanálu pro dospělé...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 3. 2025 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Hajčus to minimalne :)

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
28. 2. 2025 14:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nahradil běžné ventilátory s kablíkem systémem bez kabelů. A dosud to nikdo jiný v této podobě nenabízí."

WTF? Lian li a myslím i Corsair též, co to dělá už dávno ve srovnání s Asusem? Pane Obermaier, opravte to...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 18:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n @dim0n ja testoval AiO od Lian Li s touto vymozenosti uz na konci roku 2023 :)

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 18:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n @dim0n ten OM týpek je minmálně částešný flustrát :-D Na pct jen tak pro prdel a pro adekvátní informace na zahraniční servery, YT kanály a je jedno jestli jsou v eng nebo de jazyce - vždy se hodnocení (ale i výsledky třeba s 9800X3D, kdy ten trotl, použil desku úplně na hovno) diametrálně liší od tohoto "PCT" kanálu

satanxerxes
satanxerxes
Level 25 Level 25
28. 2. 2025 14:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm...vidim dobre, ze stejny/lepsi vykon podava XPG za ctvrtinu ceny? Svet se fakt zblaznil... 😫 Za tohle mam zaklad custom loopu, plus vodni bloky...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satanxerxes @satanxerxes za tohle mas custom vodu a jeste ti zbude..

satanxerxes
satanxerxes
Level 25 Level 25
3. 3. 2025 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Tak bych to zase nepřeháněl, 2x radiátor, 6x větrák, pumpa, expanzka, fitinky, hadice, chladivo... Jenom vodní bloky CPU+GPU jsou minimálně 6000. Nicméně výsledek je řádově jinde a chladí se celej komp.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 3. 2025 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @satanxerxes alphacool dela pekny zakladni sety s jednim radiatorem za opravdu slusny ceny..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 21:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

amDDebilný používatelia z Diitu a DDebilworldu dostanú ban 🤔

Najlepšie že tam si honia nad AMD a ešte aj sem to prídu zasrať, sa ale nečudujem keďže majú karty na houno tak nehrajú ale lozia po diskusiach a píšu tie ich 💩 všade - proste tragédi 😂

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro I kdyz to tady Stratoss intenzivne a otravne spamuje a nekdy jsou to demagogicky blbiny, tak je tu za me spousta daleko vhodnejsich uzivatelu na banana...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 10:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro To se dá očekávám mnohem větší aktivita Stratose a jeho alt accountů a uctívačů lhaní každý den :D Bude kolem sebe kopat stejně, jako tehdá když dostal ban od CZC, kterého si ho dokonce pozvalo na rozhovor, aby mohli vidět, kdo to vlastně je a myslím, že dostali přesně to, co očekávali :D
Bojim se, že to ještě trochu potrvá, ale musíme vydržet.

Úplně ale nejlepší paradox na tom je, že bez toho člověka opadne u spoustu lidí nenávist k AMD, a budou tu opět normální diskuse, které nebudou mít potřebu hledat vždy jen to špatné, tedy současně smutně tu většinu u GPU, osobně se na to těším.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Presne tak, Belka robi AMD medvediu sluzbu, ak teda za tym nie je iny dovod.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36

Citujem:

Úplně ale nejlepší paradox na tom je, že bez toho člověka opadne u spoustu lidí nenávist k AMD, a budou tu opět normální diskuse, které nebudou mít potřebu hledat vždy jen to špatné, tedy současně smutně tu většinu u GPU, osobně se na to těším.

Presne tak to je a bude 👌

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle diskuzi jsem si vychutnal 😹 a budou prý i banánky 🍌 aach mňam půlka místních kikotů jde srát tak ahooj 😁

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @Jaroslav Papež to by sedělo na všechny honzíkové účty 😂Všichni víme, koho obr naznačil.

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
1. 3. 2025 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 haaa ne, budeš to ty a sailor 😁

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2025 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jaroslav Papež jakože jsme alt accounty kabělky 😫

CaesarF1CZ
CaesarF1CZ
Level 23 Level 23
27. 2. 2025 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vodník s televizí super:) Líbí se mi,6 let záruka taky dobré, cena dost hodně, uchladí dost. Naštěstí nemusím chladit 250w ale max 105w. Ani bych nechtěl procák přímotop.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
27. 2. 2025 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CaesarF1CZ @CaesarF1CZ Jj, je to skvělé a Armoury Crate jako bonus... to svinstvo jsem si nainstaloval jen jednou. Víckrát se nespletu.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Tyjo fakt? Já s tím teda problém nemám. Používám hlavně na řízení otáček

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
27. 2. 2025 18:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe Chtěl jsem jen na nastavení led na desce a potom se toho zbavit. Krok 1 vyšel. A na řízení otáček na konektorech mi stačí bios...

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Armoury Crate je hrozný balast, jednou mi taky stačilo.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Mě přes BIOS nešlo nastavit souvstažnost otáček na T_senzor. Abych mohl řídit otáčky podle teploty vody.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe po zkušenostech s Armoury Crate jsem si už desku Asus nekoupil. Vizuální styl je tragédie. Chyby v lokalizaci. Online balast. Častá kolize s jiným sw. A nutnost stahovat ten obří sw balík i kvůli periferiím Asus je největší hovadina. Kvůli tomu jsem dal pryč i v celku dobrá sluchátka Asus, protože bez toho nešli nijak ovládat a nastavit.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @urbis83 hele je fakt ze za posledni rok jsem kvuli tomuhle programu mel problemy cca 2x s modrou smrti.. u X670E Crosshair + WIN11.. Vzdycky zabralo tu appku na par tydnu odinstalovat a pak ji tam hodit zpatky. Modra smrt se dostavila vzdy po kazdym startu kdy se ta apka zacala nahravat do systemu na pozadi.. Osobne bych ji ani nepotreboval, ale mam pres to nastaveny osveteleni vseho ve skrini...

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @urbis83 To čumím. Já teda nemám žádný problém. Aktualizuju přes to drivery, řídím podsvícení, řídím otáčky.... všechno funguje, nic nepadá, nic se neseká...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe Původní sestava: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS (WI-FI)+Ryzen 7 5800x3d+ASUS TUF GAMING LC 240 RGB+EVGA 3060ti+ASUS ROG STRIX 550W GOLD. Věčně něco rozesranýho. Hlavně RGB si dělalo co chtělo. Otáčky ventilátorů jak kdy a jak který. Údaje o frekvencích čehokoliv taky jak kdy. Často nutnost celé Armoury restartovat. Teď mám vše o generaci novější a komplet Gigabyte a mám klid. Vážné mám tak špatnou zkušenost.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Stratos Nastavit si přes to RGB? Ty jsi vážně masochista. 😎

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @urbis83 CPU: 12700KF, MB: Asus ROG Z690-A, GK: Asus TUF RTX 3070, RAM: G.Skill TridentZ 4x8 4000 CL18, PSU: Phanteks Revolt X 1200, Case: Phanteks Evolv X, SSD: Gigabyte Aorus Gen4 500GB, SSD2: Samsung 970 PRO 1TB
Bez jediného problému. Nedělala ti v tom RGB bordel ta EVGA karta? Ono pokud to je od jiného výrobce, tak to může dělat neplechu. Aspoň to tak kdysi bývalo, že každá komponenta musí mít řízení RGB od svého výrobce.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe Ta měla svůj sw a chovala se předvídatelně. Mimochodem fantastická karta. Škoda že to EVGA zabalilo. EVGA GeForce RTX 3060 Ti FTW3 ULTRA LHR kupovaná v době největší krize za 24k. Zkurvená doba. Snad už se nebude opakovat. 😎 Poslední Asus sw mi korektně fungoval u desky Crosshair IV Formula, když všechny nástroje byly jednotlivě. A to už je hodně dávno.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @urbis83 Mě třeba dělal bordel dřív iCUE s Asus Aura. iCue byl jakoby nadřazenej. Takže v Auře jsem měl nastavenou grafiku nějak a jakmile se rozjel iCUE, tak si to přebral a rozsvítil ji podle sebe....Ale několikrát jsem u nových sestav řešil, že nešel nainstalovat nějakej driver. Už nevím co to bylo, ale přes Armoury to šlo.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
28. 2. 2025 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @vagi Osobne mi taky tyhle monstrozni bliky Crate nedelaji radost, ale je nutno si uvedomit, ze asus vyrabi stovky produktu, ktere vsechny musi ta aplikace podporovat, skoda ze nedelaji nejakou light verzi jen na zakladni nastaveni ventilatoru. Me se treba ta posledni verze na cistych windows instalovala nadvakrat, v pulce instalace selhala ... je to bida, ale nic lepsiho asus nema.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 11:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe pravda, to jsi připomněl dalšího škodila v systému. Ten se permanentně hádal s Armoury o to, kdo bude ovládat světla na RAM modulech. Občas přebarvil i jiné světla. Asus uměl jen pár základních kombinací a iCue uměl nádherně osvětlit desku. Jenže se navzájem nesnesou. Corsairy jsem taky vyměnil. Teď jedu Kingston Fury a Gigabyte Control Center s tím nemá žádný problém.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @urbis83 Já mám iCUE skrz klávesnici. Ale bordel mi to dělalo jen s grafikou tuším. Ale už je to dlouho. A bylo to ještě bez armoury. Jen aura byla tehdy. Teď už s tím problém nemám

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus To máte všichni za to, že si do pc serete takové kokotiny .. já žádné problémy s žádnýma blikátkama ze školky nemám a pohodička. Krásný čistý ČERNÝ technický styl, prostě kus PC a žádné kolotoče.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @LV426 Víme víme. Jen ty máš to správné PC. Už jsi nám to řekl mnohokrát.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @casperdeluxe konečně začínáš chápat :) :D

CaesarF1CZ
CaesarF1CZ
Level 23 Level 23
28. 2. 2025 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Armoury crate je hustý bordel:)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 12:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vagi: To by ten tvůj guru z ddement webu byl první zabanovaný za jeho opakující se neustálé lži, překrucování reality, vytrhávání z kontextu, neustále lživé napadání nVidie a neskutečně iritující příspěvky. Ten člověk je odpad místní diskuze a má nulovou sebereflexi v čemkoli. Každý ví co je to za špínu, která jen mlží, maže, banuje nebo se vyhýbá tomu, co se mu nehodí do krámu, vykrucuje se a překrucuje jen a pouze ve svůj prospěch. Navíc je to pokrytec a bezpáteřní krysa, která na něco nonstop nadává a sám to pak v pc používá.

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
27. 2. 2025 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Tolik emocí v jednom příspěvku. 😀

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram ale inak čistá pravda...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
27. 2. 2025 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram "A kdyby jeho hruď byla dělo, vystřelil by své srdce na Bělkou velrybu..." 😀

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
27. 2. 2025 10:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nahradil běžné ventilátory s kablíkem systémem bez kabelů. A dosud to nikdo jiný v této podobě nenabízí."

Po prvnim odstavci jsem prestal cist, kdyz redaktor PCT nema prehled o trhu...

Lian Li a jeho vetraky UNI Fan wireless, ktere se k sobe zacvaknou a jsou na jednom kabelu redakce evidentne nezna... Uplne stejny princip jako Asus, akorat to meli driv 🤣. Takze jenom opsany reklamni zvast z letacku.

A samozrejme maji i AIO s temito vetraky, Lian Li Galahad.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 10:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant @maslovycroissant pravda ty ventilatory od Lian Li mam uz nejaky cas doma, dokonce tak delaji uz i napajeci RGB kabely ke zdroji.. Proste informovanost zdejsich redaktoru je opravdu silena. :) Jinak ten GALAHAD II jsem testoval uz na konci roku 2023 :) hodne dobrej vodnicek v ty dobe .. sice drazsi ale rozhodne ne tak predrazenej jako ten ASUS

Libor
Libor
Level 23 Level 23
27. 2. 2025 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant @maslovycroissant Obr je pc negeamot 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Libor "Mě on srát nebude, Vágner tu už se svou hyper-korektností není, tedy ZERO tolerance vůči dementům, jako je kaBELKA Pjetro bača-de a podobně, já je nechám zabanovat okamžitě, jak mi dojde trpělivost." (Zdenek Obermaier, 12.09.2024 09:25)

pevne verim, ze Obermaier toho dementa coskoro poriadne kopne do prdele

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 2. 2025 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @somnio Uz zapocalo odpocitavani do banu ... vam vsem bude prani splneno, pomalu nakupte chlebicky na oslavicku :)

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Z. Obermaier adeptů na ovoce je zde poměrně hodně.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi V zásade si tu po nadavky a urazky chodi len Honzik Belka a jemu podobni trollovia, s ktorymi rozumna diskusia nie je mozna. Dovody tykajuce sa konkretne Belku v strucnosti popisal vyssie LV426. Blokovanie nie je riesenie, stale kecy tych trollov ovplyvnuju neznalych uzivatelov, redakcia diskusie nemoderuje.

A ked sme u adeptov na ovocie, tak napr.:

"A přitom by jen stačilo nebýt idiot (výrobce karty) a dát tam starý dobrý 8pin klidně 4x 😌" (vagi, 25.02.2025 18:42)

"Hloupý kdo nabízí, hloupější kdo koupí. Lidi jsou idioti." (vagi, 22.02.2025 11:23)

"Tolik sraček, co konkrétně vy dva tady vypustíte, to je fakt k zblití!" (vagi, 11.02.2025 21:21)

"vem si prášek chlapče. Prdne ti céfka, budeš tahat nohu..." (vagi, 31.01.2025 14:35)

"Upřímně...nemocnému obermaierovi nevěřím ani nos mezi očima 😀" (vag, 14.07.2011 23:17)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @somnio :D hezky ....

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 19:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @somnio Teď si mi to opravdu nandal, všechna čest.

Co je konkrétně na těchto mých postech na ban?

Ten z roku 2011...jsem se opravdu zasmál, jelikož kdo ví, jak Obr dělal recenze a poté reagoval na uživatele v komentářích, byl jsem ještě milý.

Na zbytku nevidím nic, co by bylo na ban.

K těm sračkám...pročti si diskuzi u konkrétních osob, na které jsem reagoval a potom mi něco říkej o banech.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @somnio

24.02.2025 13:33 @Jan Meliska podebatuj si tu sam so sebou... myslím, ze ste tu v diskusii teraz tak tri osoby (nicky) ale stale ten isty kokot

25.02.2025 19:11 (Upraveno)@Darth36 Vies preco ten dement Belka pouziva slovo "patrola"? Jeho oblubenym filmom, nad ktorym obcas aj onanuje, sa vola "Tlapkova patrola" 😌

25.02.2025 12:48 @M O co ti ide, zkripleny dezolat a troll? Mozes si kupit nieco z radu 4000 Nvidia alebo radu 7000 AMD. RX 9070 (XT) uz je v predaji? Lepsie ak sa pojdes obesit.

A tak mohu pokračovat. Někomu psát, ať se jde oběsit...no coment.

Obrázek si udělejte sami.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi to by se nikdy nestalo, kdyby slušným uživatelům nemusely rupnout nervy z toho neustálého lhaní.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Darth36 A přijde ti normální, psát někomu, ať se jde oběsit? Tady už je to hodně za hranou...bez prdele.

Možná si to ani @somnio neuvědomuje, ale toto je již hodně tenký led...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
27. 2. 2025 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Darth36 To jakože vy a ta vaše partička sdružená proti Belkovi jste slušní uživatelé? 😂

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Papundeklpunk No, pokud nereagují na bělku, tak většinou ano, čím to asi bude? :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi Jistě že to není normální, jen nehodlám přehlížet příčinu, která to u všech těch uživatelů způsobuje, a to jsou negramoti, co jen neustále lžou. Nehrajme si tu prosím na bábovky, jak je ten svět zlej, a pojdme nejdřív vyřešit to, co lidi štve, oni se za to odmění ukázkovou diskusí.
Kor o člověka, který jinde banuje za jiné, i slušné napsané názory (většinou spíše pravdy), takto fakt ne.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Darth36 Takže vlastně (stručně řečeno) za všechno tady může Stratos. Heleď, víc mi asi ani nepiš, jelikož je to k smíchu.

Víš ty co? Ta vaše "partička" se domluvte a řeště tyto věci přímo s PCT. To zní rozumně, ne?

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi Ty jsi nějaký útlocitný, přecitlivělý, nesvéprávný nebo co ti je? Proboha nežer to tak, snad neskočíš z okna, když ti to někdo napíše, děláš tu z komára velblouda, jestli jsi generace 2k+ tak se nedivím... ti se poserou ze všeho. Ať se Belka přestane chovat jak naprostý kokot a neustále lhát atd. a bude klid. Ale to se nestane. Dokud toho magora nezabanují, klid tu nebude, vždycky se někdo postaví za pravdu, aspoň doufám.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @LV426 Proč útlocitný? Chápu, že vám Stratos leží v žaludku, ale trocha té slušnosti by neškodilo.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi Ty jsi jeho obhájce? Nechápu, na co si to tu hraješ čoveče. I slušnost má své hranice. Nechci tu naopak obhajovat tu druhou stranu, já ho mám bloknutyho, ale je to fakt šílené co ten borec předvádí soustavně.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
28. 2. 2025 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @LV426 A na co si tu hraješ ty? Jen o kousek výše máš příspěvek ze kterého žluč doslova kape a ty si dovoluješ jiného osočovat z přecitlivělosti, jen proto, že se nechce prohrabovat tim hnojem co tady neustále kydáte?

Jestli máš problém zvládat svou averzi vůči někomu jinému, funkce blokování ti evidentně nepomůže, když nejsi schopný ho ignorovat ve své hlavě.

Jinak řečeno, tvými slovy: nežer to tak. A než někomu začneš kázat o sebereflexi, nebo pokrytectví, začni nejdřív u sebe...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagi aneb white knight na internetu, jen ne u nejake hezke typky, ale u honzika :D :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 05:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Darth36 souhlasím, ale pak je to chyba redakce, že s tím nic nedělá. Tak mi to párkrát ujelo, ale v pořádku ti není. Trochu se obávám, že největší radost ze zdejší diskuse by mělo bývalé STB (nevím jak se jmenují nyní).

Buď žádná reakce na tyto štváče a když, tak korektní. Protože pro neznalé problému, jsme pak stejný odpad.

Ban měl dostat už dávno, místo toho posloucháme plané sliby, že už brzy. Ale ono už je pozdě. Jsem přesvědčený, že jim to v podstatě vyhovuje, protože díky této partě je tu násobně více příspěvků. Co na tom, že 70% příspěvků je odpad.

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Lukáš Meistner Mam celkem prehled, co se tu v diskuzich odehrava a za me je tu par uzivatelu, kteri jsou daleko vetsi "odpad", nez Stratoss/Belka, jelikoz krome toho, ze si "pravdu" ohejbaj uplne stejne, jako Stratoss, akorat druhym smerem, tak se jeste k tomu vyjadrujou jak nejvetsi zumpa...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Lukáš Meistner Je tak, hlavně pobavilo, jak se hned ozvali ostatní pepci, co tu jen davaj palec nahoru jeho lžím a myslel si, že je tu nějaký jinej dlouhodobej problém, než stratoss :D :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @vagina Vem si prášek chlapče. Prdne ti céfka, budeš tahat nohu... nebo se jdi oběsit.

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
28. 2. 2025 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Z. Obermaier právě si tam zásadní chybu na začátku... Tohle je neprofesionální, Asus zdaleka není jediný cableless fans a už vůbec není první, kdo s tím přišel...

Libor
Libor
Level 23 Level 23
28. 2. 2025 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Z. Obermaier Tvůj dobytčí přístup k uživatelům tohoto "webu" je fakt bud na facku 🖕 a nebo na tvůj odchod ... Zamysli se nad sebou laskavě ! 👎

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Libor vsak kvuli stejnemu "neuctivemu" pristupu k lidem ho vyhodili i ze zdejsiho fora.. a to uz nekdy v roce 2010

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
27. 2. 2025 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cena mam u prdele, vodnika som nikdy nemal, ani nechcem /120 watt na CPU mi staci a bezna vzduch noctua to uchladi/.

ale vidim, ze to ma 4 fukery + pumpa, ze ano .. ake hlucne to vlastne je, to netusime, ze ano.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 05:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK také jsem nechtěl vodníka. Okolnosti, náhoda a jsem spokojený. ARCTIC Liquid Freezer III 360 A-RGB White, naprosto tichý. Navic se mi hodí kvůli designu. Bonus naprosto vzdušná skříň.

Ale nepovažuji to za nutnost. Je fajn mít možnost si vybrat a tu stále máme. Ať slouží tvé železo na stále časy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
28. 2. 2025 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner .. mama stary HW .. i6700K co je 65 watt procak na vzduch noctua .. je to doslova ladovo studene a bezim iba na jednom fukere, druhy som odpojil.

v roku 2026 budem stavat nove PC. CPU rozhodne do 120 watt .. stale na vzduchu. Ja mam rad jednoduche veci .. takyto vodnik ako vyssie to je prekombinovane a velke az strach a ma to 4 fukery a pumpu, prilis vela mech. casti na moj vkus.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Sailor SVK jasný. V jednoduchosti je krása 😉

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK ja mam tiez noctuu..je to veza ako svina..len sa mi natiska otazka..ci vlastne tak trosku aj nebrani celkovej cirkulacii vzduchu....taky vodnik, ci uz je predimenziovany, predsa len tak nesasahuje do skrine a nebrani prudeniu z ventakov ...ja mam 2x200 v predu ventak, 3x140 hore a jeden 140 vzadu..noctua ma este 2x 140...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
28. 2. 2025 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo .. grafika si taha vzduch z priestoru bedne .. ide o ambientnu teplotu "pozadia" .. prietok vzduchu cez bednu, to je bezny podtlak, vyfuk vetrak taha luft z bedne a nasava ho predkom .. aj velka noctua tam v poruche prietoku urobi iba symbolicke rozdiely. Standardne je CPU a GPU umiestnene vo vrstvach pod sebou .. horna horizontala CPU, dolna horizontala GPU.

urcite by bolo zaujimave vidiet test s noctua vzduch vezou a potom vymena za vodnik ale myslim si, ze pri merani ako sa ma potom GPU tam budu iba bezvyznamne rozdiely.

ten vodnik v recenzii ma 4 x fuker a 1 x cerpadlo + trubky, voda, oxidacia .. na moj vkus prilis vela premennych a prilis vela mechanickych rotujucich veci a lozisk.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za méně než poloviční cenu mám nejvyšší model AiO od NZXT a udělá stejnou službu i s barevným diskolandem. Proč za tohle dávat dvojnásobek? A v hodnocení by měla být cena zohledněna více. Před rokem testovaná Gigabyte RTX 4070 Super Aero OC, kterou jsem si i díky recenzi koupil, hodnocení nedostala a důvod byla cena, která byla přes mnoho kladů neustále zmiňovaná. U Asus to zřejmě neplatí. U Asusu je cena podružná.

Edit: Dohledal jsem konkrétní příspěvek.

Adam Vágner

PCTuning

19.01.2024 07:47*(Upraveno)*

@Stratossimo Bože, Gigabyte ho nemá proto, že je drahá a na poměr cena/výkon vychází blbě. A u founders není hlavně proto, že jsem na to v tom kvaltování zapomněl a ex post už jsem se na to vykašlal, protože buď jak buď ta karta u nás pořád nejde ofiko koupit, takže nedává smysl jí dávat ocenění jako doporučení ke koupi.

Tak je to tedy s tou cenou produktů v hodnocení? Začínám pochybovat o spravedlivém hodnocení zdejších redaktorů.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 nemuzu nez souhlasit.. podminky oceneni se tu meni snad kazdyho 1/4 roku.. pak tu hledej nakou konzistenci jako maji jine svetove weby...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Staci, že ty, ušatý dement, si kozistentný, že? 😂

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 A za skoro ctvrtinovou cenu mas AiO od Arcticu, kterej udela stejnou sluzbu jako tendle od asus, i jako ten od nzxt a argb ma taky...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew Kdybych musel šetřit, když jsem stavěl počítač, asi určitě bych vzal jiný než ten NZXT. Naštěstí bylo v rozpočtu dost peněz.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
28. 2. 2025 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 Mam NYXT360rgb kraken elite, a ako si pisal, 5800x 3d uchaldi v pohode, kolotoc vzpnutz a telka na nom je mala :p

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

💩😃

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
27. 2. 2025 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za 12k mám prakticky komplet custom vodníka i s fullcover na GPU, ale pravda bez televize... :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já o vodním chlazení nechtěl slyšet, ale měnil jsem vnitřnosti a zjistil jsem, že jsem ztratil distanční podložky na změnu socketu. Samo jsem to už chtěl mít sestavený, tak jsem mrkl co mohu mít okamžitě z Alzy. Výběr nebyl velký Noctua za tři tisíce v black edici a pak tam na mě vyskočila nabídka ARCTIC Liquid Freezer III 360 A-RGB White a nebylo co řešit. Za 2,5 tisíce do bílé skříně s bílou deskou. Super montáž. 9600X na 105W. V klidu pod 40° v zátěži pod 70°. Zatím jsem si s tím nehrál, pouze v BIOSu nastavený Silent. Kdybych si koupil druhý náhradní, stále mi zbyde 6 tisíc na další komponenty. Úlet cena.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner ten AiO je doslova uzasnej za ty penize, Arctic na vyvoji toho bloku makal celkem dlouho a je plne prizpusobenej na AM5 tj jiny rozvrzení cipu pod tepelnym rozvadecem, na coz celkem dost vyrobcu AIO zatim "prdi" a delaji to spise univerzalni cestou coz samozrejm funguje taky ale rozhodne ne tak dobre... osobne si myslim ze Freezer III byl AiO roku 2024 a to zcela po právů a pomer cena/vykon je doslova kulervoucí :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos souhlasím, jsem naprosto spokojený. Navíc ta cena.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner S BeQuiet Dark 4 PRO - vzduch za 2300kc chladim na 550ot (absolutne neslysne) 7800x3D na podobne teploty..

Tady ta hovadina predrazena v recenzi radsi bez komentare. Ale diky za ni, takove veci tu chci videt.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Už brzy po nákupu tohoto skvělého procesoru jsem zjistil, že vodník netřeba. 😊

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @urbis83 ted jsem testoval vzduchac DeepCool Vision AC a to je taky pekny hovado vzduchovy chladic.. Ale hodne se mi na nem libi ze vubec nezasahuje do prostoru pameti, takze tam neni clovek nijak omezen + ten LCD display tam muze bejt taky :) (delaji verze bez i s nim)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 mám 700 otáček. Byla to náhoda, ale koupě nelituji. Vypadá to dobře a skříň je pěkně vzdušná

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Stratos koukám, že se tady dávají mínusy už jen z principu. Ach ty děti 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @vagi bohuzel zdejsi diskuze bez moderovani podle toho taky vypadaji :) Minuskovani je pro mistni zelenou patrolu doslova sport :) A snazi se tim vypudit vsechny kdo s nimi nesouhlasi, kdyz to nezabira tak prejdou na vyssi level kde zacnou urazet tebe nebo cleny tvy rodiny :) Chybi mi zde celkem funkce "nahlasit prispevek" ktera je treba zakomponovana v moderovaném diskuznim foru zde na PCT uz roky a funguje to velmi dobre.. Pokud takovy prispevek, ktery nekdo nahlasi opravdu obsahuje vulgarity, admin ho smaze a udeli prislusne "tresty"... Pokud by tohle zacalo fungovat i zde, zdejsi diskuze by se tim znacne "pročistily" a značně "zpříjemnily" pro ostatní šlusné diskutéry.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 11:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Stratos Je fakt, že některé exempláře by chtěli malinko zmoderovat...o tom žádná. A ty urážky atd. to už je fakt přes čáru.

Někdo kompetentní z PCT by s tím něco neudělal?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @vagi nemůžou, to by dostal jako první banána Stratos s tím, jak furt jen lže dokola a mínuskuje ze stejné IP z miliona účtu :D :D stačí se podívat, kterej blbec tu vede ten žebříček "palců".

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
27. 2. 2025 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @vagi A tady máš jeden za to dítě. A tady další za to, že je 13:32. Tenhle je za …. nevím, třeba za to, že mi máma udělala do školy hnusnou svačinu. A žer! 🤣🤣🤣

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Darth36 nikdy jsem zde nečetl, že by Stratos někomu hrubě nadával, nebo urážel někoho z rodiny. To, že se s jeho názory neztotožňuju neznamená, že budu jak dlaždič. Přeberte si to, jak chcete.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 15:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @vagi On to dělá jiným způsobem. Musíš pochopit, že lidi to už sere a když jsou lidi nasraní, tak se vyjadřují všelijak. Všimni si, že když tu někdo použije sprosté slovo, tak je to v 90 procentech případů ve věci s ním. A upřímně, raději ať někomu sem tam ujede slovíčko, než tu číst neustále LŽIVÉ, PŘEKROUCENÉ a VYMYŠLENÉ sračky o tom, jak nV dělá všechno špatně a je strašně špatná.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 chápu, že nikdy a nikde nebudou lidi za jeden názor. Nejjednodušší je holt nereagovat (zde Blokovat) a je to. Bohužel to tu nefunguje a potom to tady vypadá, jak vypadá. Urážky atd.

Nejvtipnější, teda vlastně to ani vtipný není. Něco napíšu (třeba že je 16pin zmetek - což je) a jsem nějakým hrdinou za dementa a za svým nickem mám schovanýho Stratose...to už je fakt na chocholouška tady.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @vagi 16 pin je zmetek napsat a nezjistit si, jak velké % bylo vlastně špatné je čisté lhaní a falešná zpráva. Když kabel více, než 99% uživatelům funguje v pořádku, proč by to byl zmetek??

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 05:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Stratos Podle mínusů se pozná, že jsi daný komentář četl zrovna ty. A teď se to snažíš využít jako páku. Ještě vydrž zhruba měsíc do Apríla.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 3. 2025 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Krejza ok drzim :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner u mého Krakena, který má jen 240 radiátor, se s 7800X3D a povoleným PBO na 70 stupňů nikdy nedostanu. Průměr při hraní je okolo 60. Dnes recenzovaný Asus výkonem nijak nevybočuje proti mnohem levnějším konkurentům. Každý kdo to koupí, je buď těžce ve vatě, nebo idiot.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 já se na 70 ° také ne, a k těm 60° a něco jen v OCCT testu. Při hraní her jsem hodně pod 60°

Myslím, že si obchodníci všimli, že určitá sorta lidí ráda na sebe upozorní, za co a kolik je ochotná utratit. Tyto produkty na ně cílí. Je to marketing. Jsem rád, že tomu nepropadám.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Lukáš Meistner Já ten svůj koupil především kvůli vzhledu. Přesně mi sedl barevností do mého setupu a malý displej s monitorem teplot jsem chtěl. Ale dal jsem za to samé jako nabízí Asus sotva půlku. Bonusem byl mnohem lepší software než ten hnusný Armory Crate.

Odesláno z aplikace Alza: https://www.alza.cz/nzxt-kraken-elite-280-rgb-matte-white-d8250993.htm

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strcte si ho do prdele hadicema napred. Za tu cenu si koupim jinyho vyrobce ciste z trucu a 2x 1) Asus neni co byval (kvalita sla dolu, reklamace-podvody) 2) Ta cena je opravdu mimo

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 08:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam mam ASUS ROG RYUJIN III 240, a musim rict ze vykon je excelentni. Mam ho na i7-12700KF,kde mam nastaveno vsechny vykonnostni jadra na rovnych 5GHz (proste i pri zatezi vsech jader) a teplota cpu se pri kompresy videa neprehoupne pres 60'C, teplotu kapaliny jsem nejvic videl 42'C, a to vsechno do 50% otacek ventylatoru a 40% pumpy, kdyz CPU presahne 50'C, jinak to mam do 50'C nastaveny jen na 25% vsechno a to je temer neslysitelny. Kdybych tohle chlazeni nekupoval za 1899Kc s DPH v dobe rabovani skladu, kdyz czc koncilo, tak bych ho za plnou cenu vratil,protoze ten display je otresnej. Je to jen LCD, takze kdyz mam cerne pozadi a tam jen informace o teplotach, tak sviti cely display cerne. No to je hnus. Za plnou cenu bych to vratil. A hlavne, uz bych asi priplatil za 360,kdybych mohl vyhazovat penize oknem. Kazdopadne jeste v te dobe byla akce cashback od Asusu a jeste mi vratili asi 700Kc, to uz nevim presne,musel bych to dohledat. Takze jsem mel vlastne dost pekny chlazeni za mensi cenu,nez bych koupil to uplne nejlevnejsi co se dnes prodava. Akorad me mrzi,ze mam jen tu 240,protoze mam case,kde se mi dopredu vejde 420 a nahoru klidne i 360. Jiny tam samosebou zrovna v te dobe uz nemeli,jinak bych vzal to vetsi,kort kdyby bylo za stejne smesnou cenu. Ono i tohle se vyplatilo i kdyby mi ten cashback nevratili.

Ale ten display mohl mit klidne 30hz, zato tam mel byt OLED. Ani to rozliseni mi nevadi, ale ta svitici cerna v te tme je priserna. Jinak vykon fakt super. O tom zadna a kort za tu cenu co jsem to mel ja :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FlashCV @FlashCV Ahoj. Zajímala by mě teplota u tebe v CBR23. A máš upravenou voltáž? Respektive kolik ti to žere při té kompresi? Ty teploty mi totiž příjdou hodně nízko. Já mám taky 12700KF a v plné zátěži (OCCT) jsem na 80C po půl hodině

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe prave ze nemam zvedle V. Mam jen ten nasobic v BOISu manualne nastaven All Core x50. Jo a mam vypnute ty usporne jadra,protoze se mi obcas stavalo,ze se mi obcas nejaka hra zacela tak divne zatrhavat a zjistil jsem, ze jede na 4 usporny jadra a ty vykonny jsou v klidu. Takze usporne jadra jsem vypnul, vykonny nastavil nasobic na 50 na vsechny jadra bez zvednuty voltage. Mam tam tu original pastu co byla na tom ASUS ROG RYUJIN III 240 z vyroby,takze zadna dalsi jina uprava a nemam delid CPU. Kupoval jsem tu i7-12700KF novou na alze v zari 2024 (kolem 5tis stala), tak nevim jestli uz to neni nejaky vychytanejsi posledni kousek,protoze uz se vyhradne prodavala 14Gen (ktera se smazi a asi bych ji se 13gen ani nechtel) a uz byla za dverma 15gen (co je zatim vykonem nic moc). Takze ja vlastne vsechno kupuji jen kdyz je to fakt vyhodny :-D

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 09:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV Ted jeste zkousim stress test na vsechny jadra (jen ty vykonny na 5GHz bez zvednutych V a vypnute ty usporne jadra) a vsechny jadra jedou na 5GHz (rovnych) s HT, v Armoury Create mi ridici panel ukazuje 160W CPU, teplota vody po startu 32'C a CPU skocilo z 30'C na 57'C. To je hned po startu stress testu. Cca za 5 minut ukazuje CPU 60'C a teplota vody je 37'C, CPU porad ma jen 160W. Jinak CPU Core Voltagr ukazuje 1.243V. mam to stabilni,nepada to ani po 6ti hodinach hrani, ani po hodine komprese videa. Mam to na desce ASUS TUF Gaming Z790-PRO WiFi (tu jsem taky kupoval nejak kolem 5tis v tom zari 2024 a dostal jsem taky nejaky ten cashback) :-D. Jo a doma mame neco kolem 22'C ted v zime.

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 09:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV cca 10 minut ma CPU 63'C, teplota vody 40'C, porad stabilne vsechny jadra 5GHz a napeti ani proud se nemeni. Hned jak to vypnu skoci teplota CPU na 38'C (coz je divny, kdyz voda ma 40'C, ale nekecam) a po cca minute, nebo dvou ma CPU 37'C a voda 36'C, CPU jede na 0.4GHz na 0.693V a 15W to ukazuje.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV Tak to pak jo. Já když to zapnu na full, tak spotřeba je 220W. Pravda že těch 80C mám když k tomu pustím i grafiku. Ale testuje teda v OCCT. Já to mám na custom loopu. Tak mi přišla ta teplota právě u tebe dost nízká.

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
27. 2. 2025 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe zkus vypnout ty usporny jadra. Jsou jen 4 a o moc vetsi vykon s nima neni. Mozna az ta 13gen a 14gen co maj 8 a 12 uspornych jader a jeste vic taktovanych, tak tam uz ten vykon asi bude znat, ale ne u te 12gen se 4ma linejma jadrama. Zato ta spotreba je niz a teplota bude taky niz. Ve hrach je to 100% stabilni,nez dohadovani se jestli aby to jelo na uspornych jadrech,nebo na vykonnych.

A nechapu ty palce dolu,proc ja i ty mame palce dolu,kdyz se jen tak bavime co a jak to mame nastaveny a jak se nam to chova. Zadny nadavky,pomluvy, nic... Tak za co v tehle konverzaci palce dolu? Proc jako? Komu se tam co nelibi??

FlashCV
FlashCV
Level 21 Level 21
28. 2. 2025 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV Tak ted jsem zkusl zapnout i ty usporny jadra a pri stress testu (klasika v CPU-z) mi vykonny jadra jedou vsechny na 5GHz a ty usporny na 3.6GHz. CPU power mi to ukazuje 185W a 1.27V. Teplota CPU mi takhle ukazuje 68'C. Chvilku tam skaklo teda i 70'C, ale stabilne tam je 67-68'C asi po 15minutach stress testu. Voda ma 41.5'C. Ctu hodnoty z Armoury Crate.

Jak jsi se dostal na 220W?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV Ne v pohodě. Já si s těma jádrama hrál na začátku. Taky jsem to testoval s vyplýma a různé kombinace. Jen mě zajímalo, jak je možné, že máš tak dobré teploty. No a tím se to vysvětluje.

Palce dolů neřeším. To jen Honzík Bělka rozdává mínusy instantně....

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @FlashCV Já testuju v OCCT. CPU mám na default v BIOSu. A v OCCT v cpu testu zapínám buď AVX, AVX2, Small data nebo extreme. Záleží na verzi OCCT

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a neni ta cena nejak malo, Antone Pavlovici?😆

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl tomuhle dát 9b a stribro? 😆 to už jste se dočista zbláznily? S ohledem na úplne nesmysnou cenu tak 5b

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Gasfromass kdyz se tu dava 10/10 totalnimu srotu jako je RTX 5090FE, tak uz je tu mozny doslova svechno :)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 2. 2025 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Gasfromass Ja davam oceneni u high-end produktu za vykon, nikoliv za pomer ceny k vykonu. Za me je tohle bez problemu zlata za vykon, provedeni a featury .... udelal jsem vyjimku, dal stribro za tu ukrutnou cenu. Jinak by to zlato bylo.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier však takový chladící výkon má nekolik dalších chladiču! Treba ten Light Loop 360 má super recenze a je za 3.5k... Stribro bych chápal v pripade že by to chladilo aspon o 30% lépe než konkurence, ale to se nedeje, displej je píčovina, spojit ventilátory je elegantní, ale dá se žít i s 8 kablíky z aio

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Gasfromass Potvrzuji, Light Loop jsem ted testoval taky v jeho 360 edici a super tichej vodnik.. jenom proste nema display na pumpe no..

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 2. 2025 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Gasfromass Kdyby chladil o 30 procent lepe, bylo by to na Nobelovku ... rozdily jsou dnes do par stupnu a je uplne jedno kdo chladic vyrobil .... proste to zapouzdreni dnesnich CPU je takove, jake je ... z pohledu vykonu je to jeden z nejvykonnejsich Aio na trhu, me nezajimaj nejaky levny sunky a pomer ceny k vykonu .... me zajima jen vykon, at stoji co stoji, podle toho davam zlato/stribro.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 13:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier v tom pripade bys mel nekdy zkusit AiO od Alphacoolu.. pokud jdes jenom po tom "vykonu" protoze jejich konstrukce a provedeni nema konkurenci a pritom nejsou rozhodne tak predrazeny na to ze pouzivaji i jako jedni z mala v AiO i celomedenou konstrukci, tj nehrozi zadna galvanicka koroze, coz celkem rapidne snizuje casem vykon i snizuje zivotnost protoze se ucpavaji lamely v bloku, snizuje se prutok a cerpadlo se zacne dost namahat.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier To ty medaile rovnou zrušte, má to nulovou váhu a vypovídající hodnotu, píšeš uplné chujoviny.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 14:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LV426 hele posledni dobou mi prijde ze vsechno co se tu testuje je defakto "dokonaly" vyrobek a vsechno zde dostava 90-100/100 :) negativa co se do hodnoceni zapocitavaji vsude jinde, se zde uplne ignoruji.. to je proste spatne.. viz krasny priklad te 5090FE s hodnocenim 10/10 pritom ta karta ma vic negativ nez mela sveho casu referencni 4090FE která mela vetsi, tissi chlazeni a lepsi teploty + vetsi narust vykonu vuci predchozi generaci..

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 18:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier řekl bych, že se HW věnuješ dost dlouho abys vědel že píšeš úplný píčoviny, ty seš laciná šunka, vždyť na Toms HW ten Light Loop jim to uchladil při 253W na 79 stupnů... Prostě to chladí úplně stejně jako konkurence za 1/3 cenu. Proto nechápu tvý hodnocení a ovace

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Gasfromass naopak napsal normální věc, kterou bohužel 90% čecháčků nikdy nepochopí - hodnotí produkt jako takový bez ohledu na ceny, kterou i tak dal do minusu. Proč by si měl produkt odnést špatnou známku jen za špatné nacenění je opravdu záhadou.

Nebo co je na tom tak divného, kliknout na recenzi produktu a zjistit, že se v ní hlavně hodnotí produkt? Cena nijak kvalitu neovlivnuje.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 05:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Darth36 Asi mají všichni Fabii se švihadlama za 10/10 a VW/Audi/BMW je uráží, tak jsou za 5/10.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Darth36 Protože ten chladicí výkon umí chladiče za 1/3 ceny, tady nejde o žádný čecháčsví, ale o to, že tenhle chladič je přostě naleštěná bída... Kdo ten displej použije místo monitoru, tak to malej smyls dává :-D

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
1. 3. 2025 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Krejza V tomto případě to není úplně relevantní srovnání. Recenzovaný chladič mi přijde právě jako ta fabie, fabie která prošla tuningem. Za necelých 5000 si můžu koupit třeba Alphacool Eisbaer Aurora 420 CPU, což je trochu jiná liga.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 07:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za 9 tis muzu mit Alphacool Eiswand s celoměděnou konstrukcí nepodlehající galvanické korozi, coz je vykonem uplne jiná liga a to doslova :) s ultra tichými ventilátory na te externí věži, nehlede na mnohem mensi hlucnost a moznost rozsireni o dalsi radiatory ve skrini, blokg na grafiku apod.. diky rychlospojkám... Davat za AiO 12tis je doslova nesmysl...

Pripadne si tam jeste prikoupit luxusni vodni blok na procesor Alphacool Core a jsem na stejne cene.. Ovsem s uplne jinym chladicim vykonem...

Jako dát tomuhle vodniku 9/10 to me doslova rozesmalo.. vyrobni cena je tak 1/5

Jak uz tu padlo v jinem prispevku, Arctic Freezer III udela tu samou sluzbu za 2500,-, jenom je bez LCD displeje a zaruku ma taky 6 let..

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
27. 2. 2025 07:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AIO za 12k je do nebe volající zlodějina. Asus větráčky nebudou kvalitnější nebo tižší než větráčky Noctua, cold plate není ze zlata ale z mědi a radiátor není z mědi, ale z hliníku. Za tu cenu máte custom vodníka, který vám nadělá nejen více parády, ale hlavně nižší teploty.

Zajímalo by mě porovnání výkonu/hlučnosti s Arctic Liquid Freezer 3 360mm AIO, které stojí lehce přes 2000,-Kč a má též 6 let záruky. Ano, nemá displej, ale u AIO je nejpodstatnější chladící výkon hned po té hlučnost.

Předraženého Asuse jsem přestal kupovat před lety. Není jediný důvod proč si připlácet za značku desítky procent. Ta kvalita tam prostě není.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram hele taky to nechapu, Arctic Freeezer III je ted momentalne jeden z nejlepsich AiO na trhu, ja sam jsem testoval vsechny varianty tj 240/280/360 i 420 edici.. Zde se testovala jenom 240mm zakladní nejlevnejsi edice s cenou kolem 2000,- a vic ani noha... Pritom Arctic normalne ty AiO posila na vyzadani zcela bez problému.. Jenomze testovat AiO s cenou pod 3000,- je asi pod uroven Pctuningu :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram mám ARCTIC Liquid Freezer III 360 A-RGB White a je to super. Chladí to skvěle a z PC slyším pouze pevné disky a GK v zátěži.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner me se na arcticu libi taky to, ze jdou proti proudu a delaji radiator s vetsi tloustkou, na tom chladicim vykonu je to pak taky dost poznat..

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Stratos jo jo, přiznám se, já to koupil kvůli designu a tlačil mě čas. Pak jsem viděl recenze a zjistil, že jsem nakoupil dobře

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
27. 2. 2025 10:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Stratos Jenze chcat proti vetru je taky obcas na hovno kdyz stavis SFF kde potrebujes kazdy milimetr a pak Arctic nepouzijes protoze koliduje s motherboardem. Jedine pouzit slim fany ale to uz muzes vzit treba NZXT ze....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @maslovycroissant tak SFF je celkem okrajovka trhu, takze je chapu.. Ovsem mohli by vyrabet a nabizet i nejakou SLIM edici do opravdu malych skrini to souhlasim..

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
27. 2. 2025 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Stratos Tak trend to je a spousta lidi uz nechce velkou kravu pod stul ale pekny kousek PC na stole treba case Thorzone Nanoq (par jsem jich uz slozil).

A kdo to uplne nesleduje tak se muze splest protoze predpoklada nejaky standard. Ale resitelny to samozrejme je a je to vyborny AIO, o tom zadna.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2025 16:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @maslovycroissant pro tyhle maly krabicky se mi zda celkem dobry reseni ten Alphacool Eiswand kde mas tu chladici věž mimo skrin.. akorat je to cenove uz celkem vysoko no..

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
27. 2. 2025 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Stratos To nechceš nic vedle, když máš SFF. A nepotřebuješ super duper mega hustý chlazení jak tohle, když tam máš AMD co žere nula nula prd a uchladíš to i low profile vzduchovým chladičem. Máš to na stole hned u uší takže potřebuješ co nejmíň věcí, které se tam točí a dělají hluk.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @maslovycroissant Tak nějak. ITX s AMD, done.

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @maslovycroissant Uz zase ten nesmysl, ze pokud chce clovek tichou sestavu, ze v ni ma mit co nejmin ventilatoru? Je to presne naopak, cim vic chces tichou sestavu, tim vic a vetsich ventilatoru v ni chces mit.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 2. 2025 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Grew pár pevných disků (v mém případě 4ks) a na tichou sestavu mohu zapomenout. Jenže u hry mám sluchátka a nebo mám soundbar dost nahlas. Tak to neřeším.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
28. 2. 2025 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Grew Bavíme se o SFF který má řekněme 12-15 litrů objem, kolik myslíš, že tam těch větráků dáš? Tam není problém s hlukem větráků jako takových, ale s turbulencema v tak malém prostoru. Ty skříně jsou děravý jak řešeto, jakýkoliv ventilátor blízko u stěn způsobuje turbulence a nepříjemný hluk a nemáš tam prostor pod ně dát distanční podložku. AIO se často musí dát obráceně větrákama nahoru k horní stěně a máš hned o další zdroj hluku navíc. Abys ten vzduch usměrnil, používají se různé fan duct vychytávky jak na CPU tak na GPU.

O tom píšu. Proto na chlazení CPU je například lepší jeden low profile chladič s Noctua větrákem a fan ductem kvůli omezení turbulencí než 2-3 větráky na AIO. Nasekat 10 větráku do big toweru není žádný problém, takhle bezhlučně uchladit velké PC umí každej že.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
28. 2. 2025 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Do málokteré SFF skříně bys dostal 4 HDD, takže to je stejně jedno :-)

Reklama
Reklama