Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu

Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu

Sam Sadovski

Sam Sadovski

18

Seznam kapitol

1. První spuštění 2. Dobrý stratég, špatný stratég 3. Armáda hlavní silou impéria 4. Na hradbách, na lodi, na koni
5. Ave já 6. Turingův test 7. Shrnutí a verdikt

Začátek roku 2015 nám nabízí poměrně rozsáhlé portfolio nových her, avšak ne všechny žánry jsou zastoupené v hojném počtu. Total War: Attila se snaží zaujmout místo kvalitního a atraktivního reprezentanta strategií. Otázkou zůstává, zdali tento „simulátor“ řádění Hunů nabízí vše, co si moderní hráčská základna žádá.

Reklama

První spuštění

Hra nemešká a po úvodním klišé ve formě log společností, které vynaložily společné úsilí k vytvoření tohoto skvostu, se spouští poměrně dlouhé intro. Přede mnou se rozevírá mapa Evropy a Blízkého Východu, hra mě vtahuje do děje a předvádí drsný charaktér Hunů, čimž poukazuje na to, že v Total War: Attila má tento národ lehce navrch.

Radost střídá zklamání a po vyrenderované ukázce je na řadě hlavní menu. V jeho pozadí se pohybuje oheň a černé siluety nájezdníků plenících jakousi vesnici, či město a chvílemi mám pocit, že jsem se ocitl spíš v prostředí flashové hry v prohlížeči než v plnohodnotném titulu s poměrně velkým rozpočtem. Zkrátka, viděl jsem i lepší.

Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu
i Zdroj: PCTuning.cz

Se záměrem předejít nadměrnému zasekávání hned v první bitvě se vrhám do nastavování a jsem příjemně překvapen. Kromě klasické konfigurace ovládání a zvuku je ve hře i poměrně rozsáhlé menu pro grafické nastavení, které si ode mě získává plus hlavně kvůli integrovanému benchmarku. Při nejvyšším nastavení vypadá hra opravdu spektakulárně a vývojáři nešetřili ani na detailech – například v obličejích postav.

Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu
i Zdroj: PCTuning.cz

Benchmark jsem si s grafikou GeForce GTX 660 Ti SC+ a procesorem Intel Core i5–4670K vyzkoušel i na středních detailech a při 40 snímcích za sekundu musím uznat, že hra v porovnání s maximálními detaily na kráse příliš neztratila. Dva roky vývoje udělaly své a Total War: Attila posouvá laťku pro grafické zpracování strategických her zase o něco výš.

Total War: Attila – Vykrádáme a drancujeme Evropu
i Zdroj: PCTuning.cz

Vše je nastaveno a připraveno a nezbývá nic než jen hrát. Zapínám kampaň.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama