Zpět na článek

Diskuze: Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=racz]no, mali by sme vyhlasit zbierku na jednu 5870-ku[/quote]

Tato karta v testu byt nemuze pac by to byl jeste vetsi rozdil :D:D
- Luke10

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mno právě. Jednak to není áčkovej titul zapojenej to twimtbp programu, ani pro něj nejsou optimalizovány ovladače ze strany Nvidie. Čili najednou tu GTX 285 soupeří s šedivym HD4850. Navíc hra zdá se nepodporuje SLI ani CF, takže se nechytá ani dvoučipovka. Mohlo by se tak stát, že by nový radeon 5870 měl taky dvojnásobný výkon jak proti GTX 285, tak proti GTX 295 a to se přece nesmí zobrazovat. Do příchodu Fermi je nutné zvýrazňovat, že nový radeon dvoučipovku Nvidie nedokáže porazit a že vlastně je maximálně 30% nad GTX 285.
Do bežné skladby testů asi hra na tomto webu zařazena nebude že :lol:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech No kdyby ses podíval na věc jinak než rudě, tak bys zjistil, že hra vychází kromě pc pouze na Xbox, Takže takhle to vypadá, když grafiku optimalizuje ATI. Je vidět, že když si dají záležet, tak ten 1TFlop na 4850 a GTX285 je opravdu srovnatelný. Těžko ale říct, nakolik je výsledek ovlivněn "kurvítky" pro konkurenci, tak jak to dělá nVidia v TWIMBP.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech @thorgal: Ona ale Ati obdobu twimtbp nemá. Pokud je hra nějak optimalizována, tak maximálně jejími vývojáři pro Xbox, což je spíše nutnost, ne však ze strany Ati. Konzole nedisponují srovnatelným HW ani množstvím paměti s PC. Za to ale jsou po stránce HW po celou dobu své existence neměné, to optimalizaci přímo vyžaduje, protože to vede k lepšímu využití HW v konzoli.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
29. 10. 2009 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech @potooczech: Ati nemá tak rozsáhlý program podpory jako nV, ale i oni mají podporu programátorů. Byli by sami proti sobě kdyby ne. Co se týká optimalizace na Xbox, máš pravdu, ale opět jen částečně. Xbox, totiž je osazen grafickým čipem od Ati a nebudeme tady doufám slovíčkařit jestli je optimalizovaný OD ATI nebo PRO ATI. Výsledek je stejný. :lol:

Panoramix0903
Panoramix0903
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kedy konečne bude PCTUNING testovať hry aj s HD4770? Je to karta dostupná bez problémov, a myslím si, že by sa hodila medzi HD4670 a HD4850. To je taký problém ju pridať do testov?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 11. 2009 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Panoramix0903 asi jo, nemuzou tam bejt vsechny karty, jinak by ten test byl nehorazne dlouhej a autori maji urcite i jiny zajmy nez celej den testovat to samy, jinak k ty tvoji vytce, ja bych treba zas chtel aby testovali na 2x8800GT-sli pac to mam taky doma a urcite i plno dalsich lidi. Nemuzou se holt zavdecit vsem :!:

MM_tank
MM_tank
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ATI a její uživatelé mají konečně hru na které drtí konkurenci. Jen jim to přeji. Výkon na nových radeonech by mě popravdě taky zajímal.

A ještě by se mi líbilo,kdyby autor článku řekl vždy závěrem ke hře několik slov jestli je dobrá nebo ne, takhle se člověk namlsá, poletí do obchodu pro hru, v tomto případě švihne GT260 na aukro a koupí i novou grafiku a co když to bude nuda ? Vím že toto není herní časopis ale pět vět o tom jak se mu to hrálo by skvěle doplnilo "technické" informace..

DexCz
DexCz
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 04:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haha, kde je ta nepomíjivá sláva věčně a všude optimalizovaných nvidia ovladačů? Jinak klasika, protože to neni Áčkovej titul, kdežto Radeony chodí ve všech "nezabarvených" hrách stejně dobře.

xJirikx
xJirikx
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DexCz nebo stejně špatně? :D

matysbrno
matysbrno
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 05:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

testovat také s RADEONEM 5870 a AMD procesory?

kalamera
kalamera
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno AMD asi neplatí za reklamu tak dobře, jako Nvidia :)

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno no, mali by sme vyhlasit zbierku na jednu 5870-ku

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Do toho bych šel. Nadělili bychom ho Obrovi na Vánoce, ať netruchlí, když Fermi nebude :D ... ale teď vážně! Proti článkům Tomáše Šulce nemůžu říct ani slovo, protože v porovnání s některými jinými redaktory je objektivita sama a toho si vážím. Výběr karet sice není kompletní, ale je pokrytý dostatečně a to říkám i přes to, že mám doma ATI 4850. Nejsem takový fanATIk abych si tu honil triko, že 5xxx rozsekala nV, protože tohle není test grafických karet, ale nároků hry na HW. Díky za recenzi.

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kkz ale tie obrazky su fakt ze DRSNE. Moja HD3870 bude podavat asi podobny vykon ako 9600GT ale v zime uz by mala byt HD5850 a tematicky sa bude tato hra na zimu hodit uplne dokonale :D :D

ak tam fici muzika ako trailery tak ani vianoce nezaregistrujem [url]http://www.gamespot.com/pc/strategy/tropico3/video/6215862/tropico-3-official-trailer-1?hd=1&tag=videos;hd;1[/url]

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další test velmi náročné hry, která mě jede na 1680x1050 s ultra detailama a antialiasingem... Je fakt ze ne kdovijaky FPS, ale 20 FPS je uchazejici... na GeForce 7900GS 256MB + Pentium D 930.....

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
28. 10. 2009 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis Tak to lžeš. Mám C2D P7350 2GHz, 4 GB DDR2, GF 9600M GT 512 MB a jede mi to při 1440*900 na střední detaily s vypnutým AA a AF okolo těch 20 FPS.

racz
racz
Level 2 Level 2
28. 10. 2009 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka PII X3 3,5GHz, 6GB ram, HD3870(850/1200)
1280x1024 Detaily ULTRA, len AA stiahnute na LOW a podla pocasia a vyšky nadhladu to ide 28-35FPS. Obcas aj 40 ked je slnecno a malo objektov...

kalamera
kalamera
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a proč netestovat taky 3870 a 3870 X2, taky se stále ještě prodávají, dokonce i tu 1600 seženete.
PCT jde o pravdu s dobou, ani mesíc po officiálním vydání karet není schopno na nich testovat, pěkná práce.
Kolik vám platí Nvidia za to, že neukazujete, jak dobré jsou karty konkurence? Jestli nic, tak jste pěkní žabaři, páč za takovéhle renceze se normálně dobře platí :)
Věřím, že až vyleze Fermi, tak hned ten samý týden uděláte recenzi na to, jak je rychlejší než karty od AMD :D

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fakt ta hra sa po grafickej stranke teda riadne podarila...vyzera to neskutocne nadherne...mozno si ju vyskusam uz len kvoli tej grafike, ze ako mi to vlastne pobezi...reakcie typu preco nie je otestovany ten a ten radeon nie su na mieste...nechcete nahodou testy vsetkych radeonov od rady 1*** , aby bolo JASNE VIDNO ze je konecne nv na druhom mieste ? nemam nic proti ATI, ja skor hovorim ze....konecne

kalamera
kalamera
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor Hold u AMD se musí testovat víc karet, když při testování GTX 250 se v podstatě testujou tři karty najednou (8800GTS512, 9800GTX, GTX250) :D

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalamera mas pravdu...ale to je zas politika nv...s tym nic nespravis :wink:

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panove, sledujete ty reakce davu? Bud narod behem poslednich par tydnu hromadne konvertoval od zelene k cervene, nebo se tu ted leci vsichni, kteri jsou vasim soustavnym nadrzovanim NV kartam (at uz zjevnym, nebo skrytym) znechuceni a ted dostavate kapky v komentarich pod hrou, ktera si to nezaslouzi. Neco je spatne....

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone ono nie je nic zle a nikto nikam nepresiel...aspon teraz poriadne vidno aka komunita ludi tu vladne a preto je vsetko take kludne...ked som cital pred casom nejaky clanok tykajuci sa nv tak hned po precitani prveho prispevku od nejakeho blba (sorry za vyraz) som si povedal ze toto tu nema cenu citat...ano priznam sa, som vlastnikom nv ale zas na druhej strane nemam nic proti ATI, ale ak clovek cita prispevky tykajuce sa stale toho isteho "problemu" tak rupnu sem-tam nervy aj jemu...ale su aj slusny ludia a taky clovek si len precita clanok a napise nazor a diskusia sa nesie potom v takom duchu ako napriklad tuna...vsetko je ok...ale tak ci tak sa stale najdu blbci, ktory s nicim niesu spokojny a jedno ci je na vrchole ATI alebo NV...tu to aspon pekne vidno ako to je...tak a teraz mozte zacat minuskovat :S

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor uz z prvniho dementniho prispevku bylo jasny, jakym smerem se diskuze vyda...a ono fakt jo :) sice chapu ze nekdo "fandi" tyhle a druhej tyhle znacce, ale aby tu 90% lidi brecelo ze jim v testu chybi oblibena karticka a jak by to strasne nandala tem konkurencnim, wtf? Jako test paradni, hra doufam ze taky paradni pac jednicka byla dokonalost, ale diskuze na urovni novinek.cz

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor @AL_hm: preco by "breceli"? Cela diskusia je v duchu srandy. Nikto nenadava ani neflejmi. Vsetci sa na tom zabavaju. To ze sa ani jedna hra netestovala na novom radeone je svata pravda. Radeon je v predaji viac ako mesiac a myslim ze by bolo vhodne aby bol davno zaradeny do testov. Zaujem on je ovela vyssi ako o ktorukolvek inu kartu v tom teste. Osobne si myslim ze HD5xxx ma za mesiac existencie ovela viac ludi ako Core i7 za pol roka alebo kolko je na trhu. Kazdemu je jasne ze by HD5xxx uvladla na plnych detailoch a vysokym AA a na vacsom rozliseni uvladla lepsie. Povedz mi jediny dovod preco nieje ani jeden zastupca novej rady v teste nieje. Ani posrata 5770. Kludne by som ozelel v teste 4870 na ukor 5-kovej rady. Ked uz je tam 3,6GHz Core i7 ktore je napr v kombinacii s 4670 uplna kravina ktoru fakt ze neverim ze niekto ma. :wink:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor @AL_hm: Jasně, test parádní, jenom ze 4 nových karet Ati tam chybí kolik ? Jo vlastně všechny. Opravdu parádní test nové hry na výprodejových grafikách, které za dva měsíce na pultech nenajdete. Opravdu idální k tomu, aby se člověk mohl rozhodnout co se mu vyplatí koupit a co ne, když se na trhu za poslední měsíc objevily 4 nové karty. Vsadím se, že všechny odnože Fermi bude mít redakce pro testy ihned po uvedení na trh a okamžitě vystřídají starší rodinku G92 a GT200.

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor @racz: oukej, mate recht. nemel sem jeste ranni kafe, to clovek vidi svet zkreslene

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohli by jste testovat hry i s 1xAA a 16xAF? Nevím jak ostatní, ale já hraji hry bez anti aliasingu, protože je to žrout výkonu a u vysokých rozlišení není až tak potřeba, no anisotropní filtrování si ujít nenechám, hra s ním vypadá o hodně lépe (klikejte na palce dolů či nahoru podle toho, jestli patříte do stejné kategorie jako já).

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega pekna hra inak su tie grafy ok ? lebo GTS 250 ma rovnake FPS v 1024 aj v 1680 okrem toho neverim ze hra je taka narocna a co sa tyka toho nekonecneho boja amd vs ati tak momentalne je ta nova karta od ati 5870 uplne zbytocna jednak ju este ziadna hra poriadne nevyuzije a jednak je este draha a cely ten prechod od zelenej k cervenej co tu je je len koli tomu ze ati vydala novu kartu a nvidia este nie a naco by aj mala staci ked znizi ceny stavajucich kariet ved na GTX260 si stale mozete zahrat uplne vsetko a nikto si pri hrani nevsimne ci mu to ide 35FPS alebo 70FPS no a ked uz karta nebude stacit kupi sa nova za rozumnu cenu takto si zahrate ovela dlhsie za 13 tisic ako keby si mate kupit za 13tisic jednu drahu kartu

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter 5870 je draha? urcite lacnejsia ako GTX295 alebo 280. Nik nepopiera ze na GTX260 si nezahras. Pred pol rokom by som ju bol sam kupil, ale casy sa menia...

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pena hra, video by bodlo, idem pozret na jutube. (radeon 5870 ma fakt mrzi, a ma niekto vysledok, tak nech postne)

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ona si o to ale redakce říká sama. Je to měsíc co vyšla 5870 a od té doby vyšly další tři karty Ati. Všechny se dají na trhu sehnat, dostupnost je mizerná, ale když už je mají lidé doma, pak by web, který je postaven na informacích a testování HW mohl nějaký kousek mít.
Je to prostě o tom, že v testu nové hry by někteří třeba rádi viděli, jak si v dané hře třeba ty 4 nové karty vedou. V testu jsou tak ze strany Ati zastoupeny prakticky karty, které jsou momentálně ve výprodeji a za dva měsíce budou pryč. U nich stačil jeden zástupce, aby bylo vidět, zda na danou hru ještě stačí nebo ne. Nepřítomnost všech nových karet Ati odsuzuje redakci k tomu, aby se do nich lidé v diskuzi naváželi.
Docela dost pochybuju, že měsíc po oficiálním vydání Fermi na trh nebude Fermi přítomna v běžných testech grafických karet na tomto webu a že se bude stále testovat s GTX 285, 295 a podobně. O tom velmi vážně pochybuji přes to, že Fermi bude pravděpodobně dražší než HD5870 a s dostupností na tom nebude lépe.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Kde jí najdeš? ... Chtěl jsem jí koupit .. ale všude předobjednávky :-)
- Ugurundu

Fenris
Fenris
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je přesně druh hry, kdy se ukáže, jaké jsou výhody PCčka. Máš novej komp? Tak si zahraješ na vizuálních orgiích. Máš starej komp? Tak si taky zahraješ, ale asi tě zajímá spíš obsah hry než ty kudrlinky okolo. Ne jako na konzoli, musim mít poslední verzi, která stejně během dvou let proti PC zastará tak, že si člověk připadá jak na Atari (pamětníci odpustí).

Adar77
Adar77
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se rozčilujete, je přece jasný, že PCtuning je do zelena, na tomhle webu budou vždy přikopávat Nvidii/Intelu, stejně jako na DD ATI/AMD - prostě koho hleba jíš, toho píseň zpívej. Jestli chcete OBJEKTIVITU, u testů kde se vyskytují graf. karty-procesory, prostě musíte do zahraničí a na .CZ si pěkně česky počíst o ostatních komponentách.

loxx
loxx
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějaký důvod proč jsou v testu jen procesory Intel?! Řekl bych, že dobrá polovina čtenářů PCT má doma procesor od AMD a nějaký test Intel procesorů je jim naprosto k ničemu, protože jim to nic neřekne! Chtělo by to napravit. A to myslím u každého herního testu!

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loxx toto mna ako drzitela AMD Phenom X3 720BE vobec netrapi. Viem ze je viac ako dostatocny a na terajsich 3.5GHz nebude vobec zaostavat ani za tym core i7. Z testu vypiva ze 3.6GHz C2D a i7 podavaju na vlas rovnake vysledky... a PII na tom bude rovnako.(2-3 frejmy z dovodu chybajuceho jadra nehraju rolu) Vykon GK je v tejto hre asi dolezitejsi.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

diky za nej. A z tech reakci, ktere tady breci, ze tam neni rada HD5000, ktera by tu zelenou NV rozslapala, si nic nedelejte, ti pisatele by se spise meli zacit zajimat, jak to (zejmena cenove) dopadne, pokud NV nic nevyda pro hracskou komunitu a majoritni podil trhu bude rudy. :shock:

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek co tym chcel basnik povedat? myslim, ze si vobec nepochopil o co ide... web, ktory si hovori technologicky, ktory ide pre e6500k do ciny ci tajvanu a vyhovara sa na to, ze nemaju HD5870 je k smiechu... (nic proti tomasovi sulcovi), recka pekna, taktiez u mna vyvolala zaujem o hru, ale ono to ani neni recenzia ako skor test, v tom je ten rozdiel... ak robim recenziu ako test, tak to ma byt TEST, a nie toto. Z recenzie neni jasne o com vlastne hra je, 90% clanku je o porovnani vykonu, preto to rozhorcenie preco chybaju v teste AMD procesory a HD5000 rada grafickych kariet... zamysli sa

racz
racz
Level 2 Level 2
27. 10. 2009 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=l.jelinek]diky za nej. A z tech reakci, ktere tady breci, ze tam neni rada HD5000, ktera by tu zelenou NV rozslapala, si nic nedelejte, ti pisatele by se spise meli zacit zajimat, jak to (zejmena cenove) dopadne, pokud NV nic nevyda pro hracskou komunitu a majoritni podil trhu bude rudy. :shock:[/quote]
Ze by presne tak isto ako tomu bolo v case ked Ati na nV nedosiahla? Tu vobec nejde o hlupe superenie kto da viac frejmov. Tu ide o fakt ze v teste nieje zahrnuta ziadna karta zo serie. Nebavime sa o jednej karte. Bavime sa o celej serii kariet. Test je kazdopadne pekny a vo mne vyvolal velky zaujem o tuto hru.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=racz]no, mali by sme vyhlasit zbierku na jednu 5870-ku[/quote]
ukaž mě kde jí najdeš skladem :-D
bud je po ní taková schánka nebo je tak nedostupná .-P
- Ugurundu

jfb
jfb
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je po ní scháňka. Prakticky každý den chodí pár kusů, ale fakt pár, a jsou hned rozebrané.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nephilim Heh to byla recenze prociku. Recenze 5870 taky byla ... a pak šla dál do světa.
Spíš nechápu co s tim všichni máte. Kdyby byla aspon dostupná tak mlčim ale sehnat jí je prakticky nemožný v čr. Navic kolik z Vás machrů co tu furt akorát buzeruje tuhle hru bude vůbec hrát?
- Ugurundu

GlaDOSík
GlaDOSík
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nephilim @Ugurundu: I kdyby ji NIKDO nehrál, prostě nás to zajímá, kolik FPS by měla. Je to tak těžky pochopit??

PEPE86CZ
PEPE86CZ
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim .Na deskopu kde mam 2 x gt8800Sli mi to jede na 1600x1200 na maximalni nastaveni s s vysokym AA.Dokonce i notebooku ,kde mam gtx260m mi to jede uplne na plno a to dokonce ve full Hd rozliseni a taky s vysokym AA.U Nvidie jsem se nikdy nesetkal s problemem co se tyka ovladacu.

PEPE86CZ
PEPE86CZ
Level 1 Level 1
27. 10. 2009 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim .Na deskopu kde mam 2 x gt8800Sli mi to jede na 1600x1200 na maximalni nastaveni s s vysokym AA.Dokonce i notebooku ,kde mam gtx260m mi to jede uplne na plno a to dokonce ve full Hd rozliseni a taky s vysokym AA.U Nvidie jsem se nikdy nesetkal s problemem co se tyka ovladacu.

Reklama
Reklama