Zpět na článek

Diskuze: Velké srovnání nejprodávanějších herních myší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TCar
TCar
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem tuto myšku cca před 3 měsíci. Líbilo se mi rozložení a počet extra tlačítek. Musim ale říct, že pokud s myškou chcete hrát něco jinýho než WOW, budete mít problém s custom nastavením tlačítek. Ten software, přes který se to má dělat je (jak je vidět z obrázku) zaměřen pouze pro WOW. Na jiný hry se mi to prostě nepodařilo nastavit.
Navíc je myš fakt obrovská, ale přitom hrozně lehoučká. Moc by se do ní hodilo závaží, což myš ale neumožňuje.

Myš jsem nakonec hodil do skříně a koupil Logitech G9x - maximální spokojenost. Dal jsem tam závaží, nastavil custom tlačítka, které fungují výborně a všude, kde chci...

Mimochodem - autor v článku píše, že u G9x je dodáváno 8 závaží, všechny 4 gramové. Já teda nemám G9x MW3, ale jen obyčejnou G9x a mam tam 4x 7g závaží a 4x 4g závaží. Tak nevím jestli je to chyba autora, či u MW3 edice jsou ta závaží opravdu změněna a je tam všech 8 závažíček po 4gramech (to by bylo asi ale nelogické dost, takže předpokládam, že je chyba v článku). :)

Drakenux
Drakenux
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCar S tím špatným nastavením bych úplně mesouhlasil. Hraju teď SW:ToR a všechny tlačítka používám úplně normálně. Je pravda, že nastavení dá trochu víc práce, ale funguje to v pohodě.
Já jsem to vyřešil tak, že jsem si v tom ovládacím softu nastavil makra, kde každý obsahuje jenom jednu klávesu(v mým případě čísla na numpadu) a tyhle makra jsem přiřadil tlačítkům. A ještě jsem nenašel hru kde by to nefungovalo.

The17
The17
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCar Já třeba trošku nechápu proč místo novější G700 dali do recenze starší G500 přičemž jsou obě bez zaměření ?

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
23. 5. 2012 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCar Dobrý info o WoW myši, protože mě se její rozvržení tlačítek líbí rozhodně víc než u těch dvou Razerů. Ty je mají tak vzadu, že by se s ní nedalo současně hýbat a mačkat ty tlačítka. Ta WoW je má krásně pod klasickýma bočníma, který normálně používám. Samozřejmě to záleží na tom, jak kdo drží myš. Ovšem ta špatná možnost nastavení pro ostatní hry tu myš vylučuje z mých případných kandidátů. Škoda. Dík za info.

TCar
TCar
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun [quote=Olda79]Dobrý info o WoW myši, protože mě se její rozvržení tlačítek líbí rozhodně víc než u těch dvou Razerů. Ty je mají tak vzadu, že by se s ní nedalo současně hýbat a mačkat ty tlačítka. Ta WoW je má krásně pod klasickýma bočníma, který normálně používám. Samozřejmě to záleží na tom, jak kdo drží myš. Ovšem ta špatná možnost nastavení pro ostatní hry tu myš vylučuje z mých případných kandidátů. Škoda. Dík za info.[/quote]

Ale i tak, jestli chceš aspoň vyzkoušet tak ti jí prodam. :)

http://pocitace.hyperinzerce.cz/mysi/inzerat/5845341-wow-cataclysm-mmo-gaming-mouse-nabidka-tachov/

Je tam cena 790, ale klidně ti jí dam za 500Kč.

TCar
TCar
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @TCar: funkční odkaz: http://pocitace.hyperinzerce.cz/mysi/inzerat/5845341-wow-cataclysm-mmo-gaming-mouse-nabidka-tachov/

TCar
TCar
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @TCar: Tak ne, je to tu nějaký pojebaný. Prostě se podívej na hyperinzerci a tam jí nabízím. Jak říkám, dam jí klidně za 500Kč.

morke
morke
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V celém přehledu je nejvýraznější právě tato myš. Ono asi nestačí mít z těch obyčejných syndrom karpálního tunelu, ale tato "myš" dokončí zkázu ruky degenerativními změnami. Dobrý nápad, ale mělo by být na obalu varování ministra zdravotnictví :D .

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Počkej zkus to nějak rozvést. Já do teď myslel, že syndrom karpálního tunelu vzniká z toho, jak má člověk ruku na stole a hrana stolu ho tlačí zespodu na šlachy nebo hrana vysoké podložky tlačí.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
23. 5. 2012 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yiri nema to s hranou vubec co delat. Je to proste jen drzenim. Jeden kamarad dela bagristu a ten s tim ma neuveritelne vazne problemy... na pc nehraje.. jen v tom bagru jsou 2 joysticky

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já vím, že se jedná především o nejprodávanější kusy, ale osobně si myslím, že CM STORM INFERNO je lepší myška než Z3RO-G

Balrog
Balrog
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před cca 6 měsíci jsem si pořídil Razer Naga Epic, což je v podstatě to stejné jako Naga, akorát nabízí ten odpojitelný kabel a možnost bezdrátu. Hraju MMORPG a nemůžu si ji vynachválit. Lepší myš na MMORPG jsem zatím v ruce neměl. Jediné co bych jí vytknul, ale to je čistě subjektivní, že by mohla být trochu větší. Mám holt velkou pracku, ale jak říkám, je to subjektivní. Razeru se tyhle MMO myši opravdu povedly a Logitech na tomto poli nemá nic čím by aspoň vzdáleně konkuroval. Před Nagou jsem měl právě asi 10 let myši od Logitechu, ale když jsem viděl tohle, musel jsem změnit značku.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Téma zajímavé, ale článek na mě působí neskutečně amatérským dojmem. Možná mi jenom nesedí styl autora, ale v některých chvílích jsem jenom nevěřícně kroutil hlavou.

Nucené vtípky a přirovnání, hovorové výrazy, zvláštní anglicismy, stylistické i gramatické chyby, ...

Největší problém mám ale s vlastní strukturou článku. I když vizuálně působí díky množství obrázků pěkně uspořádaně, samotný text na nás chrlí jednu větu za druhou bez jakéhokoliv řádu. Nemyslím si, že seznam kapitol je dostatečně výrazným prvkem, abychom v prvním odstavci úplně vynechali jakýkoliv úvod (O jaké myši teď mluvíme? Co jsou její základní vlastnosti?) a začali ihned popisovat např. povrch myši. Nejzářnějším příkladem je Razer Star Wars, kde jsem až z kontextu pochopil, že se vlastně jedná o myš bezdrátovou, resp. hybridní (aneb proč je v balení "kolíbka", když je na obrázku vidět kabel?).

Nerad bych se někoho dotknul, ale chtěl jsem kromě názoru poskytnout i pár věcných připomínek. Třeba budou užitečné.

Bambi
Bambi
Level 1 Level 1
24. 5. 2012 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tdlmarek Nazdar TrDLo
Mas pravdu s tvymi strarymi clanky na webu se to moc srovnat neda;)

boomy
boomy
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tyce ty mysi na WOW, mam doma jeji predchudkyni, a dopadla zalostne(rok sem cekal na rozumnou verzi FW, Celej obal se sloupal a mys se pri beznem pouzivani prosoupala barva,....) a navic ma ta nova stejne podsviceni.
Skoda ze jste netestovaly nejakou mys ze serie: MadCatz Cyborg R.A.T.

morke
morke
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boomy Tak ženy by mohly testovat jiné "myši", ale to by se tu asi nehodilo, snad na DDžumpa.cz :D.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 5. 2012 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani jedna myš pro leváky :-(

balor2
balor2
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Neklouzaví povrch navíc umocňuje držení při zvedání myši. Kabel od myši je potažen látkou a je dlouhý dostatečně k tomu, aby se na něj dalo pověsit prádlo čtyřčlenné rodiny.
Gramatické chyby v článku - to si to po sobě ani nečtete?

shipo
shipo
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@balor2 mi pořád nějak uniká účelnost defaultně nastavených počních tlačítek, kdy tlačítka nahrazují klávesy s kouzly.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 5. 2012 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@balor2 já to nepsal :wink:

stx
stx
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajisté není zapotřebí testovat, jestli nám myš prodávaná jako 1000Hz běží nestabilně mezi 700-850Hz, koho by to zajímalo u herní myši. Akcelerace, přesnost, modely senzorů, použité switche nic. Výběr herních myší, o tom se raději nebudu vyjadřovat. Úchop myši je vždy individuální dle preferencí a velikosti ruky. Prosil bych autora, aby se nepouštěl do oblastí, kterým příliš nerozumí ;)

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stx Nechápem ako môže autor napísať pri Logitech G500 ako zápor to, že je vedľa kolieska funkčné tlačítko ktorým sa prepínajú scrollovacie režimy.

alzheimer
alzheimer
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosim vas, uz sa konecne prestanme hrat nato, ze nejaka mys ma urcite zameranie na nejaky typ hry. Toto je cisty marketing,ktory rozputali firmy ako razer a hraci a aj vy ste im nato zjavne skocili. Dovolil by som si zapochybovat aj o polling rate USB konektoru. Pochopte, ze tie rozlisenia senzora a Gcka a frekvencie su totalne blaboly. Ziadna myska nie je viac alebo menej zamerana na hru. Kazda mys ma aspon dve tlacitka a koliesko a to staci na uplne kazdu hru. AJ tak si 90% hracov tie nayse tlacitka nijak nikdy nenastavi a nebude pouzivat ako mu to kaze vyrobca. Asi po 7 rokoch som si nedavno kupil novu mys - steelseries diablo 3, ale nie kvoli tomu, ze si myslim, ze diablo sa mi bude hrat lepsie, ale kvoli tomu ze sa mi paci. A mozem s kludnym svedomym povedat, ze moja stara mys - razer diamondback s obycajnym optickym snimacom a 2 tlacidlami (tie bocne neratam v zivote som ich nepouzil) je ovela lepsia a je jedno aku hru s nou hram

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...že tu chybí myš logitech G700. dal bych ji do testu klidně místo G500 :idea:

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
23. 5. 2012 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Chybí vám tam herní myšky od A4tech které patří k těm prodávanějším v ČR a cenou kolem 500.- drtí veškerou konkurenci,jejich laser je přesný ,myš není lehká a zastavuje tam kde potřebujem,dobře se drží není moc malá ani velká,slušná odezva atd atd.
Ono totiž už neplatí že: herní je lepší dražší. Už i zde platí poměr cena/výkon!

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm A4tech jsem sám jistou dobu měl, nejsou to špatné myši a v poměru cena výkon vedou beze sporu.Měl jsem XL750F,dobrá cena,dobrý výkon,pak razer diamondback, dražší, ale pro mne ergonomicky lepší. jenže pak jsem přešel u pc kompletně na bezdráty a tam mi logitech s mx1100 sedl perfektně. pak už byl jen krůček ke G700, jejiž jedinou nevýhodou je nenažranost v bezdrátovém módu.

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alzheimer]Prosim vas, uz sa konecne prestanme hrat nato, ze nejaka mys ma urcite zameranie na nejaky typ hry. Toto je cisty marketing,ktory rozputali firmy ako razer a hraci a aj vy ste im nato zjavne skocili. Dovolil by som si zapochybovat aj o polling rate USB konektoru. Pochopte, ze tie rozlisenia senzora a Gcka a frekvencie su totalne blaboly. Ziadna myska nie je viac alebo menej zamerana na hru. Kazda mys ma aspon dve tlacitka a koliesko a to staci na uplne kazdu hru. AJ tak si 90% hracov tie nayse tlacitka nijak nikdy nenastavi a nebude pouzivat ako mu to kaze vyrobca. Asi po 7 rokoch som si nedavno kupil novu mys - steelseries diablo 3, ale nie kvoli tomu, ze si myslim, ze diablo sa mi bude hrat lepsie, ale kvoli tomu ze sa mi paci. A mozem s kludnym svedomym povedat, ze moja stara mys - razer diamondback s obycajnym optickym snimacom a 2 tlacidlami (tie bocne neratam v zivote som ich nepouzil) je ovela lepsia a je jedno aku hru s nou hram[/quote]

Netvrdím, že je hodně lidí co využívají přidané tlačítka atd, ale když někdo hraje WoW apod, tak na makra se mu to docela hodí. A bez maker nejde hrát wow na skvělé úrovni

belialzz
belialzz
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

již sedmým rokem jedu na MX518, po shlednuti recenze a shlednuti nekterych mysi v realu doufam ze mi jeste dalsi xlet vydrzi.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kde je Razer DeathAdder ? Vždyť je to klasika, sám Razer ho nabízí v několika verzích (pro leváky, standardní, MACovskou atd..)

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
23. 5. 2012 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Ironie, co? Snad jediná v současnosti vyráběná myš (kromě intellimouse explorer), která má použitelný sensor bez z-trackingu/hw akcelerace, a není tu. Byla by asi docela sranda, vidět majitele těchto myši fragovat v quakovi (nebo spíš bejt fragovaný). Ale až by se vymlouvali na špatný vybavení, tak by tentokrát měli pravdu. Jak ADNS-9500, tak Philips Twineye stojej za ho... Když se mi rozpadl Razer Diamondback, šel jsem přes G5, Imperator, Xai, G500, už jsem si říkal, že si to nebudu víc komplikovat a prostě koupím IE3.0, když v tom jsem měl možnost někde vyzkoušet DA, a překvapivě to vůbec nebyla špatná myš. :)

aria
aria
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"započatou MX510, MX518 následovanou G5kou a po G400 přichází s vylepšenou G500"

zapocalo to MX500 nie MX510
a za druhe G500 je starsia ako 2 roky pritom G400 sa na trh dostala zhruba september 2011 takze ako po G400 mohla prist G500?
G500 nemala vobec taky uspech to uz skor G400 mala byt v tomto teste ktora sa hra na opticky senzor, pretoze je to vetsia klasika s prijemnejsieho materialu ako G500.

Marty2
Marty2
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci se dotknout autora článku, ale jako recenze to není nic moc. Chybí hlubší pohled do problematiky herních myší (testy senzorů, frekvence apod.) Dále je článek psaný příliš subjektivně, to jestli někomu myš v ruce "sedí" nebo ne je věcí zvyku.
Co se týče samotného testování myší, tak například u WoW myši je celkem zvláštní testovat ji s přednastavenými keybindingy, co si budem povídat jsou tam víceméně jen proto, aby tam bylo "něco" nastaveno. Každý hráč WoW je zvyklý na jiné keybindy, ale tlačítka na této myši by se určitě dala využít lépe, než na otevírání character slotu :) (např. interrupty, aoe spelly, makra apod.)

Jinak Wow myš sám vlastním (cca půl roku) a nemůžu si ji vynachválit, v té mojí teda nic nevrže, možná měl autor článku vadný kus. Souhlasím, že je spíše na větší ruku, lidé s menší rukou by mohli mít problém dosáhnout na všechny tlačítka. Pokud je ale člověk hráčem WoW, je tato myš skvělou volbou, hlavně proto, že se tlačítka nepletou, každé má vlastní tvar a proto se člověk málokdy "uklikne".

Sagara
Sagara
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neúspěšně hledám náhradu za zesnulého hlodavce Genius Ergo 555. Co mi chybí - alespoň 4 bindovatelná tlačítka v rozumném uspořádání (to vylučuje nagu atp, tam je to už „značně přehnané“), změna DPI pro každou osu zvlášť, a to s možností měnit kdykoliv jen na myši dle potřeby (= ne změnou profilu). Ergo mělo dvě bindovatelná tlačítka na boku pro palec, další dvě bindovatelná na boku levého tlačítka. Na okraji pravého byly další 2, při kterých se kolečkem měnilo DPI pro zvolenou osu + tlačítko na středu pro výběr jednoho z pěti profilů spolu s informačním displejem o nastavení.

Z tohoto testu mi ji nejvíc připomíná Storm Sentinel. Nějak jsem zde ale nenašel info o změně DPI „za běhu“, jak to je s nastavením os a ocenil bych alespoň dvě další tlačítka. Zároveň cena 1000+ je za myš podle mého docela úlet.

Nevíte prosím někdo o myši s podobnými parametry? (Čim víc podobných, tim lépe - nějak se už budu muset smířit s tím, že ideál neseženu.) Budu rád za všechny tipy :wink:

Sak
Sak
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=belialzz]již sedmým rokem jedu na MX518, po shlednuti recenze a shlednuti nekterych mysi v realu doufam ze mi jeste dalsi xlet vydrzi.[/quote]
jj taky na ni frcim uz kotel roku, spolu s podlozkou qck steel mini nedam na ni dopustit.

KVBF
KVBF
Level 6 Level 6
23. 5. 2012 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Sak][quote=belialzz]již sedmým rokem jedu na MX518, po shlednuti recenze a shlednuti nekterych mysi v realu doufam ze mi jeste dalsi xlet vydrzi.[/quote]
jj taky na ni frcim uz kotel roku, spolu s podlozkou qck steel mini nedam na ni dopustit.[/quote]
jsem stejnyho nazoru - MX518 jedine

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechce autor článku alespoň něco udělat s tím nadpisem? Ať to není natolik zavádějící? Napíšete v nadpisu "přehled nejprodávanějších herních myší" a samotný článek je z velké části naopak o těch méně známých, netradičních myších, určené spíše jen pro úzkou skupinu lidí.
Pokud chcete udělat přehled nejprodávanějších herních myší tak nesmí chybět - nějaký ten A4Tech, Razer DeathAdder a Lachesis, Logitech G9 a G500, ROCCAT Kone, Microsoft SideWinder X3....Tohle jsou totiž nejprodávanější herní myši, nikoliv ten ujetý výběr.
Scela evidentní článek někoho, kdo ani neví o čem píše. Soráč za kritiku ale musel jsem.

logik
logik
Level 1 Level 1
31. 5. 2012 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Kdyby jen to, i celá metodika stojí za houby, spíš tam ani metodika není.

Bohužel to není první článek od Stobiho, kterej Nedávno tady "recenzoval" skříň, kterou na základě toho, že si přečetl váhu 15 skrze celý článek chválil, jak je z pevného materiálu a jak je to dnes u skříní výjimečné.

Trochu mu ušlo, že těch 15 je v librách i s obalem a tedy že je to skříň z nejtenčího plechu, co se skříně dělaj.
Marně jsem doufal, že to je ojedinělý výstřelek, a teď zas todle...

atomic:)
atomic:)
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejprodávanější myši podle žebříčku Alza? A podle kterého? :shock: V zobrazeném žebříčku na Alze není ani jedna z těchto myší..Nebo že by měla Alza dva žebříčky - jeden pro pctuning a druhý pro všechny ostatní? :D Je to škoda, že už i tady se sklouzává k používání lživých nadpisů k nalákání čtenářů..

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 5. 2012 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebo prostě články, tak se to nauč!
Nemyslím si, že je něco špatného na tom představit veřejnosti méně tradiční myši, to naopak, super počin! Ale nazvat to zcela tendenčně,ba tuctově (a hlavně zcela nepravdivě) "
Velké srovnání nejprodávanějších herních myší" je krapet úlet. Výše uvedená věta v uvozovkách na PCT rozhodně patří. Stejně tak není vůbec od věci test netradičního HW, to vítám. Ale nijak se to nepřekrývá...
Stylistika, gramatika, bylo by co dopilovat. Zcela souhlasím s komentáři výše, že jsem chvílema netušil o čem to vlastně čtu. U myší (ale to není problém jenom tohoto článku, ale jakési zvyklosti obecně.. je potřeba to probrat, je to "parametr produktu"), bych zcela vypustil ergonomii, což je 100% subjektivní vjem. Kolikrát jsou jiní lidé spokojení s myší, která je pro mně k ničemu a naopak. A pak trocha té techniky...

Bambi
Bambi
Level 1 Level 1
24. 5. 2012 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nazdar TrDLo
Mas pravdu s tvymi strarymi clanky na webu se to moc srovnat neda;)

Daniposuk
Daniposuk
Level 1 Level 1
24. 5. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať autor článku promine, ale s jeho hodnocením Corsair Vengeance M90 nemohu vůbec ale vůbec souhlasit.
1) tahle myš má jasné určení a to MMORPG proto těch 9 postraních tlačítek, na WOW a pod ideál.
2)krčit palec nemusíte prostě jen mírně posunete palec do stran, zadní tlačítka se mačkají polštařem u place tešně u ohybu kloubu proto mají všechny ty tlačítka takové divné tvarování ! (takže ve finale posunujete palec -+2cm)
3)jsem asi nějak nepochopil, kde na myši najdu funkční člačítka (na té mé je všech 15 funčních :) ) jediné špatně stiknutelné tlačítka jsou ty na změnu profilu a rozlišení což je naopak výhoda

izii
izii
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Sagara]Neúspěšně hledám náhradu za zesnulého hlodavce Genius Ergo 555. Co mi chybí - alespoň 4 bindovatelná tlačítka v rozumném uspořádání (to vylučuje nagu atp, tam je to už „značně přehnané“), změna DPI pro každou osu zvlášť, a to s možností měnit kdykoliv jen na myši dle potřeby (= ne změnou profilu). Ergo mělo dvě bindovatelná tlačítka na boku pro palec, další dvě bindovatelná na boku levého tlačítka. Na okraji pravého byly další 2, při kterých se kolečkem měnilo DPI pro zvolenou osu + tlačítko na středu pro výběr jednoho z pěti profilů spolu s informačním displejem o nastavení.

Z tohoto testu mi ji nejvíc připomíná Storm Sentinel. Nějak jsem zde ale nenašel info o změně DPI „za běhu“, jak to je s nastavením os a ocenil bych alespoň dvě další tlačítka. Zároveň cena 1000+ je za myš podle mého docela úlet.

Nevíte prosím někdo o myši s podobnými parametry? (Čim víc podobných, tim lépe - nějak se už budu muset smířit s tím, že ideál neseženu.) Budu rád za všechny tipy :wink:[/quote][quote=Sagara]Neúspěšně hledám náhradu za zesnulého hlodavce Genius Ergo 555. Co mi chybí - alespoň 4 bindovatelná tlačítka v rozumném uspořádání (to vylučuje nagu atp, tam je to už „značně přehnané“), změna DPI pro každou osu zvlášť, a to s možností měnit kdykoliv jen na myši dle potřeby (= ne změnou profilu). Ergo mělo dvě bindovatelná tlačítka na boku pro palec, další dvě bindovatelná na boku levého tlačítka. Na okraji pravého byly další 2, při kterých se kolečkem měnilo DPI pro zvolenou osu + tlačítko na středu pro výběr jednoho z pěti profilů spolu s informačním displejem o nastavení.

Z tohoto testu mi ji nejvíc připomíná Storm Sentinel. Nějak jsem zde ale nenašel info o změně DPI „za běhu“, jak to je s nastavením os a ocenil bych alespoň dvě další tlačítka. Zároveň cena 1000+ je za myš podle mého docela úlet.

Nevíte prosím někdo o myši s podobnými parametry? (Čim víc podobných, tim lépe - nějak se už budu muset smířit s tím, že ideál neseženu.) Budu rád za všechny tipy :wink:[/quote]

mne zas chyba nahrada za Genius Navigator 535 Agama, blbne mi kolecko a lave tlacitko uz zacina pokulhavat nikde sa neda kupit...:(
Tie vselijake krive hybridy mi vobec nepasuju, uz sem skusal aj razer ale ten senzor mi nejak nepasuje, aj ked sem ju spomalil a pokusal sa vselijak mozne nastavit sa mi zdala nepresna.

Sapphirecze
Sapphirecze
Level 1 Level 1
12. 6. 2012 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pěkný článek Honzo, nenech se odradit těmadle nulama, který zde nikdy žádný články nepublikovali, protože by se sami potentovali u psaní první věty :wink:

Reklama
Reklama