profile-image

vasekb

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB @Bespi: souhlas, kopirovani souboru bezelo plnou rychlosti SSD (cca 400-500 MB/s), ale ty odezvy OS se tak neprojevily. Byl to problem I WinXP, ktere jsem tam v te dobe mel, Win8 by to bylo asi lepsi. Ale obecne SSD takovy prinos pro praci v OS moc nema. Je to videt jen v aplikacich, ktere pracuji s velkymi soubory, nebo s velkym mnozstvim hodne malych.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi zajimave srovnani x86 vs ARM
http://www.tomshardware.com/reviews/atom-z2760-power-consumption-arm,3387.html

"In general, our analysis suggests that the ARM-based CPU core is excellent at doing nothing, but starts to require considerably more power during computationally-intensive workloads."

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi zajimave srovnani x86 vs ARM
http://www.tomshardware.com/reviews/atom-z2760-power-consumption-arm,3387.html

"In general, our analysis suggests that the ARM-based CPU core is excellent at doing nothing, but starts to require considerably more power during computationally-intensive workloads."

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB zkousel jsem na tyden dat i SSD (co bylo pro notebooku v praci), ale v praktickem pouzivani (sledovani webu/YouTube v IE, obcas napsat neco v Office2010Starter ;o) jsem vyssi rychlost nezaznamenal a lokalne toho tolik zase nekopiruju, aby se SSD zaplatilo.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel ja u toho notebooku udelal jen upgrade HW/SW/OS a i po nem ma ten notebook porad lepsi pomer cena-vykon-vydrz, nez to co se da koupit noveho (za ucelem prehravani vida,prohlizeni fotek,filmy na YouTube a web).

notebooky s rozbitym LCD se jako "WorkStation PC" pouzivaji snad uz od te doby, co se zacala rozbijet LCD. Pouzivali jsme tak notebook uz pred 15 lety ;o)

u jednoho napraskleho notebook LCD jsem kdysi oddelal ten zadni kryt a nechal LCD pruhledne, jako u stihacek HUD displej, prez ktery clovek vidi (moc teda nebylo videt co je na LCD ;o) Podle vaseho primeru to byly takove prvni Google-Glass ;o))

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Po skoro 5 letech kazdodenniho provozu, ma nas Asus EEE PC 1000HE (128GB HDD/1GB/matne LCD), koupeny novy za 10tis Kc porad zvlada 5h (Novy mel vydrz baterie 13.5h).Uz byl ale s WinXP hrozne pomaly a resil jsem co misto nej. Po prozkoumani nabidky notebooku/tabletu na trhu, jsem do nej za 700Kc koupil Win8, za 600Kc 2GB RAM, nastavil jsem rozliseni na 1366x768 (je treba uprava registru), a jede zase k uplne spokojenosti. Az mne prekvapilo, kolik veci, ktere predtim nefungovaly normalne funguje (treba pres WiFi neslo koukat na FullHD videa, zpozdoval se zvuk za obrazem. Pricital jsem to nedostatecne propustnosti WiFi. Ve Win8 to jede ;o) Win8 jsou technicky totez co Win2000 vs WinXP. Zase to dost poladili a zoptimalizovali. V PEXESO (Metro) jsem zkusil vsechny programy a nenasel jsem jedinou pouzitelnou (no, nechal jsem pocasi ;o) Kdyz si clovek udela na TaskBar nebo Metro-Plochu zastupce na potrebne (ShutDown,Restart,ControlPannel,...) a prida START tlacitko http://my.safaribooksonline.com/book/operating-systems/9780735669635/20dot-20-tips-for-improving-your-windows-8-computing-experience/adding_a_show_start_shortcut_to_the_desk_html, tak je to pouzitelne i pro bezne uzivatele

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB zkousel jsem na tyden dat i SSD (co bylo pro notebooku v praci), ale v praktickem pouzivani (sledovani webu/YouTube v IE, obcas napsat neco v Office2010Starter ;o) jsem vyssi rychlost nezaznamenal a lokalne toho tolik zase nekopiruju, aby se SSD zaplatilo.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 3. 2013 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB @Bespi: souhlas, kopirovani souboru bezelo plnou rychlosti SSD (cca 400-500 MB/s), ale ty odezvy OS se tak neprojevily. Byl to problem I WinXP, ktere jsem tam v te dobe mel, Win8 by to bylo asi lepsi. Ale obecne SSD takovy prinos pro praci v OS moc nema. Je to videt jen v aplikacich, ktere pracuji s velkymi soubory, nebo s velkym mnozstvim hodne malych.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
13. 10. 2015 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cekal bych, ze na pctuningu na bulvarni kachnu neskocite... a bohuzel ANO ;o(
to je tak tekze, si overit (joker.com), kdy probehla posledni zmena zaznamu domeny google.com ?!? a ze domena jeste nejaou dobu expirovat nebude ?!?

Updated Date: 2015-06-12T10:38:52-0700
Registrar Registration Expiration Date: 2020-09-13T21:00:00-0700

takze nas Indian jen testoval nove (01/2015) spusteny Google system "Google Domains" na prodej domen.
A tam meli chybu/feature, ze nejdrive za domenu zaplatite a pak teprve zjistuji, zda je volna. A kdyz ne, tak se vse zrusi a penize vrati. Jak proste, mili Watsone.

Borec to podle screenshotu "koupil" 29.9.2015, posledni zmena domeny byla 12.6.2015 a expirace je 13.9.2015 [tj. pokud expirovala a prodlouzili ji, tak 16 dni pred koupi toho chytraka].

http://www.lupa.cz/clanky/muz-tvrdi-ze-minutu-vlastnil-domenu-google-com-co-se-skutecne-stalo/ :cry:

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
28. 3. 2016 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB sinology support = synology support

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
18. 7. 2016 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy většinou rozeberou kameru a daji tam celou novou optiku, ale videl jsem i jen predsadku, ale to bylo asi u kamer, kde nemaji sirokouhly objektiv.

https://www.youtube.com/watch?v=mEDwCPRWOgI

mne by prave zajimala kamera, ktera by tak uz byla vyrobena, ne upravena. ze by mela predsadku, na kterou by si clovek nasrouboval objektiv, dle potreby. sirokouhly, normlani, zoom teleobjektiv... ale zustalo by to porad v amaterske verzi, zadne na ovladani/nastaveni profi objektivy.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako aprilovy clanek dobry, ale co treba zkusit nejdriv se podivat, jestli Electrolux nema nejake design souteze ?
tam je podobnych uchylaren spousta...
urcite se tam najde i tvuj "replikator" (podle mne je to obycejny indukcni varic ;o)
http://newsroom.electrolux.com/au/2010/07/16/electrolux-design-lab-2010-top-eight/

http://www.electroluxdesignlab.com/2010/06/electrolux-design-lab-2010-semi-finalists/#more-1844

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobre je dat odkaz na zdroj, kde to popisuji. electrolux s tim nema nic spolecneho
http://www.yankodesign.com/2010/07/13/replicators-how-real-today/

jen ze vypisuje designerske souteze, do ktere se tito prihlasili.

http://newsroom.electrolux.com/au/2010/07/16/electrolux-desi gn-lab-2010-top-eight/

http://www.electroluxdesignlab.com/2010/06/electrolux-des ign-lab-2010-semi-finalists/#more-1844

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
28. 3. 2016 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zkousel jsem rozbehat rSync mezi 2ks DS214 a po dvou tydnech, kdy jsem u toho malem zesilel, jsem to vzdal. Takovou prasarnu, co predvedli, bych si nedovolil nazyvat podporou rsyncu.
1) kdyz se rsync (oni tomu v gui rikaji shared folder synchronizace) rozpadne, tak to tu syncnutou slozku na cilovem necha byt a zalozi si to proste dalsi slozka_1... takze par takovych neuspesnych syncu a clovek ma plnej disk bordelu
2) kdyz na zdrojovem mam uzivatele admin1, admin2, user1, user2 a na druhem, cilovem zalozim ty same usery v poradi user2, user1, admin2, admin1... tak slozky na zdrojovem se syncnou na cilovy, ale prava se nedaji podle username, nebo se neresetnou na prava usera, pod kterym ta synchronizace bezi, ale podle ID zalozeni usera. takze pokud na zdrojovem mohl do slozky jen user id1=admin1, tak na cilovem to bude user s id1=user2.. proste peklo.
3) porad se mi to rozpadalo na presne stejnem miste. zkousel jsem menit ruzne limity, hledat.. ale vsude si na to jen lidi stezuji, ale zadne reseni. sinology support se odmlcel (musim se jim zase pripomenout ;o)

maji tam jeste nejaky cloudSync client+server, ale ten je obousmerny a narazil jsem na par lidi, kterym to pak krome zpraseni cilove kopie (jako rsync) vyprasilo i ta zdrojova data, coz jsem ve firm nehodlal vysvetlovat...

jako ciste diskove uloziste je to fajn, ale to hlavni, co jsem od toho cekal = bezproblemova, jednoducha replikace (jednosmerna zaloha) dat mezi 2ks DS, na to je fakt nepouzitelne a musel jsem to stejne resit scriptem z PC, ktery to kopiruje.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
28. 3. 2016 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VasekB sinology support = synology support

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara700 neni to tablet na bezne pouzivani.
do auta detem na sledovani pohadek to je za tu cenu dobre.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
10. 3. 2016 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link debil jsi ty, porad jsi nepochopil genialni reklamu. vytiskli par papiru a ctou si o tom hlupaci i v CR a jeste o tom diskutuji ;o))

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
10. 3. 2016 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar presne, o ceduli se nebude psat az v CR

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
5. 9. 2010 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejlepe vychazi 35-40'C
http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/labs.google.com/cs//papers/disk_failures.pdf

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
9. 7. 2016 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me by se jeste libil nejaky alespon 10x opticky zoom. aby sel nasroubovat rovnou na predsadku objektivu kamery i ochraneho krytu. klidne (asi bych i radeji) jen rucne ovladany.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
25. 8. 2013 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyborny film o prodeji akcii
http://www.csfd.cz/film/10207-riziko/

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle se mi libi vic nez OculusRift, tohle je "skutecna realita", jen vylepsena.

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
7. 9. 2013 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"PC bylo vždy specifické a náročnost a specifičnost jeho her svým způsobem zdůvodňovala, proč si kupujete drahé herní PC a ne relativně levnou konzoli. Aby Microsoft uspěl, měl by podporovat PC hraní mnohem více. Pokud nemá jako domácí platforma fakticky vymizet, musí mít uživatel silnější argument, než že si může na PC nabouchat email."

Myslim, ze 99% uzivatelu PC staci prumerne hry s prumernou grafikou, coz dokazuji i soucasne hry na tabletech/telefonech, ktere obcas nemaji ani hratelnost a kvalitu(maji jen lepsi rozliseni) her na 8-bitech (Atari/ZXSpectrum). A vetsina hracu chce podle mne pustit konzoli a hrat a neresit, proc mu hra nejde pustit, protoze (ma)nema posledni ovladac gr.karty. Opravdovych hracu, kteri investuji do HW je tak malo, ze to neni zajimavy trh. Nesmite to brat z pohledu CR, kdy 5mil uzivatelu STEAMu je 50% obyvatel, ale z pohledu USA, kdy 5mil = JEDNO bezne mesto ;o)

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
1. 2. 2016 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

strasnej bulvar...
nevim, jak jste prisla na to, ze ta domena byla nekdy prodana ?!? psali to nekde v bulvaru, ze ?

staci se podivat do whois a zjistite, ze s domenou se nastalo vuuubec nic.
jen natvrdli a neznali novinari to porad nafukuhou daaaal a daaaal

http://www.lupa.cz/clanky/muz-tvrdi-ze-minutu-vlastnil-domenu-google-com-co-se-skutecne-stalo/

kde ten pribeh asi vznikl:
autor clanku "Google Security PR"
https://googleonlinesecurity.blogspot.cz/2016/01/google-security-rewards-2015-year-in.html?m=1

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
25. 5. 2016 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pro kyberzločince je mnohem těžší napadnout zařízení s operačním systémem Android než počítač s Windows. Ten je totiž společně se všemi aplikacemi velmi zranitelný. Díky tomu může být nebezpečný kód otevřen bez jakékoli akce ze strany uživatele."

=== ano, pokud je uzivatel debil a ve Windows si vypne UAC, antivir a firewall a jede jako administrator, tak neni treba zadne akce. Jinak je treba jeho souhlas.

"To ale není případ Androidu."

=== jasne. Deravej a neupdatovanej android je uplne v pohode...

"U toho je při každé instalaci nové aplikace nutný souhlas majitele zařízení."

=== teda, krome pripadu, kdy se pouzti vir, ktery ty ochrany obchazi, jak piste dale... ;o))

"Podle zjištění expertů Kaspersky Lab zneužívají útočníci zranitelností operačního systému a toto omezení dokážou obejít."

VasekB
VasekB
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem na aukro koupil za 500Kc poradnou starou klasiku - Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 a Logitech Force 3D Pro ;o)

Reklama
Reklama