Anno 1404 - skvělá strategie s ještě lepší grafikou | Kapitola 7
Seznam kapitol
Před pár dny vyšlo ve světě nové pokračování budovatelské strategie Anno, tentokrát s podtitulem Dawn of Discovery. Už na prvních screenshotech hra excelovala svou grafikou a mohu potvrdit, že vypadá opravdu skvěle. Nicméně úrovni grafice odpovídají i slušné hardwarové nároky. Uvnitř soutěž o tři originální hry!
Texture Quality
Texture kvality nastavuje rozlišení textur, které jsou v nižším nastavení rozmazané a škaredé. Vliv na výkon je překvapivě malý i u GeForce 9800 GTX+ s 512 MB paměti, jen cca tři framy za sekundu.
Object Quality
Vyšší nastavení Ojects kvality změní počet polygonů u objektů a tím i jejich detailnost Všimněte si podstatně lepšího zpracování dveří či oken. Vliv na výkon je u obou karet malý, jen dva snímky za sekundu.
Effects quality
Rozdílu u effects quality (částicové efekty) jsem si nevšiml. Mraky vypadají v obou případech stejně a vliv na výkon je nulový.
GPU Clothing
GPU Clonhing by mělo nastavovat kvalitu látek jako jsou plachty či střechy u stánků na tržišti. Nicméně rozdílů jsem si nevšiml a rozdíl ve výkonu nenaměřil ani u jedné z karet.
Terrain quality
Naopak terrain quality výrazně zhorší detailnost terénu a zejména přechody začnou být daleko ostřejší než na vysoké nastavení. Na druhou stranu výkon vzroste o 8 fps u GTX 280 a 7 fps u 9800 GTX+.