ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

26. 7. 2010 03:00 33

Seznam kapitol

1. Bez větších změn v enginu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr 9. Galerie in game screenshotů

Když před rokem vyšla ArmA 2, vzbudila hra menší pozdvižení. Na jednu stranu nabídl český vojenský simulátor opravdu vynikající grafiku, ta ale byla vykoupena opravdu krutými hardwarovými nároky. Nyní se na trh dostal samostatný datadisk, který slibuje lepší optimalizaci, což můžeme už v úvodu potvrdit.

Reklama
ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud chcete hrát na nejvyšší nastavení včetně vyhlazování hran, měli byste si připravit hardware ještě výkonnější než bez, ideálně CrossFire/SLI z nejvýkonnějších karet současnosti. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px se nad 40 fps ještě dostane GeForce GTX 480 s Radeonem HD 5870, v rozlišení 1680 × 1050 px už to je jen GTX 480 a ve Full HD pro jistotu žádná karta. Ale i to je proti situaci před rokem doslova mamutí skok vpřed, tehdy byl framerate v nejvyšším rozlišení a bez vyhlazování hran u nejvýkonnějších karet jen jednociferný!

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama