ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

26. 7. 2010 03:00 33

Seznam kapitol

1. Bez větších změn v enginu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr 9. Galerie in game screenshotů

Když před rokem vyšla ArmA 2, vzbudila hra menší pozdvižení. Na jednu stranu nabídl český vojenský simulátor opravdu vynikající grafiku, ta ale byla vykoupena opravdu krutými hardwarovými nároky. Nyní se na trh dostal samostatný datadisk, který slibuje lepší optimalizaci, což můžeme už v úvodu potvrdit.

Reklama
ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce
i Zdroj: PCTuning.cz

Co se týče nároků na výkon procesoru, ty jsou stále stejně vysoké a pokud to s hraním Army myslíte vážně, kupte si ideálně Intel Core i7 či čtyřjádrový/šestijádrový Phenom X4/X6 od AMD a přetaktujte je co proto. Limitace slabšími procesory je totiž u hry opravdu masivní a třeba i v rozlišení 1680 × 1050 px je rozdíl mezi nejslabším a nejsilnějším testovaným procesorem více jak dvojnásobný! Real Virtuality engine je zkrátka na výkon procesoru velmi náročný a čím rychlejší procesor s velkým počtem jader, tím lépe pro vás. Nicméně pokud nemáte tak silnou GK jako GeForce GTX 480, bude vám k nakrmení karty stačit i slabší procesor třeba na úrvni čtyřjádrového Core 2 Quad na frekvenci okolo 3 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama