ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu | Kapitola 8
Seznam kapitol
Ačkoliv od vydání prvních DirectX 11 grafických karet ATI Radeon HD 58x0 uplynulo teprve pár dní, v AMD nelení a dnes je den, kdy končí informační embargo na další dva produkty. Těmi jsou Radeony HD 5750 a HD 5770. Jak už jste z názvu nejspíš poznali, mělo by jít o karty s nejlepším poměrem cena/výkon při ceně okolo tří tisíc.
3DMark 06 — Měřím jeden průběh celého benchmarku v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým 4× AA, 16× AF, výsledek však nezapočítávám do hodnocení
3DMark Vantage — Testuji jeden průběh v nastavení Extreme, tento výsledek však nezapočítávám do výsledného hodnocení
Batman Arkham Asylum — Testuji v prvním boji, kdy cca minutu ručně bojuji s nepřáteli. Nastavení hry je na maximu, jednou testuji s vypnutou fyzikou, podruhé s PhysX na High. Výsledky v tomto nastavení však nezapočítávám ve výsledných tabulkách. AA ve hře nezapínám, nefunguje totiž na kartách ATI Radeon.
Crysis — Začínám testovat po vystřílení prvního kempu po rozbřesku v první misi,kdy sedím v obrněném džípu. Zapínám Fraps a projedu autem kus džungle. AF nastavené v ovladačích, AA ve hře.
Far Cry 2 — Použil jsem volně dostupný benchmark, spouštěl jsem "Short Ranch". Nastavení vše na Very High či Ultra High, AF i AA nastaveno v benchmarku.
Race Driver GRID — Jel jsem přibližně třetinu prvního závodu v kampani. Všechny volby byly na High nebo Ultra, hodnota AF nastavena v ovladačích, AA ve hře.
Half Life 2 Episode Two — Testoval jsem pomocí nahraného timedema, které zachycovalo počátek hry, kdy dojdete ke srázu, za vámi spadne vlak z mostu a vy poté pokračujete vstupem do jeskyně. AA i AF nastaveno ve hře.
Tom Clancy's H.A.W.X. — Testuji pomocí vestavěného benchmarku, všechny detaily jsou na maximu, AA nastaveno ve hře, AF v ovladačích
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky — Testuji procházením v základním kempu, kdy celý kemp projdu z jedné strany na druhou a průběh zaznamenávám programem FRAPs. AA nastavuji ve hře, AF v ovladačích.