Zpět na článek

Diskuze: Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hunger
Hunger
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, v sekci přetaktování, kapitola 1,25V jsou špatně jednotky 5,00MHz. Jinak zajímavý CPU pro overclockery. Děkuji autorovi ze pěkný článek.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paráda, za ty prachy, Ryzen se může jít zahrabat (na funusu mu zazní poděkování, že urychlil Intelácké vydání vícejádrových procáků), defakto i7Kaby za 7 litrů :)

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Proč by se měl Ryzen zahrabat, ty blbá pizdo? Lol, Ryzen 5 1600 je stále v poměru cena/výkon king. Ty jsi kretén bez jakékoliv soudnosti. Jdi si OC mozek, ty kundo.
Ještě jsi zapomněl dodat, že kdo má desku na Skylake/Kebylake, tak je v prdeli a musí koupit novou fochnu, která nebude kompatibilní s Canon Lake. Sni dál, kundo.
Ryzeny se mohou jít zahrabat? Lol, hlavně že obr tu testoval miningové 1060 v rigu, co běžel na Threadripperu. Bavíš mě.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2017 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Heh,typicky amd zakaznik triggered :))

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung 1) kdo má skylake/kabylake tak výkonnostní posun ho nezajímá :!:
2)Ve hrách je prostě lepší už i 8400 prý s nejlepším poměrem ceny/výkon. Nějakej ryzen 1600, po něm za dva roky neštěkne ani pes. :wink:

Sov2T
Sov2T
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Crha: Prosim o soucit s Crhou. On je proste diagnoza. Btw vedeli jste ze zere chemtrails? Kazdy vecer si meri teplotu a pozoruje odstiny sedi na obloze... To snad mluvi za vse.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Herní tragéd a zoufalec, uvnitř hlavy bych asi těžko hledal mozek. Za tu dobu jsi ho zkvasil a nechal s hnít počítačovými hrami. Lituji zbytek těla, že přišel o to nejcennější co měl po narození.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Proboha, ano, tohle vypadá konečně na zajímavé procíky, i když zase ta cena, no, ale proč by se Ryzen měl jít zahrabat?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb protoze v MT ho CFL dohnalo, v ST predehnalo, a ve hrach rozdrtilo?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia no s tim funusem moc nepospichej, ono napred si to 8600K musis koupit :D
a zatim to vypada, ze nula z nuly az do pristiho roku pojde ;)
Tak doufam, ze ta doba bude stacit, aby jsi vystrizlivel a trochu zmoudrel ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Jaktože sis nekopl do Obra že je recenze zaujatá? :shock:

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
5. 10. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A umi ted nekdo odpovedet jak to bude s tim cipsetem z390 a 8jadry. Zvazuji nahradu sveho i5-4570 a nevim jestli koupit ted ryzen, nebo cekat na ryzen refresh, nebo koupit ted CFL ... Ale bude v Z370 podporovane 8jadro ? Cetl jsem ze nebude. A jak to bude dal s Cannnon lake - bude podporovane v 370/390 deskach ? Prilis moc nezodpovezenych otazek ...

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Pokud to chceš čistě na hraní, tak si kup kávičku, ale s Cannon Lake ta fochna už kompatibilní nebude, takže je to mrtvá platforma.Počítej taky s tím, že fochna na kávu bude o dost dražší než na Ryzen.

AM4 ti nabídne skoro to stejné, ve hrách o nějakých 0-20fps méně (záleží na hře, jak rychlé paměti osadíš), ale v aplikacích, nemusí to být zase žádné profi si ho podá Ryzen. AMD vydá na AM4 minimálně ještě 2 další procesory, refresh Ryzenu a Zen2.

Ryzen je cenově schůdnější metoda, do budoucna upgradovatelná a ušetřené peníze můžeš vrazit do grafiky.

Bral bych AM4 a Ryzen.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Z Ryzenu se taky můžeš udělat "herní" procesor, stačí vypnout SMT (jedeš 6C/6T). Zkoušel jsem to v benchmarku z Far Cry Primal a rozdíl činil cca 10 FPS (Ryzen 5 1600 OC 3,7 GHz, GTX 1080, RAM 2x8 GB 3000 MHz ).
Intel to hlavně honí vysokými frekvencemi, dáš-li Ryzen vs Intel na stejné frekvenci, tak rozdíl bude minimální.
Vsadím se, že refresh Zenu bude mít vyšší OC strop někde mezi 4,3-4,7 GHz.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Balmung: Právě, že se pleteš, z pohledu člověka, kterého zajímá aplikační výkon ti říkám, že Ryzen je CL deklasován na plné čáře - musí přinejmenším dolů s cenou.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: Já bych Ryzen vedle Cofee aktuálně jako ws nechtěl. Ryzen dává smysl jako uzel, ale u ws chci lepší odezvu a jak to tak vypadá, nabízí ji Intel. Na ws nepotřebuji toliko paralelizovat (+kompatibilita). Situace se změní ve chvíli, kdy AMD patřičně sleví a dodá NVMe RAID.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: A to rikas na zaklade kterych "aplikacnich" testu?
Pokud mas na mysli opravdu MT aplikace, a ne jen 4T ala Photoshop, tak Cafe podava uctihodne, ale ne lepsi vykony. Staci se podivat treba na testy X264, X265, Handbrake, nebo rendering.
Tudiz je to spise o specifickych aplikacnich scenarich. Pokud bych to vzal napriklad pro pouziti virtualu (coz mne zajima), tak opet, R7 mi da v tomto podstatne lepsi vysledek, protoze ma vic jader. To stejne pri paralelnim spusteni vice aplikaci, atd.
Mel by jsibyt vic specificky a lepsi vyuziti bude zaviset na konkretnim scenari, ktery bude vice sedet Kafe nebo R7.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2017 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @tombomino: [quote]Staci se podivat treba na testy X264, X265, Handbrake, nebo rendering. [/quote]

Tam je i7-8700K stejne rychle jako 1800X

[url]https://www.youtube.com/watch?v=CZIVaGcax70&t=2s&index=46&list=PL4AD5AD84B2E206BA[/url]

Takze v MT prinejhorsim stejne, v ST neporovnatelne lepsi. A to nemluvim o hrach.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: a jen dovetek. Je to jako se vsim. Zavisi to na konkretnim scenari. Vy vychazite z toho, ze potrebujete hodne I/O a vykon zdroje CPU si pro jednotlive ws sdilite. Ja zase vychazim presne z opacne situace.
Kazdopadne pokud je I/O opravdu bottleneck, tak je spise na miste se tat, jestli je desktopova platforma to prave..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: S tim se da uspesne nesouhlasit ;)
Staci si vzit priklad napr. 2 ws stroju, ktere mi pojedou. Kazdemu rekneme priradim 2T a pro jednoduhost nepocitam SMT. Tudiz z puvodnich dostupnych 8T alokuji 4 pro ws. Pokud mi to jede na normalnim SSD, tak opravdu nevidim zadny problem s responsibilitou (nepocitam specialni aplikace), ale to neni domena desktopu stejne). Krome toho mam stale 4T volne k dispozici u sebe. U Kafe budu mit 2, tudiz, pokud na nem spustim neco narocnejsiho, zacne se mi to mezi sebou prat.
Sorry ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @tombomino: Ty ale popisuješ scénář s poměrně velkým využitím multitasku, tam Ryzen dává smysl, jako uzel - to ti neberu. i/o nemá Ryzen špatné a zase s podporou ECC směřuje použití coby uzlu. Má čtyři linky navíc, ale chce to bootovatelné NVMe pole. Mi jde ovšem o klasický desktopový výkon - (tzn. primárně jedna až dvě hlavní aplikace), kde bude Intel lepší a nyní už konečně i s nějakou rezervou.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: Zkrátka, než to nechám spočítat, tak to musím vytvořit, na Intelu s až dvojnásobně lepší odezvou, proto mi jako koncový ws dává větší smysl.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: Asi neuplne rozumim co myslis pod "s až dvojnásobně lepší odezvou"..?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @tombomino: Práci v reálném čase, mimo masivnější multitask a paralelizaci, prostě odvede s podstatně lepší odezvou, dokladovat ti to nemusím.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: Pokud je pro tebe samozřejmé uvažovat o virtualizaci, sdílení prostředků, šifrování, je jasné, proč se biješ za Ryzen - pro mě je ale typická práce ve dvojici editorů + něco málo podkladů, nějaká rezerva pak je fajn, ale ne nutně tolik na úkor odezvy, která je pro mě stěžejní.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Xcute: Xcute, díky, to je to co tady tvrdím i já, prostě měl jsem AMD a všechno bylo takové pomalé, vlažné, pořídil jsem si intel a všechno prostě funguje tak nějak jinak rychle, svižně, nechci tvrdit bleskově ale prostě na něco kliknu cvak a je to a né jak u AMD že cvaknu a ten počítač něco dělá a pak za nějaký čas teprve zareguje.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Crha: to jsou zase pindy :)

jake AMD v jake konfiguraci nam uz neprozradis ? ze by Ryzen asi tezko i vykon 4c Athlonu je naprosto OK pokud nejsi dobytek nezaseres si PC a pokud ano tak i pretocena i7 je malo ale tak na tvuj konicek ti musi stacit uplne cokoliv :)

odpovim ve tvem stylu na Inelu([b]1[/b]) je vsechno tak hnusne pomale a zasekane kdyz ho intenzivne pouzivam ale na Intelu([b]2[/b]) je to mnohem sviznejsi ale kdyz si poridite intel([b]3[/b]) tak je to jeste lepsi :D :D
----------
1. = pentium + 2GB RAM + HDD 5400 ot./min.
2. = i5 + 4GB RAM + SSD

3. = i7 + 16-32 GB RAM + GTX 1080 + NVMe SSD

uz chapes nesmyslnost svych vyplodu ?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @Crha: Ryzen jsi nikdy neměl, tak nelži.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung @blackbox: :idea: :idea: :idea: No hurá konečně někdo odhalil mé kouzlo :!: Jedinej blackbox na to za ty roky přišel v čem je zakopanej pes! Teď jsi mi sebral vítr z plachet a malé dětska už teďka nenachytám na tom že je intel lepší. Sakra, musím si najít jinou výmluvu. :lol: :lol: :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Počkej, jak se utřese situace, AMD je na tahu minimálně s cenou. Cofee Lake mají tuze pěkný výkon a Z370 NVMe RAID. 16t je tady argument typu, čím víc proužků, Ryzen ti toho v přímém výkonovém srovnání prakticky více nenabídne (píše naopak), mimo výkon jde pak čistě o specifika i/o té které platformy.

lexa47
lexa47
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náskok Coffee Lake je ohromný i proti Ryzenům, které v čistě herním stroji odsouvá [i]Coffee Lake[/i] na druhou kolej... -- tu asi bude chybka

Děkuji za hezky článek, ještě počkám na porovnání s i7 8700k a rozhodnu se co koupím :-)

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych ten procík mohl dát do své Sabretooth Mark 1, tak ho tam dám. Takhle bych jen přistoupil na ten jejich podrázek. Firmy chtějí vydělat, AMD chce vydělat, ale u Intelu mám pocit, že mě především chtějí okrást. A to není dobrý pocit.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun A co tam máš teď? Předpokládám, že 7700k. Rozdíl 5 FPS, v mnoha jiných hrách 0, za to stojí?
Tohle je skutečně jenom dojení.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun bohužel to tak vypadá, bloknutí Z170 bych ještě chápal, ale 2XX čipsetů teda ne, obzvlášť když tam dokonce nejdou Kaby Lake čipy. Ale bylo jasné že úspěch AMD bude znamenat od Intelu intenzivnější snahu o podojení zákazníků. A tohle je bohužel pro Intel ten nejúčinnější jak si vynutit ke koupi každého CL patřičnou desku s "novým" čipsetem. Jednak úspora nákladů a masivní prodej něčeho co už bylo dávno hotové :idea:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2017 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 A co když jsou prostě z nějakého důvodu jinak zadrátované některé piny v patici?

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Adam Vágner: [b]NE!!![/b] Využili víc rezervovaných pinů pro zem a napájení pro pokrytí nejžravějších variant. Ty piny jsou v patici spojené a spojené jsou i v procesoru, minimálně úplně všechny CPU s TDP 65W by mohly ve všech starších deskách plnohodnotně fungovat bez omezení a to i v Z170. Tolik k tomu, co prosáklo z ASUSu.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Adam Vágner: až tak odlišně aby tam nefungovalo nic z KL? Kdo tomu věří...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @VelkejPete: jo jasně a asus ví jak to je uvnitř procesoru, že ? Jdi se bodnout fakt. :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: tak elektrikáři ví své. Když máš prostě 95W na čtyři jádra, které jsou umístěné tady a tady a pak máš úplně jinej procsor kterej má těch jader víc ale jinde, tak k nim musíš nějak napájení dostat. :!: Jasně že musíš mít úplně nové cesty pro napájení. Ale to děti s ptačím IQ nemůžou chápat. :roll:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: Nekde spekuluji dokonce, ze i3kova rada je jen prebaleny i5 Kaby...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: Asus samozřejmě ví, co je uvnitř procesoru, jinak by nemohl navrhovat desky.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @tombomino: @Tombomino

To nejsou JEN spekulace, podle všeho to je přesně tak.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: CRHA...píšeš hrozný, ale hrozný kraviny, to ti jako elektrikář a elektronik můžu zodpovědně říct.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: Píšeš samozřejmě nesmysly.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: komu říkáš dítě ty obecní tajtrlíku :?:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @jfb: nooo tohle ma sve specifika cipove sady vyrabi pouze intel mnoho veci integruje do cipu

Asusu v podstate staci in/out parametry aby to rozchodil a nemusi vubec resit jak to slape uvnitr :)

ale fakt netusim jak moc Intel sharuje sve know how nad nezbytne nutny ramec...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @VelkejPete: aha jasně, takže u vás doma svítí žárovky bez přívodu elektrické energie? :roll:

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: Snad mu na ty žvásty nikdo neskočí!!!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: všem dětem na PCtuningu s.r.o.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @blackbox: přesně tak, na světe je víc lidí kteří ví jak vyrobit atomovou bombu než těch co ví jak vyrobit coca-colu. :confused: 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: jestli s tim nepocitali pri puvodnim navrhu coz asi pocitali jinak by tam nemeli takovou rezervu nevyuzitych pinu tak by to museli byt pekni dacani aby si kvuli kazde revizi zbytecne zvysovali vyvojove i produkcni naklady v dobe kdy takove firmy resi kazdy cent/ks :)

ale mozne to je ze puvodni navrh byl tak spatny ze nebylo mozne rozumne implementovat 6c+ a nebo to udelali umyslne aby si zajistili vetsi odbyt

btw to co jsi napsal je imho blbost preci jen mezi piny a samotnym jadrem je nekolik meziclanku ;) to by pak museli resit jednotlive 2c vs 4c vs 6c atd. s/bez iGPU :) nebo pro priklad neuveritelna ruznorodost AMD produktu fungujicich v jednom socketu je potom uplna utopie co :)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: utři si nudli a zařaď se za Ládika :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @blackbox: není, jde o to že AMD si to navrhuje buldezorově, neboli udělají větev přes půlku čipu a z té větve odeberou kdykoliv to co potřebují. Není pak problém nasázet jedno jádro za druhým a pak akorát v ramci různých verzí upravovat datové toky.
intel víceméně jde podobnou cestou, ale vesměs napájí z jednoho místa vše pak se vlivem malého místa stane že nemá šanci rozvést energii tam kam potřebuje. Je to stejné jako by jsi uvažoval že Ryzen nejede osadit do AM3 slotu, jsou to prostě jiné čipy.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: gdo je Ladík? tvuj otec?

yume
yume
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: OT:
Jak vyrobit atomovku dost lidi opravdu vi, prava Coca-Cola ma svuj recept dobre chraneny. Neco jineho bude se dostat k materialu potrebneho k vyrobe.

ps. To, co ta firma prodava pod stejnym jmenem, je proti originalu uz jen uboha nahrazka. Stejne jako cesky absinth.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: Crha...Trololo co?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: hele jeste vic mimo jsi byt nemohl a to jsem si myslel ze jsi dosahl uz davno sveho maxima:)

podivej se na rozdily kaby vs coffee a sam udelas facepalm nad tim co jsi napsal :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @VelkejPete: intel vám ani firmě vyrábějící desku opravdu nebude ukazovat co je ve vnitř jak kudy a proč je co s čím propojené aby to fungovalo. Prostě a jednoduše mají své know how a to ti jen tak neukážou. Protože ten kdo by chtěl ten procák zkopírovat tak by ho musel nejprve rozebrat, což je docela problém že ano. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @blackbox: počkej počkej, chceš mi tvrdit že ve skylake/kabylake je celou tu dobu místo nebo dokonce že obsahuje šest jader a jen u coffelake jej zapli?
To mi fakt nechceš tvrdit viď že ne. Museli celej návrh nějak upravit rozšířit a k tomu potřebovali prostě další cesty, který tam prostě předtím nebyli. :roll:

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodne by me zajimaly vysledky ve hrach a a render.sw pretaktovaneho 8600K vs. 8700k

Prociky to budou po dlouhe dobe zajimave... ale pockam na 10nm technologii. Mozna se do te doby stihne i DDR5 a PCIe4

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 10. 2017 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile DDR5 PCIe4 a taky konecne energeticky uspornejsi 2,5/5/10GBASE-T :)

btw nikomu neprijde divne ze takove produkty uz jen samotna predpriprava masove produkce beh na dlouhou trat a Intel na nas najednou vychrli v reakci na ZEN takovou davku vylepseneho ale v podstate v zakladu identickeho jen s umelym omezenim ....to vypada jeste na vetsi ojeb nez jsme si mysleli ale doted jsem si byl jisty ze dalsi stroj bude se ZEN2 ted uz zase zacinam vahat (ale vsak je to jeste daleko ....uvidime kdo mi v te dobe nabide za cenu desktopu dospelejsi funkce kdy i v minulosti zakaznik dostal nektere ficurky o ktere je ted ve velkem oklestovan a nucen si priplacet ...cekal jsem ze aspon Ryzen pujde ve stopach svych predchudcu ale bohuzel ale aspon to kompenzuje vykonem a cenou :)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox ZEN2 je rok 2019, to bude jiná situace a teprve tehdy se budeš rozhodovat, co koupit.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Ved si pozri roadmapy, ano je to zaroven aj reakcia na Ryzen, ale zaroven aj dlhodobo planovana vec davno pre nastupom Ryzenov.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @jfb: Zen 2? Už refesh bude stačit, pokud zvýší OC potenciál na 4,5-5,0 GHz, tak se Intel zpotí. Vždyť i Zen by šel výše než 4 GHz, ale AMD to omezilo.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Balmung: AMD nic neomezilo, jn je to daný výrobním postupem původně určeným pro mobilní čipy.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Balmung: čtu tvoje příspěvky, mlčím, nereaguji ale tohle je už hodně přes čáru :D ... ty bys z refreshe udělal nejraději raketu ... co myslíš, že ten refresh řeší, když by měl zvedat frekvence o 10-25% ...?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @gogo1963: Pokud by zvedl maxima u Ryzena o 25 %, tak jsme na frekvencích Kafe a zaee gýkonem nad ním.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @jfb: i kdyby měl frekvence o 25% nad intelem, tak to IPCéčkem nedožene. :wink:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Crha: Samozřejmě dožene. IPC je cca 5 % pod KabyLake, takže zase blábolíš.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @jfb: 5% v ideálním případě :idea:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Crha: 10 v tom neideálním.

kokbulik
kokbulik
Level 20 Level 20
5. 10. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skylake sice vyšel v srpnu ale ne 2016 nýbrž 2015... takže ta věta na začátku že Intel vypouští nové procesory je blbost a lež... Nechápu jak takový "znalec" se může tak seknout...

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokbulik KabyLake bol uvedeny v 06/2016 a po nom este Skylake X a KabyLake X pred takmer pol rokom.

Takze autor ma pravdu a Ty v tom mas hokej :lol:

kokbulik
kokbulik
Level 20 Level 20
5. 10. 2017 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokbulik *vypouští nové procesory co pul roku... jsem zapomněl dodat

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na základních taktech R5 1600 s i5 8600K vychází Ryzen velmi dobře, někde je vidět že ani vyšší frekvence tomu refreshi Skylake moc nepomáhá. Ryzeny konečně nejsou tak úzce specializované jako byla BD architektura. Ovšem pohodlné taktování na magických 5Ghz na šest jader, to už je jiná liga. Zatím teda best procík - dokud nevyjde refresh současných R5 na kterém se usilovně pracuje. Takhle má vypadat konkurence 8) :idea:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani Creme Extra Lake, ci Hovadzie Lake..
Spotrebitel je uz otraveny a staci aj LowLake

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro LowLake je ryzen :lol:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Zmen dealera!

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed :lol: Tak tenhle comment mě fakt pobavil, skoro jsem si poprskal monitor. :lol:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

máte k otestování i obyčejný non-K kousek? Zajímalo by mě zda u lepších desek stále funguje možnost nastavení turba na všechna jádra. To by bylo praktické u nejnižšího 6ti jádrového modelu který má základ jen 2,8Ghz :?:

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
5. 10. 2017 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu z ceho je OBR odvarenej ale 5300Mhz dava bezne i muj 7700K
http://hwbot.org/submission/3473223_stratoscz_cinebench___r15_core_i7_7700k_1171_cb

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Hele Ty Stratosi, pošli jak to máš nataktované v BIOSu. Měl jsem totéž, ale mám pocit, že to kdesi zahaprovalo po update BIOSu a teď jsem rád za 5.0GHz. Konstalaci mám skoro stejnou jako Ty...akorát 4moduly RAM. :shock:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 10. 2017 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Zkusím hádat... z toho, že se to na těch 5,3 GHz dostane i přesto, že je to šestijádro?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ale jinde jim takove frekvence nevysly. Nekde jim to zacalo haprovat i pri 4.9. To znamena klasicka silikonova lotynka, kdyz neberu v potaz ze Obrmajer je profi taktovac.

partizann
partizann
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: nj aj na gamersnexus to typci vedia, ale cez 4.9 sa nedostali stabilne.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @partizann: oni by se tam dostali ale není to uchladitelné, protože je prostě strašně moc tepla v jednom místě. :wink:

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Intel vždy uváděl nové procesory zhruba po půlroce, což sedí i tentokrát. Skylake vyšel v srpnu 2016, Kaby Lake v lednu 2017 a Coffee Lake vychází v říjnu 2017.
- Procesory po pul roce nikdy neuvadzal.
Navyse ten Skylake vysiel v auguste 2015, ano 2015!. V roku 2016 Intel nevydal NIC. Kaby Lake prisiel po 16 mesiacoch!
Takze najlepsie ked tuto formulaciu z recenzie vyhodis, lebo to vobec nesedi. Ani prva veta, ani druha.

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward Mno jo mno. Takovej Nick Kyrgios PCTuningu...

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward Vyssie som to uz pisal, Kaby Lake bol uvedeny v 06 2016, Sky Lake v 08 2015, teda rozdiel je 9 mesiacov!

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed ale nie do desktopu... 6700K vs 7700K si pozri... nikoho nezaujima launch mobilnych cipov

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Eddward: Podívej se sám, kdy byly uvedeny první Skylake desktopové čipy - 03 2015

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @jfb: taky si říkám že ten skylake už tady hnije dost dlouho a že to minulej rok nebylo.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Crha: Intel procesory uvolňoval postupně, ale desktopové právě v 1Q 2015

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @jfb: 6700K lauch date Q3'15

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @gogo1963: Máš pravdu, nevím proč jsem si myslel, že je to 3 měsíc.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @jfb: se podívej kolik mínusu dostanu jen kvuli tomu že jsem PÁN CRHA. Jo CRHAJEPÁN. 8)

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tedy já nevím, ale co vidím tak 8600K je srovnatelná s 7700k... ty rozdíly jsou minimální...

Výrobci HW se zbláznili. Já si po letech na Q6600 a GTX 275 na jaře postavil mašinu nejdřív s 6700K, pak jsem upgradoval (s možností vrátit do dvou měsíců) na 7700k, pak už se mi žinýrovalo upgradovat na Ryzen a teď na Coffe Lake by to ani beztak nešlo. (Z170 deska). CPU jsou nyní výkonná (já nechal 7700k na přetaktu co udělá deska 4.6GHz - jako sorry).Grafiku jsem si koupil GTX 1070 - a najednou vidím že chybí to hlavní - hry. Letos jsem si pořídil nedávno jen Battlefield Revolution (Gold edici BF1 se všema datáčema)a Warhammer 2... Všichni pořád vaří z vody, pokračování pokračování, doby graficky pokročilých her jsou pryč, respektive jsou na konzolích (Horizon Zero Down)... Po deseti letech sem si pustil Crysis 1 a ten rozdíl v grafice tedy třeba u toho BF1 zas tak obří není (nebo BF3). Teda až na bahno a tak... (Ale to bylo vlastně v Motorstorm na PS3 taky deset let zpět.) Tak kruci na co ty napěchované přemotorované mašiny s CPU mezi 4-5GHz máme ? Třeba tohle píšu na telefonu, strčeného do kolébky, takže je z něj PCčko(S8). Herní mašinu zapínám jen na hry, tuna mi běhá i Word... Na telefonu. Mupy Mup...

Jestli někdo ví o nějaké gamesce z poslední doby co stojí za zahrání, sem s ní :(

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Nemyslim, ze by Coffee Lake mel byt vhodny jako upgrade pro Skylake nebo Kaby Lake, ale spousta lidi dneska furt jede na Sandy, Ivy Bridge a tam uz je to na zvazeni.

Ja mam Skylake a budu upgradovat na Ice Lake pripadne RyZen2, to se jeste uvidi, driv rozhodne ne, narust vykonu je jen maly.

Jinak bych ale doporucil zajemcum, kteri az tak nespechaji, pockat do unora na RyZen+. AMD slibuje podstatne navyseni taktu a bud se muze ukazat, ze minimalne dorovnaji Coffee Lake a nebo budou jen mirne horsi, ale levnejsi a minimalne zase donuti Intel ke slevam. Takze ja verim, ze idealni doba na nakup noveho procesoru je pristi rok na konci zimy/zacatku jara.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
10. 10. 2017 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Na Sandy/Ivy quadcore si stále pohodlne zahráš drvivú väčšinu hier, ak nie úplne všetky. Dual core by som už menil, ale štvorjadrá sú stále v pohode. Viem, sám mám Ivy i5 a ak využitie stroja je hlavne na hry, kľudne by som počkal, kým vývojári hier nezačnú optimalizovať výrazne na 6 jadier a viac.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2017 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé, všude ty herní testy vycházejí trošku jinak než tady. Kde asi autor udělal chybu? Přidal svůj vlastní koeficient?
Průměrně oproti předchozí generaci ve hrách 5%, tady i 20%. Něco tady smrdí... Aha, on tu recenzi dělal Obr, už je mi to jasné :D :D :D

blaho
blaho
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow a deti z diit tydyt a ddžumpy dorazili , dobry večer :lol:

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho dej si facku a pak to napiš znova...

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @humik: No co... za co mínus ? že nezná jedno z největších základních pravidel čj ? Děti je s Y ??

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @humik: a deti z diit tydyt a ddžumpy dorazili , dobré ráno :lol:

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @Crha: na diit sice nelezu... ale když si mě tak hezky uvítal..

ahoooj ! 8)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @humik: no koukám na diit a tam pusto prázdno a na cnews se diskutuje jak o život...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @Crha: Když DD je nemocnej a banuje všechny a všechno, tak se není co divit.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @jfb: Když mluvíš o zkušenostech s BANy, tak chápu že se ti plete diit a dd. :wink:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @Crha: Jo z tebe zblbne každej.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tehle vete jsem se po shlednuti hernich grafu musel fakt smat.. :D
"Náskok Coffee Lake je ohromný i proti Ryzenům, které v čistě herním stroji odsouvá Coffee Lake na druhou kolej..."
V grafech jsou totiz vyrazne viditelne 2 hry, kde 8600k ma vetsi naskok ve hrach, nez dosavadni 7700k. Je samozrejme i otazka, na jakych pametech je delany test s Ryzenem..
Ale to by uz nebyl Obrmajer :D ale mozna ze myslel OC vysledky ;)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 10. 2017 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Tak vskutocnosti je to 30-50%.
Treba zde witcher3, 30% proti 1600x

[url]http://www.pcgameshardware.de/Coffee-Lake-Codename-266775/Tests/Core-i7-8700K-i5-8600K-i5-8400-Test-Review-1240339/2/[/url]

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Ve skutecnosti je to 30% jen u Hnizda..
musis se brouku totiz divat do spravneho grafu :D a ne ze bych ti chtel odpovidat, ale spis pro ostatni..

Tech 30% je to totiz jen v 720p..tak jestli hrajes v takovem rozliseni..
V 1080p je to uplne jinak a tam jim vysel 8700k dokonce o 3% pomaleji nez 1800x

Tak si tomu Zdenkovy zase nepomohl :D a Intelovy udelal ostudu..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Hele tak jsi se nespletl, coz mne teda vubec netesi :D Tech 30% tam je..dech mu dojde az u 4K. Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 10. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: [quote]Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra.
Odpovědět[/quote]

Samozrejme ze neni ty stary vsemi znamy lhari.

Mame tu DeusEx, +30%
[url]https://www.eteknix.com/intel-core-i7-8700k-6-core-12-thread-processor-review/5/[/url]

FarCry Primal +30%
[url]https://www.eteknix.com/intel-core-i7-8700k-6-core-12-thread-processor-review/5/[/url]

Sleeping Dogs +41%, Doom minima +65%
[url]http://lab501.ro/procesoare-chipseturi/english-review-new-charts-intel-core-i7-8700k-intel-core-i5-8600k-coffee-lake-aorus-z370-ultra-gaming/11[/url]

A takhle by se dalo pokracovat. Tem co ti tvoje lzi a vymysly spatne placene AMD jeste porad zerou, ty nasledky patri.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: sorry, ale mne pravdu tyhle debilni narazky a lživé komentaře tydiita, tombmimina a spol, ktere jsou ve všech diskuzích kam lezou nebaví číst :!: :lol:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
9. 10. 2017 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Ve všech těch testech ale také relativně a někdy i více propadají Skylake X, čím to asi bude?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
8. 10. 2017 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Hnizdo, jestli je tu nekdo lhar a trouba, tak jsi to tak jedine ty, ale tuhle iskusi s tebou opravdu nehodlam dale rozvijet. S clovekem, ktery ani nevi co je to IPC opravdu nema cenu vest neco jako diskusi.
Budu ti povdecen, kdyz prestanes spamovat pod myma prispevkama, pokud jsi si toho jeste nevsiml, tak te vetsinu doby stejne ignoruji. Pokud si myslis, ze tim pachas nejake 'dobro', tak si to mysli dal..

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 10. 2017 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Crha: ty placas nesmyslne sracky non-stop takze si zamet nejdriv pred svym prahem :)

on se aspon priznal ze se seknul ;) coz tobe dela velky problem ....

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 10. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Ignorujes mne tak ze odpovidas na kazdy muj prispevek, tuplovany legracni lhari :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 10. 2017 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @jfb: To uz preci davno vime, proc. Protoze Skyalke-x ma odlisnou architekturu cache a komunikaci mezi jadry.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: kde kdy a jak? To si nechám otisknout zlatým písmem nad psotel jak tombmimino uznal nějako svou chybu. :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
9. 10. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: hnizdo: A sleduješ tu histerii? Prej jedinej kdo je tady lhář a trouba jsi ty a já jsem nic, vzduch... pff :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 10. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Crha: nj tvoje schopnost chapat psany text je opravdu vitecna :) ale ok pro zabrzdene ti udelam kratky vycuc :)
citace:
6.10.2017 17:57:41
-Ve skutecnosti je to 30% jen u Hnizda..
musis se brouku totiz divat do spravneho grafu

6.10.2017 18:21:31
- Hele tak jsi se nespletl, coz mne teda vubec netesi Tech 30% tam je

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: neuznávám, protože poté pokračuje výmluvou: "Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra."

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino trocha onanie a orgasmu... však někdy si bObr užít musí.. tak ho nechej neee

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
5. 10. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když si to shrneme stejně drahý procesor od AMD vyhrává většinu testů, kromě her, kde ztrácí nějaké to FPS. Můj názor : Pokuď budu stavět čistě herní PC tak možná, ale radši budu mít rychlejší CPU s více jádry a nebudu hrát hry na 100fps, ale jenom na 85....a myslím, že se mi svět nezhroutí :-D.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor 8) však jo, plebs ať si hraje na čem chce, pro nás fanšmekry ladění počítače jsou tu odemčené procesory a vlastní skříně dovolující jít na hranici fyzikálních zákonů. A tím pádem tento hardware bude i pro nás levnější a dostupnější. Řekni mamce o kapesné a utíkej pro RyZen, šup šup, honem :)

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě nákup nové desky a herní tragédi a zoufalci do digitálních her si budou muset vzít další půjčku. Přeci si to Intel tragédi nenechají takovou šanci ujít, nemít tento luxus co nejdřív.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty ti co mají intel a nVidii na to mají i bez půjček. To jen sociálky si muselji jít půjčit na ty předražené ryzeny a vegy. 8)

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha a jeee... milionář Crha dorazil rozdávat rozumy plebsu...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @humik: Crha.. to je ten co půl roku psal na diit jak čeká na proplacení faktur, aby si mohl koupit 1080? :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @b00n: Kámo kdybys viděl za kolik ty faktury byly a kolik bych si je mohl koupit teď když jsem ten byznys rozjel... 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: jasne a dalsi pohadku by jsi nemel ...nejdriv u sledovani gerontofilniho porna nemel pomalu ani na chleba jaky byl chudacek a ted je to BOSS u sledovani gerentofilniho porna na GTX 1080 doufam ze aspon splacis dluhy ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: :roll: prostě závidíte ža má někdo víc jak 45.000 měsíčně? :confused: jdetě a vydělejte si, peníze leží na zemi.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: aha takze z konicka se stala obziva ;) nevim co bych mel zavidet ....

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: co? z jakýho koníčka obživa? Co to zas meleš za kraviny. :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 10. 2017 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: nejdriv sleduje pak se stava aktorem :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: moc se díváš na VIP prostřeno... :lol:

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co jsem tak koukal na testy tak dost chválej i5 8400

Seamore256
Seamore256
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, celé tohle srovnání má jednu do očí bijící nesrovnalost, která dramaticky výkonově zkresluje výkon Ryzenu. Všichni kdo je mají a aktualizují BIOS zaznamenali od verze 0805 opravdu veliký skok ve výkonu celého systému, jde samozřejmě o přizpůsobení se paměťovým modulům. Zde uváděné testy Ryzenu jsou na defaultu 2133 MHz a původním BIOS (03/2017) :cry: , tomu plně odpovídá výsledek v AIDA64 - čtení a zápis do paměti. Pokud máte aktualizovaný BIOS od verze 0805 a paměti běžné 3000-3200 MHz, tak v tomto testu máte výsledek okolo 45000 Mbps ve čtení i zápisu (tam o chloupek nižší), to je o 30-40% více než zde v naměřeném testu. O tom jaký to má vliv na celkový výkon systému (v souvislosti s infinity fabric) si prosím udělejte obrázek sami. Takhle to zmastit dohromady považuji opravdu za nehoráznost.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seamore256 A dost uz! Uz toho vsichni nechte! Tady se testuje podle presne dane metodiky! Tedy: vsechno na default a testy presne tak jak rekneme my! (v dalce dav skanduje: "dosbox! dosbox! dosbox!").
A jako co z toho, ze 95% Ryzenu prodanych v CR pojede na >= 2933MHz pametech a 70% z nich bude pretaktovano co nejbliz ke 4GHz (ty cisla jsem si vycucal z prstu, ale vubec bych se nedivil, kdyby to byla pravda)?? Co je komu do toho?. Tady to nikoho nezajima!. Tady se drzime jasne daneho smeru (v dalce dav skanduje: "intel! intel! intel!").

A ted vazne, zlObruv styl psani a jeho testy jsou uz legendarni a jakkoli je resit nema smysl. Ja se na tenhle tak tesil, ze jsem ani dospat nemohl :-D

PS: jaktoooo, ze mu inteeel neposlaaal iii7?????

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 10. 2017 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel PR oddělení v ČR Intel loni zavřel, a od té doby se dostal kontakt Intelu s českými novináři na bod mrazu.
Zřejmě seznali, že už je zbytečné něco řešit s veřejností a dělat svým procesorům reklamu.
Procesory teď posílají výrobci desek, protože oni si reklamu dělat chtějí, a bez toho bychom ty desky neměli jak otestovat.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel "PS: jaktoooo, ze mu inteeel neposlaaal iii7?????"
..to je jasny preci..nenapsal po zverejneni hospodarskych vysledku AMD svou ctvrtletni praci ,jak je na tom spatne :D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 05:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Adam Vágner: Klid, fanousci AMD se zase muzou zblaznit, protoze sel Intel zase do cela.

OBRa chapu, kvuli tomu, ze AMD vydalo nedodelane procaky, jenebude pre testovavat pokazdy, kdyz se nahodou AMD konecne po pul roce podari opravit mikrokod.

Na druhou stranu ma Seamore256 pravdu, to zvyseni vykonu tam je podstatne a asi by stalo za to, kdyby OBR jednou udelal vyjimku a premeril RyZen jeste jednou.

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 10. 2017 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Redmarx: mohl by být od té dobroty... nebo tak pojede ještě pár měsíců... let ? Ale proč ne že? intel pak vypadá lépe... proč by to přetestovával...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @humik: víš proč? Protože takhle bychom mohli požadovat i přeměřený výkonu AMD R9 290X a nebo Athlonu X2 64. Je to prostě blbost, ten produkt už nemá vrátil ho a nikdo mu jej už na test nepošle. Jste fakt takovímalí retardi že to nechápete? Nebo si myslíte že příjde do kanclu a zakopává tam o procesory a grafiky? A na stoel mu jede souběžně 15 počítačů? 5 high nd všech dob +5 midle +5 low všech dob? Se prober.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Crha: TO jsi opravdu tak velký hlupák, že nechápeš rozdíl mezi aktuálními platformami a neaktuálními?
Mimochodem těch několik PC v redakci magazínu, který to s recenzemi HW myslí váženě, bych opravdu čekal.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @jfb: to jako kvůli jvb bude mít ryzena? :roll:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Crha: " A na stoel mu jede souběžně 15 počítačů? 5 high nd všech dob +5 midle +5 low všech dob?" Jestli ne, tak to u me neni zadnej homolka.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Crha: Ne kvůli mne, ale kvůli své práci recezenta.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @jfb: :roll: jste fakt ubožáci kvůli kterým bych radši ani žádné testy nedělal protože i kdybych je udělal sebe líp stejně by jste přišli s tím že intel je přehodnocenej a AMD podhodnocené.... :roll:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Crha: TO jsme nikdy nenapsal trole. Jen, že multicore jsou znevýhodněné v Obrových testech, ať už AMD? či Intel.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @jfb: On nevi co to ani Multicore test je... ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @tombomino: tak ještě jednou, kdybych udělal jakýkoliv test ať ST/MT tak vždycky vy AMD budete reptat protože intel vždy bude výkonější. Jedině kdy by jste nereptali by bylo kdybych tím testem zdupal intel do země a ukázalo se že je AMD super. Ale pak by takový test byl falešný... počkat... něco mi říká že falešný testy se na nějakém webu DDělají. :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Crha: je zvlastni ze dost testu mu na DD vychazi +- shodne se spoustou zahranicnich redakci ac vybira best case scenario pro AMD coz se o Obrovych testech rici neda ten taky dela vyber ktery lepe sedne Intelu ale kolikrat se dost rozchazi i s vysledky ...a to uz zavani asi je to celosvetovy genius a vi jak to delat lepe nez vsichni ostatni kteri maji lepsi metodiky testovani i lepsi pristroje k mereni apod.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @blackbox: ty si myslíš že zahrniční weby nejsou pro AMDDovské? :lol: :lol: :lol: :arrow: červený karkulky jsou po celém světě.

Jencik3
Jencik3
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @blackbox: Nejlepší testy ddělá jediný objektivní škrabal na webu "Debilní Deníček". - Web je plný autorových pocitů a fandění.

na dosbox mi nesahejte, pracovně jej musím bohužel používat a bohužel prográmeček nebyl původně navržen na takový objem dat a tedy dokáže docela potrápit nejeden moderní strojek :(

čistě prakticky řekněme, že má ryzen i core stejné IPC tak to máme po OC 6x5 nebo 8x4GHz - z toho plyne podobný výkon v MT a pokud něco bude silně ST tak to na core poběží lépe.

Zbytek jsou kecy, buď je pro vás důležitý výkon i v ST - volíte core. Nebo chcete jen MT, tak tady ryzen 1700 bude stále těžko hledat přemožitele.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seamore256 Co chces..testy dela Obrmajer...bud rad, ze aspon uz vzdal svuj Winrar 4.0...a dostal se aspon z posledni pricky nejtrapnejsi testovaci metodiky na celem webu ;)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
6. 10. 2017 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino ešte aspoň ten DocBox vypustiť :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino to protože intel a výrobce desek uvede hotový produkt a né jak AMD, které uvede poloprodukt DoDo doděl si doma a za nějaký čas teprve vydá nějakej BIOS. To je prostě chyba AMD a může si za to AMD samo. :wink:

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
6. 10. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @petrik_fm: sorry preklep - DosBox :roll:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: Ehm, jasně, Kabylake X, Skylake X, a Coffe Lake je opravdu dodělaný produkt :-) Čipsety na SKylake s odcházejícími USB byla také dodělaný produkt :-)

yume
yume
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @petrik_fm: Ja bych ho tam i nechal, ale chtelo by to ten "aktualni" (v zavorkach proto, ze nejnovejsi oficialni verze je stara tak 7 let).

Kdyz jsem u toho, tak u vypisu testovacich programu a her, by nebylo spatne uvest i jejich verze. Takhle je to jen nicnerikajici natahovani textu.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @jfb: :idea: mě nic neodešlo, není chyba mezi klávesnicí a židlí? 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: co ze mas presne za konfiguraci ;)

ty chyby se vetsinou projevuji ve specifickych pripadech a tykaji se dlouhodbe vsech platforem jak Intelu tak i AMD :) ze nejakemu Jardovi to pri klikani na webu funguje neznamena ze jeho stroj je 100% v poradku (ty bugy jsou taky velmi dobre zdokumentovane):) a stejne dobre by ti fungovalo i AMD bez DoDo...ale tak porad dokala mlet to co jsi kde prebral je asi tvym dobrym mravem ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: Tak jsi měl již opravenou revizi.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @blackbox: Tady v práci:

ID základní desky 63-0100-000001-00101111-051315-Chipset$0AAAA000_BIOS DATE: 09/07/15 13:29:13 VER: VA.40
Název základní desky MSI Z170A PC Mate (MS-7971)

Vlastnosti FSB
Typ sběrnice BCLK
Skutečný takt 100 MHz
Efektivní takt 100 MHz

Vlastnosti paměťové sběrnice
Typ sběrnice Dual DDR4 SDRAM
Šířka sběrnice 128 bit
Poměr DRAM:FSB 32:3
Skutečný takt 1067 MHz (DDR)
Efektivní takt 2133 MHz
Šířka pásma 34133 MB/s

Vlastnosti CPU
Typ CPU QuadCore Intel Core i5-6500, 3300 MHz (33 x 100)
Označení CPU Skylake-S
Stepping CPU R0
Instrukční sada x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, AVX, AVX2, FMA, AES
Předpokládaný takt 3200 MHz
Min / Max CPU násobič 8x / 32x
Vývojový vzorek Ne
L1 instrukční mezipaměť 32 KB per core
L1 datová mezipaměť 32 KB per core
L2 mezipaměť 256 KB per core (On-Die, ECC, Full-Speed)
L3 mezipaměť 6 MB (On-Die, ECC, Full-Speed)

Technické informace CPU
Typ pouzdra 1151 Contact FC-LGA
Velikost pouzdra 37.5 mm x 37.5 mm
Výrobní technologie 13MiM, 14 nm, CMOS, Cu, High-K + Metal Gate
Typický příkon 65 W

Výrobce CPU
Jméno firmy Intel Corporation

Multi CPU
ID základní desky A M I ALASKA
CPU #1 Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz, 3192 MHz
CPU #2 Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz, 3192 MHz
CPU #3 Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz, 3192 MHz
CPU #4 Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz, 3192 MHz

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: žádný vyjádření? :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: jenom mínuska? :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Cofee Lake si v klidu nechám zajít chuť, Ryzen chytá druhý dech.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute jak dlouho ještě budeš splácet tu gtx 1030Ti ?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Splácet budu maximálně tvým pozůstalým.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: tak na to ti nebude stačit ani tisíc tvých posmrtných životů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 10. 2017 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... otazky na autora:
- bolela hodne tahle veta? "To se poprvé po dlouhých letech změnilo, a Intel k tomu tak trochu dotlačilo AMD." (PS: tedy ta firma, ktera ma rocni rozpocet asi tolik, kolik maji zamestnanci Intelu na obedy, ze)
- kampak asi zabloudila i7 s hrneckem? Ze by na shw?

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velký kritik Obrových postojů Intel vs. AMD, v této recenzi to však podal poměrně objektivně.
i5 8600K vypadá zajímavě, škoda drahých desek. A uvidí se, jak to bude s dostupností. Nicméně, je to alespoň konkurence pro Ryzen, i když bohužel slepá ulička do budoucna...
Ale i tak se tohle Intelu povedlo. Nicméně, ruku na srdce, v článku je to podáno tak, že Intel vlastně věděl, že tohle přijde, takže jede podle plánu. S tím nesouhlasím. Podle mě Intel věděl, že Ryzen přijde, ale netušil jaký bude. Takže vzhledem k Z370 a dostupnosti to vidím tak, že se buď někdo v Intelu děsně zkouřil a nebo poměrně narychlo udělali, co mohli, aby měli konkurenci v mainstreamu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn tak Intel vedel ze bude dobry ale nevedel ze az tak a ruku v ruce s dobrou(spise mirne lepsi) cenovou politikou ho AMD nacapalo se stazenymi kalhotami :D

vzhledem k tomu ze ma Intel mnohem vetsi provozni naklady tak soucasna zmatecna situace je celkem logicka >> reakce proste musela prijit i kdyby cert na koze jezdil ...

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://pclab.pl/art75579.html

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad takhle půjdou taktovat i normální prodejní kousky.

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7300,- a 8 599,- je docela rozdíl.....bohužel

Reklama
Reklama