Zpět na článek

Diskuze: Fatty Pillow neudělal (v zásadě) nic špatného

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gogo258
gogo258
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I pro toto chování mám Adblock dokud budou rozhodovat co smím a nesmím vidět nebudou mít ze mne ani cent.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo258 Ako je to celkom prdel, niekto ukrad kreditku a Fatimu poslal s nej prachy nejakych cca 20 000Kč? a po niekolkich mesiacoch Fatimu vyrubali exekuciu za 33 333 333Kč :D To ako VTF :D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Precital som prvu stranku a je to pre mna ako keby moja babicka citala dokumentaciu k Windows API. Vobec neviem o akych "megakauzach nasierajucich cele zeme" sa to vravi, kto su ti uhroviti picusi, co sa tam spominaju a uz vobec nie, co za strasne videa to vlastne robili. A som nejak tak celkom rad, ze tomu tak je. ;-) Za mna - ak YouTube hned zajtra vypnu je mi to uplne jedno, to uz i ta blba Wikipedia by mi chybala viac.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kdo to jako jsou ti nezavisli tvurci? banda urvanych pubertaku, nuda. z youtubu maximalne nejakej ukradenej dokument z televize kdyz je fakt velka nuda, nebo navod na hru nebo nejakej kutilskej navod jinak je to uplne o nicem. Klidne at ty uhrovaty decka/ blbecky zabanujou vsechny.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Například David Pakman Show (vedle komentáře ke zpravodajství obsahuje originální obsah jako nejrůznější rozhovory nebo edukační videa).

Takoví tvůrci jsou skutečně permanentně v ohrožení a znamená to opravdový problém – na rozdíl od fekálního humoru a bulváru, kterým se tak rád zabývá Rybka.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svoboda slova je ze si kazdy to uhrovaty pako muze udelat vlastni web kde si muze placat co chce. To ze si Youtub urcuje vlastni pravidla pro to jak funguje neni v zadnem pripade omezeni svobody slova, ale naprosto regulerni pravo MAJITELE urcovat co se bude na jeho strankach dit.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody No a co když se jako majitel hospody rozhodnu že cikánům(ženám, nekuřákům) nenalejvám. Rozhod sem se jim neposkytnou službu a jestli se jim to nelíbí, můžou si založit vlastní hospodu. Je to dle tebe takto v pořádku?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Jako jo, lze s tím souhlasit, ale prostě mě krvácí srdce když máme dneska tu svobodu slova a demokracii a setkávám se s BANy a mazáním příspěvků.
Problém je když Váš web přeroste do něčeho obrovského, co už dokáže měnit politiku. Pokud to mění politiku k dobrému pro stranu a ovce jsou poslušné, tak si nahrávejte co chcete, ale jakmile se začne prostřednictvím youtube šířit videa z jednání Evropské Unie kde je řečena nějaká protiunijní myšlenka okamžitě je potřeba utáhnout šrouby, protože se strana bojí, že by ovečky procitly a svrhli EuroUhnijní vládu. A to se nesmí stát. Stačí když na facebooku začnete sdílet videa proti Merklové nebo Shultzovi. Do týdne po Vás budou chtít občanku a budou Váš profil na facebooku sledovat jak prase a budou chtít o Vás všechno vědět, kam jste chodili na školu jinak BAN, jaké máte telefoní číslo jinak BAN, apod...

scobra
scobra
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 01:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha To tě jen facebooku nahlašují tvoji vlastní fanoušci ;-)

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Pane jo..tolik nenávisti vůči něčemu mladému a jinému, než co schvaluji já. Také nesleduji filmy pro pamětníky a nemyslím si, že jsou ve skutečnosti tak skvělé a kvalitně natočené, ale nikdy bych neurážel jejich diváky (tím nesrovnávám Fattyho s čímkoliv a ani ho nehodlám ŕádit mezi tvůrce kvalitního obsahu :-D ).

Pokud na internetu(...) vyroste masmedium na základě miliardové komunity, tak není v pořádku náhle omezovat tvůrce obsahu pouze na malou skupinku vyvolených, i kdybych byl stokrát majitelem, zavání to totiž manipulací, ohýbáním veřejného mínění. Také nesouhlasím, aby Zeman ty své sprostoty směl vysílat v televizi, ale bohužel... komunitní a informaćní media maji vyjimečné postavení..a to i ty soukromé.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble to neni nenavist, to je jen pohrdani hlouposti :)

Pokud se nekomu pristup Youtubu nelibi, muze jit jinam. Youtub si muze delat absolutne co chce. Kdyz se rozhodne ze smaze vsechna videa obsahujici cervenou barvu, tak je smaze.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Az nato, ze manipulovat verejnym mienenim za vlastne peniaze je tvoje plne pravo. Robi to kazda reklama co visi na nejakom billboarde. ;-)

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @goodbody: Já naopak postup Youtube vítám, protože to znamená, že se Youtube začal zajímat o kvalitu obsahu.

Samozřejmě Youtubeři byli zvyklí, že pokud cokoli nahodí na Youtube a dosáhnou nějaké sledovanosti, tak za to budou peníze. Najednou je ale dohnala realitu trhu ve smyslu nabídka versus poptávka. Prostě zjistili, že peníze dostanou pouze tehdy, kdy bude obsah vyhovovat zadavatelům reklamy, když se nebudou stydět za to, že u toho jejich reklama je. A tady najednou u řady Youtuberů nastává problém. Ti, co mají svoji živnost postavenou pouze na tom, že ze sebe během pár minut vyhodí kupu sprostých slov, tak mají najednou smůlu. Za jejich obsah najednou nikdo platit nechce. A na to já prostě nevidím nic špatného. Nemůžete přijít s něčím, co nikdo nechce a domáhat se za to peněz. Tak to v tržním prostředí nefunguje.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 7. 2018 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @goodbody: nemoze. Davam zapravdu divnemu chlapikovi vo videu.. ak pred 5 rokmi boli pravidla, ze mozes ist na cervenu ak mas topanky 8ky a viac, tak ti dnes nemozu dat pokutu, ze si pred 5 rokmi presiel na cervenu a mas topanky 9!

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @goodbody: Tak to opravdu sedí o pohrdání hloupostí, vzhledem k tomu projevu :lol:

Jinak gratuluji, díky názoru, že si tady může kdokoliv,cokoliv a kdykoliv dělat, i přestoźe získal vyjimečný vliv ve společnosti, to tady vypadá, jak to vypadá.

Asi si dám na snídani koblihu.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: ..a pleteš se, já jako majitel nemůžu z principu manipulovat míněním uživatelů mé informační služby... proto např musím poskytnout prostor všem kandidátům v období voleb, kteří o to požádají/zaplatí si to.

Proto je tak velmi problematické v každé civilizované společnosti, když nějaký politik vlastní mediální dům.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: Reklamy maji striktně vymezené místo v informačním světě a musí být jasně označeny.

scobra
scobra
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @potooczech: Jenže Youtube právě neodstraňuje ze sporných videí monetizaci. Youtube tlačí na autory, aby je úplně smazali.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Zrůdička reklama se schová kamkoli a proti regulaci bude většinou napřed. Řešení vidím jediné, pěstovat nějaké ponětí o etice.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Lenze YouTube nema status "informacneho media". Je to sukromna sluzba na zdielanie videi, nic viac. ;-) To by nikto nemohol ani len zmazat niekoho komentar na vlastnom webe. Co je prave to, co YouTube je, ziadne "informacne medium", to je len vlhky sen tych uhracov. ;-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Tak to urcite. :-D Inak zrovna v tomto smere je YouTube coby kanal Googla oznaceny celkom dobre. ;-) Urcite lepsie nez take BMW, len nahodou auto Jamesa Bonda, ci rovno pochvalne video nan na tom samom YouTube od nejakeho uhroviteho tinejdzra, co mu ho zapozicali a ma pravo na "slobodu slova", cert ser nato, ze na kanali co mu nepatri ani s nim nema ziadnu pracovnu zmluvu, aby sa "nemanipulovalo s verejnym mienenim". :-D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Se podívej na 99% zdejší novinkové rubriky, zamysli se.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 7. 2018 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: No, tak si to vemte takhle. Budete chtít podnikat, dostanete od banky úvěr. Banka si to v polovině splátek rozmyslí a bude chtít zvednout splátky na dvojnásobek. A pošle vás do exekuce, protože na to nebudete mít. A tím vás zlikviduje.
Bude to taky v cajku, protože je to soukromá firma, které nemá nikdo co diktovat, jak se má chovat?

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: Jak moc musí být člověk hloupý a omezený, aby si myslel, že hry hrají jenom "uhráči" bydlící u maminky a že na Youtube nevydělává nikdo jiný, než oni? ...pověz mi o tom :wink:

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: Tato videa jsou označena na Youtube jako obsahující komerční produkt nebo spoluprácí, minimálně v popisku..a to zrovna na popud Youtube. Systém není dokonalý, ale zároveň existují případy, kdy za neoznačenou nabídku padlo zpeněžení kanálu. Šedesátimilionový PewDiePie by mohl vyprávět. :wink:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Adam Vágner: Nebude, pretoze s bankou som uzavrel zmluvu, ktoru tymto porusili. Ak maju uhraci dojem, ze YouTube porusil nejaku zmluvu s nimi uzavretu, mozu ho zazalovat a urcite to vyhraju. ;-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: I keby tam zarabal sam Einstein je to jedno. YouTube voci nim nema ziadne zavazky ani povinnosti. Ak sa im to nepaci, mozu svoje kraviny uploadovat inde, YouTube sa o ne neprosilo ani mu za to nic nezaplatili. ;-)

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 7. 2018 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: vyhras velky prd. V drvivej vacsine bank mas fixaciu urokovej sadzby na x rokov a urok sa podla x meni (cim vacsie x, tym vacsi urok) Takze principialne banka ti moze kludne po 50% splatenych splatok povedat, ze od zajtra platis 2x tolko.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: Bohužel je to tak. jednou jsem počítal kdy mi končí úvěr ze stavebního spoření. Měl mi končit 2020 ale mě to vycházelo na 2035 tak si říkám kde je chyba. Jasně u mě, platím měsíčně málo a oni to ví. Tak jsem prošel celou smlouvu a nic, pak jsem přešel celé obchodní podmínky a v jedné větičce se to píše. Pokud na konci spoření nebude částka rovne nule ( myslí se tím, že když nebude našetřená částka = dlužné částce ), tak banka může požadovat okamžité zaplacení do 30 dnů a nebo muže běžet dál stávající výše plateb do úplného zaplacení půjčky.
Takže takhle je to s těma super úvěrama. Vy nemáte právo na nic a banka má právo na všechno.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @CNN: Youtube samozřejmě uzavírá partnerskou smlouvu, stejně jako Twitch... naprosto regulérní smlouva, jako v případě té banky. A i ti "trapní" youtubeři svou činnost jedou jako OSVČ.

Ale chápu, nevědomost, neporozumění, v mnoha případech závist, může vyvolat hodně nenávisti.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 7. 2018 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Tiez uzatvaram EULA s kazdou blbostou, co si kupim. Patrnne maju na jej zaklade pravo na ochranu osobnych udajov a ine "veleuzitocne" veci, ale urcite nie na zarucene visenie svojich kravin na webe, pripadne podmienky odmenovania. Ostatne v podstate nic ti negarantuje ani Steam na veci, ktore si si fakt kupil. ;-)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Jenze tenhle strasne jednoduchy fakt spousta lidi vubec nechape.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Neboj chapeme ale taky musime resit co je spravne a u takto vlivnych platforem resit jisty kodex chovani a spolecenskou zodpovednost .... ostatne si hraji na otevrenou platformu svobodneho vyjadrovani a kdyz v podstate neskodny obsah "banuji" a na druhou stranu tam ponechavaji obsah ktery hrube porusuje jejich vlastni pravidla jen kvuli zisku neni uplne koser .....

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 02:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: No prave ze ocividne nechapete, proto resite věci, které z toho vyplyvaji. Je to JEJICH, ONI stanovuji PRAVIDLA. Nelibi? Nikdo Vas nenuti tam publikovat. Publikujte u sebe, tam budete mit SVOJE pravidla. Velmi jednoduche, presto to nechapete (a velmi komicky si to ani nedokážete priznat, coz je dost skoda).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: Když se nad tím zamyslíš, tak je to ale problém tvůrců, to oni musí být dostatečně nápadití a vyvinout patřičný tlak, protest - jen oni určí směřování té platformy.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
8. 7. 2018 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Mysel_1: Vsak my ti tvou pravdu nebereme asi nemas rad kdyz ma nekdo jiny nazor ?
Tva analogie by se dala vylozit i trochu jinak...
Mam zbran stanovuji pravidla nelibi? Tak bez jinam nikdo te nenuti zde zit nebo se mi podrizovat protoze mam zbran a sva pravidla ! ....velmi jednoduche ze a presto to nechapete je jen tenka hranice mezi tim co je a neni v dany okamzik spravne ;) YT je svym zpusobem zbran ze ji spise z donuceni smeruji urcitym smerem je sakra nebezpecne ...(do doby nez se do YT zacali vrtat jednotlive mocnosti tak cenzura byla opravdu ve vetsine pripadu smysluplna v ramci pravidel...) btw nejaky sasek fatty mne opravdu nezajima ...vadi mi prepisovani wiki ci tlak na zpravodajske zdroje informaci vc. tlaku na soukrome spolecnosti aby cenzurovali nad ramec jisty druh informaci ktery se nehodi do kramu ....coz se netyka jen YT

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Tvůrci se musí vzájemně přesvědčit a shodnout na ceně svobody projevu. My ostatní z toho pak můžeme o obecném stavu věci lecco odvozovat - bude to zajímavé.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Myslíš že směřování EU je v moci tvůrců youtuberů?

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: No nesmyslnym prikladem jste to fakt vylepsil. Ze mate jiny nazor je fajn, byt ho povazuju za nespravny. Ale vtipne je, jak se to branite priznat. I hezky nesmyslny priklad vytahnete, ale vysvetleni zadne nepodate, argumenty chybi.. :o)
Pochopte uz, ze pravidla YT (a ja je klidne muzu stokrat povazovat za nespravna) nemaji s cenzurou nic spolecneho. Ze YT neni zadna zbran, ale soukromy web. A co si tam nastavi, to tam maji. A Vy muzete pindat, ja bych mohl pindat, ale to je tak vsechno. A uplne nejhorsi je, kdyz se treba YT bude do jejich webu montovat nejaky ouredni debil, v krajnim pripade z eurosajuzu, po cemz tady spousta pomatencu taky vola.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: Se tady z alt-right ještě pěkně poděláme. Žasnu, že si lidi neuvědomují jaký dopad to může mít na bublání a případný vznik hoaxů typu Protokolů sionských mudrců - funguje to totiž přesně opačně, než se domnívají, je to nahrávka na smeč. Nějaký Trump je ještě naprosté ořezávátko proti tomu, na co se tímto způsobem zadělává.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Crha: Je to medium kde se dani sirit informace i dezinformace ...takze ano YT je pomerne mocny nastroj jak hybat verejnym minenim ...i ten FATTY ma plno zarytych followeru kteri jeho "uhel" pohledu na svet(at je jakykoliv) siri dal protoze mu fanaticky veri

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Kdyz jsou veskere svobodne projevy potlaceny protoze nemaji ten prozapadni uhel pohledu ac mohou byt sebepravdivejsi s vysokoi urovni projevu tak tu mame sakra problem kdyz nejmasivnejsi informacni kanaly maji pod kontrolou tak sebeduvtipnejsi youtuber tezko neco zmuze kdyz se nedostane ke slovu aby oslovil masy ...informace se dostanou pouze k okrajove skupine lidi ktera bude dehonestovana dezinformovanou vetsinou ...coz je pomerne casty jev i v soucasnosti...eurohujeri to maji dobre podchycene nechavame si vymyvat mozky a jeste za nase dane ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Crha: Nešťastná formulace, ale kdo jiný bude mít takový vliv na příští dvě generace? Týká se to lidí jako sqating slav včetně.

roob
roob
Level 36 Level 36
9. 7. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Mysel_1: cenzura je, ked si na tricko napises "nemam rad eu" a nepustia ta do parku, lebo v nasom parku s takym trickom chodit nebudes! Pointa clanku/videa je v tom, ze pred 3 rokmi ho s tym trickom pustili, nebol problem a teraz mu dali pokutu, ze vtedy mal to tricko.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: A tenhle znáte?

Nevím, co je černý humor, znám jenom bílý :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: No, musíš to brát jak to je, pravděpodobně nekonečně namáhavý proces.

S masovým oslovováním dávej velký pozor, masově oslovuje široce rozkročený Babiš, ANO váš hlas skončí v bezpáteřním kanále.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Ehm ktery kanal neni bezpaterni ?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: :D :D :D Musíš to brát trošku s nadhledem :D :D :D Holínky a tak, víš co...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Tak jsem trochu podrazdeny o moc se tu perou ochlastove zlodejove a hulvati ukazuji prstem jeden na druheho a lidi hykaji tak jak oni piskaji;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: Jsem konzervativní docela dost, věřím, že hodnoty je třeba tříbit. Vyhánění čerta ďáblem imho nefunguje, poslední pár volebních období to dokládá fakt bolestivě.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 7. 2018 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Me spis udivuje ze par ublizenych politiku kteri chteji moc a penize pro sve kamaradicky dokazi blokovat efektivni chod statu tak dlouho a jeste se chovaji jak male nevychovane deti ...asi jim je jedno ze to zpusobuje multimiliardove ztraty...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: Já si myslím, že je to prubířským kamenem pro všechny z nich a nejvíc je to vidět právě na vítězi. Hrozím se toho jak tohle skončí. Kdo bude příštím široce rozkročeným spasitelem?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Mnohem více je mi trnem v oku postoj, "já jsem strana", stůj co stůj - tady taky vidíš o co komu jde (naše blaho to není).

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Totalita

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Crha: Pro mě je jeho osoba jen těžko stravitelná. Vždyt otevřeně zastává autoritativní vládu (firma, vlastník) a opakovaně se vyznal, že presumce neviny je pro něj prázdný pojem, pokud se mu zrovna nehodí. Páteř má vykostěnou, jeho loď opouštějí lidé, kteří ji tvořili.
Teď žijeme v době poměrně blažené, ale představ si, že by nastoupila opravdu hluboká ekonomická krize, jak by regovali ochmelkové z pivnic u uren?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Xcute: Nedělám si iluze, že politika je ze své podstaty špína, která nemá dno, ale k smrti mě děsí lidé, kteří usoudí, že to má instantní řešení.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nastesti moje generace na takove veci nekouka. :D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze se autor clanku myli v tom, ze problem zpusobuje Youtube. Ja si myslim, ze problem vytvari jeho nadrizena organizace Google. Proste Google do toho zamestnancum Youtube keca a oni jako podrizeni s tim nemohou nic delat.

Mam totiz podobny problem ale ne s Youtube ale s Google Play:

Ja jsem zvyknuty si na Google Play kupovat aplikace. Treba se leckdo podii, proc jsem si koupil prehravac hudby, kdyz jich je spousta zadarmo. Ale proste mi tan prehravac prisel zajimavy a v placene verzi mel funkce navic, tak jsem si rekl, ze vyvojare podporim a koupil jsem si to. Tolik jen k vysvetleni, ze mi proste koupe aplikaci nevadi.

Jenze s tim je konec, Google me zablokoval a kdyz si chci neco koupit, tak na me vyskoci hlaska o zablokovani platebniho uctu a mam smulu. Trvalo mi znacnou dobu nez se mi podarilo Google vubec kontaktovat, nakonec priznali, ze je to chyba u nich, ale trva to od brezna a dneska mame cervenec a oni s tim nic neudelali a neudelaji ani pres me urgence a ja uz si na Androidu zadnou aplikaci nekoupim.

Jako v podstate mi setri penize. :) Nicmene je to pro me problem a rikam si logicky co prijde priste? Vznikne u Google chyba a zablokuji mi gmail? Radeji jsem teda zacal presmerovavat emaily na outlook.com.
Stejne tak je to problem pro tvurce obsahu, protoze treba sportovni aplikaci Runtastic bych si taky chtel koupit, ale nemuzu. Takze i ti vyvojari prichazeji o penize kvuli tomu, ze Google narostl do takove podoby, ze nezvlada komunikovat s tvurci ani s uzivateli svych sluzeb a nezvladaji opravovat chyby ve svych softwarovych sluzbach.

Google proste dnes uz je jen pouha marketingova firma zijici z minulosti, cim driv to pochopi jini a chopi se prilezitosti a vytvori konkurencni sluzby, tim bude lepe. :!:

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Nevím, jestli i ten Google je přímo viníkem..problém bude v tlaku inzerentů, kteří tlačí na to, aby Youtube byla obecně family-friendly platforma a vše ostatní bylo tvrdě smazáno, zakázáno a potrestáno, takový katolický portál schválené pravdy. A jelikoź Google tu moc má a nikdo se mu nepostaví, tak ...

A naprosto identická věc se odehrává na Twitchi..stačí se podívat na zakázaná slova a na jejich transgender, pansexual aspol ikonky..jen aby náhodou neurazili jedno z padesátí různých lidských pohlaví.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Problem bude EU/USA a jednotlive staty ktere na google tlaci par sporu uz probehlo zakonodarci se taky cinni a oni se jen prizpusobuji nove dobe neomezenych svobod v demokratickych zrizenich ;) uz jim to volnomyslenlarstvi a neutralita prochazelo dost dlouho !! A to tu proste nestrpime aby mel nekdo neomezenou moznost sirit pravdu ktera se nam nehodi do kramu....

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud Rybka mluví o tom, jaká je blbost dostávat striky za něco z minulosti a přirovnává to k tomu, že byste dostali dnes pokutu za kouření v minulosti v restauraci, tak mele z cesty. Člověk si nahrává na platformu svá videa a musí se vždy řídit současným nařízením. Je to tedy stejné, jako byste se nastěhovali do podnájmu i se zvířaty a pak se majitel bytu rozhodl, že zvířata v podnájmu nechce. Tak to neznamená, že jste si je tam nastěhovali už před zákazem a je to tak tedy v pohodě. Prostě buď zvířata zmizí, nebo se podnájemník vyhodí.

Fakt mě baví, jak si každý myslí, že internet je svobodné médium a žbrblá do práce majitelům platforem. YouTube si může dělat naprosto co chce. Pokud se to někomu nelíbí, ať z tama vypadne a třeba si založí podobnou službu. A pokud se YouTube rozhodl, že chce nastavovat jakousi laťku na obsah a pokud to někdo bude porušovat, nechce ho tam, je to jen a jen jeho věc.

Internet je svobodné médium na to, že si tam každý může založit své stránky a na nich se vyblbnout. Ne že si každý přijde na jakékoli stránky a tam si bude dělat co chce. Bože... :roll:

Zadrak
Zadrak
Level 1 Level 1
11. 7. 2018 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Nechci se vás dotknout, ale tady jste totálně přestřelil... majitel (pronajímatel) podle nového občanského zákoníku nesmí zakazovat nájemci chovat zvíře... šlo by dle zákona o diskriminaci nájemníka... zákaz zvířete je možný pouze v zákonem uvedených případech!
PS: jen pro info já žádné zvíře nemám a i kdyby bydlím ve vlastním... ;)

RedC22
RedC22
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 01:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Ad 3. odstavec: V principu souhlas.

Ad 2. odstavec: Nejsem fanda vměšování státu do činnosti soukromého subjektu. Na druhou stranu firmy jako Facebook nebo Google opravdu mají velkou moc, kterou nebudou váhat zneužít, pokud si budou myslet, že jim to přinese nějaký zisk. Nevím, jaké je správné řešení.

Ad 1. odstavec: Tak tohle je nepochopení psaného textu nebo čistá demagogie. Pokud použuji načrtnutý příměr, tak to, co dělá YT je ekvivalentní tomu, že by podnájemníky vyhodil i přesto, že se zvířat už zbavili.

Fakt je škoda, že vytvořit konkurenci YT je po technický stránce gigantický problém. Už jsem si všimnul, že cenzurují gun channely ale fakt mě přakvapuje, že má problém i takový mainstream, jako je tenhle fatty šašek. Mám pocit, že pokud bude YT v tomhle PC a SJW boji pokračovat, tak i přes svou velikost prostě skončí, protože prostě nebude mít žádný zajímavý obsah.

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedC22 Ad 1. odstavec:
Pokud ti končí smlouva (nebo třeba ani žádnou dlouhodobou nemáš), tak ti majitel může dát výpověď i když už tam zvířata nemáš, nebo nedělšá vůbec nic špatného.

Ač nejsem odborník na youtube Eulu, předpokládám, že se v ní youtube nikde nezavazuje k tomu, že videa bude mít na stránkách po nějakou určitou dobu, ne?

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 7. 2018 04:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedC22 Spravne riesenie je rozdelit take firmy, od toho mame antimonopolne zakony. Potom mozu ohrdli YouTubaci lahsie prejst inam - ak ich tam prijmu. Ale ziadat z ich strany nieco po YouTube nemaju pravo ani nahodou. Maju pravo si zalozit kanal vlastny. Ostatne... ked su teda oni "ti hlavni, co robia obsah", preco to bez toho YouTube nejde? ;-) Jednoducho preto, ze ich konzumenti v skutocnosti na ich konkretny obsah kaslu a nepojdu za nimi na nejaky obskurnejsi kanal, ale si pozru hned prveho plagiatora na YouTube v poradi, ktory robi obsah uplne rovnakej pseudokvality. ;-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 7. 2018 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedC22 @CNN: Co je spravnejsi rozstristovat uspesne projekty nebo nezneuzivat monopolniho postaveni

tady spis vidim strach z moznych trestu od nadrizenych autorit vzhledem k tomu ze u soudu jsou kazdou chvili prizpusobuji se natlaku - navic kontrolovat jednu sluzbu je snazsi nez tisice drobnych takze soucasny stav nekomu silne vyhovuje obdobna situace panuje mezi ruznymi ulozisti male si porusuji zakony uplne v pohode a odnaseji to jen ty nejznamejsi)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 7. 2018 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Fajn. Čili youtube má právo... a uživatelé můžou s každou změnou pravidel zhlédnout zpětně svých 1200 půlhodinových videí, jestli se v některém z nich nějak neprovinili proti novým pravidlům?
Jak to může jeden youtuber zkontrolovat? Na měsíc si vzít neplacenou dovolenou a sjíždět to jedno po druhém a doufat, že to někdo neodreportuje, dokud nedojede na konec? Nebo by prostě s každou změnou pravidel měli všichni preventivně stáhnout všechna videa a znovu pouštět ven jen to, co už zkontrolovali?
A když jedno přehlédnou (anebo netuší, že by něco mohl být problém, protože ta pravidla jsou velmi vágní), dostanou rovnou důtku, když přehlédnou druhé, tak důtku s výstrahou a když přehlédnou tři, tak je zabanují a zmaří veškeré jejich několikaleté investice i vložený čas?
Nebylo by spíš v takovém případě korektní stará videa, která neodpovídají novým pravidlům, prostě stáhnout, jakmile někdo nějaký problém objeví? (když pominu fakt, že i tím přichází jejich autor o náklady do toho díla vložené, i když se v době tvorby ničím neprovinil).

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 7. 2018 04:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ja skor nechapem, co je tak tazke pochopit, ze Google moze zajtra vsetky svoje serveri zosrotovat a viac sa na jeho sluzby neprihlasite. Pravne by ho mohol napadnut jedine niekto, komu sa k niecomu (poskytovanie danej sluzby) naozaj zmluvne zaviazal. Ak nie, je to to iste, ako ked niekomu poziciate auto a potom si ho jedneho dna proste zoberiete naspat. Ze on ho predsa "potrebuje", pac v nom vozi chore babicky a je teda pre svet hrozne uzitocny vas nemusi ani v najmensom zaujimat. ;-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 7. 2018 04:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Nijak. Je to sluzba zadara a bez zaruk, pouzivate ju dobrovolne a "na vlastne nebezpecenstvo" alebo tiez... "as is" jak sa tomu pravne hovori.;-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 7. 2018 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @CNN: I ta zapujcka je forma smluvniho vztahu takhle jednoduche to neni a dotycny by pri nedodrzeni ustni dohody porusil zakon ...btw i google ma smluvni vztahy takze bez sankci nemuze skoncit ze dne na den ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 7. 2018 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Co je presne to, co pisem hore. ;-) Zaiste ma, ale nie s tymi uhracmi. Ak uhraci nechceli, aby si s nimi robil, co chce, mali si to zmluvnym vztahom poistit. Lenze to nemohli, pretoze by ich Google rychlo poslal vieme kam. ;-) Co ovsem vedeli hned odzaciatku, ale aj tak tam sli. Tak, co dnes placu? ;-) Sorry, ale toto je ten typicky pohlad vohnouta, co ma nejak pocit, ze po dostatocne dlhom kupovani piva v hospode ju moze zacat znarodnovat, pretoze mu vlastne tak nejak - narozdiel od skutocneho majitela, co tam predsa ani len neplachol - patri. Tvori totiz jej "obsah". :-P

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @CNN: Jde o to jestli si Google uvědomí svou úlohu ve společnosti (ideje osvícenství), nebo jestli se bude chovat jako monopolní autoritář. Moc nadnárodního korporátu může být prospěšná, jakkoli znepokojivá, přepisující některé pořádky (geopolitické) - viz postoj Apple k regulaci šifrování. Já bych se naděje, že to mohou pochopit úplně nevzdával.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: Jakmile totiž do cenzurní autoritářské hry naplno vstoupí AI, tak problém fake news nabyde jak královský lívanec.

squad_leader
squad_leader
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Operační systém: Windows
6. 7. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega To jste nadhodil velmi zajímavou a trefnou úvahu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 7. 2018 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega YT/Google si nemuze delat co chce to zaprve to je hodne velky omyl zde diskutujicich ale zpet k tvemu prispevku i kdyby tedy mohl polozme si otazku je to tak spravne ? Pouziji otrepanou hlasku s velkou moci prichazi velka odpovednost ... vsude okolo vidime zneuzivani monopolu a uzavirani kartelu taky nam to nepripada spravne a je to dokonce osetrene zakony tak proc nam pripada normalni kdyz se tak fakticky chova firma v podstate z medialniho prostoru a jeste to obhajujeme ze si muze delat co chce to je sice fakt ale smi a znovu se ptam je to tak spravne ?

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Nauč se interpunkci, nedá se to pomalu číst. Kartel je v zákoně z jistých důvodů (vygoogli si to). YouTube se ale nechová jako kartel, ani nezneužívá své postavení monopolu. Jen nastavuje pravidla pro své členy a ty nejsou v rozporu se zákonem. Naopak, snaží se, aby jejich prostředí bylo legální, nebylo rasistické, nekradl se duševní obsah jiných a spoustu dalšího. Jak to dělají je jen a jen jejich věc, protože jsou soukromý subjekt. Jinak se vrať do komunismu, když se Ti to nelíbí...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 7. 2018 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Vincent Vega: Omlouvam se na mobilu je to krajne nepohodlné a pak je to jak od dobytka ;) (taky mam problem kdyz to ctu sam po odstranujei nezavadny obsah = nemistna cenzura n znamky totalitniho rezimu kdyz uz zminujes komunizmus ;)
Naopak ponechavaji zavadny obsah ktery je v rozporu s jejich vlastnimi pravidly protoze neni tlak od jednotlivcu ani od jinych "autorit" kterym je i nezavadny material trnem v oku

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Takže když Facebook v ČR začne propagovat KSČM a stránky ostatním stranám smaže, je to v pohodě?

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
6. 7. 2018 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble A co je špatného nad tím, když nadnárodní soukromý subjekt propaguje věc, pro kterou se rozhodne a ostatním propagaci nedovolí? Ve vašich hlavách to funguje tak, že pokud je soukromý subjekt moc velký, musí poslouchat plebs a musí být pro všechny, kteří si tam můžou dělat cokoli?

Rovnost musí propagovat a podporovat stát. Naopak soukromý subjekt si může v rámci zákona dělat co chce a lidi mají zase možnost služby subjektu využívat, nebo naopak ne, protože se jim nelíbí, co subjekt dělá a jak.

Je zajímavé, že asi nesnášíš komunismus, ale jako komunista se chceš chovat, když chceš rozkazovat a nařizovat soukromým firmám co smí a nesmí.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Vincent Vega: A jedna taková perlička na dobrou noc a zamyšlení...
Je docela smutné, že tady vůbec musíme debatovat nad tím, jak extrémně je nebezpečné, když jedna instituce dostane neomezenou moc rozhodovat o tom, jakou "pravdu" bude šířit mezi plebs a to v den, kdy si připomínáme upáleni mistra Jana Husa.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Vincent Vega: To je právě pouze to tvé zvláštní vnímání, že chceš regulovat pomocí restrikcí, zákazů a nařízení státu. Já naopak navrhuji, ať nebanují nikoho a majitel nezasahuje do obsahu (samozřejmě v rámci jistých hranic jako prodej zbraní, drog apod) - Tak jak tomu bylo od počátku YT a byl to důvod, proč YT získal stamiliony uzivatelů.

Na jedne strané můžou lidé volit všichni, klidně i lháře, podvodníky a alkoholiky, ale na druhé straně se nesmí na youtube říct slovo faggot, jinak šmitec, smazání kanálu..

Komunisté? Dejte jim prostor, ať divácká komunita rozhodne co s nima. Tlouštík, který mluví sprostě? Ať ukáže, jak se dokaže uživit, když nebude mít inzerenty na svých videích, ale dejte mu prostor.. proč je mazat, zakazovat a riskovat, že se tak dostanu do role nezvaného soudce?

Prosím, který státní subjekt na této planetě má stejný sociální dosah, jako Facebook? :wink: A miliardový Facebook bude regulovat kdo? Rada starších? Politici, kteří myslí jen na období max čtyři roky? Merkelová? Papež? Kdo určí, co ještě může Facebook smazat, co je jeho právo soukromníka a co je svévolná snaha někoho poškodit? Protože víra v hranici států na sociálních sítích je pouze známkou nevzdělanosti. A ne, Facebook reálnou konkurenci dnes nemá.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Tvůj problém vnímání světa je, že když podle tebe zřídí soukromá firma službu zdarma (YouTube a nahrávání videí či Facebook a zakládání profilů a psaní komentářů), tak nemá mít žádné právo na určení si podmínek užívání a můžeš se tam chovat jak chceš. V tom případě ti to nevysvětlím, promiň.

telsamat
telsamat
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak místo na fattyho se alespoň budou děcka více koukat na xvideos. :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 7. 2018 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@telsamat Nekde probehl clanek ze svobodomyslenkari se stehuji na porn hub ..

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápem čo sa tu filozofuje o slobode slova. Slušný človek nebude hajlovať a nebude sa rehotať na propagačných videách ISIS. A je pri tom úplne jedno, či je to v rozpore s pravidlami Youtube.

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XeZ Hlavně cenzura a omezování svobody slova se týká toho, když někdo omezuje to, co můžeš ty říkat nebo se svým majetkem dělat. Ne když si o tom rozhoduješ sám :-D Vzhledem k tomu, že tady Youtube rozhoduje o tom, co chce mít na Youtube, tak to žádná cenzura ani omezení není. Cenzura a omezení svobody by to bylo, když by jim to nařídil někdo jiný (třeba úředníci z Bruselu)

Pro ty co to stále nechápou:
Pokud si budu na svoje auto chtít napsat "nemám rád EU" a někdo mi to zakáže, je to cenzura.
Pokud si to tam ale chtít napsat nebudu, protože to na tom autě nechci, není to cenzura.
A pokud mi to na moje auto někdo načmárá a já si to auto umeju, taky to není cenzura ani omezování svobody slova vandala.

S Youtube je to stejné. Mají své soukromé stránky a pokud si z nich sami nějaký obsah smažou, protože ho tam nechtějí, není to cenzura ani omezování svobdy slova. Až jim bude někdo říkat, že ten obsah smazat musí, nebo že ho mazat nesmějí, tak to bude špatně.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel A co když si nápis na auto nebudu moci dát ze strachu, že se stanu společensky nepřijatelným?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel :lol: :lol: :lol: A ty si myslíš že si youtube zpřísnilo pravidla jen tak? Že tady mark Zuckberk před Evropskou komísí brečel jen tak? Že facebook požaduje po každým kdo sdílí protiunijní videa občanku jen tak? Že google špehuje mobily jen tak? Pro reklamu?

Jsi naprosto vymazaná a vygumovaná osoba. Viz toho borca co zatkli že chtěl udělat ricinovou bilogickou bombu. Věděli úplně všechno, každej hovor měli nahranej do posledního písmenka. Věděli kolik čeho kdy a kam si objednává. A ty mi tady budeš vykládat, že to je jen tak kvůli reklamě?
Jasně, že všechno je na objednávku tajných služeb a tajných společenství. A soroš je jen mediální bublinka, ti co tahají za nitky jsou daleko větší a neviditelnější než nějakej posranej děděk nad hrobem.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Xcute: Pochop, že cenzura nemusí být institucializovaná, aby tě stála např. pracovní příležitosti.
Problém Google a Youtube je, že si neuvědomují vlastní velikost a s ní související dopad, konsekvence.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Crha: Bych řekl, že prostě přeceňuješ lidi. Ja to stejné jako v případě terorismu. Celou věc prohráváme, protože nedokážeme dohlédnout za špičku vlastního nosu. Někdo v tom vidí příležitost uchopit moc, ale k čemu to dále povede? Že od téhle otázky uteče, nemusí znamenat zlý úmysl, ale neznalost.

Šrouby si sami ochotně přitáhneme.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Xcute: To, co vznikne v bažině odsunuté na okraj, se ti nakonec nebude líbit - na má slova si vzpomeneš.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Xcute: Totálně prohráváme souboj o vlastní budoucnost, a kořenem problému je imho nevzdělanost, absence specifické výchovy (praktické experimenty např. cenzury ve škole).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Xcute: Jinými slovy, bays to pochopil, situace na kterou takto zaděláváš nesvědčí podnikání :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel @Xcute: Nechci říct, že dokonale poznám řešení, taky tomu čelím s bezradností.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blbečka, který byl nejspíš impulsem k tomuto článku a vůbec 99,9 českých Youtuberů, nemusím, ale tenhle článek něco jako časová kapsle 2 roky (a možná ještě déle) zpět.
YouTube = chaos a nejistota pro tvůrce, my víme. Jiní, mnohem lépe informování na toto téma vytvořili nemálo článků, diskuzí a dalšího obsahu.

filip800
filip800
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den.

Víte někdo konkrétní řešení při pochopení zadaného problému a bez poškozeni souboru ?

Děkuji.

USB Flash disk 8GB.
Zapojen do stolních PC s windows vista, windows 7,8.1 - bez problémů.

Zapojen do PC, s w10 - nutno formátovat, formátování nelze dokončit.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@filip800 já myslím že problém je w10

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 7. 2018 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@filip800 tyhle veci me totalne mijeji, jelikoz 99% obsahu je shit, bez jakekoliv zajimave informace.

Milos97
Milos97
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rad bych upozornil na chybu clanku a to, ze to nejsou bratri Loganove, ale Paulove. Logan (je jmeno) Paul (je prijimeni) a jeho bratr se jmenu Jake Paul, takze...

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Youtube je čistě soukromá platforma. Pokud na ní chce někdo postovat svoje videa a případně na nich vydělávat, tak se prostě musí řídit pravidly provozovatele. Pokud se jimi řídit nechce, může jít na jiné médium, nikdo jej nenutí používat Youtube.

Pokud má Youtube problém se zadavateli reklamy, tak je logické, že upravuje pravidla, aby jim vyhověl. Zadavatel reklamy prostě zjistil, že nechce mít svou značku u urážlivého nebo sprostého obsahu. A pokud podle nových pravidel nechce dávat reklamu například k urážlivému obsahu, tak logicky buď ten obsah stáhnete, nebo budete postiženi demonetizací. Na tom není nic špatného. Není to o žádné reciprocitě, protože Youtube nezasahuje proti obsahu zpětně. Ale jednoduše říká, že za tohle video už nic nedostanete a pokud chcete něco dostat za ta další, tak ta stará nevhodná stáhněte. Není to o tom, kdy bylo video vytvořeno a zveřejněno. Je to o tom, kdy je ponecháno k dalšímu sledování.

Obecně kroky Youtube na jedné straně chápu, je to platforma, která má v první řadě vydělávat majitelům peníze. Nemá to být jednoduchý zdroj na peníze, kde si z gatí odpálíte rachejtli, necháte si očoudit zadek a budete čekat, kolik z toho padne. Na straně druhé díky Adblocku a dalším rozšířením ani nevím o tom, že na Youtube nějaké reklamy vlastně jsou, takže je mi osud Youtuberů naprosto ukradený. Asi jim nakonec nezbyde, než si najít práci.

Tiero
Tiero
Level 1 Level 1
8. 7. 2018 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A přitom to mohlo proběhnout tak v klidu. Nelíbí se nám vaše video, které jste sem zadal před platností těchto pravidel - demonetizace a nastavení jako soukromého videa. Zbytek se bude řešit dodatečně. Ale proč to dělat jednoduše ...

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stručně. Fatty neudělal nic špatného. Youtube neudělal nic špatného. Vše je v naprostém pořádku. Přesto je tu o tom šest stran textu? Mnoho povyku pro nic?

To co se tu řeší je naprosto běžná věc, která se děje denodenně ve všech odvětvých a je naprosto normální a běžná, že nikoho ani nenapadne se nad ní pozastavit. Jen v případě youtuberů je víc vidět. A protože ji vidí laikové, kteří mají popletoené pojmy (mají dojem, že youtuber vlastní nějaký kanál, že diváci jsou zákazníci a že youtube jim kecá do toho co smějí dělat), tak z toho uměle vytvářejí kauzu.

Popišme si ale problém obecně a pro jistotu s přirováním s jinýmm zbožím, kde to ale funguje úplně stejně:
1) Firma/Osoba a vytváří a prodává nějaký produkt. Někdo vaří pivo, někdo tiskne noviny, někdo točí videa, někdo šije pánské obleky, někdo prodává železné tyče.
2) Toto firma prodává svůj produkt svému zákazníkovi, který jí za produkt platí. Hospoda koupí pivo, Franta koupí noviny, Youtube koupí video, Blažek nakoupí obleky, Výrobní závod nakoupí železné tyče jako surový materiál. (Ano Fatty je dodavatel a Youtube jeho zákazník, který jeho videa kupuje - problém je, že spousta diskutujících to vidí jinak)
3) Tento zákzaník (který často se zakoupeným produktem dále obchoduje) o něj ztratí zájem a přestane ho kupovat. Hospoda začne prodávat jinou značku piva, Franta odhlásí předplatné, Youtube přestane kupovat určitá videa, Blažek vyjme z nabídky značku obleků a výrobní závod si našel levnějšího dodavatele.

To je celé přátelé. Děje se to běžně. Zákazník si může vybrat co si za své peníze koupí a nekoupí. A nemusí to nikomu vysvětlovat, zdůvodňovat, posílat mu varování nebo to dělat podle průhledných pravidel. Hospoda se nikomu nemusí omlouvat, že změnila značku piva. Franta nemusí zdůvodňvoat, že už nechce kupovat noviny a může je odhlásit jen "protože už je nechce". Youtube nemusí platit za videa, která nechce. Blažek může přestat odebírat obleky (pokud nemá smouvu o minimálních odběrech) bez udání důvodu. A výrobní závod může začít nakupovat surový materiál jinde a starého dodavatele o tom ani neinformovat (prostě přestanou chodit objednávky).

Osobně tedy nevím, co se tu vůbec řeší? Youtube si může rozhodnout jaký obsah chce na svých stránkách mít. Rozhodně nemá žádnou povinnost kupovat něco, za co platit nechce. Ani nemusí vysílat obsah, který vysílat nechce. Pokud nechce vulgární videa, může je ze dne na den bez upoornění smazat. Pokud nebude chtít videa s dětskými pohádkami, může je ze dne na den smazat. Pokud nebude chtít hudební videa, může je ze dne na den smazat. Úplně stejně tak jako květinářka může ze dne na den z nabídky zrušit kaktusy. Nebo stejně jako se televizní stanice může rozhodnout, že zruší nějaký seriál či pořad, protože o něj už nemá zájem.

Youtubeři, kterých se to týká samozřejmě můžou svůj obsah prodávat kdekoliv komukoliv dál. Otázkou samozřejmě zní, zda pro něj najdou nějaké jiné zákazníky a zda jim za tento typ obsahu bude někdo jiný někde jinde ochotten zaplatit? Pokud ne, tak tím spíš není problém na straně Youtube :-D

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 7. 2018 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta touha po zruseni zpetne platnosti pravidel pro drive nahrana videa je prece naprosto nesmyslna.
To nejde vubec srovnat s nejakym jednorazovym cinem. On ta "zavadna" videa poskytuje DNES! DNES si ho muze divak z jeho kanalu pustit, cili to zcela aktualne porusuje aktualni pravidla.
Nechci nijak obhajovat zmatene Youtube metody, ale Michalovo pojeti problemu naprosto nedava smysl.

Btw, jakou uchylku musi clovek mit, aby dobrovolne sledoval a pak sahodlouze rozebiral ty straslive chujoviny, co dnes resi youtuberska generace? O_o
Jak se vubec dostanes k tomu, ze sledujes nejakeho "Fatyho"?

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 Právě. Funguje to tak všude i se zákony. Pokud uděláš kdysi jednorázový čin, tak na něj nelze vztahovat aktuální zákony, které tehdy nepaltili. Ale pokud v tom pokračuješ, tak už se musíš přizpůsobit. Krásný příklad jsou billboardy u silnic. I ty co byly vyvěšeny před nových zákonem museli zmizet.

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni pravda, ze poprve soudi stroj cloveka - napr. uz mnoho let software v multiplayer hrach automaticky detekuje cheatery a bud je banuje nebo je presouva na servery, kde hraji pouze dalsi cheateri.

I kdyz vlastne v tomto pripade soudi stroj jiny stroj (resp. soudi, zda programy a scripty na hracove pocitaci jsou ok, nebo ne), aspon v nekterych pripadech se hodnoti i samotne chovani hrace (uspesnost zasahu, atd).

Myslim, ze prikladu, kdy stroj soudi cloveka je vice - napr. automaticke pokuty za prekroceni rychlosti. To u nas nemame, jde jen automaticky predvolani na urad, ale v jinych zemich jde rovnou slozenka.

Nebo treba rizeni v letadlech Airbus - pocitac posuzuje, zda to, co udelal pilot je dle nej v poradku a nedovoli mu provest manevr, ktery sice muze byt katastrofalni, ale muze jit o zoufalou snahu zabranit jeste necemu horsimu. Ne, ze by na takovy manevr zacne houkat vystrazny signal, ale proste se neprovede. I kdyz to treba muze byt vec nutna pro nouzove pristani na vode.

reader
reader
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nečetl jsem diskusi, takže pokud to už někdo psal tak se omlouvám ale - prosím přeložte to do angličtiny a běžte to těm asociálům z YouTube/Googlu/Analphabetu mlátit o hlavu tak dlouho, až to konečně všechno poberou ve všech důsledcích.

Teď vážněji: Tohle "mlácení o hlavu" by měl dělat každý uživatel a nenechat se zastrašit - protože dokud většina bude stále jen mlčící, změna přijít nemůže. Tohle p. Rybka píše velmi správně - vše začíná u nás samotných. Kdyby vás zastrašovali a umlčet kritiku chtěli, tak vězte, že: Tohle každá totalita dělá vždy jako první! Pokud se necháte, je to téměř jako byste už umřeli.

Svoboda souvisí s morálkou, a morálka s každým jedním člověkem a životem, žádné její relativizování a vyprazdňování hodnot na tom nic nezmění (to je jen past na nezkušené pubescenty). Je to tedy záležitost každého jednoho z nás, vás. Je nepřípustné, aby slušné kritické komentáře k závadnému jednání či videu byly mazány a neslušné či jinak škodlivé vyzdvihovány (vlastní zkušenost - dashcam videa), to samé platí samozřejmě i o videiích samotných (a je to také v článku zmíněno).

Chcete být chytřejší a mít hodnoty hlubší? Chápat víc souvislostí, umět se lépe orientovat? Tak - mimojiné - čtěte knížky (papírové, na e-něco se vykašlete). To vám nikdo nevezme, a pokud se o to přeci jen pokusí - kdo obvykle pálí knihy a co to znamená už z historie už taky víme dobře.

Vše začíná u myšlenek, myšlenka (i ta vaše) je na začátku všeho. Jsme už sedmá vyspělá civilizace, a sedmička je Boží číslo - tentokrát uspějeme, hydra bude poražena a zničena! Učte se správně myslet, nikdo nemá právo do vašich myšlenek zasahovat, jste na světě sami za sebe a za své blízké a slušná tvořivost s respektem k životu a druhým je žádoucí - a tím jsme zpět i u těch videí a YouTube.

Je to na Tobě!

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reader Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Hodně lidí si tu plete Google/Youtube s nějakou veřejnou státní službou, která by měla být otevřená pro všechny. Je to soukromý subjekt (úplně stejně jako ty). A boj za svobodu ve smyslu "youtube musí tohle vysílat" není nic jiného než omezování svobody někoho jiného. (je správné někomu říkat co může a nesmí na svých stránkách vysílat?)

Youtube nikoho neomezuje. Všichni "youtubeři" můžou svůj obsah nadále zveřejňovat a prodávat komukoliv, kdo o to má zájem. (a pokud o to nikdo zájem nemá, chyba není na straně Youtube) Cest je spousta. Youtube nemá povinnost jim ze svých prostředků zajišťovat prostor, reklamní partnery ani zisky. Stejně jako se televizní stanice může rozhodnout, že nebude vysílat nějaký pořad, stejně jako se PCtuning může rozhodnout ,že tu nechce mít nějaký článek, tak se youtube může rozhodnout, že nechce mít na stránkách nějaké video. Jejich stránky, jejich volba.

reader
reader
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel Předvádíš právě to relativizování, o kterém jsem psal a věděl stopro, že od někoho přijde. Máš pravdu jen do určité míry, a ta míra ani není moc velká. Přečti si proč - odpovím ti úplně jinak než bys čekal, a je jen na tobě co si z toho odneseš (neboj, žádné urážky tě nečekají, toho jsem prost).

Rozených psychopatů je v poměru k ostatním jedno procento, to je ustálený poměr který se víceméně nemění. Psychopaté nemají svědomí, mají však "zvláštní dar" (resp. ani to není jejich dar, ale povaha jiných) - zhruba 25 % dalších lidí se těmito vzorci myšlení psychopatů a sociopatů nechává rádo strhnout, pokud je to pro ně nějakým způsobem výhodné. Jinými slovy, tito svědomí mají a vědí tedy velmi dobře co je obecně špatně a co dobře (narozdíl od těch prvních, kteří se to nenaučí nikdy), ale dokáží ho selektivně potlačovat. Tím "obecně" je samozřejmě myšlena morálka, tedy dlouhodobý prospěch a prosperita celku, tedy celé společnosti. Ta je nad zájmy jednotlivce a prosperita celku je tedy přesně ten důvod, proč nás tímto nástrojem příroda vybavila. Takže pokud půjdeme dlouhodobě proti tomuto směru, tak se jednak nechováme přirozeně (frustrace ve společnosti, vidíš ji všude kolem sebe, nevadí to jen tomu jednomu procentu rozených psychopatů, protože ti ji nemají čím vnímat), a jednak bude vše spět ke zkáze právě toho celku.

Tohle vše je pravda absolutní, protože je to princip vestavěný přímo do nás lidí. Relativizovat to můžeš jak chceš, pravda zůstane pravdou vždy, má fixní hodnotu, jen si ji uvědomit - a to je přesně to, co musíme jako každý jeden člověk i jako společnost udělat. Očistit se a navrátit se na správnou cestu k tomu, co je pro nás všechny společně přirozeně správné a předurčené - jít opět cestou morálky, svědomí a vyšších hodnot, a dělat to s pokorou pro sebe i pro druhé zároveň. To je cesta života, jen tak můžeme všichni žít a přežít - ve spojení s čistou Podstatou.

Milopolon
Milopolon
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Fatty by nikdy nevznikl, kdyby nezneužil tisíců puberťáků kteří no lajkovali, protože je sprostý na veřejné platformě. To bylo jediné, co v začátcích nabízel.
2. Fatty by nikdy nevznikl, kdyby nevyužil ke své slávě, potažmo YouTube.
3. Google dal, Google může i vzít.
4. Je naprosto legitimní, že jsi Google může definovat svá pravidla na svých systémech jak chce. Pokud se Google rozhodně lidi kultivovat, těžké s nim nesouhlasit.
5. Nikdo nikomu nebrání, vytvořit si na internetu vlastní platformu. Let’s go!

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
9. 7. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak holt bude muset jít do Lidlu za kasu. Nedá se nic dělat.

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná dotaz na pana Rybku. Pokud napíši nějaký nesmyslný vulgární silně kontroverzní článek, má PCtuning povinnost mi ho zveřejnit a zaplatit mi za něj?
Nebo můžou říct, že něco takového na svých stránkách necthějí a dál se se mnou ani nebavit? Mohou si vybrat co zveřejní a s jakými autori spolupracíjí, nebo sem musí spravedlivě sypat vše co jim někdo pošle a platit za to provize?

Zajímalo by měl, jestli na to bude stejný metr :-D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel Nechci, aby došlo k nedorozumění. Google si může dělat, co chce. Ale ono to taky může být krátkozraké, nebo nezodpovědné.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Může a v ideální společnosti by si i měl dělat co chce.. jenomže realita je jiná, lidem chybí kvalitní vzdělání, obvykle mají nulové schopnosti kritického myšlení a neschopnost se něco sám dozvědět, či ověřit si informace.

..a pak to vypadá tak, že nějaký slovenský pán v televizi řekne, že on jako jediný nekrade a tak mu 30% voličů dá svůj hlas, s nulovou snahou přemýšlet, či si ověřit fakta.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Flibble: Hatespeech, která vyhřezne z alternativních těžce vystopovatelných kanálů bude labůžo. Umíš si představit jak bude vypadat Tomiův vlastní alternativní svět? Chvíli to bude možná sranda, než spadne klec. Kam pak emigrovat? Z bláta do hovna?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Mám z toho půlky stažené a to nejsem cizinec a nemám jinou barvu pleti. Při téhle poptávce tu tak trochu vzniká past na tyhle lidi.
Snad nebude tak zle :confused:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Agarwel Tady jde ale o více hledisek. Budovat podnikání můžeš krátkozrace, ale taky udržitelně - to znamená budovat sociální zázemí svých zaměstnanců a politiku (nejen hospodářskou) své země. Protože všechny tyto vlivy se promítnou do toho, jestli svůj byznys udržíš i za dalších deset let.

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Tak youtubeři nejsou zaměstnanci youtube. Z bussiness hlediska jsou to dodavatelé a youtube jejich zákazník, který kupuje jejich produkty. Pokud se mu z nějakého důvodu nelíbí, tak je kupovat nemusí.

To že se rozhodnou, že nechtějí obchodovat s určitým typem obsahu (např vulgární videa) nemá na blaho zaměstnanců žádný vliv.

Nemluvě o tom, že je to právě jediná cesta jak udržet business dlouhodbě. Naše firma taky nenakupuje všechno co nám kdo podstrčí a nabídne. Ale dodavatele vybíráme, auditujeme a v příapdě nespokojenosti (nebo lepší nabídky) vyměníme a jejich produkty dále nakupujem. Protože se od toho potom odvíjí jak kvalitní produkt z toho vytvoříme pro naše zákazníky. (ze šrotu prostě kvalitní výrobek neuděláme, tak rezavý šrot nekupujeme.)

Z youtube se za poslední roky stává větší a větší bulvární clickbait žumpa. Pokud chce youtube začít nabízet divákům kvalitnější materiál, nevidím na tom nic moc špoatného a nelze to udělat jinak, než že přestanou nakupovat nekvalitní bulvární clickbait materiál.

Znova zopakuji, že youtube nemá povinnost poskytovat zázemí, shánět reklamní partnery a dávat jistotu trvalého příjmu komukoliv kdo si řekne. (což je víceméně to, co od něj někteří chtějí :-D) A "youtubeři" mohou svůj obsah prodávat kdekoliv a komukoliv, kdo je za něj ochoten zaplatit. Pokud za něj nikdo jiný zaplatit nechce, není problém na straně youtube :-D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Zaměstanec, kterému řekneš, aby držel hubu a makal, že jestli se mu to nelíbí, aby šel o dům dále, ti jednoho krásného dne v davu může podříznout hrdlo a nachčít na tvou mrtvolu.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Agarwel: Stále dokola v diskuzi opakuješ svůj názor a stále nechápeš pointu, proč není Facebook/Google aspol klasický soukromník, jak tady rádi tvrdíte...
Facebook (YT, ...) je v současné době masmédium, které má jeden z největších sociálních dosahů (v rámci celé planety asi největší), pokud by se ve Facebooku rozhodli pro nějaký názor/myšlenku/politické a náboženské hnutí a ostatní názory by "svobodně cenzurovali", tak se to dříve, či později hypoteticky až pro miliardu uživatelů stane jedinou "pravdou"..nic jiného znát nebudou a současné školství jim také nenabídne alternativu.

Jak by se ti líbilo, kdyby Facebook pořád dokola psal o tom, jak je veganství, hinduismus, socialismus (...) skvěly a stránky/autory o hamburgerech, ateismu apod by automaticky mazal a banoval? Šel bys ke konkurenci? Ke které? Neužíval bys mezi známými/rodinou jako jediný sociální sítě?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Agarwel: Nemyslíš, že kdyby jim šlo ryze o obchod, tak by byli spíše agnostičtí ke všem? Jsou to demokrati a to jejich postoj zakřivuje směrem vedoucím k vyhrocení konfliktů.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Celá ta frustrace teď možná vyšumí, ale například v období ekonomické recese vyšumět nemusí. Zkrátka existuje něco jako historická zkušenost, kterou musíš brát v potaz, hledat míru adekvátní podnebí ve kterém podnikáš.

Tvůj pohled je zoufale povrchní a jednostranný.

Agarwel
Agarwel
Level 1 Level 1
12. 7. 2018 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Flibble: Tohle chápu. Ale o tomhle se nyní snad ani nebavíme, protože se to neděje ne?
Až bude fb nebo youtube protlačovat názory aby diskriminoval nějakou rasu, náboženství, politické názory, tuším že to bude i porušovat zákony a jen tak jim to neprojde. (koneckonců FB je za volební kauzu docela popotahován do teď ne?)

Ale tady se bavíme o tom zda má youtube povinnost kupovat a vysílat vulgární (nebo třeba i clickbait, prvoplánovaně nasírací, apod) videa? Trvám si na tom, že tuto povinnost nemá a že je to tak naprosto v pořádku. A vzhledem k tomu, jakým brakem je youtube zaplacen můžou klidně i přitvrdit.

Až se budeme bavit o tom, že někoho smažou, protože měl ve videu za sebou na zdi obrázek panny marie a byl to nábožesnský symbol, budu na tvé straně. Ale o tom tenhle článek není.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: A v prvé řadě jde o absolutní bany na monetizaci nezávislých tvůrců.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Je zkrátka v jejich zájmu nahrávat izolacionalistické politice Donalda Trumpa? Je v jejich zájmu nahrávat nedůvěryhodnosti mainstream médií a alternativním médiím na které se odvolávají a staví na nich kampaně obskurní postavičky typu Okamura? Zamysli se...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Pokud se do hry zapojí AI a tebe budou blokovat už v přístupu ke službě, uvidíš imho takový nárůst nacionalismu, že se ti bude točit hlava. Chraň bůh, aby do hry vstoupila recese.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
10. 7. 2018 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 Přesně takovéhle šašky mám pod okny každý víkend.

schali
schali
Level 9 Level 9
12. 7. 2018 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdá se, že si někdo spletl youtube s vydavatelem, který má povinnost vystavit vaše videa a případně vám ještě zaplatit. LoL. Oni prostě některý videa nechtějí. Nemají žádnou povinnost přestat vkládat do problémového videa reklamy, můžou prostě rovnou daný účet zrušit. Když to budou dělat špatně, tak nakonec zaplatí, jejich problém. Vzhledem k množství videí a uživatelů chápu proč s tvůrci nekomunikují, nemusí, oni jim nic nedluží.

Reklama
Reklama