Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Článek Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 10. 2012 03:00 34

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine původních Guild Wars 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.

Reklama
Reklama

Shadows

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

 Shadows Ultra (po najetí myší se zobrazí None)
Shadows Ultra (po najetí myší se zobrazí None)


zleva nahoře nastavení Ultra, High, Medium, Low, None

Rozdíl v nastavení stínů je dobře znát. Po snížení kvality stínů se úplně vypnou všechny dynamické stíny a ve hře zůstanou jen statické stíny velkých objektů. Výkon po snížení kvality stínů vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Shaders

 Shaders High (po najetí myší se zobrazí Low)
Shaders High (po najetí myší se zobrazí Low)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Rozdíl v nastavení shaderů je patrný jak u kvality povrchů, tak především ve způsobu nasvícení žlutého objektu v povzdálí. Nastavení má velký vliv na rychlost vykreslování hry, která vzrostla z 21 na 29 snímků za sekundu.

Post-Processing

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

 Post-Processing High (po najetí myší se zobrazí None)
Post-Processing High (po najetí myší se zobrazí None)


zleva nahoře nastavení High, Low, None

Nastavení Post-Processing efektů ovlivňuje především světlost scény, rozdíly jsou v efektu přesvícení na zemi a vzdáleném průsmyku. Vliv na výkon však nastavení nemá.

Best Texture Filtering

 Best Texture Filtering On (po najetí myší se zobrazí Off)
Best Texture Filtering On (po najetí myší se zobrazí Off)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Nastavení Best Texture Filtering je jinak pojmenované anizotropní filtrování. Pokud jej vypnete, budou rozmazané všechny vzdálené textury pozorované pod různými úhly. Výkon po snížení nastavení vzrostl o dva snímky za sekundu z 21 na 23 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning