Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor | Kapitola 8
Seznam kapitol
Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.
Shadows
zleva nahoře nastavení Ultra, High, Medium, Low, None
Rozdíl v nastavení stínů je dobře znát. Po snížení kvality stínů se úplně vypnou všechny dynamické stíny a ve hře zůstanou jen statické stíny velkých objektů. Výkon po snížení kvality stínů vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Shaders
komentář je pro všechna nastavení shodný
Rozdíl v nastavení shaderů je patrný jak u kvality povrchů, tak především ve způsobu nasvícení žlutého objektu v povzdálí. Nastavení má velký vliv na rychlost vykreslování hry, která vzrostla z 21 na 29 snímků za sekundu.
Post-Processing
zleva nahoře nastavení High, Low, None
Nastavení Post-Processing efektů ovlivňuje především světlost scény, rozdíly jsou v efektu přesvícení na zemi a vzdáleném průsmyku. Vliv na výkon však nastavení nemá.
Best Texture Filtering
komentář je pro všechna nastavení shodný
Nastavení Best Texture Filtering je jinak pojmenované anizotropní filtrování. Pokud jej vypnete, budou rozmazané všechny vzdálené textury pozorované pod různými úhly. Výkon po snížení nastavení vzrostl o dva snímky za sekundu z 21 na 23 fps.