Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Článek Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 10. 2012 03:00 34

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine původních Guild Wars 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.

Reklama
Reklama

Depth Blur

 Depth Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)
Depth Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Rozdílu v nastavení Depth Blur (přesněji jde o efekt Depth of Field) jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

High-Res Character Textures

 High-Res Character Model On (po najetí myší se zobrazí Off)
High-Res Character Model On (po najetí myší se zobrazí Off)


komentář je pro všechna nastavení shodný

U nastavení rozlišení textur postav jsem si rozdílu po snížení kvality nevšimnul ani po restartování hry, nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdílů mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je obrovské množství. Především jde o vypnutí dynamického nasvětlení, snížení rozlišení textur, snížení kvality odrazů, post processing efektů, snížení kvality stínů, odstranění některých minoritních objektů atd. Úplné snížení detailů má však velký vliv na výkon, s nVidií GeForce GTS 450 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování FXAA a renderování Native naměřil nárůst z 29 na 64 fps u první a z 28 na 73 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning