Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Článek Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 10. 2012 03:00 34

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine původních Guild Wars 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.

Reklama
Reklama

LOD Distance

 LOD Distance Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
LOD Distance Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Po snížení dohlednosti jsem si žádných rozdílů nevšimnul, nezměnil se ani výkon.

Reflections

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

 Reflections All (po najetí myší se zobrazí None)
Reflections All (po najetí myší se zobrazí None)


zleva nahoře nastavení All, Terrain & Sky, None

Rozdíl v kvalitě odrazů je na vodní hladině dobře patrný. Výkon po snížení kvality odrazů vzrostl z 28 na 36 fps.

Textures

 Textures High (po najetí myší se zobrazí Low)
Textures High (po najetí myší se zobrazí Low)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Také po snížení rozlišení textur jsou rozdíly dobře patné a rychlost vykreslování hry vzrostla z 20 na 23 fps.

Render Sampling

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

 Render Sampling Supersample (po najetí myší se zobrazí Subsample) nastavení Supersample — plná kvalita nastavení Native — plná kvalita nastavení Subsample — plná kvalita
Render Sampling Supersample (po najetí myší se zobrazí Subsample) nastavení Supersample — plná kvalita nastavení Native — plná kvalita nastavení Subsample — plná kvalita


zleva nahoře nastavení Supersample, Native, Subsample

Jak už bylo řečeno dříve v testu, nastavení Render Sampling je do značné míry speciální. Upravuje totiž rozlišení, ve kterém se generuje trojrozměrný obraz. Při nastavení Native jde o stejné rozlišení jako máte nastavené pod Display Resolution. Pokud zvolíte Supersample, rozlišení se zvýší a vygenerovaný obraz je následně zmenšen na rozlišení vašeho monitoru. Tím je dosaženo stejného efektu jako u plnohodnotného vyhlazení hran. Rozdíl je v tom, že se vyhlazuje kompletně celý obraz a ne jen hrany jako u běžného multisamplingu. U nastavení Subsample je situace přesně opačná, obraz je generován v nižším rozlišení a následně je zvětšen. Výhodou jsou nižší nároky na výkon stejné jako při běžném snížení rozlišení, zatímco HUD se nepřestává generovat v nativním rozlišení monitoru.

Rozdíly v kvalitě mezi nastavením Supersample a Native jsou jen ve vyhlazení hran, zatímco u Subsample dojde k nepřirozenému rozmazání obrazu. Při nastavení Supersample jsem s GeForce GTS 450 naměřil 22 fps, při nastavení Native 38 fps a při při nastavení Subsample 59 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning