Historické procesory AMD z let 2001–2003 v současných testech | Kapitola 12
Seznam kapitol
V tomto testu se podíváme na období kralování posledních 32bitových procesorů. V této době vrcholila gigahertzová válka – během tří let se frekvence procesorů ztrojnásobila. Pentium 4, Athlon XP a Athlon 64 – jak si tyto legendy vedou v moderním softwaru? V první části se zaměříme na procesory AMD z období jejich zlaté éry.
Detaily u všech her nastaveny na maximum s bilineárním filtrováním a bez antialiasingu. Rozlišení 1024 × 768, 32bitová barevná hloubka.
Quake 3 Arena
Testováno vestavěné timedemo "demo1".
Unreal Tournament
Testováno demo "utbench", ve hře nastaven OpenGL render.
Mafia: The City of Lost Heaven
Frapsem měřen průjezd městem – z Little Italy tunelem na jih Central Islandu k velkému parkovišti.
Grand Theft Auto III
Frapsem měřen průjezd Portlandem.
Call of Duty
Testováno timedemo „brecourt“, omezovač fps nastaven na 85.
Unreal Tournament 2004
Testováno pomocí utility UMark – mapa „primeval“. Detaily nastaveny na maximum.
Return to Castle Wolfenstein
Testováno vestavěné timedemo.
Max Payne 2
Frapsem měřena scéna s vybuchujícím výtahem na začátku hry.
Need for Speed: Underground 2
Frapsem měřeno jedno kolo na trati Resort Loop.
Half-Life 2: Episode Two
Frapsem měřen úvod hry od vystoupení z vlaku až po příchod ke komunikační stanici.
Far Cry
Pomocí utility HardwareOC Far Cry Benchmarking Utility měřeno timedemo PCGH.
Doom 3
Měřeno vestavěné timedemo.
F.E.A.R.
Frapsem měřena vestavěná testovací sekvence.
Need for Speed: Most Wanted
Frapsem měřeny 2/3 challenge series – první trasa.
3DMark 99
Výchozí nastavení.
3DMark 2001 SE
Výchozí nastavení.