Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací
Seznam kapitol
Hry podle filmů bývají obvykle špatné, v tom lepším případě průměrné. Když se hráči dozvěděli, že připravovaný film Mad Max: Fury Road bude doprovázet herní přívěsek, rozdělilo se na dvě skupiny. První z nich hru zavrhla rovnou , ta druhá od něj pak sice nic nečekala, ale ve skrytu duše stále tak nějak doufala, že by se to mohlo podařit...
Mad Max je herním přívěskem filmu Mad Max: Fury Road (Šílený Max: Zběsilá cesta). Na rozdíl od ostatních, převážně budgetových filmových her však měla mnohem větší ambice. Už jenom fakt, že vydavatel Warner Bros. Interactive Entertainment svěřil vývoj hry renomovanému vývojářskému studiu Avalanche Studios, svědčilo o tom, že má s tímto titulem veskrze dobré úmysly.
Komu jinému by se herní adaptace Šíleného Maxe měla povést spíš, nežli Avalanche Studios, které se proslavilo sérií šílených akčních her Just Cause? (Mimochodem, třetí díl této série má vyjít v zimě, studio na něm tedy dělalo současně s Mad Maxem.) Napadá mě snad jenom studio Rockstar Games, a to by ve Warner Bros asi nezaplatili, nehledě na to, že Rockstar Games stále mají plné ruce práce s updatováním nedávno vydaného GTA V.
Dobrá vůle a snaha vývojářů však ještě nejsou zárukou kvality. I dobré úmysly a stovky hodin práce navíc se totiž v minulosti mnohokrát zvrhly v herní paskvily, které jsme raději odložili po první hodině hraní. V této recenzi se podíváme na to, zdali se Avalanche Studios v herním Mad Maxovi podařilo vymanit ze stigmat herních adaptací filmových her, případně jaké klady a zápory nám tato hra nabídne.
O filmu Mad Max: Fury Road (Šílený Max: Zběsilá cesta) zjistíte více třeba na stránkách ČSFD.