MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka" | Kapitola 7
Seznam kapitol
I když je nástupce GeForce GTX 470 už doslova za dveřmi, mnohem levnější GeForce GTX 470 má zákazníkům stále co nabídnout. Proti referenční verzi nabízí nižší teploty, spotřebu a hlavně absolutně tichý chladič. Také cena je příjemná. Jednoznačně jde o jednu z nejzajímavějších nabídek těchto vánoc z poměru ceny a výkonu.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/h6kly1xxuaw8st160ce10dc50809275360457.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/wmazr7gob48cnjz60ce10dcea1c9225188729.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/4ejw6oz2vumegp560ce10dd87762381882733.jpg)
Tom Clancys HAWX (DX10) - Oblíbený letecký simulátor má vestavěný test ve volně stažitelném demu z webu. Tuto verzi používám. Veškeré detaily jsou nastaveny na maximum, měním pouze rozlišení a hodnotu AA (0x, 4x, 8x). Frapsem zaznamenávám testovací sekvenci od poloviny, kdy se z průletu mraků dostanete nad město a obraz na chvilku ztmavne.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/4hzvj4dbe4ar2u560ce10de59687582706814.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/5lfdsw2om2l6i5060ce10deecfb6190741453.jpg)
Just Cause 2 (DX10) - Novinkovou hrou v našem portfoliu je tato šílená akce s moderním DX10 enginem. K testování používám vestavěné demo Concrete Jungle, které v druhém průběhu zaznamená Fraps. Nastavení hry je na max, kromě dvou posledních položek, jež karty Radeon neumí. Ve hře kromě rozlišení měním dále jen AF (2x, 16x) a AA (0x, 4x, 8x).
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/ehtk9ckrxqiyv1960ce10df9d81c996012501.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7xu132mwkke2kzr60ce10e02d1d6026591707.jpg)
Metro 2033 (DX11) - Nejnáročnější hrou dneška je bezesporu tento titul. Žádná konfigurace na světě vám neumožní zapnout vše úplně na max ve vysokém HD rozlišení. Zde je nutno snížit detaily vzhledem k plynulé hratelnosti. Já používám nastavení Normal a renderer DX11. Měním pak jen rozlišení a hodnotu AA (0x, 4x). Druhý průchod měřím opět Frapsem. Podívejte se ještě na video testovací sekvence, sleduji v něm kolegu a snažím se mu stále mířit na horní část těla:
http:/www.youtube.com/watch?v=Y-jLMC2PAPI
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/52f137mvnpduyx460ce10e0b70d0592282283.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/t4buc3hz611768960ce10e144f2d851969929.jpg)
Resident Evil 5 (DX10) - Další hra v sobě nese vestavěný benchmark a l ze použít i samostatně stažitelné demo, to používám já. Nastavení detailů ukazují obrázky. K testování používám Fixed benchmark a nastavuji pouze rozlišení a hodnotu AA (0x, 4x, 8x). Vše opět zaznamenávám Frapsem v druhém průchodu.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/sej5q9twq38p7tc60ce10e2049b5031903977.png)
STALKER Call Of Pripyat (DX11) - Další extrémně náročnou hrou je poslední díl této série. Používám opět maximální nastavení, což dokládá obrázek. Měním pouze rozlišení a hodnotu vyhlazování AA (0x, 4x). Zaznamenávám Frapsem pouze poslední a nejnáročnější z testů - Sunshaft.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/1n95ac73ueiiy5y60ce10e2825a1867531461.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/nt3c7ok4c1aa4jn60ce10e31cdce099000050.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7rtu4kvxev22i6c60ce10e39d032313788122.jpg)
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/wl9gpsyu1necpy560ce10e42599e211384007.jpg)
World In Conflict (DX10) - Pro mnohé možná stará záležitost, ovšem s posledním patchem se objevilo několik nových nastavení, včetně vylepšených explozí a dalších. Tento náročný engine bude také použit v očekávané bombě R.U.S.E., tedy je stále aktuální v této hře měřit. Vše nastavuji na maximum, měním pouze rozlišení a AF (2x, 16x) a AA (0x, 4x). Průběh tradičně zaznamená Fraps v druhém průchodu.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/qhn8onh321m97h260ce10e4df634585827520.png)
Unigine Heaven 2.1 (DX11) - K testování používám pouze nejvyšší rozlišení, teselaci nechávám ale na normal. I tak je porce teselovaných objektů extrémní, v podstatě vše je na scéně nějak zpracované tímto způsobem. Používané nastavení vidíte na obrázku.
![MSI GeForce GTX 470 Twin Frozr II - Dokonalá "470-ka"](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/m968a1i0i1566k360ce10e5a7b04759785974.png)
3D Mark Vantage (DX10) - Zcela posledním testem je benchmark v nastavení Extreme, tím by se měl zásadněji omezit vliv frekvence procesoru a výsledky měření budou relativnější k výkonu samotných grafických karet. Nastavení opět vidíte na obrázku, u karet GeForce samozřejmě přepínám PhysX na CPU verzi.