MSI GTX 1070 Ti Armor: výhodná i bez velkých obětí | Kapitola 19
Seznam kapitol
Špičkové modely GTX 1070 Ti při jejich uvedení podrazila vyšší prodejní cena. Ty levnější se na pultech objevily až o nějaký ten týden později. Dnes se podíváme na model GTX 1070 Ti z levnější řady Armor, která je populární hlavně u hráčů kladoucích důraz na dobrý poměr cena/výkon. Ani v ostatních vlastnostech moc nezaostává.
Boost a provozní vlastnosti v Crysis
Scénu v Crysis jsem vybíral za účelem dosažení co nejvyšší spotřeby. Reprezentuje na GPU extrémně náročné pasáže ve hrách. Grafiku jím zatěžuji obvykle kolem 15-50 minut, při běžném hraní k něčemu podobnému nedochází, podobně náročnou scénou obvykle jen proběhnete – i v tomto případě stačí jen šťouchnout do myši a pootočit se a příkon padá dolů. Na rozdíl od syntetických testů je to ale reálná situace z reálné hry, takže se nedá říct, že jde o nereálný test vytvořený účelově jen pro zavaření karty.
V grafech níže najdete hodnoty z Crysis, v první třetině rozlišení 1920 × 1080, kdy kartu limituje CPU, ve druhé 2560 × 1440 a ve třetí 3840 × 2160 bodů.
Karta byla celkem pochopitelně opět přiškrcená limitem spotřeby, takty byly ještě nižší než v AvP. Otáčky ventilátoru jsou ve full HD obdobné jako v AvP, ve vyšším rozlišení jen o pár desítek otáček vyšší.
Rozlišení 1920 × 1080
Crysis, 2560 × 1440
V následujících grafech je vždy oranžový úsek průměrem hodnot z rozlišení 2560 × 1440 bodů.