Zpět na článek

Diskuze: Natec Genesis Nitro 880 – pro (má) náročnější záda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

399$

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 1. 2019 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U techhle typu me vzdycky iritovalo, ze to nema polstrovane loketni operky.
Otlacenych loktu uz jsem si na podobnych kreslech uzil dost a dalsi si proste bez mekkych operek nekoupim.

richard_12
richard_12
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 Výborný postreh. Tento detail je pre pohodlné sedenie kľúčové. Tiež som mal lacnú stoličku s nepríjemne tvrdým plastom a bola to hrôza. Otlačené predlaktia. Teraz mám područky pogumované (mäkké) a je to paráda.

Ray_CZ
Ray_CZ
Level 0 Level 0
9. 1. 2019 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
9. 1. 2019 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ray_CZ Se doporučuju porozhlédnout po konkurenci. Tohle vypadá ještě dost slušně. A drahé? Tady asi někdo nemá představu kolik stojí rozumně funkční herní sesle.

Ne každý má na kvalitní sesli která stojí 3x tolik co tohle. :D

Poláci nejsou šmelináři, oni jsou obchodníci. Člověk u nich dostane přesně to co si zaplatí.

A když chtěj Češi levné shity, no tak je taky dostanou. Kauza "nekvalitního" zboží z Polska je způsobená čistě tím, že někdo chce co nejlevnější shit co je. Čína je to samé.

PDSFab
PDSFab
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je RGB? Za taký peniaz to už musí aj blikať rôznymi farbami podľa tlaku plynu pri prdnutí a zasvietiť na červeno pri obsahu vysokého množstva metanu.

BonfireCZ
BonfireCZ
Level 20 Level 20
9. 1. 2019 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Delší dobu jsem taky hledal židli ze které by mě přestaly bolet záda, dík za recenzi! židli jsem objednal a uvidím jak mi sedne.

krysta24
krysta24
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před rokem jsem řešil židli k herně/pracovnímu PC. V kategorii ne úplně levné ale 10 000 za to fakt nedám. Po několika prohozených obchodech jsem skončil u IKEA Marcus (látkové). Po roce zatím spokojenost. Není dokonalá (kdo by to za ty peníze čekal), ale minimálně jako alternativa k těmto "playseatům" za zvážení stojí.

pctmungo
pctmungo
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja sedím pár rokov na osvedčenom DX Raceri... Toto vyzerá na celkom drzú kópiu :)No nič ma nebolí,ale je pravda že pravidelne cvičím a nie je moc dôvod, aby ma chrbát bolel :P

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
10. 1. 2019 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pctmungo Taky, DXRacer v látkové verzi s kolečky Conffice, je to paráda...

V "recenzi" není o téhle české firmě ani slovo, autor buď nemá v oblasti přehled nebo je to článek na zakázku.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubino77 Radši si mysli, že autor nemá přehled, než aby sis myslel, že PCT má potřebu uveřejňovat recenze na zakázku :).

Jinak diskuse o tom, jestli je originál DXRacer, Natec, Cougar, nebo třeba Arozzi, to mi přijde zbytečné. Vše se hodně inspiruje v automobilových sedačkách a za kopii bych neoznačil ani jednu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
10. 1. 2019 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubino77 @fucida: my co máme ergomické židle se všem těmto "herním" sedatkům jen smějeme ....aspoň do doby než zjistím, že mne to stálo 3x tolik :)

Balrog
Balrog
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pctmungo Přesně tak. Mám doma už pár let DX Racer a když jsem viděl ty fotky, tak to vypadá naprosto stejně, akorát to má jiné logo. Jinými slovy, je to přeznačený DX Racer z Číny.

stylar
stylar
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 1. 2019 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já sehnal novou za 4700 nějak od SilentiumPC tu nejvyšší řadu dimenzovanou do 150 kg a 2 metrovýho borce, vypadá to podobně teda ta od SPC spíš kvalitnějším dojmem, třeba ten houpací mechanismus je úplně jiný, robustnější a i víc funkcí jako fixní aretace v jakékoli poloze

Richi
Richi
Level 25 Level 25
9. 1. 2019 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem to řešil. Zjistil jsem, že něco opravdu rozumného bude v cenové hladině minimálně 8-10k kč, což mi přišlo moc.
Já si židli vyrobil z Superb 1 sedačky.
Jako jestli padlo nějaké slovo o ženě a stylu Ikea, tak tohle je spíše ke stylu slon či nosorožec. Tak dokonale ladí v interiéru obývacího pokoje.
Nicméně po stránce funkčnosti paráda.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richi chlape, tak to jsi to vykoumal pekně, já koumal že si koupím jetou sedačku z Porsche, ale asi nakonec dopadne sedačka ze starého mondea kterou koupíš za pár stovek ale je uplně jinde než tyhle herní židle :D nechápu proč nikdo nedělá židle ze sedaček z aut myslím že by šli na dračku...

Richi
Richi
Level 25 Level 25
10. 1. 2019 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 No je tam problém v tom, že sedačka v sobě nese konstrukci a všechno je to dost bytelný.
Mám kříž na šesti kolečkách a spodek sedačky je nad tím křížem jen asi 7cm, takže není místo pro píst (alespoň jsem tak malý nenašel) a je to "natvrdo".
Ale posuv nahoru/dolu i sklápění funguje, točí se to dokola i s tím křížem.

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 05:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro člověka dost se potícího v oblasti zad, je tento materiál velmi nepraktický.... za mě určitě Markus jak tu už někdo psal výše.....

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2019 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 Ja zase nesnasim ty sitoviny, protoze tam v zime hnusne tahne na zada, ta pak nastydnou a boli.
Momentalne mam polstrovane operadlo s textilnim potahem uprostred (kozenka po stranach). To je dost fajn. Ale samozrejme se ta textilie pripadne hur cisti, kdyby to bylo potreba.

Balrog
Balrog
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 No já teda ani v zimě nemám v pokoji zimu, ale chápu, že pokud jsi citlivější, tak to může být problém. Polstr je asi kompromis, který bych přežil, kdyby zbytek židle byl super. Každopádně koženku už nikdy více.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 @5h1nj1: Osobně preferuji kůži. Sice je mi krajně protivná na holé nohy (kraťasy), ale jakékoliv látkové potahy u mě byly problém kvůli ušpinění. Umělá kůže jako na recenzovaném křesle je taky celkem OK, navíc cenově lepší. Jakékoliv "síťované" části mi jsou nepříjemné :(

Zadrak
Zadrak
Level 1 Level 1
18. 1. 2019 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 @fucida: Také preferuji kůži, jediné s čím nesouhlasím je to, že umělá kůže je také OK... není... umělá kůže má jednu nevýhodu a to tu, že se nesnáší s lidským potem... vzhledem k tomu jak často u PC sedím a jak dlouho tak se holt v létě v parnech potím a k tomu fakt potřebuji pravou kůži... já osobně šel do tohoto:
https://www.czc.cz/noblechairs-icon-real-leather-svetle-hneda-cerna/223861/produkt

Balrog
Balrog
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 Naprostý souhlas. Mám DX Racer a po zkušenostech se sezením v létě, když se člověk potí, už bych si nikdy nekoupil koženkové křeslo. Ideální je mít sedák polstrovaný a záda jen síťovinu v rámu.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyresit bolesti zad tim, ze si zajdes 1-2x tydne zaplavat? me to vyresilo vse a co je bolest zad )a ze jsem trpival jak zvire) je davno minulost. nemluve o zvyseni fyzicky celkove.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Jo kdybych měl čas na to jít plavat aspoň jednou týdně, byla by to paráda :). Neumím si představit, co by říkala manželka s dětmi, kdybych se 3x týdně sebral na dvě hodinky do bazénu :). Je to všechno o prioritách.

karle
karle
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po několika letech bolesti v zápěstí jsem se odhodlal a vertikální myš si pořídil. Tedy, člověk si na to musí chvíli zvykat, zpočátku je to spíš horší, ale po třech až čtyřech týdnech byly bolesti pravého zápěstí pryč a od té doby pohoda.

Jen pozor na levné bezdrátovky, všechny strašně rychle žerou baterky, ač k tomu proti obyčejným myším není žádný rozumný důvod.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
11. 1. 2019 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda té koženky, která se dřív nebo později začne loupat, ergo když má člověk doma kočku :)
Existuje vůbec nějaké přijatelné řešení pojizdné židle k leteckým pedálům?

Roman_Horak
Roman_Horak
Level 1 Level 1
20. 1. 2019 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jste to měl s tím fyzioterapeutem?
Pokud jste stále navštěvoval během testování, mohla Vás bolest přejít díky tomu. A nevrátila by se jen tak. Čili by to židlí ani nemuselo být.

Soudím podle sebe, kdy po necelém měsíci návštěv(ze začátku elektro. stimulace, poté masáže a cvičení). Bolesti přešly a objevily se zase až po pár měsících a dělal jsem stále to samé (tenkrát danou práci).

jnz
jnz
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problém bolesti zad není v židli, ale jednak nesprávném sezení a pak taky dlouhodobým sezením. žádná i sebelepší židle vás bolesti nezbaví, aspoň ne dlouhodobě. je potřeba dělat pravidelné přestávky, protahovat se a hlavně cvičit - trénovat ochablé zádové svaly. na každé židli sedíte jinak, tedy je možné, že změna židle se projeví zdánlivě tak, že vás záda přestanou bolet, ale po delší době vás začnou bolet jinde. jo já bych o tom mohl vyprávět. na židi není dobré šetřit - spočítali jste si, kolik hodin ročně na ní sedíte? jinak kvalitní židle si představuju dnes trochu jinak, třeba židle Therapia, nebo LD seating - tam se na materiálu nešetří, cena tomu ale také odpovídá.

IngRic1
IngRic1
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si teda dovolím oponovat, uživateli jnz. Židle je logicky základ - zdravé sezení se bez správné židle těžko obejde. Židle je asi nejdůležitější faktor, pokud má člověk sedavé zaměstnání, a to má dneska v podstatě každý. Jde o to, jak dlouho sedíte a na čem sedíte. Čili výběr židle je jedna z nejzásadnějších věcí.
Míváme ale ve zvyku spokojit se s jednorázovými řešeními. Koupím si fajn židli a mám po starostech. To je ale taky špatně. Ani ta nejkvalitnější židle není zázračná, pokud se člověk vůbec nepohybuje, koleduje si o problémy.
Osobně si myslím, že popisovaná úleva byla spíš důsledkem návštěvy fyzioterapeuta. Ale jsou známé případy, kdy po změně nevhodné židle za kvalitnější došlo k poměrně rychlému zmizení bolestí zad. Jak říkám, správné sezení je základ.
Na té recenzi mě zaujalo, jak je propracovaná, dlouhá - a že nabízí takovou, při vší úctě, pochybnou židli. Jestli se na něčem nemá šetřit, je to pracovní židle. Kvalitní z kategorie zdravotních židlí stojí několikrát víc, tak minimálně od 10 do 20 tisíc. Na trhu nejznámější je Spinalis, která je víc než deset let stará a je to na ní vidět, svůj účel ale splní. Podstatnější je, že je poměrně drahá, i ty její nejlevnější varianty. Proti ní stojí novější Adaptic, která se začala prodávat někdy loni v létě, je poměrně levnější, designově hezčí a hlavně je to český výrobek. Myslím, že by stálo za to tyhle dva rivaly otestovat, protože to jsou asi vážně jediné relevantní zdravotní židle na trhu, ale i když jsem se snažil najít na internetu nějaké porovnání, tak marně. Každopádně, po pečlivém porovnávání, jsem se rozhodl, že kupuju Adaptic. Tři faktory, jako je nižší cena, modernější vzhled a "made in CZ" pro mě mají smysl.

jnz
jnz
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IngRic1 IngRic1: četl jste můj komentář pozorně? netvrdím nic, na co mi oponujete. souhlasím, že je potřeba kvalitní židle, nicméně to nestačí. i na kvalitní židli vás po čase záda budou bolet. je potřeba dělat pravidelné přestávky a hlavně zádové svaly cvičit. lidské tělo totiž není stavěné na dlouhodobé sezení. kolegům kteří mají židle spinalis se bolest zad nevyhýbá. u nás v práci je to tak daleko, že každý má polohovatelný stůl a střídá sezení a stání. já osobně bojuju se zády už několik let (programátor), vystřídal jsem několik židlí a jediné, co mě bolesti zbaví je pravidelné cvičení. jeden čas jsem měl problémy pravou rukou ovládat myš a tak jsem se přeučil na levačku. částečně pomohla vertikální myš.
nejhorší období je zima, kdy člověk nemá tolik možnost pohybu, resp. se mu nechce ven. jinak je to samozřejmě u každého individuální. pokud má někdo vyhřezlou ploténku tak by měl fyzyoterapeuta samozřejmě navštěvovat.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IngRic1 Pořád jsme u nějakých běžnějších a spíše herních židlí. Jednu ze židlí Spinalis jsem zkoušel, na kancelářské sezení je ok (nebo spíš více než jen Ok), na hraní čehokoliv s nohami "na pedálech" ale z pochopitelných důvodů nepoužitelná.

Reklama
Reklama